abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie

    4.11.2008 10:45 | Přečteno: 1243×

    Česká televize se nedohodla se Slávií Praha na vysílacích právech pro její utkání! Jak strašné. Zhroutil se mi svět! Co teď budu dělat?

    Jablkem sváru je cena. ČT nejdříve nenabídla nic, potom zase příliš málo. Alespoň takto to prezentuje prezident Slávie. Milý pane prezidente Slávie, vůbec nechápu, proč bych měl ze svých koncesionářkých poplatků platit přenos nejzkorumpovanějšího sportovního divadla na světě, které ke korupci přímo vybízí už svými pravidly. Nevím proč bych měl ze svých koncesionářských poplatků platit televizní přenos, kdy se banda dementů honí po hřišti za kulatým míčem a za to jsou královsky přepláceni. Nedej bože, když je s nějakým dementem udělán rozhovor v poločase. No to nevím, jestli se mám smát nebo brečet. Kdyby bylo po mém, pane prezidente Slávie, vůbec bych vaši existenci ignoroval, a možná by jste si ještě sami připlatili, aby jste se mohli objevit alespoň ve zprávách. Škoda že vysílání těchto debilit nejde zakázat legislativně... Howg.        

    Hodnocení: 34 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Můj názor na profesionální fotbal
     (92 %)
     (24 %)
    Celkem 76 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.11.2008 10:58 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    :-D Což o to, pobavil jsem nad vaším zápiskem dobře, ale když jsou za to lidi ochotní platit...
    vencour avatar 4.11.2008 11:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie

    Chléb a hry jsou stále třeba. A divadlo k tomu ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.11.2008 11:00 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    +1 :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    4.11.2008 12:02 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Škoda že vysílání těchto debilit nejde zakázat legislativně...
    Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    4.11.2008 12:13 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    -10

    Viz zakon o CT, trubko. Jestli se ti nelibi, nech se zvolit a zmen ho, nebo ti nezbyde nez se odstehovat do jine zeme. A ze se ti nelibi fotbal... To mas blby, kdyz je to nejpopularnejsi kolektivni sport v CR. Reseni viz prvni veta.
    4.11.2008 12:26 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Mě se líbí fotbal. Ale jen do úrovně školního tělocviku. Od župního přeboru mladších žáků je to zkorumpovaná šaškárna :-D
    5.11.2008 10:30 klassik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    proto na nej chodi 4000 lidi a vsude jinde 40000:-) ma pravdu predsedo fotbal neni to co byvalo
    4.11.2008 12:19 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Nevím proč bych měl ze svých koncesionářských poplatků platit televizní přenos, kdy se banda dementů honí po hřišti za kulatým míčem

    A co konkretne byste chtel ze svych koncesionarskych poplatku platit? Nenadavala by pak hromada divaku do dementu Vam?

    Myslim, ze CT musi zabirat dost siroke spektrum poradu. Budete tu psat o kazdem druhu poradu, ktery se Vam nelibi a je podle Vas moc drahy (a nejlepe ho ani CT neodvysila, protoze sama usoudi, jestli to za to stoji nebo ne?)?

    a za to jsou královsky přepláceni

    Patrite k tem, co neumi nic, za co by jim nekdo dal vic nez prumernou mzdu? Nebo k tem, co veskere penize, co jdou nad prumernou mzdu vrati, aby nepatrili k preplacenym? Nejste trochu zavistivy?

    Sportovní přenosy bych platil podle úrovně rozhovoru náhodně vybraného dementa, který v zápase zasáhl do hry

    Vazne si myslite, ze jsou vsichni hraci profesionalniho fotbalu, kteri vydelavaji nesrovnatelne vic, nez bude kdy vydelavat kdokoliv, kdo cte Vas blog, dementi? Cetl jste nekdy jejich blog?

    5.11.2008 10:32 klassik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    obavam se ze takto objektivne to posuzovat nejde. Zejmena ohledne korupce ktera tam panuje a umele vytvari stavajici podminky.
    4.11.2008 12:45 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Sport uz davno neni o sportu, ale o penezich plynoucich z reklamy a kdovi odkud. Ale takhle jednoduse se to pausalizovat neda. Nicmene fotbal je primo ukazkovy priklad a nekolik poslednich olympiad si s nim v nicem nezada.

    Takze popularitu fotbalu nepricitam tomu, ze lidi/masy maji radi fotbal jako sport, ale proto, ze jim ho media lijou horem dolem do hlavy. Je to proste umele vybuzeny zajem o neco a lidi to zerou a zerou... Proc asi?

    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 12:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    kdy se banda dementů honí po hřišti za kulatým míčem
    Nejsem nějaký fanda fotbalu ani sportu vůbec, nechává mě to chladným - s výjimkou špičkových utkání a šampionátů. Ale tito "dementi" dělají svoji práci sakra dobře (ať už se jim momentálně vede či nikoliv) a jejich peníze nejsou zadarmo. Lze si vzpomenout třeba na rozbitou lebku Petra Čecha, kdy si dal na hlavu koženou helmu a šel do dalšího zápasu .. Běžný smrtelník by s takovým zraněním byl rok na neschopence. Jejich peníze jim nezávidím. Neumím tak dobře kopat - nemám takový majetek.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 13:10 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Toto kopání nepřináší společnosti tolik, co společnost dává jím. Chcete to snad popřít?

    Jinak, většina z nich jsou simulant bande co se válí na trávníku jen do momentu, kdy zjistí, že rozhodčí faul nezapíská, nebo do momentu, kdy přiběhne ošetřovatel a nazdržovali se tedy už dost.

    Mě je sympatická reprezentace Andory. Tam si musí hráč nároďáku vyškemrat v práci volno, aby mohl jít reprezentovat stát na mezinárodní utkání.
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 13:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Toto kopání nepřináší společnosti tolik, co společnost dává jím. Chcete to snad popřít?
    Ano, chci. Kolik dává společnosti například špičkový hudebník, malíř, sochař? Hodně. Pravda, jejich díla jsou nesmrtelná, zatímco na zápas se většinou brzy zapomene. Ale to je dáno charakterem činnosti. Zápasy přinášejí peníze za reklamu, za přenosy, rozhýbou ekonomiku. A to dokonce i v tradičně chudých zemích, jako je např Ghana nebo bývala Brazílie. To není málo.
    Jako ekonom bych profesionální sportovce jen pochválil. Ale na druhé straně jsou tu negativní jevy, jako jsou agresivní fanoušci, úplatkářství, machinace s penězi, atd. To je ta stinná stránka věci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 14:13 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ekonomie je věda, která se minimálně z poloviny řídí hloupostí lidí. Když lidi nebudou idioti, bude ekonomika fungovat jinak. Ale oni jsou idioti, a tak funguje tak jak funguje. Ekonomika je důsledek, nikoli ukázka toho, jak je to dobré.
    4.11.2008 15:02 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Když lidi nebudou idioti....
    Jenže to je nesplnitelná podmínka, takže celý ten odstavec je o ničem...
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 15:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ekonomika je přesně taková, jací jsou lidi. Ekonomika ve skutečnosti není tzv. společenská věda, jak se to často interpretuje, ale přírodní. Existuje určité chování homo sapiens, které je v tisíciletích neměnné. A na jeho základě ekonomika funguje, plus rekvizity příslušné doby, ve které žijeme.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 16:14 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Takže se nedá říct, že je to přínosné, protože tu druhou variantu, díky neměnnosti obyvatel neznáte. Pak se tady můžeme dohadovat, jestli to ten špatný stav spíše nazakonzervovává, místo aby jej nahlodávalo.
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 16:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Špatný stav nahlodávají sami lidi. Jakmile je nevyvážená situace, je to ihned znát. Nejlepší příklad jsou technické vynálezy. Kdy se objevují tyto vynálezy na povrchu světa? V okamžiku, kdy vzniká jejich potřeba. Dokud ve starém Římě bylo dost otroků, technika moc nešla. Jakmile ubyli, začala se situace řešit. Také parní stroj, elektřina, automobily .. V době průmyslové revoluce se měnily podmínky života i politicky, ale prvotním impulsem byla vždycky ekonomika. Co bylo u nás v roce 1989? Rychle se zvětšující nůžky mezi vyspělým světem a námi. Dokud ten rozdíl nebyl patrný, ledy se nepohnuly. Ať u nás, nebo v Rusku, jehož situace rozhodovala nejvíc. A tak dále. Při těchto změnách právě fungovaly základní ekonomické zákony - snaha o to, mít se dobře. A to si lidé (vždy živelně v určitých etapách vývoje, tj. v obdobích revoluce) ohlídají.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 13:22 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Lze si vzpomenout třeba na rozbitou lebku Petra Čecha, kdy si dal na hlavu koženou helmu a šel do dalšího zápasu
    Možná jsem divnej, ale tohle považuju spíš za kardinální blbost, určitě ne za nějaké hrdinství.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 13:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    To není hrdinství. To je jen práce. Nic víc, nic míň. Ten člověk
    1) je mistr ve svém oboru
    2) dává do své práce veškerou svoji sílu a nasazení.
    Na druhou stranu hazarduje se svým zdravím. To není správné. Ale tak to chodí: vždycky je něco za něco.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 14:43 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ten člověk hlavně musí mít dost neobvyklé životní hodnoty. Dělat dobrovolně gladiátora... no, každý máme nějakou úchylku, ale nerozumím tomu.
    ^D
    4.11.2008 15:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Dělat dobrovolně gladiátora...
    Za _spoustu_ peněz. Když děláš něco, co tě ohromně baví, a ještě ti platěj za týden víc, než normální člověk vydělá za rok (u nás za tři), tak mi to nepřipadá tak zlé... Klidně bych nasadil i tu helmu.
    4.11.2008 17:29 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Jasně, tomu rozumím. Pro opravdu velké peníze se dá dělat ledacos. Ale stejně, jít nasazovat za peníze kejhák? Vždyť si pak za ty peníze to zdraví zpátky nekoupíš. Co si za ně koupíš, aby se Ti to vyplatilo?

    ^D
    vencour avatar 4.11.2008 17:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie

    Třeba to bral jako přijatelné riziko?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.11.2008 18:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ale stejně, jít nasazovat za peníze kejhák?
    Hmmm, kdybychom mluvili o hledání min nebo akrobacii na motorkách, tak bych to bral, ale hraní fotbalu mi až zas tak drsné nepřipadá. Jasně, dá se u toho přijít k úrazu, ale tipnul bych, že riziko je menší než u každodenního přebíhání křižovatky kvůli zkrácení cesty na zastávku tramvaje...
    5.11.2008 10:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ten clovek neriskuje vic nez kdokoliv jiny. Provnej si pocty smrtelnych urazu dejme tomu na stavbe a smrtelnych urazu pri fotbale. A pak si porovnej plat stavebniho delnika a fotbalisty...
    vencour avatar 4.11.2008 17:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie

    Nevim, jestli Petr Čech umí ještě něco, než chytat, vidím to tak, že to, co umí nejlíp, to dělá. A vlastně ... to je muj pohled, že chytal z paličatosti a neústupnosti. Vlastně, jestli tolik chěl dokazovat, že je dobrej, tak i proto se stal snad nejlepším brankářem? Že má tu vůli?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.11.2008 10:33 klassik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ehm. jak dlouho ceka pacient na CT MR a podobna vystreni? Jak dlouho trva predoperacni priprava a objednaci doba na operaci?Jak probiha rehabilitace?
    Pavel Půlpán avatar 4.11.2008 13:21 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Fotbal je zábava, sport, show pro lidi a na profesionální úrovni také továrna na peníze. No a co? Profesionální sportovní kluby fungují jako každá druhá firma, důležitá je prestiž a ekonomika v černých čísel.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    4.11.2008 13:27 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    mě nevadí, že fotbalista tolik vydělává. To je problém těch dementích lidí, co si koupí boty typu Nike nebo Addidas mrzké kvality s cenou okolo 3000-5000, s náklady na výrobu 100,- někde v číně a z toho 80% odevzdají fobalistovi skze reklamu. Mě vadí, že toto mám platit z koncesionářských poplatků. Myslím, že účel koncesionářských poplatků je někde jinde.
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 13:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Koncesionářské poplatky nejsou až tak extrémně vysoké. Pokud uvážíme, kolik procent vysílacího času tvoří sportovní přenosy a kolik lidí má o ně zájem, je to celkem v rozumné relaci. (Tedy ty přenosy, co jsou na veřejnoprávní televizi, ostatní nejsou předmětem debaty)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 14:14 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Nejde o procent času, nábrž peněz, ne?
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 15:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    času i peněz, jedno souvisí s druhým.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.11.2008 07:37 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    to ano, ale pochybuju, že minuta vysílání stojí pořád stejně. Pomineme-li lukrativnost času a náklady na fyzické vysílání signálu, pak je asi rozdíl, jestli ČT uvede dvouhodinový přímý přenos koncertu nebo divadla a dvouhodinový přímý přenos Fotbalu, kde zaplatí těm debílkům hromadu peněz navíc.
    4.11.2008 13:39 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    No jo. už to chápu. Vždyť oni chudáčci hoši slávističtí nemají ani na elektřinu
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 13:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Tak nevím: ten dluh má vedení Slávie nebo investor Edenu? To není totéž ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 18:08 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    "K dnešnímu dni neevidujeme žádné smluvní závazky vůči společnosti Moravia Energo," píše se v prohlášení společnosti E Side Property Limited.
    *THUMBS UP* prdelko :-p

    Krom toho E Side Property Limited != SK Slavia Praha fotbal a.s.
    4.11.2008 18:27 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Občan Pitr je taky bezdomovec bez vlastního majetku. PRDELKO :-D
    4.11.2008 14:17 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Jsou to troubove, kdyby si koupili 11 micu, tak se nemusej honit za jednim.

    Ale nejpitomejsi sport je stejne tenis se sqashem v tesnym zavesu (tenis se aspon nehraje ve skleneno-bile rakvi).

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    4.11.2008 17:34 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ja myslel ze nejpitomejsi je golf. :-)
    xxxs avatar 5.11.2008 10:58 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    tenis mam rad. zabeham si, zaudieram si a nikomu neublizim.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.11.2008 15:00 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Vzdycky, kdyz vidim rozhovor s nejakym fotbalistou/hokejistou/whatever uprostred zapasu nebo po nem, nemuzu si nevzpomenout na toto :-D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    vencour avatar 4.11.2008 17:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie

    Nechci hájit vrcholové sportovce, že jsou nějak nadprůměrně inteligentní, ale mam zkušenost, že když je člověk nažhavenej do výkonu, tak se moc od něj myšlenek mimo jeho "zorné pole" nedočkáte. Ať už je to tim, že na ně nemá vůbec nebo jen v tu chvíli. Navíc možná je to i úmysl bavit lidi.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.11.2008 10:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Zkus si vybehnout do dvanacteho patra po schodech s tim, ze kdyz to nebudes mit pod dve minuty, tak mas po pulce vejplaty. A na dvanactym patre odpovidej inteligentne do kamery. Jestli to zvladnes, jses king :-)
    4.11.2008 15:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Nedej bože, když je s nějakým dementem udělán rozhovor v poločase.
    Zase trochu brzdi, jo? Nebo si zkus sám tři čtvrtě hodiny běhat a potom na něco souvisle odpovídat...
    Quando omni flunkus moritati
    Pavel Stárek avatar 4.11.2008 16:35 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Nejhorší je, že ačkoliv existuje kanál ČT4 sport, tak ten pitomej fotbal cpou i na ČT2.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2008 16:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Kolik procent obyvatelstva má možnost sledovat kanál ČT 4? Jestli to není tento důvod, ale to jen hádám.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.11.2008 17:35 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Je.
    Pavel Stárek avatar 4.11.2008 19:09 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    To mne ale jakožto poplatníka koncesionářských poplatků celkem nezajímá. Z poplatku se jistě financuje i ten sportovní kanál, tak ať je fotbal tam.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    5.11.2008 11:38 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    A zpravy at jsou jen na CT24. A na CT2 a CT1 pohadky a poezie? Aha...
    Pavel Stárek avatar 5.11.2008 16:57 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Ne, ale když už kurva Česká televize provozuje extra sportovní kanál, tak ať neotravuje s fotbalem na ostatních kanálech.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    5.11.2008 11:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Me zase nezajimaj tvoje naozry. Proc je pises tady, kdyz mas blog?
    Pavel Stárek avatar 5.11.2008 16:53 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Protože píšu názory do diskuze k tomuto blogu.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    5.11.2008 20:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kývnout ČT? Byli bychom zločinci, říká šéf Slavie
    Tak si je pis do sveho blogu...
    4.11.2008 18:11 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Přenos z Edenu bude, Slavia se dohodla s televizí Nova Sport

    Přenos z Edenu bude, Slavia se dohodla s televizí Nova Sport.

    Nějaké další problémy, které bys rád vyblogískoval?

    4.11.2008 18:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přenos z Edenu bude, Slavia se dohodla s televizí Nova Sport
    Zrovna jsem to sem chtěl hodit.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.