abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (38%)
     (15%)
     (28%)
     (19%)
    Celkem 47 hlasů
     Komentářů: 8, poslední dnes 08:25
    Rozcestník

    Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Microsoft poprvé oficiálně označil (v pravidelné zprávě pro U.S. Securities and Exchange Commission) linuxové distributory (Red Hat, Canonical) jako konkurenci pro svůj systém Windows. Vizte GoodGearGuide.

    5.8.2009 12:19 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.8.2009 12:36 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

     A co SUSE? Považují je za o tolik slabší, a nebo je nejmenovat je nějaký záměr?

    Jendа avatar 5.8.2009 12:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    5.8.2009 12:51 nax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    No uprimne Suse je "dost slaby". Tim nechci vytvaret nejaky flame. Vetsinu sveho linuxoveho zivota jsem pouzival debian, redhat -> fedoru, mandrivu. Ale Suse dost zklamalo (asi trikrat) za sebou dost nedodelanym releasem (tusim kolem verze 10.x) a rekl bych ze i doted to neni zadna slava. Do Suse moc nevidim, tak k nemu pristupuji jako vcelku bezny uzivatel desktopu, ale nektere veci vazne nechapu. Napr. updaty balicku. Kde mi dole v liste nabidne system zaplaty, pak v yastu dalsi aktualizace a po nejake obskurni volbe "vybrat vsechny ktere lze aktualizovat" nebo tak nejak podobne provede neco jako v debianu dist-upgrade. To jsem moc nepochopil, nebo jsem prilis zmlsany apt-getem :) Verzi 11 (mozna 11.1) uz jsem daval jen do virtualky. Vse out-of-box, nic  nedoinstalovaval, nedelal zadny zasahy do systemu, nechaval default repositare a i tak mi pak aktualizace nutily downgrade nekterych balicku k verzi 3.X..... pritom jsem mej KDE 4.2. Ja osobne tusim, ze nekde je nejaky neuveritelny dependency hell, ale jako uzivatel ocekavam neco jinyho. A rozhodne u default repozitaru. Kdybych pridaval nejake obskurni, tak bych to chapal.

    V dnesni dobe to opravdu valcuje Ubuntu a Canonicalu dost fandim. Vzali (podle me) technicky "nejcitsi distro" a dali mu punc pouzitelnosti out-of-box.

    Skoda. V dobach Suse 9.x jsem povazoval tuhle distribuci za to nej co v linuxovem svete je (minimalne vzdy skvelym designem, od grubu az po desktop - a to prodava:))), ale podle mne si nedokazali udrzet primat.

     

    xkucf03 avatar 5.8.2009 13:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše OpenSUSE

    V OpenSUSE mě nedávno docela zklamal instalátor (LiveCD) – rozdělil jsem disk a těsně před tím, než se měly oddíly formátovat je SUSE „inteligentně“ připojilo a tudíž formátování selhalo.

    Jednalo si sice o dost zvláštní případ, jelikož jsem disk rozdělil stejným způsobem jako minule, tudíž na těch místech byly souborové systémy z minula (ty instalátor rozpoznal, připojil a pak chtěl ty oddíly formátovat, což způsobilo chybu), ale stejně by se to nemělo stávat*. Pomohlo až zformátování celého disku jiným souborovým systémem, což přmazalo původní struktury a už nebylo co rozpoznávat a co připojovat :-)

    *) nelíbí se mi, když systém sám od sebe připojuje disky, zvlášť pokud se jedná o instalační CD! Zobrazit ikonu ano, ale nepřipojovat.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.8.2009 13:02 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenSUSE

    Dobrý. Asi mám štěstí, to se mi nikdy nestalo :-)

    5.8.2009 13:33 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenSUSE

    Přesně to se mi stalo. Navíc když jsem na testovacím hdd "prohazoval" opakovaně OpenSUSE a Ubuntu, byly problémy s Grubem po instalaci OpenSUSE.

    Jendа avatar 5.8.2009 13:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenSUSE
    Navíc když jsem na testovacím hdd "prohazoval" opakovaně OpenSUSE a Ubuntu, byly problémy s Grubem po instalaci OpenSUSE.
    To bude rukama :-)
    5.8.2009 15:33 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenSUSE

    Jó? Jak to udělám, když použiju defaultní instalaci (ne dva systémy vedle sebe, ale nahrazení stávajícího systému, rozdělění disku podle nejlepšího vědomí a svědomí instalátoru), nijak nezasahuju do přednastavených voleb instalátoru? Tedy vložím instalační CD, klik, klik, klik, klik, klik.... Takže ne rukama, instalátorem....

    Jendа avatar 5.8.2009 15:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenSUSE
    No tak jestli je to chyba v defaultní instalaci, tak se omlouvám za nařčení (byl tam smajlík!); někdo v Novellu udělal chybu. Je dobré, že jsi na ni přišel, a už to nikoho jiného nepotká.
    5.8.2009 13:00 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Suse rozlišuje mezi "security updatem" a "upgradem". To vpravo dole je updator, ktery nabízí updaty z aktualizačního repozitáře. To v Yastu je "upgrade", protože to povyší vybranou skupinu balíků (nebo všechny) na nejvyšší verzi.

    V případě Debianu je v tom hokej, protože update i upgrade je jedno a to samé a když vyjde záplata na kernel a nová verze amaroku, Debian při updatu povýší oba dva. Opensuse pouze upatuje kernel, a to jestli chce uživatel skutečně vyšší verzi Amaroku ponechá na něm.

    5.8.2009 14:40 nax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Diky,  tak nejak jsem myslel, ze to je. Jenze jak ma proboha uzivatel vedet kde to najit?

    Security updaty - beru. Je to krasne viditelne, v liste, pravidelne se kontroluje, zajisti ty nejdulezitejsi patche. ok.

    druhe kolo: Yast - online aktualizace

    treti kolo: yast - instalace software, vlest do horniho menu balicek -> vsechny baliky -> aktualizovat pokud existuji novejsi verze.

    No me to prijde takovy slozity:)

    Osobne se mi vic libi packagekit, kde seskupuje updaty - security, enhancement, atd... A clovek muze vybrat treba jen security a apply:)

    5.8.2009 14:43 já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    A jste si tak jistý s tím Debianem? Nemáte v tom hokej?

    http://linux.die.net/man/8/apt-get

    5.8.2009 15:28 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    jistý si tím nejsem. Ale "apt-get update" není update, nýbrž refresh cache (ekvivalent zypper refresh) a "apt-get upgrade" je povýšení dostupných balíků na vyšší verze. Ekvivalent "zypper update", tedy instalaci pouze bezpečnostních záplat tam nikde nevidím.

    5.8.2009 15:50 já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    O příspěvek výš píšete něco jiného. Je opravdu vidět, že v tom máte hokej.

    V Debianu "Stable" se neprovádějí jiné změny, než bezpečnostní opravy.

    5.8.2009 16:00 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    já zapoměl, že APT je jenom v debianu stable a nikde jinde :-D Debian testing neexistuje, unstable jak by smetla a Ubuntu nepoužívá Debianí nástroje. Děkuji za osvětlení!

    5.8.2009 16:01 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    nemluvě o backportech do stable, viďte? :-D

    5.8.2009 13:45 JeanVEGA | skóre: 17 | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Zvlastne je to, ze od SUSE verzie 9.x som chodil kade-tade (Gentoo, Debian, ...) ... a od 11.0 som statnym pouzivatelom OpenSUSE na vsetkom co ma Xka bez najmensieho problemu :) inak ostalo Gentoo
    ČVUT FEL, sometimes hell, ČVUT FIT, almost always sh*t :)
    5.8.2009 13:53 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Nic proti Debianu. Líbí se mi a neváhám nad jeho nasazením kamkoliv se jen trochu hodí. Ale "technicky nejčistší distro"? Čistotu si představuju jinak. ;-)
    Ruža Becelin avatar 5.8.2009 14:06 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Od te doby, co se mi urputne snazi narvat dbus a hal, mi nezbyva nez souhlasit :-(
    5.8.2009 14:21 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Tahle dvojka mi nijak nepřekáží.

    Narážím spíš na tu spoustu patchů, které běžně přibalují k programům. Za jeden z aspektů čistoty považuju používání vanilla verzí a k patchi přistoupit jenom "v nouzi nejvyší".

    Taky konfigurační soubory se mi zdají dost složitý pro člověka, který se v Debianu nevrtá každý den. Třeba když jsem potřeboval změnit jenom pitomou trojici IP + GW + DNS, tak než jsem našel ty správné soubory...

    Ale zase na druhou stranu konzervativnost stable větve Debianu je v mnoha případech k nezaplacení.
    5.8.2009 18:35 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

     

    Taky konfigurační soubory se mi zdají dost složitý pro člověka, který se v Debianu nevrtá každý den. Třeba když jsem potřeboval změnit jenom pitomou trojici IP + GW + DNS, tak než jsem našel ty správné soubory...

     

    Tak to jsem nějak nepochopil. Co je složitého na vyhledání a editaci souboru '/etc/network/interfaces'?

     

    5.8.2009 20:56 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Detaily si už nepamatuju. Ale nejdřív jsem docela tápal než jsem se zorientoval. Pak už to bylo celkem v pohodě. Je to jenom otázka zvyku. Po Debianu jsem sáhnul proto, že jsem věděl, že když ho nainstaluju, uživateli povolím jenom aktualizace a nic jiného, tak už pak už o tom počítači neuslyším. Bezproblémových distribucí je samozřejmě víc, ale stabilní větev Debianu je ještě navíc řekněme "nadprůměrně konzervativní", takže nehrozí překvapení uživatele nějakou novou jinak vypadající verzí některé aplikace. ;-)
    Jendа avatar 5.8.2009 23:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Já jsem byl jako člověk, který se nevrtá v Mandraku/Mandrivě každý den, taky dost vyjukaný, když jsem byl konfrontován s nějakým starým přístrojem s MDK 9.1. Fakt je to o zvyku :-).
    5.8.2009 14:43 nax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    no byly tam ty uvozovky :)

    z debianu mame ale asi vsichni podobny pocit. Takova konzervativnost, systemova jednoduchost... mozna je to subjektivni pohled... nicmene do noveho releasu se aspon necpou veci, ktere se zase z dalsiho release vyndavaji :)

    Takze mozna spis "primocarejsi distro" :)

    Kaacz avatar 6.8.2009 00:28 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    1) online update dela jen bezpecnostni a kriticke updaty .. vice pak v manazeru apliakci .. nevidim v tom nic spatneho ..

    2) sorry, ale debiani zhovadilost, ze dpkg update neudela update ale jen zjisti updaty .. to jsem dlouho nemohl pochopit .. odchovan na RedHat-like  :-)

    3) pokud si zvolite a pouzivate KDE3 (a KDE4 se vyhnete obloukem), tak nejsou zadne problemy (snad jen v 11.1 s bluez4/kdeblootooth3 - coz resi 1-click bluez3 downgrade) . Pokud jste si zvolil KDE4 (4.1, 4.2), je to vas problem, ze se perete s jakousi jeste nehotovou BETOU. Protoze teprve ted KDE4.3 zacinaji byt pouzitelne asi jako KDE3.4 ..

    Ja osobne utekl od fedory hned jak v F9 vyhodili KDE3. a byl jsem u SuSE prijemne prekvapen. Raketovy zypper/yast misto sneciho pametove nenazraneho yum/yumex.

    Debian-like distra jsem neprekousl, protoze update neni update a kdo si ma lamat jazyk na zhovadilem prikazu DPKG .. vzdyt se to ani neda nejake lame nadiktovat na telefonu, to driv prekusnu sluchatko. to musel vymyslet totalne vozralej zhulenec .. vcetne postupu pouzivani (update/upgrade).

    A z hlediska desktopu mi pripada SuSE nejvic dotazene. Nastaveni HW (skener (vcetne udelani z usb sitovy a jeho pouzivani dalsimi dektopy), tiskarny, DVBT karty, .. ) je na par kliknuti i pro lamu ..

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    8.8.2009 16:43 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    to je vidět, že jste ještě nepoužíval linux, když debian byl jediný, který něco jako apt měl. a rpm-based distribucích bylo leda dependency hell. někteří si na debian zvykli už tehdy a teď nemají důvod to měnit kvůli nepsaní zvlášť update a upgrade. (jo a taky s dnešníma linkama je to možná někomu jedno [někomu s cdma to třeba ani dneska není jedno], ale update zvlášť v určitých situacích šetří spojení se serverem.) ..ale že se vůbec do toho zapojuju:) to asi horkem..
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2009 14:23 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Podle meho je tam Red Hat za servery, Ubuntu za desktopy. Ubuntu proto, ze je proste na spici (a proc nebo jak je ted irelevantni) a Red Hat proto, ze je se svym linuxovym arzenalem a JBossem nebezpecim pro .NET v enterprise sfere. SuSE nekraluje ani na desktopu ani na serverech...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    xkucf03 avatar 5.8.2009 16:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše SLES

    U nás třeba suse kraluje na serverech, resp. SLES :-)

    Ale je fakt, že RedHat je dost profláknutá značka, občas to znají i lidi mimo IT.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Kaacz avatar 6.8.2009 00:36 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Ubuntu je na spici asi jako MS. .. taky mi pripada ze spis z duvodu reklamy a marketingu. User-friendly desktop mi teda pripada vic oSuSE 11 ..  :-)

    S ubuntu jsem pomahal chvili kolegovi .. a pak jsem ho i s tim distrem poslal k certu, protoze to NEBYLO USER FRIENDLY !

    Jako sorry .. ale kdyz OS netusil kolik umi max monitor aby se dalo prepnout i vice nez VESA .. tak urcite pouziti Yast ci SaX v osuse je trivialni ..

    na rozdil od Ubuntu: jit do konzole a  pustit " dpkg blabla bla bla " .. fakt uzivatelsky prijemne ..

    ostatne nechapu co ma spolecneho "Drake Package" s nastavovanim zobrazeni ..

    ale docela logicke ze na to pouziju Yast (Yet another Setup Tool)

    :-P

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    6.8.2009 14:24 V.M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Muzete me prosim rici, v cem je Ubuntu na spici? Pouze v pocetu hype uzivatelu.

    Z ciste technickeho hlediska Ubuntu jen bere a temer vubec neprispiva do infrastruktury (kernel,gcc, X etc). Jasne receno treba zde:

    http://video.google.com/videoplay?docid=3385088017824733336
    xkucf03 avatar 6.8.2009 14:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Kdyby šlo jen o „hype“ tak by to netrvalo tak dlouho ;-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.8.2009 18:14 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    To je ta keynouta Grega KH, jejíž zhovadilost už jsme tu probírali? Jen stěží argument :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.8.2009 12:53 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    A udělal to, aby mohl tvrdit, že nemá monopol...
    5.8.2009 14:00 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Ano, Microsoft má vždy své plány uvnitř plánů (viz nedávný případ s Hyper-V), takže i když to naoko vypadá jako přiznání své neschopnosti zadupat Linux do zemně, ve skutečnosti je to nejspíš maskovaná obrana proti budoucím problémům ze strany evropské komise - to, co se podařilo Opeře, je pro něj velmi nebezpečný precendens ....
    MaSo avatar 5.8.2009 17:07 MaSo | skóre: 15 | blog: MaSo | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    +1    taktéž si to myslím

    Webové síťové nástroje: http://nettools.mzettik.cz (pracuje se na tom - pomalu :-) )
    5.8.2009 12:54 9002
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Nie ze zacneme microsoft povazovat za konkurenciu aj my :-D

    5.8.2009 14:16 jimik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    :-D toto bolo dobre :-D

    Grunt avatar 5.8.2009 17:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Kdo my?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 5.8.2009 18:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Linuxáci?
    Grunt avatar 5.8.2009 19:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Ty si Linuxák?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 5.8.2009 19:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Jak se to pozná? Že používám výhradně Linux?
    Grunt avatar 5.8.2009 19:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Já nevím. Dával sis někam přihlášku a nebo obdržels nějakou kartičku o členství?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.8.2009 19:59 qw11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Juu a windowsaci dostavaju karticky? Aj ja chcem, kde sa treba hlasit? :-)

    5.8.2009 21:21 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    jo žluté, a ti zlobivější pak červené kartičky :-D

    5.8.2009 22:05 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Budete se divit, ale ano. Stačí udělat alespoň jednu certifikační zkoušku. Vypadá nějak takto: http://sankeerth.net/mcp2.JPG. Sám mám tři. :-)
    Jendа avatar 5.8.2009 23:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Příloha:
    Stal jsem se nedobrovolným vlastníkem jedné nalepovací. Prý lze něco z toho zneužít, ale nevím co, tak jsem radši začernil všecko :-).
    Samae1 avatar 5.8.2009 21:37 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    Jak se to pozná?
    CZLUG?
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    Jendа avatar 5.8.2009 23:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence
    5.8.2009 13:01 Good_one
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Vynechání SUSE ponechává prostor k opětovným škodolibým spekulacím. :-D

    Ruža Becelin avatar 5.8.2009 13:43 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Helm added that Microsoft is trying to discourage the production of inexpensive computers where Windows becomes the most expensive component

    Tak to je drsny! Kdyz je nemuzeme koupit, tak je znicime...
    Cohen avatar 5.8.2009 18:22 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft přiznal, že je Linux konkurence

    Takže třetí fáze „oficiálně“? :-)

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    xkucf03 avatar 5.8.2009 20:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Móhandás Karamčand Gándhí

    Odkaz nefunguje. Asi myslíš tohle:

    Nejdřív tě ignorují. Poté se ti smějí. Poté proti tobě bojují. Poté vyhraješ.

    :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    m1c4a1 avatar 5.8.2009 20:54 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Móhandás Karamčand Gándhí

    Jo, to byla první věc, co mě napadla po přečtení zprávičky. :)

    Cohen avatar 6.8.2009 00:48 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Móhandás Karamčand Gándhí

    Oops. Chybička, měl jsem si ten odkaz před odesláním znovu ověřit. Správně to mělo být takto.

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.