abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 324 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Dotaz: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie

    25.11.2022 01:46 Nekompromisný
    V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Přečteno: 848×
    Pripravujem osobné auto diesel na "auto-veterán" V aute je akumulátor Varta 12V/75Ah starý cca 3 roky.Všetky zväzkové káble boli vymenené originál za originál. Svorkové napätie na zapojenej batérii je 12.4 V.Avšak ak meriam napätie + pol baterie a kovový chladič auta tak namerané napätie je 12.825 V.Merací prístroj Fluke po novej kalibrácii. Otázka-kde sa nabralo navýšenie napätia o 0.425 voltov.resp čo ho spôsobuje?

    Odpovědi

    25.11.2022 04:18 koroze?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Neni tam nejaka probihajici koroze? bude tam pospojovana mininalne med(svorky)-ocel~zinek(kastle)-hlinik(chladic) Zkuste pridat nejakou malou zatez, nebo jen zkusit merit na sroubu co drzi chladic - zda napeti klesne, to muze napovedet...
    25.11.2022 08:37 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Určite tam korozia už je.Pre istotu som podľa VIN čísla poslal dotaz výrobcovi,že či v elektrosústave nie je neaká záložná batéria,ktorá sa aktivuje po pripojení akumulátora a výrobca sa vyjadril,že tam nie je žiadna záložná ani iná batéria. Inak,batéria má trvalý "kludový" odber 0.3324 mA /pravdepodobne pre riadiacu jednotku/ na ovládanie brzdového a parkovacieho svetla+klaxon.Autorádio som odpojil kvôli pamäťovému vodiču.Napadlo ma či to nemôžu robiť usmernovacie diody alternátora,ktoré sa za špecifických okoľností môžu zmeniť na násobič napätia...Ako druhú možnosť som uvažoval,že by to mohla spôsobovať elektronika centrálneho zamykania/ktorej komponenty nepoznám/.Auto bolo vyrobené v netradičnom čase 01.01.1980 špeciálne 20 kusov výlučne pre autosalony a predané bolo v autosalone Hannover bezvýznamnemu športovcovi.Je vo full výbave,ktorá ale nikdy nebola v predaji,takže je to unikát.
    25.11.2022 08:56 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Zkusil bych to i v zatezi. Tj. rozsvitit svetla pri zapnutem klicku a porovnat obe merena napeti.
    27.11.2022 16:35 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie

    Otázka je, že či vôbec stojí za to hladať príčinu a nie je lepšie vozidlo predať do múzea.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    27.11.2022 20:16 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Pokiaľ to má zberateľ na účely zjazdu veteránov a nie na kšeft, tak sa mu to oplatí aj za cenu rozobratia do všetkých šróbikov, prekrimplovania vyhnitých káblov a prevarenia hrdzavých plechov.

    Poznal som jedného čo dokázal spojazdniť sto rokov odstavený vrak. Teda nie len jeden taký vrak.
    27.11.2022 20:53 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Ja som ten typ,ktorý sa nevzdáva a neúnavne ide za svojim cielom nech to stojí čo to stojí.Podľa recenzií bolo auto pomerne spoľahlivé a bezporuchové a toto je policajná verzia.Tieto autá však trpeli častou poruchou elektroinštalácie.
    cbrpnk avatar 25.11.2022 06:47 cbrpnk | skóre: 8 | blog: bl0gium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    A skúšal si na to nainštalovať Debian?
    25.11.2022 07:56 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Ved píšem,že to je už deduško automobil,tak tam nechávam MS DOS /CP/M/ a infotainment pre Windows 3.0.
    25.11.2022 11:38 czjaromir | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    mám dvě věci jedna je ROFL druhá je jestli to náhodou nepojede i bez baterie :-)
    25.11.2022 20:54 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Ano,po naštartovaní možno vybrať alebo odpojiť akumulátor a auto funguje v premávke bez obmedzení.
    26.11.2022 16:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Pokud je tam alternátor, tak buď odpoj i ten, nebo nech aspoň rozsvícená světla, jinak ho spálíš.

    Ale jestli je tam dynamo, tak to neřeš :-)
    AraxoN avatar 25.11.2022 08:06 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Motor je v momente merania vypnutý?
    25.11.2022 08:43 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Ano,mmotor je počas merania vypnutý,kľúčik zapalovania v nulovej polohe a následne vytiahnutý zo spínacej skrinky.Proste batéria vybratá s auta má nižšie napätie ako ked je osadená a zapojená do elekrosústavy.
    AraxoN avatar 25.11.2022 12:43 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    A keď odpojíš batériu, na tých odpojených svorkách elektroinštalácie (alebo na tom chladiči) máš ten rozdiel napätia, alebo je tam po odpojení batérie nula voltov?
    25.11.2022 20:57 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Ešte som to takto neskúšal ale vyskúšam a dám vedieť
    25.11.2022 11:57 Cronin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Si na nesprávnom portáli. Skús tu:

    https://diskuse.elektrika.cz/
    25.11.2022 23:31 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Všetko so všetkým súvisi.

    Babka hodí svoje bombardáky do práčky,ktorú riadia čipy vyvinuté NASA...
    25.11.2022 19:45 TechnikTom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Nejdříve uvádíte že naměříte rozdíl mezi póly baterie nebo mezi plus a kostrou.

    Pak píšete že je rozdíl mezi napětím vyndané baterie a baterie v autě ( to jako vždy jen na pólech baterie nebo zas máte minus měřáku na kostře ? )

    Pokud v prvním případě naměříte rozdílné hodnoty a stále ještě v této bouřlivé době platí Ohmův zákon, tak jediné vysvětlení je, že mezi minus pólem baterie a kostrou je nenulový přechodový odpor. Píšete klidový proud 0.3324 mA

    Fakt takto málo?

    Namátkou jsem koukal na různá fóra a i novější auta mívají i 15mA, ale až chvíli po vypnutí, zpočátku i 100mA. Pokud by to bylo 0.3324 A, tak by ten přechodový odpor vycházel něco přes 1 Ohm, což s korozí může být.

    Schválně nechte měřák na minus baterie a změřte napětí proti plus pólu a pak proti kostře...
    25.11.2022 21:12 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Auto má s baterie z mínus polu vedené kostrenie viacerými 6 mm vodičmi a to jeden 6 mm kábel na prevodovku,jeden 6 mm kábel na karoseriu,jeden 6 mm kábel na alternátor a hlavný mínusový vodič pre štartér,žhaviče,vrtulu chladiča a poistkovú rozvodnicu.
    25.11.2022 21:18 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Stala sa chyba

    "Píšete klidový proud 0.3324 mA"

    Samozrejme že to je 0.3324 A a nie v miliampéroch/mA/.

    Teda výkon 12 volt x 0.3324 A.
    26.11.2022 13:50 MarV | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Mimochodem je-li klidový proud (klíče vyndané) 0.33A, tak 80Ah akumulátor to vybije za 10 dnů stání v garáži. To asi není OK?
    26.11.2022 21:52 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Toto je presne ten problém.Prídem do garáže,štartujem a nič.Musel som do vyriešenia problému nabiť batériu a odpojiť ju.Samozrejme,že žiadna batéria by nevydržala opakované vybitie na nulu a už mi takto odišli dve batérie
    27.11.2022 08:43 MarV | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie

    Přebývající 0.4V proti chladiči je sice divné, ale jak už zde padlo, tak to může být nějaká forma špatného uzemnění chladiče, který pak spolu s s ostatními materiály/chemií v chladicím okruhu tvoří el. článek. Pravděpodobně to s vybíjením nebude souviset.

    Každopádně by šlo ověřit následující:

    • Plus pól baterie proti jiným částem kostry (blok motoru, atd) též ukazují větší napětí než na baterii? (nejspíš ne)
    • Mínus pól baterie proti chladiči ukazuje těch 0.4V? Pokud ano, přepněte na měření proudu (začít na nejvyšším (10A) rozsahu) a mezi stejnými body změřte proud (hlavně tohle neudělejte proti plusu, kde je 12V!!! => v lepším případě jen pojistka v multimetru). Je-li na 10A rozsahu proud dostatečně malý pro změnu na nižší rozsah, tak zopakovat měření. Očekával bych téměř nulový proud (< 5mA), který s vybíjením nemá nic společného (nicméně bude někde způsobovat elektrochemickou korozi).
    • Je-li tam již řídicí jednotka, tak asi i spousta jiných "chytrých" zařízení a jedno z nich z nějakého důvodu nepřejde do úsporného režimu (známému takto blbnul servo ventil ve vzduchotechnice). Jak bylo zmíněno, tak některé prvky usínají až po určitém čase po vypnutí klíčem/zamknutí atd. Nezbývá než měřit a odpojovat vylučovací metodou.

    26.11.2022 23:01 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    1) Odběr 0,3 A při všech vypnutých spotřebičích (opravdu tak tomu je?) svědčí o závadě.
    2) Z Ohmova zákona plyne, že v obvodu nemůže být vyšší napětí nežli je na svorkách zdroje (a olověný akumulátor lze považovat za ideální zdroj - má vnitřní odpor řádové mΩ). Pokud jste naměřil více, jsou pouze dvě možnosti:
      a) v obvodu je ještě jiný zdroj,
      b) špatně měříte.

    Vycházel bych z poznatků základní školy a z jiných zdejších příspěvků. Začal bych premisou, že se zázraky nedějí. Měřil bych postupně napětí, začal bych svorkami akumulátoru. Hrot přístroje nechte na + svorce, zapíchnutý do olova, a postupujte dále po silných kabelech až na kostru a na další "kostry". Třeba něco zjistíte.
    Špatné měření - zkuste jiný přístroj, na takováto primitivní měření stačí jakýkoliv, třeba muzeální ručkový Avomet (1 kΩ/V); je dokonce možná lepší :-). Moderní přístroje mají velký vnitřní odpor (desítky MΩ/V), takže jsou citlivé na rušivé signály a cizí elektromagnetická pole (nekmitá Vám tam něco? Viz ten vysoký odběr).
    Pokud se měnily kabelové svazky, prověřil bych je; vůbec vše, do čeho se zasahovalo. Nevěřte nikomu a ničemu :-).
    28.11.2022 00:01 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Příloha:
    Elektronika ma baví od detstva.Preto som okrem práva vyštudoval aj elektrotechniku.Založil som si malú firmu na výrobu elektrovozidiel podľa návrhu a priania zákazníka,takže disponujem špičkovou výbavou na výrobu elektrovozítok do hmotnosti 500 kg a výkonu 15 kWh.Na meranie auto-elektrosústavy používam o.i. aj tester maynuo-m9716e-0-150v-0-480a-3000w

    pristroj možno použiť okrem iného

    ako etalon pre meracie prístroje v elektronike

    ako tester všetkých druhov akumulátorov

    ako tester elektroinštalácie automobilov

    ako lokalizátor porúch v metalických rozvodoch

    v prípade zakúpenia komerčného software daľšie množstvo meraní

    zameriavam sa hlavne na vývoj a výrobu elektro vozítok pripomínajúcich veterány

    Aby som vylúčil nedostatky olovenej autobatérie tak na testy do auta používam bateriu Lifepo 12V/100 Ah,ktorá znesie krátkodobo aj nabíjanie prúdom 10 C rovnako tak aj vybíjane 8 krát po sebe prúdom 1000 A po dobu 5 sekúnd vid príloha Problémom môže byť aj veľmi zložitý hydropneumatický samovyrovnávací systém odpruženia.Asi neostáva iné než rozobratie do poslednej skrutky.
    28.11.2022 01:14 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Příloha:
    priloh
    28.11.2022 05:49 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Problémy s elektrikou a hydrodynamické pružení - že by francouzské auto?
    28.11.2022 19:17 MarV | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Ve světle těchto skutečností by mě zajímalo, co jste si od toho dotazu vlastně sliboval? Navrhujete/vyrábíte elektro vozidla, máte špičkové vybavení, vysokou školu, takže asi základní elektro zákony a způsoby měření znáte. Pokud na to máte zaměstnance, tak to předhoďte jim. Něco jiného, než obecné základy, vám bez osobního osahání problému či křišťálové koule někdo těžko poradí (ještě navíc na IT serveru) ...
    29.11.2022 00:15 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Nič iné iba zistíť čo vlastne spôsobuje nárast napätia za stavu "bateria v sklade 12.4 Volt a batéria v záťaži 12.8 volt". Mi to s nadsádzkou pripomínalo perpetuum mobile.Ale zázrak sa nekonal.Výrobca za poplatok poskytuje autorizovaným servisom technickú pomoc.Príklad-technik sa rozhodne previesť repas vstrekovacieho čerpadla sám aby nemusel čakať kedy mu príde repasované čerpadlo od špecialistu na repas čerpadiel.Po úhrade poplatku obdrží detailný manuál ako rozobrať opraviť a znovu zložiť vstrekovacie čerpadlo.Repas u špecialistu je od 500 euro,manuál od výrobcu 60 euro-rozdiel je k dobru pre servisné stredisko kam si dal zákazník opraviť auto s vadným čerpadlom.

    Takže,obrátil som sa na známeho,ktorý je majiteľom autorizovaného servisu,ten sa obrátil na výrobcu,ktorý mu poskytol manuál na repas chladiča a relevantných periférii.

    Nárast napätia v bode chladič-akumulátor nie je vadou ale vlastnosťou chladiacej sústavy.Nárast napätia je bežne 0.2 volt až 4.2volt a je spôsobený Peltierovými článkami,ktoré na základe rozdielnych teplôt generujú regulačné napätie potrebné pre spínanie "vrtule"Rozdiel teploty vzniká tým,že moja montážna jama je temperovaná na 23 stupnov,nad montážnou jamou je moje auto /odborne inšpekčný priestor/ kde je teplota 12 stupnov .Peltier vplyvom rozdielnej teploty generuje 12.8 volt a to bol vlastne ten rébus na ktorý som nepoznal vysvetlenie.
    29.11.2022 07:02 MarV | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    OK díky za vysvětlení a gratuluji k vyřešní. Jinak s tím Peltierem to je slušnej bizár. Jen mi není jasné, proč není samotný chladič elektricky spojený nízkým odporem přímo s kostrou? Je k tomu nějaké rozumné vysvětlení? Asi musí být tepelně izolovaný od kostry, aby teplo neobcházelo Peltier, ale stále bych tam dal aspoň tenký uzemňovací drát, takže by se žádné potenciály konat neměly ...
    25.11.2022 22:30 frufru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    Svorkové napätie 12.4 -> + pol baterie-chladič s největší pravděpodobností 1) svorky jsou z vnejší strany, kde jsi měřil zoxidované a při měření hrot měřícího přístroje neprošel oxidovanou vrstvou 2)svorka + špatně sedí na polu + baterie. - svorka ok a při měření kostra a + pol baterie se to projeví.

    náprava: změřit baterii přímo na +- pólech a ne na svorkách

    vyčistit dosedací plochy + polu baterie a + svorky
    26.11.2022 14:04 MarV | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie

    ad 1) Možné to je, ale odpor by musel být 340K (uvažuji 10M vnitřní odpor voltmetru), což mi přijde hodně a u hrotů bych čekal méně.

    ad 2) Možné to není, protože s 1 ohm přechoďákem by nenastartoval.

    28.11.2022 08:58 GeorgeWH | skóre: 42
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    A napatie na prazdnych zvorkach (bez baterie) si neskusal merat?
    28.11.2022 23:15 pocitujlasku | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie

    0.3A nie je po vypnuti vela. Niektore auta aj po zamknuti este nejaky cas su "v pohotovosti" a do usporneho rezimu idu az po niekolkych minutach.

    Takze chcelo by to nechat ampermeter pripojeny a odmerat prud aj po 5, 10, 15 minutach.


    vyssie napatie moze byt, ako tu uz pisali sposobene oxidaciou, pripadne v kombinacii s poruchou, kedy nieco zacne kmitat a tak nainduduje vyssie napatie. Dobry napad je aj to meranie prudu medzi minus a kostrou, pripadne chladicom.

    29.11.2022 01:00 Nekompromisný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V elektrosústave je vyššie napätie ako na svorkách batérie
    RE:odmerat prud aj po 5, 10, 15 minutach.

    asi ušlo info,že 75 Ah akumulátor mi opakovane vybilo na nulu.

    Na závadu prišiel môj konštruktér,ktorý si prečítal všetky tu k téme dané príspevky a na základe týchto príspevkov /za ktoré vám dáva všetkím obrovské +/ odhalil príčinu a poruchu.Postupne vyradoval s činnosti spotrebiče až prišiel nato,že ked rozpojí konektor pre otáčavé predné pravé sedadlo tak odber akumulátora sa ustáli na 18 mA.Vadné bolo elektronické relé,ktoré riadilo impulzy do servomotora.Odber pri samotnom otáčaní sedadla bol 8 Ampér,po aretácii sedadla však zostával trvale na hodnote cca 0.33 A.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.