Portál AbcLinuxu, 29. dubna 2024 21:39


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
CIJOML avatar 19.8.2002 12:51 CIJOML | skóre: 58 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše a co freepascal?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co to zkusit prelozit free pascalem???
19.8.2002 13:38 Tomáš Bláha
Rozbalit Rozbalit vše a co freepascal?
Mohlo by to jít, jen grafické rutiny by se musely portovat třeba na SDL. Rád bych ty zdrojáky viděl. Jsou v tom hlavním balíčku (6x sfx rar)? Stahuje se mi to rychlostí 400B/s, takže se asi hned tak nepodívám :-(((
CIJOML avatar 19.8.2002 16:45 CIJOML | skóre: 58 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše a co freepascal?
jestli je to psane v borland pascalu 7.0, tak se nemusi portovat nic...free pascal je s nim plne kompatibilni a normalka to prelozi. Dokonce i s optimalizaci treba na P3 :))
19.8.2002 17:09 LK
Rozbalit Rozbalit vše a co freepascal?
Pise se, ze graficke rutiny jsou v ASM a to asi kompatibilni s DOSem nebude :-( PS: Tim ASM se asi mysli assembler, docela zvlastni prebirani uchylky windowsovseho sveta, kde se mluvi o tom, obrazky jsou nikoliv jpegy, ale JPG, format souboru nikoliv Excel, ale XLS, takze vlastne tadle hra je programovana v PASu ;-)
24.8.2002 19:39 Martin
Rozbalit Rozbalit vše a co freepascal?
To se hodne pletes, freepascal neni s tim borlandatskym plne kompatibilni... Mam to prakticky overeno :( Lepe receno by mela fungovat konverze Freepasc>Borland ale opacne jsou potreba upravy kodu. Ty byvaji vetsinou nastesti naprosto minimalni. BTW: Samozrejme se musi odstranit unity DOSu a nahradit necim jinym, tedy napriklad emulaci DOSovych rutin ci cimsi podobnym...
19.8.2002 19:08 Jiří Unčovský
Rozbalit Rozbalit vše a co freepascal?
V těch baličcích zdrojáky nejsou, snad v tom 200MB souboru. A co licence puvodnich zdrojáků?
19.8.2002 15:55 Ondrej Svetlik
Rozbalit Rozbalit vše dostupnost
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Help, ta linka, na ktere to roste, je opravdu neunosne pomala. Nemate to uz nekdo stazene, rad bych se na to podival, ale nemam dost psychickych sil a mladi mi take rychle utika (-:.
19.8.2002 18:19 Magor
Rozbalit Rozbalit vše Hmm, uz to bezim portovat (leda ve snu)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lidi, vemte rozum do hrsti, neco psanyho pod prehistorickou veci, jako je borland pascal (takze maximalne to muze bezet pod 16bit rozsirenym modem, nebo v realnym modu ;-))), este michany s assemblerem, to je fakt jednoduse portovatelny ;-))) V praxi by to znamenalo nahradit assemblerovy rutiny pascalovym kodem, prelozeni freepascalem = opravit jakykoli vyskyt ukazatelu na 32bit protected mode friendly kod, portovani na linux = vyparani jakyhokoli primyho pristupu k hardware (hmmm, a krasa je zjistovat co vlastne tenhle kousek kodu ma delat, aby se to nejak nahradilo volanim adekvatni funkce knihovny), takze vlastne prepsat to cely. jediny co by bylo mozna pouzitelny je hlavni programova smycka, a data. a to uz by bylo pomalu jednodusi, kdyby to clovek psal znova.
20.8.2002 07:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Hmm, uz to bezim portovat (leda ve snu)
taky si myslim, ze ta portace bude spis prepis do C a SDL. a z te hry se pouziji data a algoritmy. jenze pro programatory je nejtezsi prave vytvorit data (a pripadne pribeh), takze zbyva uz jen ta lehci cast, ne? ;-)
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
20.8.2002 07:28 Tomáš Bláha
Rozbalit Rozbalit vše Hmm, uz to bezim portovat (leda ve snu)
Takže kde se tedy dají zdrojáky prohlédnout?!?
20.8.2002 08:27 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Hmm, uz to bezim portovat (leda ve snu)
na té stránce má být kontaktní email. pokud nejsou v těch archívech, zeptejte se. rád budu pomáhat projektu po marketingové stránce apod.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
19.8.2002 18:31 JRK
Rozbalit Rozbalit vše Mirror
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pravděpodobně zítra bude mirror na stormnet.i989.net - právě to stahuju
20.8.2002 08:03 Tahac
Rozbalit Rozbalit vše Mirror
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to uz nekde vystavene?
20.8.2002 13:59 Petr Svestka - puvodni spoluautor hry
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to psano v BP 7.0 a assembleru, nejsem programator, takze podrobnosti Vam nereknu :(, moje prace byla v napadu, "manegementu", animacixh, zvucich. Kontakt na programatora zaslu na pozadani. Myslim ze zdrojaky jsou okomentovany sice ne asi bezchybne, ale u slozitejsich casti nejaky komentar je, tak snad to nebude tak zlé. Odkaz na zdrojaky uz je na nasich strankach hotov, ma to asi 600kB. Linku mame jen 128k, takze jeste dnes se pokusim dat mirror nekam kde je aspon 10M linka, vydrzte.
20.8.2002 14:50 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
20.8.2002 16:15 Martin Kadlčík
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
Mozna by bylo dobre dat na rychlou linku i spustitelnou verzi ;)
20.8.2002 17:51 Petr Svestka - spoluautor hry
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
ode dneska budou zdrojaky i spustitelna verze (i ta velka s animacemi) dostupna na adrese: http://www.pslib.cz/~xsimeth/stormnet/ Budme vdecni tomuto cloveku ze mi dal FTP pristup na server kde je 10M linka!
27.8.2002 09:00 Zdenek Mazanec
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
Pokud chcete a lidi maji zajem, muzu to dak na stroj s gigovou linkou do nixu. Misto nehraje roli. Pokud mate zajem, zdenek.mazanec@contactel.cz
20.8.2002 13:59 Petr Svestka - puvodni spoluautor hry
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to psano v BP 7.0 a assembleru, nejsem programator, takze podrobnosti Vam nereknu :(, moje prace byla v napadu, "manegementu", animacixh, zvucich. Kontakt na programatora zaslu na pozadani. Myslim ze zdrojaky jsou okomentovany sice ne asi bezchybne, ale u slozitejsich casti nejaky komentar je, tak snad to nebude tak zlé. Odkaz na zdrojaky uz je na nasich strankach hotov, ma to asi 600kB. Linku mame jen 128k, takze jeste dnes se pokusim dat mirror nekam kde je aspon 10M linka, vydrzte.
21.8.2002 16:30 me
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
Ten obrovsky soubor full_ver_with_a.zip nelze korekne rozbalit, obsahuje chybu. Aspon WinZip 8.1 si s nim neporadi. Tady je cast log zaznamu:
Extracting UNINSTAL.EXE
Extracting VESATEST.EXE
Extracting 1
Error:  invalid compressed data to inflate
Extracting 10
Extracting 11
Extracting 2
Extracting 3
22.8.2002 08:37 Petr Svestka - puvodni autor
Rozbalit Rozbalit vše odpovedi na Vase dotazy
na tu chybu v archivu se hned mrknu
22.8.2002 02:38 Jose
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
skusal som to spustit pod ntckami, ale bez uspexu. Tak asi az doma... ;( nexapem, preco sa to snazite portovat. ved pod FreeDOSom to snad pobezi, nie? A co tak dosEmu?
22.8.2002 12:40 magor
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
hmm, to sice taky nechapu, a jak jiz bylo receno, bude to spis (pokud se to nekdo rozhodne delat) napsani nove hry nad starymi obrazovymi a zvukovymi daty. BTW : vidim, ze ses fak velkej frajer (oprav si doma klavesu "ch", pise ti 'x' :-)))))), tak ti to reknu asi takhle: nativne bezici aplikace je o necem trochu jinym nez nutnost rebootovat do freedosu nebo to spoustet pod dosemu, ktery napr ja (a mozna i par dalsich) opravdu nejak nemusim. dale prepsanim s vyuzitim multiplatformnich knihoven (napr allegro, sdl apod.) a C dostanes zdrojaky ktery prelozis jak pod widlema, tak pod *nix-ovejma systemama a nebudes to muset pro kazdej system prepisovat... HOWG. PS: Jako opravdovy znalec, ktery vi co je to FreeDOS a DosEmu (a bezesporu jak to vsechno funguje), bys mohl vedet, ze dosova gamesa ti velice pravdepodobne pod ntckama nepujde, protoze se od dosu, a jeho grafickych nadstaveb W95/98/ME podstatne lisi (zatimco ty posledne zminovane bezi nad "dosovym" jadrem, NTcka dos pouze emuluji) .....
26.8.2002 09:08 Ondřej Tůma
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
Hi, opravte mě jestli se pletu, ale tím pádem teoreticky lze konvertovat zdrojáky do C, a poté je přeložit pod linuxem. Sám sem to nikdy nezkoušl, tak nemohu určit jakých kvalit jsou tyto konvertory schopné, je ovšem fakt že všechno co je napsané v Assembleru, se musí nahradit, se schopými nástroji by to snad nemuselo být tak strašné.
30.8.2002 00:54 fuKA
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
No vidim, ze opravdu nevite o cem je konverze z P2C. :-) Bohuzel musim konstatovat, ze prevod zdrojovych kodu teto hry je dosti nemozny. No a pokud se vam to opravdu podari, tak gratuluji, jste fakt dobry. No a co se tyce assembleru, tak to by se prepsat dalo, ale uz vidim, jak u toho nekdo sedi 14 dni 24 hodin v kuse aby to prepsal do neceho normalniho (SDL, Allegro). Podle me ta hra neni tak dobra, aby si zaslouzila tolik usili. Uricte mate kazdy neco uzitecnejsiho na praci.
30.8.2002 04:13 jose
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
o tom, ze ntcka/w2000 dos emuluju som bol samozrejme oboznameny uz davno. ono tiez, tazko by asi tazko na dose zalozeny system cital/zapisovat z/do ntfs :) ale taky stary, dobry Striker slape (i ked trosku p-o-m-a-l-yyy, ale predsa..) inak suhlasim s FuKOm, podla mna si ta hra nezasluzi portovanie. si myslim, ze maximalne sa najde par nadsencov, ktori budu pokracovat v patlani paskalovskeho kodu a tym to hasne. PS: s tym x asi budem musiet nieco robit. snad pomuoze prepisanie drajvrov ku klavesnici ;)
3.9.2002 16:09 Bohdan
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
ja bych to tak cerne nevidel. Co chybi snad kazdemu OSS hernimu produktu? Dobra grafika ... tady je zdroj. Ev trosku howto a to se taky pocita. Takze to vidim na novy prjekt s vyuzitim toho nejlepsiho
4.9.2002 11:47 magor
Rozbalit Rozbalit vše NT 4 not compatible
no, _neco_ slape,ale napr se u dosovych her neda ocekavat vystup na zvukovku, pokud se o neco pokusi nestandardni cestou, casto zbuchnou atd. zkratka, kompatibilita s dosem je tak akorat pro textovy rezim. myslim ze dneska neni problem mit pro novy hry+praci masinku s w2000 / linuxem a nekde v koutku stary pentijko za par stovacu s dosem (100% kompatibilni ;-)))
6.9.2002 23:24 Roman
Rozbalit Rozbalit vše No tak chlapi...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vsichni jiste mate pravdu, o tom prekladani (ja tomu nerozumim) ale kurniksopadonemetrhymllaudonkrumcajselement pusti se do toho nekdo nebo tady o tom budete jen plamene krafat a kde nic tu nic??? Jsem si jist ze popripade napsat ty kody znovu je zajiste drina ale nemyslite ze by bylo prima kdyby takovato strategie pochazela zrovne od nas (Cechu)??? A to prosim pekne v Open Source rezimu, mozna by se nektera z firem zaobirajici se vyvojem games chytla za rypak a zacala by alespon neco portovat po pripade uvolnovat zdr. kody pro portaci do Linuxu. Jak rikam treba, takze me nemusite hned tak chytat za slovo. Uz jeden vyvojovy team z Brna ( aspon mam pocit ze z Brna) ukazal, ze kdyz se Cechum chce dokazou udelat hru ze si pred ni vsichni zahranicni teamy sednou na prdel. Tim myslim Operaci Flashpoint. Takze zaverem. Jestli to nekdo umi a ma na to cas at se do toho pusti ale prestante uz tady kecat ty radoby chytre poznamky co a jak nejde (tyhle keci nic nevyresi). Mam pocit ze na mne kdysi z Fortune vyskocilo jedno takove moudro a rad Vam ho sem napisu:
Kdo chce hleda zpusoby,
kdo nechce hleda duvody.

Tak se tim ridte a Cau.
7.9.2002 21:41 jose
Rozbalit Rozbalit vše kvescn
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
otazka na autorov: zdrojaky som si sice nestahoval, ale mam take podozrenie, ze medzi nimi asi nebudu subory s 3d objektami (budovy, stroje, zbrane..) v nativnom formate, ze? tym myslim nieco ako 3d studiovsky format, rhino alebo v com ste to robili.. ak je moje podozrenie opodstanene, budete s tym nieco robit? diky. -joschka-
16.9.2002 19:06 Petr Š. - puvodni apoluautor
Rozbalit Rozbalit vše kvescn
modely ve 3d formatu lze jiste ziskat, zeptam se toho grafika co to delal, myslim ze to ma nekde schovane na CDcku. mam dojem ze to bylo stare dobre 3D studio, verze asi 4 pokud si nekdo mysli ze ta hra nestoji za portovani, tak je videt ze si ji nezahral. Jiste, in-game grafika neni nic moc, ale vzhledem k tomu kdy tahle hra vznikala, neni to tak hrozny. Navic grafika je v BMP, takze nikomu nic nebrani trochu si s temi obrazky pohrat :) Navic nedostatky ingame grafiky vyvazuje vice nez dostatecne hratelnost a promyslene ovladani, na ktere nema ani C&C.
16.9.2002 19:17 PS
Rozbalit Rozbalit vše dodatek
jinak jeden z tech nadsenejsich zalozil projekt na http://sourceforge.net/projects/stormnet/ tak ho tam nenechte samotneho! myslim ze u nas je dost chytrych programatoru, kteri jsou ochotni delat neco bokem jen tak, pro zabavu a dobry pocit
25.1.2003 23:47 jose
Rozbalit Rozbalit vše dodatek
myslim, ze ak by ten nadsenec uploadoval vsetky data fajly na sf.net, myslim, ze by to malo aj realnu sancu sa rozbehnut.. takto nikto nevidi, do coho ide..
23.9.2002 16:46 Petr
Rozbalit Rozbalit vše kvescn
tak tady máte něco z historie, jak se to vyvíjelo po grafické stránce: ftp://ftp.aion.cz/Transfer/zager/stormnet_history.zip (3,6MB) 3DS modely byly nalezeny, chcete to? kdyztak se ozvete na svestka@hi-web.cz
25.9.2002 19:28 Peter Lehotsky
Rozbalit Rozbalit vše poskozeny archiv
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vypada to slusne, ale v archivu na http://www.pslib.cz/~xsimeth/stormnet/ je poskozen jeden soubor (missions/mapa64.bmp) a proto nejde rozbalit (staci dat opravit). Dalsi co me dostalo byla dokumentace v .doc. PL

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.