abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 160 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 18:00
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Ježek avatar 5.4.2006 11:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    imho ti v systemu proste chybel jen nejakej kodek, kterej si powerdvd doinstalovalo samo svuj vlastni (DTS? ADPCM? ... nevim). Pak tyo prehrajes treba ve VLC nebo mplayeru, proste v cemkoliv. piratit si imho nemusel
    David Ježek avatar 5.4.2006 11:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    herdek ... slovo "Pak" si nahradte "Nebo"
    5.4.2006 14:23 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Mplayer jsem zkousel tez, ale na ofic. strankach je jen konzolova varianta a pokud vim tak Mplayer neumi DVD menu.

    Nerekl bych ze chybel kodek, byl tam WMP10 a prej i codecpack.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    David Ježek avatar 5.4.2006 17:30 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    WMP10 jiste neobsahuje vse co by si clovek pral, btw jakej codecpack? na tom taky hodne zalezi.
    5.4.2006 11:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Blbě napsaná anketa. Já bych mu doporučil ať si buď vypíše žádanku na software NEBO ať vyzkouší Linux.
    5.4.2006 11:46 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW

    To bych zvolil taky ...

    12.12.2006 12:25 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW

    RE ;-)

    5.4.2006 11:47 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Počkej, ty jsi nainstaloval nelegální software na školní počítač? Jsi normální?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 12:44 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Hmm, to neznamená nic. Na naší katedře je jediný legální počítač můj notebook s ArchLinuxem. Jinak je to pokradené od půdy po sklep. Od té doby, co jsem řekl, že žádný ilegální software instalovat nebudu (dřív jsem musel), jsem na indexu a pes si tu ode mě kůrku nevezme.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    5.4.2006 12:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Tomu bych věřil, pokud bys dodal, že tam máte počítač jenom jeden. Co je to za školu? To by se u nás stát nemohlo.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 13:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Furt je lepší bejt na indexu, než platit pokutu za nelegálně nainstalovaný soft.
    Quando omni flunkus moritati
    5.4.2006 13:17 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    V pripade skolniho pocitace by byl odpovednou osobou tusim reditel nebo spravce site. Nepamatuji si presnou formulaci, ale mam pocit, ze za legalnost software na podnikovych pocitacich je zodpovedny IT manazer.

    Tzn. pokud student na skolni pocitac nainstaluje nelegalni software, nejde do lapaku student, ale spravce site. Nepamatuji se uz, kde jsem to cetl, tak me kdyztak nekdo znaly opravte, pokud se mylim.
    θηριον ειμι
    6.4.2006 09:43 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Zeptejte se na názor u BSA, tam to vědět budou. Otázkou je, jestli odpovědí dřív, než jim řeknete přesnou adresu školy a seznam počítačů, o kterých je řeč :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    5.4.2006 13:24 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    U nas na gymplu jsme kdysi meli Win XP driv, nez se zacaly prodavat. Pochybuju, ze by se to nejak vyrazne zmenilo. Ale byl to statni gympl...

    pak jsem presla na soukromy, kde byly nektere programy jen na jedenacti pocitacich z patnacti, protoze na dalsi nebyla licence. Myslim, ze to rozhodne neni nahoda.
    ^D
    5.4.2006 11:48 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
       Pro přehrávání videa používám malý rychlý nenáročný MPlayer.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    5.4.2006 11:49 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Pléša vs Štěpánek 1:0
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 11:59 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
       Uživatelsky zajímavější a hezčí je MPlayer s GUI, ale já jsem si zvykl na klasický MPlayer. Stačí si nastavit otevírání video souborů tímto dokonalým programem. Ovládání zvládají i moje neteře (školka, první a druhá základní třída).
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    5.4.2006 12:19 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Nedávno jsem řešil podobný problém, vyřešil jsem to jednoduše, nainstaloval jsem tam nějaký kodek pack (myslím že K-Lite verzi PRO), který je zdarma a od té doby media player 9 přehraje vše.

    Jinak PowerDVD byl dobrý ve starších verzí, poslední verze vykazují na můj vkus velkou nestabilitu :)
    5.4.2006 12:27 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    game, set, match thunder.m

    vidíte jak je slovíčkou "musel" relativní? ale v případě pana Štěpánka věřím, že on skutečně musel..
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 12:33 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Sorry, tohle jsem přehnal. Omlouvám se.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 12:31 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Na přehrávání DVD ve WMP by měl stačit FreeDVD kodek. Pokud by ani potom nešel zvuk, možná by stačilo doinstalovat AC3 filtr.
    Prcek avatar 5.4.2006 12:34 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Mne treba WMP odmitnul prehrat DVD, protoze udajne nema svuj vlastni DVD dekoder, takze jsem si stahnul nejaky trial dekoder od Nvidie (bohuzel, vsechny dekodery, ktere jsem nasel byly placene) a pak uz mi slo DVD i ve WMP.

    Kazdopadne staci pouzit Media Player Classic (je napr. soucasti QuickTime Alternative nebo Real Alternative) a ten si s DVD poradi i bez externiho dekoderu.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    5.4.2006 13:12 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    1) Vyhrozovali ti smrti, kdyz to nenainstalujes? Pokud me nekdo nuti do neceho proti me vuli, pak mam snad trochu sebeucty a proste mu to odmitnu.

    2) Myslim, ze kdybys vic hledal, urcite bys neco nasel. Jen letmo si vzpominam, ze napr. mplayer je portovany i na windows, ale nevim, jak by to jelo a jestli nejsou pro win jine licencni podminky...

    A co bych udelal ja?

    1) Pokusil bych se neco najit.

    2) Pokud by to proste pod win neslo, nabidl bych dotycnemu koupi komercniho produktu a jako alternativu bych mu doporucil nainstalovat linux.

    3) Pokud by nesouhlasil, pak bych mu strucne rekl: "V tom pripade mate smulu, ale ja kvuli vam krast nebudu. Pokud chcete byt zlodej vy, pak prosim, ale ja ne."

    Nikdo NEMUSI krast. To jen otazka osobniho presvedceni, sebeucty, svedomi a priorit.
    θηριον ειμι
    5.4.2006 13:21 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Otazka je, jestli bys zustal veren svym zasadam napr. v kraji s dvacetiprocentni nezamestnanosti ;o)

    U Zdenka to mozna neni tak tragicke, ale sehnat novou pocitacovou praci ve Varnsdorfu by myslim bylo rovno zazraku (uz tak urcite dela za polovinu penez co pocitacovy lid v Praze) - a na to kradeni softu by tam doslo stejne. Tak nevim. Ja bych myslela napred na sebe, a az potom na moralku. K dobremu svedomi by mi stacilo vedet, ze na mych pocitacich zadny nelegalni software neni...
    ^D
    5.4.2006 13:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Ja bych myslela napred na sebe, a az potom na moralku.
    So much for idealism...
    K dobremu svedomi by mi stacilo vedet, ze na mych pocitacich zadny nelegalni software neni...
    Je-li správcem sítě, tak jsou to všechno "jeho" počítače, ne? V tom smyslu, že odpovídá za to, co na nich běží.
    5.4.2006 13:39 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Ja bych myslela napred na sebe, a az potom na moralku.
    Pokud bys myslela na sebe, tak prece nebudes krast a potazmo se pokouset dostat do kriminalu ;-) Jinak jakozto student nejsem schopen rici, jak bych se zachoval v pripade, ktery popisujes. Ale asi bych premyslel jaky je rozdil mezi "praci jako zlodej" a praci treba jako vymahac vypalneho :-) Asi bych se radeji prestehoval do lokality s nabidkou v mem oboru nez se kazdy den klepat, kdy se prijde na to, ze jsem zlodej a vsichni si na mne budou ukazovat... Na gymplu jsem si taky radeji nechal davat petky z literatury, kdyz jsme se museli ucit zpameti abecedni seznamy del kazdeho autora, nez abych -- jako mi kolegove -- vsechno opsal z tahaku. BTW. myslim si, ze kdyby to tak delalo vic mych spoluzaku, treba by ucitelka pochopila, ze jeji "slovnikova metoda" neni idealni a neco by se zmenilo. Takhle budou podvadet i dalsi rocniky...
    θηριον ειμι
    5.4.2006 16:42 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    potazmo se pokouset dostat do kriminalu

    Ono to zatim neni tak zhave. AFAIK zatim padaly jen pokuty a ty bude platit firma, nikoli zamestnanec. Pokud teda nema neobycejne blbou smlouvu.

    Krome toho, kdyz dokazes prokazat, ze jsi sveho nadrizeneho upozornil a on te k tomu presto nutil, jsi celkem v pohode. Neco takoveho aspon kdysi psali snad i na webu BSA.

    treba jako vymahac vypalneho

    No jo. Kdyby ses jako student zivil sam, mozna by ti prace vymahace vypalneho prisla jako prima alternativa k peti rohlikum na tri dny. (Mirne prehanim, ale bylo obdobi, kdy jsem pro penize na jidlo byla ohotna udelat ledacos...)

    Rozhodne nechci tvrdit, ze je to dobre. Ale nekdy se fakt muze stat, ze vsechny ostatni moznosti jsou horsi.
    ^D
    5.4.2006 14:27 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Polovinu??? kde zijes... mozna tak ctvrtinu.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    5.4.2006 16:48 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    No nevim. Jestli mas ctvrtinu toho co "bezny prazsky linuxovy programator/admin" tak ses tedy rad ze jsi rad. Byt je to porad vic nez minimalni mzda.
    ^D
    5.4.2006 13:19 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    videolan to snad prehraje ne? ... jo a pak jsem take slysel o triku ... nainstalujes tu zkusebni verzi powerdvd, ale pak pouzivas wmp ;) (instalace zrejme to doda nejake "kodeky")
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    5.4.2006 13:30 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    ja bych stahnul nejake livecd (napriklad movix, ale ten neumi(nebo neumel) menu) a ukazal postup jak prehrat.
    never use rm after eight
    Saljack avatar 5.4.2006 14:23 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Problém je v tom že M$ ani nemůže dodávat win s kodekem na přehrávání DVD kvůli licenci. Jak již bylo řečeno stačí nainstalovat kodek a vše jede. Mimochodem BS umí přehrát DVD samozdřejmě když je nainstalovanej ten kodek
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    5.4.2006 14:48 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Vidim ze se me snazite roznest na kopytech, ani se nedivim. Myslite ze se mi nejak dvakrat libi instalovat nelegalni soft? Nelibi...

    Jenze co ja jsem mel na vyber?

    - Pouzitelny free soft jsem nenasel (jestli existuje nebo ne je ted uz irelevantni) - Muj nadrizeny (spravce ICT - on je zodpovedny) je zarytej windowsar (vpodstate vsichni kolem) a pirateni mu neni cizi, i kdyz ve skole mame naprosty minimum nelegalniho softu. - Kdyz bych jeho problem nevyresil, prisel by za mnou s tim ze jsem neschopnej. Kdyby mu onen ucitel rekl, ze jsem mu nabizel Linux jako reseni tak trivialniho problemu roznesl by me na kopytech jeste vic nez vy, navic z oci do oci.

    V diskuzi bylo receno nekolik moznych reseni, pokusim se nabizena reseni pouzit a zbavit se tak nelegalniho softu. Ne proto ze jste mi snad hnuli svedomim, ale proto ze se mi prici instalovat nelegalni soft. V minulosti i v budoucnosti.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    5.4.2006 14:52 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Přestože je na Živě.cz často házena špína, lze v jejich poradně často nalézt řešení problémů týkajících se Windows.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 18:00 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Pouzitelny free soft jsem nenasel (jestli existuje nebo ne je ted uz irelevantni)

    Sorry chlape, ale tohle je velice relevantní. Tohle je typickej přístup fanatickejch linksáků (přesně podle definice JXP) - Vydávat svojí neschopnost za argument pro linux:

    A pak ze jsou ty Windows uzivatelsky privetive a ze pro ne existuje vice software zdarma nez pro Linux. Kdeze.

    Pravda je prostě taková, že jsi nebyl schopnej problém s Windows vyřešit. Že řešení existuje dokazuje množství komentářů lidí, kterým přehrávání pomocí volně dostupných programů na Windows funguje (včetně mě).

    Místo abys zkoušel najít řešení (který ale ve skutečnosti najít ani nechceš, protože primárnim cílem je všem vnutit LINUX, k čemuž se ti tahle "vada" Windows náramně hodí) tak z toho radši uděláš "mučednický" příběh jak ubohý admin byl zlým nadřízeným donucen ke krádeži. A linuksáci bouří a soucitně tě poklepávají po ramenou... Úžasný.

    Každý má právo na můj názor!
    5.4.2006 19:55 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Tohle je ale blábol. Já jsem si nevšiml, že by autor původního příspěvku někomu nutil Linux...

    S autorem sympatizuji, i když s řešením nesouhlasím, protože když se na windows nedaří, tak je to na provaz a po několikahodinové práci je každé řešení dobré. A když se podaří to vyřešit alespoň takto s tím, že řešení je dočasné a nelegální soft potom smažu, tak není vůbec co řešit, i když to není metoda zrovna košer.

    Ale jinak jste používáním slova "linuks" zaujal, to ano...
    Nemám rád NVidii!
    5.4.2006 22:18 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Ačkoliv souhlasím s tím, že se autor měl víc snažit problém řešit, než psát blog, jehož hlavním sdělením je, že Windows jsou špatná, protože věnoval málo času vyřešení triviálního problému, nesouhlasím s tím, že by tu většina linuxáků (ani linksáků ;-)) někomu klepala na rameno. Myslím, že kolega byl důrazně upozorněn na svou chybu a není třeba ho dál pranýřovat ani tvrdit, že linuxová komunita schvaluje krádež software. Nicméně si všímám, že mám občas také tendence prohlašovat za vadu produktů MS něco, co nemám dostatečně odzkoušené a ve skutečnosti je to třeba jen mým špatným přístupem (pramenícím z toho, že s Win jsem v kontaktu cca 2-3 hodiny týdně, zatímco s Linuxem i víc jak 6 hodin za den)...
    θηριον ειμι
    5.4.2006 20:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Pokud je ten dotyčný tvůj nadřízený, nech si to od něj dát rozkazem písemně. Pak na tebe nikdo nemůže.

    A co se "morální" stránky věci týče... řekl bych, že tvoje vina je jenom to, co děláš vědomě a dobrovolně.
    Quando omni flunkus moritati
    kotyz avatar 6.4.2006 19:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    ja mam windvd 4 originalni cd a stalo to jenom stovku. navic je to komplet cesky, to co se stahne z netu je vetsinou anglicky. koupil sem si to k dvd mechanice (nebylo to v cene) a myslim ze za stovku je to dobry. tak kde je problem?

    ve windows dvd prehraje temer jakykoliv prehravac, ale musi se mu doinstalovat kodek (soucasti komercnich prehravacu, po jejich instalaci je pouzitelny i pro ostatni programy) ale krom freedvd kodeku sou snad vsechny placeny a kvalitu toho freedvd neznam ...

    este kdyby wokna stali pet set to by bylo ... ;)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.4.2006 15:22 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Kompromisní řešení je použít přehrávač zadarmo a dekodér si vypůjčit z demoverze nějakého komerčního přehrávače, ochrana tam není či aspoň nebyla. I když možná jsou už volně dostupné DirectShow dekodéry stejně rychlé, jako ten jejich, nebo je ten počítač tak rychlý, že to nestojí za to... Jinak jsem to většinou instaloval nějak takhle:
    regsvr32 /s iviaudio.ax ivivideo.ax mpgaudio.ax
    
    Odinstalaci zařídil parametr /u, obojí muselo být spuštěno z adresáře s těmi dekodéry.
    stativ avatar 5.4.2006 15:42 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    DVD zvlada prehravat i WMP. Staci mit kodeky. Na DVD staci myslim jenom FreeDVD a AC3 kodeky. Pripadne jeste nejaky kodek pro MPEG2.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    5.4.2006 17:40 cinester | blog: cinester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    V kazdom Chip-e je legalny kodek pre prehravanie DVD pod Win. Da sa aj zadarmo a legalne stiahnut, ale nazov si nepamatam kedze ho v linuxe nepotrebujem.
    5.4.2006 18:34 djjet | skóre: 2 | blog: djjet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    WINDOWS MEDIA CLASSIC - prehra snad vsetko. ma nieco po 1 MB. je free. jednoduche GUI. malo zatazuje pocitac. co viac si mozeme priat ne?
    5.4.2006 18:37 djjet | skóre: 2 | blog: djjet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    a co sa tyka codecov: FFDSHOW DIRECTSHOW FILTER. s nim prehrate vsetko. ma okolo 1MB. je free. ma v sebe AC3 5.1 a dalsi stuff. trosku viac zatazuje procak ako original divx/xvid codec ale to mu mozeme odpustit.
    Prcek avatar 6.4.2006 01:58 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Jen poopravim, ze ten prehravac se jmenuje Media Player Classic, ale samozrejme je urceny pro Windows ;-)
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    5.4.2006 21:15 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    No nainstaluju a uvidim, aspon budu zase o neco chytrejsi.

    Tam jeste slo o to, ze WMP9 co tam byl puvodne prehral vsechny DVD krom tohoto jednoho.

    Tak zaneradim wokna vsema tema kodekama co nalovim a treba to pak bude fungovat.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    6.4.2006 01:44 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Skola koupila DVD? Skola koupi prehravac!! Ucitel koupil DVD a chce ho pouzivat na skolnim pocitaci? PNJ.
    6.4.2006 07:51 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    Možná stačilo jen sáhnout po CD, co s tím PC přišlo. Ale to by na pana Štěpánka bylo moc přímočaré a nedalo by mu to příležitost plivnout na Windows, že?
    6.4.2006 12:18 machr | skóre: 2 | blog: machr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem musel ukrast SW
    SHUT UP AND REBOOT !
    (__) (oo) /-------\/ / | || * ||----|| ~~ ~~

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.