abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1066 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Výsledky ankety Četli jste

    23.12.2008 10:14 | Přečteno: 1372× | bla | poslední úprava: 23.12.2008 10:36

    Tak po více jak týdnu vyplnilo anketu přesně 200 lidí. Tady jsou výsledky.

    Nejprve volební preference účastníků ankety (tedy čtenářů mého blogů):

    ČSSD		14	7%
    ODS		92	46%
    KSČM		13	6%
    KDU-ČSL  	10	5%
    SZ		26	13%
    US		3	1%
    SNK-EK		7	3%
    Other		36	18%

    Volební preference

    Čtenost antiutopického románu 1984:

    Ano		133	67%
    Ne		66	33%

    1984

    Čtenost antiutopické bajky farma zvířat:

    Ano		112	56%
    Ne		87	44%

    farma zvířat

    Čtenost románu 451°F:

    Ano		55	28%
    Ne		144	72%

    451

    Na závěr graf preferencí a přečtení dané knihy:

    graf

    Anketa je poměrně vyrovnaná, ale defakto žádný kloudný vztah neukazuje, dalekosáhlejší závěry si prosím udělejte sami (věřím, že na to máte, když téměř jediné co se tady řeší jsou konspirační teorie).

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Rezza avatar 23.12.2008 10:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste

    1984 jsem si dal ve trech jazycich pro jistotu :) Autor se trosku netrefil - uz je davno prekonany - zacina to byt mnohem horsi nez v tomto romanu, bohuzel... Farmu zvirat jsem necetl, 451 F jsem videl jako film, ODS jsem volil...

    Jan Drábek avatar 23.12.2008 10:38 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Nemyslím si, že by byl přímo překonaný, jen že nastává druhé přiblížení, to méně nápadné :-(
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    23.12.2008 10:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše ot

    Vzhledem k tomu, že už máš obrázky v textu, tak zobrazení pod zápiskem není potřeba - jde to vypnout.

    Jan Drábek avatar 23.12.2008 10:37 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ot
    Vypnuto, nevěděl jsem to tom, dobrá vychytávka :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Fluttershy, yay! avatar 23.12.2008 10:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Ten antiutopický bajka?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jan Drábek avatar 23.12.2008 10:37 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Opraveno
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    kyknos avatar 23.12.2008 20:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    a něměla by to být spíš dystopie? :) antiutopie zní strašně :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.12.2008 09:45 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste

    Mozne jsou obe, v cestine je ale castejsi antiutopie.

    kyknos avatar 25.12.2008 13:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    asi fakt nejsem cech, nikdy jsem "antiutopie" neslysel, dystopie nescetnekrat :)

    navic ceska wikipedie se snazi oba vyrazy vyznamove rozlisovat, ale jejich blabolive definice jsou imho v podstate totozne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.12.2008 15:34 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste

    Ja taky pouzivam temer vyhradne "dystopie", protoze "antiutopie" zni divne ... ale myslim, ze jsem se kdysi davno ptal cestinarky a rikala, ze "antiutopie" je cesky spravnejsi nebo neco v tom smyslu.

    25.12.2008 15:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    asi fakt nejsem cech, nikdy jsem "antiutopie" neslysel, dystopie nescetnekrat
    Já jsem na tom úplně opačně.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    26.12.2008 01:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Technicky vzato, je správnější antiutopie.
    dystopie by imho správně měla bejt dysutopie ;-)
    Aj významově si myslim, že to anti- zní líp (=proti-), dys- je imho spíš když něco nejde nebo nefunguje...

    Koneckonců, proč nebýt trochu kreativní? Co třeba: kontrautopie, autopie, deutopie, non-utopie, ... :-D
    kyknos avatar 26.12.2008 01:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    a to je presne ten duvod, proc my, nositele civilizace, nazyvame vas krestany uz dva tisice let barbary :D neznalost klasickych jazyku :P

    a take logiky :) slovo utopie ma dva navzajem se spojujici vyznamy - pokud je negujes predponou anti-, negoval si oba dva, coz je ovsem v rozporu se zamyslenym vyznamem slova
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 26.12.2008 02:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    a mimochodem, opet jsem si overil ze ceska wikipedie se ma k te anglicke asi jako windows 95 k opensuse - podival jsem se do anglicke a pochopil, co autori terminu "anti-utopia" meli na mysli a jak se ma antiutopie vyznamove lisit od dystopie - pak ale 1984 rozhodne zadnou antiutopii neni, nybrz stale jasnou dystopii. Ostatne uvadeji ji i jako priklad: "Some academic circles distinguish between anti-utopia and dystopia. As in George Orwell's Nineteen Eighty-Four, a dystopia does not pretend to be utopian, while an anti-utopia appears to be utopian or was intended to be so, but a fatal flaw or other factor has destroyed or twisted the intended utopian world or concept."
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    26.12.2008 20:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Ty slova jsou obě něco jinýho... Mně šlo to, že slovo "Utopia" je jako celek původně řecký, takže bych jej radši dosadil za x a následně proved -1*x, než zasahoval 'dovnitř' do toho slova. Ale upřímně je mi to jedno ať si každej používá který se mu líbí...
    Já 1984 nečet, takže je mi celkem jedno kterej z nich tomu odpovídá.
    Co se týče wikipedie, tyhle věci je imho lepší hledat ve slovníku. Že je na tom česká wikipedie výrazně hůř je fakt, nicméně není divu - ta mezinárodní má mnohem větší komunitu.

    Ty - nositel civilizace? V tom případě "nositel civilizace" je někdo, kdo se hádá s lidma o slovíčka a nevynechá příležitost otřít se o někoho, kdo aspoň trochu připomíná křesťana, a pofoukat si tak svoje antikřesťanský (dyskřesťanský?:-D) komplexy.
    kyknos avatar 26.12.2008 20:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    ano, utopia i dystopia je recke :) antiutopia pouzita ve smyslu dystopia je paskvil trhajici usi

    a v tom vyznamu, ktery je uveden ve wikipedii a ma snad smysl, nema se zminovanymi knihami nic spolecneho

    1884 je dystopie, ne antiutopie
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    unknown_ avatar 23.12.2008 11:02 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Docela sranda, že voličů ODS toho přečetlo (kromě 1984, tam maj trochu víc) míň, než voliči KSČM (jak Farma zvířat, tak 451). Ale nějak sem to čekal...
    Jan Drábek avatar 23.12.2008 11:28 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    To bude spíš nepoměr vzorků (viz KDU-ČSL).
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    unknown_ avatar 23.12.2008 11:32 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    No to asi jo, ale sem mel pocit, ze tady sou sami "vzdelani a uvedomeli lide" :-D
    23.12.2008 11:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    No podle takovýdleho vyvozování toho přečetli zdaleka nejvíc voliči KDU-ČSL ;-) Ale myslím, že to bude spíš nepřesnost statistiky...
    unknown_ avatar 23.12.2008 12:04 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    No, plati oboje. Volici KDU-CSL toho precetli nejvic (ne vsak u 451, kde KSCM vede :-D), ale pouze v ramci tohoto vyzkumu.
    Nicky726 avatar 23.12.2008 13:06 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste

    Na vyvození závislostí mezi daty by to chtělo nějaké ty statistické testy, čas ale dělá své a mám pocit, že už bych si po tom tři čtvrtě roce od absolvování kurzu statistiky ani nevzpomněl jaké...

    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Jan Drábek avatar 23.12.2008 13:32 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Hmm já bych si nevzpomněl určitě, nikdy jsem neměl statistiku :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Fluttershy, yay! avatar 23.12.2008 13:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    To se asi bere až v maturitním ročníku (není ale něco ještě na ZŠ?), ale nevím, jak je to na Jarošce, chodil jsem tam jen do druhého až třetího ročníku na osmiletém.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Nicky726 avatar 23.12.2008 14:21 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste

    No vybavuju si matně, že se něco na ZŠ ze statistiky taky bralo, ale to byly v podstatě jen průměry. Na gymplu k tomu pak přidali něco málo z praděpodobnosti a teď na VŠ to byl samý korelační a variační koeficient a chí-kvadrát test a tak.

    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    23.12.2008 15:07 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Tak sem hoďte syrový data. Třeba to někdo za vás udělá.
    23.12.2008 18:58 Filipec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Zdá se mi, že výsledky čtenosti knih odpovídají mnou očekávanému průměrnému věku voličů, Tedy nejvíce průměrně stihli přečíst voliči KDU a KSČM, méně voliči ODS a ostatních. Na tom by nebylo nic překvapivého.

    Spíše je zajímavé, že je u komunistů takový propad poměrně přímočarých Orwellových děl oproti neškodně antiutopickému Bradburymu. Že by to bylo tím, že lidé chrání své pevné přesvědčení tím více, čím je křehčí a hůře obhajitelné?
    unknown_ avatar 23.12.2008 22:57 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    LOL, ten propad vidis kde??
    24.12.2008 08:47 Filipec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    OMG WTF ROFL PEBKAC L00L N00B stačí se dívat. Poslední graf vpravo. Vzhledem k průměrnému věku voličů KSČM by bylo lze očekávat podstatně větší čtenost Orwella. Kdyby to nebyl Orwell, ovšem.

    Mimochodem, tvé patičce nerozumím - přesněji vůbec nevím, jestli to je vtip, citace nějakého pamfletu KSM nebo vlastní tvorba. Vždyt právě to, že se rozšíří otevřený software a hlavně otevřené formáty dokumentů, konečně umožní hospodářskou soutěž. Navrhuji opravit na "Jen kapitalista používající svobodný software to myslí vážně s volným trhem." Současný stav centrálně ovládaného softwarového průmyslu v některých směrechech naopak připomíná doby nedávno minulé.
    unknown_ avatar 24.12.2008 11:41 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    OMG WTF ROFL PEBKAC L00L N00B stačí se dívat. Poslední graf vpravo. Vzhledem k průměrnému věku voličů KSČM by bylo lze očekávat podstatně větší čtenost Orwella. Kdyby to nebyl Orwell, ovšem.
    Na poslednim grafu vpravo je videt, ze napr. oproti ods, sz a snk jsou na tom volici kscm lip. Mozna mas nejakou pokrivenou obrazovku? Efekty Compizu?
    Vzhledem k průměrnému věku voličů KSČM
    Kde cerpas informace? Nejakej link by nebyl? Nebo to sou zase jenom informace jednoho idiota, ze "kazdej vi", "je vsebecne znamo" a pod. ?
    24.12.2008 16:28 Filipec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Ano, jsou to jenom informace jednoho idiota, který si dovolil tvrdit něco jiného, než odpovídá tvé představě o světě. Zná to asi každý. Vynalezl jsem ale způsob, jak mnoho takových idiotů odstranit: přečíst si nějaké knížky o historii, sledovat politiku a různé aktuální dění z různých zdrojů a hlavně o tom kriticky přemýšlet a věcně diskutovat. Pak takoví idioti zmizí jeden za druhým a zůstanou z nich celkem normální lidi, se kterými můžu v něčem nesouhlasit, ale dovedu aspon trochu pochopit jejich postoj.

    To je jen drobná rada, nic ve zlém.

    Hezké vánoce.
    unknown_ avatar 24.12.2008 22:46 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    No, ale opet se nikdo nedozvedel nic o tom, kde teda vidis ty informace v tom grafu, nebo kde cerpas informace o prumernem veku volicu kscm (klidne i jine strany). Takze vlastnes tim prispevkem nerekl vubec nic. Skoda. Pokud nekdo stavi sve nazory na nicem, smula.
    Taky preju pekny Vanoce, darky uz rozbaleny, pohadky zkouknuty, pohoda ... :-)
    Václav 25.12.2008 11:43 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Stejně tak se nikdo nedozvěděl jaká je souvislost svobodného softwaru a komunismu. Mě by to tedy velice zajímalo.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    unknown_ avatar 25.12.2008 13:02 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    imho prakticky nulova. maximalne tak "vsechno vsem".
    Václav 25.12.2008 13:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Pak tedy nechápu tvou patičku. A ani to „Všechno všem“ neplatí. Když si pro sebe použiju nějaký OSS software pod GPL a doplním ho o hafo funkcí, můžu ho vesele používat i pro své komerční účely a dokud ho nezačnu zároveň šířit, žádné „Všem“ neplatí.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    unknown_ avatar 25.12.2008 13:36 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Pak tedy nechápu tvou patičku.
    Nechapu jedinou sovislost. Kde pisu, ze princip opensource je komunisticky??
    A ani to „Všechno všem“ neplatí. Když si pro sebe použiju nějaký OSS software pod GPL a doplním ho o hafo funkcí, můžu ho vesele používat i pro své komerční účely a dokud ho nezačnu zároveň šířit, žádné „Všem“ neplatí.
    Mam pocit, ze takovy jednani je porusenim GPL.
    Václav 25.12.2008 15:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Příklad - vezmu OpenOffice.org, upravím si ten SW ku obrazu svému a používám pro chod své firmy.Upravenou binárku nijak nešířím - nikdo se nikdy nemusí dozvědět co jsem kde udělal a proti GPL to AFAIK ení. Kde je to „všechno všem“ tady?

    A dobrá, zeptám se jinak. Jaký je rozpor v používání svobodného softwaru a kapitalismem?

    (nehledě k tomu, že jednoho komunistu - straníka znám a nemyslím si že by měl problém jít na burzu)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    unknown_ avatar 25.12.2008 16:20 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Příklad - vezmu OpenOffice.org, upravím si ten SW ku obrazu svému a používám pro chod své firmy.Upravenou binárku nijak nešířím - nikdo se nikdy nemusí dozvědět co jsem kde udělal a proti GPL to AFAIK ení. Kde je to „všechno všem“ tady?
    Sice se v GPL az tak moc nevyznam, ale tohle podle me je proti GPL. Chtelo by to vyjadreni nekoho kdo tomu rozumi.
    A dobrá, zeptám se jinak. Jaký je rozpor v používání svobodného softwaru a kapitalismem?
    Kapitalismus je o obirani lidi, o tom, jak nejvic nahrabat. Je mi jedno, jestli to tak ma nebo nema byt, ja to tak citim. Tak jako spousta lidi tady citi, ze komunismus je o necem jinym, nez mel Marx v planu.
    (nehledě k tomu, že jednoho komunistu - straníka znám a nemyslím si že by měl problém jít na burzu)
    No, v kazdym pripade to neni obvykly.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2008 16:45 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Příklad - vezmu OpenOffice.org, upravím si ten SW ku obrazu svému a používám pro chod své firmy.Upravenou binárku nijak nešířím - nikdo se nikdy nemusí dozvědět co jsem kde udělal a proti GPL to AFAIK ení. Kde je to „všechno všem“ tady?
    Sice se v GPL az tak moc nevyznam, ale tohle podle me je proti GPL. Chtelo by to vyjadreni nekoho kdo tomu rozumi.
    Proč by mělo? Zdrojový kód máte povinnost poskytnout jen tomu, komu poskytujete binárku.
    unknown_ avatar 25.12.2008 16:51 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Mel sem pocit, ze kdykoli upravim GPL, tak ho musim poskztnout dal...
    kyknos avatar 25.12.2008 16:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    ne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.12.2008 16:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Vždyt právě to, že se rozšíří otevřený software a hlavně otevřené formáty dokumentů, konečně umožní hospodářskou soutěž.
    Nekaž mu radost - je to oblíbené klišé: FLOSS znamená komunismus. Co na tom, že za tím stojí klasický tržní koncept. Jednou to tvrdil MS, tak to musí být pravda...
    unknown_ avatar 26.12.2008 10:03 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    Co na tom, že za tím stojí klasický tržní koncept
    Co na tom, ze za open source stoji normalni lidska slusnost, tolerance a respekt k ostatnim. A to teda trh fakt neni.
    kyknos avatar 26.12.2008 10:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    no ovsem ma to rozhodne bliz k trhu nez ke komunismu :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    unknown_ avatar 26.12.2008 20:37 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výsledky ankety Četli jste
    O tom pochybuju :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.