Portál AbcLinuxu, 9. června 2024 10:29


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
wake avatar 10.10.2005 16:06 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše správce filé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mě by se dost hodil filemanager s ovládáním stylu mc (dva panely, TAB/F3/F4/F5/F6/F7/F8/komandlajna), který by ale nativně běžel pod gnome 2.x - tj. s podporou všech (většiny) opičáren, které má v sobě nautilus. (asociace, nastavení zobrazení, ikony, hemblémy...)
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
10.10.2005 16:18 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé

K tomu se připojuji, byla by to záslužná práce.

10.10.2005 16:22 ivok
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
jenže to není práce na diplomku, ale spíš tak na pětiletku :-)
wake avatar 10.10.2005 16:56 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
ale snad přece... základ plužinovatelného FM by nezabral (zejm. v pytóně, zejm. při vhodné definici základu) celou pětiletku... ;-)
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
10.10.2005 17:25 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
No jo, ale takovou vec v Pythonu... Nevim nevim, to by me asi nelibit...
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
wake avatar 10.10.2005 18:40 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
no, jestli by to melo byt v C/++, tak to skutecne na tu petiletku je. python (a jina podobna skriptovadla) zrychluji vyvoj az radove. a pokud program 98.3% casu ceka na usera v idle-loopu (coz je tento pripad), tak neni duvod se znepokojovat nad overheadem interpreteru.
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
10.10.2005 21:42 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
No jo, ale musim kvuli tomu toho pythona mit nainstalovaneho, coz mi prijde jako zbytecnost. Ale to je jedno, to je moje vec, ze je mi to proti mysli:-).
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
Daniel Kvasnička ml. avatar 11.10.2005 09:40 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
to je hruza, ono to nema rado python....;-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Pavel Stárek avatar 11.10.2005 15:19 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
Smím li se optati: co má pán za distribuci ? :-)
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
Daniel Kvasnička ml. avatar 11.10.2005 09:39 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: správce filé
no, to neni spatny napad, ale ja GNOME vubec nepouzivam a GTK aplikace kdyz nemusim, tak take ne. wxWindows pouziva GTK, ale jemu to odpoustim, protoze je multiplatformni...:) dalsi problem je, ze tech 30 stranek textu mi taky nikdo neodpusti. jak se nekdo zminoval nize, fakt nevim, co a jak bych stihl napsat do konce diplomky. ale dik za napad.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
10.10.2005 16:13 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Nemam rad titulky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jak to specha, co si predstavujes a kolik na to budes mit casu?
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
10.10.2005 16:14 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
Rozbalit Rozbalit vše Lexicon
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co jsem se v poslední době zbavil XMMS a MPlayer přešel na GTK+2 (i když menu prakticky nepoužívám), tak poslední věcí, co využívá staré a ošklivé GTK+1 je slovník Lingea Lexicon. Kdyby to sice bylo přímo v GTK+2, tak bych se vůbec nezlobil, ale i nějaká mezivrstva je pro mě stále lepší než GTK+1.

Otázka je, jestli by to šlo. Přeci jen je to proprietární software a nevím nakolik složité by bylo rozluštit ten jejich datový formát. Možná by i samotná firma Lingea poradila, kdo ví... To by sis musel už zjistit.

Nevím jak moc je ten projekt reálný, ale je to jediná věc, kterou bych v současnosti na svém desktopu rád změnil.
hajma avatar 10.10.2005 16:49 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
Rozbalit Rozbalit vše kismet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co takhle dodělat do kismetu (klienta, třeba gkismet) grafické znázornění síly signálu v čase (jako to má netstumbler), nechtěl bys?
21 promarněných znaků
nemam wifi :-(
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
10.10.2005 17:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše ...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Inspirace zde. Líbilo by se mi to všechno, ale první položka bude asi pro tenhle účel vhodnější :-)
Copak toho není dost?
10.10.2005 18:03 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Napiš slušnej texťák
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Featury podle priorit

- bez závislostí na curses, slang, termcap. - modeless - multi-buffer - set/reset marker, goto next/prev - blokové operace přes mark/cut/copy/paste - přesun bloku mezi buffery - undo - highlighting pro C

z "vi" mě už hrabe.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
10.10.2005 21:45 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
Joe?
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
10.10.2005 21:54 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
Aby to nebylo tak strucne: sourceforge.net/projects/joe-editor
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
Daniel Kvasnička ml. avatar 11.10.2005 09:43 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
asi bych mu odpovedel stejne :-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
11.10.2005 10:28 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
Joe nesplňuje požadavky: je to mamut (280k binárka, mělo by to být tak 10x míň), závisí na ncurses, neumí zvýrazňovat syntax, a hlavně má blbý ovládání (ala wordstar). Není třeby mačkat 3 klávesy (ctrl-k-b) pro blbosti jako označení bloku.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
11.10.2005 15:59 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
To chceš provozovat na kalkulačce, či co? :-)
Copak toho není dost?
12.10.2005 15:01 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
Ne, chci se ve zdrojáku vyznat. Achjo, zas to budu muset napsat sám.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
10.10.2005 21:46 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
Bez tech zavislosti to bude tezke, to by bylo bud natvrdo na linuxovou konzoli, nebo by musel resit ovladani vsech terminalu...
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
11.10.2005 10:33 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Napiš slušnej texťák
Stačí použít natvrdo kódy pro VT102, to umí každá konzola i terminál.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
10.10.2005 20:19 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše namet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Manazer fotek? Album, EXIF, neztratove upravy, orezavani, zmensovani, prevraceni, panorama .. Funkci muze byt hafo.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
to neni spatny, multiplatformnich moc neni...

ale pro linux je jich myslim dost
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
12.10.2005 16:10 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: namet
Valoun avatar 10.10.2005 22:48 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
Rozbalit Rozbalit vše Editor titulku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Editor titulku zadny pro linux neexistuje. Respektive je jich nekolik a kazdy umi neco a pomerne blbe, at uz jde o Ksubeditor, subs, nebo Gaupol. Napis titulkovac co bude umet nasledujici:

- zobrazit dvoje titulky vedle sebe a la Gaupol pro preklad
- natazeni, zkraceni celkoveho casu titulku (delka filmu)
- posun vsech/jednotlivych titulku
- rozdeleni, spojeni dvou souboru s titulky
- pohodlna synchronizace titulku podle dvou bodu ve filmu
- ukladani v ruznych kodovanich
- hledani chyb (neplatne znaky, dlouhe radky, formatovani, prekryvy, prilis kratke zobrazeni titulku atd)
- spusteni filmu s prave editovanymi titulky v danem miste

a lidi ti budou libat nohy ;-)
Daniel Kvasnička ml. avatar 11.10.2005 09:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Editor titulku
taky dobry napad, az na to libani nohou ;-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Heron avatar 11.10.2005 17:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Editor titulku
Jubler
11.10.2005 09:22 Jiří Poláček
Rozbalit Rozbalit vše tisk čárových kódů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Velice by se mi šikla webová aplikace na tisk čárových kódů na archy samolepících štítků.
11.10.2005 10:00 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše návrhy...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sešla se zde hromada náívrhů na různé programy, ale nějak se mi zdá že všichni zapomínají, že se jedná o diplomku. Účelem diplomky není napsat (užitečný) program, ale "vědeckou" práci! Ta musí obsahovat především nějakou teorii, tu pak nějak aplikovanou.
Daniel Kvasnička ml. avatar 11.10.2005 10:17 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: návrhy...
ano, v teoreticke casti jsem se minil zabyvat principy multiplatformnich aplikaci a to jak technickymi aspekty, tak "sociologickymi"...rekneme
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
12.10.2005 15:46 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: návrhy...
Nějaká teorie se vždycky vymyslí :-). Moje diplomka, podobnost v použití wxPythonu je čistě náhodná. Příště už bych použil čistě GTK, wxPython je moc měnící se věc a je spousta práce s odladěním funkčnosti na různých verzích.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.