IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.
Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.
Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.
Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.
MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.
Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.
Databáze DuckDB (Wikipedie) dospěla po 6 letech do verze 1.0.0.
Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.
Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.
Ahoj, kod jsem maximalne zjednodusil, ma delat to, ze mam DIV rules_1 a rules_2, ma se nacist INI soubor, ktery obsahuje X parametru pro rules_1 a X parametru pro rules_2, ty parametry ma dynamicky vlozit do DIV rules_1 a rules_2. Priklad by mel do rules_1 vytvorit 1 pravidlo a k hodnote input pridat 'ok'. Do rules_2 by mel vytvorit 2 pravilda a pridat do input 'ok', ale prvni input se nezmeni, kdyz se divam do konzole, tak vypisuje, ze input se zmenil, ale v prohlizeci neni input aktualizovan.
<div id="rules_1"></div>
<div id="rules_2"></div>
<script> var initVal=0; function addRule (idx){ initVal++; let dest = document.getElementById ('rules_' + idx); dest.innerHTML += '<input type=text value="' + initVal + '" class="Rule_' + idx + '_DTValue"><br>'; } function load (){ let ini = {}; ini['Rule_1'] = {}; ini['Rule_1']['OutputIdx'] = 1; ini['Rule_2'] = {}; ini['Rule_2']['OutputIdx'] = 2; ini['Rule_3'] = {}; ini['Rule_3']['OutputIdx'] = 2; for (let i=1; i<=100; i++){ if (ini['Rule_' + i] == undefined) break; let PIdx = ini['Rule_' + i]['OutputIdx']; addRule (PIdx); elm = document.getElementsByClassName ('Rule_' + PIdx + '_DTValue'); console.log (elm[elm.length - 1].value); elm[elm.length - 1].value = elm[elm.length - 1].value + ' ok'; console.log (elm[elm.length - 1].value); } } load (); </script>
Řešení dotazu:
dest.innerHTML += ...
"vymaže" zmenu vo value atribúte. Na pridanie nových elementov sa dá použiť niečo ako createElement + appendChild.
dest.insertAdjacentHTML('beforeend', '...')
<script> class showRules { constructor(root) { let el=document.getElementById(root); el.innerHTML=''; this.root=root; } create_line(rule){ let line=document.createElement("div"); line.classList.add("line"); let el=document.createElement("span"); el.innerHTML=rule; line.append(el); el=document.createElement("button"); el.innerHTML="OK"; line.append(el); return line; } add_rule_1 (rule){ let section=document.getElementById(this.root+"_1"); let line=this.create_line(rule); section.append(line); } add_rule_2 (rule){ let section=document.getElementById(this.root+"_2"); let line=this.create_line(rule); section.append(line); } } shower=new showRules("show_rules"); shower.add_rule_1("test A"); shower.add_rule_1("test B"); shower.add_rule_2("test C"); <<script>Ak potrebuješ ukládať nejaké dáta k nejakému elementu, tak nemusíš ukladať do array, ale môžeš použiť .dataset v JS
<pre class="brush: html"><div>Hello world</div></pre>
Stejna chyba (znacka SCRIPT neni povolena) Jenom jsem mezi PRE vlozil SCRIPT
<pre class="html brush:"><script></pre>
Oprava:
<pre class="brush: html"><script></pre>
<pre class="brush: html"><script>document.write("Hello world");</script></pre>A vystup:
<pre class="brush: html"><script>document.write("Hello world");</script></pre>Znak < musíš zakódovať ako HTML entitu.
Tiskni Sdílej: