Portál AbcLinuxu, 1. listopadu 2024 00:34


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Heron avatar 30.5.2006 00:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Panebože. Jestli je aspoň 10% pravda :-( :-( :-(

A oni (KSČ + ČSSD) si odhlasujou prohlášení pro veřejnost. "Nic se nestalo, Kubica nic nezveřejnil, za všechno může ODS."
Heron
Heron avatar 30.5.2006 00:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
TOHLE volí ti, co o tomhle nechtějí slyšet. Resp. to nechápou. A věří je Standa je křišťálovější než křišťál a myslí to upřímně.
Heron
30.5.2006 00:10 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ctyri dny pred volbami se v materialech, ktere maji dokazovat propojeni premiera s mafii doctu, ze Paroubek na jachte soulozi s nezletilou a Gross organizuje najemne vrazdy? Mam silnej pocit, ze si ze mne nekdo dela prdel, skoro zacinam verit, ze to sepsal sam Paroubek.
Heron avatar 30.5.2006 00:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Minimálně o panu Láskovi se mluvilo i dříve. Jen co si pamatuju. Pět v českých na stole od séfa uřadu vlády snad taky nikdo nepopře. Standův byt se řešil dost dlouho na to, aby si to zapamatovali i dementní voliči ČSSD. Tohle mě už nepřekvapuje.
30.5.2006 00:27 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Mozne je vsechno, jak uz sem rikal tady (Mimochodem, co vy a presumpce nevinny? Dneska uz spolu nekamaradite?) neexistence dostatecnych dukazu neznamena neexistenci zlocinu. Ale pokud se neco podobneho objevi v materialu s dovetkem, ze zdrojem jsou novinari a dal nic? Opakuji: ctyri dny pred volbami? To by snad Kubice musel bejt uplne blbej aby nevedel, ze presne tyhle pasaze mu CSSD zitra omlati o hlavu a tudy se z toho bude snazit vycouvat.
kyknos avatar 30.5.2006 00:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Ano, byl by blbej, pokud by si to vycucal z prstu za ucelem manipulace s volbami. Ale imho blbej neni... za to mafianska CSSD neni pro me zadny prekvapeni.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 00:46 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Pevne verim tomu, ze sef uradu proti korupci je o hodne inteligentnejsi. Az se ho zeptaj na dukazy a on se vytasi s daty a casy, kdy mel byt Paroubek na jachte, se svedkem kteryho tam videl prichazet, nebo treba s fotkou in flagranti - bezva, to beru. Pokud se ale zacne vykrucovat, ze to je nepodstatny detail, ze to tam dal omylem ci snad ze podobne tvrzeni je hodnovernym dukazem samo o sobe... To bude o dost horsi.
Heron avatar 30.5.2006 00:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Kamarádíme.

Ale já takovou vládu nechci. Už třeba jen k vůli chování. Nechť si tohle klidně vymýšlejí novináři. Ale zasedla nad tím parlamentní komise. Státní zástupkyně chtěla odejít, když poslanec Vidím (ODS), chtěl na veřejnosti (ČSSD to chtěla mít veřejné všechno, protože tím chtěla zabránit právě čtení tohoto materiálu) číst ze spisu klasifikovaným jako tajný. Policejní prezident neodpověděl jednoznačné NE na jasnou otázku jestli pana Kubicu ovlivňoval na žádost premiéra. Tan policejní prezident, který měl podle mého vyhodit mlátičky z CzechTeku a mlátičky u Paní Jaques. Nebo ho měl ministr vnitra vyhodit, pokud to neudělal. Za tohle nechci už nikdy ČSSD ve vládě.
kyknos avatar 30.5.2006 00:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Presne tak.

Presumpce neviny plati v trestnim pravud atd. Ale ve vlade nema co delat nikdo, kdo je z neceho takoveho podezrely a neumi se duveryhodne obhajit. Byt by treba mel smulu. Premiersky post neni nic, co by bylo treba chranit presumpci neviny.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 00:52 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Chvalihodny postoj. Tim se nam ale vyber moznych politickych stran vyrazne suzuje, z tech parlamentnich si pri takovem kriteriu neskrtne ani jedna.
Heron avatar 30.5.2006 01:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Co si tak vzpomínám, tak o ODS, která vláda 6 let se už 8 let vlády socialistů říká, že může za všechno špatné, že tunelovala atd. Zkrátka obecné řeči pro dementní voliče ČSSD. Zatímco ČSSD už o let řeší své aféry. Už jen z tohoto pohledu je pro mě ODS důvěryhodnější. Ale i kdyby to byla pravda a ODS skutečně všechno vytulelovala, tak ČSSD měla delší čas to všechno 1) napravit 2) vyšetřit "zločiny" ODS. Nic takového se nestalo.

Mezitím je jeden bývalý ministr vlády ČSSD ve vězení (Svoboda) a na druhá ministrině u soudu.

Zajímavé.
30.5.2006 01:13 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie

Zvlastni, ze jste prisel s tunelovani, konkretne u ODS sem mel na mysli novejsi kauzy.

BTW, tak me napada, ze akorat u Filipa si nemuzu na nic vzpomenout.

Heron avatar 30.5.2006 01:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Přišel jsem s tím, co slyším denně. Novější kauzy asi nebyly tak velké, nebo se o nich nemluví.

KSČM má za sebou "jistou" minulost. Ti nemusí dělat kauzy, aby se zdiskreditovali, protože si reputaci zničili za těch 40 let.
kyknos avatar 30.5.2006 01:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
problem, je, ze lide maji kratkou pamet. zverstva komunismu zapomnelo nejakych 20 procent lidi, zverstva krestanske krutovlady skoro vsichni. snad jen ten fasismus si lide zapamatuji, ale jen diky omezeni svobody projevu a soustavne indoktrinaci (coz imho neni ten spravny zpusob). kdyby to nebylo trestne, asi uz tu davno ruzni xenofobove vykladaji o tom, ze ten hitler byl vlastne fajn a je treba se na nej divat nezaujate
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 08:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Zatímco ČSSD už o let řeší své aféry.
Neřeší! Kauzy nenápadně strká do šuplíku, inscenuje "jakoby vyšetřování", občas někdo menší - vždy tajemník mafiána, kdo se namočí jde do lochu se vší tvrdostí (viz např. Srba), ti největší mafiáni se navzájem podrží a jsou nedotknutelní. Když je někdo nepohodlný, odešle se na Seyschelly, případně pod kytičky (Mrázek)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
30.5.2006 00:59 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
No prave, uz se to zacina rozplizavat. CSSD je pro verejne projednani, ODS je proti. Pak si to prohodej - CSSD souhlasi s neverejnym a pan Vidim chce cist tajne materialy na verejnosti. Mezitim dokumenty uz davno unikly, takze hadky o neverejnosti jsou zbytecne. Statni zastupkyne tvrdi, ze dukazy nejsou. Komise se rozdeli hezky na pul presne podle stran. Paroubek tvrdi, ze za tim je ODS. Jeste si pockame, co rekne pan Kubica na otazku po dukazech, kterou mu urcite nekdo polozi. Ale tipoval bych, ze se jako obvykle nevysetri nic.
kyknos avatar 30.5.2006 01:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Pokud levice v sobotu vyhraje, pak zrejme ne. To da selsky rozum...
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 08:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Jde o to, aby do té doby pan Kubice nešťastnou náhodou neuklouzl na schodech. :-(
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
JiK avatar 30.5.2006 09:38 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
snad nechodi po stejnem schodisti jako Mrazek... :-D

jinak, je mi trochu zahadou, jak je mozne, ze kazdy jeden provaleny skandal CSSD jim zvysil preference, kazdy, at uz pet v ceskych, kdy cely narod slysel jak si rikaj o uplatek, at uz kristalovy Standa, Kakao z Ghany, odposlechy, kdy si pan Rath rika o sponzorsky dar pro svuj casopis, ... vysvetlite mi to nekdo?
Heron avatar 30.5.2006 09:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Přiznám se, že tomu taky nerozumím. :-(
30.5.2006 10:06 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
<joke>to odraza povahu ceskeho naroda</joke>
:-D
JiK avatar 30.5.2006 10:25 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Podle mne se Parouback prave priznal, mluvi o puci a prevzeti moci. ČSSD: ODS chce zneužitím policie ovlivnit volby.

Normalni politik (bez mrtvol ve skrini) by v klidu, bez paniky rekl, ze do toho z pozice premiera nebude zasahovat, nebude ovlivnovat praci policie a ze necha vysetrovani probehnout standardni cestou. Bez odvolavani sefu utvaru pro boj s mafii. Jeste by mohl prohlasit neco jako padni komu padni. Ta hysterie je az prilis viditelna.

Pavel Stárek avatar 30.5.2006 21:44 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Citace z uvedeného odkazu:
Ve středu se hodlá Paroubek sejít s nejvyšší státní zástupkyní Renátou Veseckou a jednat o případném postupu vůči Kubicemu.
Je to jasné, bude mu uděláno "ty ty ty, to se nedělá", a vůbec bych se nedivil, kdyby byl "uklouznut na schodech". Prostě KSČSSD je chamraď a volit je může jen absolutní pablb který si nevidí ani na špičku svého nosu, natož pak, aby byl schopen sledovat co se děje kolem něj (hlavně že mám plné korýtko .... chrocht). Paroubek je sv*ně a myslím si, že za dobu svého působení ve státním podniku RaJ si zcela jistě kontakty s podsvětím a kriminálně závadovým prostředím nadělal a s takovými lidmi se stýká určitě dodnes.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
31.5.2006 08:31 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
cim dele ctu prispevky nejinteligentnejsiho osazenstva tohoto portalu, mam cim dal vetsi chut volit CSSD jako protest hlas proti nim.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
JiK avatar 31.5.2006 11:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Klidne to udelej, pro mne je to lepsi nez kdybys volil Zelene :-)
31.5.2006 13:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Kdo chce kam, pomozme mu tam. ;-)
Pavel Stárek avatar 31.5.2006 18:45 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
No alespoň jsem jeden z nejinteligentnějších. Vol si koho chceš, je to jen a pouze tvoje osobní právo (jít k volbám - u některých jedinců bohužel). Já jen tvrdím, že díky 8 letům vlády ČSSD jsme si již dnes prožrali to, co mělo být na pozítří (ani ne už na zítra) a jejich spůsob vládnutí je finančně neudržitelný, stačí se podívat, s jak velkými schodky si schvalují státní rozpočet. Ale jak říkám, toto ti, kteří je chtějí volit nevidí, ti se zajímají hlavně o to co jde večer na N@vě a aby v práci (pokud tedy zrovna nejsou na štědré sociální podpoře nebo registrováni na ÚP) nemuseli moc dělat, avšak pobírali za to dostatečně velkou mzdu.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 10:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Protože jako vždy Paroubek zahřímá, jak s těmi podnikateli zatočí a hospodští povaleči mu zatleskají. Tyhle lidi aféry nezajímají, jen když budou mít dvě stovky přidáno
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
30.5.2006 11:12 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
pokud vim pridavat chce hlavne ODS
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
Heron avatar 30.5.2006 12:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Ano, ale ODS nechce sebrat podnikatelům a tím ztrácí body. Dnes je totiž hrozně populární brát lidem, co si poctivě vydělávají.
30.5.2006 11:11 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
o upldatek pro casopis si rikala Rathova asistentka, kteram mela casopis na starosti, ne Rath, jen pro uplnost, ne ze by to pro Vas neco znamenalo.

Stale cekam na to az mi pomuzes doplnit ty vety ktere jsem o ODS vytrhl z kontextu.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
JiK avatar 30.5.2006 11:19 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
nejen z kontextu, citoval jsi dokonce jen cast souveti. . Je to, jakobych z tve vety:
Stale cekam na to az mi pomuzes doplnit ty vety ktere jsem o ODS vytrhl z kontextu.
vybral "Cekam na to az mi pomuzes!" a rekl, ze jsi beze mne v riti a jedem spolu v nejake zlodejine a ja te mam vytahnout z basy. Dohledat si to muzes sam, stejne neverim, ze to v tvych zelenych nazorech cokoliv zmeni, bylo by to, ale aspon ferove. Neboj, pokud se zeleni dostanou do parlamentu (a ja to bohuzel nepovazuji za nepravdepodobne) budem z toho zklamani oba. Ty z toho, jak se budou chovat a hadat a rvat a vylucovat ze Strany, a ja vlastne z tehoz, protoze Modrozelenocerna koalice mi prijde jen o maly kousek lepsi nez soucastny socialismus. A neber to tak vazne, jde o hovno, zatim jeste muzeme svobodne psat a dokonce i z tohodle eurosocialistickeho raje utect.
30.5.2006 12:20 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
prijdu ti zamavat na peron.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 12:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
To jsou ty chytáky pro hloupé lidi. O úplatek si řekla Rathova asistentka, ne Rath. Český dům v Moskvě tuneloval Srba, ne Kavan,Za útěk Krejčíře může velitel zásahu, ne příslušný politik, který jeho útěk umožnil. ... atd. Vždy za to mohou tajemníci, asistentky - tedy vždy člověk o stupínek níž než ten příslušný mafián. Těžkálipoko, otevřete trochu oči ....
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
30.5.2006 12:27 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
jsem velmi nerad kdyz mi nekdo komolí jméno a jeste mi nadává do hlupáků.

Za to ze utekl Kozenej muze Klaus?
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
Heron avatar 30.5.2006 12:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Dotaz: co udělal Kožený? Pouze využil českých zákonů, vydělal si pár korun a odjel na celoživotní dovolenou.

To samé kampeličkáři: NIKDY to nebyly banky, nikdy nad tím neměla dozor ČNB jako nad klasickou bankou atd. Hloupí lidé si tam dali statisíce na nedosažitelný úrok 15%. To je to samé, jako kdybych já vám teď řekl o 10 000kč s tím, že za rok dostanete 15 000kč (když vše půjde podle plánu). Vy byste mi ty neníze dal? Podle plánu to "samozřejmně" nepůjde a vy o svoji investici přijdete. Já ale nejsem zloděl. Pouze neúspěšný podnikatel co dostal od vás jako od sponzora dar.

Proč se tohle donekonečna hází na ODS?
30.5.2006 12:42 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Zajimave je ze o kampelickach jsi zacal mluvit ty.

Kozeneho chceme od baham zpatky asi aby jsme ho pozvali na veceri, ze?

Protoze vlada (ODS a spol.) tehdy podporovala davani penez do kampelicek, primo to lidem doporucovala, proto za to nese svoji odpovednost.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
Heron avatar 30.5.2006 12:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Další demagog :-D

Klidně tady vytáhnu všechny tzv kauzy ODS a klidně se po ně podepíšu. Socan vidí, že mu někdo vzal peníze, ale nevidí VLASTNÍ HLOUPOST. Bez té by se to nestalo.

Kdo chce zpět Koženého? Děkuji za odpověď!
kyknos avatar 30.5.2006 13:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Socan chce aby za nej rozhodoval - a nesl zodfpovednost - nedko jiny. Dekuji nechci. Svoboda je nejvyssi hodnotou.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 13:07 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Nikdy bych nevěřil, že díky abclinuxu změním pohled na svět. Možná taky jako někteří pravičáci začnu kolem sebe vidět jen spoustu hlupáků...
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
30.5.2006 13:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Socan vidí, že mu někdo vzal peníze, ale nevidí VLASTNÍ HLOUPOST
Hele, zmagořit se může nechat každej. Dneska jsem třeba zjistil že i LLiterák - taky jeden z emigrantů. Tak nenadávej voličům levice do hlupáků.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
kyknos avatar 30.5.2006 13:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
To je konstatovani faktu, ne nadavka.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 13:15 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Docela by mě zajímalo, kolik levicově smýšlejících lidí je chytřejších než ty.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
kyknos avatar 30.5.2006 13:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
velmi malo
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 13:17 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Abyses nedivil.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Heron avatar 30.5.2006 13:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
To není o levice / pravice, chytrosti. To je přece o osobní zodpovědnosti. Buď si za svůj život odpovídám sám (ano to chci a k tomu se hrdě hlásím), nebo mi můj život řídí někdo jiný.
kyknos avatar 30.5.2006 13:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
souhlasim. ale jsem presvedcen, ze inteligentni lide si touzi zivot ridit samostatne a ti hloupejsi hledaji pastyre
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 13:21 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
To není o levice / pravice, chytrosti. To je přece o osobní zodpovědnosti.
Bohužel se ti tak ale nedaří prezentovat.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Heron avatar 30.5.2006 13:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
V tom máš pravdu. Obvykle nejsem zvyklý říkat věci, které (dle mého názoru -- a to je ten problém), ví každý.

A zrovna věc osobní odpovědnosti je záležitost na které se shodnu s drtivou většinou lidí z mého okolí. Tak je zbytečné to říkat stále dokola.
Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 14:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Už jsem to tu zmínil: nejde o to, že by byli lidé hloupí, ale levicoví politici z lidí hlupáky dělají. Místo konkrétních odpovědí na negativní věci hodí vše na ODS. Shromáždili se nespokojení lékaři a lékárníci? Je to předvolební kampaň ODS. Atd. I kdyby byla, kde je odpověď na konkrétní dotazy a kritiku? Nikde. Vše je na efekt, hesla, gesta, přesně taková, jaká jsem znal ze svého mládí. K tomu nemohu mlčet.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 30.5.2006 14:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
hlupaky z lidi delat nikdo nemuze. bud lide hloupi nejsou, a takova kampan na ne pak nemuze fungovat, a nebo hloupi jsou. socani toho mohou maximalne vyuzit ve svuj prospech
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 30.5.2006 13:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
To je konstatovani faktu, ne nadavka.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 13:29 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Ministr Dyba, ministr Cermak, oba velmi nechutne namoceni. Zatajovani darci take neexistovali? Silne podezrele (ale nikdy neprokazane, ze to byl umysl a ne debilita) upravy zakonu okolo lehkeho topneho oleje a nasledne miliardove uniky... Ano, uz je to pres 8 let a lide zapominaji. A pritom te strane vladnou vlastne ti sami, co tehdy delali tu nizsi spinavou praci. Treba kristalove cisti panove Bem a Riman.

Ze socialisty se stava socan a ze socana nadavka. Jak ubohe. A to rikam jako clovek, ktery socialisty nevoli. Ale nadavat jim nebudu, to spise vy ty prezentujete vlastni hloupost.

Mimochodem, polovinu toho osmileteho casu se na vlade podilela ta vase milovana a kristalove cista ODS.
Heron avatar 30.5.2006 15:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie

Mimochodem, polovinu toho osmileteho casu se na vlade podilela ta vase milovana a kristalove cista ODS.

Ano, takže i za vládu ČSSD může ODS, hehe ábíčko já tě miluju, tady je poslední dobou sranda :-D :-D :-D

Volby tehdy vyhrála ČSSD. Pokud s ODS, která byl v menšině vytvořila cokoliv, tak stále měla navrh ČSSD.

30.5.2006 15:33 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
co to meleš ty vořechu
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
30.5.2006 21:28 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Vazeny pane, jisty cas jsem si vazil nadhledu, ktery jste projevoval zde v diskuzich. Po vasem vystoupeni v teto jsem prestal. Jste jen stejne uboze fanaticky smyslejici jako mnozi jini v teto diskuzi. Bez argumentace, prazdny smich.

K vlade je treba vetsina v parlamentu. A tu vetsinu pro CSSD zajistovala ODS vymenou za korytka a dalsi vliv na stat.
Heron avatar 30.5.2006 21:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie

Vážený pane.

Už jsem to tu někde psal. Mám teď velmi náročné období ve škole + pracovní povinnosti (stejně jako mnoho jiných se připravuji na státnice) a do blogů na abc si přijdu zcela vyčerpaný odpočinout. Tyhle debaty neberu moc vážně a jak jsem zjistil, tak i někteří ostatní fanatici taky ne. Mrzí mě, že jsem u vás ztratil pár bodů, ale stane se. Neberte všechno pod blogy tak vážně. Nikdo to tak nebere. A politický blog je ring, kde se můžeme poprat jak malý kluci. A pak zase půjdeme spolupracovat na technickém problému. Možná, že kdybysme se potkali někde na srazu, tak si ve vší vážnosti prodiskutujeme svoje názory, pochopíme situaci toho druhého. Tady na to ale není prostor, nelze tu psát argumenty na 10 stránek, protože to zabere dost času a oponent to stejně nepřecte. Proto ty smajlíky, proto ty narážky, proto ten fanatizmus.

Přeji pěkný zbytek večera.
30.5.2006 13:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie

Musíte si holt osvojit tu pravou stranickou dialektiku. Ta pouhým pohledem na příslušnost ke straně a její době rozená: Zlodějinu -- účelově získané prostředky. Neúspěšný záměr -- podvod. Důležité kontakty -- mafiánství.

A nechodit sem před volbama. Po volbách, až se budou zase strany dělit o moc v kuloárech bez veřejnosti třeba bude klid.

Ale teď rychle pryč!

Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 13:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Omlouvám se za zkomolení jména - překlep, nikdy to nedělám.
Vám do hlupáků nenadávám ani si nemyslím, že by kdokoliv tady na portále hlupákem byl, ať volí kohokoliv.
Jiná věc je, že je kampaň účelově dělaná přesně na lidi, o kterých si ČSSD myslí, že jsou hlupáci, jako by tito politici byli nadlidi. Právě mě nejvíc vytáčí. Tak se omlouvám ještě jednou za nevhodné vyjádření.
Kauza Kožený v době jeho útěku nebyla uzavřena a Kožený nebyl ani obviněn - vše se vyvrbilo mnohem později. Využil porevoluční binec v zákonech a včas vzal roha. Na rozdíl od Krejčíře - pro toho si šla přímo policie! S konkrétním obviněním a paragrafy! Vnímáte ten rozdíl? (Nikoliv věcný, ale právní). Souhlasím, že co se týká tunelování to ODS dokáže velmi dobře také, nevím, zda by nebyly aféry po jejich 8 letech vládnutí. Nicméně jejich ekonomické programy jsou realističtější.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
30.5.2006 12:31 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Dalibore Smolíku, sundejte modre brejle, a prestante verit ze tu s CSSD umreme a za spatne pocasi muze Rath. Nebranim CSSD, bojuji proti ODS. V obou stranach sedi ti sami zlodeji, v pripade CSSD pravdepodobne ti minulí, v pripade ODS par minulich a spousta budoucich. Pokud nemate radi lzi jako kristalove ciste penize Standika, nepouzivejte stejne hloupe argumenty ve prospech ODS, neprospech CSSD (Paroubek kterej na plachetnici soulozi s nezletilejma, apod.)
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
Dalibor Smolík avatar 30.5.2006 13:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Nemám modré brýle, Tezkatlipoko (je to už správně? :-)) - nepoužívám ani hloupé agrumenty ve prospěch ODS, ale jen se dívám: kdo je za hospodářské čachry trestán. Je možné, aby tajemník politika dělal rozsáhlou trestnou činnost a sám politik o ničem nevěděl? Asi ne. Pokud ano, nemá co dělat na místě politika. Ale abych byl upřímný: není tu ideální strana, kterou bych volil s radostí. Ale k volbám určitě půjdu.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
30.5.2006 14:33 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
ano, dekuji za nezkomolene jmeno, nevim proc s tim jmenem maji nekteri lide problem, a pritom jde skrze rty jako jarni vanek.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
30.5.2006 00:18 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co to vidí mé oči? Vždyť oni jsou tak skvělí, podporují Evropskou unii a najednou toto? To musí být přece nějaké ODS a Národní strany a nacistů a rasistů a fašistů a antieurofanatiků...
kyknos avatar 30.5.2006 00:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Ne každá pravice je nac(ional)istická.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 00:26 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Konečně semínko pravdy. ODS ani NS nejsou nacistické strany. ;-)
kyknos avatar 30.5.2006 00:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
ODS jiste ne, NS ano.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 07:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Spojení ČSSD (jakož i dalších stran) s mafiemi je velmi pravděpodobné a leckdy dokázané. (Ehmmm, nezapomeňte třeba na Čermáka).

Tohle je ovšem nejspíš blábol. Navíc mizerně udělanej.

30.5.2006 08:07 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
navrhuju druhej odkaz smazat a stydet se, to je jeste ubozejsi nez bulvarni platky.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
30.5.2006 08:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Nu, výroba falešných dokumentů, navíc tak zbabraných... to snad vážně ani ne.
kyknos avatar 30.5.2006 08:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Kde beres presvedceni, ze jsou falesne?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 08:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Si to po sobě přečtěte. :-) Předpokládám že jste autor. Tohle je zbacaný, něco lepšího.
kyknos avatar 30.5.2006 08:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Autor ceho? Te zpravy z utvaru pro boj s organizovanym zlocinem? Ty si precti ten clanek :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 08:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Té fotky. Už jen jazyk je zcela mimozní. Ale teď jdu pracovat. A navíc na takovéhle ubohosti fakt nemám náladu. Zdravím tě, když už si tykáme chlapče. Čao!
kyknos avatar 30.5.2006 08:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
RTFA
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 08:50 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
staci si to precist, a je jasne ze clovek co to psal mel sotva zakladni vzdelani, kazda druha veta zacina slovem "kteri" a vety v souveti na sebe dost casto nenavazuji. Pokud vyjmenovává vice osob, klidne jmenuje jednu s krestnim jmenem, jednu jen prijmenim, neumi casovat. Clovek co to psal nema zadne vyjadrovaci schopnosti.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
kyknos avatar 30.5.2006 08:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
to neni nic, co by me prekvapovalo, u dokumentu, ktery ma pochazet od policie. spis mu to dodava na verohodnosti. kolik takovych dokumentu jsi videl?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 08:56 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
10? 20? parkrat jsem i vypovidal, a co z me vypovedi udalal policista jsem se nestacil divit, protoze z me vypovedi lidskou reci byla zprava jako z automatu. Nikoliv vsak jako kdyz ji napise blbec kterej se snazi neco dokazat.

Ty dukazy jsou opravdu nezpochybnitelne, protoze po kasinu Royal je ted Kenvelo, muselo Kenvelo uplatit Grosse aby ty prostory dostali. Clovek by rekl ze po tom co skoncilo kasino Royal, si Kenvelo pronajalo volne prostory, ale to uz neni tak zajimave.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
kyknos avatar 30.5.2006 09:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
myslim ze ta zprava si nehraje na to, ze obsahuje dukazy. a ze ji psal nejaky blbec z internetu bys asi mel bezet vysvetlit poslancum a spol., at ji tedy zbytecne neprojednavaji :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 09:03 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
to necham na tobe. Mas pravdu na to ze obsahuje dukazy si nehraje, a to ze link na ni obsahuje slovo mafie taky svedci o velke duveryhodnosti, a nezaujatosti pisatele.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
kyknos avatar 30.5.2006 09:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Omlouvam se, ze jsem pouzil odkaz na zrcadlo obsahujici slovo urazejici tvou stranu uz v URL. Bude odkaz ti odkaz na pretizenou stranku ceskehor ozhlasu vyhovovat lepe? http://www2.rozhlas.cz/izurnal/info/info.html
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 11:14 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
jen mimochodem jsem clovek kterej by CSSD nevolil ani za zlate prase, to jen pro uplnost, nesouhlasim s CSSD, ale pokud ctu takovou kravovinu, musim se ji zastat.

zklamání??
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
kyknos avatar 30.5.2006 11:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
ovce jako ovce
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
31.5.2006 08:33 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
zato ty jsi dravec, gratuluju
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
30.5.2006 09:54 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Premier pedofilem na zaklade zdroje novinaru.

Starecek Gregr ma milenecky pomer (uziva vakuovou pumpu nebo Viagru?)

Soukrome financni toky skrze CNB?

Nomura si po zaspineni se s IPB dal snazi riskovat svou povest v pidizemicce?

Jen strucny vytah opravdu divnych veci. Je tohle skutecne material profesionala Kubici?
30.5.2006 10:30 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a) proč s tímto přišel pan Kubice pár dní před volbami b) proč, jak a kdo tuto tajnou zprávu předal novinářům c) kdo tuto zprávu vůbec psal. Co si mám totiž myslet o člověku, který není schopen napsat slovo zahraniční (viz. odkaz Premiér pedofil) apod. d) teď nevím v kterém to bylo pořadu, tuším, že Otázky V.Moravce mluvil Topolánek o tom, že ho (Topolánka) někdo ještě nařkne z pedofilie a najedou to vyjde v této zprávě ale na Paroubka
30.5.2006 10:38 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Teď jsi to odhlalil!! Topolánek se podřekl! To všechno ODS! Je to spiknutí! A to, že je dneska tak hnusně, je taky jejich práce!

Mně ty souvislosti doteď nějak nedocházely. :-)
Nemám rád NVidii!
30.5.2006 10:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Mluví se dokonce o tom, že ODS stojí za revolucí 89 a pravděpodobně Topolánek pozval i vojska Varšavské smlouvy v srpnu 68. Jeho vina na politických procesech 50. let se stále zkoumá. :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
30.5.2006 10:57 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
ODS? to snad ani ne (ikdyž kdo ví ;-) ), ale globální oteplování může úplně za všechno ;-)))
30.5.2006 11:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Co si mám totiž myslet o člověku, který není schopen napsat slovo zahraniční (viz. odkaz Premiér pedofil) apod.
Nic ve zlém, ale co si mám myslet o člověku, který věří všemu, co si přečte někde na webu ;-). Ona doména patří soukromé společnosti a stejně bych přistupoval k hodnověrnosti dané zprávy. Rozhodně bych byl velmi opatrný, než abych na jejím základě někoho obviňoval (ať pana Kubiceho, tak Paroubka).
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
kyknos avatar 30.5.2006 11:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
RTFA
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 30.5.2006 11:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Český rozhlas je soukroma spolecnost? Od kdy?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 11:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
30.5.2006 11:11 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
- tato zpráva vyšla na stránkách Českého rozhlasu a tu jsem si procházel- http://www.rozhlas.cz/izurnal/cesko/_galerie/249481?type=image&pozice=25

- neobviňuji pana Topolánka, ani ODS z ničeho, prostě před pár dny mluvil o pedofilii v TV a pedofilie se objevuje v této "zprávě"

-jenom mi to všechno pár dní před volbama příjde krapet divné
30.5.2006 11:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Premiér pedofil, vláda mafie
Aha, mea culpa. Reagoval jsem jenom na odkazy na pbx.cz. Tak nic, zase jsem se jednou ztrapnil :-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
30.5.2006 22:43 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
Rozbalit Rozbalit vše Mraz prichazi z Kremlu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pamatujete na tu knihu? Zda se mi skoro symbolicke, ze na horach snezi.

Ten pripad je predevsim strasne smutny. Ukazuje, ze neco je strasne spatne. Tak hrozne spatne, ze Leosova zminka o emigraci neni vubec od veci.

Pripada mi, ze se tady nikdo nezkusil vzit do role toho policajta. Zkuste si to. Je to obecne dost slozite. Cekal bych, ze prvni misto, ktere organizovany zlocin ovladne bude urad pro vysetrovani organizovaneho zlocinu. Presto si myslim, ze muze vzniknou skupina lidi, ktera bude mit skutecne zajem organizovany zlocin vysetrovat a potlacovat a ta skupina bude nepodplatitelna a presvedcena o smyslu toho co dela, tak jako treba linuxari jsou presvedceni o smyslu toho co delaji pro linux. Jejich pozice bude obtizna, priklady z davnych a velmi nedavnych dob ukazuji, ze zlocinec se od policajta az tak moc nelisi, takze spousta lidi okolo bude proti nim zaujata. A v principu samych vysoce postavenych lidi, organizovany zlocin se neorientuje na pochuzkare z dolni lhoty.

Takze nase skupina vysetruje a vysetruje. Jednoho dne zjisti, ze jaksi maji problem, protoze nasli neco na sve nadrizene, protoze jejich nadrizeni nemaji spravne nadseni pro vec, nebo proste vysetrovani zahadne vazne, protoze jim nikdo nechce dat dokumenty, protoze jim zmeni dozorujiciho statniho zastupce za jineho, ktery jim nefandi. A zacne prituhovat, do kancelari jim leze inspekce, stoura v papirech, ktere nemel nikdo videt a tak podobne.

Nu a sef si tak sedi doma a sleduje televizi. V ni zjisti, ze jeho nadeje, ze bude po volbach lepe se hrouti, protoze ti ktere vysetruje zjevne budou mit takovy uspech, ze je nebude moct dal vysetrovat. V tu chvili nema jinou moznost, nez zacit situaci zachranovat ihned, jeste pred volbami. Protoze po volbach bude pozde. Muzete chranit svedky v ramci programu na ochranu svedku pred mafii, ale nikdo je nedokaze ochranit pred zvuli statni moci.

On prece nemuze o svych zjistenich informovat sve nadrizene, kdyz je podezira. Nemuze ocekavat, ze se mu dostane pomoci nejakou "spravnou" a zakonnou cestou. Co ale muze je, informovat poslance. Ti maji bdit na vladou a ustanovovat a odvolavat ji. Ti dohlizeji na tajne sluzby. Ti se mohou seznamovat s utajovanymi skutecnostmi. A nemuzete to udelat prilis potichu. Copak je pro skupinu, ktera zlikvidovala Mrazka a nejmin pet dalsich lidi okolo nej, problem jeden sef uradu a par jednotek detektivu?

To co je na tom skutecne strasne je, jak ve snemovne pochodil. To ze vsichni poslanci hlasovali presne podle sve stranicke linie. To ze se tam nenasel ani jediny socialni demokrat, ktery by rekl, sakra tady se deje neco podivneho, to se musi vysetrit. A ze ani jediny z ODS naopak nerekl, ale lidi neblbnete. Preci v libovolne skupine lidi s odlisnymi zivotnimi postoji a zkusenostmi musi existovat nekdo, kdo materialy oznaci za povrh a nekdo, kdo jim uveri a bude se snazit pomoci. Kdyz se podivam na zdejsi diskuzi, tak se tu vyskytuji oba nazory. A v kazde skupine jsou lide, kterych je mozne si vazit, kteri jsou znami z jinych diskuzi. Jak muzeme cekat, ze se stat nekam posune, kdyz vsichni hlasuji tak, aby se bratr Paroubek nezlobil.

Ja chci sakra poslance, kteri maji imunitu k tomu, aby se mohli v takoveto situaci postavit na svoji stranu bez ohledu na nasledky. Ja chci poslance, kteri vykonavaji sve poslani podle sveho svedomi. Jenze to chci asi moc.
I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
kyknos avatar 30.5.2006 22:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mraz prichazi z Kremlu
diky, to je moc pekne napsano a souhlasim
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
30.5.2006 23:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mraz prichazi z Kremlu

Přečetl jsem si to celé. Tu zprávu. K hodnocení věcnému nemám znalosti, vědomosti...nic. Chování prakticky všech zůčastněných je "podivné". Opravdu divné směrem ke zprávě se mi zdají poslední stránky, kdy mizí policejní čeština a zpráva dostává osobní tón. Důvěrou v naše politiky jsem naštěstí netrpěl a tak alespoň nejsem zaskočený.

Emigrovat nehodlám, když už jsem tady vydržel do teď.

Napadá mi k tomu mnoho, na obě strany, ale hownh! Musím se šetřit, abych našel sílu jít někoho nejmíň odpornýho volit a nepoblil se.

.
31.5.2006 08:35 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mraz prichazi z Kremlu
naopak, takove pobliti se u urny by mohlo mit zvlast silny politicky podtext.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.