abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    13.2.2005 21:58 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše blogy
    Konečně jsem pochopil smysl blogů: zrcadlit, duplikovat a umocnit každý flamewar, který proběhne v diskusi -- alespoň to tak zatím vypadá :o)
    Pavel Stárek avatar 13.2.2005 22:07 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    A nebo třeba upozornit na hloupost druhých a ukázat co by se nemělo dělat. - Můj osobní názor - no flame :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    13.2.2005 22:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    To se tady někteří jenom přiživují ;-) Já, když chci, tak si udělám pod blogem flamewar vlastní :-D
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 13.2.2005 22:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Presne tak.
    Nema zmysel reagovat na takeho idiota, ale nepravdive tvrdenia o sebe vyvratim.
    Som cerstvy uzivatel, linux mam rok, ale viem robit slusne so vsetkym, aj ked nie som guru.
    Co sa tyka mc, nepaci sa mi a uz som ho videl, aj pouzival a to, ze si viem poradit namiesto neho v konzole snad tiez o niecom hovori.
    Co sa tyka mojej stranky, do tych formatov vas nic, ale su pre ludi, co maju len win a klasicky word, takze vy byste urcite pouzili zatarovany ps, ze. Ak by ste sa na tie subory pozreli, tak boli vytvorene v oowriterovi, ale to samozrejme nie je podstatne, kedze tento blog ma ucel vyberat informacie z kontextu a flamit.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    13.2.2005 22:36 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    ...idiota.

    Tím idiotem myslíš mě? Nadávám Ti, že jsi idiot?

    Jen jsem si chtěl rejpnout a jak je vidět, tak se to podařilo :-)

    Pokud se podíváš na všechny zprávy na mém Blogu, tak vždy ukazují na nějak zajímavé diskuze na abclinuxu. Diskuze o mc byla pouze další z nich.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 13.2.2005 22:42 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Som z tej diskusie uz naozaj unaveny a pocuvat stale bezdovodne reci o tom, ze nic neviem, fakt nastve.
    Okrem toho za taketo bezdovodne rypanie, poviem hocikomu, ze je idiot, alebo minimalne (f)lamer
    Nie som z tych, co si nechaju skakat po hlave.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    13.2.2005 22:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    pocuvat stale bezdovodne reci o tom, ze nic neviem, fakt nastve.

    Ukaž mi, kde píšu, že nic neumíš.

    Prosím, nenadávej mi! Nemám rád, když mi někdo nadává.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    13.2.2005 22:38 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Ano, publikovat plain text v proprietarnim binarnim formatu, to dava vazne smysl.

    P.S. Idioty si nech od cesty, kravy jsme spolu nepasli! :-(
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:17 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Povedal som vam, ze ste idiot?
    Ano, kravy sme spolu nepasli, takze laskavo sa starajte do vlastnych veci. To, ze je to v tom formate v ktorom to je, ma svoje dovody, takze skuste ten svoj dlhy nos pchat niekam inam a nie do veci, do ktorych vas nie je vobec, ale vobec nic.
    Po druhe, stranky pre public zasadne pisem podla standardov a proprietarne formaty nepouzivam, ale tato stranka \emph{momentalne} taka nie je (myslim pre public).
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    13.2.2005 22:48 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Som cerstvy uzivatel, linux mam rok, ale viem robit slusne so vsetkym, aj ked nie som guru.

    Prostě jsem si musel rejpnout :-)

    Co sa tyka mc, nepaci sa mi a uz som ho videl, aj pouzival a to, ze si viem poradit namiesto neho v konzole snad tiez o niecom hovori.

    Je super, když si člověk poradí jen v shellu. Asi jsi nepochopil o co mi šlo. Styl jakým jsi dal najevo, že se ti mc nelíbí je podle mého názoru špatný. Buď buď ticho nebo poraď a dej tam poznámku, proč nedoporučuješ daný program.

    Co sa tyka mojej stranky, do tych formatov vas nic, ale su pre ludi, co maju len win a klasicky word, takze vy byste urcite pouzili zatarovany ps, ze.

    Ne, Zdenda by použil nějaký normální formát, třeba holý text, html, pdf nebo rtf. <rejp>K čemu je dobré zatarovat ps? :-) Když už s ps něco dělém, tak komprimuju pomocí gzipu.</rejp>

    Ak by ste sa na tie subory pozreli, tak boli vytvorene v oowriterovi, ale to samozrejme nie je podstatne,

    Zkoušel jsem použít less a moc jsem si nepočetl, tak jsem to vzdal.

    kedze tento blog ma ucel vyberat informacie z kontextu a flamit.

    Tento blog je naprosto naprosto neseriozní, ale informace z kontextu (snad) nevytrhává. Ani mi nejde o flame, chci jen ukázat na to "jak se to asi nemá dělat".
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 13.2.2005 23:24 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Za toho idota sa ospravedlnujem, ale cely ten clanok, je strasne rypavy, a ked som ho uvidel najprv, dost ma "rozladil", che ;-)
    Takze aj zvysok reakcie bude vo veselsom duchu:
    Je super, když si člověk poradí jen v shellu. Asi jsi nepochopil o co mi šlo. Styl jakým jsi dal najevo, že se ti mc nelíbí je podle mého názoru špatný. Buď buď ticho nebo poraď a dej tam poznámku, proč nedoporučuješ daný program.
    Suhlasim, je to moja vina. Ale mc sa mi proste nepaci, rovnako ako sa mi nepaci pop (dufam, ze toto flamewar nevyvola ;-)).
    Ne, Zdenda by použil nějaký normální formát, třeba holý text, html, pdf nebo rtf.
    Jou a doc je dalsim z klasickych formatov, ktory ide vsade, takze preco nie v nom?
    Navyse v TeXu robim vsetko, co sa da, ale ak je to pre niekoho, kto nevie robit s pocitacom a vie maximalne kliknut na ikonku vo windoz, tak doc je vyhovujuci a kopec ludi nema a nevie si nainstalovat ani acrobata do win, takze taq.
    Zkoušel jsem použít less a moc jsem si nepočetl, tak jsem to vzdal.
    :-)
    Tento blog je naprosto naprosto neseriozní, ale informace z kontextu (snad) nevytrhává. Ani mi nejde o flame, chci jen ukázat na to "jak se to asi nemá dělat"
    Ani vam tak nejde o flame, ale keby som nebol uz pokojny, tak ho lahko vyvolate, z toho blogu je citit na sto mil, ze ma urazate. Aj ked nezaujaty clovek sa na tom urcite zasmeje.
    Ehm, a nevytrhavate informacie z kontextu? Nom podla to s tymi docmi bol kontext lahko dostupne formaty a vy ste z nich spravili: O, pouziva doc, strasne!
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    13.2.2005 23:34 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Jou a doc je dalsim z klasickych formatov, ktory ide vsade, takze preco nie v nom?
    Protoze je proprietarni a protoze k tomu neni zadny duvod. Na tech nekolik radek cisteho textu snad staci TXT, HTML, RTF nebo nejaky jiny otevreny format, ne?!
    Ehm, a nevytrhavate informacie z kontextu? Nom podla to s tymi docmi bol kontext lahko dostupne formaty a vy ste z nich spravili: O, pouziva doc, strasne!
    A co je na DOC tak uzasneho, ze je potreba do nej ukladat zcela bezny text? Uprimne receno ano, ja teda vazne povazuju za strasne, ze si nekdo na web naprosto nesmyslne nacpe soubory v jakemsi podivnem, nikde nezdokumentovanem formatu, a to bez jakehokoliv rozumneho duvodu.
    Marek Bernát avatar 13.2.2005 23:47 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Naozaj je to strasne, idem sa hned teraz obesit, nic sa neda robit, bola to najvacsia chyba v mojom zivote.
    WTF?!. Tiez nemam ten format rad, ale proste som to vtedy v nom spravil a svoj ucel splnil. Mohol som dat do txt, alebo html, ale je to jedno.
    A nakoniec: a to bez jakehokoliv rozumneho duvodu.. LOL
    Chlape, netreba brat zivot az tak vazne.:-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    13.2.2005 23:53 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    WTF?!. Tiez nemam ten format rad, ale proste som to vtedy v nom spravil a svoj ucel splnil. Mohol som dat do txt, alebo html, ale je to jedno.
    Ne, neni to jedno. Kvuli tenhle blbine musim otevirat uplne zbytecne OO.org. Proc? Vzdyt je to web, nac tam cpat DOC?
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:01 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    A teraz sa dostavame k jadru veci: nemusis, nie je to pre teba a je mi jedno, ake problemy s tym mas.
    Az budem robit stranku, kde budu veci pre general public, ako si ty, tak to bude poriadne, lebo tiez mam rad standardy, ale tie DOCy ta vobec nemusia zaujimat, kto ti kazal, aby si ich otvaral? :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 00:05 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    A teraz sa dostavame k jadru veci: nemusis, nie je to pre teba a je mi jedno, ake problemy s tym mas.
    Ale vzdyt naprosto stejny problem s tim maji logicky i jini, pro ktere to tedy urceno je...
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:22 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Ee, oni ten s tym problem nemaju, lebo oni to v DOCe chceli, ale to je ich vec. Kazdopadne je to cele dost komplikovane a netreba to rozpitvavat, je to proste moja sukromna vec.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 00:05 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    nie je to pre teba a je mi jedno, ake problemy s tym mas.

    Přesně tímhle se asi řídí ty tisíce/miliony webmasteru po světě, když dělají IE/Flash/paskvil-only weby :-(
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:26 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Toto je pravda a je to smutne, ale tento pripad je trochu delikatnejsi, lebo ten DOC je len pre priatelov.
    Ale ak robim normalnu (co aj v najblizsich dnoch budem) stranku, tak to bude prehladne, validne a funkcne.
    Vzdy sa praveze trapim s tym, aby to bolo podla standardu a navyse to vyzeralo k svetu aj v IE.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 10:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    take pouzivam DOC, pokud potrebuji formatovani. Holt je to de facto industry standard, ktery (relativne slusne) lze precist prakticky kdekoliv. I pod Linuxem. Narozdil od SXW.

    PS. RTF se mi nelibi, nemam s nim dobre zkusenosti. Ztraci se formatovani, mozna je to chyba aplikaci, mozna formatu. S DOC mam lepsi vysledky.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    14.2.2005 10:39 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    PS. RTF se mi nelibi, nemam s nim dobre zkusenosti. Ztraci se formatovani, mozna je to chyba aplikaci, mozna formatu.
    Ehm, it´s not a bug, it´s a feature. Ke ztrate formatovani dochazi prakticky vzdy, kdyz prekonvertuju DOC na RTF. Pokud text ulozim rovnou jako RTF, tak k zadne ztrate formatovani nedochazi. Cim to asi tak bude? :-)
    14.2.2005 11:09 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    No ja nevim, ale pokud potrebuji formatovani tak pouzivam pdf. Pokud je to neco, do ceho maji vrtat ostani, dam jim to v LaTeXu, nekdy vyjimecne v html. Pokud na nicem nezalezi tak pouziji cisty text. Neni v tom zadny problem. Doc a xls bordely osobne fakt nesnasim, je to necitelny humus a parkrat jsem byl v pokuseni autorum .doc na strance pekne naliskat :-). Napr. na nasi legracni fakulte zazraku jisty nejmenovany manik zverejnil rozsazeni studentu na zkousku v .xls s*ce. Ted si predstav, ze prijdes klasicky z predstihem -5 minut: ,,coze, to se rozsazuje? A rozsazeni je na netu? Co je to za demenci, vrrr...`` vytahnes notas (p100...), nalistujes pekne v linksu stranky (nac se zdrzovat Xkama, ze?) a tam necitelny bordel. Mam tam kvuli takovymto luserum, kteri nemohou nahonit mysickou v tech svych widlach "save as plain text" instalovat OO.o? Kdyz ho ja osobne k praci nepotrebuji a nepouzivam?

    Na pdf je navic fajn, ze se da nejakym zpusobem celkem precist i v textove konzoli. Totez html. Kdyz treba u nas prvaci obsadi vsechny pocitace da se pohodle pracovat v klidu na terminalech :-).

    A jeste jedna vec souvisejici s doc formatem. Zeptej se, jestli vubec existuje nejaka oblast problemu na jejichz reseni je vyhodne pouzit doc? Dale kdy je zapotrebi pouzit jaky format a kdy ti jde o obsah a kdy o formu? Fakt je nutne, aby nejaka de facto informativni zprava byla psana tleskajicim pismem, podtrzena medvidkama, doplnena idiotskyma obrazkama typu blbecek drbajici se za uchem s otaznikem nad hlavou? Takovy obrazek mozna rekne neco nejakemu dementovi, ale mne jeho ucel napr. v technicke zprave unika. Nemuze ta zprava byt jen v textu? Dale je zapotrebi, aby zprava byla rozdelena na casti, kapitoly atd., kazdy ji mohl editovat? Neni potom lepsi pouzit treba xml? Je zapotrebi aby stranka vypadala vsude presne stejne? Potom stejne pouzijes postscript. Pises hodne matematiky? V TeXu se ti bude psat asi tak nejlepe. A tak dale. A doc je kde? Nikde. Hraje si na neco na co neni. Kdyz se ti pokazde otevre jinak nez si zamyslel tak je to nepouzitelne pro presny tisk nebo sazbu. Takze pouziti 0 bodu. Pokud potrebujes psat jak jsem rikal rozclenenou zpravu tak je zase lepsi xml. Doc opet 0 bodu...

    Ted jsem si vzpomel na jeden usmevny priklad pouziti .doc: Schema a deska programatoru Willem Eprom (3.1 jednostranna) byla sirena jako .doc soubor. Myslis si, ze ten humus alespon zachoval rozmer obrazku a wokenni office to tiskly v rozmerech a rozliseni tak, aby deska byla presne a folie byla dobre pokryta a nebyla zubata? Ani omylem, nejak rozumne se to vytisknout nedalo takze nakonec jsem provedl vi deska.doc, nasel hlavicku toho png ktery tam byl vlozen a desku vytisknul v irfanu (byla to wokenni stanice...) :-). Takze s tim, ze .doc je ,,standard`` fakt nesouhlasim.
    -djz

    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    15.2.2005 23:04 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Víceméně souhlasím, ale myslím, že žiješ - bez urážky! - v akváriu. Je to na VŠ celkem normální, ale v praxi to funguje dost jinak. Já používám doc běžně, protože rtf prostě nelze. A nic jiného se pro mé potřeby a účely na pracovišti nenabízí.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    13.2.2005 23:36 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Jou a doc je dalsim z klasickych formatov, ktory ide vsade, takze preco nie v nom?

    Problém Wordu a jeho formátu je právě v tom, že ho lidé cpou všude i když je to zbytečné. Na webu není DOC potřeba, přece tu je html. Každý kdo má přístup na Internet má (většinou) možnost jak si přečít html soubor. Uživatelé se doklikají až k odkazu na daný DOC, proč tam nemůže být odkaz na html soubor?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 13.2.2005 23:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Pravda.
    Ale moja stranka je zatial polosukromna a k tomu docu sa nema doklikat nikto kto ma nepozna. A ak sa k nemu doklika, tak je to jeho problem, proste ten link tam nie je pre "cudzich".
    Cele je to v blbom obdobi, lebo ta stranka sa bude v najblizsich dnoch prerabat a do profilu som si ju proste napisal ako homepage, aj ked teraz nie je tak pouzitelna. Cize obligatne "nespravny cas, nespravne miesto", co uz.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    13.2.2005 22:38 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blogy
    Nemám rád blogy, ale když už jsem si jeden pořídil, tak ho budu plnit blábolama. Blog plním odkazy na "zajímavé" diskuze na abclinuxu a diskuze o mc se mi prostě zalíbila :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    13.2.2005 22:12 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše divne ...
    dneska ani nemelo cenu kamkoliv prispivat, hned clovek pomalu dostal po papuli :-( ...asi nejakej spatnej tlak, nebo co
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    13.2.2005 22:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: divne ...
    Je to docela možný, takovej hnusnej den. Ani nemrzlo :-(, jeom bahno.
    Copak toho není dost?
    13.2.2005 22:32 DeadMeat
    Rozbalit Rozbalit vše Midnight Commader
    Upřímně se přiznám, že bych byl bez něj jako bez ruky. Ale to bude možná taky tím, že pamatuji doby DOSu. Ale celkem chápu, že odchovanec Billových okýnek bude mít problém... až mu nenaběhnou Xka...
    Luk avatar 13.2.2005 22:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader

    Mně se MC nelíbí, ale nevím o ničem lepším (ve stejné kategorii) - takže ho používám. Nejvíc mi vadí toto:

    1. Nespolehlivá práce s archivy - při extrakci občas "zapomene" na nějaký soubor
    2. Při kopírování adresářového stromu někdy nezkopíruje některý adresář
    3. Pokud má pocit, že shell běžící "pod ním" (tj. ten dostupný přes Ctrl-O) něco provádí, odmítne spustit program (přitom shell ve skutečnosti nic nedělá)
    4. Někdy se stane, že při změně pracovního adresáře ho u spodního shellu nezmění a po následném 2x Ctrl-O je člověk zpět v původním adresáři (GRRRRRRRRRRRR!!!)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.2.2005 23:12 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    Muzu potvrdit 3 a 4, je to nekde reportovano jako bug?
    Luk avatar 14.2.2005 00:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    V buglistu MC to reportováno není (jestli někde jinde, to nevím), pokud překonám svou lenost, tak to tam vložím. Ještě jsem si vzpomněl na jednu podstatnou chybu - podivná reakce na SIGSTOP a SIGCONT u procesů spouštěných z MC (už si ale přesně nevzpomínám, co to přesně vyvádělo).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.2.2005 01:08 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    No, do Gentoo bugzilly to cpat nebudu, tam to skonci evidentne jako upstream chyba, nebo by po me prinejlepsim chteli nejaky strace :-)

    Kazdopadne vyreseni bych velmi uvital, taky me to vytaci do bela. :/
    Luk avatar 14.2.2005 13:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    Takže chyby ad 3 a 4 (+ problémy se signály) už jsou mezi ohlášenými chybami :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.2.2005 01:26 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    4) resim tak, ze tesne pred prepnutim ctrl+o mackam enter (tedy aspon kdyz prepinam ve smeru shell->mc)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    Luk avatar 14.2.2005 09:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    Taky to tak dělám. V tuto chvíli to asi jinak nejde.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Marek Bernát avatar 13.2.2005 23:35 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    To je pravda, ale nie je to tak s vacsinou novacikov v linuxe?
    Ja som s linuxom zacinal v konzole, lebo hned na zaciatku mi nenabehli X :-). Blbe nastavenia XConfigu, ale o tom som pri prvom spusteni linuxu nemal ani potuchy. Takze kym som to rozchodil, bol som v konzole a prirastla mi k srdcu a odvtedy som v nej stale a stale a este som nenarazil na nic, co by sa z nej nedalo pohodlne spravit.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    14.2.2005 00:20 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    a este som nenarazil na nic, co by sa z nej nedalo pohodlne spravit.

    Co třeba přečíst si ten MS DOC? :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:36 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midnight Commader
    :-)
    Ale vezmem vas za slovo. Podstata je, ze vsetko sa da. Vyuzit zdrojaky OOo, resp. este lepsie rovno kniznicu -- ak existuje -- a pouzit funkcie na dekodovanie DOC. Nemyslim, ze by to bolo tazke, aj ked som este neskusal.
    Btw, otazka: "preco mam asi tak v paticke to klise eVerything is possible..?"
    odpoved: "lebo linux + konzola + vim + c/c++ to (takmer) umoznuju."
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.