abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1074 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    9.5. 22:22 | Ladislav Hagara | Bezpečnostní upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.5. 23:45 Slavko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dellu byla odcizena databáze zákazníků
    Dell does not "believe there is significant risk to our customers given the type of information involved,"
    Milý Dell,

    prosím, zverejnite mená a adresy všetkých svojich vedúcich pracovníkov a akcionárov, neverím, že to pre nich bude významné riziko...
    xkucf03 avatar 10.5. 01:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Pirátské sdílení
    Pirátská logika: data nebyla odcizena, protože Dell je pořád má, tudíž k žádné škodě nedošlo :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.5. 10:36 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    LOL; + 1

    Pamatuji si toho se zacuchanymi vlasy, jak svim chraplackem vysvetloval reporterce, ze sdileni je aktem lasky :-D :-D :-D
    10.5. 11:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Krásná jak fanoušci SPD (ex svobodní) najdou místo pro politický výblitek všude :-)
    10.5. 12:55 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Spise je krasne, jak volici piratu a dementni podtrzitka nemaji ani nejzakladnejsi smysl pro humor. :-D
    10.5. 13:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Sorry sypu si popel na hlavu. V humoru pro autisty se nevyznám. :-)
    10.5. 14:41 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Fajn. Syp si popel na dready a bud zticha, pirate :-P
    11.5. 00:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Nezáviď vlasy dědku, všaks je taky kdysi míval.
    10.5. 18:13 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Je to pravda co píšeš, přestože ten výblitek tentokrát vzácně byl pravda taky... ty autorský práva jsou jedna věc, s kterou u pirátů nikdy souhlasit nebudu. Naštěstí myslím, že se dost přeorientovali na jiný témata (správně, tohle fakt není nic, co potřebuje, abychom se na to soustředili, možná to nepotřebuje změny vůbec).
    10.5. 23:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Já teda moc nechápu jak souvisí autorská práva s hacknutím databáze, která žádnými autorskými právy chráněná není. Ale možná je to právě to co místním autistům přijde vtipné. Mě to teda přijde spíš jako demagogie.
    Darth Phantom avatar 12.5. 12:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Naštěstí myslím, že se dost přeorientovali na jiný témata
    Mohl bys nám, nevzdělaným desolátům, trochu ty pirátský prioritypřiblížit, soudruhu?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    10.5. 12:19 Luniks
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Kdyby se ta data poustela v kinech tak by skutecne k zadne skode nedoslo. Ale ona nebyla urcena k zadnemu zverejneni, co?
    xkucf03 avatar 10.5. 20:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Data tohoto typu se běžně sdílejí s vybranými dalšími firmami, za určitých podmínek. Stejně tak na ten film v kině se smějí dívat vybraní lidé (kteří mají vstupenku) a taky jen za určitých podmínek (např. že si tam nepřinesou kameru, nepořídí si záznam a nebudou ho dále šířit).

    Tohle ale Piráti asi nikdy nepochopí, protože by museli rozpustit nebo aspoň přejmenovat svoji stranu a od základů překopat svůj program. Tak radši začnou říkat cosi o fašistech a kopírovacím monopolu a odvádět pozornost jinam. Naopak uznat svobodu slova (tzn. svobodné šíření vlastních názorů nebo informací, ať už jsou jakkoli nesmyslné nebo s nimi nesouhlasím, nikoli cizích autorských děl) to jim dělá problém, protože z těch nepohodlných názorů mají strach, chybí jim argumenty a radši se je budou snažit cenzurovat.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.5. 00:27 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Hrozně mě baví jak jeden člověk obstarává argumenty pro obě protistrany fiktivního sporu a tak velice snadno vyhrává sám nad sebou :-D
    Jendа avatar 11.5. 19:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Stejně tak na ten film v kině se smějí dívat vybraní lidé (kteří mají vstupenku) a taky jen za určitých podmínek (např. že si tam nepřinesou kameru, nepořídí si záznam a nebudou ho dále šířit).
    No a pak jsme tu měli ještě zákaz šíření pomluv/falešných informací o konkrétních lidech, a "Hoří!" v divadle. Prostě se to potkalo s realitou a najednou to potřebuje spoustu hotfixů, stejně jako všechny ostatní „elegantní“ a krátké teorie objektivní morálky.
    tzn. svobodné šíření vlastních názorů nebo informací
    Fun fact: nebyly to vlastní názory nebo informace.
    protože z těch nepohodlných názorů mají strach, chybí jim argumenty
    Ty si fakt myslíš že je proti aeronetům nějaký nedostatek argumentů?
    xkucf03 avatar 12.5. 00:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    No a pak jsme tu měli ještě zákaz šíření pomluv/falešných informací o konkrétních lidech, a "Hoří!" v divadle. Prostě se to potkalo s realitou a najednou to potřebuje spoustu hotfixů, stejně jako všechny ostatní „elegantní“ a krátké teorie objektivní morálky.

    To už jsme řešili např. v téhle diskusi: Re: Selhání CZ.NIC, zneužití .cz domény, cenzura, svoboda slova, neutralita

    A nemyslím si ani, že je to výjimka ze svobody slova. Ty tu svobodu máš a nemá se to z pohledu svobody slova vůbec řešit, ale narazíš tady na to, že jsi ostatní úmyslně uvedl v omyl, dopustil se podvodu, a způsobil jim škodu.

    Důležitá je tam ale ta časová tíseň, která nedává ostatním možnost si tu informaci ověřit a zamyslet se nad ní. Když někdo křičí „hoří“ nebo „bomba“ tak všichni radši utečou než aby zkoumali, jestli je to pravda. Nemyslím si ale, že zveřejnění nepravdivých informací obecně by mělo být trestné – naopak je dost nebezpečné a nezdravé vytvářet iluzi, že všechny zveřejněné informace jsou pravdivé. Tahle iluze je totiž mnohem horší než stav, kdy veřejným prostorem nějaké nepravdivé informace kolují a všichni vědí, že ne všechno musí být pravda a že musí informace ověřovat a přemýšlet nad nimi.
    Fun fact: nebyly to vlastní názory nebo informace.

    To jsem ani netvrdil, svoboda slova (šíření těch vlastních názorů a informací) je trochu jiné téma, ale je paradoxní, když někdo sliboval svobodu slova a svobodu obecně a nakonec podporuje cenzuru.

    Nicméně zpět k těm osobním údajům a autorským dílům: jde o ten princip. Když někomu poskytnu svoje osobní data za určitých podmínek (typu že je nebude předávat/prodávat dál, nebo je použije jen k tomu, co souvisí s naším vztahem např. doručení zboží), tak se asi všichni shodneme na tom, že tyhle podmínky by se měly dodržovat a pokud se data dostanou ven v rozporu s těmito podmínkami, neměla by se šířit (ta data uniklá z Dellu nikdo legálně prodávat ani publikovat nemůže).

    Když ti ale někdo poskytne autorské dílo za určitých podmínek (např. že mu zaplatíš, nebudeš dílo dále šířit, nevezmeš si do kina kameru atd.), tak ti na to Pirát řekne, že ty podmínky ve skutečnosti nemusíš dodržovat a máš mít právo si to šířit a používat, jak chceš, aniž bys něco platil nebo dodržoval jiná omezení.

    Je to nesmyslný dvojí metr. Jedna pravidla a dohody chtějí dodržovat, jiná ne, podle toho, jak se jim to hodí.

    Kdybys to chtěl porovnávat z hlediska následků, tak šíření osobních dat v rozporu s dohodnutými pravidly může mít za následek to, že tě např. vykradou, nebo že ti bude nepříjemné, že o tobě ostatní ví něco, co považuješ za svoje soukromí atd. A šíření autorského díla v rozporu s dohodnutými pravidly má za následek to, že autora připraví o příjmy nebo že mu bude nepříjemné, že z jeho práce těží i ten, kdo nedodržuje dohody, nebo bude cítit újmu v tom, že se třeba šíří dílo, které nebylo úplně hotové a finální verze, kterou chtěl svým jménem publikovat má vypadat jinak, nebo to mělo vyjít jindy, v jiném pořadí v návaznosti na jiná díla, v jiném kontextu atd. V obou případech tu máš nějakou hmotnou a nějakou nehmotnou újmu, která tím nedodržováním pravidel vznikla.
    Ty si fakt myslíš že je proti aeronetům nějaký nedostatek argumentů?
    Tohle už jsme tu taky diskutovali, např. tady: Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    Předpokládáš, že vláda má pravdu a že ty argumenty existují a mají dostatečnou váhu (ve srovnání s protiargumenty). Zároveň tahle vláda má na své straně veřejnoprávní média a i velká soukromá média typu Seznam.cz. V těchto médiích jede štvavá vysílačka proti Rusku už dlouhé roky. Vláda má tedy ty nejlepší podmínky k tomu, aby přesvědčila obyvatelstvo a dostala lidi na svoji stranu. Přesto se jí to nedaří. Proč? Vychází mi z toho, že buď ty argumenty nejsou dostatečné nebo je vláda totálně neschopná v komunikaci, že to ani s těmito možnostmi nezvládá. A tohle chceš řešit pomocí cenzury? Nebo vidíš jiný důvod, proč se to vládě nedaří? (podle mého je ta cenzura kontraproduktivní a nedůvěru ve vládu ještě prohloubí)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 12.5. 00:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    svoboda slova (šíření těch vlastních názorů a informací) je trochu jiné téma, ale je paradoxní, když někdo sliboval svobodu slova a svobodu obecně a nakonec podporuje cenzuru.

    P.S. Co si tak vzpomínám, tak Piráti se při těch svých útocích na autorské právo často právě svobodou slova oháněli – argumentace ve stylu, že autorské právo lze zneužít pro omezení svobody slova a proto je autorské právo špatné.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    JiK avatar 12.5. 01:38 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    To asi bylo někdy davno, než byli piráti pevně established woke komsomolci, ne? Teď jsou jednohlasně za každé omezení svobody slova a svobodného trhu, které se objeví.
    Glee avatar 12.5. 04:04 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    To asi bylo někdy davno, než byli piráti pevně established woke komsomolci, ne?
    Ale tak vis jak, co prece nesmrdi. Ale ano, pamatujume je a asi tam budou stale taci...
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    Glee avatar 12.5. 04:06 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Předpokládáš, že vláda má pravdu a že ty argumenty existují a mají dostatečnou váhu (ve srovnání s protiargumenty). Zároveň tahle vláda má na své straně veřejnoprávní média a i velká soukromá média typu Seznam.cz. V těchto médiích jede štvavá vysílačka proti Rusku už dlouhé roky. Vláda má tedy ty nejlepší podmínky k tomu, aby přesvědčila obyvatelstvo a dostala lidi na svoji stranu. Přesto se jí to nedaří. Proč? Vychází mi z toho, že buď ty argumenty nejsou dostatečné nebo je vláda totálně neschopná v komunikaci, že to ani s těmito možnostmi nezvládá. A tohle chceš řešit pomocí cenzury? Nebo vidíš jiný důvod, proč se to vládě nedaří? (podle mého je ta cenzura kontraproduktivní a nedůvěru ve vládu ještě prohloubí)

    Nepohodlny obcan detected. Proceed slowly.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    Jendа avatar 12.5. 14:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Ty tu svobodu máš a nemá se to z pohledu svobody slova vůbec řešit, ale narazíš tady na to, že jsi ostatní úmyslně uvedl v omyl, dopustil se podvodu, a způsobil jim škodu.
    To ale jinými slovy znamená „podporuji svobodu slova ale nesmíte říkat takové a takové věci“ (úmyslně nepravdivé, takové které ti jejich autor zakázal dál šířit atd.). Jak se to liší od někoho kdo říká „podporuji svobodu slova ale nesmíte říkat takové a takové věci“ (úmyslně nepravdivé, takové které ti jejich autor zakázal dál šířit, takové co poškozují autoritu našeho krále atd.)?
    Důležitá je tam ale ta časová tíseň, která nedává ostatním možnost si tu informaci ověřit a zamyslet se nad ní.
    Jsou i případy bez časové tísně kde nejspíš řekneš že by se měla svoboda slova omezit - třeba to systematické pomlouvání, „lživé antikampaně“, stalking pomocí billboardů.
    Nemyslím si ale, že zveřejnění nepravdivých informací obecně by mělo být trestné
    To ne, ale třeba úmyslně nepravdivých informací s cílem někoho poškodit už ano (píšeš to výše).
    Je to nesmyslný dvojí metr.
    Není a nepochopil jsi jejich argument, který nazývají kopírovací monopol. Jde o to, že když vypustíš (standardním způsobem - kina, televize…) nějaký nový film/hit/něco, tak tím „kontaminuješ kulturu“, vytvoříš memy, lidi se o tom baví a tak. Když se pak rozhodneš že to nějak nestandardně omezíš (umožníš se na to koukat jen lidem s Windows; po pár letech zakážeš další distribuci za jakoukoli cenu; zakážeš svoji knihu dávat do knihoven; důsledně budeš vymáhat licenční poplatky od lidí na ulici co si pobrukují tvoji písničku), tak jsi tímhle různé lidi různě „poškodil“.

    V případě diskutované databáze zákazníků se nic takového neděje.
    Přesto se jí to nedaří.
    Já si myslím že se jí to daří. Těch proruských lidí je výrazná menšina která je jenom hodně vidět.
    Předpokládáš, že vláda má pravdu a že ty argumenty existují a mají dostatečnou váhu (ve srovnání s protiargumenty). Zároveň tahle vláda má na své straně veřejnoprávní média a i velká soukromá média typu Seznam.cz. V těchto médiích jede štvavá vysílačka proti Rusku už dlouhé roky. Vláda má tedy ty nejlepší podmínky k tomu, aby přesvědčila obyvatelstvo a dostala lidi na svoji stranu.
    To že zatím je situace dobrá ale neznamená, že můžeme usnout na vavřínech, nechat tady nepřítele volně operovat a začít panikařit až když se mu začne víc dařit.
    Vychází mi z toho, že buď ty argumenty nejsou dostatečné nebo je vláda totálně neschopná v komunikaci, že to ani s těmito možnostmi nezvládá. A tohle chceš řešit pomocí cenzury? Nebo vidíš jiný důvod, proč se to vládě nedaří? (podle mého je ta cenzura kontraproduktivní a nedůvěru ve vládu ještě prohloubí)
    Ano, s tímhle naprosto souhlasím, a i jsem tu říkal, že si myslím, že to je spíše kontraproduktivní, ale může to mít váhu jako „gesto“.
    Jendа avatar 12.5. 14:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    takové co poškozují autoritu našeho krále
    Možná lepší příklad je jak se teď různí zastánci tradičních hodnot snaží zakázat propagaci LGBT (vím že ty tohle moc neřešíš). Příklad nad kterým by ses mohl trochu zamyslet je nějaká obecná regulace mravnosti obsahu billboardů - třeba jestli na nich můžou být drogy nebo vyloženě drsná nahota (a pak tu máme ten billboard s tím skautem z odkazu).
    14.5. 10:10 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    Propagaci LGBT malym detem, kde prijde nejaky totalni dusevne chory uchyl z neziskovky a zacne tam detem lit do hlav mraxistickou levicovou idelogii - ano to je zakazane dokonce zakonem a neni to cenzura, je to ochrana deti, stejne jako malym detem nesmis ukazovat porno, zvlaste pokud by tim dite bylo vydeseno.

    Mimo skolu si to muze exhibovat jak chce.

    Dale skola tvrdi, ze se tam nemaji sirit nevedecke bludy, pak ale nechapu ze je na VS obor gender, ktery tvrdi, ze je nekonecno genderu, pohlavi etc. --- az to urci z krve jako u muze a zeny, muzeme se o tom bavit ;-) - tahle je to idelogicky blabol.

    Zde mame dite, ktere je lehce manipulovatelne a rodice, ktery logicky sve dite pred nejakymi uchyly chrani ... asi by se vam nelibilo, kdyby do skoly prisla ndadicka BDSM lidicek, pveseli tam holku za haky zapichnutymi do kuze, pak by ji pripevnili na kriz, spraskali dudkama a nakonec ji udelali vibratorem za soucasneho tahani bradavek, na ktere by pripnuli silne klamerky ...

    Priotm rozumnou transku tam logicky nepusti ;-)) ta by jim totiz potvrdila, ze do 21 mozna radeji pozdeji by o necem takovem nemeli ani uvazovat, ze je to dusevni nemoc a pokud je to bude tahnout ke zmene pohlavi, ze maji navstivit psychiatra, ten se jim to bude snazit rozmluvit cca 1 rok a pokud uzna, ze to nempomuze a je to jedina moznot, tak je prersijou, ale ze to znamena kompletni premenu, kastraci a mnoho problemu ... tez ze se to tyka 0.0x % populace a ze dneska gender silneci zneuzivaji presivani deti na jakekoliv malicherne problemy, neco jako lobotomie, kterou taky sveho casu aplikovali na uplne vsechno ...

    Takze vazne, jestli rpijde marizsticka zruda, jenz je dusvene chora a ciry psychopat a zacne malym detem, kteri ani nemeli pubertu a jeste se hledaji, ze se maji nechat vykastrovat a zkusrvit si zivot, tak ja rikam, ze takove lidi patri do vezeni a vedeni skoly s nimi.
    14.5. 10:41 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    V CR svoboda slova neni, nebot svoboda slova znamena rikat veci, ktere se jinym lidem nelibi a hlavne vlade.

    Videli jsme to za covidu a ac se nadavalo na Babise, tak zneuzivani pojmu jako polasna zprava se zacalo az za 5 kolky - kdy Volny rekl, ze jako u jinych leku, kde se to stalo, ze je mozne, ze nekdo bude chtit zdiskreditovat ivermectin tim, ze jim bude nekoho predavkuji a protoze to neni tak easy, tak ze i kdyz umre na neco jineho, rekne se, ze jej zabil ivermectin, to se stalo s ninymi leky, kdy skutecne umylsne doslo k predavkovani, aby se mohl zakazat a vystrasit lidi - tak za tohle byl Volny odsouzen, coz je ostudne - poplasna zprava je totiz vylhana z prava, ktera musela zpusobit skody, zde naopka lhala vlada a vyvrazdila tak kupu lidi vakcinou a lahla i o lecbe, dokonce tvrdili ze vitam C+D3+zinek nepomaha a jine pohadky a bludy. Nbeo ze isoprinosin, ktery jsme doporucoval pred Beranem je k nicemu ... LOL to je prave ten D3 alias NK budnky, presneji je na rozdil od D3 zacne tvorit uz po 2-3 dnu, u D3 to trva mesice nez se krev nasyti D3 alias NK bunkami.

    Dale zde mame zneuzivani terorizmu - kdyz Cermak rekl, ze vlkadu je treba nahazet do Vltavy .... Dale zde mame podporu terorizmu a popirani - Skala s kapalem, kteri rekli, ze Katynsky masakr udelali Nacisti a predkladali tam skutecne dukazy - i kdyby nemeli pravdu, tak nic nepopirali ani neschvalovali, naopka rekli ze se to stalo a ze to byl zlocin.

    pak zde muzmee fandit vyvrazdovanim vsech narodu, pokud je vyvrazduje US armada a NATO, castecne muzeme podporovat Izarel, ale beda kdyz nekdo rekne ze ne neutralni k US-Ruskemu konfliktu na Ukrajine, za tohle byl vyslichat i Dago - ktery rekl, ze je neutralni a ze se nestavi ani na jednu stranu - i to je pry spatne, nebot souduzi, musite se kativne vymezit a ne ze nezaujmete stanovisko ;-))

    No a pani ucitelka Bednarova, ktera rekla pravdu, ze v Kieve zadna vlaka uz neprobiha, ze ta tam byla na pocatku, ale ted uz je tam normlani zivot ... tak ta je souzena dodted a kdyby ji lidi nedali penize na soudni proces a na zivot, tak uz ji dozenou k sebevrazde, nebot nemela narok na podpru, nikdo ji nesmi zamestnat, reditele skol co za ni stali dostali vyhruzky shora !!! ... zajimave bylo, ze tam pak jezdily Ukrajinske zeny s detmi za babickama do Kieva a novinarka taky rekla, ze tam je normlani zivot ... ja to muzu potvrdit, mam v Kieve kupu kolegu z prace ;-) a v dobe udajne valky jsme tam poslal jednu firmu do DC na servisni zasah ;-) --- tedy i kdyby pani Bednarova nemela pravdu a kazdy ji dokazal, jak se tam krute bojuje, neni to duvod na vyhazova a na sikanu ze strany statu ve forme justicniho stihani a ekonomicke likvidace.

    Delnik rekl o panu Tovranikovi, ze u nej panuji podminky jak za nacizmu na nucenych pracich, coz se pana nacisty tovarnika dotlo, nebot mel skutecne nacisticke predky ;-)) a skutecne v jeho fabrice panovaly otrokarske praktiky a vysrzeli tam jen indove, nebot i ukrajinci mu utekli --- soudy byly jasne uplacene a jednaly celkem rychle, naparili mu malem maximum a chteli mu zabavit v exekuci barak po rodicich - mel zaplatit panu tovarnikovi nemajtekovou ujmu 500.000 kc ... coz jako delnik s platem 20.000 jaksi nemohl splatit, soudni spor jej stal 300.000 !!! na poplatcich a kdyby se na nej lidi neslozili, tak o vse prijde ... ale nastesti se to dostalo az k nejvyssimu soudu, nebo dokonce ustavnimu a ten to smetl ze stolu s okazem na nejaky judikat ustavniho soudu a Evropskeho soudu pro lidska prava ... a podivoval se i nad vysi pokuty, ktera byla zjevne likvidacni, nebot tvrdit, ze je neko bohaty, nebot zdedil rodinny domek, kde bydli, tak ze je Ok z nej udelat bezdomovce ... ale to uz je komplot statnich svini s lidmi, co maji moc a penize.

    Dale zde mame vrazdy lidi za pomoci tajnych sluzeb, coz uz v CR neni tak bezne, na SK NAKA prokazatelne zavrazdila 9 lidi, z pol. duvodu - to vypovedel ex. odstrelovac NAKA, ze uz to nevydrzel, ze nebude vrazdit lidi na prikaz chore vlady a utekl do Srbska, kde ziskal azyl a podal dukazy o 9 zavrazdenych lidech SK statem, mohlo jich byt vice, on rika lidi, o kterych vedel a asi na to byl i nasazen.

    A pak souzeni Nely Liskove, ktera byla na Dombasu a Luhansku, posledni rozsudek zni, ze podnecuje nevist, kdyz vyzivala k stihani nacizmu na uzemi CR a ze se nam zde ten nacizmus rozmaha a je treba denacifikovat CZ politiku a potirat to ... tedy vyzivala k dodrzovani zakonu CR a dokonce ustavy CR ... no ale nema ten sparvny nazor, kdyby vyzival k likvidaci Rusu, tak by to nahobeni nanroda ani vyzivani k nasili proti skupne osob nebylo ... to se tedka pry smi.

    A pak zde mame dalsiho pana, Ivana Kratochvila, ktery jel s humanitarni pomoci na Dombas s leky a destkymi hrackami ... a po navratu byl odsouzen k terorizmu a zvat do vazby, pak chteli 1M kauci ... na tu si musel pujcit !!! - takze z toho plati uroky ... a uz se to tahne nekolik let a neni udelan jediny ukon, ale meag ma porad stat, ma na noze sledovaci zarizeni a musi byt vecer doma !!! ma de fakto nocni domaci vezeni a musi se hlasit na probacni sluzbu - prosim clovek nevinny, neodsouzeny ... a nesmi cestovat, nesmi na dovolenou, ani v ramci CR, po 10 hod. musi byt doma ... a ty svine hadejte co, 22:01 uz u nej zvoni ... jinak by sel zpet do vazby, kde by teda hnil uz asi 3 roky ...

    A to neni vse, je v duchodu, ale protoze splaci ty uroky na tu kauci !!! tak chtel jit pracovat na benzinku ... za majtelem benzinky prisel nekdo z BIS a rekl, ze jestli tohodle cloveka nevyhodi, tak mu zaridi problemy -- tak se mu omluvil, ze by jej rad zamestnaval, ale ze se boji ... nebot to pochopil tak, ze by mu ji vyhodili do vzduchu, nebo jej usoudili a upokutovali na vymyslenych vecech ... coz v CR jde.
    14.5. 10:43 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    A nemusime chodit daleko, kamose odposlocuhavala police tak, ze mu mobil pormneili ve stenici ... proc ? proze jeho kamos, se kterym nemel zadne podnikatelske vazby, ani nepodnikal mel v kontaktech a financak si myslle, ze sparvne nedani, tak tomu podnikatelovi a vsem, co mel v kontaktech zmenili mobily ve steneice, ktere nahravaly vse 24/7 ... a pak mu to ani nerekli, on to teda zjistil, ze mu mobil zral baterku a pak to prestalo a pak az mu kamos-ponitale rekl, ze on byl takto odposlocuhavan, tak asi i vscihni co mel v kontaktech ... ale rekli to jen jenmu a vse vsem - coz jim zakon narizuje - ale kalse se na to.
    14.5. 11:44 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirátské sdílení
    A jeste jinak, na me si BIS taky sla stezovat, jenze korporaci nemusou vyhrozovat, ze je znici, nebo na ne nekoho poslou, to by sla okamzita zaloba a mozna i arbitrazni zaloba, takze jen blbe kacal a lhal o me na HR - jenze netusil, ze mi to HR rekne, protoze Prazske zmrdy fakt nema zbytek CR rad, zvlaste Morava a Slezko je na ty jejich manyry tak akorat zvedava ... takze asi tak.

    Jo a jeste si na me stezoval M$, za dob StBaka Muhlfeita a sbytku agentu StB co tam zamestnal chodli po skolach a vsichni, co tam instalovali na servery linux obvinovali pred vedenim skoli, ze tam siri ilegalni a piratsky SW --- zase si mysleli, ze se to nedozvim ;-) v USA by to asi fungovalo, ale v CR moc ne, zvlaste na male skole, kde se vsichni zanaji a pak jsme si u piva vykladali, jak M$ stvrdi, ze Linux je ilegani SW, co porusje duvsni vlastnictvi firmy M$ ... pak si na me M$ stezoval jeste v praci, ze pry sirim ten Linux ... a hadejte proc me tam zmaestnali ;-)) ... na integraci produktu do Linuxu a Unixu ... StB ma tyhle manyry vsude, skocilo to az byhodili pedofila Billa Gatese a psychopata Ballmera ... prisel Nadal a tyhle pomlouvacne praktiky M$ skoncily.

    Ale tajne sluzby maji porad stejne manyry, jako za StB, u malych siri strach a hruzu u velkych anonymne pomlouvaji, jasne ze se nepredstavi, zni jmeno, jen reknou ze skryteho cisla ze jsou z tajnych sluzeb ... a blabla bla a jestlipak vedi ze plab bla bla ... a predstavte si on verejne kritizuje islam a pali na verejnosti Krakoran, schazi se s extremity jako docent Konvicka, Hamplem i Vetvickou a chodi na demonstrace az do Prahy a organuzje petice proti reg. islamu do 2 stupne ... ale trestne to neni co ? ... ano volit strany jako VV, svobodne a Relisty ;-)) ... a jeste kritizuji justicni mafii v CR, policejni mafii a statni zvuli a bezpravni stat. .. a korupci ;-)

    Ale maji recht, chteli me dostat z CR jako za bolsevika, tak jsme sel a rad a dobrovolne a dobre jsem udelal, uz neplatim v tom bordelu dane a dluzi mi uz jen duchod. A jako vrchol rekli Cinske nadnarodni spolecnosti, ze mam pro Cinske nazory ;-)) oni ale nevedeli ze je Cinska ;-)) ... a je to vetsi firma nez Huawei ;-)

    BTW Jeden cesky odbornik na bezpecnost v IT dostal nabidku od Huawei na 400.000 kc / mesic ... a on to odmit, ze mu to prijde neeticke delat pro firmu z podle nej nepratelskeho statu ;-)) ... LOL ... divne ja delal kritickou infra pro nekolik statu vcetne pristupu k tajnym datum, ja na ne ale nekoukal, jen jsem je spravoval ...btw. ja mel nabidku jit do Svycarska pro Huawei ... jenze Zurcich je sakra drahe mesto ;-) a tak nejak mi nevyhovuje profyzlovany fasizmus Svycaru.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.