IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.
Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.
Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.
Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.
MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.
Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.
Databáze DuckDB (Wikipedie) dospěla po 6 letech do verze 1.0.0.
Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.
Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.
Nejprve jsem zkusil Snajpu a jeho vpsfree.cz, které prezentuje i zde, ale OpenVZ se ukázalo jako nepoužitelné - není možné nahrát moduly do jádra.Jo, sypu si popel na hlavu, že jsem to nikam na webovky nenapsal, že se OpenVZ nehodí k čemukoliv co pracuje na nižší vrstvě než aplikační (až na pár vyjímek). Je to daň za nízkou režii pro virtualizaci.
Použil jsem tap, protože bonding funguje na vrstvě Ethernetu (tun pracuje s IP pakety). Opravte mě jestli se pletu - s tap by to udělat vůbec nešlo.Nemělo tady být s tun by to vůbec nešlo? (Btw. zkus ten blogpost nabídnout Robertovi, třeba ti to vydá jako článek)
taky me to napadlo, chtelo by to nejaky obrazky atd. ... mozna az to dodelam
No, nevim. Mám na starosti jednu menší síť a tento princip tunelování by se mi zrovna moc nezamlouval. Když už tak ECMP(Equal Cost Multi-Path) Routing. Ten používám i já.
coz je v mem pripade problem
Jo, přesně tak
coz je v mem pripade problemProč?
Moc pekne napsany clanek. Nicmene platit za dve pripojeni hmm to je trochu luxus.
Přesně, navíc, když jsou stejně obě nechutně pomalý...
No tak z pohledu zabezpeceni spojeni v pripade vypadku je toto reseni OK. Ovsem za dvojnasobnou cenu jen kvuli vyssimu uploadu tak to je vo nicem.
Kedysi som skusal podobne riesenie. (3x adsl)
V pripade vypadku jednej linky vykazoval ping cca 30% packet loss, kedze bonding nevedel detekovat vypadok linky (afaik tap nema potrebne ioctl) ale inak v podstate spolahlive.
Co sa tyka rychlosti ak si dobre spominam bolo to 3x rychlost jedneho spojenia minus cca 20%. A pokial viem, dalo sa nejako urcovat v akom pomere bude bonding rozhadzovat packety do jednotlivych tunelov (toto opat nemal ako zistit system sam) ale ja som nepotreboval, kedze linky boli identicke, mozno by si sa este mal skusit pohrat s tym. Inak ich tusim rozhadzoval rovnomerne do oboch, cim sa prakticky cakalo na ten pomalsi. Ale to uz bolo dost davno, teraz uz si naozaj nespominam.
mrkni do manualu
To samozrejme vie, ale vtedy ide o realne sietovky kdezto tu sa bavime o tun / tap device.
No neviem, uz si nespominam, ako sa to presne spravalo, ale asi ano, ten arp monitoring by to mal po nejakom timeoute zistit.. Kazdopadne ani som to nejako neriesil a vypadky som detekoval na inej urovni aj s notifikaciou a tak.
Tiskni Sdílej: