IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.
Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.
Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.
Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.
MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.
Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.
Databáze DuckDB (Wikipedie) dospěla po 6 letech do verze 1.0.0.
Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.
Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.
Vím o tom, udělám to teď přes Vánoce (stejně ty servery budu přeinstalovávat, tak to spojím).
Vidím to tak, klikneš na tag, do kóda sa vloží príslučný tag a zobrazí sa hotová forma a zdrojový kód zároveň.:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Znám WYMeditor, který je celkem dobrý, ale bohužel je to webová záležitost. A přijde mi nesmyslné pouštět v rámci desktopové aplikace jádro webového prohlížeče, což je nesmírně komplexní věc. Chtěl bych tedy něco pro Qt případně GTK, ale spíš asi Qt.Čemu přesně jsi na tom nerozuměl? Nemluvě o tom, že to, co jsi navrhl, je v podstatě totéž jako formulář pro zadávání komentářů zde na Abclinuxu, jen by se náhled aktualizoval dynamicky namísto až po kliknutí na tlačítko. To není WYSIWYM, po kterém se xkucf03 ptal. Četl jsi ten blogpost vůbec?
BTW: jak funguje ten web Kernel ultras? Koukal jsem, že tam jde i vytvářet adresáře a soubory a je to persistentní – vytvořený obsah vidí i uživatel z jiného prohlížeče. To je celé nějak emulované nebo je pod tím normální operační a souborový systém, na který je to napojené?
Takový WYSIWYM editor jsem zatím nenašel a myslím, že je to docela škoda.Taky si to myslím, a to docela dlouho. Jenomže použít pro toto nějaký WSIYWYG paskvil je blbost. To je jako dělat rovnák na vohejbák...
To záleží, jak je uvnitř udělaná ta komponenta a jaký má objektový model – z dobře napsaného WYSIWYGu by měl jít ten základ vykuchat a použít. Ale často to asi bude bohužel prolezlé tím formátováním a HTML.
Koukal jsem trochu na ten LyX – v něm ten editor vypadá dobře, akorát je to obrovský projekt, takže vypreparovat z toho jen komponentu editoru asi taky nebude triviální.
Elementy nejsou jen HTML – elementy jsou v DOMu (Document Object Model). Je otázka, jestli je DOM nejlepší model pro WYSIWYM, ale docela bych i řekl, že ano – je to strom, v něm jsou uzly/elementy, které můžou mít i atributy. To na WYSIWYM perfektně pasuje. Mohl bys sice vymyslet nějaký ne-DOMový model sémantického dokumentu, ale pravděpodobně bys došel k něčemu velice podobnému, jako je DOM, akorát by se ty prvky a metody jmenovaly jinak.
Tiskni Sdílej: