Portál AbcLinuxu, 6. června 2024 18:07


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
26.8.2021 11:04 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Týden na ITBiz: Lidé chatboty stále nemusí, ale chybu jim odpustí snadněji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Konverzace s chatbotem pro mne zatím vždy byla ztráta času (a to i u velkých/technologických firem, které by to měly mít zmáknuté), takže se tomu už pokud možno vyhýbám. Ale je fakt, že to je na podobné úrovni jako konverzace s nekvalifikovanými lidmi na linkách technické podpory. Obojí zřejmě slouží primárně jako otravná vstupní bariéra, která má většinu zákazníků odradit a šetřit kapacity kvalifikovanějších lidí uvnitř firmy.

Pokud člověk může vyřešit problém sám (nevyžaduje to např. přístup do nějakého interního systému nebo neveřejné informace), tak je to obvykle nejjednodušší a nejrychlejší (lepší, než se pokoušet o domluvu s hloupým člověkem nebo botem).

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.