abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (88%)
     (3%)
     (5%)
     (4%)
    Celkem 828 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Internet Explorer 8

    Vyšla finální verze moderního prohlížeče Internet Explorer 8. Nepřináší podporu tagu video, CSS 3, SVG, ani XML hlaviček. Stahujte českou 64bitovou verzi pro Windows Vista.

    20.3.2009 00:13 | Jardík | Humor


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 20.3.2009 00:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    LOL. Takhle to prezentovat, to je dobré :-D
    Nicky726 avatar 20.3.2009 11:43 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    +1
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    25.9.2010 13:35 kyselejsyrecek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    +1
    20.3.2009 00:20 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    +1

    Salamek avatar 20.3.2009 00:22 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    kvalitní zprávička :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    AltOS avatar 20.3.2009 00:23 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Hele, prosim te, prestan furt ponizovat Windows a MS produkty a pjet ody na Linux, jo?!
    hankey avatar 20.3.2009 00:30 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Je to sekce "humor", tak jim to odpusť :-)
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    AltOS avatar 20.3.2009 01:45 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Chmm, nebo nectes Jardikovy zapisky.
    20.3.2009 03:34 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    No tím spíš!

    20.3.2009 00:46 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    To chce klid - sekce humor && neco na tom bude ;-)
    AltOS avatar 20.3.2009 01:46 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Ty taky ne. Heh.
    AltOS avatar 20.3.2009 01:55 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Pro jistotu - narazim na muj komentar vyse:

    Chmm, nebo nectes Jardikovy zapisky.
    20.3.2009 02:45 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    ok, doslo ;-)
    20.3.2009 01:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Hele, prosim te, prestan furt ponizovat Windows a MS produkty a pjet ody na Linux, jo?!
    U Jardíka je to většinou naopak, ne?
    AltOS avatar 20.3.2009 01:48 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    No sak, ne?

    Ok, tak ke vsem svym prispevkum pridavam: :-) + ;-)

    Btw. Dalsi zapisek z "mesta moderni opery" by bodnul. ;-)
    20.3.2009 07:24 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Je snad zprávička klamavá? :o)

    -- Georgo
    20.3.2009 10:22 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    co je špatného na ponižování windows a pění ód na linux?
    franta8512 avatar 23.3.2009 02:28 franta8512 | skóre: 4 | blog: franta851 | Moravičany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

     

    "co je špatného na ponižování windows a pění ód na linux?"

     

    Tak ti odpovím já,když se k tomu nikdo nemá. Vzpomeň na doby kdy si nic jinýho než Win neměl. Já mám své XP v šuplíku. Samo že na CD. Dokonce se mi tam válí i 95,98 a Milenium. A to je proto, že mám doma noťas P133 a nějakých 32 MB RAM a tam dostat Linux je docela problém. Proto taky Win neodsuzuju snad jen Visty. Tak na ty mám doslova averzi.

    Amarok avatar 23.3.2009 09:46 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    P133 a 32 MB RAM, volba Linuxu je naprosto idealni, sotva tam rozumne pobezi jakekoli Win. Mozna to tam mate nainstalovano, ale urcite se s tim neda normalne pracovat, kolik je schvalne pouzivano RAM hned po startu? Tipuju takovych 64 Mb na Win98. V Linuxu se dostanete i s odlehcenym grafickym prostredim bez komplikovane konfigurace klidne na 32, a pokud se vyznate, tak jeste niz.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Nicky726 avatar 23.3.2009 12:02 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Svého času jsem ještě na slabší konfiguraci používal Win95 a dalo se to. Ono ani nic moc jiného nebylo a spolu s aplikacemi té doby to fungovalo dobře.

    Zajímavé, jak systém a aplikace dělající to samé mají dnes i desetinásobné nároky, aby nějak vůbec fungovaly.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Amarok avatar 23.3.2009 13:52 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Verte tomu, ze v tom jsou jen a jen penize, M$ schvalne moc neoptimalizuje kod - usetri si tim spoustu casu (ktery i tak dovede pekne proflakat) a vyrobci hardware jsou mu vdecni, mozna za to i neco zaplati.
    GNUniverse - May the source be with you...
    23.3.2009 14:24 Radek | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    To se mi moc nezdá, máte na to důkaz? Jak by pak bylo možné, že MS Office z dob Win98 dokázaly přibližně to samé co dnešní OO.org s nesrovnatelně jinými nároky?

    Kromě toho MS kompilátory těch optimalizací dělají naopak hodně. S kamarádem dělali na jednom projektu v čistém C++ - já na Linuxu s GCC, on ve Visual Studiu. Na srovnatelném hardware mu binárka běhala 2x rychleji... Uznávám, že to může to být specifický případ, ale dvojnásobek je dvojnásobek.

    Amarok avatar 23.3.2009 15:14 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Openoffice je v Jave, cili bude vzdy nesrovnatelne pomalejsi, to se neda srovnavat. Spis nez jednotlive aplikace jsem ale myslel celkove OS Win, proc ma kazda nova verze presne dvojnasobne naroky na hardware?
    GNUniverse - May the source be with you...
    Luk avatar 23.3.2009 15:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Openoffice je v Jave
    Není. V Javě jsou některé pomocné komponenty, aplikace jako taková je v C++.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.3.2009 15:56 Radek | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Spis nez jednotlive aplikace jsem ale myslel celkove OS Win, proc ma kazda nova verze presne dvojnasobne naroky na hardware?

    Tam to bohužel také není tak jednoznačné. Říkal jsem si, že po létech vyzkouším Windows a nainstaloval betu Windows 7. I na postarším Celeronu 1.5GHz se s tím systémem dá bez problémů pracovat, rychlost je s GNOME přinejmenším srovnatelná. A s hořkým srdcem musím dodat, že subjektivně udělá IE8 i přes pomalý JavaScript první zobrazení stránky rychleji než FF3.

    S OO je to podobné. Sice nese tíhu Javy a 4 frontendů pro různé desktopové prostředí, ale uživateli je to (bohužel) jedno. MS Word prostě startuje rychle a má intuitivní ovládání.

    Ne snad, že bych kvůli tomu opouštěl zem tučňáků. Jen si víc a víc dokáži představit, proč rostoucí skupina netbookářů bude mít o důvod méně nainstalovat Linux...

    Amarok avatar 23.3.2009 18:28 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    To s IE8 me prekvapuje, ale mozne to je, v praci mam IE 7 a tam trva jen otevreni prazdneho tabu celou sekundu (objevi se v liste "Connecting...", aby jako uzivatel vedel, ze se vubec neco deje :)), tak treba v IE 8 se vsim trochu pohnuli. Coz nemeni nic na faktu, ze FF zrejme zustane vzdy daleko lepsi (celkove), nejen pro web-developery, ale i pro uzivatele (nastavovat neco v IE je pro me horor, neda se tam hodne veci intuitivne najit a taky ne tolik nastavit).

    Co se tyce OO, tak ten nespojuju nijak s Linuxem, sam OO nemam v oblibe, protoze zasadne neinstaluju takto nafoukle programy. Pouzivam KOffice, a tech office-alternativ je vic, a vsechny jsou rychlejsi a "lehci" nez M$ Office (jinak proti M$ Office celkove moc nemam, jen proti tem formatum). Cili pro netbooky bych videl KOffice taky jako lepsi volbu nez M$ Office. Jasne ze se da namitat tim, ze souborove formaty nejsou 100% kompatibilni, ale to je jine tema.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Luk avatar 23.3.2009 15:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Jak by pak bylo možné, že MS Office z dob Win98 dokázaly přibližně to samé co dnešní OO.org s nesrovnatelně jinými nároky?
    Jedním z důvodů je to, že OO.o pracuje s GUI mnohem náročnějším způsobem (kdežto MS Office používá WinAPI). Ale tím samozřejmě nechci říct, že kód Microsoftu je špatný/neoptimalizovaný.
    Kromě toho MS kompilátory těch optimalizací dělají naopak hodně. S kamarádem dělali na jednom projektu v čistém C++ - já na Linuxu s GCC, on ve Visual Studiu. Na srovnatelném hardware mu binárka běhala 2x rychleji... Uznávám, že to může to být specifický případ, ale dvojnásobek je dvojnásobek.
    Moje zjištění je, že kód kompilovaný microsoftím kompilátorem (s optimalizací na rychlost) je zhruba o 7-8 % rychlejší než stejný kód kompilovaný pomocí GCC (s optimalizací -O2; optimalizace -O3 dává spíše horší výsledky). Porovnával jsem to u aplikace, kde drtivá část činnosti spočívá ve výpočtech, čili zde není vliv rychlosti systému apod. Verze už si nepamatuji, bylo to myslím VS 2005 a GCC 4.0.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.3.2009 15:35 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Nedělají to samé. Používají se ke stejnému účelu, ale dělají to mnohem složitěji, protože si to mohou na silnějším stroji dovolit.

    Umí deset let stará aplikace přijmout od uživatele třeba arabský text a zobrazit jej zprava doleva pomocí systémem vybraného fontu a ještě ke všemu vyhlazený?

    Možná nějaká specializovaná ano. Ale může si ke stejnému programu sednout Číňan a zpracovávat jeho rodný jazyk včetně správného „abecedního“ řazení?

    Zdenek.Z avatar 28.3.2009 00:49 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Tak to s vámi rozhodně nesouhlasím v tom, že tam nepoběží rozumně žádné Win. Win95 jsem provozoval s 8 MB RAM. Nebylo to docela pomalé, ale dalo se na tom něco dělat (tehdy jsem na tom dělal weby, psal ve Wordu a tak). S 16 MB RAM bych to už nazval použitelné a s 32 MB RAM byly Win95 naprosto v pohodě, Win98 taktéž. Dokonce se na tom pár let vyvíjelo v AutoCADu R14 (něco i ve 3D). Teď jsem schválně zkoušel ve VirtualBoxu pustit Damn Small Linux. Pod 24 MB RAM nepustí Xka. Dal jsem mu 16 MB RAM a swap a s tím už Xka spustí, ale (podotýkám, že na velmi výrazně rychlejším hardware, jen s tou omezenou RAM) je rozhodně výrazně pomalejší než na pomalejším hardware Win95.

    Samozřejmě, pokud byste měl na mysli Microsoftem stále podporované Win, tak máte pravdu. (Osobně bych tam taky dal nějakou lehkou distribuci Linuxu, jako DSL.)

    Luk avatar 28.3.2009 01:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Kdysi dávno jsem používal Red Hat Linux 5.1 na 486/66 s 16 MB paměti. Fungovalo to naprosto v pohodě, a to včetně prostředí KDE 1.0. To jen pro ukázku, jak se GNU/Linux od té doby změnil (ono stačí porovnat jádra - aktuální je cca 10x objemnější než to, které se používalo tehdy).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.3.2009 15:57 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    28.3.2009 15:58 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    měl jste zkusit starší linux.. ne zrovna z roku 95, aby odpovídal těm windows, ale třeba z roku 98 (RH 5.1, tam by jely X s 8 MB RAM rozhodně.)
    Grunt avatar 28.3.2009 16:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Ani by nemusel. I dnešní jádro je dosti modifikovatelné a dobře smrsknutelné kvůli embedded (momentálně jsem ho srazil na cca. 500kb - s projektem uClinux to jde prej ještě míň) a to samé platí i o GNU utilitách(busybox, uClibc, klibc, dietlibc, kdrive,…).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 28.3.2009 17:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Problém ale je, že mnohý dnešní HW potřebuje poměrně rozsáhlou podporu v jádře. Například USB má docela vysoké nároky - a součet všech potřebných ovladačů hravě překoná velikost základního jádra. Pokud si vystačíme s podporou primitivních zařízení (připojených přes COM, LPT apod.) a eliminujeme všechno náročnější, pak jde opravdu jádro hodně scvrknout. Totéž se týká i programů - zrovna BusyBox nahradí hodně věcí, ale samozřejmě s tím, že se omezí škála dostupných funkcí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 28.3.2009 17:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Problém ale je, že mnohý dnešní HW potřebuje poměrně rozsáhlou podporu v jádře. Například USB má docela vysoké nároky - a součet všech potřebných ovladačů hravě překoná velikost základního jádra.

    A nebo pověstný desetimegový nVidiácký blob. Ale jim to bobtná. Není dávno co to bylo mega šest.

    Totéž se týká i programů - zrovna BusyBox nahradí hodně věcí, ale samozřejmě s tím, že se omezí škála dostupných funkcí.

    Ani bych neřekl. Busybox samotný busybox má u mnohých programů docela dost voleb a ještě jsem nikdy nenarazil na funkci, kterou bych musel řešit kompilací coreutils a na kterou busybox nestačil.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 28.3.2009 18:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    A nebo pověstný desetimegový nVidiácký blob.
    O tom ani nemluvím :-D
    Busybox samotný busybox má u mnohých programů docela dost voleb a ještě jsem nikdy nenarazil na funkci, kterou bych musel řešit kompilací coreutils a na kterou busybox nestačil.
    To já jsem na limity BusyBoxu narazil, když jsem před časem tvořil embedded systémy. Jenže tam hrála roli i moje pohodlnost (abych měl skripty co nejjednodušší a nemusel jsem se příliš učit práci v bashi) a fakt, že jsem se na velikost nemusel příliš ohlížet (měl jsem 256 MB RAM a 1 GB na flash paměti). Proto jsem raději BusyBox hodil za hlavu a použil coreutils.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Zdenek.Z avatar 28.3.2009 17:37 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jo, uvědomuju si, že moje srovnání nebylo moc férové. Především DSL je jediné light distro, které používám (a zrovna jeho cil je především nenáročný desktop do 50 MB, ale není nějak extra optimalizované na embedded zařízení) a jiné jsem nehledal. Vím, že by to šlo víc, ale spíš jsem chtěl protestovat proti tomu, že by tam sotva běžely rozumně jakékoliv Win, protože to není pravda. Jinak souhlasím, taky bych použil Linux a to především z toho důvodu, že bych si na takový stroj mohl vybrat pouze a jen to, co potřebuju (což je to, o čem píšete).

    Grunt avatar 28.3.2009 19:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    ale spíš jsem chtěl protestovat proti tomu, že by tam sotva běžely rozumně jakékoliv Win, protože to není pravda.

    Tak to se k protestu přidávám. Win95 mi běžely na 386-ce o 16Mhz. Jsem ještě tehda nevěděl k čemu je tlačítko TURBO. Jen teď nevím jestli RAMky bylo 8MB nebo 16MB. Grafiku to mělo snad nějakou S3 o 512kb paměti. Sice to bootovalo skoro půl dne, ale nabootovalo. Win98 na 100Mhz 486 jsem normálně používal(nejdříve s 16MB, pak s 32MB ramky) a WinXP už jsem viděl na Pentiu o 140Mhz.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Zdenek.Z avatar 28.3.2009 20:06 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    386, 16 MHz ... noooo ... proto tam bylo to takové fuzzy slovíčko "rozumně", ne? Nechcete tvrdit, že tohle té podmínce vyhovovalo? :-D

    Grunt avatar 28.3.2009 20:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jasně, já to uvádím pouze jako minimum na kterém jsem já viděl jet Widle na vlastní oči. Vše ostatní si myslím že už musí být v pohodě. Když se zaplo to turbo(40Mhz) tak už to celkem ušlo, ale Doom2 jsem radši hrával v DOSu.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 28.3.2009 20:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Win95 jsem míval na 486/25 s 8 MB RAM, o "rozumné práci" se zrovna nedalo hovořit. Spíše bych řekl, že to "pracovalo", ale to bylo asi tak vše. Jakákoli operace trvala věčnost. Nejhorší byla asi kompilace programů v Javě - u verze 1.1 trvala běžně tak 2-3 minuty, když jsem později zkusil čerstvou verzi 1.2, tytéž programy to kompilovalo i více než 10 minut.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xkucf03 avatar 28.3.2009 20:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Taky jsem rozběhl Windows 95 na 386, ale bylo to nepoužitelné – bral jsem to jako experiment, jestli se je vůbec podaří nainstalovat a nabootovat – to se povedlo, ale použitelné rozhodně nebyly, nikomu bych to nepřál.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    29.3.2009 21:00 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Tjn Windows 95/98 běžely na neskutečnejch šunkách, ale zase se to neskutečně sralo :-D
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Grunt avatar 29.3.2009 21:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jak už jsem jednou řekl. Dle mého názoru samotný problém nebyl v systému.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2009 11:06 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Tak jasně že Windows se daj spolehlivě dojebat sračkovym softwarem. Ale ty stary Wokna se sraly řádově víc než ty nový, nic v tom nebylo zabezpečený a kompatibilní to bylo se všema virama a bluescreen tam byl pořád, ale na starou šunku je to to nejrychlejší co se dá dát, damn small linux běhá moc pěkně na 32 a víc ramky, ale ty wokna běhaj třeba na 16ti, nebo 8mi a na 8mi sem zkoušel u 486ky slackware 3.3, ale nic se v tom pomalu nedalo provozovat, v tý době byl linux na desktop dost v plenkách, jediný co sem používal byl links v konzoli protože spustit ixka bylo na hraně a stejně v nich nebylo nic užitečnýho...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Zdenek.Z avatar 30.3.2009 11:14 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Ach jo, kdy už se lidi naučí aspoň trochu svůj rodný jazyk! Tyhle smajlíky 16ti, 8mi (to je tak těžké aspoň napsat správně číslovku?) a k tomu celé odstavce pomalu jednou větou, to je vážně hnus. (Omlouvám se za příspěvek mimo téma.)

    30.3.2009 11:27 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    celé odstavce pomalu jednou větou, to je vážně hnus
    Stačí vám to? Tím dneska končím. :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Salamek avatar 30.3.2009 16:57 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Já na rodný jazyk kašlu, a absolutně nesnáším lidi co tohle na fórech kontrolují nebo se to snaží opravovat(komentovat). Jediný důvod pro komentování/opravování je když je původní text nečitelný nebo napsaný naprosto nepochopitelně . Jinak nic proti vám , tedy dokud nezačnete opravovat/kontrolovat BUZEROVAT mé příspěvky ;-) :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Nicky726 avatar 30.3.2009 15:37 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Hmmm zajímavé s těmi BSOD, za nějakých pět let používání win 95 jsem ji neviděl ani jednou. Zato na XP jsem jich viděl už několik. :-/ No asi to bude i tím, že jsem se na základce v počítači tolik nevrtal...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Luk avatar 30.3.2009 15:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Nejvíc BSOD jsem viděl na Win98. Na WinXP docela málo, i když také nějaké byly. Na Vistě zatím ani jednou, ale dříve nebo později k tomu určitě také dojde ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Salamek avatar 30.3.2009 17:07 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    já jsem na Wistě viděl BSoD snad nejčastěji ze všech widlí u kterých jsem se kdy vyskytl , všechen HW byl Wista compatibile a HW je také ve 100% stavu , člověk by čekal že se nemůže nic stát ale šance na BSoD byla 90% (8z10 zapnutí ->BSoD, ani jeden film se nedal dovívat popř.dohrát hra). Nakonec jsem tam hodil fedoru 9 +Mythtv a vše šlape jak hodinky bez jediného pádu záseku či problému... Dokonce jsem přemýšlel že toto chování s witami natočím a hodím na youtube :-P :-D PS :Wista compatibile == windows incompatible(většinou tam nenarvete ani XP, nejsou inteligentní drivery)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Luk avatar 30.3.2009 20:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Používám Vistu od listopadu a zatím běží naprosto spolehlivě. Tedy používám ji na práci (vývoj, grafika v CorelDraw, standardní věci typu web/pošta/OpenOffice.org...), nikoli na hry, ani se v systému nevrtám, takže jsem to asi ani nedotlačil do nějakého extrému. Zatím jsem nepřišel na to, jak ve Vistě nasdílet soubory (tedy nasdílím je, ale nefunguje to). A ještě zajímavost - ve Vistě nechodí Helios Red, kdežto v Linuxu (přes WINE) funguje ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xkucf03 avatar 30.3.2009 20:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Třeba by šlo portovat Wine pod Windows Vista.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Salamek avatar 30.3.2009 21:34 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    ty wisty byla čistá instalace +drivery žadny štourání(ani nevim o tom že by to účině šlo)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    30.3.2009 20:55 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Já už dvakrát nebo třikrát, heč :))
    xkucf03 avatar 28.3.2009 19:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jako příklad stačí, že aktuální jádro běží i na Freerunneru (PDA) :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 28.3.2009 20:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    400 Mhz ARM, 128MB SDRAM a 256MB NAND? To je zbytečný luxus. To tohle nebo toto by mohl být větší oříšek.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Zdenek.Z avatar 28.3.2009 20:03 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    No, to není zrovna dobrý příklad, protože Freerunner, stejně jako snad všechna dnešní PDA a hodně mobilů je rozhodně výkonnější než nějaké P133 s 32 MB RAM. :-) (No, teď koukám na specifikace a dokonce i rozlišení to má podobné, jako spousta monitorů té doby. :-))

    28.3.2009 15:55 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Problém, nevím.. používám Linux od roku 1998/1999 a měl jsem ho na K5 100 MHz s 32 MB RAM (RH 5.1, pak Mandrake 6.1, tam už bylo KDE 1.x, staroffice, netscape, gimp, xmms atd.) Na ten komp šlo bez problémů dostat ještě třeba Debian z roku 2004 a Slackware by tam šel snad i současný, tak jako sorry.
    20.3.2009 00:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    [10:17:56] David Watzke: ahoj, tu zprávičku o IE8 jsi schválil ty? :D
    [10:18:19] kratky: jo... :-)
    [10:18:26] David Watzke: dobře, ty :-)
    [10:18:42] kratky: řekl jsem si, že pro jednou můžeme trochu porušit pravidla
    [10:19:03] David Watzke: jo, je to sranda, zvlášť, když to napsal takhle
    20.3.2009 00:37 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Good one
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    20.3.2009 00:42 8an | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Ještě doplním že nepřináší ani podporu SVG a standardního modelu událostí. Bohužel z pohledu webového vývojáře je tahle zprávička dost černý humor :-(

    If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
    20.3.2009 01:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Ještě doplním že nepřináší ani podporu SVG
    Doplněno.
    Luk avatar 20.3.2009 20:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Tohle mi vadí nejvíc. Znamená to, že nejméně ještě nějakých 7-10 let nebude podpora SVG dostatečně široká, aby se dal tento formát univerzálně používat na webu. Zřejmě jde o záměr, aby se místo SVG používal Silverlight (i když jde o dost odlišné věci, částečně se překrývají).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 20.3.2009 22:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Silverlight nebo Flash místo SVG? To snad ne.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.3.2009 01:43 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    To by byla smutná pohádka :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    20.3.2009 00:44 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Nevím, možná bude chyba v mém přijímači, ale schválně jsem to zkusil stáhnout a nainstalovat (ve Windows Vista), ale mám smůlu - křičí to na mě, že to "není platná aplikace typu Win32" :-)
    20.3.2009 01:05 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Stahujte českou 64bitovou verzi pro Windows Vista
    "není platná aplikace typu Win32"
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    20.3.2009 01:46 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Omlouvám se, že jsem to nezdůraznil - stáhnul jsem si samozřejmě verzi pro 32bit ;-)
    hankey avatar 20.3.2009 08:18 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Grunt avatar 20.3.2009 00:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Nepřináší podporu tagu video
    Ta sedla.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.3.2009 03:35 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jako by to něčemu vadilo.

    Grunt avatar 20.3.2009 10:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Mně to vadí.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Zdenek.Z avatar 20.3.2009 13:16 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Narážíte na co? Na to, že to zatím stejně jiné prohlížeče nemají a nikdo to zatím nepoužívá? Vzhledem k tomu, že než většina uživatelů přejde ze starších verzí na tuhle novou, tak to pár let bude trvat (ještě dneska je nutné podporovat IE6, protože na něm dost uživatelů zůstává), tak čím dřív to implementují tím dřív se to může začít využívat (i když to bude až za pár let).

    20.3.2009 00:48 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Pridavam punkt za pekne napsanou zpravicku. Bohuzel, je to spis cerny humor(jestli se tento prohlizec masove rozsiri).
    Nicky726 avatar 20.3.2009 11:51 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Což bude ještě tak dva tři roky trvat. ;-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    20.3.2009 01:44 jirkamailto | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    To jsou teda blby vtipky, jeste ze to nemusim pouzivat, usetrim si spoustu starosti a neutrpi tim moje dusevni zdravi

    kozzi avatar 20.3.2009 01:55 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    no kéž bych mohl říct to samé :(
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    20.3.2009 01:55 kaja47 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer >9000
    Toto je kvalitní humot!
    AltOS avatar 20.3.2009 01:59 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer >9000
    humot

    To se mi libi. Kombinovat slova humor a hukot je primo genialni.

    Aneb je dobre znat koreny slangu, heh.
    20.3.2009 12:52 Pája
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer >9000

    škoda že to není kombinace humor a hukot ...

    vain avatar 20.3.2009 13:37 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer >9000
    Že by humus a hukot? ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    20.3.2009 13:46 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer >9000
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    20.3.2009 03:01 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer >9000
    Vidim, ze pan je taky navstevnik diskuzi na okounovi.
    20.3.2009 09:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Bod za vtip! Jardík se vytáhl ;-) Bohužel ale ve svém důsledku je to spíš smutné, než vtipné :-( Hlavně pro webové vývojáře...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.3.2009 09:33 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Takže oproti verzi 6 se toho moc nezměnilo, že? :-)
    20.3.2009 12:07 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Asi tak.

    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    Drom avatar 21.3.2009 13:39 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Nesouhlasim, IE7 oproti IE6 imho prinesla to, ze jsem schopnej udelat design s pokrocilejsim CSS aniz musim pouzivat hacky nebo delat dva predpisy CSS. Je to o dost lepsi, nerikam ovsem idelani :( Tak uvidime IE8.
    Jendа avatar 20.3.2009 12:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Nejdřív jsem stránky ladil dvakrát. Primárně jsem vyvíjel ve Firefoxu, potom jsem si to zkusil zobrazit v Opeře, Konqueroru a poslední dobou i Midori (WebKit). Povětšinou drobnosti. Potom jsem otevřel IE6 a začal ladit. Pak přišel IE7 a já musel ladit třikrát. Čtyřikrát stránky ladit nebudu. Smůla, uživatelé IE6. Měli jste dost času přejít na něco lepšího. Spousta firem taky ignorovala non-IE prohlížeče, když měly 18%.

    PS: graf prohlížečů za poslední rok
    thingie avatar 20.3.2009 13:33 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Je to smutný, ale svět se příliš často má tak, že když webové stránky děláte, tak vám návštěvníci diktují co za prohlížeče je třeba zhackovat, a naopak, když vy nějaké webové stránky používáte, tak ony vám diktují v jakém prohlížeči se to dá :-) Bylo by to hezký naopak.

     

    Růžové lži.
    20.3.2009 13:59 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Ještě bych doplnil pomalost JavaScriptu. Dále má IE8 v oblasti webových standardů co doháňět viz. ACID3  www.zive.sk/uploadedfiles/980005792.png

    Amarok avatar 21.3.2009 17:25 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    ACID test je jen takova hracka, ktera toho moc podstatneho nerekne, M$ napr. IE7 i trochu "odladilo" primo na ACID, aby v testech IE dopadl trosku lip. Malo programu nesnasim natolik jako cely IE (a je fuk, jakou verzi), pro web-developery je to nekoncici nocni mura, ktera uz snad za par let zmizi uplne (v coz ja pevne verim).
    GNUniverse - May the source be with you...
    20.3.2009 14:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    xkucf03 avatar 22.3.2009 14:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    +1 podporovat tři verze jednoho prohlížeče je nesmysl. Ať si v tom MS a jeho uživatelé udělají pořádek. Nějaké zastarelé Mozilly a Opery taky dneska nikoho nezajímají, důležitá je funkčnost v aktuálních verzích. Ještě jsem ochotný připustit podporu pro dvě poslední verze, ale celé to jejich smetiště (tři různé verze*) opravdu podporovat nehodlám. :-)

    *) ještě k tomu jejshitovějšího prohlížeče.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    lmanik avatar 20.3.2009 14:00 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    +1 :D super
    A komu to cpes?
    Zdenek.Z avatar 20.3.2009 14:07 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    LOL :-D

    20.3.2009 14:24 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Mám rád inteligentní humor :D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    David Watzke avatar 20.3.2009 14:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Nepřináší podporu CSS 3? Jaké překvapení, když v předchozí verzi pořádně nezvládá ani CSS 2 :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.3.2009 14:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jakkoliv z celkového hlediska IE 8 nestačí na konkurenci (zejména inovované verze, které vyjdou pravděpodobně letos na jaře), je zapotřebí uznat, že odstup od konkurence už aspoň není tak propastný jako v dobách IE 7 a především IE 6. Jedině dobře pro uživatele i tvůrce stránek, IE 6 i IE 7 jsou ze všech stran čím dál tím více vytlačovány z pole.

    David Watzke avatar 20.3.2009 15:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Vždyť je to pořád skoro stejnej průser, co se enginu týče.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.3.2009 15:11 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Cože? Není propastný? Z hlediska webových standardů rozhodně propastný je! Vždyť je to děs a hrůza...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Drom avatar 21.3.2009 13:46 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Ale Petr Tomes pise není tak propastný, s cimz souhlasim. Hlavne at uz proboha zmizi ten IE6, rozsah obecne na pric prohlizeci pouzitelnych veci se vyrazne zvysi.
    gtz avatar 20.3.2009 15:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Jako humot dobré , třeba se dočkáme oznámení , že MS vydal IE i pro Linuxové systémy  :) :)

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Salamek avatar 21.3.2009 01:51 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    ... ve stylu patche na links který smaže náhodně polovinu jeho kodu a přidá GUI :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Limoto avatar 21.3.2009 14:41 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    A links snad nemá GUI? :-)

    Salamek avatar 24.3.2009 15:31 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    co já vim já links vedu jen v termu :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Limoto avatar 24.3.2009 15:53 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    A to s tím souvisí jak?

    Salamek avatar 24.3.2009 16:28 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    OMG, radši použí"přítele na telefonu" ten ti tu mou odpověd třeba vyloží tak aby jsi ji pochopil :-D :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    vlastikroot avatar 22.3.2009 13:27 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Ve stylu patche urcite ne - je to M$. Urcite by to byla binarka zasifrovana, s kilometrovym EULA a pouzitelna jen na x86 :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Zdenek.Z avatar 28.3.2009 01:10 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Docela mě překvapilo, když jsem zjistil, že Internet Explorer pro Unix opravdu existoval (o Macovské verzi jsem věděl). Dělal se pro Solaris (na ten i Outlook Express a Windows Media Player) a HP-UX. Ale samozřejmě, dneska to je absurdní představa, že by něco takového udělal znovu :-)

    23.3.2009 23:41 Los Amatéros
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8

    Nevíte někdo, jak je to s podporou CSS 2? Na W3C psali, že zvládá plně. Ale nějak se mi nezdá zobrazení divu s max-width: 100px; viz obrázek.

    Stránka se nachází na adrese vutbrrr.tym.sk/uploader/files/index.html a stylopis na vutbrrr.tym.sk/uploader/files/stylopis.css .

    Práva se nerozdávají, pouze berou...
    Amarok avatar 24.3.2009 09:35 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internet Explorer 8
    Vzhledem k tomu, ze ani IE 7 jeste nezna "inherit" v CSS, tak silne pochybuju, ze IE 8 cele CSS 2 umi. Je to bida a hruza...
    GNUniverse - May the source be with you...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.