abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 139 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    kotyz avatar 25.7.2010 21:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    no baze, na starejch pc neni nad mpeg1. jediny co mi slo prehrat na mym Pentiu 166 MHz ;-) a po upgradu z S3 1 MB na ATi Rage XL 8 nebo 12 MB to ty pecka davalo bez sekani i na celou obrazovku :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 21:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    no baze, na starejch pc neni nad mpeg1.
    No to já pamatuju ještě větší mrdky. Některé dokonce v barevném prostoru PAL8 (např. od Blizzardu, když už jsme u toho Stracraftu … takové ty prokládané potvory co přehrál Penťák 90Mhz a nebo 486 o 100Mhz, které po sobě nestačilo mazat residua – ale jelo to). Docela by mě zajímaly méně komplexní video formáty (jenže si zas nepamatuju, které z nich byly perceptuální a jestli vůbec) a to klidně i než ten MPEG-1.
    jediny co mi slo prehrat na mym Pentiu 166 MHz
    Jenže dost pochybuju, že v HD. V dobách Pentii II o 300Mhz by to něco takového přehrálo jen těžko. Od těch dob v FFMpeg provedly takové optimalizace, že se to dostalo až sem. A to ještě trošku procesorového prostoru zbývá.
    a po upgradu z S3 1 MB na ATi Rage XL 8 nebo 12 MB to ty pecka davalo bez sekani i na celou obrazovku
    V tom není problém. Jak se jednou obraz dekóduje do paměti, pak se jen po PCI sběrnici odešle grafice pointer na začátek dat a ta už si to sama pomocí DMA natáhne, překonvertuje z YUV do RGB, přeškáluje a zobrazí, ať je to rozlišení jaké chce. Teda aspoň u Xv nebo nějaké takové odbdoby.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.7.2010 21:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    takové ty prokládané potvory co přehrál Penťák 90Mhz a nebo 486 o 100Mhz, které po sobě nestačilo mazat residua – ale jelo to
    Ty jo RAD Game Tools Smacker! Na něj bych málem zapomněl. Ty jo, to bude muset někde sehnat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    jj, bink a smacker a rad game tools si pamatuju, mel sem ve sbirce par kratkejch filmecku (the hunt a join the empire pokud se dobre pamatuju) s priponou .bik. po archeologickym vyzkumu bych to mozna este nekde na starejch CD nasel ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Mně se nějaké ty potvory povalují na disku (třeba Intro z KKND2: Crossfire, trailer na Final Fantasy), ale má to moc mega než abych to uploadoval.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    uloz.to to jisti ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Dej pokoj. To intro do KKND2 má přes 120MB (zvuk je obyčejné PCMko o 22050Hz).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    by me zajimalo jestli to dokaze mplayer prehrat :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Všechno do posledního. Akorát víc procesorového času sežere konverze do YUV420 nebo BGRA než samotné dekódování videa.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Vlastně vidiš to. Trailery z E3 rok 2001 mám na Publicu. Obsahuje trailer na:
    • Duke Nukem Forever (Bink)
    • Final Fantasy (SVQ1 s audio formátem co zní pomalu jako adaptivní PCM)
    • Hidden & Dangerous 2 (MPEG-1 a Layer-III – ale jaký, z těch dob)
    • Medal Of Honor. Alied Assault (to stejné jako FF)
    • Warcarft 3 (SVQ1 a nějaký formát co využíval ADPCM)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    jo! per to do me at je po me! :-D

    tak koukam ze ty filmecky co sem o nich psal sou vsechny z cee-gee.net, ale ty bink verze odtamtud zmizeli a zustal jen divx :-( aspon ze konecne dokoncili code guardiana! :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    tak hovno, hovno, slavny soude. je to sama 404 :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.7.2010 23:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    a prd, videa tam sou, ale linky sou blbe. staci prepsat url a uz to jede :-D

    1. 2. 3.

    bink to sice neni, ale i presto ty videa stoji za skouknuti ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    bink
    Tak BINKů mám ještě spousty. Ty se využívají docela donedávna (FarCry, Panzers, THPS 2,… všechno ještě mám – a vlastně také docela nedávno se jejich otevřené dekodéry dostaly do ffmpeg), ale Smacker už ani jeden (ale pamatuju na jednu hru. Taková cipovina. Se to jmenovalo nějak Shogun 2 nebo tak něco a bylo to FPSko nebo RPGčko…to bych chtěl).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    lol, ten final fantasy trailer sem mel ve svy sbirce traileru. tenkrat mi to na 56k modemu stahovalo dve nebo tri hodiny :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    jo, The Hunt je na YT, je tam odkaz i na web (cee-gee.net), takze mozna tam porad bude ke stazeni to puvodni video (pokud si vzpominam byla tam divx i bink verze, ale nejsem si tim zas tak uplne jistej). jeste se podivam na to imperium ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.7.2010 21:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    jj, je mi jasny o cem mluvis, in-game videa. to znam dobre z Total Annihilation a to sme snad i na tom P90 hrali ...

    v diablu 1 to snad bylo taky.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    v diablu 1 to snad bylo taky
    Trailer na Diablo z instalačního CD Starcraftu byl jeden z památných prokládaných Smacků, které bych chtěl sehnat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    jestli najdu originalky total annihilation a prepaly diabla 1, tak bych ti naky ty smacky z toho moh vytahnout. ale to ma bracha v pokoji a ten ted pise bakalarku (ve wordu!) a nemuze to nikdy stihnout dokoncit v terminu, takze je moc nasranej kdyz mu tam nekdo vleze ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 23:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Ty jo, jestli se ti to povede, tak se snad i překonám a někam upnu ty FMVčka z KKND2.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 26.7.2010 21:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    CD sem nasel, ale je tu nekolik problemu. Takze nejdriv Diablo, vsechny herni data sou zabaleny do .mpq souboru, to nastesti jde na linuxu rozbalit pomoci libmpq+mpq-tools, jenze to by se to muselo dat z toho CD precist, coz nejde (ono uz to puvodni CD bylo dost jety a nejaky data tam byly necitelny, takze ani ta jako-nova-a-skoro-nepouzivana-kopie na tom nemuze bejt lip). No a na CD Total Annihilation je to zase v .hpi, coz nevim cim rozbalit. Jedine zkusit uwarezit nekde ISO toho Diabla a z nej si to vytahnout. Ze to je ve smackeru je jisty, sou tam na ruznejch mistech .dll knihovny na jeho prehrani :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.7.2010 21:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    posledni nadeje - dragon unpacker pod wine ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.7.2010 22:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    tak z toho taky nic nebude. ten unpacker sice pod wine funguje napytel a musel sem ho nekolikrat zakilit, ale .hpi otevrel a nektery soubory i vytlacil (musel sem je vybirat rucne po jednom, pri pokusu o rozbaleni vseho najednou se to pokazdy seklo), nicmene video sem tam nikde nenasel. jinak ta hra samotna celkem dobre funguje pod wine, i to video se mi prehraje, jen nevim kde je schovany a jak ho dostat ven. akorat ze ta hra si prepina rozliseni do nakejch 640x480 tak mi to krapet rozhazi plochu, ale to by se dalo i prezit.

    dokonce snad pro TA existuje nejakej novej, plne 3D a jeste ke vsemu opensourcovej engine ...

    ze bych si ho po letech zase zahral? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    belisarivs avatar 27.7.2010 12:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    IRC is just multiplayer notepad.
    kotyz avatar 27.7.2010 13:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    a taky TA3D, ta vypada vic jako puvodni TA.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 26.7.2010 23:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    No jo, nezbude mi než si to někde uwarezit. Jsem se pokoušel i hledat samotné .smk na Googlu, ale z toho by se jeden…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 26.7.2010 23:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    prolez sem vsechny 4 hpicka a zadny smkacko nikde nebylo. u toho diabla sem se nedostal ani k rozbaleni, protoze se to pri kopirovani seklo asi na 195 ze 400 MB ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.7.2010 00:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    byl sem rychlejsi, ale uspech byl jen castecnej. na CD s Diablem 1 sou ve slozce Extras nejaky 4 .bik videa a ty se nemusi nijak extrahovat a hrajou v mplayeru. i ten .mpq soubor sem rozbalil, ale v nem je asi tisic souboru s priponou .xxx a cert vi co maji bejt zac. neco sou obrazky a neco text, ale video tam ne a ne najit. zkusil sem nejaky z tech nejvetsich predhodit mplayeru ale nic se nestalo ...

    ale nekde tam sou, ja to vim! kdyz uz tam je knihovna na prehrani smackeru, tak tam nekde bejt musi!

    
    [kotyz@behemot diablo1]$ mplayer file001474.xxx
    MPlayer SVN-r31774-4.5.0 (C) 2000-2010 MPlayer Team
    158 audio & 340 video codecs
    mplayer: could not connect to socket
    mplayer: No such file or directory
    Failed to open LIRC support. You will not be able to use your remote control.
    
    Playing file001474.xxx.
    Seek failed
    libavformat file format detected.
    [smk @ 0x924bdf0] max_analyze_duration reached
    [lavf] stream 0: video (smackvid), -vid 0
    [lavf] stream 1: audio (smackaud), -aid 0
    VIDEO:  [SMK2]  320x156  0bpp  15.002 fps    0.0 kbps ( 0.0 kbyte/s)
    ==========================================================================
    Opening video decoder: [ffmpeg] FFmpeg's libavcodec codec family
    Selected video codec: [ffsmkvid] vfm: ffmpeg (FFmpeg Smacker Video)
    ==========================================================================
    ==========================================================================
    Opening audio decoder: [ffmpeg] FFmpeg/libavcodec audio decoders
    AUDIO: 22050 Hz, 1 ch, s16le, 0.0 kbit/0.00% (ratio: 0->44100)
    Selected audio codec: [ffsmkaud] afm: ffmpeg (FFmpeg Smacker Audio)
    ==========================================================================
    AO: [alsa] 48000Hz 1ch s16le (2 bytes per sample)
    Starting playback...
    Could not find matching colorspace - retrying with -vf scale...
    Opening video filter: [scale]
    Movie-Aspect is undefined - no prescaling applied.
    [swscaler @ 0x8a9b1e0]BICUBIC scaler, from pal8 to yuv420p using MMX2
    VO: [xv] 320x156 => 320x156 Planar YV12
    A:   0.1 V:   0.0 A-V:  0.101 ct:  0.000   0/  0 ??% ??% ??,?% 0 0
    
    
    MPlayer interrupted by signal 11 in module: decode video
    - MPlayer crashed by bad usage of CPU/FPU/RAM.
      Recompile MPlayer with --enable-debug and make a 'gdb' backtrace and
      disassembly. Details in DOCS/HTML/en/bugreports_what.html#bugreports_crash.
    - MPlayer crashed. This shouldn't happen.
      It can be a bug in the MPlayer code _or_ in your drivers _or_ in your
      gcc version. If you think it's MPlayer's fault, please read
      DOCS/HTML/en/bugreports.html and follow the instructions there. We can't and
      won't help unless you provide this information when reporting a possible bug.
    
    takze neco bysme uz meli, ale mplayer to neprehraje, jen blikne a konec ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 31.7.2010 15:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Ty jo, já už se na nějaké Smacky vykašlal a radši si udělal svůj kodek, aneb ať žije GIF o 16 barvách.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    tak hd to samozrejme nebylo, ale o to tenkrat vubec neslo. slo o to aby to vubec hralo a dalo se na to koukat. :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    ta ATi mela hw akceleraci iDCT a motion compensation, takze s trochu lepsim CPU (tak P 233 MMX) by to davalo i DVD ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.7.2010 22:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Tak MPEG-1/2 o 720x576 by Pentium II s MMX a jinými SIMD možná nějak dalo i dneska. No Trailer na Atlantis 3 to sice sekáním, ale dalo. Na to si ještě moc dobře pamatuju.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    jo a cely to bezelo v JAMP na Win 98 SE :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 25.7.2010 22:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Teda aspoň u Xv nebo nějaké takové odbdoby.
    No právě, a do 1 MiB VRAM S3 se to společně se zbytkem desktopu obvykle nevejde, takže se musí používat nějaká SW obluda jako x11.
    Grunt avatar 25.7.2010 23:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    No tak je jasné, že implementace Xv u nějaké S3 o 1MB RAM ani nic jiného než SW převodník z YUV do RGB obsahovat snad nemůže.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 21:36 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Co to bylo za celér? Něco na bázi P4? Oni bohužel na tento druh cpu kašlou a netestují s ním, takže úpravy kódu snadno mohou postupně jeho výkon na P4kách zhoršovat. Do jisté míry se to fakticky stává i s K8čkama... No vlastně mám pocit, že nikdo z vývojářů ffmpegu nebo x264 nemá K10, takže...

    Ale na Core 2 (65nm i 45nm) a i3/5/7 by to mělo být optimalizované.
    Grunt avatar 25.7.2010 21:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Co to bylo za celér? Něco na bázi P4?
    Yup. Jádro Prescott (myslím).
    Ale na Core 2 (65nm i 45nm) a i3/5/7 by to mělo být optimalizované.
    Jenže ty těžko srazím na 333Mhz abych z toho dostal nějakou přesnost u měření. Ale pořád je to dost nadupané, hlavně díky využití SIMD instrukcí jako je MMX2. Proto uvažuju o ARMu, ať to tak silně neovlivňují kdejaké nadupané optimalizace a kešování, ale ať ukáže každý jak vážně to s komplexností myslel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 21:45 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Však ono se to dá zkompilovat bez SIMD :) Ale není to moc fér... když jeden kodek by byl vymyšlen tak, aby se dalo (hlavně 128bitové) SSE2 dobře využít, a druhý by si to nějakou posrávkou znemožnil (tuším některé "fíčury" u rv40), tak by se tato jeho chybak bez SIMD neprojevila.
    Grunt avatar 25.7.2010 21:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    No i tak. Např. můj Turion při 800Mhz mi mnohem silnější než když nataktuju Celerona na 800Mhz (on mi dokonce přijde i silnější proti Celeronu o 2.6Ghz vzhledem k dvou jádrům), jo ale když nabootuju 386 jádro. Budu muset něco takového ještě sehnat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.7.2010 22:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    hmm, SSE2 taky nemam :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.7.2010 22:12 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    K těm embedded zařízením - dekódování pomocí CPU je u bateriových zařízení podle mě stejně reálně nepoužitelné, i kdyby to výkonově stačilo, protože vždy ten CPU bude dost vytížen, a jeho spotřeba se bude blížit maximu. Proto jsou tam HW implementace dekodérů, a časem se ustavil jako de-facto standard podpora H264. Proto takový iPhone 4 zvládá pokud vím bez problémů dekódovat 720p H264.

    I když H264 není pro HW implementaci úplně nejjednodušší, což se projevovalo z počátku vysokou cenou dekódovacích čipů, tak nakonec díky výrobě ve velkém množství (např. DVB-T/S/C přijímače, HD diskové přehrávače, dnes už i TV) ceny spadly. Teoreticky je možné, že se nějakým způsobem VP8 protlačí jako "standard" pro HW dekódovací čipy společně s H264. Možná může být značná část toho HW dekodéru společná.

    Dnes některé i celkem levné LCD TV přehrají z disku připojeného přes USB H264 High Profile Level 4.0. A to díky univerzálním dekódovacím čipům např. od Sigma Designs (třeba SMP8642).
    Grunt avatar 25.7.2010 22:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Jednu věc si ovšem neuvědomujete. Ta komplexnost kodeku/formátu IMHO musí nějak ovlivňovat odběr energie. Ten čip není napájen z vesmírné energie a debockovací filtr se HW implementací nijak nevytratí a furt ho někdo musí dělat. Je to jen zákeřnější o to, že u HW čipů nikdo nevidí kolik žerou a spoléhá na ně. Třeba takové C64+ (třeba v TouchBooku) jsou vesměs jednoúčelové procesory, které se dají programovat. A vzhledem k 480Mhz DSPčka moc komplexní mrchy ten TouchBook nepřehraje. U H.264 je třeba jen BaseLine profile, ale takových se k člověku moc nedostane.
    Dnes některé i celkem levné LCD TV přehrají z disku připojeného přes USB H264 High Profile Level 4.0.
    Mám to na notebooku, ale velice komplexní Blu-Ray Rip u kterého se mi i dvou-jádro potilo dává náš Samsung naprosto bez problémů a za nějaký High-End bych si též nedovolil označit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 23:12 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Předpokládal jsem, že ten HW čip jistě nějakou spotřebu má. Ale vycházím z prostého srovnání: na některých souborech se zadýchá i slabší Core 2 Duo (což je CPU s celkem dobrým poměrem výkon/spotřeba), a ten samý soubor takovýhle čip dekóduje např. do podoby HDMI signálu bez problémů, a to je bez chladiče, nebo s malinkým pasivem, takže spotřeba řádově menší než to C2D.

    Nemám v tom takový přehled, ale domnívám se, že ty čipy např. od Sigma Designs jsou silně optimalizované, takže jejich spotřeba na stejné úloze je menší než u relativně univerzálního programovatelného DSP. A přeci jen, pokud ten čip bude skutečně jednoúčelový pro MPEG-2/MPEG-4 a nic nepůjde programovat, tak bude jeho struktura jednodušší a tím i spotřeba menší.

    Tu poslední větu jsem úplně přesně nepochopil...
    Grunt avatar 31.7.2010 16:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Předpokládal jsem, že ten HW čip jistě nějakou spotřebu má. Ale vycházím z prostého srovnání: na některých souborech se zadýchá i slabší Core 2 Duo (což je CPU s celkem dobrým poměrem výkon/spotřeba), a ten samý soubor takovýhle čip dekóduje např. do podoby HDMI signálu bez problémů, a to je bez chladiče, nebo s malinkým pasivem, takže spotřeba řádově menší než to C2D.
    Jasně. vše co se snažím říct, že na komplexnosti formátu (popř. kodeku) záleží a že HW off-loading není samo-spásný. Určitě je směšné srovnávat nějaké C2D a HW dekodér, ale i do toho HW dekodéru se ta DCT musí nějak implementovat. Stejně jako de-blocking (jinými slovy, sám se neudělá) a to zabírá tranzistory, zvyšuje produkční cenu a spotřebu. Vše co jsem se snažil říct.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Acci avatar 25.7.2010 22:44 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Co má společného „špatně“ nastavený FFmpeg s Googlem?
    Grunt avatar 25.7.2010 23:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Netuším. O čem konkrétním je řeč?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Acci avatar 25.7.2010 23:08 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    O tomto odkazu, který odkazuješ v článku, který pojednává o „špatně“ nastaveném FFmpegu, který ve výchozím nastavení enkóduje videa svou interní implementací Theory.
    Grunt avatar 25.7.2010 23:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Jo ták. Ne Theory ale Vorbisu. A souvisí to tak, že Google na YouTube samozřejmě tuto rozbitou verzi používal společně s HTML5 (že testovali AoTuV a jiné optimalizované verze Vorbisu a neplácli tam první (a ještě ke všemu rozbitý) krám, který jim přišel pod ruku si nedělám iluze). A to zase doklusala nějaká banda trollů (jeden by se klidně vsadil, že ze smečky nějakých Applistů) a začala nadávat na to jak je Vorbis (oficiálně jeden z nejlepších audio-formátů současné doby) ten největší křáp světa, jak nestojí ani za zlámanou grešli a jak může za skázu celého světa tím, že ho Google nasadil. Takže jen malé vysvětlení, jak se věci měly opravdu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.7.2010 23:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Jinak už jsem tady o tom zmínil. Je tam i ukázka u které doporučuju si všimnout cca. 140kbps v tiché pasáži a 30kbps když jsou opravdu potřeba – prostě celý bitrate managment úplně naopak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.7.2010 23:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Jinak už jsem tady o tom zmínil.
    Jen jsem tehdy nevěděl čím to je a rozbitá implementace u majoritního poskytovatele obsahu by mě teda fakt nenapadla.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Acci avatar 25.7.2010 23:33 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    Tak podpora WebM na YouTube je v experimentální fázi a proto bych to nepovažoval za nějaký výrazný problém.
    Grunt avatar 25.7.2010 23:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost dekódovaní VP8
    YouTube celý mi přijde tak nějak v experimentální fázi. Zvláštní ovšem, že to nikomu výrazně nebrání nadávat na Vorbis.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.