abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku

    25.1.2010 11:22 | Přečteno: 6070× | pc | poslední úprava: 25.1.2010 11:22

    Jen bych chtěl stručně zveřejnit moje zážitky, když jsem se pokoušel smazat můj facebook profil.

    Nejprve jsem pro jistotu smazal všechny fotky a osobní údaje (bydliště atd). Pak jsem našel tlačítko pro deaktivaci účtu a myslel jsem, že to tím ukončím. Jenže kdybych jentak klikl na potvrzovací tlačítko a nevšiml si drobného textu nad ním, tak bych za pár dnů začal nadávat. Stálo tam totiž, že mi nadále budou chodit pozvánky od známých a podobné e-maily. Pro zrušení této funkce se musí zaškrtnout políčko, které je hned vedle. Dostal jsem podezření, že to s tím zrušením nebude asi tak jednoduché. Rozhodl jsem se tedy ještě pro jistotu změnit e-mailovou adresu v profilu facebooku. Práce na půl hodiny, jak se ukázalo, jelikož FB rozpoznal každou dočasnou e-mailovou adresu, kterou jsem zkoušel (a to jsem už ke konci přešel k některým, které vypadaly dost neznámě, jako např. www.spam.la). Pomohl teprve můj webhosting s doménou, kde jsem si založil vlastní adresu jen pro tento účel.

    Po potvrzení změny e-mailové adresy přes kliknutí na odkaz zaslaný na novou adresu jsem pokračoval tedy ve smazaní facebookového účtu. Zaškrtl jsem políčko, že nechci dostávat pozvánky a jiné zprávy od známých, povrdil deaktivaci a vyskočila na mě stránka s velkými fotkami asi 4 mých známých a pod každou fotkou texty "ten a ten vás bude postrádat", "ta a ta vás bude postrádat" a tak dále. Pod tím ještě znovu upozornění, že deaktivací ztratím kontakt s těmito všemi přáteli.

    Nemilosrdně jsem deaktivaci potvrdil a zjistil jsem, že je velký rozdíl mezi "smazáním" a "deaktivací". Další stránka mi totiž dala najevo, že se nejedná vůbec o smazání, ale jen o dočasné vypnutí (!). Byl jsem totiž informován, že se mohu později mými přihlašovanými údaji opět přihlásit a že je moje rozhodnutí facebooku líto, ale že velmi doufají, že se k nim zase vrátím. Jak krásně mi celá tato procedura povrdila, že jsem udělal správnou věc. Ještě bych zapomněl: dostal jsem i za úkol vybrat důvod mého rozhodnutí, celkem asi 10 možností a pod tím prázdné pole pro jiné důvody. Zadal jsem "Collaboration with Micro$oft", což byl jeden z důvodů odchodu (hlavní smluvní partner pro dodávání reklamy - klidně si pište, jaký jsem fanatik, ale mě to prostě hodně vadilo), další se mi ale nechtělo už rozepisovat (prostě mi celý FB přišel už strašně komerční a otravovalo mě dostávat pořád nějaké pozvánky a návrhy "kamarádství", také se stávalo, že mi určitá osoba navrhla "kamaráda", což se ale ukázalo jako podfuk, ten návrh totiž udělal sám facebook, a stejnou situaci mi potvrdili ještě 2 lidi, čili je to ještě k tomu prolhaný systém).

    Nápad facebooku je velmi dobrý a nemůžu říct, že se mi před rokem nezamlouval, ale časem jsem takto změnil názor, jak jsem ho postupně začal víc poznávat. Dnes je to už v médiích samý facebook, až mi to někdy připadá šílené.

           

    Hodnocení: 65 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Facebook profil
     (26 %)
     (17 %)
     (5 %)
     (0 %)
     (51 %)
     (1 %)
    Celkem 397 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.1.2010 11:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    A ono je to smazání tak jednoduché...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Amarok avatar 25.1.2010 12:28 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    "Pro zobrazení stránky se musíte přihlásit." Pekny odkaz, tam uz radsi nevlezu :)
    GNUniverse - May the source be with you...
    Otto Šabart avatar 25.1.2010 22:26 Otto Šabart | skóre: 13 | blog: KatiePC blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    :-D... jeste se to musi stejne potvrdit ..:) Tyjo... :-) ale konecne odkaz kde to pujde nadobro smazat.. a ne pouze deaktivovat
    *´¨)¸.·´¨)¸.·***·>>> www.seberm.com
    MaFy avatar 25.1.2010 11:39 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    A kde je moznos mel jsem a deaktivoval?
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    Amarok avatar 25.1.2010 12:19 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Tak to chodi, kdyz se neco dela v rychlosti :) To jsem fakt zapomnel a uz to nejak nejde pridat dodatecne. Navrhuju misto toho zvolit "nemam a nechci".
    GNUniverse - May the source be with you...
    MaFy avatar 26.1.2010 20:01 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    OK, odhlasovano :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    xxx avatar 25.1.2010 11:43 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Chybi tam "Mel jsem a zrusil jsem ho". Duvody: 1) Nizka kontrola nad informacema spjatyma s profilem. 2) Prilis mnoho "Friends". 3) Prilis mnoho spamu od "Friends". 4) Minimum uzitecnych informaci od "Friends". (Pokud tedy za uzitecne nepovazujete kde se kazdy z vasich 120 kamaradu flaka, co mel k snidani a kam jde vecer na party).
    Please rise for the Futurama theme song.
    xxx avatar 25.1.2010 11:44 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ehm nikoliv kamardu, ale "Friends".
    Please rise for the Futurama theme song.
    25.1.2010 11:50 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Tak proč jste si jich tolik přidával? Opravdu nechápu, jak si každý stěžuje, co mu chodí od "přátel" za nesmysly, když si tam přidávají každého vola, kterého znají jen od vidění.
    25.1.2010 12:05 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Souhlas.

    Jinak je mozne si prispevky od nekterych "kamaradu" blokovat, coz hojne pouzivam.

    Jinak, moznosti nastaveni soukromi profilu mi prijde dostatecne, co tomu chybi?
    xxx avatar 25.1.2010 12:30 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku

    Nevim. Ti lidi se pridavali me (a ja to odsouhlasil, pravda). Proste lidi co jsem s nimi plus minus stravil alepon tyden v roce. Stacilo par spolecenskejch akci.

    Prave v tom vidim tak trochu rozpor. Pokud tam budu mit 20 kamaradu, ktere dobre znam, tak tam mi FB opravdu nic noveho neprinese a ani ho mit nemusim. Pokud tech lidi bude vic, pak me to zahlti balastem. Otazka je, zda-li existuje nejaky idealni pomer.

    Please rise for the Futurama theme song.
    25.1.2010 15:35 musa | skóre: 1 | blog: Test
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Jiste ze existuje, je to jen na Vas, Facebook nabizi dost prostredku jak si to nastavit ke svym potrebam. FB slouzi svemu ucelu perfektne, udrzuje me v kontaktu s lidmi s kterymi chci byt v kontaktu nenasilnym zpusobem.

    Ze techicky vzdelani lide by si nidky FB (nejen) protoze je to evil (jako napr. tester nize), je jen druhou stranou teze mince, snizena socialni inteligence.
    25.1.2010 15:40 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Nedavno tu nekdo napsal, ze dcera jeho znamych se dostala na skolu XXX pomoci uplatku. Schvalne si zkuste najit jeji jmeno ;-) nebo alespon napiste, jakou sluzbu byste k tomu pouzil.

    Navic na to, ze je to evil, zacali uz prichazet i moji humanitne zamereni exspoluzaci z gymplu.
    25.1.2010 15:50 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    AFAIK lze nastavit facebook tak, aby jedina verejna informace (tj. ta, kterou vidi lide, ktere nemate v pratelich) bylo jmeno. Jak pak zjistite, ze je to neci dcera?
    Jakub Lucký avatar 25.1.2010 15:54 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    no, třeba váš email vás identifikuje s vaším jménem... Zkuste do hledání zadat libovolný email... Vyjde vám přímo ten člověk...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    25.1.2010 15:59 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    A to dokazuje co? Pokud si nastavite mail na "only me", tak toto nefunguje.
    25.1.2010 16:06 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Tak tohleto to asi neovlivni, na to je jiny chlivek "search".
    Jakub Lucký avatar 25.1.2010 21:50 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    No, hlavní problém je v tom, že pokud zadám do obecného hledání email a člověk je tam zaregistrovaný (a nemá speciální blokaci přímo na mou osobu), pak se mi objeví jeho veřejné vyhledávání (standardně jméno, fotka, seznam přátel)

    A to nijak neovlivníte tím, že si nastavíte mail jako skrytý... na to tohle hledání nedá...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    25.1.2010 22:48 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Však ale v Settings -> Privacy Settings -> Search lze nastavit, kdo výsledky hledání uvidí. Nebude-li tam Everyone, každý tě najít nemůže…
    25.1.2010 15:59 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Prave ze ne, vzdycky se ukaze i nekolik pratel. Takze opakovanym pristupem muzete ziskavat dalsi a dalsi, ale nikdy nemate jistotu, ze mate vsechny.
    25.1.2010 16:00 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ukaze se to, pokud si to nezakazete v nastaveni soukromi.

    Sorry, ale tvuj pristup se mi zda jako: prisel jsem, videl jsem, nepochopil jsem, nadavam ...
    25.1.2010 16:14 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Zakazat to nejde (nebo alespon po diskutovane zmene pravidel neslo), muzete zakazat ukazovat pratele, ale stejne se u vas objevi "prateli se napriklad s A, B, C", akorat nejde rozklepnout seznam pratel.

    Napiste mi prosim, kde na FB nadavam. Co se tyce obsahu webu jsem velmi liberarni a jsem i proti nucenemu odstranovani phishingovych stranek.
    25.1.2010 16:32 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Tak jsem si to ted vyzkousel a nemas pravdu. Po odskrtnuti teto moznosti v mem verejnem profilu neni nikdo.

    Oznaceni za "evil" za nadavku povazuju: Navic na to, ze je to evil, zacali uz prichazet i moji humanitne zamereni exspoluzaci z gymplu.
    25.1.2010 16:38 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Tak jsem si to ted vyzkousel a nemas pravdu. Po odskrtnuti teto moznosti v mem verejnem profilu neni nikdo.
    Musite se vyhledat, ne jit na adresu profilu.
    Oznaceni za "evil" za nadavku povazuju: Navic na to, ze je to evil, zacali uz prichazet i moji humanitne zamereni exspoluzaci z gymplu.
    V tom pripade muzete tak maximalne tvrdit, ze tomu nadavaji moji exspoluzaci.
    25.1.2010 16:53 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Musite se vyhledat, ne jit na adresu profilu.

    Spatne jsem se vyjadril, zadni pratele se nezobrazuji ani na profilove strance ani na te vyhledavaci (ta s jinym layoutem). Netvrdim, ze to tak bylo vzdycky, ted to tak ale je. Pokud chcete, zobrazte si muj profil, z nejz zjistite muj mail, ktery obsahuje moje jmeno. Pridejte diakritiku a zkuste si me vyhledat na FB.

    V tom pripade muzete tak maximalne tvrdit, ze tomu nadavaji moji exspoluzaci.

    Zalezi na tom na jake urovni se chcete bavit. Pokud chcete slovickarit, pak ano, z vaseho vyroku nutne nevyplyva, ze povazujete facebook za "evil".
    25.1.2010 17:26 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Zkusit to nemuzu --- ucet jsem smazal po te zmene pravidel prave z duvodu, ze neslo skryt, koho mate v pratelich, a nekolika dalsim omezenim soukromi. Ale nijak to FB nezazlivam, at si s tim delaji, co chteji. Nikoho prece nenuti k tomu, aby to pouzival.
    25.1.2010 20:22 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ono jde vyhledavat uzivatele i bez prihlaseni (ma-li to uzivatel povoleno). Osobne si myslim, ze moznosti nastaveni soukromi jsou na FB dostatecne, obzvlast, kdyz mam relativne (na mistni pomery) verejny profil.

    Nadávat na FB je dneska v módě, to mi nevadí ... vadí mi ale FUD o veřejnosti osobních informací, nemožnosti si nic nastavit a tak podobně od lidí, kteří pravděpodobně nikdy na tlačíko "privacy settings" neklikli.
    25.1.2010 20:44 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ono jde vyhledavat uzivatele i bez prihlaseni (ma-li to uzivatel povoleno). Osobne si myslim, ze moznosti nastaveni soukromi jsou na FB dostatecne, obzvlast, kdyz mam relativne (na mistni pomery) verejny profil.
    jj, ale to je dalsi uroven, kde jsou jine informace. Nefungovalo to, kdyz jste byl prihlasen a dal hledat --- zkousel jsem a myslim si, ze i dnes budete minimalne videt v pratelich ostatnich (kdyz to maji povolene). Take po te zmene prestalo jit zakazat "zadost o pratelstvi". Mozna to zmenili, uz nejakou dobu to nepouzivam.
    Nadávat na FB je dneska v módě, to mi nevadí ...
    Tak todle mi vadi, nechapu, proc to ti lide pouzivaji.
    25.1.2010 20:59 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    jj, ale to je dalsi uroven, kde jsou jine informace.

    Tohle ale plati i kdyz je clovek prihlaseny. Zapinaci/vypinaci tlacitko teto moznosti nerozlisuje neprihlasene a prihlasene "nepratele". Myslim, ze jsem si toho uz vsiml uz driv pri hledani, ze kdosi zjevne nemel zadne pratele a bylo mi to divne.

    Jinak v pratelich ostatnich videt asi bude, to jo. Zadost o pratelstvi jde myslim omezit jen na "pratele pratel".
    xxx avatar 25.1.2010 18:11 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Je možné, že během posledního roku a půl, možná dvou se tam nějaké nové možnosti nastavení objevily.

    Drouhou větu nejsem schopen rozluštit. Má to znamenat, že kdo nemá FB má sníženou sociální inteligenci. (Když už jsme teda u té Soc. intelignece, tak to lze taktéž vnímat jako "velikost vychcanosti", tudíž snížnou soc. inteligenci lze brát i jako lichotku :-) )
    Please rise for the Futurama theme song.
    25.1.2010 12:01 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ale vždyť k tomu FB je! Aby flákající se kokoti měli přehled o tom, kde, jak a proč se flákají jejich kámoši.
    25.1.2010 11:52 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Dobře vám tak. :-)

    Funkce pro smazání účtu existuje, ale nenabízí se v menu. Link najdete pomocí googlu, pochopitelně musíte být přihlášen. Zda to skutečně a trvale odstraní všechna uživatelská data vám řekne jen facebook. Lépe je nebýt totálním dementem, a tyto aplikace pro sociopaty zcela ignorovat.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.1.2010 12:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Technicky řečeno mazání na Facebooku neexistuje, a to už jen kvůli tomu, že souborový systém, na kterém má FB data, mazání nepodporuje.
    25.1.2010 14:19 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Mám pocit, že v podmínkách použití stojí, že smazaná data (intelectual property) uživatelů si mohou držet až 90 dní. Otázka je, která data tím myslí (jestli zprávy, fotky, ...) a taky jestli se to vztahuje na profil, osobní údaje. Hádám že ne. Docela by mě zajímalo, jaké mají diskové pole, když používají write-only filesystém.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    Shadow avatar 25.1.2010 14:22 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    A co používají za úžasný souborový systém bez schopnosti mazat?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.1.2010 17:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Z výkonnostních důvodů se u jejich FS soubory nikdy nepřepíšou, ale jen se soubor označí jako smazaný. Už nevím, co přesně používají, někde na netu byl článek o jejich technologiích.
    Shadow avatar 25.1.2010 18:32 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    OK, díky.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Ruža Becelin avatar 26.1.2010 13:37 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Nebude to tohle?
    25.1.2010 21:16 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Uživatelova "osobní data" se smažou, až ten FS, co nepodporuje mazání, přepíše danou oblast HDD daty jiného retarda z facebooku :-D
    Dent avatar 26.1.2010 12:40 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Dneska nepodporuje ani zápis ("Něco se porouchalo. Děláme všechno pro to, aby byl problém co nejdříve vyřešen. Zkus to prosím znovu později.") ;)
    25.1.2010 11:52 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    S tim smazanim je to stejny treba na seznam.cz kdyz kliknu na smazat email adresu tak se smaze (do tydne) ale jakmile pouziju stejny prihlasovaci udaje, kdykoliv v budoucnu, tak se stranka automaticky obnovi.
    hmm
    25.1.2010 12:51 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ve zkratce: kterak jsem dobrovolně po hlavě do žumpy plné sraček skočil a jaké problémy jsem měl ve snaze vyškrábat se ven - nemluvě o smradu, jež se se mnou potáhne až dosmrti...;-)
    25.1.2010 12:52 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    :-D
    25.1.2010 12:52 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    no teraz by si este mohol otestovat obnovit si ucet; ci tam tie fotky .. co si zmazal neostali; ja Facebooku moc v tomto neverim ;-) Facebook ucet mam (kvoli niektorym ludom, co s tym uz tolko otravovali, ze som si ho zriadil), ale v podstate tam chodim cca. raz za mesiac a nic tam aktivne nepridavam.
    Jakub Lucký avatar 25.1.2010 14:36 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Tak si místo toho zařiď blippy, to je teprv sociální síť... Doporučuji nahlédnout všem, nikoliv jako reklama, ale jako krásná demonstrace lidské blbosti
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    25.1.2010 15:42 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Krásnou demonstrací je i facebook Černoši jsou přemnožení, píše se na Facebooku o pomoci Haiti Kolik už takových podobných přejmenovaných skupin bylo a lidé se příště nechají napálit znova. Stačí něco slíbit a všichni voliči ČSSD klikají jako o život :-D
    25.1.2010 15:52 cecilconrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ja te smazu z celeho internetu.
    25.1.2010 16:45 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ještě nějakou pohádku, máš v repertoáru nebo už je to všechno?
    25.1.2010 22:23 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Já si Interner zálohuju na DVD, takže asi těžko chlapečku.
    25.1.2010 17:28 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Trochu offtopic: Slysel jsem od znamych, ze hned po zaregistrovani jim FB nabidnul asi 10 lidi, ktere muzou pozadat o "Friends". A pry mel FB hodne velkou uspesnost, z tech 10lidi pry dobre znali treba 8. Mate nekdo podobnou zkusenost? Jak je to mozne, odkud muzou mit tyhe data?
    Heron avatar 25.1.2010 17:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    A nezadali tam kromě své emailové adresy také heslo do schránky? On pak prohledá kontakty v mailech a z toho to získá.
    Amarok avatar 25.1.2010 17:40 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Pokud tam nezadal strucne cely zivotopis (skolu, zamestnani atd) a ti znami s tim pak nebyli nejak spojeni (spoluzak...), tak je to docela podezrele. Taky tam myslim funguje sdileni sveho e-mailoveho adresare a FB podle nej vyhleda lidi, co uz na FB jsou. Musi se to ale predem povolit.
    GNUniverse - May the source be with you...
    25.1.2010 17:58 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Clovek C povolil FB pristup ke svym emailum. FB tam nalezl zpravy, kde A a B byli adresaty nebo si primo psali (retezove a predane zpravy).

    A se zaregistruje a FB mu nabidne pratelstvi s C (protoze C znal email A) a s B, protoze A a B si psali (nebo jim bylo psano).

    25.1.2010 18:17 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Hmm, to by mohlo byt. Btw je bezne povolit pristup k mailu? Me prijde, ze to muze udelat jen diletant. Tohle byli lidi z IT, v jejich okoli bych cekal lidi s urcitou IT gramotnosti. Neni mozne ze je FB treba spojeny s Google a maji nejaky silny data-mining? Ja se tam snad zkusmo zaregistruju...
    Jakub Lucký avatar 25.1.2010 18:56 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    další varianta, která funguje, je dedukce na základě zadaných sociálních sítí... Zadáte že jste z Gymnázia ABC ročník 123 a ono už vám to najde ty lidi, kteří do toho ročníku patří...

    Ty hledací principy mají fakt vychytané...

    Jinak, co se toho mailu týče, to jim dá tak 60% uživatelů (odhaduju)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    25.1.2010 22:37 mektige
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Ještě je mě napadá možnost, že někdo daného nově registrovaného v minulosti tagnul na nějaké fotce a teď mu to nabízí další lidi z té fotografie... Jen si nejsem jistý, jestli jde fotky tagovat i neregistrovanými jmény.
    otula avatar 25.1.2010 22:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    Stálo tam totiž, že mi nadále budou chodit pozvánky od známých a podobné e-maily. Pro zrušení této funkce se musí zaškrtnout políčko, které je hned vedle.
    Heh, a co máš zaškrtnout já, když jsem profil na FB nikdy neměl, nemám, mít nechci, a přesto mi pozvánky chodí? ;-) :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jakub Lucký avatar 25.1.2010 23:07 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    zaškrtnou lepší spamfilter ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    otula avatar 26.1.2010 07:32 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zážitky s deaktivací profilu na Facebooku
    :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.