Portál AbcLinuxu, 5. června 2024 23:01


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
20.5.2003 08:12 Juraj Václavík
Rozbalit Rozbalit vše import
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kvalita importu (z docu) je velmi důležitá - a v tomto směru je nová verze podstatně lepší, než verze 1.0.2. Ale pořád ještě mohou nastat problémy - snad do finální verze se OO ještě zlepší.
20.5.2003 10:29 LK
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je skoda, ze ta vlajka zase ignoruje ceske zvyklosti - spravna ceska vlajka je v pomeru 2:3, klin do poloviny. V jedne verzi tam byla dobre, ted to dle screenshotu vypada, ze je to zase blbe. Jinak nevim, jak pokrocil export do PDF, ale kdyz to s nejakou betou zkousel kolega, tak zjistil, ze vsechny ryze ceske znaky to exportuje jako obrazky, takze to jednak blbe vypada a druhak se ten text neda prohledavat. Uz je to opravene nebo ne?
20.5.2003 10:52 Vyvojari OpenOffice.org CZ
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
Oznamite nam tuto chybu i v IssueZille? Dekujeme.
21.5.2003 17:33 anon
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
A mozem oznamit tu chybu s pamatou (22M) a startup time?
20.5.2003 11:44 met | skóre: 9 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
Mam pocit, ze predpisy pro vlajku se opravdu vztahuji jen na *vlajku*, tedy pokud ji nekde vyvesujete, ale treba na praporky, samolepky, tricka (s vlajkami), splashscreeny apod. tato pravidla jiz tak striktni nejsou.
20.5.2003 14:59 BoodOk
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
Co to je za koninu. Vlajka je vlajka a basta. Bud vypada jak ma nebo ne. Tim nechci nejak napadat autory lokalizace, tahle vec snadno ulitne.
20.5.2003 15:55 met | skóre: 9 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
No treba takovy prapor uz vlajka neni. (Kdyz jdete s praporem do pruvodu, tak mit rozmery 2:3 nemusi). Viz. prapory visici zokne (napr. za sametove revoluce) pers nekolik pater budov.
21.5.2003 09:20 BoodOk
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
Pokud si pamatuji, tak prapory visici pres nekolik oken byly ve spravnem pomeru. Nejde o pomer stran, ale o hloubku klinu.
21.5.2003 09:43 met | skóre: 9 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
Tak to nevim (uz si ty vlajky moc nepamatuji - neni nekde naka fotka?). Asi nema cenu to tu do detailu resit - kdysi jsem o tom cetl nejakou knizku, ale je to uz davno, ja ji nemam a poradne si to nepamatuji :-( Chtel jsem jen rict, jak nekdo tvrdil, ze je to urcite spatne, takze to tak zhave nemusi byt - ale chtelo by to vyjadreni nekoho pres heraldiku ci pod.
21.5.2003 09:55 Pepa
Rozbalit Rozbalit vše ad Vlajky - souhlas s BoodOk
Právě proto, že se pohybujeme ve free a open sférách, je vhodné respektovat zavedené a odůvodněné standardy. V daném případě - uvedení vlaječky na screenu - nevím o jiném "rozumném" důvodu, než je důvod estetický. Na tomto kritérii (a samozřejmě nejen na něm) je založen zákon o státních symbolech ČR, který v části § 4 odst. 1 cituji: "Státní vlajka se skládá z horního pruhu bílého a dolního pruhu červeného, mezi něž je vsunut žerďový modrý klín do poloviny délky vlajky. Poměr šířky vlajky k její délce je 2:3." Nechceme-li ani takové banality respektovat, nedebatujme jen o formátu, ale rovnou klidně přehoďme bílý a červený pruh a modrý klín na opačnou stranu...
21.5.2003 17:14 moje
Rozbalit Rozbalit vše ad Vlajky - souhlas s BoodOk
Problem je v tom, ze existuje jak vlajka tak prapor. Pro vlajku je presne definovane jak ma byt velka a kam ma sahat klin, ale pro prapor zadna takova definice neexistuje. Takze je klidne mozne, ze tam neni statni vlajka, ale prapor. A je to v souladu se vsemi normami. Samozrejme jsem pro, aby tam byla vlajka (tzn zmenit pomery na spravne).
13.11.2003 13:07 CzechTony
Rozbalit Rozbalit vše OT: Vlajky a PDF
Není nad správně hloboký klín. :-)
20.5.2003 12:24 jose
Rozbalit Rozbalit vše Vlajky a PDF
no, afaik tak uplne prvu verziu tych vlajek som submitoval ja branovi klockovi. potom mi nejak odpisal, ze to mam zmensit, ale neviem ci som mu to posielal. tiez by som rad vedel, jak to s nimi vlastne bolo.. ci boli upravene tie moje povodne alebo vytvorene nove.. /jose/
20.5.2003 14:32 Tuxík
Rozbalit Rozbalit vše Už je to o něčem jiném.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
OpenOffice.org 1.1 Beta už vlastním dlouho. Naštěstí jsem našel tenhle internetovej obchod, kde maj podlední verze takřka čehokoliv okolo OpenSource. Doporučuju ho i ostatním.
Mnoho vlastností je u 1.1 o něčem jiném. Např. práce s formuláři, nebo propojení přes ODBC je nesporně na vyšší úrovni. To co mě ale hodně potěšilo je možnost zaznamenávat Makra, neboť upravovat je nesrovnatelně jednoduší, než je vytvářet z čistý louky. Verze 1.1 je prostě o něčem jiném. OpenOffice.org se konečně blíží ke svému masivnějšímu nasazení v podnikové sféře. Nová verze je také nesrovnatelně stabilnější. Toť moje poznatky :-)
Pavel Čejka avatar 20.5.2003 23:51 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Už je to o něčem jiném.

Nová verze je také nesrovnatelně stabilnější ...

Nepopírám, ale mohl byste prosím upřesnit v čem byly starší verze nestabilní? Já osobně jsem na nic co by způsobovalo nestabilitu nenarazil.

21.5.2003 00:28 Tuxík
Rozbalit Rozbalit vše Už je to o něčem jiném.
Je toho více, ale problémy např. vznikaly při použití OLE objektů dalších aplikací OpenOffice.org v dokumentu - především při použití vzorců. Testováno na Gentoo Linuxu a Mandrake linuxu.
21.5.2003 09:22 BoodOk
Rozbalit Rozbalit vše Už je to o něčem jiném.
S tou stabilitou Beta2 to zatim neni tak slavne. Impress napr. vubec nespustim. Writer mi pada na dokumentu, ktery 1.0.3 korektne nacetla. Ale je rychlejsi, to je pravda.
20.5.2003 14:37 rastos@kiwwi.sk
Rozbalit Rozbalit vše Kedy 1.1?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ked som videl podtitulok clanku:
OpenOffice.org se blíží k další verzi, ...
nieco mi zaskripalo. Potom som to nasiel: Takze, na 1.1 final si este chvilu pockame.
20.5.2003 14:54 Karel Vitásek
Rozbalit Rozbalit vše SVG
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Umí to už konečně import vektorové grafiky (.svg)? Jinak ve verzi 1.0.2 tisk (export) do pdf závisí na verzi ghostscriptu. Ghostscript z distribucí dělá strašné věci s češtinou, zvláště z tabulkového procesoru a (nevím proč) na velkých dokumentech. Po upgrade na ESP Ghostscript z www.cups.org začaly výsledné .pdf soubory konečně vypadat bezchybně.
20.5.2003 15:02 met | skóre: 9 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše SVG
Import v SVG jsem hledal a nenasel (aspon ne v 1.1beta1).
21.5.2003 16:57 fikus
Rozbalit Rozbalit vše podivne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
taky jsem zkusil nainstalovat tenhle build OO a co je zajimave. u me ma kazda polozka v menu pred sebou nejake cislo, treba: 1235:Otevrit soubor 1542:Ulozit jako co to je?
21.5.2003 17:21 met | skóre: 9 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše podivne
to je u debug buildu, aby bylo mozne snadno hlasit chyby v prekladu. Ale obvykle to v normalnich kompilacich nebyva - nestahl jste neco spatne? Tusim vypnout to nejde (jen preinstalovat :-(
22.5.2003 13:15 Karel
Rozbalit Rozbalit vše Ad vlajka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vlajka Ceske Republiky ma klin do poloviny sirky. To co je na splashscreenu (klin do tretiny sirky) je vlajka jiz neexistujiciho Ceskoslovenska. Ceska vlajka byla modifikovana, aby se vyhovelo Meciarovi, ktery pri deleni pozadoval, aby zadny s naslednickych statu nepouzival puvodni vlajku.
22.5.2003 14:19 lucifer
Rozbalit Rozbalit vše Cestina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
S velkym ocekavanim jsem instaloval build2 a musim konstatovat, ze skoro vse funguje jak ma, ale zobrazovani a psani cestinou tomu moc nejde. (A stve me to, na screenshotech v clanku je vse OK) Mam RH8.0, jadro 2.4.21-rc2, vlastni kompilaci KDE3.1.2, X4.3.0. Starsi OO1.0.3 chodi s cestinou bez problemu, tenhle novy build ma problem s š,ž,ě dalsi jsem nevypozoroval a to uz pri spusteni instalatoru, ale jen na tlacitkach. Mam LANG=cs_CZ ale znulovani nepomohlo. Kolega ma cerstveho RH9.0 a taky mu to zlobi. Dokonce to spatne clte i soubory OO1.0.3 s cestinou. Nevite nahodou nekdo co s tim? Diky
22.5.2003 17:46 butrus
Rozbalit Rozbalit vše Rychlost?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nic proti, ale na abiword OO jeste dlouho mit nebude (ce se tyce rychlosti). Uz aby byla venku 2.0 a OO > /dev/null.
22.5.2003 17:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Rychlost?
pokud ovsem potrebujes otevirat a ukladat M$ Office dokumenty, abiword nic nevyresi...
22.5.2003 18:59 Peterson
Rozbalit Rozbalit vše Rychlost?
opravdu se mi che reagovat... co napriklad otevrit takovy zaheslovany .doc...? OO ani nahodou (nevim jak 1.1, ale 1.0 ne). Co se tyce AbiWordu, ten mi ihned nabidl wokno pro zadani hesla. Cili AW dnes pouzivam radeji - je brutalne rychly, umi vse co potrebuji a .doc je pro nej hracka...
23.5.2003 00:22 vladimir
Rozbalit Rozbalit vše Rychlost?
jo, Abiword je fajn, do te doby nez se v importovanem dokumentu objevi tabulky, nedejboze nejake OLE objekty. jeste k OO1.1, hacky a carky se daji, jen je nutno pridat truetype fonty (pri pouziti Type1 fontu mi to taky blblo, jakoby to nepozna kodovou stranku nebo co)
29.5.2003 19:15 butrus
Rozbalit Rozbalit vše Rychlost?
Zkousel jste posledni betu (1.9.1)? Tabulky by mely jit v pohode.
25.5.2003 23:55 Martin Zeman
Rozbalit Rozbalit vše Export OpenOffice
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Inport z dokumentu doc funguje skvele ale s exportem do formatu doc nebo rtf je to horsi. Problemy jsou hlavne kdyz je pouzito zahlavi a zapati. Jinak je to skvely program. PS: Kdyby byl pod Linuxem nejaky vektorovy program, treba jako Autocad, nebo jemu podobny.
26.5.2003 15:11 vice
Rozbalit Rozbalit vše RE: Export OpenOffice
"vektorovy program, treba jako Autocad" ??? bud muzete pouzit kreslítko z OO jako "vektorový program" nebo treba QCAD "jako Autocad" nebo xfig "jako neco mezi tím" (s trochou nadsázky ;-) ViCe
16.7.2003 16:32 otrek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Grafy v OO.org
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Velmi ma potešil OO.org, keď som pracoval s obrázkami v texte. Tak jednoducho som to v živote nerobil. Musím však povedať, že mi v calcu niečo chýba. Robím strašne veľa grafov ale chýba mi výber ako v MSOffice so stlačením ctrl. Takúto možnosť som v OO.org nenašiel. Možno som ju prehliadol. Potrebujem totiž vytvoriť graf nie z jedného stĺpca ale z viacerých a dokonca z viacerých buniek. Toto sa mi žial nepodarilo. otrek

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.