abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Rozcestník

    Únik informací o obsahu ACTA

    Unikly informace o obsahu tajné mezinárodní dohody ACTA, což potvrdilo veškeré obavy, že je obsah smlouvy předmětem silné lobby ze strany nahrávacích společností. ACTA se snaží zavést zodpovědnost ISP za obsah přenášený sítí - ISP se tak stanou subjektem, který by měl na požádání vlastníka autorských práv zabránit dalšímu neoprávněnému šíření jeho díla, a to bez soudu (obdoba amerického DMCA). Dále se snaží rozšířit praktiku "třikrát a dost", kdy je údajný porušovatel ("pirát") po třech udáních odpojen od Internetu. Podrobnosti na eff.org.

    4.11.2009 10:40 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.11.2009 11:14 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Teď už víme proč celá Rada EU (nejen Sarkozy) tak silně tlačila na vypuštění dodatku 138 (znemožňujícího odpojení od Internetu bez soudu) z Telekomunikačního balíčku :-(

    Vyjednavači za Evropský Parlament (Catherine Trautmannová [S&D] a Alejo Vidal-Quadras [EPP]) ve smírčím řízení s Radou EU se už vzdali (viz článek Amendment 138: The Parliament betrayed by its negotiators) a přijali rádobykompromis navrhnutý Radou EU (který ve skutečnosti žádným kompromisem není a umožňuje odpojování od Internetu bez soudu).

    Dnes večer se rozhodne o dalším osudu... vidím to ale momentálně černě :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    progdan avatar 4.11.2009 11:37 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Pokud o tom vyjednává EU, bude se tento skvělý dokument automaticky týkat i nás, respektive všech členských států?

    A jak by to pak udělali s "tříkrát a dost" ve Finsku, kde přístup k internetu patří mezi základní lidská práva?
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    4.11.2009 12:18 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    ACTA se bude týkat většiny "vyspělých" zemí světa - původně USA, EU, Švýcarsko a Japonsko, později se přidali Austrálie, Jižní Korea, Nový Zéland, Mexiko, Jordánsko, Maroko, Singapur, Spojené Arabské Emiráty a Kanada. Takže se tomu nevyhneme :-(

    Více viz Wikipedia.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Bedňa avatar 4.11.2009 12:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ten odkaz na Wiki si tu nemal dávať, po prečítaní som tak nasratý kua že by som ich všetkých skopal hajzlov úplatkárskych čo berú od tejto organizácie prachy, lebo inak neverím tomu že by s nimi niekto podpísal dohodu keby nebral doživotnú rentu, kua kde je FSF čo nenastrčia agenta a to by bola aférka keby ich všetkých pozatvárali, vrátane vy........ EU parlamentu. Tú kavu som si nemal dávať asi ma vystre :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    4.11.2009 12:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Evropský Parlament v březnu 2009 schválil rezoluci požadující větší transparentnost ve věcech veřejných a explicitně vyžadující po Evropské Komisi zveřejnění všech dokumentů týkajících se ACTA. Bohužel rezoluce byla (jak se dalo očekávat) nevyslyšena, Evropský Parlament má malou moc :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.11.2009 13:00 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Jinak Rada EU odmítla žádosti o zveřejnění ACTA s tím, že by to "oslabilo vyjednávací pozici EU a ohrozilo vztahy se zainteresovanými třetími stranami".

    V USA zas odmítli žádosti o zveřejnění ve jménu "národní bezpečnosti".

    Je to hnus, absolutní hnus :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.11.2009 15:44 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    A nemůže právě zde pomoci Lisabonská smlouva?
    4.11.2009 15:53 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Byl bych rád kdyby tomu tak bylo, ale nejsem si tím vůbec jistý... pozice Evropského Parlamentu by měla být Lisabonskou smlouvou posílena, ale podle toho co jsem četl se mi zdá, že bohužel nedostatečně. Nejsem si jistý, jestli by Lisabonská smlouva v tomto případě nějak pomohla, je tu někdo kdo do toho vidí víc?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.11.2009 16:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Hurá, ještě štěstí, že jsme ve vyspělé EU a že se nás tahle kokotina týká taky.
    Quando omni flunkus moritati
    xkucf03 avatar 4.11.2009 17:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Severní Korea
    Ještě můžeme emigrovat do Severokorejské republiky.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.11.2009 11:15 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Poslat je do pr*ele.
    Only Sith deals in absolutes.
    4.11.2009 11:32 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ne, skoncovat s nima. Definitivně.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    4.11.2009 11:35 jelen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    jak?
    4.11.2009 12:12 Kamil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Jedinou možnou cestou. Volit pirátské strany.
    4.11.2009 12:39 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    To by fungovalo jenom v pripade, ze by fungovani cele spolecnosti bylo pouze otazkou pripojeni k internetu nebo by vsichni dokonaly lide meli jeden politicky nazor a piratske strany by ho naplnovali. Jsou ale dulezitejsi veci a tudiz potreba volit podle zcela jinych kriterii.

    Ja osobne bych si rozhodne nepral, abych mel vladu s vetsinou piratu. A to, ze me nikdo neodpoji bez soudu od internetu by bylo slabou utechou. Posledni vyhranenou stranou, ktera se dostala do vlady byli zeleni. A z jejich cinnosti skutecne nemam dobry pocit (Kocab, Dzamila, Liska, Bursik, JauJau). Je jasne, ze kazda strana nadelala plno kopancu, ale myslim, ze zeleni to udelali v rekordnim case a o co hur - i stemi procenty co ziskali ve volbach. A "pirati" mi je tak trochu pripominaji. Akorat misto lesu a kapradin resi internety a kopirovani.
    belisarivs avatar 4.11.2009 14:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    To by fungovalo jenom v pripade, ze by fungovani cele spolecnosti bylo pouze otazkou pripojeni k internetu nebo by vsichni dokonaly lide meli jeden politicky nazor a piratske strany by ho naplnovali. Jsou ale dulezitejsi veci a tudiz potreba volit podle zcela jinych kriterii.
    Jako treba pocet komunistu ci komunismem patricne indoktrinovanych ale zavcasu prekabatenych paprdu ve strane? Skvele. "Chci si zvolit zveho bolsevika".
    Ja osobne bych si rozhodne nepral, abych mel vladu s vetsinou piratu. A to, ze me nikdo neodpoji bez soudu od internetu by bylo slabou utechou.
    Zajiste. "Experti" od modrych ci oranzovych komunistu jsou poradna utecha. Ze jsme si za tech 20 let, co nam tu na stridacku vladli, kurva polepsili.

    Jedni naslibuji zdaneni bohatych a ruzne populisticke zvasty, druzi zase slibi nizsi dane (skoda, ze je pak ovsem pocitaji z vetsiho zakladu).

    Ale nakonec, ono je "docela rozumne" volit nekoho, kdo me tisickrat zklamal ale koho znam, nez volit nekoho neznameho. Co na tom, ze 20 let preslapujeme na miste a sem tam ze sebe udelame saska. Vzdyt ono je to docela zabava. Nebyt obcan tohoto statu, smeji se.
    Posledni vyhranenou stranou, ktera se dostala do vlady byli zeleni.
    Akorat ze jim ta vyhranenost moc dlouho nevydrzela. Taky to byla vesmes pekna paka.
    A z jejich cinnosti skutecne nemam dobry pocit (Kocab, Dzamila, Liska, Bursik, JauJau). Je jasne, ze kazda strana nadelala plno kopancu, ale myslim, ze zeleni to udelali v rekordnim case a o co hur - i stemi procenty co ziskali ve volbach. A "pirati" mi je tak trochu pripominaji. Akorat misto lesu a kapradin resi internety a kopirovani.
    Opravdu? To zni jako tvrzeni cloveka, ktery cetl jejich volebni program.

    Ale chapu. Ona i mala strana musi mit naplanovano hnedka z kraje vsechno. Co na tom, ze se teprve rodi a jsou v ni pouze mladi nezkorumpovani lide. Co na tom, ze skyta nadeji na razantni obmenu politicke svoloce za nekoho noveho, komunismem nepokazeneho. Vzdyt i to nase bahno je prece na rochneni OK a na to, ze nam politici kadi na hlavu uz jsme si prece davno zvykli.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.11.2009 14:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ze jsme si za tech 20 let, co nam tu na stridacku vladli, kurva polepsili
    Jak rychle umí lidé zapomínat...
    Co na tom, ze se teprve rodi a jsou v ni pouze mladi nezkorumpovani lide
    Ty sis je všechny nechal prověřit?
    Co na tom, ze skyta nadeji na razantni obmenu politicke svoloce za nekoho noveho, komunismem nepokazeneho
    A vo co že do konce volebního období budou úplně stejní? Politická svoloč zmizí až tehdy, kdy pracovat v politice bude znamenat dřinu bez možnost velkého osobního zisku (tj. nebude kde brát)
    Quando omni flunkus moritati
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 14:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Problém je v tom, že politik nenese zodpovědnost za svá rozhodnutí. I kdyby poslanci prokazatelně poslali svým hlasem celou republiku do háje, za jejich hlas nebo návrh je soudit nemůžete.
    Drom avatar 4.11.2009 19:08 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ale muzem, to, ze nejakej debilni zakon rika, ze politik neodpovida za svoje ciny, neni pro me smerodatny.

    Vzdycky je muzem soudit klackama...
    belisarivs avatar 4.11.2009 15:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ze jsme si za tech 20 let, co nam tu na stridacku vladli, kurva polepsili
    Jak rychle umí lidé zapomínat...
    Ale to ne. Zamozrejme ze nerikam, ze za komaru bylo lepe. Jenom proste nevidim, ze by se nam diky politikum vedlo lepe. Rok po revoluci jsme meli nejake politiky a ted mame kvalitativne vicemene ty same.
    Co na tom, ze se teprve rodi a jsou v ni pouze mladi nezkorumpovani lide
    Ty sis je všechny nechal prověřit?
    Ne. Ale tak nejak predpokladam, ze prinejhorsim jsou proti stavajicim politikum naprosti troskari.
    Co na tom, ze skyta nadeji na razantni obmenu politicke svoloce za nekoho noveho, komunismem nepokazeneho
    A vo co že do konce volebního období budou úplně stejní? Politická svoloč zmizí až tehdy, kdy pracovat v politice bude znamenat dřinu bez možnost velkého osobního zisku (tj. nebude kde brát)
    A tohoto stavu chces dosahnout pucem nebo volenim porad tech samych lidi, kteri jasne deklarovali, jak moc jim na tobe zalezi a nebyli schopni dosahnout ani prime volby prezidenta?
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.11.2009 16:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Rok po revoluci jsme meli nejake politiky a ted mame kvalitativne vicemene ty same.
    Nesouhlas. Do pěti let po revoluci se v parlamentu nechalo najít tak aspoň 50 slušných poslanců. Od té doby to není to samé, ale šlo to pěkně z kopce.
    A tohoto stavu chces dosahnout pucem nebo volenim porad tech samych lidi, kteri jasne deklarovali, jak moc jim na tobe zalezi a nebyli schopni dosahnout ani prime volby prezidenta?
    Tohoto stavu se dosáhnout nedá, tento stav může pouze nastat v důsledku obrovské živelné katastrofy, války a pod.
    Quando omni flunkus moritati
    belisarivs avatar 4.11.2009 21:26 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Rok po revoluci jsme meli nejake politiky a ted mame kvalitativne vicemene ty same.
    Nesouhlas. Do pěti let po revoluci se v parlamentu nechalo najít tak aspoň 50 slušných poslanců. Od té doby to není to samé, ale šlo to pěkně z kopce.
    Cili v podstate potvrzujes ma slova, ze jsme si za poslednich 20 let moc nepolepsili (OK, odecteme tech par let, na veci to nic nemeni).
    A tohoto stavu chces dosahnout pucem nebo volenim porad tech samych lidi, kteri jasne deklarovali, jak moc jim na tobe zalezi a nebyli schopni dosahnout ani prime volby prezidenta?
    Tohoto stavu se dosáhnout nedá, tento stav může pouze nastat v důsledku obrovské živelné katastrofy, války a pod.
    Nejaka pohroma by vedla k rozkladu spolecnosti a podrizeni osobnich svobod a ja nevim ceho spolecnemu usili o obnovu a vitezstvi a cokoliv.

    Takze povazujes za spravne volit ty same bolsevizovane gaunery s tim, ze mas jistotu ze bude stat za prd nez abys zvolil nekoho jineho s tim, ze je tu pozue riziko, ze to bude stat za prd? Pripadne souhlasit se stavajicim stavem politiky a nevolit vubec?

    Tva volba. Nic me po tom. Muzu akorat dumat, kde se v lidech ten defetismus bere. Na volby sere 60% volicu. Kdyby zacali volit nejake jine politicke strany, tak se to zakonite projevi.

    Lide jsou primo zodpovedni za stavajici stav. Je to jejich vina a nikoho jineho. Voli porad ty same nebo vubec, coz je prast jak uhod.

    Politici se taky boji, ze nevyhraji volby. Kdyby lide meli alespon trochu zodpovednosti a mene debility, zakonite by nam musel vladnout nekdo normalni a musel by vedet, ze nejaky pruser pro nej znamena konecnou.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.11.2009 22:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Nejaka pohroma by vedla k rozkladu spolecnosti a podrizeni osobnich svobod a ja nevim ceho spolecnemu usili o obnovu a vitezstvi a cokoliv.
    Ne. Říká se "dobrá doba - špatní politici. Špatná doba - dobří politici."

    A nevidím důvod, proč by snaha o obnovu měla vést k podřizováním osobních svobod. Z historie (například západní Evropa po WW2) je vidět, že lidé pracují na obnově sami a dobrovolně, protože si myslí, že to je potřeba. A není co krást. Naopak když je klid, lidi si vymýšlejí kraviny a politici kradou, protože ví, že ukradené vlastně nikomu nebude chybět.
    Takze povazujes za spravne volit ty same bolsevizovane gaunery s tim, ze mas jistotu ze bude stat za prd nez abys zvolil nekoho jineho s tim, ze je tu pozue riziko, ze to bude stat za prd?
    Už jsi přestal bít svoji matku?

    A jinak není vůbec podstatné, jestli volit ty samé gaunery nebo jiné potenciální gaunery. Výsledek bude vždy stejný, protože ty ostatní strany se do parlamentu stejně nedostanou - a když jo, budou dělat stejný bordel, jako všechny malé strany (ODA, US, SZ) před nimi
    Pripadne souhlasit se stavajicim stavem politiky a nevolit vubec?
    Nevolit vůbec není souhlas se stávajícím stavem.
    Muzu akorat dumat, kde se v lidech ten defetismus bere.
    Stále ta samá zkušenost?
    Lide jsou primo zodpovedni za stavajici stav. Je to jejich vina a nikoho jineho.
    Jistě.
    Kdyby lide meli alespon trochu zodpovednosti a mene debility, zakonite by nam musel vladnout nekdo normalni a musel by vedet, ze nejaky pruser pro nej znamena konecnou.
    Samozřejmě. Jenže největší volební slovo má ta část národa, která si pamatuje dění v politice maximálně tři dny zpátky a hlavní životní hodnotou je pro ni vojebat zaměstnavatele (protože tam nahoře jsou kurvy manažerský, co nic nedělaj a jenom nás vokrádaj) a večer chlastat lahváče u televize.
    Quando omni flunkus moritati
    belisarivs avatar 6.11.2009 09:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Nejaka pohroma by vedla k rozkladu spolecnosti a podrizeni osobnich svobod a ja nevim ceho spolecnemu usili o obnovu a vitezstvi a cokoliv.
    Ne. Říká se "dobrá doba - špatní politici. Špatná doba - dobří politici."
    Rika se spousta veci.
    A nevidím důvod, proč by snaha o obnovu měla vést k podřizováním osobních svobod. Z historie (například západní Evropa po WW2) je vidět, že lidé pracují na obnově sami a dobrovolně, protože si myslí, že to je potřeba. A není co krást. Naopak když je klid, lidi si vymýšlejí kraviny a politici kradou, protože ví, že ukradené vlastně nikomu nebude chybět.
    To je fakt. To beru.
    Takze povazujes za spravne volit ty same bolsevizovane gaunery s tim, ze mas jistotu ze bude stat za prd nez abys zvolil nekoho jineho s tim, ze je tu pozue riziko, ze to bude stat za prd?
    Už jsi přestal bít svoji matku?
    Timhle me chces urazit nebo co jsi tim myslel?
    A jinak není vůbec podstatné, jestli volit ty samé gaunery nebo jiné potenciální gaunery. Výsledek bude vždy stejný, protože ty ostatní strany se do parlamentu stejně nedostanou - a když jo, budou dělat stejný bordel, jako všechny malé strany (ODA, US, SZ) před nimi
    Jenomze tohle vsechno byly porad ty stejne strany jako ta vlahnouci. Porad ti sami lide. Stejni paprdove co nemaji v politice co delat.
    Pripadne souhlasit se stavajicim stavem politiky a nevolit vubec?
    Nevolit vůbec není souhlas se stávajícím stavem.
    Nevolit znamena nechat rozhodnuti na jinych. Je to souhlas se stavajicim stavem. popirani teto skutecnosti je jenom alibismus.
    Muzu akorat dumat, kde se v lidech ten defetismus bere.
    Stále ta samá zkušenost?
    Z tech samych lidi. Politicka strana zalozena mladymi lidmi, kteri jsou znechuceni stavajicim stavem tu jeste nebyla.
    Kdyby lide meli alespon trochu zodpovednosti a mene debility, zakonite by nam musel vladnout nekdo normalni a musel by vedet, ze nejaky pruser pro nej znamena konecnou.
    Samozřejmě. Jenže největší volební slovo má ta část národa, která si pamatuje dění v politice maximálně tři dny zpátky a hlavní životní hodnotou je pro ni vojebat zaměstnavatele (protože tam nahoře jsou kurvy manažerský, co nic nedělaj a jenom nás vokrádaj) a večer chlastat lahváče u televize.
    Ne. Vsichni maji stejne pravo. A ta vetsina, co nejde volit je stavajicim stavem znechucena. Jejich hlas by byl nejsilnejsi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Jardík avatar 4.11.2009 11:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Kreténi zesraný, narvat jim palice do prdele. Tohle je prostě omezování lidských práv a svobod. Nepřipadá v úvahu, aby mě nějakej kokot 3x udal za stahování hudby z rapidshare, když je to naprosto legální a navíc to mám zaplaceno v rámci autorských poplatků ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Bedňa avatar 4.11.2009 12:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Základ je pokiaľ to neplatí nespať a nevypínať net :-) fakt sa táto doba rúti do úplnej prdele,
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    otasomil avatar 4.11.2009 15:27 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA

    >>>Dále se snaží rozšířit praktiku "třikrát a dost", kdy je údajný porušovatel ("pirát") po třech udáních odpojen od Internetu.

    Po udanich od koho ?

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Jardík avatar 4.11.2009 17:08 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Asi od kohokoliv, vždyť je to jedno. Nějakej dement si vymyslí, že jsem si stáhnul operační systém linux bez zakoupení licence, 3x to nahlásí a ty dementi odpojej net, to je přece logický ...
    Věřím v jednoho Boha.
    4.11.2009 17:09 motyq | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    tak to uz pak jedine vyrobit nejakou sifrovanou sit v ramci site se vsim vsudy od dns pocinaje az po nativniho klienta konce. takovy cypher-net. samozrejme dokud nebude postaveno sifrovani mimo zakon...
    http://wocis.net - můj píseček
    4.11.2009 17:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    To už tu máme - např. Tor a I2P. Nicméně postavit takové sítě mimo zákon mohou také - takový návrh teď třeba padnul na Slovensku.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Drom avatar 4.11.2009 19:11 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Nemuzou, ja si muzu pripojit cokoliv k cemukoliv a posilat si sem tam treba rohliky, co je komu do toho?
    Grunt avatar 4.11.2009 19:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Zajímavé, že toto např. neplatí u softwaru a každému je to úplně jedno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Drom avatar 4.11.2009 19:47 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Plati, proc by neplatilo? Akorat nekteri si mysli, ze ne :)

    Nebo tu radu nul a jednicek nekdo vlastni? Radsi si necham patentovat 11001100, ted jsem si to vymyslel, a jakejkoliv software, kterej obsahuje tuhle kombinaci, porusuje moje dusevni vlastnictvi... ehm ... jo a zpusobuje mi ujmu a ztratu (hlavne tim, ze ji vytvoril/zkopiroval na vlastni naklady pomoci pocitace za jehoz nekolik casti zaplatil uz autorsky poplatek)! :(
    Drom avatar 4.11.2009 19:51 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ted me napadlo, kdyz si vytisknu nuly a jednicky nejakyho nesvobodnyho souboru na papir a pak je zkopiruju na kopirce kamaradovi, zavrou me? Za nelegalni kopirovani nebo za neekologicke chovani vzhledem k velke spotrebe papiru? Nebo za oboji? Bude to driv, nez me odpoji bez soudu nebo az potom, co me budou kvuli podezrely aktivite sledovat?

    Me je na bliti :(
    xkucf03 avatar 4.11.2009 22:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Nejdřív ti udělají domovní prohlídku. Sice nic nenajdou, ale ponižující to bude dostatečně. Pak nějaké výslechy a po zbytek života tě budou střídavě odpojovat od internetu a zase připojovat – to aby mohli monitorovat, co tam děláš, když tě zrovna nechali připojeného.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 4.11.2009 19:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Co? To je nějaký vtip a nebo opravdu neznalost?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Drom avatar 4.11.2009 20:06 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Nechapu.
    Grunt avatar 4.11.2009 20:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Plati, proc by neplatilo?
    Pokud nepočítám GPL a její odnože, tak ne, neplatí. Bylo by si dobré něco o licencích nastudovat. Jen u GPL(a podobných) platí, že to co si zákazník koupí patří skutečně jemu a může si s tím dělat co chce mínus některá zaručená práva autorů. U téměř všech ostatních platí, že to co si koupí mu nepatří a nemůže si s tím dělat skoro nic.(obdoba DRM z hudební branže)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.11.2009 20:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA

    A sakra, špatná citace. Oprava:

    Jen u GPL platí, že si zákazník koupí produkt a může si s ním dělat co chce a co je komu do toho? U téměř všech ostatních už to neplatí a mnoha lidem je do toho opravdu hodně.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Drom avatar 4.11.2009 20:46 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Asi jsem mel poznamenat, ze ja jsem pouze pro GPL (a pripadne svobodnejsi licence). Navic jsem presvedcen, ze vsechny informace maji byt svobodne.

    To, ze situace je jina, je smutny, ale rozhodne to neni duvod ke zmene meho nazoru.

    Ja si proste myslim, ze "svoje" nuly a jednicky si muzu posilat (ok, "mel bych mit moznost si posilat"), jak chci. Jini si to nemysli. Ale to, ze to rika nejakej zakon, se kterym ja vlastne nemam nic spolecnyho a ani jsem s nim nesouhlasil, prece nedela z jejich nazoru spravnejsi variantu. A tak je to se vsim...
    Grunt avatar 4.11.2009 21:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    ani jsem s nim nesouhlasil
    Ale nesouhlasil si ani proti němu. To už je fakt komická situace.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Drom avatar 5.11.2009 17:29 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ano, prijde mi to absurdni, jsem nucen se ridit necim, s cim nemam vubec chut se zabyvat, nijak jsem se o to nezajimal a povazuju to za naprostou pitomost :( A nemuzu nic delat.
    Grunt avatar 4.11.2009 20:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Akorat nekteri si mysli, ze ne
    Teda kdybych byl kór svině, tak bych řekl, že 100% - 1% = 99%, což mi teda jako někdo nepřijde. No ještě, že svině nejsem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otasomil avatar 4.11.2009 17:27 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA

    >>>jedine vyrobit nejakou sifrovanou sit

    Ba ba i pouhe ssh bude zakazano pod hrozbou zalare.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Grunt avatar 4.11.2009 18:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Mě by hlavně zajímalo jak funguje ta Demokracie, protože zatím jsem z toho pochopil, že si vlastně můžeme zvolit kohokoliv kdo nám to odsouhlasí a implementuje, ale nemůžeme si zvolit, že to nechceme. A varianta, že nezvolíme nikoho, kdo by to schválil vlastně neexistuje, jen můžeme mít lepší pocit na duši, že jsme nezvolili ty, kteří to přijali, ale proti přijetí samotnému se nijak nemůžeme bránit. Tak to je docela výhoda, ne? Že by něco shnilého ve státě dánském?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 20:12 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    V mé bývalé práci se mi pošklebovali, že jsem paranoidní blázen, který je stižen teorii spiknutí. No nevím, ale všechny kroky EU a USA vedou k totalitě, v Evropě budeme mít fašistickou totalitní unii, kdy každý odlišný názor bude trestán. Aby ne, francouzští komunisti se před válkou jezdili učit ke Stalinovi (jako naši komunisti), Němci zase mají své zkušenosti s Hitlerem a jeho totalitní organizací státu, takže jak vidíte, zkušenosti jsou a to víc než bohaté, nakonec i naši postkomunisti určitě něčím přispějou. Tehdy na to nebyla technologie, ačkoliv IBM dodávalo nacistům nějaké registrační stroje, ale dnes, v době rfid čipů ... to prostě musí být ohromné lákadlo všechny lidi napřed dobrovolně, pak jako "prevence" pro ochranu dětí, a pak pro všechny povinně, očipovat jako stádo.

    Demokracie v ETU (Evropská Totalitní Unie - bude tu za pár let, nebojte se, budete u toho, jen se bude stále jmenovat EU) bude jen soubor keců, ve skutečnosti se bude skákat jak úředníci a na ně napojené "konzultantské" firmy písknou. Vidět je to krásně na GO, anebo koho chleba jíš, toho píseň zpívej - hlasy oponentů jsou zatím jen umlčovány - nebo na autorských právech a IT (šmírování apod.).

    Tipuju že za pár let na tenhle zápisek dojedu :-(
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    Jendа avatar 4.11.2009 20:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    V mé bývalé práci se mi pošklebovali, že jsem paranoidní blázen, který je stižen teorii spiknutí.
    Ano, to, co jsme nedávno psali do diskuzí, se začíná pomalu vyplňovat. Založil jsem si v bookmarcích složku, kam si tyhle věci ukládám. Namátkou v blízké budoucnosti se asi stane tohle a tohle (nedaří se mi vložit kotvu, hledejte „ako spoločnosť vytvára neurotikov“). Pro pobavení: o zákazu žárovek z 6. března 2008.
    ETU
    Ne, SESR (případně UESR anglicky).
    Tipuju že za pár let na tenhle zápisek dojedu :-(
    Vítej na seznamu.
    4.11.2009 21:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Vítej na seznamu.
    A kolikpak jich už tam je? Možná by bylo lepší udělat seznam těch co nejsou na seznamu. ;-)
    Jendа avatar 4.11.2009 22:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Vítej na seznamu.

    Hodně, ale to se nám zdá hlavně kvůli tomu, že na ABC jich je vysoká koncentrace. Mezi běžnými ovčany jich je minimum.
    Grunt avatar 4.11.2009 21:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Tehdy na to nebyla technologie, ačkoliv IBM dodávalo nacistům nějaké registrační stroje
    Heh.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 22:51 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ano, to jsem měl na mysli :-) Ale přiznejme si, nebyla to taková síla jako teď. tou technologií jsem myslel možnost zaměření člověka pomocí mobilu, připadně čipu, databázi DNA apod. Mimochodem, copak se asi děje s DNA, kterou člověk "odevzdá" při řešení nějakého kriminálního činu, ačkoliv se nakonec ukáže, že je nevinný? Je z registru smazána? Asi jsem naivní co :-)
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    Grunt avatar 4.11.2009 23:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Ale přiznejme si, nebyla to taková síla jako teď. tou technologií jsem myslel možnost zaměření člověka pomocí mobilu, připadně čipu, databázi DNA apod.
    Vždyť tehdá byla blbá sčítačka a třídička pro ty lidi také zázrak, který mnohanásobně zefektivňoval práci. A věřím, že z toho tehda byli stejně vypleskaní jako jsme my dnes právě z možnosti zaměření člověka pomocí mobilu, případně čipu, databázi DNA apod.(Dnes byla zase třeba vypleskaná moje babička z pro mě úplné samozřejmosti &ndsah; že existuje jakási krabička(GPS, kdo by to nepoznal), která mluví a bliká a přitom říká a ukazuje kam jet) A to jen ještě netušíme co všechno si pro nás budoucnost chystá za technologie.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.11.2009 10:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    A to jen ještě netušíme co všechno si pro nás budoucnost chystá za technologie.
    tušíme (nemohl jsem si pomoct ;-))
    vencour avatar 5.11.2009 21:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA

    Tak co, Češi (Moravané, Slezané ...), jsme v Evropě. Už se neni kam schovávat, na co vymlouvat, my, vy, oni. Stálo by za to se ozvat "tady nás máte, máte/máme tu pěknej chlív, načase s tim něco dělat ..."

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.11.2009 23:00 Hanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Únik informací o obsahu ACTA
    Když se vám nelíbí, co vám Parlament schvaluje, tak to dejte k Ústavnímu soudu. Pohledejte, co je tam protiústavní, co porušuje vaše práva, případně je v rozporu s mezinárodní smlouvou a on vám to prostě zruší. Easy. Takže Good Luck...
    xkucf03 avatar 8.11.2009 23:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Pověsit
    Obávám se, že tak „easy“ to není a že právo u nás nefunguje tak dobře, jak by mělo. Nicméně jeden uživatel tu má hezký výrok v patičce: „Houby samet. Rovnou na kandelabr.“ :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.