V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do
… více »Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.
Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.
Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.
Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.
Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU
… více »GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.
Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.
Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.
ffmpeg -rtsp_transport tcp -i $RTSP_URL1 -c:v copy -c:a copy -f flv $DEST_URL1 > /var/log/ffmpeg/stream01.log 2>&1 < /dev/null & ffmpeg -rtsp_transport tcp -i $RTSP_URL2 -c:v copy -c:a copy -f flv $DEST_URL2 > /var/log/ffmpeg/stream02.log 2>&1 < /dev/null &Nějaký nápad ?
Řešení dotazu:
nano /etc/systemd/system/ffmpeg.service [Unit] Description=FFmpeg service After=multi-user.target sound.target network-online.target [Service] Type=simple User=uzivatel Group=skupina WorkingDirectory=/home/user/ ExecStart=/home/user/ffmpeg-script.sh Restart=always [Install] WantedBy=default.target systemctl daemon-reload systemctl enable ffmpeg systemctl start ffmpegNemám odzkoušeno, jen střílím.
systemctl enable ffmpeg systemctl start ffmpeglze nahradit
systemctl enable ffmpeg --now
ffmpeg -rtsp_transport tcp -i $RTSP_URL1 -c:v copy -c:a copy -f flv $DEST_URL1 > /var/log/ffmpeg/stream01.log 2>&1 < /dev/null & ffmpeg -rtsp_transport tcp -i $RTSP_URL2 -c:v copy -c:a copy -f flv $DEST_URL2 > /var/log/ffmpeg/stream02.log 2>&1 < /dev/null &..a je tedy potřeba ošetřit, že když spadne process ffmpegu pro kameru1, tak že se restartuje jen proces pro kameru1 a totéž úplně stejně pro kameru2 až kameruN. V žádném případě ale nesmí dojít ke spuštění procesu pro kameruX vícekrát, tedy duplicitně.
RunExec=/usr/bin/ffmpeg -rtsp_transport tcp -i $RTSP_URL1 -c:v copy -c:a copy -f flv $DEST_URL1to logovani a pousteni na pozadi:
> /var/log/ffmpeg/stream01.log 2>&1 < /dev/null &muzes vynechat. Logovat za tebe bude systemd a na pozadi to pobezi automaticky:
systemctl status cam1.service journalctl -u cam1.service
Restart=alwaysNez se zacnes zase ptat tak se pred tim zkus podivat do manualu a na miliardu navodu na internetu ok?
kamera@parametr.service
.
Logování do journalu mě zklamalo, je to 10x větší a šílené pomalé když to člověk listuje. Ale třeba se to dá poladit a takhle blbý je jenom default v Debianu. A pak se mi taky nepodařilo najít jak čistit logy pro různé unity s různým intervalem, třeba když se jedna zblázní a zaplní disk, nebo si naopak chci nějakou zachovat pro pozdější ladění. [1, 2]
Tiskni Sdílej: