IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.
Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.
Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.
Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.
MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.
Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.
Databáze DuckDB (Wikipedie) dospěla po 6 letech do verze 1.0.0.
Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.
Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.
/*C*/ strcat(c, a); strcat(c, b);tohle:
/*C*/ strcpy(c, a); strcat(c, b);? Sice to funguje stejně, ale k čemu by pak bylo
strcpy
, kdyby to ani nebylo zapotřebí?
*c == '\0'v opacnom pripade sa a prilepi za prvu '\0' v c, co by mohol byt celkom problem (pretecenie).
strcpy kopiruje vzdy na zadanu adresu ako prvy parameter (to len na doplnenie).
1. V tom je ovšem mezi strcpy()
a strcat()
obrovský rozdíl, že? :-)
2. To, co jste napsal, dělá úplně něco jiného, než jste chtěl.
3. Kdybyste použil strlen()
místo sizeof()
(což jste patrně měl na mysli), bude vaše konstrukce dělat přesně totéž co strcpy(c,a)
strcpy
implementovali nějak takto
while (*a++ = *b++);
while( *b++ != '\0' ) { *a++ = *b++;je to jenom pro ilustraci bude to napsane urcite lepe
}
Ale skončil, je to zcela korektní implementace strcpy()
, na rozdíl od té vaší, která kopíruje jen každý druhý znak a i když se náhodou trefí do koncové značky, stejně ji nezkopíruje.
Měl byste si nastudovat aspoň základy, všechno, co jste sem zatím napsal, bylo úplně špatně. Idiom
while (*s++ = *t++);
je už v Kernighanovi a Ritchiem…
Ostatně, dynamické jazyky operátory přetypování nenabízejí. Tedy pokud za ně nepovažujeme konverzní funkce, třeba pro převod z čísla na řetězec.Obecně mi není jasné, proč by přetypování nemělo mít u dynamických jazyků smysl (když se podle typu řídí např. výběr metody). Pokud by na přetypování někdo trval, tak change-class v CL existuje, ale je fakt, že to může být chápáno jako na pomezí konverze a přetypování.
Tiskni Sdílej: