abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1056 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník
    Mé další desktopy

    Gnome
    Gnome


    Noční Gnome
    Noční Gnome

    Gnome
    Gnome

    Nejoblíbenější desktopy

    fluxbox, conky, adesklets
    fluxbox, conky, adesklets

    ntb>> debian lenny
    ntb>> debian lenny

    Nic
    Nic

    Rpg desktop
    Rpg desktop

    Když ho miluješ, není co řešit
    Když ho miluješ, není co řešit

     další »

    KDE 4.3.1.

    KDE 4.3.1.

    Suse 11.2 ,KDE4.3.1,

    gtz | 16. 1. 2010 | Zhlédnuto: 2587× | Oblíbenost: 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    AnachronyX avatar 16.1.2010 18:38 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    To je Suchoj SU-30?
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    gtz avatar 16.1.2010 22:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Kdepak , SUCHOJ SU-35. SU-30 je dvousedadlový bitevník modifikace SU-27.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.1.2010 11:29 skada | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Tím Su-35 bych si nebyl jistý, protoze Su-35 ma taková ty malá "předkřidélka". A tenhle je evidentně nemá.
    gtz avatar 17.1.2010 11:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.

    Ty předkřidélka má S-32/37 Berkut i ostatní modifikace SU37. Na fotografii je SU-35BM, třeba ta

    SU30 je zcela jiná ze spodu

    su30MK,když se koukneme třeba zde na fotky dole uvedené SU35,tak je to velice podobné.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 17.1.2010 11:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    třeba i zde, detaily tohoto SU SU35. popř. zde je přímý link na ruské stroje v detailech USSR
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 16.1.2010 22:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.1.2010 22:53 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Nejlepší letadla světa. Vedle toho jsou F-22 a podobné jen drahým chrastítkem půlkou z Tajwanu. :-)
    gtz avatar 16.1.2010 23:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Mig1.44 Většina technologií, použitých na letounu byla vyvinuta před 8 až 10 lety a přesto některé z nich nemají dodnes ve světě konkurenci. Specialisté se shodují v tom, že MFI je reálným důkazem o tom, že Rusové mají asi 5 až 6 letý náskok před USA. No stačí se podívat jaký manévr dokáže udělat SU37 když skoro stojí na místě.

    Super stroje
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.1.2010 19:01 *
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Tj, v druhe svetove by nakopali prdel vsem, skoda ze ted uz se hraje spis na ty BVR.
    gtz avatar 17.1.2010 19:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Koupě MIG-31 popř. SU-35, které nám nabízela ruská strana by byly výhodnější než SAABy. A to byl prodej ne pronájem. Nehledě na to,že jsme měli celou infrastrukturu na MIGy a díky přesunu na SAAB jsme museli vše dělat od znova ( simulátory apod. )

    Pro ty majetnější pořádá ruská strana výlety MIG-31 a MIG-29 na samou hranici vesmíru ( je to ranec cca 450 000,- ) Výlety
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxxs avatar 17.1.2010 20:36 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    saab? gripen?
    gtz avatar 17.1.2010 22:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Ruské stroje vypadly z výběru, protože byly právě ruské, a jak bylo zmiňováno v denním tisku tak, prý tam byla i nějaká nekompatibilita s ostatním vybavením NATO. Německo, Polsko a i jiné státy třeba MIGy a Su stále používají. MIG-31 je levnější než Grippen, české letectvo mělo na tyto stroje vybudovanou infrastrukturu no nyní již těžko bycha honit.

    Má stejně být pokračování pronájmu, sice se jedná o nákupu-pronájmu stíhaček, ale MIG nebo SU nebyly tuším zmíněny.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxxs avatar 18.1.2010 00:03 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    to je v pohode, len sa mi zdalo, ze si pisal o saabe namiesto gripenu.
    gtz avatar 18.1.2010 11:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Však Grippen je SAAB typ JAS-39 JAS39,myslel jsem jak se tehdy u nás řešil nákup nových strojů a nakonec zvítězil pronájem Grippenů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxxs avatar 19.1.2010 01:56 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    to som si ani nevsimol. dik za info.
    tomboytom-deviant avatar 18.1.2010 12:46 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Hmmm, koukam ze je to tu jeden odbornik vedle druhyho. Nemecko migy a suchoje davno nepouziva. Polsko a jine staty v not jeste ano, ale pouze s financnich duvodu. S tim migem 31 pro CR to byl doufam vtip. Ale mozna na ty lety do vysokych verstev atmosfery (vesmiru) by to na prividelek fungovalo treba stejne dobre jako v rusku :)

    Dale bych reagoval jeste na ty jedince co maji takovy romanticky predstavy o ruskym letectvu. To ze jste nekde videli 2, 3 stroje od nejakeho typu jeste neznamena, ze jich je provozu schopnych treba byt jedna letka. Valil jsem oci, ze si minulej rok troufli s tou hromadou srotu letet nad Moskvou... Takze ty plky votom jak by rusko natrelo USA jsou fakt smesny. Ale alespon se clovek pobavi.
    gtz avatar 18.1.2010 14:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Německo mělo jak SU-27 tak i MIG-29, používalo je pro cvičné účely a pak je myslím prodalo Polsku. Ano nyní již ne, tak přijmněte omluvu.

    Když bylo tehdy to VR ohledně stíhaček pro nás, ve hře prý byl i MIG-31 ( resp. jeho exportní verze MIG-33 ) a jeden z modelů SU. To se psalo i v denním tisku, že nám to Rusko nabízelo.

    MIG-31 a SU-27 je plně ve výzbroji ruského letectva. Sice ne veškeré pluky, ale je jich celkem hodně.

    SU-35 bude až v roce 2011 dán do sluby v ruském letectvu. Ano některé modely jsou jen experimenty, na které prostě namají peníze (Berkut,MIG1.44).

    Bohužel to takto je schází peníze a když jsem na leteckém dnu viděl manévry co dělalo SU-37 tak to bylo něco úžasného.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.1.2010 01:33 ls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.

    Kam na ty bludy chodíte? Východní Německo (Luftstreitkräfte) nikdy nevlastnilo SU-27 (pouze staré SU-22), natož tak sjednocené Německo (Luftwaffe). MIG-29 německá Luftwaffe používala až do roku 2004, kdy všechny stroje Němci prodali Polsku za symbolické 1 euro a pouze jeden exemplář si ponechali do muzea. Polsko tak získalo od Německa a od ČR za pakatel MIGy. Celkem tedy mají 35 kusů MIG-29, hlavní páteř polského letectva ale tvoří také použité ale modernizované F-16. Celkem mají už 48 kusů F-16C/D a dalších 50 jim bude dodáno v nejbližších měsících a letech. Do budoucna Posko v dlouhodobém plánu počítá s nákupem F-35.

    MIG-33 není exportní verze MIG-31. MIG-33 bylo označení pro prototypy modernizované verze MIG-29 pro export, z něhož pak vyšel MIG-35. MIG-33, 35 to je jen jiná verze MIG-29. Naproti tomu MIG-31 je úplně jiný stroj, který používá pouze Rusko a Kazachstán (stroje zděděny po SSSR).

    SU-35 je modernizovaná verze SU-27, kterou používá opět jen Rusko a to jen v počtu kolem 15 až 20 (některé stále jen prototypy). Ikdyž první SU-35 vzlétl už roku 1988, tak postaveno bylo jen pár prototypů, jejichž stavba byla následně pozastavena. Některé kusy byly přestavěny ze sériové SU-27, další později zase dokončeny ale mezitím se postavily další modernizované verze, z nich nejnovější je SU-35BM, která je na vašem screenshotu dektopu. Rusové v těch označení mají velký bordel, nicméně nabídnout ČR ani nikomu jinému SU-35 nemohli, protože se doposud nerozjela sériová výroba. Rusové teprve minulý rok nabídli několika neNATO státům tyto stroje a některé projevily o ně zájem ale dosud žádné nebyly nikomu dodány, nejdříve až v roce 2011.

    Česká republika nikdy neplánovala koupit ruské stíhačky a ani nevznesla požadavek na ruské stíhačky v rámci deblokace ruského dluhu. Stejně tak Rusko se nikdy nepřihlásilo do výběrového řízení.

    V roce 1996 prodala Česká republika MIGy-29 do Polska.

    1997 byla přijata nová koncepce, nákup nových moderních stíhaček.

    1999 předběžné nabídky od USA, Švédska, Velké Británie, Francie a Německa. McDonnell-Douglas/Boeing (F/A-18), Lockheed Martin (F-16), BAE/Saab (JAS-39 Gripen), Dassault Aviation (Mirage 2000-5) a EADS (Eurofighter).

    2001 vyhlášeno výběrové řízení do kterého se přihlásily výše jmenované firmy a státy. V témže roce ale všechny firmy kromě BAE/Saab odstoupily na protest, že tendr je "šitý na míru" pro gripeny. Konsorcium BAE/Saab zůstalo v tendru na dodávku stíhaček osamoceno, předalo ministerstvu obrany nabídku na dodávky až 36 nadzvukových letounů Gripen.

    2002 Vláda schválila nákup 24 stíhaček JAS-39 Gripen. V témže roce ale po neschválení financování nákupu parlamentem ČR a velkých povodních vláda ruší nákup.

    2003 Osloveno 9 států kvůli pronájmu nebo nákupu starších strojů. Velká Británie, Turecko, Německo a Francie neodevzdaly své nabídky. Belgie, Nizozemsko a USA nabídly F-16, Švédsko JAS-39 Gripen a Kanada F/A-18. 2004 Vláda schválila strategickou zakázku (nikoliv VŘ) na pronájem 14 nových JAS-39 Gripen na 10 let.

    V roce 2015 vyprší pronájem a už teď se projednává co dál, nejpravděpodobnější je výhodný odkup stávajících JAS-39 ale je i nabídka USA na nákup použitých ale modernizovaných F-16 (spekuluje se i o F-15 a F/A-18).

    Čerstvá zpráva na závěr. Velitel ruského letectva pozastavil lety stíhaček Suchoj Su-27 až do objasnění příčin nehody stroje stejného typu, která se ve čtvrtek zřítila na Dálném východě. Trosky stroje a mrtvého pilota se záchranářům podařilo nalézt až 3 dny po tom, co stroj zmizel z radarů. Po dvou nehodách počátkem loňského roku postihl zákaz vzlétnout také asi dvě stovky letounů MiG-29. Šetření poté ukázalo, že řada strojů kvůli svému stáří trpí korozí a únavou materiálu.

    gtz avatar 19.1.2010 10:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Něměcko jako takové bylo uživatelem SU-27 v nějaké modifikace. Lze to najít jak třeba na Su-27. Ano jsou tam velice chabé informace o tom, kolik strojů. To se přesně nedovíme zda ano nebo ne.

    Ano MIG-33 je modernizovaný MIG-29 určený pro expor mimo území ruska.

    Psal jsem pouze, že jsem se tehdy někde v denním tisku dočetl, že ruská federace nabídla naší republice stroje ohledně dluhu apod. je to opravdu dávno nepamatuju si přesně zdroj, ale naše strana to odmítla.

    Nepsal jsem, že nám někdo nabízel SU-35, protože vím, že v roce 2011 mají tyto stroje jít plně do služby Ruské federace. Jak SU35 tak i SU37 jsou tyto stroje stále ve vývoji. Stroje MIG-31 tak i SU-37 mají sloužit jen v rámci Ruské federace.

    Bohužel v označení je celkem hodně velký bordel, někde se mluví o SU35, jinde zdroje uvádějí SU37, objektivních informací nelze nic moc nalézt. No já jsem čerpal spíše z článků na www.palba.cz SU i z nějakých ostatních ruských článků.

    Škoda , že se do našeho VR nyní nepřihlásil MIG-35, mohlo to aspoň trochu zamíchat kartama, nehledě na to, že ten MIG je levnější než ty ostatní ( aspoň v nákupu, provozní podmínky jsou prý horší )
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.1.2010 02:10 ls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.

    Německo nikdy nevlastnilo Su-27, to je mylná informace, na těch stránkách je to špatně.
    Ale psal jste to, citace: "Koupě MIG-31 popř. SU-35, které nám nabízela ruská strana...".
    SU-37 je jen prototyp, vylepšená verze SU-35. Zatím byly postaveny jen 2 SU-37 a to pouze přestavbou ze SU-35. SU-35 je zase jen modernizovaná verze SU-27, která se nezačala ani pořádně vyrábět, zatím bylo vyrobeno jen něco kolem 20ks. Rusové v těch názvech mají bordel, co prototyp to nové číslo, ikdyž se jedná jen o modernizace.
    Je možné že nějaký hloupý novinář psal že nám Rusko nabídlo jako splátku dluhu stíhačky ale spíše si myslím že je to váš blud. V té době nám totiž Rusko mohlo nabídnout pouze Mig-29, který jsme ovšem předtím akorát vyřadili a prodali, proč by někdo vůbec uvažoval o opětovném nákupu?
    Koneckonců žádný ze států NATO neuvažuje, že by koupil ruské stroje, které nejsou kompatibilní s NATO, nemá můbec smysl aby se do takových VŘ Rusko přihlásilo. Rusko prodává jen do zemí neNATO, Venezuela, Sýrie, Vietnam, Libabon, Súdán, Indie apod.
    Česká republika zdědila po ČSSR přesně polovinu, tedy 10ks MIG-29 ale simulátor byl jen jeden a ten připadl Slovensku. Výše provozních nákladů vůči užitku je u ruských migů ve značném nepoměru. Je jedno, jestli létáte na deseti nebo padesáti stíhačkách, základní servisní vybavení musíte mít stejné. A čím více letadel máte, tím levnější je jejich provoz. Navíc by se musela do budoucna provést nákladná modernizace a tak se rozhodlo ukončit provoz těchto strojů. Již v roce 1994 se zakonzervovaly a následně v roce 1996 prodaly Polsku. V roce 1999, kdy už se vážně jednalo o nákupu nových stíhaček a ČR byla tehdy už v NATO proto se ani o jiných než západních strojích neuvažovalo.
    Polsko potřebovalo rychle navýšit počet svých stíhaček a proto rychle a levně z výprodeje nakoupilo od ČR a Německa MIG-29, protoře již jich pár samo mělo ale to všechno jen na přechodné období. Hlavní stroje Polska jsou F-16C/D, kterých má již 50 a dalších 50 na cestě.
    Rumunsko svoje MIG-29 zakonzervavalo v roce 2003 a nyní používá pouze staré MIG-21. Ale již tento rok by mělo dojít k nákupu nových západních strojů.
    Bulharsko svoje MIG-29 modernizovalo na NATO standard ale také plánuje nákup západních strojů, ikdyž kvůli nedostatku financí nebyl zvolen žádný termín nákupu.
    Chorvatsko má pouze staré MIG-21 a plánuje na rok 2011 nákup nových západních strojů.
    Ve všech případech se západním strojem myslí některá stíhačka od Dassault Aviation, Eurofighter, JAS 39 Gripen, F-16 nebo F/A-18.
    Jedinom vyjímkou z NATO je Slovensko, které se rozhodlo používat MIG-29 jako hlavní stroj. Slovensko vstouplo do NATO o 5 let později než ČR a v 90. letech přijalo jinou koncepci. Zprvu také uvažovali o nákupu západních strojů ale v naději že ušetří, se rozdhodli pro dalších 12ks MIG-29 z Ruska v rámci deblokace ruského dluhu. Jenže ty stroje už tehdy byly všechy zastaralé a proto je museli začít modernizovat, jenže na přelomu tisícíletí modernizace ustrnula. V roce 2002 jim jeden MIG při startu vyhořel, museli ho odepsat, protože nebyl opravitelný. V témže roce ztráta dalších 2 MIGů, které se srazily. V roce 2003 jim tedy zůstalo 21 MIGů z toho ale kvůli špatnému stavu bylo jen 3 bojespochné z toho jen 1 plnohodnotný pro potřeby PVO Slovenska. Po vtupu do NATO v roce 2004 nastala konečne potřebná vyšší modernizace - vesternizace dle standardu ICAO, NATO tzn. moderní komunikační prostředky, systém kompatibilní s technikou NATO, výzbroj, avionika s anglosaským nemetrickým systémem atd. Z 21ks ale zmodernizovali jen 12 a zbytek zakonzervovali. Pořád do těch MIGů vráží peníze ale dosud nejsou 100% bojeschopné. Od začátku roku 2008 mělo být všech 12 strojů uvedeno do provozu ale dosud kvůli problémům nedostaly osvědčení letové způsobilosti. Na Slovensku létají jen na úřední vyjíku a na zahraniční cvičení nesmí. Nová digitálna kamufláž se jim už začíná loupat a některé stroje už mají nefunkční motory. Dle slovenských novin, které naposledy v září psali o větroních MIG-29, přesný počet nepojezdných MIGů patří mezi utajované informace. Problémy jsou také s ruskou stranou, se kterou mají Slováci nevypověditelnou smlouvu na 5 let, kdy platí roční paušál za opravy. Tzn., že čím méně ruská strana (RSK MIG) opravuje, tím více vydělá a proto se jim do oprav nechce.
    ČR je na tom podobně s ruskými vrtulníky, kdy se o min. o půl roku zpodilo nasazení českých vrtulníků v Afghánistánu kvůli zpoždení dodávky ruských náhradních dílů. Ruské vrtulníky jsme dostali v rámci deblokace ruského dluhu ale stejně musely projít velkou modernizací - vesternizací. Nový motor, detekce IR proti raketám, odpalování klamných cílů, kompletně nově vybavená kabina (stará nová), lafetace kulometu, za ty pěníze mohly být pomalu nové západní vrtulníky. Také jsme získali zastaralé Tupolevy, které byly stejně zanedlouho nahrazeny Airbusy. Zbytek dluhu byl odprodán jen za 20 procent účetní hodnoty tohoto dluhu firmě, protože Rusko by ho jinak splácelo dalších 20 let. Ta pochybná firma na tom obrovsky vydělala a navíc ty peníze použila na investice v Rusku. Místo toho aby nám a Slovensku Rusko splatilo dluh, tak nám poslalo zastaralé armádní přebytky a vydělalo na opravách, náhradních dílech a investicích.

    20.1.2010 02:14 ls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.

    *kompletně nově vybavená kabina vrtulníku: stará nová

    gtz avatar 20.1.2010 11:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Tak ta pak přijměte omluvu, myslel jsem ty exportní varianty. MIG/SU.

    Tehdy v těch letech jsem v nějakém článku (odborná publikace) četl o tendru pro stíhačky a byl tam nějaký rozhovor s někým z vedení armády a s nějakým člověkem z Ruské strany ( dnes vůbec nemám šanci si vzpomenout kde , před stěhováním tyto staré věci byly no a po stěhování jsou pryč ).

    Já jsem také čerpal zde : SU,kde je celkem slušná histore modelu SU.

    Ohledně ostatních informací díky, něco jsem věděl o něčem jsem pouze slyšel.

    Detaily SU35

    Ohledně těch vrtulníků vím, dostali jsem jej jako málem šrot z kterého vzniká něco nového lepšího (díky chlapům leteckým opravovnách)

    Ohledně státního dluhu již si na to pamatuji, byl tehdy z toho celkem velký humbuk, kdy se spousta lidí ptala proč jen za 20%
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxxs avatar 21.1.2010 02:20 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    myslim, ze k utajovanym info u nas patri pocet bojaschopnych lietadiel. o zakonzervovanych haraburdach som videl pred nejakymi zhruba dvoma rokmi slovensku relaciu a otvorene hovorili o pocte. nepamatam sa presne, ale bolo to urcite nad tridsat kusov. mozno aj dvojnasobok. vsetko neopravitelne mig 29.
    19.1.2010 12:27 ai
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Na tom snímku je jak psal správně SU35BM. Není jistě zda německo tento stroj vlastnilo, některé zdroje uvádějí,že ano některé zase ne. Tehdejší ruská armáda v Německu tyto stroje jistě měla.

    Ohledně výzbroje letek v Ruské federaci lze nalézt i více zdrojů třeba tento : Letectvo(stránka je v Němčině).

    Ano v roce 2003 bylo osloveno xxx států, mezi kterými z nějakého důvodu nebyla Ruská Federace. Proč ? Že důvod z kompatibilitou ? Ano Ruské stroje jsou dobré, ale bohužel jim schází finance na to, aby vše dopadlo jak má.

    Proč se do tendru nepřihlásilo i Rusko se svým třeba MIG-35 o kterém se jedná třeba i pro Indii. Aspoň by se umazal Ruský dluh vůči naší republice.

    Ano tendr je to správně, ale ono to v tisku bylo i pod VR, tak proto to uživatel tak píše.

    Stále se mluví o SU-35, ale v tisku i v odborných médiích je stále zmiňován SU-37. Což je podobná modifikace.

    Ruský letecký výrobce Suchoj minulý týden ve čtvrtek potvrdil, 
    že jím vyvinutý pokročilý víceúčelový stíhací letoun Su-35 bude do operační služby
     u letectva Ruské federace zařazen v roce 2011. "Současný pokrok v programu zkoušek 
    potvrzuje již dříve oznámený termín dodávek Rusku a zahraničním zákazníkům v roce 2011," 
    informuje firma v tiskovém prohlášení.
    odkaz Letectví
    
    Zde je výborný článek o SU27 a o jeho modifikacích SU27

    SU27 je výzbroji celkem hodně dlouho a není se čemu divit když někdy spadne. A zvláště někde tam na Dálném Východě.

    V označeních je strašný chaos a není se divit ničemu, že někdo přesně neví co a jak.
    20.1.2010 02:15 ls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Německo nikdy nevlastnilo Su-27, to je mylná informace. MIG-35 je jen jiný název pro MIG-29M2, který poprvé vzletěl až v roce 2007. Rusko se nikdy nepřihlásí do tendru států NATO, protože žádný stát NATO o nekompatibilní stroje nemá zájem. Viz odpověd výše.
    tomboytom-deviant avatar 19.1.2010 16:21 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Me jde hlavne o to, ze kdyz nekde pisou, ze kdyz je letadlem xyz vyzbrojeno 123 pluku, znamena to ze letadel schopnych akce je par stroju na ruce lehce spocitatelnych. Ten MiG-31 pro CR je ale fakt sila. Nejde mi o to, jestli o tom psal tisk, ci o tom premyslel nejakej potentat na ministerstvu, ale to letadlo je urcene hlavne jako prostredek prevahy ve vzduchu, (a pro turisticky vylety do "vesmiru") slaba manevrovatelnost, proste totalne nevhodny pro nas malej prostor. My nameme penize na jakykoli ledla, notoz pak budovat letectvo kdy by bylo pokud mozno na kazdej druh cinosti jeden typ letadla. My tu potrebujem par malych chytrych multifunkcnich letadylek, vyskoka manevrovatelnost. To jsme jakztakz obstarali.

    Nakupovat neco od Ruska je uplna debilita. Ja jsem pro co nejvetsi izolaci Ruska , a nastasti nejsem sam. Koupit od nich letadla, ze vsim vsady je velkej zavazek, totalne nemyslytelnej od demokraticky zeme. Dostavit zapadni ropovody a plynovody a bude pokoj.
    gtz avatar 19.1.2010 16:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Nebyl to MIG-31, ale ta jeho exportní varianta, ano MIG-3X slouží na převahu ve vzduchu, ale my jsme malá země, a nic takového nepotřebujeme. I když zase hrají roli peníze. MIG-35 exportní varianta je levnější než stroje ze západu aspoň co se týče koupě.

    Je faktem, že stroje MIG mají velké provozní náklady i proto je naše letectvo prodalo do Polska.

    Ještě pár let budeme s ropou na nich závislí, ale kdo ví co se stane se západním ropovodem ....
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.1.2010 02:18 ls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Exportní varianta MIG-31 je MiG-31E, která je jen na papíře, zatím nebyl vyroben ani jeden kus. Pořizovací cena ruských a západních stíhaček je plus mínus stejná.
    gtz avatar 20.1.2010 12:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3.1.
    Ohledně MIG-31E vím pouze toto MIG31-E

    Psalo se hlavně o prodeji těchto MIG-31E do Sýrie. Polemizuje se o cenách cca 30 Mil. US$ za modely SU, ceny modelů byly kdysi na polských stránkách ( dnes bohužel již tam nejsou )
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.