abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    4.6. 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    Rozcestník

    KDE 4.1.3

    Vyšlo KDE 4.1.3. Přináší opravy pádů v Dolphinu, znatelně vylepšuje KHTML, opravuje různé chyby v Kopete, KMailu a Okularu a mnoho dalšího. Také přichází s kompletnější lokalizací. Čtěte seznam změn.

    5.11.2008 20:37 | David Watzke | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    dayvee avatar 5.11.2008 22:34 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    uprimne nechapu, proc se jeste nekdo zabyva khtml, proc ho ("jednoduse") nenahradi webkitem
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    David Watzke avatar 5.11.2008 22:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Protože WebKit AFAIK není připravenej na každodenní používání... i když se to velice rychle zlepšuje. Sem tam si zkompiluju trunk Qt portu a zkouším to v Aroře a každou chvíli to padá.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.11.2008 04:10 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Myslíte asi "WebKit KPart", že jo ;-)
    David Watzke avatar 6.11.2008 06:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Ne. Myslím Qt port WebKitu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.11.2008 08:54 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Hmm, tak to je špatné, já jsem myslel, že už to mají zmáklé. Šak je to v Qt už celkem dlouho
    David Watzke avatar 6.11.2008 15:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Od verze 4.4, to zas tak dlouho není.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    dayvee avatar 6.11.2008 12:48 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    zvlastni, ja webkit povazoval za stabilni render.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    Pavel Půlpán avatar 6.11.2008 15:57 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    WebKit samotný ano... ale ne jeho implementace v Qt. ;-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    dayvee avatar 7.11.2008 13:05 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    presto vsak nechapu, proc se zabyvaji vyvojem khtml, kdyz by mohli ono vynalozene usili ucinit uzitecnejsim a zlepsit qt implementaci webkitu
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    7.11.2008 14:21 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Nevznikl nahodou webkit puvodne z KHTML?
    7.11.2008 18:09 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Vznikl. A co má být?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    dayvee avatar 9.11.2008 04:26 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    ano, ale to jeste neni duvod k dalsimu vyvoji khtml (tuplem kdyz jeho "decko" je mnohem mocnejsi)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    6.11.2008 08:20 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Hura, prestane mi padat Kopete. Otazne je, co zase padat zacne...
    msk avatar 6.11.2008 09:27 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    On to kde4 niekto pouziva? Ja som vcera pokusne nainstaloval fedoru 10 preview a z toho co som videl som sa zhrozil. Sic zaryty kde-ckar, ale neviem, co budem robit, ked zacne kde3 vypadavat z distribucii... Nieco tak hnusne a neovladatelne som este v zivote nevidel.
    msk avatar 6.11.2008 09:28 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    BTW vydavat nieco za 4.1 a nemat moznost zmenit ciernu farbu panelu ( nie, fakt som to nenasiel ani po 10 minutach ) chce dost odvahy...
    belisarivs avatar 6.11.2008 09:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    PEBKAC.

    Akorat se nemeni barva panelu ale jeho theme, ktere pak ovlivni i vzhled dalsich veci.

    Kliknes pravym na plochu -> nastaveni plochy a vyberes motiv plochy.

    Podle toho motivu se zmeni i barva panelu.

    Ano, KDE4 pouzivam a jsem spokojen. A tesim se na kazdou dalsi verzi. Uz ted je KDE4 IMHO v pohode.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Václav 6.11.2008 10:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Koukal jsem že minimálně v 4.1.3 se mi mění barva panelu s barevným tématem KDE. (plasma sty Aya). Například tmavě modré téma oken - panel zmodrá.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Pavel Půlpán avatar 6.11.2008 10:41 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Všechno je Plasma... záleží na jejím tématu, tak to v 4.1 branch je. Uvidíme, jestli se dočkáme nějaké změny v dalších verzích.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Václav 6.11.2008 13:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Přílohy:
    Hmm, vyzkoušeno - tuhle featuru umí jenom plasma theme Aya. Dokáže si vzít barvu ze systémového nastavení - viz přílohy.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.11.2008 12:28 Septyk | skóre: 2 | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    V KDE 4.2 se bude dát měnit téma jednotlivě, třeba panel oxygen, hodiny Aya atd....
    ...
    6.11.2008 14:02 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3

    Normálně, krumpáčem...

    Stáhneš si plasmoid, přečteš si manuál, napíšeš si skript (nejlépe v JavaScriptu) pro aktivaci toho plasmoidu a snad i bazukoidu, spustíš, ono ti to spadne, ty restartuješ sezení, znova si přečteš manuál, v Kontactu si vytvoříš úkol, že máš přepsat skript, úkol se ti zobrazí na ploše jako poznámka s písmem přes půlku obrazovky a navíc pod úhlem 45 stupňů, ale to už ti obrovské analogové hodiny řeknou, že bys už měl jít spát, tak jdeš, ráno se vzbudíš, spustíš to, zjistíš, že si musíš stáhnout aspoň tak pět nových plasmoidů, co někdo vytvořil, stáhneš je a ve chvíli, kdy se ti podaří je mít v jednu chvíli všechny spuštěné, tak pomocí nějaké jednoduché klávesové zkratky typu Ctrl-Alt-Shift-NumLock-A-H-G-4-Q-0-L-2 aktivuješ nabídku (ta pochází taky z nějakého plasmoidu), tam vybereš Upravit plasmoid, zase ti to spadne, akci tedy opakuješ a ve finálním okně vybereš položku Nastavit barvu plasmoidu, která ti na ploše vytvoří plasmoid s rotující koulí představující barevné spektrum, pak jdeš do obchodu, koupíš si tam joystick, doma ho připojíš (až bude připojen, na ploše se zobrazí plasmoid), zkusíš pomocí něj ovládat tu rotující kouli, ale zjistíš, že barvy panelu sice měnit lze, ale v současné době je podporována jen černá a že bílá a modrá by se snad měly objevit ve verzi 4.24641567510257 stable, takže celé KDE 4 překompiluješ s parametrem -kde4-for-human-beings, pak to spustíš a zjistíš, že ti ta kompilace shodila X, spustila terminál a vypsala "Vítejte v KDE 4 pro normální lidi" a taky:

    Imagine there's no plasmoid
    It's easy if you try
    No hell below us
    Above us only sky
    Imagine all the people
    Living for today...
    Je krásné být sám sebou!
    msk avatar 6.11.2008 14:19 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Ano, presne takto vnimam KDE4.
    Václav 6.11.2008 14:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    I ty trolle jeden zapráskanej :) Že já si napíšu plasmoid Pastička na myši? :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.11.2008 14:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Klidně ho napiš. Stejně nebude nikomu fungovat. :-P
    Václav 6.11.2008 14:36 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Stačí když bude fungovat mě… Najdu si myš a pokud neřekne že KDE ruluje a GNOME saje, sklapnu mu hlavu do víka laptopu :P :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.11.2008 14:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    No jo, GNOMAŘI trollující pod zápiskem od KDE, že mě to nepřekvapuje. A pak prej že jsou uživatelé KDE nesnášenliví, pche... děláš české GNOME komunitě hezkou reklamu :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 6.11.2008 15:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Z jeho slov čiší pouhá závist, neb jeho okennímu prostředí se taková úžasná věc jakou je plasma bude ještě dlouho vyhýbat. Ale ne, nebudeme se smát, až bude s pláčem přecházet na KDE, neb zjistí že konzervativní způsob vývoje jeho DE způsobil jeho absolutní zastaralost. Nabídneme mu pomocnou ruku a pomůžeme mu očistit svůj desktop od zla jménem GTK.

    Jak já mám tyhle zbytečné a šílené flamy rád :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.11.2008 15:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    No nevím jak dlouho se mu to bude vyhýbat, nedávno (tak možná týden zpátky) jsem četl nějaký blogový zápisek jednoho z vývojářů GNOME, kde popisoval vizi budoucího vývoje GNOME (snad jak to probírali na nějaké GNOMEácké konferenci či co) a vypadalo to jako přesná kopie Plasmy :-D

    Bohužel se mi to teď nedaří najít :-( Byl na to odkaz v diskuzi pod některým z nedávných blogových zápisků Aarona Seiga.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.11.2008 16:05 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    No, mně Plasma jako taková nevadí (ani úplně přesně nevím, jak funguje nebo co všechno zahrnuje).

    Já jsem jen do svého příspěvku shrnul vše, co vidím na snímcích obrazovky a co čtu v diskuzích (KDE 4 jsem snad ani nevyzkoušel). A skutečně, většina komentářů má některé z následujících témat (jsou to dotazy): co to je plasmoid?, jak jde vypnout plasmoid?, kdy bude implementována funkce, která v KDE 3 normálně fungovala?, bude příští vydání KDE 4 stabilní?, ...

    Každopádně je slovo plasmoid nejtrapnějším slovem roku 2008, alespoň dle časopisu Heterosexual People. :-P
    Software je jako sex. Nejlepší je zadarmo!
    Software je jako sex. Nejlepší je staženej z Internetu. :-D
    6.11.2008 16:53 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    To je presne ono. Nevieš, ako to funguje a nevieš, čo to obsahuje, ale kecať o tom dokážeš donekonečna.
    6.11.2008 17:59 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Nevím, jak to funguje "vevnitř". Což ale ani není podstatné, protože o technické stránce jsem neřekl ani Ň. Podstatné je, že uživatel pracuje s "plasmoidy" -- o tom jsem mluvil.
    8.11.2008 08:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Tak to je opravdu hodně smutné, že jsi s tím vůbec nedělal. Připomínáš mi dětství, kdy některé herní časopisy psali recenze podle obrázků a diskusí na internetu. Taky to tak vypadalo. Docela trapné. Já KDE 4.1.x zkoušel v Mandrivě i Fedoře a musím říct, že mi sedlo (i rychlostně) lépe než Gnome, a že řada mých přátel díky tomu v poslední době přešla k Linuxu. V GNOME mě naposledy zklamalo, když jsem při ukládání souboru nemohl vidět velikost ostatních uložených souborů. Pokud to chce někdo donekonečna obhajovat, tak asi fakt není schopen pracovat s možnostmi a jejich využitími, které může mít, a proto mu nezbývá než vystačit si s primitivněji provedeným GNOME.
    8.11.2008 17:15 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    a proč by proboha uživatel měl vědět, jak to funguje "vevnitř"?

    freshmousův původní příspěvek je sice v rámci ironie poněkud přehnaný, nicméně smutným faktem jest, že v principu má pravdu - pošleš mě taky do háje s tím, že tomu nerozumím, přestože KDE 4 používám už půl roku (a zkouším přes rok), jenom protože mě až tak nebere to, co je pod pokličkou nýbrž to, jak se to ke mně chová, coby uživateli?
    6.11.2008 15:57 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Myslím, že jde z mého příspěvku poznat, že jde čistě o provokaci (a to jsem tam o GNOME neřekl ani slovo). :-)
    Václav 6.11.2008 16:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Jak to teď maskuje! Nás neošálíš, čerstvá myši! :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    8.11.2008 08:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    O to víc je to smutné takové zaplevelování.
    mirec avatar 8.11.2008 10:36 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Konečne príspevok od freshmouse s ktorým musím 100% súhlasiť ;) Len tak ďalej ;)

    +100
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    6.11.2008 09:54 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    No krome chybejicich aplikaci a par drobnosti uz je to docela pouzitelne. Pravidelne kompiluju trunk a myslim, ze az bude k3b a amarok, tak na to prejdu, protoze je to dostatecne stabilni a umi to v podstate vsechno, co potrebuju. Hlavne s poslednim NVidia ovladacem se to stalo pouzitelne i s efekty a rychlost je srovnatelna s compiz-fusion.

    Ma to par problemu, treba KHTML mi prijde horsi nez v KDE3 :-( Zasadne pouzivam konqueror kvuli rychlosti a jednotnemu vzhledu celeho prostredi. Dal jsou to chybejici aplikace a nedostatek rozumne vypadajich uspornych stylu - specialne s konquerorem si skoro zadny styl neumi poradit. Ale celkove bych rekl, ze uz se to dostava do stavu pouzitelnosti, ktery je srovnatelny s KDE3.
    6.11.2008 13:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    KHTML mi přijde tedy naopak výrazně lepší než v KDE 3. Mnoho stránek (hlavně těch vyžívajících se v Javascriptu), které se mi v Konqueroru v KDE 3 nezobrazovaly správně, jsou v Konqueroru v KDE 4 už naprosto perfektní.

    Nicméně stejně v okamžiku kdy bude WebKit KPart plnohodnotnou (a stabilní) náhradou za KHTML (to by mělo být počítám od Qt 4.5), tak KHML okamžitě zahodím.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.11.2008 13:57 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Ano, například já (od verze 4.1). A to jak v práci, tak doma. A věřte nebo ne, jsem s ním velmi spokojen.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.11.2008 14:52 q pal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    +1, ale pouze doma. Libi se i manzelce.

    Jestlize sw je jako sex, jak je to s otazkou repozitaru? Je podepsany repozitar podobenstvim manzelky, nepodepsany repozitar je milenka a balicky z netu jsou ulety? Umoznuje jina nez IT vira uzivani nekolika podepsanych repozitaru najednou? Je nutny update kazdy mesic? Musi trvat tyden? Je alien incest? ...
    mkoubik avatar 6.11.2008 15:24 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    ... z toho co som videl som sa zhrozil. Sic zaryty kde-ckar, ale neviem, co budem robit ...
    Všiml jsem si, že na KDE4 nadávaj hlaně kdečkaři. Mně, jako uživateli GNOME se KDE4 líbí, ne proto, že by bylo podobné GNOME (aby to někdo nebral jako nadávku), ale právě koncepcí, která je od KDE3 odlišná.
    6.11.2008 15:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Já jsem také zarytý KDEčkař, KDE 3 jsem používal mnoho let, a přesto se mi KDE 4 velmi líbí a už jsem na něj přemigroval ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.11.2008 16:21 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Taky jsem zaryty KDEckar a KDE4 se mi libi. Akorat to jeste potrebuje dotahnout, ale to neni zadne prekvapeni vzhledem k celemu redesignu prostredi a pomerne kratkemu casu od vydani prvni aspon trochu pouzitelne verze.
    6.11.2008 16:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    ne proto, že by bylo podobné GNOME
    Ale vždyť je v něketrých oblastech brutálně podobné GNOME (stejně jako je GNOME podobné OS X). Stačí si srovnat třeba: Konqueror vs Nautilus => Dolphin (už to jméno!)...
    Václav 6.11.2008 17:26 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    No dobře, Delfín zní trochu přitepleně. Ale zase máme drsnýho Dragona!
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.11.2008 17:58 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Narážkou na název jsem spíš mínil jistou podobnost názvu s Nautilem.

    P.S.: Ale jinak máme i Seahorse. :-)
    Václav 7.11.2008 09:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Koukám jeden název lepší než druhý :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Nicky726 avatar 6.11.2008 23:26 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Co se ti nelíbí na Delfínkovi? :-D
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    8.11.2008 08:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    A to jako proč? Argumenty by nebyly?
    Václav 8.11.2008 10:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Tady se zase někdo blbě vyspal :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Darth Phantom avatar 8.11.2008 12:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Hurá do flamewaru delfínek vs mořský koník :-).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    frEon avatar 8.11.2008 16:57 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Jj, jsem zarytej kdeckar a kde 4 se mi libilo. Dokud sem ho nevyzkousel.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    belisarivs avatar 6.11.2008 09:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Nejak nechapu tu obsahlejsi lokalizaci.

    Ta je obsahlejsi den ode dne a ne verzi od verze.
    IRC is just multiplayer notepad.
    David Watzke avatar 6.11.2008 14:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Jenže já o tom nepíšu zprávičky den ode dne, ale srovnání s předchozí verzí.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.11.2008 15:34 Ladislav Hagara | skóre: 102 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše KDE 4.1.72
    Také bylo uvolněno KDE unstable 4.1.72. V Source Mage aktualizováno. :-)
    David Watzke avatar 6.11.2008 15:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.72
    Škoda, že už nevychází KDE Four Live nebo něco takovýho.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 8.11.2008 10:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.72
    No hurá :-) Je to tam.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.11.2008 18:15 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.72
    Já to našel na http://www.kde-apps.org/content/show.php/KDE+Four+Live?content=57117 a už stahuju, jsem zvědavý, jak se to posunulo :)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    8.11.2008 22:32 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.72
    Tak po asi půlhodinovém hraní si v Live cd jsem byl docela mile překvapen. Jen tak dál. Samozřejmě spousta nedodělaných věcí, ale vývoj je znát. Na KDE 4.2 se těším jak dítě na lízátko :)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    7.11.2008 18:26 arf | skóre: 2 | Třinec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    jde nastavit v kde4 "vzhled MAC OS"? (takova ta lista nahore).. Nikde jsem to nenasel.

    Dik
    If it ends with "nix", it's a fair game.
    belisarivs avatar 8.11.2008 12:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Proste pridas panel a natahas plasmoidy dle libosti. Normalka.
    IRC is just multiplayer notepad.
    8.11.2008 18:14 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    To je ale něco jiného. Víš jak vypadá horní panel Macu? V KDE 3 to tak udělat jde, v KDE 4 (zatím) ne.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    vlastikroot avatar 8.11.2008 23:29 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Existuje plasmoid ktery prebira funkci menu z aplikaci ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.11.2008 08:47 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.1.3
    Systémově to zatím nejde (i když mám za to, že je to v plánu). Nicméně styl Bespin to pokud vím podporuje už teď.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.