abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    12.6.2006 21:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Přímo při zkoušce jsem neusnul, ale povedlo se mi to těsně před ní, když jsme na přetopené chodbě čekali, až zavolají prvního (ústní část zkoušek na FF). První jsem byl já, ale protože jsem usnul v sedě se sklopenou hlavou, mysleli si prý chvilku, že je jen ignoruji, nebo neslyším na své jméno... Při samotné zkoušce jsem pak dostal čas na přípravu, kterého jsem se musel dobrovolně vzdát, protože jsem se obával, že bych v tom vedru opět začal dřímat, kdybych na chvíli zavřel pusu.
    12.6.2006 22:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Podmíněný reflex na lavici… Okamžitě neusnout není vůbec lehké.
    Copak toho není dost?
    brozkeff avatar 12.6.2006 22:14 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Důvody jsou jinde,
    osobně se mě zdá, že za to můžou dva až tři další faktory

    - teplota vzduchu, v dostatečně teplém vzduchu se dostávám do takové letargie, možná se tomu říká hladina alfa či co, prostě takový to moc příjemný než člověk usne, dokonalej kopr, klimbání, pozvolna přecházející v oduševnělý spánek :e)

    - množství kyslíku - neboli "vydýchanost" - způsobuje přinejmenším dokonalou nesoustředěnost a nesoustředitelnost (fuj to je ale dlouhý slovo :e))

    - denní doba - kdyby byly podobné testy v 1 v noci, hned bych se soustředil líp (tohle je ale osobní věc, konkrétně brozkwička se kupříkladu nedokáže soustředit před 11tou večerní)
    Bluebear avatar 12.6.2006 22:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Důvody jsou jinde,
    Naprostá pravda, všechny tyto tři faktory jsou důležité.

    U sebe pozoruji mírnou odlišnost v tom, že pokud klimbám v důsledku vydýchaného vzduchu nebo příliš vysoké teploty, není to příjemný stav, spíš naopak - takový těžký, lepkavý, ochromující pocit, něco jako ochromení nebo počínající kóma.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    brozkeff avatar 12.6.2006 22:39 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Příjemnost
    Ta nepříjemnost totiž spočívá ve dvou věcech

    - víš, že by ses soustředit měl a jakoby se pořád snažíš, což je sice neproduktivní, ale vyčerpávající

    - obvykle v takovémto prostředí sedíš na nepohodlné židli, kde nemůžeš opřít hlavu a ruce. Proti tomu je taková ta měkkoučká polohovatelná kolečková židle (spíš křesílko :o) k nezaplacení...
    12.6.2006 22:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjemnost
    Vtipný je, jak snadný je ve škole usnout. Krom příslušných fyzických podmínek se mi zdá, že s tím souvisí i další věc. Totiž, usínat a ztrácet vědomí začnu ve chvíli, kdy se zcela přestávám soustředit a na něco myslet. To se mi absolutně nedaří když se snažím usnout vědomě. Už asi jenom proto, že je těžké myslet na to, že na nic nemyslím. Nebo nějak tak :-)

    Ještě je tu samozřejmě otázka, co je příčina a co je důsledek.
    Copak toho není dost?
    brozkeff avatar 12.6.2006 23:03 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše "Aktivační situace"
    Ještě jsme nevzali do úvahy tzv. "aktivační situaci", tudíž událost, která jako první způsobí prvotní nezájem, a následně tuto nesoustředěnost, ospalost, klimbání a v důsledku toho všeho třeba i ten spánek. Jakmile se spustí jeden takovýto trigger, nemá cenu dál debugovat a má smysl jedině celé to odpískat :-D jakékoliv uvažování, co jen mohlo způsobit to 'nešťastné přilehnutí' támhle v matice, se stejně dostane jenom do budu, že se prohlásí, že za tohla předchozí fyzika.

    Pro PHPčkaře ještě polopatičtěji - máme tu prvotní fyziku, kde dojde k warningu, případně i parse erroru a skript se už dále nemůže pořádně vykonávat. S tím, že před tou fyzikou jsme ale dali error_reporting(0);, takže o tom ani nevíme, nebo si to aspoň nechceme přiznat. A poté se to už začne sypat - proměnné nejsou v cajku, buffery přetíkají, dělí se to celé nulama, tuhle chyba, támhle chyba, a skončí to záhadně na obdobě S3 suspend to RAM - krásnému to spánku :))

    Ehm... to měl být takový ftípek :)
    Bluebear avatar 12.6.2006 23:09 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Aktivační situace"
    Myslím, že je pár možností, jak to ještě zachránit, i když zdaleka ne vždy se dají použít - vypít kafe (případně colu nebo něco takového); vstát a chvíli se procházet nebo si aspoň stoupnout k otevřenému oknu a načerpat kyslík; na chvíli nechat toho úkolu, který mi nejde, a zkusit jiný; na chvíli se něčím zabavit.

    A je to dobrý ftípek :)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 12.6.2006 23:10 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjemnost
    víš, že by ses soustředit měl a jakoby se pořád snažíš, což je sice neproduktivní, ale vyčerpávající

    Pravda. Svědomí - skrytý nepřítel :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    12.6.2006 22:33 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Důvody jsou jinde,
    No, až na tu denní dobu se s tím dá souhlasit.
    Copak toho není dost?
    Conyx avatar 12.6.2006 22:19 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    já běžně usínám v kině a kamarádi mě budí až na titulky :-)
    brozkeff avatar 12.6.2006 22:30 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše V kině to ještě tolik nevadí,
    horší je, že stejně klimbám ihned poté, co přijdu do hospody a dám si první pifko :-) kamarádi se diví, kde jsem už xlastal, že všelijaké polohy hlavy na stole se běžně provozují až po půlnoci a patřičně pod vlivem, a já to jsem úspěšně schopen provozovat ihned po příchodu :e)
    vencour avatar 12.6.2006 22:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...

    Za rodiči to mam cca 4 hoďky vlakem, kdybych si nebral termosku s kafem, tak zaručeně mne to ve vlaku uklimbá. Takhle mi cesta příjemně uteče.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bluebear avatar 12.6.2006 22:27 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Máš můj upřímný soucit a hluboké pochopení...

    Pokud jde o usínání, tak mně se daří usnout téměř kdekoli, zejména v práci u klávesnice nebo na mítinku, a to dost nezávisle na tom, co jsem minulý den nebo noc dělal. Párkrát jsem málem usnul i v serverovně, bez ohledu na hluk a studené závany z ventilace.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    12.6.2006 22:56 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Už jsem si začínal myslet, že to jde z kopce - jediné, co jsem tam na noteboocích občas zahlédl, bylo jen logo bootujících Windows a celou posluchárnou se postupně nesly melodie oznamující jejich úspěšný start... Takže aspoň jedna vyjímka ;-)

    Bohužel své výsledky písemek nevidím tak, jak bych si je představoval, ale snad se tam dostanu :-)
    12.6.2006 23:25 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Můj notebook nestartoval, jen se vzbudil. Zvuk mel vypnuty. A nebezel na nem Linux, ale OS X, ten na baterku vydrzi dele. (Jinak mam samozrejme dualboot.)
    ^D
    12.6.2006 23:50 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Já nic nenamítám ;-)

    Mimochodem, je to hodně špatný, když jsem přijímačky z informatiky zrovna moc nepobíral a přitom chci jít zrovna na informatiku? :-( Mi to přišlo spíš jako předimenzovaný IQ test. Naopak fyzika byla docela hezká.
    Bluebear avatar 13.6.2006 00:07 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Mimochodem, je to hodně špatný, když jsem přijímačky z informatiky zrovna moc nepobíral a přitom chci jít zrovna na informatiku?

    Nenech se tím vyvést z klidu, jeden test vůbec nic neznamená. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    13.6.2006 09:02 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    S programem by sis asi poradit mel. Ty ostatni ulozky je ale tezke resit, pokud ses s nimi setkal prvne v zivote. Nedelej si z toho hlavu :o)
    ^D
    13.6.2006 09:11 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Nejlepší byl ten book, jak v hrobovém tichu do posluchárny ťuknul typický windows error :)
    13.6.2006 10:57 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Tak to jsem u nas v poslucharne nezaznamenala. Skoda. Bylo by me to treba vzbudilo driv :-)

    Ostatne, tento zvuk jsem kdysi mivala nastaveny v KDE, kdyz jsem ho jeste musela pouzivat.
    ^D
    13.6.2006 07:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...

    A já už několik desítek let hledam jak usnout! Že bych se přihlásil na nějakou školu?

    To nemusel být spánek. Některé organismy reagují na ohrožení hlubokou mdlobou. ;-) (?) Vtip! Pochopitelně! A zase blbej... ;-)

    13.6.2006 08:34 prunus | sever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    mna len trochu prekvapilo, ze sa na mff fakt neda prestupovat. za tych 5 rokov, co som tam stravila si pamatam dost ludi, co vselijako menili studijne programy. ale nevylucujem, ze na pociatku boli prijimacky a potom si nechali kopec veci uznat, takze zacinali vyssim rocnikom. kazdopadne, drzim palce. (btw. ja osobne som skoncila mat. struktury, a zacala PhD - kryptografia na CS. a je nas tu takych dost (Aarhus) - s aspon bakalarom z matiky, pritom sa hrame s krypto a algoritmami. ale zalezi na tom, co chces v CS robit.)
    13.6.2006 09:08 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Byl jsem tam včera taky, ale tebe jsem přehlédl. Marně jsem totiž hledal nějaký newidloidní book. A jak jsem dopadl? Jestli si vzpomínáš na toho týpka co odevzdával na obou zkouškách cca po deseti minutách tak to jsem byl já. Osm úplně čistých papírů (teda vlastně jeden jsem pomaloval srdíčky).. Na matfyz vážně nemám.
    13.6.2006 10:55 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Vsak jsme byli v nekolika budovach a v nekolika poslucharnach, byla by dost nahoda potkat se v jedne. A... PC notebooky taky vydrzi dele na baterku pod win nez na Linuxu. Kdybych mela PC s dualbootem a chtela pouzivat jenom tu pythoni konzoli, taky to mozna budu delat z Wokynek.
    ^D
    13.6.2006 12:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Nemám notebooky, kalkulačky, tabulky a kdovícovšechno ještě si lidi nosí rád. V situacích kdy to totiž začnou vytahovat je moje obvyklá odpověď (no, taky většinou jediná možná) vytáhnout si druhou propisku :-) Další příjemná věc jsou rýsovací potřeby a všechny ty písemky za matiky narýsované kartičkou na oběd.
    Copak toho není dost?
    14.6.2006 12:38 vlasta neubauer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    no alespoň že jsi tam nenapsal, že jseš ryba ^_^
    13.6.2006 09:48 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Počítání jedniček
    for (n = 0; i; n++) i &= i - 1;
    
    Nebo je i lepší řešení? (LUT nepočítám).
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.6.2006 10:32 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítání jedniček
    No ja bych to taky delala takhle. :-))

    Ale oni vzdycky napred modulem zjistili lichost, pripadne zvedli citac jednicek, a pak tu posledni cifru divem usekli. Zadera sekyrou, fakt.
    ^D
    15.6.2006 13:43 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítání jedniček
    Jeste lepsi ;-)
    uint32_t spocitej_jednicky(uint32_t i)
    {
      i = (i & 0x55555555) + (i >>  1 & 0x55555555);
      i = (i & 0x33333333) + (i >>  2 & 0x33333333);
      i = (i & 0x0f0f0f0f) + (i >>  4 & 0x0f0f0f0f);
      i = (i & 0x00ff00ff) + (i >>  8 & 0x00ff00ff);
      i = (i & 0x0000ffff) + (i >> 16 & 0x0000ffff);
      return i;
    }
    
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.6.2006 09:57 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Mmch CO MÁ K***A INFORMATIKA SPOLEČNÉHO S NOTEBOOKAMA??? Konstrukce to je design možná i strojařina. střeva to je mikroelektronika. software to je nádeničina. informatika jako teoretický obor je přece o něčem úplně jiném- algoritmizace, složitost, vyčíslitelnost, automaty, transakce izolace virtualizace, softwarové metriky, programovací paradigmata apod.. a žádný zkurvený notebooky tam nemají co dělat. :-)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.6.2006 10:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Notebook je přenosný Turingův stroj :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    13.6.2006 10:35 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Sakrys, proc mi to potom v batohu vazi dve kila, kdyz jde jen o teoretickou konstrukci? :-)
    ^D
    13.6.2006 10:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Konstrukce je příliš křehká, tak aby se nerozplynula :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    13.6.2006 17:52 peter_h | blog: need4speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    lebo ma nekonecnu pasku :-)
    vencour avatar 13.6.2006 10:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...

    Ano, to je kvalitní názor ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.6.2006 10:33 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    To je hrozne jednoduche. Mozna budu vypadat trapne, ale opravdu nevim, kolik je 2^13 a muj notebook ano :-)
    ^D
    13.6.2006 11:06 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    To jde z hlavy, ne? 2^13 = 2*2^(4*3) = 2*2^4^3 = 0x2000
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.6.2006 11:10 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Jo, jde. Kdyz ti ovsem v hlave nebusi kovadlina :-) Ja na tech zkouskach premyslela tak deset vterin i kolik je 4^4 :-))
    ^D
    14.6.2006 20:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    14.6.2006 20:54 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    A helemese. Poznavam vtipy, ktere jsem vlastnorucne sepisovala, prekladala, a obcas i vymyslela :-)

    Asi uz bych mela zase spustit ty svoje webove stranky...
    ^D
    brozkeff avatar 15.6.2006 00:45 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše To rozhodně,
    jaký redakční systém by na nich měl běžet? Stále PiXys? V tom případě by to chtělo poštelovat zabezpečení nebo nějak zakázat linuksákům, aby si hráli s databází :-D

    "Neni to zabezpeceny proti PHP injekci .-) Daj se zobrazit zdrojaky a v nich najit heslo do databaze. V phpMyAdminovi se uz da delat cokoliv.. musis to opravit .-) nakde tam mas require $act.'.php'; a ja si za to $act muzu dat jakejkoliv svuj kod.. vyresit se to da napriklad if($act==...)require... elseif ... atd"

    Hehe :)
    15.6.2006 08:13 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To rozhodně,
    No jo, no :-) Vsak jsem to napsala za dve odpoledne v dobe, kdy jsem jeste kazdy tyden nefixovala XSS v mediawiki.

    Bud to spravim, nebo zahodim. Uvidime.
    ^D
    Věroš avatar 13.6.2006 18:05 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    2 ** 13 = (2 ** 10) * 8 = 1024 * 8 = 8196

    Kdysi jsem z hlavy umel i 2 ** 20 a 2 ** 32, ale to uz je davno. :-(

    Ted jsem rad za 2 ** 10 a 2 ** 16.
    Školím Ansible
    13.6.2006 11:12 Johanka
    Rozbalit Rozbalit vše K tomu PerMikovi...
    ...co dulezite vyhledaval signal ;) (umim si ho predstavit :)), kdyz jsem loni hlidala ja, Andel nam na instruktazi vysvetlil, ze mame primerene sledovat, jestli nekdo nekomunikuje, ale ze pokud se nekomu presto povede nas osalit, tak "ten uz sem asi patri" :)
    13.6.2006 11:41 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K tomu PerMikovi...
    > pokud se nekomu presto povede nas osalit, tak "ten uz sem asi patri"

    :) :) :)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    lankvil avatar 13.6.2006 19:00 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K tomu PerMikovi...
    ted me napada... co takhle IR prenos? hlida to nekdo?

    jinak booka sem si radsi ani nebral, na zkousky je to myslim zbytecna zatez. daleko vhodnejsi mi prijde treba kalkulacka. na kompu bych urcite zbytecne zabijel cas blbnutim s gnuplot v matice ci jinejma kravinama, nebo prepisovanim toho silenyho programu.
    Já mám taky blog
    13.6.2006 21:18 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K tomu PerMikovi...
    WiFi, Bluetooth, IR – a co takhle PCMCIA GSM modul? Lokality v horách, kde není žádný signál, se za chvíli budou pronajímat pro pořádání testů, zkoušek a přijímaček…

    100 % signal free ;-)
    13.6.2006 22:47 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K tomu PerMikovi...
    Stačí místnost odstínit, třeba vytapetovat alobalem ;-)
    14.6.2006 13:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    No mě na MFF na informatiku vzali bez přijímaček, tak jsem zvědav, jestli to je dobře nebo ne. Možná bych, když bych na ně šel, měl hned jasno v tom, že tam třeba nemám co dělat. Uvidíme... ale co to tak tady zatím čtu, tak to byl asi docela záhul. Fuj... budu mít, co dělat no.
    14.6.2006 19:10 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednou jsi dole, jednou nahoře...
    Na přijímačkách sem sice nikdy neusnul, ale povedlo se mi ráno před zkouškou zaspat tak dobře, že už profesor všechny odzkoušel a zmizel dřív, než sem dorazil. Ke všemu sem u něj ten den měl zkoušky dvě.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.