abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 53
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (68%)
     (7%)
     (12%)
     (14%)
    Celkem 185 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    30. 12. 2010 | Dan Vrátil | Různé | 5189×

    Vydání KDE SC 4.6 je plánováno na 26. ledna a kromě mnoha oprav, zlepšení stability a výkonu přinese také několik nových funkcí. Mezi hlavní novinky v této řadě patří zejména port KDE PIM na Akonadi, zbavení se závislosti na HALu a úprava Aktivit.

    Obsah

    KDE PIM a Akonadi

    link

    Akonadi je úložiště pro data PIM aplikací fungující nad databází MySQL nebo PostgreSQL. Do teď skladovaly PIM aplikace svá data ve vlastních úložištích, to se ale s příchodem KDE SC 4.6 a KDE PIM 2 mění a aplikace jako KMail, KAddressBook a KOrganizer budou ukládat všechny informace do jedné databáze. To samozřejmě usnadňuje zálohování dat a rozšiřuje možnosti integrace různých aplikací do KDE.

    Vzhledově se aplikace v KDEPIM 2 od předchozích verzí liší jen minimálně, většina změn proběhla pod povrchem. KMail se dočkal vylepšení vyhledávání a lepší podpory virtuálních adresářů a většina úloh byla přesunuta na pozadí, takže již nedochází k zamrzání aplikace třeba při načítání e-mailů. Jedinou aplikací, která ještě není na Akonadi naportovaná, je Akregator.

    Akonadi je možné rozšiřovat o různé služby pomocí tzv. agentů. Pokud používáte třeba GMail a chcete kromě e-mailů mít přístupný a synchronizovaný i kalendář nebo kontakty, můžete použít plugin googledata.

    V době psaní tohoto článku se objevila zpráva, že nové KDE PIM nebude vydáno společně s KDE SC 4.6. Datum vydání zatím není známo, ale lze předpokládat, že KDE PIM 2 přijdou někdy kolem KDE SC 4.6.2, tedy přibližně dva měsíce po vydání KDE SC 4.6.

    Aktivity

    link

    Aktivity byly v poprvé představeny v KDE 4. Přestože se jedná o celkem zajímavou funkci, nazískala si místo v srdcích uživatelů a mnoho lidí o ní ani neví. Aktivity umožňují oddělit tematicky několik ploch, nejedná se však o virtualní plochy. Každá Aktivita má svoje vlastní virtuální plochy a vlastní spuštené aplikace. Tou hlavní novinkou v Aktivitách v KDE SC 4.6 je, že každá aktivita se chová jako samostatné sezení, tedy při zastavení aktivity se aplikace v ní spuštěné ukonči a po opětovném spuštění aktivity se zase spustí, podobně jako když se odhlásíte a přihlásíte do celého KDE.

    Nová verze KDE navíc přichází s několika předdefinovanými aktivitami a možností stáhnout si další předlohy z internetu.

    KDE 4.6 a Amarok 2.4

    Při hledání informací jsem narazil na krátké video, kde jsou možnosti Aktivit dobře představeny.

    HAL, UPower, UDisk

    link

    HAL byl označen za zastaralý asi před dvěma roky. Už dlouhou dobu se distribuce pomalu snaží HALu zbavit, a ve většině případů se jim to i daří, nicméně uživatelé KDE jsou na něm stále závislí. KDE SC 4.6 přináší podporu pro alternativní backendy, a to UPower a UDisk. Původně součásti projektu Device-Kit byly rozděleny podle svého zaměření: UPower přejímá od HALu zejméná část pro správu napájení a výkonu. UDisks se pak stará o správu diskových jednotek, informace o připojení nových svazků a podobně.

    Novinky v Plasmě

    link

    Plasma v KDE SC 4.6 přináší nové typy desktopů, asi nejzajimavější je možnost zarovnání appletů do mřížky nebo shlukovaní appletu do skupin. U mřížky (Desktop Grid) je možné pomocí panelů, které se objeví při najetí kurzorem k některému z okrajů obrazovky, nastavovat její hustotu.

    KDE 4.6 a Amarok 2.4 KDE 4.6 a Amarok 2.4

    Dolphin a vyhledávání

    link

    Nové funkce se dočkal i Dolphin. Schopnosti vyhledávání byly rozšířeny o možnost vyhledávat nejen podle názvu, ale i podle obsahu souboru. Podstatnou výhodou je, že vyhledávání funguje, i pokud nepoužíváte Nepomuk. Pro přiznivce sémantického desktopu nabízí navíc Nepomuk rozšířené možnosti filtrování podle typu dokumentu, staří, hodnocení nebo štítku.

    KDE 4.6 a Amarok 2.4

    Když už jsem zmínil Nepomuk tak ještě dolpním, že ten byl obohacen o modul BackupSync, tedy o možnost zálohovat a obnovovat databázi Nepomuku.

    Amarok 2.4

    link

    Kromě nové verze KDE SC je na leden příštího roku plánováno také vydání verze 2.4 oblíbeného hudebního přehrávače Amarok.

    V této verzi se objeví dva nové applety - první z nich ocení zejména hráči na kytaru či baskytaru - jedná se o applet, který automaticky stahuje a zobrazuje tabulatury k oběma těmto nástrojům. Druhý applet pak zobrazuje nadcházející koncerty právě hrané kapely včetně kalendáře a má i možnost omezit zobrazované události jen na vybrané lokality. U kalendáře bohužel chybí možnost přenést událost přímo do KDE PIM. Vylepšení se dočkal také Wiki applet. V nastavení appletu je možné spravovat seznam preferovaných jazykových mutací Wikipedie, ve kterých se mají hledat informace o kapele či albu. Applet se vždy pokouší najít článek v jazyce, který je v seznamu nejvýš.

    KDE 4.6 a Amarok 2.4 KDE 4.6 a Amarok 2.4 KDE 4.6 a Amarok 2.4

    Novinkou je také možnost dolpňovat tagy do více skladeb najednou pomocí služby MusicBrainz.

    KDE 4.6 a Amarok 2.4

    Dále přibyla možnost upravit velikost písma OSD a možnost skrýt hlavní menu. Také došlo ke sjednocení chování při odstraňování souborů z kolekcí nebo správce souborů se zbytkem KDE - soubor je přesunut do koše, trvale odstraněn je pouze při stistku klávesy SHIFT.

    Několik vylepšení najdeme i pod kapotou. Jde zejména o celkové přepsání sestavování kolekcí, které by mělo nyní lepé umět detekovat kompilace. Majitelé iPod Touch také jistě ocení podporu třetí generace tohoto přehrávače od Apple. Další novinkou je možnost ukládat hodnocení skladeb přímo do nich, nikoliv do externího souboru. Tato funkce se musí zapnout v nastavení kolekcí. V D-BUS rozhraní přibyla podpora MPRIS2, což je specifikace rozhraní pro vzdálené ovládání přehrávačů. Amarok je tedy možné ovládat libovolným appletem či aplikací, která toto rozhraní podporuje.

    V současnosti je k dispozici první beta vydání, a protože představených novinek a změn je hodně, žádají vývojáři Amaroku uživatele o testování a hlášení případných chyb.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Gilhad avatar 30.12.2010 00:26 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Akonadi a nepomuk jsou dva duvody, proc davam KDE sbohem.
    30.12.2010 00:39 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Bye bye.
    30.12.2010 12:51 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Mam to proste vypnute a s KDE4.5 jsem spokojen. Nepotrebuju to. Co ti brani to taky vypnout ? Driv tam zadna podobna bejkarna nebyla a taky jsme spokojene zili...
    progdan avatar 30.12.2010 13:05 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    Akonadi vypnout nepujde, respektive ty aplikace bez nej odmitnou fungovat. Semanticky desktop samozrejme vypnout lze. A u toho Akonadi bych rekl, ze muzeme ocekavat lepsi vykon nez jaky mely PIM aplikace doted - precijen dobre optimalizovana lety proverena MySQL databaze musi byt rychlejsi nez nejake vlastni uloziste.

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    31.12.2010 12:42 pribinacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To s tou databazou si nemohol mysliet vazne
    31.12.2010 13:19 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    A proč by ne? Četl jsi něco o architektuře a pozadí toho, proč šli do MySQL? Celkem zajímavé argumenty, se kterými se dá i souhlasit. Napřed jsem se moc divil, že nesáhli po SQLite, ale s těmi transakcemi a referenční integritou je to fakt. Bylo by moc fajn, kdyby podporovali pořádně i Firebird, Oracle nebo DB2, ale to se ještě uvidí. Jen to ještě měli dotáhnout do dokonalosti a dalo by se s tím vyvádět věcí .... KDE neprogramují žádní pitomci. Použití databáze je pro relativně strukturovaná data podle mě celkem rozumné řešení a přiznejme si, koketoval a koketuje s tím i Microsoft. Nakonec i Oracle používá pro své databáze partition typu RAW a data si tam ukládá podle svého uvážení. Mají v tom investováno hodně času lidí, kteří tomu opravdu rozumí.

    Ona ta myšlenka jednotného přístupu podle mě není špatná. Nemusíš se starat a znovuobjevovat kolo, prostě použiješ "standardizované" API pro přístup k datům a nemusíš si programovat vlastní přístup k mailové schránce, vlastní přístup k newsům apod.

    Nakonec pánové, jsme ve světě open source, máte možnost volby. Komu se nelíbí KDE, šáhne po Gnome. Komu se nelíbí Gnome, šáhne po Xfce. Komu se nelíbí Xfce, šáhne jinam.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    4.1.2011 12:56 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Mat maily ulozene v Oracle - po tom som vzdy tuzil...
    vain avatar 4.1.2011 15:12 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Z toho šáhne 3x za sebou mě až zamrazilo.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    3.1.2011 10:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    No moje zkušenosti jsou zatím tragické - přepnutí do složky INBOX s nějakými pár tisíci emaily trvá přibližně tak dlouho, jako bych používal IMAP bez cache. A nejhorší na tom celém je, že po každém dalším přepnutí se musím znovu a znovu dívat na zprávy Threading/Grouping message ve status baru kmailu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    30.12.2010 01:12 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    hezká sbírka metalu
    Dragon Jake avatar 30.12.2010 01:22 Dragon Jake | blog: Drakův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Sabatoooon!
    progdan avatar 30.12.2010 01:28 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    znacne zredukovana, doslo misto na disku :)

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    Jardík avatar 30.12.2010 01:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Dolphin a vyhledávání
    Já nevím, jestli se mám smát, nebo brečet. Tohle uměl v roce 2001 i ten pitomej integrovanej vyhledávač ve Windows XP ...
    Věřím v jednoho Boha.
    moo avatar 30.12.2010 04:05 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    a aj tak som ho za tych par rokov s xp nikdy nemusel pouzit
    End the FED!
    30.12.2010 08:40 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Mě to nové vyhledávání přijde děsné, měla by tam někde být možnost přepnout zpět na kfind. Lidé, co nově přejdou na KDE4, tak vůbec nebudou vědět, jak použít pokročilejší vyhledávání (bez příkazové řádky :)
    Jardík avatar 30.12.2010 13:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Hlavně by měli něco udělat s tím kreténským roztáhnutím okna a zmenšení panelu se záložkama, když kliknete do políčka na hledání ... (4.6 jsem teda nezkoušel, ale v 4.5 to dělalo)
    Věřím v jednoho Boha.
    31.12.2010 15:40 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    > Tohle uměl v roce 2001 i ten pitomej integrovanej vyhledávač ve Windows XP ...

    Ani náhodou. Mám XP stále v práci. Nemá analyzér obsahu složitějších souborových formátů, o archivech ani nemluvě. Dodnes netuším, jestli oficiálně podporuje minimálně MSO formáty, jestli ano, pak blbě, občas nějaký ten DOC i najde, ale ne vždy, není to spolehlivé. Nepoužívá indexy, takže prohledávat adresář pokaždé alá find + grep. Opakované hledání je sice o něco rychlejší, ale to je asi by-product něčeho jiného (disk cache) protože i tak je to proti indexovanému vyhledávání zoufale pomalé

    Kvalitnější indexovaný vyhledávač se musí se doinstalovat 'Windows Desktop Search pro systém Windows XP' ze stránek Microsoftu. Mám za to že je to backport z novějších verzí Windows. Ale i tak je to bída. Padá to. Nějaký problém s náhledy. Slabé UI, ještě slabší než Beagle nebo Tracker, pracuje se s tím hůř. Nakonfigurovat to aby prohledával i sdílené disky (vybrané adresáře) mě stálo jedno odpoledne.

    Takže pod Window stále doporučuji Google Desktop Search. Nemá to sice integraci s desktopem, hlavně file managerem, ale funguje.
    Jardík avatar 2.1.2011 00:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    Ty "analyzéry" různých typů souborů si můžete dopsat. Je pravda, že ve výchozí instalaci jich je málo, ale mně osobně to nějak nikdy nevadilo, většinu hledaného bylo texty ve zdrojácích a obyč text souborech. Nějakej dolphin taky není křišťálová koule a taky bude podporovat minimum exotických formátů, které si budou muset řešit KDE aplikace nějakým tím rozšířením. Indexování souborů mi přide zbytečné, ale třeba by to někdo opravdu využil, ale je to 10 let starý systém a v té době to asi moc lidí ani nenapadlo. Každopádně to, že dolphin umí dneska vyhledávat v souborech bez indexování, to je fakt super fíčura roku 2011 :-)

    Vyhledávání v obsahu souborů v archivech - to nemyslíte vážně, že? To by byla rychlost rozbalovat soubory z archivů a hledat, popř. archivy celé, kvůli jednomu souboru ("solid" archivy).

    Jinak ve Vistě bylo vyhledávání na velice dobré úrovni, jenom ve Windows 7 ho trochu ořezaly (všechno se musí cpát do vyhledávacího políčka, ve Vistě tam byl pořádný toolbar).

    Věřím v jednoho Boha.
    30.12.2010 08:37 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jenom tak pro zajímavost, v KDE4.6 budou podporované launchery jako ve Windows 7, samozřejmě v osekanější verzi.
    tomboytom-deviant avatar 30.12.2010 14:28 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To muselo být velmi težké implementovat... Nechce se mi věřit, že uživatelé mají rádi na panelu zvláště launchery a zvlášt taskbar zástupce otevřených aplikací...
    stativ avatar 30.12.2010 15:56 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jaké launchery?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Jardík avatar 31.12.2010 12:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Asi tu kravinu, co nacpali do Windows 7. Musel jsem to hned vypnout, dát to do původního stavu a přidat tam normální Quicklaunch, kterej nemá hnusně obrovskej padding mezi ikonami
    Věřím v jednoho Boha.
    stativ avatar 31.12.2010 13:17 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Asi jsem vážně zabedněný. Myslíš ty ikonky, co jsou po instalaci vedle nabídky start?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    31.12.2010 14:41 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jo přesně ty, byla to jedna z nejžádanějších (z těch snadno splnitelných) funkcí v bugzille, takže už bylo na čase.
    Saljack avatar 2.1.2011 19:31 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To znamená, že půjde zobrazovat pouze ty ikony bez textu i u spuštěných aplikací?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.1.2011 19:35 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To bylo možné už v 4.4 (Plasmoid SmoothTasks)
    Saljack avatar 3.1.2011 09:32 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    No to vím a taky používám, ale jestli to dali i do toho defaultního?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    30.12.2010 09:57 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jaka bude odporucana a minimalni konfigurace na naozaj pruzni prevadzkovani tech prekrasnich h*ven?
    30.12.2010 10:10 Tomas Hromjak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Zdravim, pojde mi svizne (prevazne kancelarska praca + web a web-posta) sucasne KDE 4.6ka, Opera, OpenOffice a Amarok 2.4ka na mojom PC (AMD Athlon XP 1800+, 384MB RAM, 40GB HDD, Radeon 7000 32M) kde momentalne nadmieru uspokojivo prevazdkujem WindowsXP + Winamp 2.8 + MS Office 2003 + Opera 9? Vdaka
    vain avatar 30.12.2010 10:18 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Na starém PC ti půjde dobře starý OS, takže raději zůstaň na WinXP. Windows 7 tě tam přece taky nenapadne rvát, nebo ano?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    30.12.2010 11:02 ASasm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    IMHO ked tam ide XP pojde v pohode aj 7 ked povypina efekty :-)
    corwin78 avatar 30.12.2010 11:09 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To bych je chtěl vidět :-D BTW. minimální požadavek Win 7 na RAM je 1 GiB.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    vain avatar 30.12.2010 11:17 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    v pohode
    Zkus to, a uvidíš, jak v pohodě to bude =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    30.12.2010 11:20 Haha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    vain avatar 30.12.2010 11:39 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Tak to si mi to fakt nandal, a já říkám opak. Teď si můžeš škubnout.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    30.12.2010 11:59 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Hned druhy prispevok v odkaze hovori:

    Those days are long gone... Nobody should be running Windows (XP, Vista, 7) with less than 2 Gigs unless you want to thrash the hell out of your HDD...

    :-D
    Jendа avatar 30.12.2010 12:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    On by tam šel dobře i nový OS, akorát by se musel vzdát KDE a Amaroku (nemá na to paměť). Existují mnohem méně rozežrané desktopy a přehrávače. Ale i když se ta desktopová nazývají „zjednodušenými“, pořád toho umí víc než Windows :-).
    Jardík avatar 31.12.2010 12:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Od nedostatku paměti je swap ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Marián Kyral avatar 31.12.2010 16:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jaj, vždy když mi na pracovním NB začal stroj swapovat, tak to znamenalo konec. Ty pomalé NB disky se k tomu vůbec nehodí. Několik minut jsem nebyl schopen dělat vůbec nic. Nakonec jsem si nechal rozšířit paměť a od té doby mám klid.
    Jendа avatar 31.12.2010 18:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To bude rychlé!
    Jardík avatar 1.1.2011 17:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Lepší, než když to nejde vůbec.
    Věřím v jednoho Boha.
    corwin78 avatar 30.12.2010 10:21 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Ne, nepojede, a to hlavně kvůli malé RAM a slabé grafice. Na takovém stroji by to chtělo spíš Xfce nebo zůstat u deset let starých XP.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    3.1.2011 12:11 mam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    urcite odporucam lxde, xfce je pamatovo narocne ako gnome, skoro.
    Max avatar 30.12.2010 10:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Na takovém PC si nepřehraješ ani videa z youtube ;-). Podle mně je takovéto PC nedostatečné pro kancelářskou práci a i na internet.
    Když si vezmu naše kancelářská PC, tak v dnešní době minimálně 1GB paměti (pro plně zaktualizované winxp+antivir+minimálně office 2003). Na 40GB se některým lidem ani nevejdou všechny archivované emaily.
    Svět se prostě hnul a toto už je hodně starý a pro dost lidí nedostatečný HW, takže pokud jsi spokojen, tak zůstaň tam, kde jsi. Pokud spokojen nejsi, tak před jakýmikoliv sw změnami bych doporučoval upgrade hw ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.12.2010 11:06 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Videa idu v pohode na P900, intel grafika, 256M RAM, win xp a chrome...
    30.12.2010 12:53 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    videa (xvid) urcite ano .. ale flash v podobnem rozliseni ? pochybuji .. jen ten nejmensi ..
    Max avatar 30.12.2010 13:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Na P900 si nespustíš ani trochu líp komprimovaný lokální xvid ;-). A pokud jde o youtube, tak ani omylem. Možná nějaká videa, ale rozhodně né většina. Pokud jde o flash, tak nemáš šanci a pokud jde o video tag, tak tam je ta šance větší, ale i tak tomu moc nedávám.
    Nehledě nato, že člověk má většinou otevřeno více věcí najednou, takže tím jsi na takovým proc. totálně zabitej.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 30.12.2010 13:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Xvid nemám, distribuční MPlayer používá libavcodec, nicméně Xvid by na tom měl být co do výkonu podobně (proč vlastně všichni lpíte na Xvidu, když se dneska snad všude používá pro dekódování ASP ffodivx z libavcodecu?). Minutový 2Mb/s MPEG-4 Part 2 ASP s rozlišením 720×576 a s 64 kb/s AAC zvukem se mi na Atomu dekóduje 13,5 sekundy. PIII@900 podle mě není pětkrát pomalejší než Atom.
    Max avatar 30.12.2010 16:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To není lpění, to jsou jen zkušenosti, kdy jsem před několika lety zkoušel přehrát trochu lepší dvdripy na Duronu 800, PIII 866, PIII 866@1200. Všechny mé snahy šly do kopru, procák si to prostě nedal. (zkoušeno na lin s mplayerem, který na tom byl líp oproti winxp)
    Jinak atom není 5x silnější jak PIII, je mnohem víc silnější nehledě na podporu více instrukcí ;-). Jen tak namátkou jsem našel test atomu vs P4 a vypadá to zajímavě : Intel Pentium 4 Vs. Atom: A Battle Of The Generations
    Také mám ještě několik starších PC se Sempronem 2600+ do sc. A, dále Opteron 144 do asi 939 a musím říci, že práce s jednojádry je v dnešní době zlo a to nemluvím jen o blbým webu s flashem, nebo o youtube.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 30.12.2010 20:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jinak atom není 5x silnější jak PIII, je mnohem víc silnější
    Och, díky za takové popostrčení ega :-).
    Jen tak namátkou jsem našel test atomu vs P4 a vypadá to zajímavě : Intel Pentium 4 Vs. Atom: A Battle Of The Generations
    No, v těch multimédiích nedopadl zas tak dobře (mám jednojádrový Atom).
    a to nemluvím jen o blbým webu s flashem
    Já bych Flash nemohl i kdybych na to stroj měl. Vždyť je to nechutné, jak na webu pořád něco bliká a odvádí to pozornost (šíleně mě štve i ten animovaný GIF, co je teď na D-F v levém sloupci, a vždycky zastavuji animaci GIFů). Reklamy neblokuju, ale Flash bych mít nemohl.
    4.1.2011 11:55 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Tak to je nebetycna blbost a maximalne dukaz tvoji neschopnosti. Jakykoliv dvdrip na P3 733MHz bez problemu. YouTube samozrejme uz nestiha, ale Athlon XP zvladne i YT.
    Jendа avatar 4.1.2011 16:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    YouTube samozrejme uz nestiha
    Zkus již zmíněný youtube-pl (je na to i nějaké rozšíření do Firefoxu), budeš příjemně překvapen.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.12.2010 11:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Hele, já ale dávám virtuálním strojů docela často takhle málo paměti a nepřijde mi, že by to jelo až tak zle. Chtělo by to vyzkoušet s nějakým LiveCD.
    Max avatar 30.12.2010 13:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To já taky, jenomže on není problém jen v paměti, ale i v tom procáku ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.12.2010 13:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To si nemyslím, k čemu by ten výkon byl? V telefonu mám 1 GHz procesor a zvládá to Flash i SD ripy filmů/seriálů.
    Jendа avatar 30.12.2010 13:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nemá ten telefon nějaký HW dekodér (DSP nebo tak)?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.12.2010 14:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Má, ale jen na určité typy H.264, tohle je dělané softwarově (i to tak mám v přehrávači nastavené).
    Josef Kufner avatar 7.1.2011 01:05 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jenže ve virtuálu ti toho většinou moc neběží. Nebo tam snad spouštíš víc než tu jednu aplikaci pro kterou ho máš?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Jendа avatar 30.12.2010 12:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Na takovém PC si nepřehraješ ani videa z youtube ;-).
    To bude Flashem. Normální přehrávače (na YT lze použít např. youtube-pl využívající MPlayer) s rozumným video výstupem (xv) dají PAL (H.264, 25 FPS) tak s polovičním zatížení procesoru. Teoreticky by mohlo jít i 720p, ale asi by se to občas zaseklo.

    Jen té paměti má trochu málo, OO mu tam určitě pojede, ale už nespustí současně žádného jiného žrouta.
    31.12.2010 05:19 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Flash hraje, rodiče a ségra na takovém stroji měli dokonce jenom 196 MB ram a kde 3.5, firefox, openoffice a flash. Vše jelo, online hry i youtube. I filmy (tady vypomáhá ati rage a xv v mplayeru hádám). Bez nějakých brutálních lagů (jen se to chvili OO spouštělo, KDE naběhlo rychle), teď je tam 512 MB a úplně bez problémů. Distribuce arch linux (optimalizace na i686 je asi znát).

    Procák athlon 1,2 GHZ tuším.

    Jen nevím co bych dělal, kdyby tam klekl disk. Všichni zvyklí na KDE 3.5 a nic podobně kvalitního tam nepofrčí, to je bohužel realita. KDE 4 opravdu ne :-D. Jasně, mohl bych tam dát xfce nebo něco jiného, ale komfort by šel dolů, takhle to umí vše.

    A grafika ati rage :-), tux racera a pár dalších 3D srandiček to též zvládá (sám se divím).
    Baník pyčo!
    mirec avatar 31.12.2010 08:34 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Tiež som používal KDE 3.5 na 192MB RAM, cpu som mal bežne podtaktovaný na < 500MHz. Prekvapujúco to bežalo pomerne svižne a to som tam mal gentoo. Teraz mám omnoho rýchlejší stroj s omnoho viacej RAM, ale lag u nového KDE je nenormálny. Našťastie sú aj minimalistické riešenia, takže som trochu pohodlia obetoval za odozvu.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    30.12.2010 11:23 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Musíš hlavně dokoupit paměť, abys měl aspoň 1 GB, jinak současně neuděláš nic, nebo ti to pořád bude hrabat do swapu na HDD. A s tou grafikou v KDE zkusit povypínat všechny grafické efekty. Mám také starší komp, a abych rozběhal KDE a další aplikace svižně a desktop s efekty, tak jsem musel navýšit RAM přes 1,5 GB a dokoupit grafiku GF6200, jinak bez šance.
    progdan avatar 30.12.2010 12:20 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    Opravdu je potreba mi ke kancelarske praci zapnuty kompozitni kwin?

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    30.12.2010 12:50 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Naozaj je potrebne mat GUI pri kancelarskej praci. Nestaci ti ED, PICO alebo NANO?
    progdan avatar 30.12.2010 13:07 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    Pokud umite z hlavy dekodovat binarni formaty, pak urcite staci.

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    30.12.2010 13:00 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    No .. hlavne je treba si uvedomit, ze KDE4 jsou navrzeny pro pouzivani 3D funkci grafarny. Tim nemyslim nejake opravdove 3D poutove atrakce, ale napriklad to, ze okna se flakaji do textur, ktere jsou umisteny v ose Z 3D systemu grafarny. Veskere prehazovani oken pres sebe dela graficka karta a CPU to nemusi prekreslovat. Takze.. s HW podporou jsou KDE4 mene narocne na CPU pro operace s temito objekty nez puvodni KDE 3.5 , naopak bez HW podpory diky advance vzhledu to zere CPU mnohem vice. Takze kdo nema vhodny HW grafarny, tak at se radeji do KDE4 moc nepousti. Ale to neni jejich chyba ale proste vlastnost. Kazdy si ma vybrat co je pro nej vhodne.
    30.12.2010 11:34 puj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    na linux se vykašli, je na desktop problémový, ztráta času, pro xp je support tuším ještě do 2014.
    30.12.2010 13:03 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Ten byl dobrej, ten si musim nekam napsat. :-D

    PS: pouzivam linux s KDE na desktopu (3xPC) uz skoro 6 roku. Efektivne, spolehlive a ergonomicky. Coz se o WinXP vubec nedalo rict.
    30.12.2010 13:31 puj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Až odrosteš školním škamnům a zmoudříš, na linuxík se taky vykašleš, to přijde, neboj :-)
    30.12.2010 16:11 melikles
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Ze školních škamen jsem už cca 20 let venku. Winndows jsem používal cca 3 roky, pak dva roky dualboot s linuxem. A nakonec to dopadlo tak , že Linux jsem si koupil a Windows bych už nechtěl ani zadarmo.
    gtz avatar 30.12.2010 22:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nekrmte trolly. PS. vrať se dělat flamewar někam na lzive apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.12.2010 16:53 mates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    lol! Doufam, ze si ho poslal a objevi se v nekterem ze Silvestrovskych poradu, diky za ty dary :-D
    progdan avatar 30.12.2010 12:15 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    Vykonnostne bych v tom problem nevidel, maximalne bych pouzil nejaky vic odlehceny prehravac, Amarok je docela mamutozni zalezitost co se tyce spotreby pameti.

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    30.12.2010 12:52 xicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Na takoveto PC KDE nedavat, lepsi je poskladat desktop z minimalistickych aplikaci. A ano Linux jde bezproblemove pouzivat i na strojich kde se i WIN XP sekaj. Odzkouseno na celeronu se 128MB RAM (ano swapuje to ale je to docela svizne). Openbox a male gtk aplikace.
    30.12.2010 12:55 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Upgrade RAM na 1GB a VGA aspon na GeForce 6200 ti zaruci rychly a plynuly chod Windows 7 a Aerom. Spickove Windows aplikacie, odladene ovladace + stabilita, rychlost a spolahlivost tohoto systemu v porovnani s nejakym linuxovym odpadom je na nezaplatenenie...

    Alebo jeb na to a kup nejaky novy dual-core stroj s Windows 7 aby si mohol pozerat aspon HD filmy/serialy..
    vain avatar 30.12.2010 14:11 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Kamaráde, dle tvé odpovědi, si ani nepochopil otázku. Radši se na to vyser.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    30.12.2010 14:31 xicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Po 10 letech pouzivani PC (Win/Lin) nejak nechapu vetu "Spickove Windows aplikacie, odladene ovladace + stabilita, rychlost a spolahlivost tohoto systemu v porovnani s nejakym linuxovym odpadom je na nezaplatenenie...". Na serverech je linux stabilnejsi a spolehlivejsi jiz dlouho (je to opravdu o necem jinem nez o MULTI ULTRA ENTERPRISE RESENICH za tezke penize, ktere jsou stejne bugove jako prase, ale bugy se oznacujou jako vlastnost a jsou dotahovane aplikacema tretich stran za dalsi tezke penize - Namatkou Exchage, Sharepoint, ...). Na desktopech mam moznost vybirat z mnoha a mnoha apikaci a neda se rici ze bych pozoroval nestabilitu nebo nedotazenost GNU/Linux aplikaci ba naopak nemam zabloatovane aplikace mnozstvim funkci ktere stejne nikdy nepouziju - je to o vyberu.
    30.12.2010 16:30 melikles | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Ha Ha, teď jsem se opravdu od srdce rozesmál. Teda doufám, že to bylo myšleno jako vtip. Ale teď vážně, stabilita, rychlost a spolehlivost jsou synonymem pro Linux, s Windows to nemá nic společného. I když Sedmičky se docela snaží, ale v tomhle segmentu za Linuxem pořád pokulhávají.
    Jendа avatar 30.12.2010 20:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    [vain, xicht, melikles]: Don't feed…
    Nicky726 avatar 30.12.2010 15:35 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To je tak na Xfce nebo ještě lépe na E17 a lehké gtk aplikace k tomu.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    27.1.2011 15:55 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nevěřím, že na 384 MiB RAM jdou svižně MS Office 2003 samotné, natož s dalšími aplikacemi. A už vůbec nevěřím, že Windows XP tam jdou svižně, třeba spouštění na takových strojích bylo vždycky utrpení. Tedy pokud nemáte jinou definici pojmu „svižně“.
    30.12.2010 12:21 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    30.12.2010 14:45 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    Nepatri si to sice priamo sem, ale:

    Co tak zakazat prispievky od nezaregistrovanych uzivatelov?

    Nevyhody:Nutna ista snaha na zaregistrovanie a teda napisanie prispevku.

    Vyhody: Menej chujovin od neregistrovanych citatelov zive.sk/cz a moznost hodit do blacklistu tych co sa registruju.

    Kompormis: na sposob slahdot: neregistrovany budu mat defaultny nick ("anonymny zbabelec") a karmu -1 (respektive ich prispevky v defaultnom nastaveni nebude vidno).

    30.12.2010 17:51 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Mylsite Lorde "neanonymni", ze uzivatele windows se neumi [vicekrat] zaregistrovat ? - IMHO registrace neni reseni

    ps: nekrmit pls !
    30.12.2010 18:35 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Myslel to dobře chlapec. Těch idiotů, co se nedokáží zaregistrovat, se skutečně zbavíme :-D
    stativ avatar 30.12.2010 18:46 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nebudete tomu věřit, ale jeden čas to tu bylo kvůli spamu a opravdu bylo pod články a blogy mnohem míň hnoje.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Jendа avatar 30.12.2010 20:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    A přispívali tu dobu i neregistrovaní Kvakor, CEST a JS, kteří často píší zajímavé komentáře?
    stativ avatar 30.12.2010 20:28 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nejspíš ne, ale pointa je v tom, že registrace opravdu odfiltruje spoustu trollů.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    30.12.2010 21:02 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Iste su aj zaujimave komentare od neregistrovanych uzivatelov preto som navrhol aj kompromis. Je ale trochu unavne citat prispevky hore uvedennych neregistrovanych prispievatelov - a ked takych prispevkov bude pribudat bude to treba riesit.
    30.12.2010 21:04 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    viem ta viac krat zablokovat.

    a namaha nutna na registraciu >> namaha nutna na zablokovanie.
    30.12.2010 21:54 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    a co tak zakazat tobe pouzivat nick "V"? nevyhody zadne, vyhody taky ne. akorat bych pod tvym prispevkem nemusel dycinky premyslet, proc sis radej nezvolil "Karcer".

    j.
    30.12.2010 19:36 miki.lbc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Já jako problém vidím to, že v současném Suse Factory buildu KDE už je Kmail2 (a došlo ke konverzi všech zpráv. což trvalo dost dlouho - vyřešilo to nechat PC puštěné přez noc). Těšil jsem se na "stabilní" verzi podle plánu, která opraví některé chyby. No, asi budu muset počkat...

    Pro ty co si myslí že je to "rychlejší" tak pokud kliknete na složku s 3000+ zprávami tak se "načítá" tak 3s (x64, i5@3G, 8G RAM).
    31.12.2010 13:01 miki.lbc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Tak oprava, v poslední verzi to trvá cca 0.5s
    gtz avatar 30.12.2010 22:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Jak to bude s podporou synchronizace pro mobilní telefony? třeba takové SynCe? Prozatím jak jsem se díval to opět nefunguje.

    No i tak prozatím zůstanu v Suse u Gnome. A myslím, že to tak i bude dále.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Nicky726 avatar 30.12.2010 23:43 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nějakou synchronizaci dělali v rámci letošního GSoC. Pokud to nebude v 4.6, pak to bude ve 4.7.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    gtz avatar 31.12.2010 00:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Pokud to nebude v 4.6, pak to bude ve 4.7

    Pokud to nebude v 4.7, pak to bude ve 4.8 atak dále ... již to mělo být v 4.5, takže budeme čekat a čekat. Aneb Allora (později ...) jak říkají Italové.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Nicky726 avatar 31.12.2010 17:23 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Ne. Jde o výsledky letošního GSoC. Ty věci jsou naprogramované a zřejmě jde jen o to, zda to stihli dodělat před zmražením 4.6 [které se dělo tak před čtvrt rokem], nebo ne.

    Osobně se o synchronizace s mobily nezajímám, takže ti neřeknu, zda to bylo to, co ty chceš, ale to už si snad zvládneš dohledat.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    1.1.2011 22:00 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    hm.. este nedavno (ano, prilis to nesledujem) som cital same chvalospevy na HAL .. a teraz ze je uz 2 roky zastaraly .. v com bol/je jeho (zasadny) problem a v com su tie nove nahrady lepsie ? dik
    progdan avatar 1.1.2011 22:22 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4

    HAL je prerostly, komplikovany, se zbytecnymi funkcemi a nedomyslenym rozhranim. Zjednodusene, DeviceKit se z chyb v HALu ponaucil a snazi se je resit. Jednodussi kod, propracovanejsi rozhrani atd.

     

    Proc je HAL zastaraly

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    3.1.2011 11:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Zjednodusene, DeviceKit se z chyb v HALu ponaucil a snazi se je resit.
    Tak pardón, malá chyba. Takže znovu udisks a upower jsou už ty skutečně správně poučené náhrady za HAL/DeviceKit.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    stativ avatar 2.1.2011 09:39 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    To si nemyslím. Určitě jsem nebyl jediný, kdo se HALu bránil zuby nehty (a dočasně :-) prohrál :-() protože je to hnus.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.1.2011 16:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Nebyl :-)
    3.1.2011 12:12 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Už se těším až to testnu. Jinak jsem s KDE na pár vyjímek spokojený.
    pit0 avatar 4.1.2011 08:37 pit0 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    Este keby tak ten postranny panel na plasmoidoch sa dal nastavit aby sa zobrazoval na nejaky klik alebo klavesovu skratku a nabehnutie mysou... to automaticke zobrazovanie a skryvanie mi lezie na nervy! Inak by som na KDE presiel hned. :(
    28.1.2011 13:02 Yontalcar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v KDE 4.6 a Amaroku 2.4
    můžeš zamykat widgety (sekvence Alt+D,L)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.