Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.
Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …
Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu reakcí pomocí emoji (XEP-0444: Message Reactions) a citace zpráv (XEP-0461: Message Replies). Přehled dalších vylepšení je k dispozici na oficiálních stránkách.
Po po téměř roce vývoje od vydání verze 5.38 byla vydána nová stabilní verze 5.40 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 75 vývojářů. Změněno bylo přibližně 160 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.
Uroš Popović popisuje, jak si nastavit Linux na desce jako Raspberry Pi Zero, aby je šlo používat jako USB „flešku“.
Andreas Kling oznámil, že jelikož už se nevěnuje nezávislému operačnímu systému SerenityOS, ale výhradně jeho webovému prohlížeči Ladybird, přičemž vyvíjí primárně na Linuxu, SerenityOS opustí a Ladybird bude nově samostatný projekt (nový web, repozitář na GitHubu).
Po dvou měsících vývoje byla vydána nová verze 0.13.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 73 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.
Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.
NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.
Na MobilManii vyšel rozhovor s českými vývojáři her pro Android, studia Playito. Tématem článku je pirátství, které na Androidu podle jejich zkušeností činí 98 až 99 % - jen něco přes procento uživatelů má placenou aplikaci nainstalovanou legálně. Překvapivým zjištěním je to, že na iOS je to ještě o trochu horší.
Tiskni Sdílej:
To co nema PayPAL neni obchod ale makro.
<Roman Nepšinský> Jestliže na Androidu jsme se dostali na míru pirátství 97,9 %, od Apple iOS jsme si slibovali mnohé. Překvapivě je to dokonce ještě horší: 98,6 %.
ADW Launcher EX som nejako nevygooglil, Electrodroid som nevidel, n epoužil, Smart Keyboard Pro som tiež nevidel ale skoro som si na štandardnej dolámal prsty, oproti iphonu strašná hrôza, CameraZOOM FX Pro zrejme niečo s fotoaparátom, nikdy som na mobile nepoužil.
Zato mailoví klienti jedna väčšia katastrofa než druhá. VNC katastrofálne. SSH katastrofálne. NX nič. Viac ma už asi nenapadá čo by som chcel na mobile mať.
Protože svoboda ?
System settings > Security > Encryption > Encrypt PhoneTelefon mi bootuje v dvoch krokoch. Najprv nastartuje GUI na zadanie hesla a ked zadam spravne, tak system namontuje praticie a nabootuje "ako normalny telefon". Sifrovane nemam len na zakladne binarky (asi je to ocakavane) + sekundarnu SD Kartu. Vid. priloha
No spis to bude tim ze temer vsichni mame pay pal a muzeme s nim platit temer kdekoliv... zatim co ten "Google Wallet" pouziva jen google a neni moznost platit jakkoliv jinak.
Clovek se citi blbe kdyz sveruje sve info o karte paypalu... ale jak se ma pak citit kdyz je ma (musi aby si neco koupil na google play) sverit i googlu ? (tzn info o karte vysi uz na dvou sluzbach)
Pristup googlu "Dej nam info tve platebni karty nebo jdi do hajzlu" se mi proste nelibi a nez platit timto zpusobem tak tu app radsi slohnu(jeste jsem to neudelal protoze me zadna placena app nezaujala na tolik aby melo cenu lovit jeji pkg)
UPDATE `sheeps`.`money_source` SET `deleted` = 1 WHERE sheep_id ...
Moje zkušenosti s Play nahrál jsem jednu aplikaci (Circle File kdyby někoho zajímalo ) s reklamou, protože mě zajímalo kolik to může hodit, když je reklama skoro ve všem. Za měsíc přes 2000 instalací, jsem z reklamy obdržel 5$. Jenže ta aplikace internet nepotřebuje a navíc je spíš tak na jednorázové použití. Pokud jejich hry někdo hraje tj. aspoň tisíce lidí denně (a hlavně využívá nějaký multiplayer), tak jim to prostě musí generovat celkem dobré zisky (resp. pro nezávislého vývojáře, nevím kolik jich v tom "studiu" je).