abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1063 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    9.10.2011 20:10 | Přečteno: 2179× | Linux | poslední úprava: 9.10.2011 20:09

    Co při nočních šichtách posloucháte a pijete?

    Testoval jsem vlivy toho co se poslouchá/pije na výkonnost při práci do rána, výsledky určitě nebudou univerzální, nicméně minimálně pro mě přínosné.

    V poslední době pracuju na dvou projektech, na které je 100% soustředění naprostá nutnost, vyrušení či ztráta koncentrace znamená ztrátu práce za posledních xx minut, jal jsem se tedy vypilovat techniku k dokonalosti. Testy probíhaly cca 2 týdny, níže popisuji výtah z průběžných poznámek, je to takové shrnutí.

    Příprava

    Před testovacím dnem jsem vždy naspal 8 hodin, aby se vyloučil vliv spánkového deficitu, čistých 8 hodin to nebylo, po 7 hodinách jsem se budil a usnout nešlo, spánkový deficit je tedy vyloučen.

    Test začíná vždy v 8 hodin večer, kvůli vyloučení škodlivých vlivů, 8 hodin večer je totiž doba kdy doma nastává úplné ticho.

    Aby se vyloučily další vlivy, test probíhal s naprosto čistým stolem, na kterém byl jen monitor a klávesnice.

    Aby se vyloučily další vlivy, celý den před testem jsem pil jen čistou vodu a jedl normálně.

    Test

    Zvuky, vliv okolních zvuků se ukázal jako naprosto klíčový pro koncentraci, začal jsem s naprostým tichem, žádná hudba, psaní na tiché klávesnici, stišené větráky. Nedokázal jsem udržovat pozornost, nevědomě jsem si začal rytmicky klepat nehty o stůl, hrát si s mezerníkem, "tancovat" na židli, koukat se do mísnosti.. Když jsem si všiml že nedělám co mám, ztráta koncentrace..

    Vypnul jsem stišení větráčků a vyměnil klávesnici za jinou co je slyšet. Výsledek byl až překvapivý, zvuky na pozadí pomohly, ztráty koncentrace se snížili na minimum (cca jednou za 3 hodiny).

    Nasazením sluchátek s hudbou se toho moc nezměnilo, ztráty soustředění byly minimální, nicméně jsem si zpíval, "tančil" ale neustále pracoval.

    Měnil jsem i to co šlo ze sluchátek, běžně poslouchám oblíbené písničky Pavla Bobka a Jarka Nohavicu, ale nepozoroval jsem větší rozdíl při výměně za metal, swing, vážnou hudbu či nynější mainstream.

    Pití, běžně si dělám kbelík kafe s mlíkem (1:1.5 + hromada cukru a hromádka smetany) a k tomu čokolády, nemám problém být do oběda naprosto čilý, nicméně má to potíž v častém močení. Za noc nemám problém vypít 3-4 litry kafe, ale kofein díky kofeinu to jde okamžitě ven, tudíž to není ideální řešení. Čaj (kvalitní) je na tom obdobně. Energy drinky se neukázaly moc účinné, k ránu už jsem odpadával, nehledě na jejich cenu. Voda měla kupodivu jen o trošku horší účinky než energy drinky. Pivo se ukázalo jako nepříliš vhodný nápoj, kvůli neustálému chození na záchod a že by nějak přidalo na výdrži to ne. Hruškovice byla vyloženě špatná volba, v 11 večer jsem se klimbavou chůzí vydal do nejbližší hospody. O zbytku dne nic nevím, kód naštěstí zůstal neporušen (nebo mě čeká nemilé překvapení).

    Z toho plyne že největší budič je kvalitní čaj či káva. Důležité je pít pravidelně, když máte žízeň je zatraceně pozdě a výkonnost klesá. Vhodným doplňkem by byl nějaký systém automatického zbavování moči, či pleny.

    Ostatní: Běžně si každé dvě hodinky dám 2 minuty, kdy udělám pár kroků, protáhnu tělo a oční bulvy. S vynecháním tohoto cvičení jsem ho začal nevědomky provádět při práci, což je nežádoucí. Kupodivu velice důležitá je teplota a kvalita vzduchu v kterém se pracuje. Běžně mám otevřené okno, při zavřeném se během pár hodin udělá teplo a vydýchá se vzduch, což má za následek únavu. Neméně důležité je správně sedět, bolavá záda jsou rušící.§

    Informace zde obsažené nejsou objektivní, přesné ani moc kvalitní, proto jsem výsledky pozorování nejdřív ani nechtěl zveřejnit, nicméně hodí se k vyprovokování ostatních k prozrazení svých technik, za což bych byl vděčný :-)

    Děkuji za pozornost, text neprošel korekturou, chyby a překlepy mi prosím odpusťte.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.10.2011 20:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Doufám, že už nikdy v životě nebudu nucen dělat noční šichty. Snad nejhorší noční šichtou byl silvestr 2000, který jsem strávil na noční směně helpdesku atlas.cz Nikde ani noha, kolegové vykalení kdesi bůhví kde. Oční víka zralá na sirky a neskutečná nuda.. Vleklo se to jak smrad.
    Migi avatar 9.10.2011 20:40 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    hej to je ideální představa pracovní doby. Nikdo neotravuje, svou činností bojkotuješ všeobecně uznávaný "svátek", co víc si přát. :-D
    10.10.2011 02:29 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jo, pro mně jako extrémní sovu je noc zcela optimální, protože vás níkdo neotravuje a člověk má čas na práci. Navíc patřím k těm "štastným", co se za běžných okolností nikdy nenudí, protože i když nemám co dělat, můžu přemýšlet o všem možném i nemožném (což je bohužel nevýhoda, pokud usnout opravdu potřebujete).

    No třeba zrovna minulou noc jsem z důvodů mohutného syčivému rourácení topeňového systému (jehož termostatické ventily navrhoval nejspíš někdo, kdo považoval termíny hydrodynamický odpor a turbulentní proudění za sprostá slova) jsem asi dvě hodiny řešil konfiguraci polomostu pro SSTC (úspěšně), nedávno jsem zas řešil možnosti "newarpového" "bezakceleračního" pohonu bez nutnosti násilnit zákon hybnosti (neúspěšně) nebo jak umístit běžně dostupné Peltierovy prvky do mobilního termogenerátoru tak, aby v něm šlo topit vším možným bez nebezpečí, že se jednotlivé články přehřejí (něco jsem vymyslel, ale výsledná potvora by byla moc těžká).
    12.10.2011 18:54 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Z meho mereni vyplynulo, ze ucinnost bezneho peltiera v rezimu generatoru je zoufale mala a navic 50W clanek vygeneruje asi 0.5W energie.

    Rozzhavena plotynka na 150 degC, clanek, hrnec se studenou vodou. Meren Ik a U0.

    Podarilo se dosahnout lepsich vysledku?

    Yokotashi

    chapadla.cz
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2011 20:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nevím, co děláš, ale vypadá to na peklo.

    Když přežiju mezi jednou a čtvrtou ráno, je to v pohodě... Ale dneska už se radši vyspím, ať nemám rozhozený režim. Další věc je, že se vyplatí nějaká obdoba režimu 30-30 (půl hodiny dělám, půl hodinu se věnuju něčemu jinému), pokud nejde o tupou mechanickou práci (z čehož bych se stejně zbláznil). Čaj funguje celkem dlouhodobě, ale nástup je pomalý, u kafe by to mělo být rychlejší, ale nechutná mi; v nouzi mám (na ráno) nachystaný ascoffin. Jo a samozřejmě rychlé cukry a žvýkačka (udržuje pozornost a 'svěžest'.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 9.10.2011 20:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Chybí ti tam zásadní nápoj: Motivace. Mě když něco chytne, tak ani nevnímám že už je zase den a sám sebe jak malé děcko matku přemlouvám, že se mi ještě do postele nechce, že ještě chvilku i když pomalu ležím na klávesnici. Ale jinak nemá cenu spánek nijak balamutit. Není to relaxace fyzická, nýbrž mentální a prostě po určité době mentální činnosti je potřeba na schlazení mozků ať si CNS budíš čímkoliv. Pokud cítíš že se ti chce spát a navíc už se houpeš na místě, tak není nic lepšího než si dát teplou sprchu a prostě si dát šlofíka (já to dělám přes den na krátké doby na kanape – tisíckrát lepší než libovolný nápoj). Se těšíš jak malé děcko až se zase probudíš. Navíc při spánku (resp. při dumání před ním, ale i během a těsně po probuzení) fungují některé důležité mozkové funkce (představivost asi nejvíc) a většinou se během toho období přijde na většinu důležitých nápadů. Sám též vyhledávám práci v noci jak jen to jde (žádné rušení, možnost maximálně se soustředit, vyhýbání se lidem, netřeba řešit dennodenní kraviny zvané život a možnost plně se věnovat práci,…), ale dlouhodobě to není dobrá strategie. Už jen kvůli tomu, že sluníčko má důležitý význam při tvorbě některých vitamínů a stopových prvků. S rušením je to takové ošemetné. Sám ho samozřejmě nemám rád, zas na druhou stranu občas je vyrušení na chvilku kdy opravdu musím od počítače (či jiného nástroje činnosti) a které bych si z vlastní vůle nedopřál tou nejlepší strategií. Máš možnost přemýšlet o problému aniž by si seděl přímo před ním. Navíc v noci si těžko vyjdeš na procházku (já už to jednou zkusil). Ale jak jsem řekl už na začátku: Když je dostatečná motivace, tak jde většinou práce od ruky sama jestli den nebo noc. Ale jinak můžu doporučit pro stimulaci nějaký dobrý Pu-Erh.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 9.10.2011 20:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    A jo, sorry. Jsem přehlédl, že asi myslíš noční otročinu (noční nucenou práci). No to je pak složitější. Ale základní strategie by se dala shrnout v podstatě do: Najít si nějakou jinou podpůrnou činnost pro zabavení (většinou kvůli klidu právě přemýšlení u něčeho) + kýbl Pu-Erhu. Záleží jestli si můžeš nebo nemůžeš dát šlofíka a jestli na té práci něco závisí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.10.2011 11:02 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Chybí ti tam zásadní nápoj: Motivace.

    Naprostý souhlas. Pokud motivace není, tak mozek těžko dokopeš k nějakému výkonu.

    9.10.2011 20:40 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Vetsinou redbull. Jsem schopny ho vypit nekolik litru za noc. Pokud delam na necem, co lze druhy den odladit (ale +- kod musi byt hotovy), tak si obcas dam whiskey, bourbon, vodku, pivo, vino - podle toho, co je zrovna po ruce. Jednu noc takto preziji, druhy den normalne pracuji, ale vecer uz moc nevydrzim - tak v jednu musim jit spat, abych neusnul za monitorem.
    9.10.2011 21:02 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    A jako napoj je dobra kombinace rumu s maté. :)
    Grunt avatar 9.10.2011 21:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    K poblití a posírání? Rozhodně lepší než soda-bicarbon v kombinaci s libovolným projímadlem. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.10.2011 21:30 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Kazdy fungujeme patrne na neco jineho ;-)
    Grunt avatar 9.10.2011 21:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Dovolil bych si mírnou korekci: Každý jsme se poblili a posrali z něčeho jiného. Někdo ze syntetiky a tak ji nemůže do smrti ani cítit, někdo z něčeho přírodního (resp. něčeho co se za přírodní vydávalo) a tak to přírodní nemůže do smrti cítit. Většinou za tím je jen pár iracionálních podvědomých naučených proměnných, balík předsudků a špetka nevole.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 9.10.2011 23:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Tomu se řiká Garciův efekt a já ho mam třeba na chlast nad 20 % lihu (protože sem se jednou brutálně ožral lacinou vodkou Kaiser Franz Josef, několikrát se poblil, skočil do rybníka atd.). Funguje to dokonale, stačí otevřít flašku lihu, čuchnout a už se mi nadzvedne kufr i po tolika letech. Když mi někde na nějaký události nutěj dát si třeba slivovici, tak tu jednu štamprli sice přežiju, ale dělam u toho ksichty a chutná mi to odporně. A po druhý nebo třetí by ta první už šla ven. Podobný je to s koprovou omáčkou, kterou mě nutili ve škole dojíst až sem se pak poblil. Dodneška ten humus nevemu do huby.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 9.10.2011 23:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    skočil do rybníka
    Ty si blázen. Proč když se ožereš skáčeš do rybníka? Vždyť prochladneš, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 9.10.2011 23:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Já nevim proč sem tam skočil, asi proto že sem byl ožralej a nevěděl sem co dělam. Taky sem pak myslim na mostě kecal s jednim kámošem kterej ale ten den nebyl vůbec ve městě, takže i nějaká ta halucinace musela proběhnout. Pak už si pamatuju jenom postel a kýbl. Bylo to na základce, dva lidi, jedna flaška, vypitá celá za půl hodiny a po pěti minutách pak začlo peklo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.10.2011 10:50 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Tuhle otázku myslíš vážně? :-)
    Grunt avatar 10.10.2011 18:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ne tak úplně. Ale mě do rybníka nedostali ani ožralého (leda v bezvědomí). Tak se štítím vody. Ale co, každý máme svoje. Já když se ožeru sice neskáču do rybníka, zas melu Německy, Anglicky, Francouzsky, Španělsky a ani mi nevadí, že jsem se ty jazyky neučil a že jinak ve střízlivém stavu neumím ani kváknout.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    poky74 avatar 9.10.2011 23:36 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Podobná zkušenost, byla to rozlučka se svobodou známéno, přišel jsem relativně pozdě, zbyl jen rum a kola, tak jsme se do toho dali, nějak jsem to přehnal, poblil jsem všechno co bylo v dostřiku..

    A asi před týdnem když jsem byl nemocný, tak jsem si do čaje kápnul trošku rumu, jak jsem se napil a ucítil ten rum tak jsem si poblil postel..

    Díky za ten název

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 10.10.2011 10:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To je ona, ta za všechno může!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.10.2011 15:36 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hm, tak na me to moc nefunguje. Kdyz mi umrel byvaly kolega a kamarad (kdysi jsme spolu delali na CSSZ a pak meli firmu), tak jsem se ozral tak, ze jsem po ceste domu tak ruzne postaval u sloupu, abych neupadnul (cesta Rysanka - Budejarna mi trvala asi hodinu), pak musel vybehnout z metra na Roztylech, tam jsem nejakou dobu blil u jednoho plotu za budovou, pote jsem zalez do metra a od te chvile uz nevim, co se delo. V kazdem pripade jsem se nejak dostal domu (cca ctvrt hodky pesky od metra Opatov), nebot rano jsem se probudil v kuchyni s flaskou rumu v ruce, z vetsi casti asi vylitou, nez vypitou, protoze pochybuju, ze jsem se trefil do huby :-). A od rumu s kolou me to neodradilo, i ted ho tu mam ve sklenicce...

    A nalitej jsem uz taky plaval, sice asi jen jednou, tedy pokud se pamatuju, kdysi na Machaci. Bylo to hodne pozde na podzim a vim, ze voda tam dost strasne smrdela, takze to je asi jedine, co jsem si z toho vzal, ozralej uz do vody nelezu :-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    10.10.2011 01:02 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jednou jsem po jedne znacce vodky sel plavat do more - mel jsem v sobe nejmene pullitr. Moc si z toho nepamatuji, rano jsem se probudil na plazi a pak dostal jsem se stopem do mista bydliste. Podle mapy jsem zjistil, ze jsem na volnem mori uplaval v noci cca 8km. Od te doby u more nechlastam - az na cuba libre, to nestoupa tolik do hlavy ;-)
    Grunt avatar 10.10.2011 18:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Podle mapy jsem zjistil, ze jsem na volnem mori uplaval v noci cca 8km
    Jako zácvik na La Manche?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.10.2011 20:43 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Kafe s mlíkem je naprosto k ničemu, kofein a melatonin působí protichůdně a v závislosti na poměru se dostavuje účinek kafe s různým zpožděním. Takže na chuť dobrý, jinak k ničemu. Mně se výborně osvědčil zelený čaj z pytlíku. Nejsem žádný znalec, takže vemu cokoliv (s příchutí broskve a opuncie mám asi nejradši).
    9.10.2011 20:48 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Kdyz jsem posledni pul rok odpadaval z CVUT (rozumej-vedel jsem, ze koncim), tak jsem najel na "americkej cas"-rikam tak dennimu rozvrhu, kdyz jsem chodil spat mezi 6-8 hodin rano, spal jsem tak do 13-15, pak jsem zasednul k pocitaci a delal na kompu zase pres noc az do rana.

    Asi to neni to, co jsi testoval, protoze ja jsem pres den spal. Ale musim rict, ze se mi rozhodne pres noc delalo lip. Bylo min rusivych zvuku z okoli, z venku neslo ani svetlo. To by clovek nerekl, jaky vsechny zvuky jsou pres den na pozadi. V noci je toho rozhodne min. Jako hudbu pouzivam vetsinou i ted new age, ambient, pripadne i zpivany alba. Docela jsem pritom pozoroval zajimavej efekt, kdyz jsem si pobrukoval nebo zpival s hudbou, dokazal jsem se vic koncentroval na cinnost na PC. Prisuju to tomu, ze se moje roztekanost soustredila na neco znameho, co uz me tolik nerozptylovalo pro premysleni a mohl jsem presne premyslet o problemu.
    9.10.2011 20:53 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Z toho plyne že největší budič je kvalitní čaj či káva
    Ještě bych zkusil šaratici, ta probudí naprosto spolehlivě.
    Vhodným doplňkem by byl nějaký systém automatického zbavování moči
    Doporučuju sbalit zdravotní sestru, ty mají tyhle věci vychytané.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    kotyz avatar 9.10.2011 23:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    1. Jó Šaratice, ta probudí i mrtvýho

    2. Jó, nechat se vycévkovat fešnou zdravotní sestrou, to je i druh péčka, jak se to jenom menuje, něco jako klinik fetiš to bude :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.10.2011 11:06 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Doporučuju sbalit zdravotní sestru

    To by pak nemohl pracovat tuplem. :-D Protože pohled na pěknou ženskou... vzrušuje. Což by mohlo rušit.

    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 11:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jsou i škaredé zdravotní sestry.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 9.10.2011 20:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ale když to tak čtu, tak vidím jediný problém: To co děláš se ti prostě dělat nechce a budeš dělat cokoliv jiného aby si nemusel dělat to co děláš. Pak je libovolná technika marná a přesouváme se do kvantovky kdy různé techniky můžou mít jen různé pravděpodobnosti úspěšnosti. Nejlepší technika v tomto případě je: Dělat něco jiného. Prostě si se dostal do stádia, kdy se dobrovolně/nedobrovolně terorizuješ. :-)
    Vhodným doplňkem by byl nějaký systém automatického zbavování moči, či pleny.
    Rád bych tě upozornil, že tohle už začíná zavánět opravdu šíleností a týráním zvířete sebe sama.
    Běžně si každé dvě hodinky dám 2 minuty, kdy udělám pár kroků, protáhnu tělo a oční bulvy. S vynecháním tohoto cvičení jsem ho začal nevědomky provádět při práci, což je nežádoucí.
    Chyba. Pravidelné pauzy s uniformními rozestupy a délkami pauzy jsou k ničemu. Ani ty bolavé záda nejsou tak hrozné, když si opravdu přesvědčený, že to co udělat musíš opravdu udělat musíš. Prostě to nevnímáš.
    V poslední době pracuju na dvou projektech, na které je 100% soustředění naprostá nutnost, vyrušení či ztráta koncentrace znamená ztrátu práce za posledních xx minut
    Nevím co děláš, ale co podobně jako u procesorů zkusit zavést nějaké registry (třeba v podobě papíru)? Mě osobně takové testování přijde šílené a na úrovni doktora Mengeleho.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.10.2011 11:09 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    vidím jediný problém: To co děláš se ti prostě dělat nechce

    To úzce souvisí s motivací, jak jsi psal výše.

    Dreit avatar 9.10.2011 21:02 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Co se týče pitiva tak ve chvíli kdy usínám nebo se nedokážu jednoduše soustředit u mě zafunguje vypít cca litr minerálky na ex, během několika minut mě nakopne tak, že jsem aktivní jak křeček na uranu ještě 2-4 hodiny, někdy i víc. Bohužel je pravda že pak odbíhám každých cca deset minut, protože buffer jeden litr opravdu neudrží. Stávám se průtokovým ohřívačem, ale to jak se do mě dostane litr minerálky (bublinky výhodou) mě nakopne opravdu nadprůměrně. Hlavní je dostat to do sebe bez většího přerušování.

    Nope
    Grunt avatar 9.10.2011 21:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ok, začínám si připadat jako jediný blázen, kterému zbyla špetka zdravého rozumu na zeměkouli.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dreit avatar 9.10.2011 21:35 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Kník!

    Nope
    10.10.2011 01:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hmmm, pokud po vypití litru tekutiny na ex musí někdo běhat co deset minut na záchod, tak by raději neměl ten litr na ex pít, protožer je jasné, že jeho tělo na to není zvyklé a to nakopnutí je možná (opakuju možná, nejsem doktor) důsledek toho, jak se tělo snaží vyrovnat s disbalancí elektrolytů (což může být v extrémním případě až smrtelné). Takže raději ne, hlavně pro subtilní jedince.

    PS: Pro ty, co jsou na to zvyklí, litr nic není, ledviny "trénovaných" pijáků se dokáží vyrovnat i s většímy přílivy tekutin, dokonce i bez toho běhání na záchod každých deset minut.
    Dreit avatar 10.10.2011 14:54 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Každých 10-15 minut, ale třeba až hodinu po vypití (jak kdy). Já myslim že to to tělo vydrží, nikdy mi nic nebylo a největší průšvih byla mononukleóza co mi odrovnala játra a v jednu chvíli zredukovala množství krevních destiček na zlomek tabulkových hodnot. V Praze už mě pomalu chtěli rozřezat na elementární částice aby zjistili co že se to se mnou vlastně děje a proč jim pár dní před dovršením plnoletosti umírám na stole.

    Ale podívám se na to, něco na tom určitě bude, díky :)

    Nope
    gtz avatar 9.10.2011 22:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Zeptejte se lidí např. za volantem jak oni to přežívají. Jeden rok jsem za kamaráda zaskakoval v autodopravě expres a mohu objektivně říct, že to byl tehdy záhul. Měl jsem štestí, že jsem tehdy dělal na volné noze jinak bych to nedal. Jako ráno naložit v 01:00 a jet s pár balíky dodávkou až někam do ǔstí/Chomutova apod. A druhý den to stejné. Takže moc spánku ani přes den ne, ale nějak se to přežilo. A to jen díky RB, kafi a cigárám. Někdy to bylo na padnutí, prostě zasloužené prachy.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2011 22:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    A to jen díky RB, kafi a cigárám.

    Šlo by to nějak rozvinout? Nějak mě nenapadá mnoho (žádné) nemocí, které by usnadňovaly přežití.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 9.10.2011 23:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    HINT: Nikotin. Něco jak pro smažku třeba heroin. Celá věda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2011 23:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nějak jsem se nedozvěděl o nezanedbatelných pozitivních účincích nikotinu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 9.10.2011 23:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    No ty si lečo, teda Kolíbáči. Kuřák bez nikotinu nepřežije (nebo si to aspoň myslí), stejně jako smažka nepřežije bez dávky (nebo si to aspoň myslí). Víc v tom nehledej. To je iracionální pud, tak se na to racionalitu ani nesnaž vytahovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2011 23:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Aha, tys' nepostřehl můj rýpavý, ehm, tón.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 9.10.2011 23:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    OK, tak si k tomuto příspěvku nalepte nálepku blbeček co to nepochopil, protože jsem postřehl leda… no to je jedno. Nech to hnít.Já bez odpovědi nějak budu žít.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 9.10.2011 23:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Na nějakou dobu Ti pomůže se probrat zbystřit pozornost tam kam je to potřeba. Po delší cestě se tato doba hodně zkracuje. Otázka je co jiného by Tě za volantem udrželo v pohodě?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 00:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Doporučuje se žvýkat a lze používat záležitosti jako kofein. A neřídit, viz odkaz níže.

    Nikotin sice jako stimulant působit dokáže, ale docela zanedbatelně vzhledem k důsledkům kouření, nehledě k tomu, že za řízení bez řádného odpočinku bych kopal do zadnice (eufemismus).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 00:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    máš řidičák? --- myslím na auto, nemyslím na kolo

    až ti výzkumníci začnou chodit do normální práce tak budou dělat to co dělají všichni kolem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 00:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ano.

    Chovat se iracionálně?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 00:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To není iracionálnost, ale nutnost. 90% lidí co znám co jezdí s TIR dělají vše proto, aby měli plat, uživili rodinu apod. a v dnešní době to ani jinak nejde. A ti ostatní lidé, tam je to jen spěch a nic jiného. I to jak lidé jezdí na dovolenou je to vlastně jen naší dobou. Spěchají a neuvědomují si, že na to prostě nemají, aby takový zátah udělali naráz. Pak se není dovit, že bourají. Člověk také musí vědět, kdy na něj ta únava leze a co si s ní počít. Jak je v tom článku psané o nočních jízdách, pak myslím, že je to celkem blbost. Noční jízdy jsou na 100% v pohodě, žádný provoz, klid a pohoda a když na tu jízdu jedeš odpočatý pak únavu cítíš až když vyjde slunce. A to je ta nejhorší kombinace - ranní slunce a ranní provoz.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 00:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Statistika je sviňa, že?

    Můžu to brát tak, že je super, že je někdo masochista a jde dělat (celkem potřebnou) práci, která zahrnuje kontakt (čmuchový) třeba s toluenem. Jenom bych se pak nerad podílel na jeho léčbě a byl bych velmi nerad, kdyby tím ohrožoval své okolí (případ řidičů, tak mě napadá, jestli tolik* kamioňáků dělá chyby z ospalosti/nepozornosti, nebo jsou to prostě hovada).

    * relativně to tak strašné nebude
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 13:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    kamioňáků dělá chyby z ospalosti/nepozornosti
    když nějakou dobu jezdíš pak přestaneš vnímat náklad, délku, váhu jedeš prostě jako kdyby normálně. A většina nehod je právě z tohoto případu : podcenění stavu vozovky v kombinaci se stavem auta/nákladu. Spousta nehod je i díky špatnému značení našich cest (značka upozorňující na zúžení vozovky je umístěna zpravidal kousek před tím a ty s osobákem zabrzdíš, ale on když má 20t za sebou bude mít velký problém).
    Jenom bych se pak nerad podílel na jeho léčbě a byl bych velmi nerad, kdyby tím ohrožoval své okolí
    Ty se na něčem podílíš? Však studuješ ne? O tom bych tam mohl psát já, když jsem v pracovním procesu od roku 1982 :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 15:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hint: Podmiňovací způsob.

    BTW studium != nulový přesun financí ke státu (byť bilance je jiná věc)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 10.10.2011 10:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    A seš aktivní řidič nebo ho máš jenom na parádu jako já? Jestli je správně B, tak bych na tvym místě moc nepoučoval ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 10.10.2011 13:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Já ho tipuju na svátečního řidiče. Pustit ho do města nebo nedejbože někam do cizího velkého města nebo jen na dovolenou do chorvatska :-) to by bylo troubení
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 15:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    O svátkách fakt nejezdím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.10.2011 20:27 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nějak jsem se nedozvěděl o nezanedbatelných pozitivních účincích nikotinu.
    Obecne nevim, ale je vcelku zname, ze nikotin pomaha schizofrenikum (a mezi schizofreniky je taky o dost vic kuraku). Viz treba tady.
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2011 20:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nejsem si jist, zda by schizofrenici měli být profesionálními řidiči.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 9.10.2011 23:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    90% a více lidí co dělají podobné věci, tedy jezdí tak kouří. Nejen, že je to droga, ale aspoň ti na nějakou dobu pomůže přežít. Tehdy jsem to s sním dělal cca 5 měsíců a jako mohu říct, měl jsem dost. Sice to byl pěkně placený kšeft, ale peníze nejsou vše. Jak jsem psal zakázky byly i takové, že ráno naložení v 01:00 někam do ǔstí, chomutova a Liberce. Vracel jsem se kolem 16:00 domů. Doma nebo z auta jsem vyřizoval maily apod. doma jsem znal jen postel/koupelnu a nic jiného. Někdy i so+ne byly plné. A byly i takové kšefty zajet pro něco někam dolů do Itálie jen na otočku. I ve 2 lidech to byl slušný záhul. Kafe + cola jednou za hodinu cigáro nebo někdy se jít jen tak projít.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 9.10.2011 23:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To už neni práce ale totální nasazení. A možná ještě víc než to ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 10.10.2011 00:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Dělal jsem to tehdy kvůli prachům a znám i dnes hodně lidí, kteří něco podobného dělají. Problém tehdy i dnes bylo říct ne, jak jsi jednou řekl ne, tak se na tebe příště každý vyprdnul. Jako tehdy ta firma platila cca 13,- kč/km jak cesta tam i zpět tak i proto jsme se tehdy toho drželi.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 10.10.2011 00:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Zvykneš si, nic jiného se nedá :-) Musíš pak hledat jen ty pozitiva. Jakože, zaplatím hypotéku, uživím rodinu apod.

    o rok později když jsem se vrátil do normální práce jsem se vracel z jednání z chemičky v chomutově (nebo tam někde), přijel jsem domů někdy odpoledne, na chvíli jsem usnul u TV a k večeru mne moje drahá polovička budila slovy "víš, že dnes odjíždíme na dovolenou". Tehdy byly nějaké problémy na dálnici apod. a tehdy jsem byl za volantem jen 17 hod. (spát se v koloně nedalo). Dojel jsem, vynesl jsem naše věci dal jsem láhev rakije, a byla ze mne mrtvola :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 10.10.2011 10:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To ste se mohli za tim volantem vystřídat, teda jestli má drahá polovička papíry a jezdí, a ten druhej se moh vyspat. Když člověk jede sám tak tu možnost nemá.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 10.10.2011 13:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    žena papíry nemá
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    10.10.2011 13:25 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    to jako fakt?
    gtz avatar 10.10.2011 14:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nedělám si srandu, manželka papíry na auto nevlastní. Vždy jsem to musel odřídit já. Nejhorší byl rok tuším 2000, kdy jsme jeli někam a v tom roce utekl nějaký vězeň. Tehdy jsem stál na Laa cca 4.5hod a to se spát nedalo, auta se sunula metr po metr. Cesta dál byla jak v Rakousku tak i Slovinsku ucpaná, že tehdy jsme jeli kolem 21:00 z domu a na místě jsem byl kolem 15:00 odpoledne. Vždy jsem vše odřídil sám :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 10.10.2011 14:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    a od těch blahých dob jezdíme jen do Itálie (dcera si v roce 2000 poškrábala nohu o nějaký kamen, k tomu šlápla na ježka takže ji nikdo do CRO nedostane) a jen přes italskou cestovku (Italské ceny, slušné jednání)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 15:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Zvykneš si, nic jiného se nedá :-) Musíš pak hledat jen ty pozitiva. Jakože, zaplatím hypotéku, uživím rodinu apod.

    ...nedožiju se ve zdraví důchodu. ~.^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 18:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    No to nikdy nevíš, mně je jen 47 a také nevím jak doklepu těch zbytek let do důchodu. Do 65 je strašně daleko.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 10.10.2011 19:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To se stejně nedožiješ tak jako tak, buď se bude chodit do důchodu ve stovce nebo je zrušej úplně (a to co si lidi na důchod budou spořit ve fondech už nikdy neuvidí).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 19:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jak víš, že se nedožiju?

    Mám genetické dispozice a můžu se stát rentiérem nebo invalidou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 10.10.2011 20:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jestli žádný důchody nebudou, tak nedožiješ ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 20:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Věk odchodu do důchodu mám cca 69 let. To by museli měnit tabulky de facto se zpětnou platností, leda by došlo k nějakému katastrofickému scénáři nebo výrazným změnám ve společnosti, nicméně pokud bereme v potaz toto, je třeba uvážit, že se mohu odebrat do důchodu jiného než státního starobního.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 20:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Můj odchod je 16. Květen 2029. Dokážeš si představit jak budou lidé nad 60 let chodit do práce a jaké budou podávat výkony? A dnes lidé co jim je nad 50 tak mají problém sehnat práci (i lidé co mají VŠ mají problém s tím).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 20:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Otázka rekvalifikace, byť podmínky nejsou zcela ideální, když se někteří nejsou schopni vůbec kvalifikovat. Nebo je druhá varianta -- jak dlouhou životnost má lidské tělo bez údržby umělou zdravotnickou péčí? Tím by se celá důchodová reforma vyřešila.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 21:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Rekvalifikace? hloupost. Uděláš sice rekvalifikaci, ale žádný pracák ani nikdo jiný ti tu práci nesežene. A tím pádem jsme zase na začátku, máš sice rekvalifikaci, ale již žádnou praxi.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 21:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jó, tak se budou nezaměstnatelní čekatelé na důchod posílat do pracovních táborů, problém vyřešen.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2011 23:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    90% a více lidí co dělají podobné věci hledá útěchu v drogách a pak tvrdí, že jim to pomáhá... chápu to dobře, předpokládám.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 00:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    drogy a nikotin to je hodně podobné, ale u nikotinu můžeš nějak říct ne, ale u drog to zase tak jednoduché není. Neznám člověka, co by dělal TIR apod., který nekouří. Hledal jsem i něco jiného co by mne nějak tehdy drželo, ale nic jsem nenašel.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 00:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Závislost na nikotinu je nemoc, byť jde o závislost psychickou, a o důsledcích kouření snad netřeba diskutovat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 00:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    když by jsi něco takové dělal ty, tak by jsi také začal.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 00:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nemyslím. Především bych pravděpodobně nevykonával takovou práci, protože s příslušnou kvalifikací se nejspíše dá sehnat i jiná práce a nemám ve zvyku obětovat své zdraví z podobných důvodů. Pokud se někdo rád huntuje, dobře mu tak, ale byl bych rád, kdyby se to projevilo na systému zdravotnictví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 00:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jde o prachy o nic jiného. Někdo musí ty věci do těch supermarketů dovézt, aby jsi si je mohl ráno nakoupit. A i když na ty Tiráky nadávám tak vím dobře jak těžký chleba mají.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 00:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Money-driven society, yep.

    Ne, já skutečně nejsem typický zákazník.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 10.10.2011 10:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.10.2011 10:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Někdo tu práci dělat musí. Buď rád že to nemusíš bejt ty.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 10.10.2011 18:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    drogy a nikotin to je hodně podobné, ale u nikotinu můžeš nějak říct ne, ale u drog to zase tak jednoduché není.
    Jo? IMHO jsou Metamfetamin a nikotin na stejné úrovni akorát Metamfetamin má větší amplitudu (to jak na zdraví, účinky tak na případný absťák…a vlastně ještě asi i cena). Když máš absťák tak je IMHO docela jedno jestli se třepeš jak osika a nemůžeš kvůli tomu nic dělat nebo mozek dostává neustálé přerušení potřeby další dávky nikotinu a nemůžeš na nic jiného myslet a tak pomalu nic jiného dělat. Ono docela ironicky, nitrožilní podání nikotinu by mohlo být (IMHO) zdravější (za dodržení všech bezpečnostních podmínek při práci s lékařský materiálem) než ta, která se používá běžně. Ale nejlepší je samozřejmě nekouřit.
    Neznám člověka, co by dělal TIR apod., který nekouří.
    Čistě pro zajímavost: Ti alkoholici se také nestali alkoholiky z toho důvodu, že by je to bavilo a nebo že by neměli co jiného na práci. Sám znám spoustu lidí. Někdo holt prostě neustálý, nikdy nekončící nápor sraček 24/7 není schopen přijímat donekonečna. Resp. neznám nikoho kdo by byl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 10.10.2011 18:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Na odvykání kouření jsou již jisté věci - žvýkačky, náplasti apod., které nyní jsou celkem slušnou alternativou. Jsou sice dražší v počátku, ale pak člověk přestane. U drog jako je perník atd. tak jednoduše přestat nelze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 10.10.2011 19:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Na odvykání kouření jsou již jisté věci - žvýkačky, náplasti apod
    Což je jen postupné kontrolování dávky a její cílené snižování. Ale co jsem tak slyšel, tak to prej také není žádný med, zvlášť pro silné kuřáky (na někoho kdo dává Stařeny bez filtru jako zákusek po obědě bych to radši ani nezkoušel). Kdo ví jak by to bylo kdyby existovali žvýkačky a náplasti napuštěné peřím. :-) Nějak to na těch odvykačkách přece dělat musejí, ne?
    U drog jako je perník atd. tak jednoduše přestat nelze.
    No ono je to jen o vůli. Na něco tvrdšího než nikotin je potřeba i tvrdší vůle. Jsou samozřejmě známy případy vyléčených, ale s jakou úspěšností?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 19:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ona ta úspěšnost odvykání kouření také není velká, byť jde 'jen' o psychickou, ne fyzickou závislost.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 10.10.2011 19:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Mě to vysvětlovat nemusíš. Každý kuřák si myslí, že přestat je jednoduché :-)
    byť jde 'jen' o psychickou, ne fyzickou závislost.
    Čistě pro zajímavost: V tomhle se od methu moc neliší a přesto jde o jednu z nejtěžších známých závislostí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 10.10.2011 19:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Před nějakou dobou ty žvýkačky byl tyfus, že se Ti po pár minutách málem obrátil kufr. Známý s tím chtěl seknout a musel použít 2 naráz, aby dostal svoji dávku. Nakonec používal 4 kusy během hodiny a finančně to bylo ještě horší než kdyby hulil. Náplasti jsou něco podobného.

    Startky byly vždy jedny z nejkvalitnějších tabáků (byl to a je odpad ze Sparet).

    Jeden člověk byl u nějakého toho léčitele, který nějak dokáže aby jsi přestal (prý je to něco jako výplach mozku). ten borec je někde až nahoře v Čechách, má narváno každý den a ten zákrok stojí jen 600.- Ale než se tam jede tak se musí jeden den nekouřit a to hodně silných kuřáků prostě nedá.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 10.10.2011 19:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nakonec používal 4 kusy během hodiny
    Místo krabek sjížděl pixličky jako Dr. House. Žvýkal jako o život. To je teda pokrok :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 10.10.2011 20:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    100 žvýkaček s obsahem nikotinu 2mg nebo 4mg stojí kolem 695,- kč. Tedy jak karton nějakých levnějších cigaret. Jak mi říkal kamarád tak měl problém se dostat pod 15 žvýkaček denně. Po 3 dnech mu bylo tak blbě, že žvýkačky vyhodil a začal normálně kouřit. Dnes to stojí cca těch 695,- před tím stály o cca 40% víc.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 10.10.2011 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    15 žvíkaček denně! Příprava na olympiádu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 10.10.2011 20:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Nevím kolik je min. dávka, ale po cca 3-4 dnech se vrátil k osvědčenému způsobu jak dostat nikotin do krve.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 10.10.2011 21:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Intravenózně?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 21:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ne, vysát čáru.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 10.10.2011 21:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Starou cestou přeci :-) vdechováním kouře. Vím je to droga, sám jsem se pokoušel přestat vícekrát a max. jsem to omezil.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.10.2011 20:58 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    No ono je to jen o vůli. Na něco tvrdšího než nikotin je potřeba i tvrdší vůle.
    Ono to je take otazka neurofyziologie. U dlouhodobeho uzivani nekterych drog dochazi k rozhozeni chemickych jevu v nervove soustave (produkce neurotransmiteru a citlivost receptoru), jak se organismus 'adaptuje' na drogu, a okamzite vysazeni (bez substitutu) muze vest k znacnym problemum, napr. u tezkeho alkoholismu i k smrti (rozhozena autonomni nervova soustava zpusobi srdecni kolaps).
    Grunt avatar 10.10.2011 19:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Proto jsem radši zastáncem zdravého spánku než-li výkonů a stimulantů. Oni totiž nejsou vůbec zadarmo (a nemyslím zrovna cenu v korunkách)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 10.10.2011 18:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hledal jsem i něco jiného co by mne nějak tehdy drželo, ale nic jsem nenašel.
    :-), si vyber.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 11.10.2011 17:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hledal jsem i něco jiného co by mne nějak tehdy drželo, ale nic jsem nenašel.
    Ještě mě napadl kokain. Což takhle zkusit za jízdy žvýkat lístky koky? Při žvýkání je nástup právě strašně pomalí (až po několika hodinách – celonoční žvýkání by mohlo způsobit požadovaný nástup někdy právě nad tím ránem) a nevím, že by z toho měli domorodí indiáni nějaké vážné následky (ale o tom fakt nevím vůbec nic). Jen by asi mohl být problém s jejich sehnáním. Ale jinak si myslím, že je to potřeba rozdělit. Pokud je to noční klidná jízda někde po dálnici nebo jiné rovném úseku, tak je IMHO potřeba mentálně relaxovat, odpočinou si a připravit se na horší úsek (nad ránem, popř. ráno). K navození mentální relaxace by zase mohl pomoct nějaký beta-Carboline (to už je sehnatelnější víc než ta koka). A třeba zkombinovat obojí. beta-Carboline má nástup poměrně hned, člověk odrelaxuje a na ráno ho probudí nástup kokainu. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 11.10.2011 18:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To bylo dávno, takové šílenosti již dnes nedělám. Tehdy se to dělalo jen pro prachy pro nic jiného. A jak píšeš noc pokud je klidný provoz je v pohodě (rádio, hovory přes CB), nejhorší je to nad ránem a když vychází slunce. Pak další jsou přechody mezi např. tunelem a světlem. To po nějaké době za volantem jsi jak pitomej.

    Naposledy kdy jsem takto jel pryč po delším jednání v Liberci jsem si dal jedno kamikadze a myslel jsem, že usnu. Musel jsem zastavit pořádně se protáhnout, namočil jsem ksicht a sám sebe do nějakého potůčku a bylo mně hned fajn.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.10.2011 23:42 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    jako chápu americkej cyklus jak je popsanej o pár příspěvků vejš, ale jinak se mlžu na práci přes noc nonstop pěkně vyprdnout. když jsem ospalej tak jdu spinkat. práce v noci a při únavě je mor, na to přijdeš časem.
    kotyz avatar 9.10.2011 23:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Když se ti nechce dělat tak nepomůže nic. A když se do něčeho položíš tak neni potřeba žádný stimulace, to pak jde samo a dlouho, ideálně dokud to neni hotový nebo v tom horšim případě dokud už dál nemůžeš.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.10.2011 00:16 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    to kafe s mlekem me pripada jako docela nesmysl, mleko se dlouho travi a odkrvuje se tim mozek. Kdyz uz kafe tak jenom s cukrem.
    nicmene kafe se me na nocni praci nelibi - ucinek kofeinu je prilis rychly a kratky. pres noc piju sladky cerny caj v mozstvi klidne 2 litry za noc a nemam problemy s usinanim.
    hudba - pri bezne praci posloucham nejakou elektroniku, nejcasteji DNB ale zjistuju ze pokud se potrebuju opravdu na neco soustredit tak jedine ticho.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    pushkin avatar 10.10.2011 07:42 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Hruškovice byla vyloženě špatná volba, v 11 večer jsem se klimbavou chůzí vydal do nejbližší hospody
    :-D
    10.10.2011 09:15 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Na to kafe a energy drinky bacha. Já třeba byl vloni odevzdat žlučník.
    10.10.2011 09:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Sakra nestraš. Tak mladej a už odvařený žlučník. Co pak asi čeká nás starší zatím kompletní?
    pushkin avatar 10.10.2011 09:28 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Ono je to dost individuální. Nedávno byla žlučník vrátit známá, o které bych směle prohlásil, že žije velmi zdravě a aktivně. Jakmile máš špatný genetický vlohy, tak nepomůže nic, ale když jsou dobrý, tak si můžeš dovolit docela dost.
    10.10.2011 09:28 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jo mé zkušenosti jsou podobné. Při absolvování zkoušky z pokročilého c++ byly klíčové :) (na MFF, byly docela dobře špekovité úkoly).

    Jak někdo nademnou nadhodil, tak by bylo dobré ještě vymyslet nějak ten čaj, aby neměl devastující účinky. Já například nepiji moc silný (při práci), ale piji ho hodně. Tím dostávám dost čajovým látek a hodně vody.
    10.10.2011 09:34 pm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Osvědčilo se mi v noci pití maté, ale je to už dávno
    xvasek avatar 10.10.2011 11:33 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Přesně tak, maté, tečka. Všechno ostatní jsou jenom slabé náhražky. Na mě má velmi žádoucí účinky, zbystří se mi myšlení a uklidní tělo, u velkého množství kávy mi to přijde opačně - začnou se mi klepat ruce a nemůžu se soustředit.

    Jednou jsem si dal večer v čajovně u kamarádky bum-bum maté - extra porce. Pak že jako půjdu spát, do půl páté jsem se jenom převaloval v posteli a pak jsem si řekl, že to takhle nemá cenu, tak jsem šel do práce.
    10.10.2011 11:38 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Na mě třeba maté skoro vůbec nepůsobí.

    xvasek avatar 10.10.2011 12:56 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Dáváš si tam toho málo. :-)
    10.10.2011 13:00 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Můžeš prozradit, jak maté připravuješ? A jaká je tvoje maximální dávka?

    xvasek avatar 10.10.2011 13:31 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Klasika - mate green, klidně i dochucené - třeba s vanilkou je fajn. Maté se IMHO dává víc, než čaje, já dávám cca polévkovou lžičku mírně na kopec (jako bys to tou lžičkou vybral z pytlíku) na dvoudecový hrnek, 100°C voda, nechat cca 4 minuty. Ale jinak podle chuti, kávu má taky každý rád různě silnou.¨

    Když se maté dělá v kalbase (to je vykotlaná tykev nebo jí tvarově podobná nádoba), tak se ta tráva (maté není čaj) nechává normálně uvnitř a pije se to brčkem s filtrem, takže to jde luhovat i "neomezeně dlouho".

    Maximální dávka jsou pro mě cca dva takové hrnky za den / za večer, po jednom usnu nejdřív okolo 11, po dvou cca okolo druhé v noci. Déle nepracuju, nejsem blázen. :-)
    10.10.2011 13:34 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí

    Díky za info. Já dával dvě rovné čajové lžičky a nechal cca 5 minut louhovat.

    10.10.2011 11:09 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Rum s kolou :-) Prace v noci mi vyhovuje uplne nejlepe, muzu mit ticho nebo zvuky, ktere si zvolim, nikdo neotravuje. Ve dne se o hodne hur soustredim. Blby je, ze vsichni ostatni predpokladaji, ze s nimi budu komunikovat v takovych divnych dobach, jako je treba dopoledne.

    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2011 11:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Já bych ještě doplnil, že člověk má často v noci jiné vnímání času (prostě je noc a dál se to nerozebírá).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.10.2011 12:04 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    To mas pravdu, obvykle jeste vim tak o pulnoci, pak je najednou pet rano :-) Ve dne koukam na hodiny kazdou chvili, v noci na ne vetsinou ani nekouknu, vetsinou, az kdyz zacnu zivat.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Grunt avatar 10.10.2011 12:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Jo, jo. Dilatace času. To je nelepší funkce noční práce. To je jako sedět v nějakém kasínu v Las Vegas.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pushkin avatar 10.10.2011 11:18 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    ...ostatni predpokladaji, ze s nimi budu komunikovat v takovych divnych dobach, jako je treba dopoledne.
    O tom mi něco vyprávěj. Před obědem jedu jenom na základní slovní zásobu. Nevim, proč si lidi myslí, že i vyspalej člověk musí bejt po ránu čilej a komunikativní.
    10.10.2011 14:30 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    zdravim,

    8 let jsem delal nocni. Pak jsem s tim skoncil (zenskym se to moc nelibi...Moc se jim chce brzo spat.....).

    Co pit ?

    U me je bezne si dat co 3-4 hodiny slabe (1 slava lzicka) kafe, 2/5 hrnku mleko, 3 cukry. Mensi hrnecek. Jinak nejaka voda nebo stava nebo limonada celou noc. Zadne "posilovace rizeni" typu kola, redbull a tak.

    Jidlo:

    "Vecere" podle Vasi "aktualni casove zony" [ano, pulnoc je pro Vas v 7-8 rano] idealni v 23.hodin. Okolo 3 hodiny si dat nejake ovoce. 6-7 hodina neco sladkeho - cokolada, susenky, neco z cukrarny.

    Vas asi zajima, jak nejdele a nejlepe vydrzet. Tak zajedno nejake pracovni tempo, do toho to tahne hodne hudba (trance....). A naucit se aktivne odpocivat a obcas zabrzdit......

    Jinak spanku pocitejte asi o hodinu vice nez bezne, kdyz delate pres den.

    Asi by se dalo hodne vypravet......

    gf
    cezz avatar 11.10.2011 10:39 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Tiez to tak vidim. Obcas robim niekolko nocnych za sebou (smena) - vtedy si proste prvy den poobede zdriemnem a prakticky sa prepnem na nocny cas, v praci potom vsetko funguje ako normalne, len svieti na hodinkach "AM" namiesto "PM". Ani by som netvrdil, ze mam v noci vacsi klud - asi je to to iste, len ma "otravuju" ludia z ineho kontinentu. :-) Co sa tyka rezimu, v podstate obedujem v tu istu hodinu, spat idem tu istu hodinu atd.. Po poslednej nocnej si zdriemnem len na par hodin a ked sa zobudim opat zijem v miestnej casovej zone :-D
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    cezz avatar 11.10.2011 10:42 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Len dodam, ze kavu, energy drinky a podobne veci nejak zaasadne neriesim ani cez den ani v noci - ked mam na kavu chut, tak si ju spravim, ale "na prezitie" ju nepotrebujem. Obcas vypijem vela caju, ale tam nehra ziadnu rolu, ci som prave na nocnej alebo nie.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    11.10.2011 15:45 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    Tak to ja jsem na tom dobre, komunikuji jen v lokalnim prostredi :-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    cezz avatar 11.10.2011 19:45 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Práce v noci: zvuky, pití, prostředí
    A tak mna praca bavi a ked je co robit, rychlejsie ubehne cas, takze mi to zas tak nevadi. :-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.