abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1058 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Pohádka o letadle, co skončilo v zadku

    7.4.2014 10:09 | Přečteno: 2001× | Stunome

    Děsivé svědectví o tom, jaká je TN.CZ žumpa asi v posledních dnech viděl každý, ale proč se nesvézt na vlně nenávisti a odporu. Tady je "neuvěřitelný příběh" převedený na graf. Nejprve si dáme malou rekapitulaci, pro ty z vás, kterým se to již podařilo dostat z mysli.

    Děsivé svědectví, tak jak se objevilo na internetu:

    Děsivá teorie: Letadlo prý opravdu unesli! Pasažér si strčil mobil do zadku a poslal fotku.

    Pasažér zmizelého malajského letu MH370 údajně uveřejnil na internetu fotku z iPhonu a tvrdí, že boeing unesli neznámí vojáci. Podle údajů z mobilu se letadlo prý nachází na ostrově Diego García u Malediv. Tam je americká vojenská základna.

    Je to záhada. Obrovský Boeing 777 s 239 lidmi na palubě 8. března na cestě z Kuala Lumpuru do Pekingu najednou zničehonic zmizel z radarů a od té chvíle se o něm nic neví. Už pomalu měsíce ho celý svět hledá v Indickém oceánu, kam se měl zřítit, jenže zatím se po něm nenašly ani stopy.

    Všechno také ale může být úplně jinak. Po internetu totiž začala kolovat fotka, kterou měl pořídit jediný Američan na palubě prokletého letadla Phillip Wood. Tento vedoucí skladu firmy IBM si podle svých slov stačil schovat iPhone do řiti a tvrdí, že letadlo bylo uneseno.

    "Jsem rukojmím neznámých vojáků poté, co naše letadlo unesli (zavázali mi oči). Pracuji pro IBM a podařilo se mi schovat během únosu mobil do řiti. Od ostatních pasažérů mě oddělili, jsem v nějaké cele. Jmenuji se Philllip Wood. Myslím, že mě zdrogovali, nedaří se mi myslet jasně," stálo pod fotkou.

    Ta je sice celá černá, ale z dat u ní je jasné, že byla pořízena 18. března iPhonem 5. Podle novináře Jima Stonea potom souřadnice GPS jasně dokazují, že byla pořízena na ostrově Diego García jižně od Malediv v Indickém oceánu, na kterém se nachází americká vojenská základna.

    Teorie, že letadlo přistálo na ostrově Diego García se neobjevuje poprvé. Podle svědků letěl nízko nad Maledivami zmizelý boeing v 6:15 ráno 8. března. Na ostrůvku ho potom schovali v obřím hangáru. Jestli je fotka hoax neboo ne, není zatím jasné.

    zdroj: internet

    Převod na graf

    Následují dva kroky - děsivé svědectví musíme převést na něco, čemu bude rozumět Gephi (v našem případě csv, obsahující řádky <vstupní_uzel>,<výstupní_uzel>[,<výstupní_uzel>]*) a následně nahrát do gephi a trochu si pohrát s parametrama. Jednotlivé věty si tedy zjednodušíme na maximum, tak aby byla stále možnost najít v grafu nějaký smysl a hlavně aby se dal graf vůbec vytvořit:

    teorie,letadlo
    letadlo,únos
    pasažér,mobil
    mobil,zadek,fotka
    pasažér,MH370
    MH370,fotka,únos
    fotka,iPhone
    únos,vojáci
    mobil, Diego_García
    Diego_García, vojáci
    Boeing777,let
    let,Kuala_Lumpur,Peking,radar,Indický_oceán
    Indický_oceán,stopa
    internet,fotka
    fotka,Američan
    Američan,Phillip_Wood
    Phillip_Wood,IBM
    Phillip_Wood,iPhone
    iPhone,zadek
    Phillip_Wood,únos,rukojmí
    rukojmí,vojáci
    vojáci,únos
    Phillip_Wood,práce
    práce,IBM
    únos,mobil
    mobil,zadek
    únos,pasažéři
    pasažéři,odděleni
    Phillip_Wood,cela
    cela,fotka
    fotka,černá
    fotka,data
    data,8.března
    data,iPhone
    data,novinář
    novinář,Jim_Stone
    Jim_Stone,GPS
    GPS,Diego_García
    Diego_García,Indický_oceán,vojáci
    vojáci,USA
    teorie,letadlo
    letadlo,Diego_García
    teorie,svědci
    svědci,Boeing777
    Boeing777,8.března
    8.března,Maledivy
    Maledivy,Diego_García
    Diego_García,hangár
    fotka,hoax,nejasné

    Graf

    V Gephi bylo použito rozložení ForceAtlas 2, se změněnou velikostí na 150 a gravitací na 0.01. Následně byly uzly obarveny podle stupně uzlu a také byla lehce změněna jejich velikost (jen o dva body mezi nejmenším a největším uzlem, aby graf zůstal čitelný).

    Jak můžete sami vidět, z grafu je jasně patrné, že se nejedná o žádný hoax, který je pouze nerozvedený list, ale vše je zcela určitě pravda, kterou se nám snaží CIA zamlčet. Dále je jasně patrné, že se letadlo ztratilo opravdu v Indickém oceánu a vše z povzdálí řídí USA.

    Und das ist Alles...

    O kostičky se hlaste v komentářích. O postavičky malých SSsáčků v emailu.

           

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Kramný je
     (9 %)
     (11 %)
     (17 %)
     (77 %)
     (34 %)
    Celkem 35 hlasů

    Obrázky

    Pohádka o letadle, co skončilo v zadku, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.4.2014 10:31 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Trochu šííílenosti do šílenosti. :-)) http://pravdu.cz/konspiracni-teorie/zmizeni-letu-370-konspiracni-teorie-2

    Osobně si myslím že si někdo hraje, tajné služby atd... Logicky tato záležitost totiž nedává smysl...

    Někde jsem četl že nové letadla už by měli v sobě mít zabudované převzetí ovládání řízení nadálku(viz drony, atd...). Co si o tom myslíte? Pohybuje se tu nějaký hacker který dokáže hacknout vojensou družici pro řízení dronů a pak se nabourat do čízení letadla? Osobně si myslím že je jednoduží vymýt mozek pilotovi viz. MK-ULTRA, či jiné projekty...

    Pamatujete projekt Barbora Škrlová? TO BYLO VOSTRÝ MASO. Sice se tak nějak počesku moc nepovedlo, ale co, v bedně byla zábava...

    7.4.2014 11:20 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    To byla ta kyborgizovaná - vlastně ne, už se mi to nějak všechno plete...
    7.4.2014 11:29 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    To byla ta co jí aplikovali omlazovací kůru a pak zní dělali kluka... :-)))
    Petr Tomášek avatar 7.4.2014 13:30 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Zímo, Zímo, ty uvěříš každé hovadině, žejo?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    7.4.2014 13:34 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    To je reakce na co?
    Petr Tomášek avatar 7.4.2014 18:39 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    .
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    7.4.2014 20:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    tak to jsi se spletl. :-) Protože reaguješ na něco co v textu není. :-))) Ale nevadí, lidí s nižší inteligencí je na světě jako smetí a musí se s nimi počítat. :-) Každopádně jsi taky člověk a proto ti přeji duševní růst. :-)
    Jardík avatar 7.4.2014 16:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    No já ještě četl, že u toho pilota na simulátoru mělo být právě to letiště. TN nás krmí sračkami typu že není motiv k únosu ... jeden by byl, pan Rotchild by údajně měl jako jediný vlastník jakýsi patent... A nebo je to zcéna, jako v tom filmu, Bůh si k sobě vzal své milované a mi tu teď budeme čekat na soudný den.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 7.4.2014 16:40 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Aha, ono je to v tom odkazu. Fail.
    Věřím v jednoho Boha.
    7.4.2014 11:42 Federer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Žumpa jsi ty a podobné humanitní socky <3
    pools avatar 7.4.2014 12:23 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Bila tě hodně?
    Vivre libre ou mourir!
    7.4.2014 12:41 Federer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Tvoje máma? Raději nechtěj vědět, co jsme všechno dělali za čuňárny, zalezl bys do pračky a hanbou nevylezl do Vánoc
    pools avatar 7.4.2014 12:44 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    To je mi opravdu líto.
    Vivre libre ou mourir!
    7.4.2014 17:28 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Co, mela pripnuty vobrovsky gumovy pero a vojela ti kadak, zes ho mel jak fukar na melouny?
    7.4.2014 18:12 Federer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Pokud ti tohle přijde jako něco nemravného, tak se máš co učit, mladý padawane :)
    Bedňa avatar 7.4.2014 11:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Nejak mi to z toho grafu patrné nieje :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.4.2014 13:09 Jerry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    "Jak můžete sami vidět, z grafu je jasně patrné, že se nejedná o žádný hoax", z grafu samozrejme patne nic neni, naprosto klasicka manipulace, takze se od te Novy zase tak tim tvym konstatovanim nelisis. Neni to tak davno co francouzum spadlo civilni letadlo nekde u Jizni Ameriky do oceanu a taky ho hledali mam pocit 2 roky. Samozrejme je zajimave, ze v dnesni dobe, kdy jsou schopni sledovat kdeco, tak zadna strana nevi, kde ho maj vlastne hledat.
    pools avatar 7.4.2014 13:12 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Takže říkáš, že je Kramný vinen?
    Vivre libre ou mourir!
    8.4.2014 08:56 uplnej vypatlanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    nepise se Kramny, ale Klamny ;-)
    7.4.2014 13:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Oprava romanovych omylu na pravou miru:

    Oni ho nehledali, oni vedeli, kde spadlo (trosky na hladine, tela a tak). To, co trvalo dva roky, bylo vyzvednuti cernych skrinek.
    7.4.2014 13:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Jediné, co je naše kancelář ochotna připustit, je modrý obláček kouře, který se vznášel nad ředitelovým stolem.
    Quando omni flunkus moritati
    7.4.2014 13:16 Jerry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Spise by mne zajimalo, kolik casu ti vezme vygenerovat takovyhle vtip a co tim sledujes ? Delas si nejake statistiky jak velky nesmysl jsou ti ostatni schopni jeste sezrat ?
    pools avatar 7.4.2014 13:19 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Asi deset minut. Na zbytek odmitam odpovidat!
    Vivre libre ou mourir!
    7.4.2014 13:25 Jerry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Mel by jsi ty skolni cviceni na tema manipulace davu, delat nejak inteligentneji, tohle je moc pruhledne :)
    pools avatar 7.4.2014 13:26 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Tak ukol byl "sitova analyza pohadky". Ja myslim ze zadani jsem splnil, ostatni je bonus ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    7.4.2014 14:39 Jerry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Tvuj ukol budu povazovat za uspesny az tvuj graf zahlidnu na TV Nova :)
    10.4.2014 01:20 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Já to pochopil jako vtip, a dost mě to pobavilo. Protože mám asi stejný názor na show tv Nova. Spíše je to tvé nepochopení takového humoru který má za cíl ostatní uvědomit. Lidi jim to stejně pořád žerou, ..
    Petr Tomášek avatar 7.4.2014 13:21 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Je dobré, že si aspoň někdo z těch konspiračních výblitků dokáže dělat srandu :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    stativ avatar 7.4.2014 13:37 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Chtěl bych vidět, jak si někdo nacpe iPhone do zadku. Nebo radši ne.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.4.2014 13:49 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    pools avatar 7.4.2014 14:03 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Jak se psalo někde v komentářích na lžiDnesu: naštěstí nepoužívá Phablet ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    stativ avatar 8.4.2014 11:02 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    1. WTF did I just watch?
    2. Vidět jsem to nechtěl.
    3. Tohle není iPhone ale pro daný účel mnohem „ergonomičtější“ nokia.
    4. Normální chlap nebude mít zadek tak vytahaný.
    5. Kdo maže, ten jede. Vzhledem k pitomým omezením tekutin v letadle těžko měl čím mazat, a kdyby, tak by nejspíš neměl kdy.
    To mi přijdou pravděpodobnější snad i mimozemšťani.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    8.4.2014 11:44 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Jak je libo! xxx
    stativ avatar 8.4.2014 16:14 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Teď už se nachytat nenechám.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.4.2014 17:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Chtěl bych vidět, jak si někdo nacpe iPhone do zadku. Nebo radši ne.
    Že to někdo dokáže, tomu bych ještě věřil, spíš nevěřim tomu, že by v zadku fixnul GPS.
    7.4.2014 18:46 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Pokud umí GPS modul A-GPS a natáhne si almanach a efemeridy družic z vnějšku, tak může mít fix i při dost mizerném signálu, i když přesnost bude ubohá (tj. plus-mínus kilometry).
    Jendа avatar 7.4.2014 21:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Se tam dopíše exiftoolem, ne?

    Jinak v zadku jsem to nezkoušel, ale zalehnutá GPS má docela signál.
    7.4.2014 17:59 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Jako konspirační teorie jsou vždycky šul..ská záležitost a štve mě, že z lidí dělají blbečky, kteří pak navíc nevěří regulérním faktům.

    Ale jedno mi nejde přes rozum: proč to v této současné situaci ti blbečci hážou na USA? Jestli by na tom někdo měl zájem, tak jsou to rusáci. Koukněte se na zpravodajství, zejména americké (CNN třeba) - pátrání po letadle tam má velké pokrytí a zastiňuje to dost události v Ukrajině/Krymu a okolo akcí evropské/americké politiky proti tomu.

    Čili jestli je tu něco nekalého, tak je to akce Ruska, vy ajnštajni.
    Petr Tomášek avatar 7.4.2014 18:06 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Když jsem byl ve škole, tak jsme měli spolužáka, kterej vždycky za všechno mohl, protože byl učitělnici nesympatickej. Tak prostě proto. Vždycky za všecko můžou USA...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jardík avatar 7.4.2014 18:08 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Divíte se, pro na USA? Však se podívejte, kde v posledních letech všude řádili, a jak to tam teď vypadá. Ať už pod jakoukoliv záminkou, jít vraždit druhé je to nejhnusnější. Pokud uvedu jako příklad třeba Afghánistán, tak jejich důvod pro masové vraždění a demolování státu bylo jakési nevydání jednoho muže na základě jakýchsi obvinění, protože Afghánská vláda si dovolila požadovat důkazy, které jim USA prostě nedaly. Na základě takové akce by jim měla ČR třeba vyhlásit válku za to, že nám nevydali vraha 3 lidí a požadovali důkazy!? Samozřejmě že ne, normálně smýšlející člověk totiž nejde vyvražďovat do cizího státu kvůli jednomu člověku. Normální člověk nejde dokonce vyvražďovat vůbec.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 7.4.2014 18:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    A tím samozřejmě nehájím ani Rusy ani nikoho jiného, ty taky měli/mají své mouchy, jenom prostě nestávili posledních 15 let vyvražďováním a ničením národů na základě domněnek.
    Věřím v jednoho Boha.
    7.4.2014 19:10 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Protože ničením a vyvražďováním strávili posledních 100 let. A to dokonce fakticky, kdežto u USA je takové obvinění mimo mísu.
    7.4.2014 20:15 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    huh, to myslíš vážně a nebo ze sebe chceš udělat naprostýho dementa nemajíc potuchy o reálných faktech? Má začít u genocidy indiánů, přez neexistující záminu ku válce ve větnamu, iráku, všechny ty vraždy/genocidy způsobené vměšováním se do cizích národů, chile, nikarague, zátoka sviňí, převrat v iránu, dodávka zbraní talibanu, genocida palestinců, atd??? To si fakt myslíš že ti tyhle žvásty nekdo sežere? Aby jsi pochopil, to o co tu jde není házení primitivní špíny na obyvatelé té a té země a toho a toho etnika, ale na zrůdný systém který nemá s humanitou prachy nic společného...
    Jardík avatar 7.4.2014 20:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Věřím v jednoho Boha.
    7.4.2014 22:23 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Nebuď blbec. Vezmi si dvacátý století. Ruskej režim byl taková svině, že masakroval i vlastní lidi v době míru. Ani nemusel někde vést válku a dělat to cizím (i když pozor, to činil též). Momentálně to tak hrozný není - jen lži, nespravedlnost, násilí, vražd vcelku málo. Ale to jako znamená, že to není morální zlo?

    A není to jen o absolutních číslech mrtvejch, ale i o detailech. Nevím, jestli jsi slyšel o tomhle pánovi. Rusáci (NKVD) ho ocenili tím, že ho *po osvobození* někam unesli a už ho nikdy nikdo neviděl. Doposud se ani neobtěžovali někomu říct, co se s ním stalo, natož se omluvit.

    Mimochodem, nedá mi to, abych nepřipojil osobní urážku. Vytiskni nebo vystříhni si někde Vladimíra Putaina a strč si ho víš kam. :P Sorry, ale stresu mám dost z těch velkejch hajzlů, takže když se k tomu přidaj ještě drobní tragédi, tak už ho musím vylejvat.
    Jardík avatar 7.4.2014 23:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Víš co, já už toho nechám. Nemá to smysl. Neměl bych soudit druhé, to je práce Boha. Měl bych jim odpouštět. Je to pro mě těžké, protože u věcí moc přemýšlím a mám své názory a mouchy, ale měl bych se to naučit. Vidím třísky v očích ostatních a sám tam mám trám, který mi nejde vytáhnout.
    Mimochodem, nedá mi to, abych nepřipojil osobní urážku...
    Mě to vůbec neuráží. Já tvůj názor respektuji a vážím si ho. A i když mě třeba nemusíš, nenávidíš, či cokoliv jiného, stejně tě miluji.
    Věřím v jednoho Boha.
    Dalibor Smolík avatar 10.4.2014 09:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    No, tady je zajímavé si něco přečíst,, tady taky, to jen abychom si nedělali iluze. Co se týká Američanů, jejich taktika uspěla ve 2. světové válce v Německu a částečně v Japonsku a nabyli dojmu, že je možné nastolit demokratický režim kdekoliv podle stejného vzoru. Ono to vůbec tak nefunguje, první problémy byly vidět na Balkáně, pak Afganistán, Irák, Arabské jaro .. lidé se nechovají tak, jako v Německu po roce 1945. Američané to teprve teď začínají chápat a to teprve začínají. To co funguje v Evropě, nefunguje jinde ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.4.2014 19:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Vezmi v úvahu že USA se každá špína kterou můžou plivnout na Rusko zrovna teď náramně hodí, zato Rusko nic podobného nemá zapotřebí. Na USA nonstop plive půlka planety a nikoho už nezajímá jestli je to pravda nebo ne ;-)
    7.4.2014 20:19 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    jo a bohužel to je lidem prdlas platný. Fašisty z USA Govermentu nic nezastaví... Pár lidí se zbláznilo a vedlou lidstvo ke skáze za souhlasného bujarého pokřikování plebsu... Jdu blejt...
    8.4.2014 17:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Stádo jde za tím, kdo nejhlasitěji bučí...

    Služky volí knížepána...

    Kdo tomu věří, ten si to zaslouží...

    A těch pár lidí s mozkem holt trpí, protože sami nic nezmůžou :-(
    Dalibor Smolík avatar 8.4.2014 22:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Fašisty z USA Govermentu nic nezastaví...
    Vyvolalo se napětí na Krymu a ruská armáda zakročila a přičlenila Krym k Rusku. Nyní se vyvolalo napětí na východní Ukrajině. Rusko nemůže nečinně přihlížet, jak je jejich spoluobčanům na ukrajinské straně hranice ubližováno. Musí zakročit. Už se začíná ubližovat i soukmenovcům v Lotyšsku..
    Nějak jsem zmaten .. tak nevím, koho nic nezastaví .. je snad Putin loutkou Washingtonu? Proč někdo nechce vidět realitu a rozpoznat skutečné nebezpečí? :-P
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.4.2014 06:41 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Vyvolalo se napětí na Krymu a ruská armáda zakročila a přičlenila Krym k Rusku
    Kancelar uvadeni romanovych omylu na pravou miru zasahuje:

    Napeti SE nevyvolalo, on ho nekdo vyvlal a Rusko to nebylo. A nebylo to na Krymu, ale na cele Ukrajine.
    Dalibor Smolík avatar 9.4.2014 12:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Ano, vím. Ukrajinský prezident odmítl asociační dohodu s EU a části obyvatelstva Ukrajiny se to nelíbilo. Tím začal Majdan. Krym bylo již vyústění toho, co se na Majdanu dělo. Pokud se týká Krymu samotného, logicky patří k Rusku. Jen způsob, jakým se upravily hranice, nebyl v pořádku. Připomnělo to anšlus Rakouska v roce 1938. Také připojení, také se souhlasem velké části obyvatelstva.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.4.2014 14:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Ukrajinský prezident odmítl asociační dohodu s EU a části obyvatelstva Ukrajiny se to nelíbilo. Tím začal Majdan.
    Tak pravi legenda. Realita zjevne nikoho nezajima.
    9.4.2014 07:19 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Protože neznáte historii... Západ sklízí to co zasel, nic víc nic míň. Tady nejde ani o to jestli jsem s Ruskem nebo ne, protože já se osobně cítím nejdříve Čechem, pak mám blízko ke svým sousedům Slovákům a chlebodárcům z Německa. EU/USA jsou mi naprosto u zadní části těla...

    Nelze pominout také SKUTEČNOST!!!! ŽE USA stále okupuje území NĚMECKA a ITÁLIE!!!! Přičemž Rusové se po 89 prostě stáhli z okupovaných území, narozdíl od USA. Bavil jsem se osobně s Němci a ti řikají jedno: My nemůžeme říci USA běžte pryč. Tak to je asi o té demokracii a o to mkdo koho zabíra a okupuje Pane Smolík. Domníval jsem se že jste inteligentnější....

    Pokud někdo chce stavět skutečnou demokracii, tak musí ctít pravidlo padni komu padní. A jelikož ti mohu snadno dokázat že se tak neděje tak se jedná v podstatě pouze a jenom o mezinárodní právo, které je utvářeno vítěznými velmocemi.

    Vše ostatní je propaganda, která slouží samotné moci, ehm žvásty pro futrování plebsu...

    https://www.youtube.com/watch?v=5NxYP79oZGM&feature=player_embedded

    Dalibor Smolík avatar 9.4.2014 12:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Já vím, že je hrozně jednoduché někoho soudit, to nebylo účelem mého příspěvku. Nemám žádný problém s žádným národem a vím, že každý národ si hledí nejdříve svých vlastních zájmů, pak ty ostatní, nebojte se, jsem inteligentní, vím to. Nedělám si o Američanech vůbec žádné iluze - a také jsem nejdřív Čechem a právě proto mě zajímá, kam bude směřovat tento stát a kdo znamená pro něj větší nebezpečí zvenku - a stále jsem přesvědčen, že přes tu hroznou hollywoodskou a hamburgerovou kulturu jsou Amíci menší nebezpečí, než Rusové. Ani cizí kapitál, který se tu trochu zbytečně roztahuje díky našim zkorumpovaným politikům není tak úplně americký, USA jako ekonomická velmoc pomalu ustupuje do pozadí.
    K té okupaci Německa (k Itálii se nechci vyjadřovat) - jsem mluvil s mnoha Němci, mám je jako zákazníky už 20 let a znám je moc dobře na to, aby mi říkali nepravdu: Američané někdy "serou" Němce jako nás či kohokoliv jiného, ale tam, kde jsou jejich vojenské jednotky, je poměrně dobrý a čilý obchodní styk a Němci z toho profitují. Odchod amerických vojsk by znamenal zastavení regionálního rozvoje. Tolik názor Němců. Oni je neberou, jako okupanty ve smyslu našeho roku 1968, jen jakési nutné zlo, které lze k něčemu využít.
    Já jsem měl (a dosud mám) s USA velmi úzké obchodní styky, instalovali jsme tam stroje ve 3 fabrikách. Nás si Američané váží jako zemi s dlouhou strojírenskou tradicí, slovo našeho technika je tam jako když promluví bůh - fakt nepřeháním! Vůbec si nemyslím, že by nás nějak vykořisťovali, dělají jen to, co my jim dovolíme.
    To, že se stáhli Rusové po roce 1989 má úplně jinou historii, než Američané na Západě. Rusové chtějí svoje bývalé území dobýt zpět, cítí se již silnější a hořce nesou "porážku" po roce 1990 a chtějí ji odčinit. I tohle nemám ze své hlavy, ale od lidí, kteří problému rozumí. I od samotných Rusů (nemám proti nim nic a máme mezi nimi dobré rodinné přátele). Oni sami varovali, že tu ty ambice jsou.
    Rusko jako velmoc nás ohrožuje mnohem víc, než celý Západ dohromady. A divím se, že řada lidí to nechce vidět. A Rusové civilizační krizi, která tady je, rozhodně nevyřeší.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.4.2014 13:35 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Jsem pragmatik. A jako pragmatik řikám že nasírat Ruskou federaci, místo toho aby jste s nimi obchodoval a dělal biznis je prostě naprostý nesmysl kor když od nich bereme ropu a plyn. Co se týká přítomnosti USA v Německu je hezké že některým němcům nevadí, stejně tak nemusejí vadit Rusáci na českém území, před čím vlastně varujete. není to tak trochu demagogie??? :-)))) Co si třebas na své uzemí nechat postavět raketovou základnu číny, ruska a USA dohromady aby měli k sobě blíž. Třebas by se ve společných hospodách mohli ožrat doněmoty a pokecat o tom jak s Čechy pěkně vymrdali a že se jim to velice líbíY když s nima můžeme alespon obchodovat a je tu díky přítomnosti armád živo a rozvoj. Také holky jsou pěkné tak proč toho nevyužít že? :-)) Čeho se tedy bojíte?
    Dalibor Smolík avatar 9.4.2014 13:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    A jako pragmatik řikám že nasírat Ruskou federaci, místo toho aby jste s nimi obchodoval a dělal biznis je prostě naprostý nesmysl kor když od nich bereme ropu a plyn.
    Jo, tak s tímhle souhlasím. Pokud jde o byznys, tak se říká, že peníze nesmrdí (neberte mě doslova). Ostatně na tom založilo Německo svoji poválečnou politiku. Němci pochopili, že zbraněmi nic nezmůžou, zkusili to jinak a docela se jim to slušně povedlo. Německo je jednou z nejbohatších zemí světa (i když mají spoustu problémů). Jinak také souhlasím s možností pokecat v hospodě s Čechy, Rusy, děvčaty .. toho se nebojím. Rusové jsou však jiní, jejich způsob vládnutí nám nemusí vyhovovat. Právě toho se bojím. Politické napojení na Rusko znamená konec demokracie a nástup vlády typu oligarchie (viz tradiční báťuška car). Přes plyn a ropu může orientaci naší země úplně otočit a nejen to - celý politický systém změnit. Zažil jsem rok 1968. Vím, byla to komunistická záležitost, dnešní svět je jiný, mnohem pragmatičtější. Ale vývoj v zemi v 60. a 70. letech ukázal rozdíl v mentalitě, jaká u nás panovala.
    Nevadí, když Rusové přivezou kapitál do Karlových Varů. Vozí ho i na Kypr. Ale bude jednou vadit, když Rusko začne útočit slovně na ČR, že omezuje práva ruské menšiny v západních Čechách ..Naše území je na seznamu sfér vlivu Ruska. A my bychom se rádi orientovali nejen na Rusko (na tom nic není špatného), ale i na západní země.
    PS: i po roce 1968 čile obchodovali sovětští vojáci s našimi lidmi. Vozily se k nám levné barevné televizory "Junosť" a v kanystrech se pašoval benzín :-)). Ale ten režim asi nebylo to pravé ořechové ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.4.2014 15:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Pořád nemužete omluvit přítomnost vojsk USA na území Německa a Itálie. :-) A dále nemužete hovořit o tom kdo z dvou šikanérů je lepší, jeslti ten z leva neb oten z prava. Preferuji vlastní svébytnost, ale to znamená mít armádu a být ochoten se bránit. Vše ostatní jsou žvásty plebsu. Je jedno z která strana nás utiskuje ale není jedno že jsme utiskování!!! Chápete? Říkat si že nejsme pod svérou vlivu USA když využíváme jako mezinárodní rezervu ničím nepodložený dolar a necháváme se vysávat fiat money je prostě pitomost. Samozřejmě je taktéž pitomost vzhlížet k rusku jako k zachránci. Jak západ tka východ nás zradil a využíval jak potřeboval a to by si zdejší měli pamatovat a dle toho se chovat. Přidružení tam nebo tam nemá smysl. Jediné řešení je neutralita a silná armáda a zdroje energie. Nivc víc nic míň.
    Laktos avatar 9.4.2014 15:10 Laktos | blog: TADY_JE_LAKTOSOVO | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Neutralita možná, silná armáda i zdroje jsou však trochu mimo mísu.
    Nic není tak černý jak se zdá...
    9.4.2014 15:25 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Já neřikám že to je možný... Vše leží na zdrojích a být vládním čiňitelem tak řeším hlavně zdroje. Pak lze mnohé ale bez zdrojů nejde ani silná armáda, ani cokoliv jiného...

    Ono jsou i další problémy a tou je nedostatek kvalifikovaných lidí. 1) V současnosti tu probíhá v podstatě genocida. Zaprvé chytrejch a schopnejch je málo a bude ještě míň a zadruhé životní styl lidí se prostě neslučuje s plozením potomků.

    Dalibor Smolík avatar 9.4.2014 19:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Vojska USA jsou na území SRN a Itálie od konce 2. světové války a nevím, zda některý z těchto států oficiálně požádal o jejich odchod (ani nevládní organizace) .. jistě, těžko řešit, kdo je lepší - zleva či zprava, nicméně jsme malý 10milionový národ uprostřed Evropy a vlivy k nám jdou ze všech stran, neubráníme se přelévání kapitálu sem a tam, měli bychom si však udržet svébytnost a kulturní odkaz minulosti. To jako základ stačí. Nevím, jestli jsme nějak utiskováni, spíš ne. To, že je nám "vnucována" kultura např. z USA, to je do jisté míry pravda, ale můžeme se jí vyhnout třeba tím, že budeme sledovat svoji vlastní (divadla, televize, knihy) a hlavně - můžeme si vybírat! Nikdo nás nenutí se dívat na Smrtonosnou zbraň, když na dvojce dávají Markétu Lazarovou .. co se týká potravin, ten problém je obecný, řeší ho i v Americe, ale i tam už vznikají farmářské trhy, kde si hlídají kvalitu, to vše se časem vytříbí.
    Neutralita? Nevím.Tak malé území neubráníme vlastními silami, spíš je lepší pakt se spojenci a zapojit se v rámci možností (třeba chemické vojsko), vždyť stíhačky přeletí naše území za 6 minut :-)). Jo a zdrojů energie moc nemáme. Slunce moc nesvítí, uhlí je vyčerpatelné, vítr občas fouká, jak kde ;-). Jádro máme. Ostatně - můj názor je, že jádro je perspektivní. Nehlasoval bych za zrušení Temelína.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2014 09:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    No hele jak víme z historie. Kdokoliv ke kterému jsme se připojily si s náma vytřel prdel. Takže nás převálcujou tak jako tak a nemusíme být v žádném svazku typu NATO, kor když NATO vzniklo jako obranný pakt před Varšavskou smlouvou. A jelikož V.Š. zanikla se ptám proč pořád existuje NATO? Proti Komu?

    Spolu se shondem určitě v tom že já i vy chcete dělat obchod, vyměnovat si služby a zboží a né vést přiblblou válku proti jakýmkoli lidem. Válčit chtějí akorát psychopati, ostatní rozumě přemýšlející lidé chtěj normálně žít.

    Dalibor Smolík avatar 10.4.2014 10:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Naprostý souhlas. Chceme obchodovat, ne válčit, na to už přišli i staří Vikingové, kteří se po 200 letech výbojů shodli na tom, že je bezpečnější, pohodlnější a výhodnější se sousedy obchodovat, než nasazovat životy a riskovat :-). EU je dobrá v tom, že nejsou hranice a celní prohlášení, naloží se kamion a jede třeba do Španělska a bez papírování ..
    Jinak ale stále je potřeba být v koalici s (bezpečnými) partnery a silná armáda v rámci nějakého uskupení je nutná. Nevíme, co může přijít. Svět je stále dost nestabilní a domnívat se,že už nemůže přijít klasický typ války by bylo asi naivní. Pohne se třeba Čína po nějakých hospodářských kolapsech, dojde k jejímu rozdělení, atd. reálných katastrofických scénářů je dost. Boj o vodu, zdroje, nové stěhování národů. Počátkem 20. století také převládal názor, že války jsou zbytečné, že již v Evropě nikdo válčit nebude ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.4.2014 06:48 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Počátkem 20. století také převládal názor, že války jsou zbytečné, že již v Evropě nikdo válčit nebude ..
    Coz o to se, cte se to hezky, ale je to jenom tve zbozne prani. Realita byla ponekud jina.
    Dalibor Smolík avatar 11.4.2014 11:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Díky za moc zajímavý odkaz, to, že byla sitauce napjatá je jasné, kolonie byly rozdělené a Německo/Rakousko přišly zkrátka, ale ve všeobecné povědomí spíš převládal názor, že válka nebude, už jen proto, že jednotlivé panovnické rody v různých zemích jsou spřízněné, bratranci - sestřenice a proti sobě nepůjdou a nějak se dohodnou.. pozadí bylo však jiné, to chápu. Ale co my - obyčejní smrtelníci - o dnešním pozadí (nemyslím to doslovné) víme, i v éře internetu a médií máme vědomosti velmi omezené.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2014 17:33 AMD Faunum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    napojení na Rusko znamená konec demokracie a nástup vlády typu oligarchie (viz tradiční báťuška car).
    To nebudu rozporovat, Putin zrovna není nějaký výstavní demokrat :-). Ale snad nechcete naznačit, že oligarchové jsou jen výsadou Ruska. Co je třeba takový Babiš? Ovládá značnou část trhu se žrádlem a i významnou část mediální scény (lidovky, idnes). Zbytek médií zas jiný oligarcha Zdeněk Kabala (ihned, Respekt). Většinu průmyslu v ČR ovládají zahraniční vlastníci. Sečteno a podrženo - veškerý průmysl a strategická odvětví ovládá pár mocných a vlivných lidí. Nebo to jsou snad matky Terezy a ne oligarchové? :-). To zase trochu prr s oligarchama, pane Smolíku. Já vím, že v Rusku jsou o něco větší oligarchové, ale to je tím, že v Rusku je všechno větší :-).
    Dalibor Smolík avatar 10.4.2014 18:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Já vím, že v Rusku jsou o něco větší oligarchové, ale to je tím, že v Rusku je všechno větší
    Ano, souhlasím. A matky Terezy to opravdu nejsou, musel jsem se teď upřímně rozesmát při té představě :-))
    Jsme malá země s pouhými 10 miliony obyvatel a opravdu si nedovedu představit, že bychom v dnešním globálním světě mohli udržet všechno jen v českých rukách a ty vlivy z ciziny jsou opravdu značné, jak v kulturní tak ekonomické a politické sféře (kdyby naši politici byli schopnější, tak ten podíl "ciziny" mohl být ale podstatně menší, než je nyní).
    Jinými slovy, přebíráme část zvyklostí a životního stylu ze zahraničí. (A doufám, že si část toho svého nadále ponecháme). Pokud bych se měl rozhodnout, tak euro-atlantická kultura je mi bližší než ta ruská - částečně asijská, bez ohledu na jazyk (ruština je nám bližší, než jakýkoliv západoevropský jazyk).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 10.4.2014 18:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    A matky Terezy to opravdu nejsou
    Jakože nejsou tak krutí?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.4.2014 19:39 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Myslím, že s tým, že by si nás a vás Rusko nedajbože chcelo pripojiť sa zámerne preháňa. Nikdy sme historicky nepatrili k jeho impériu - iná vec je sféra vplyvu, ide mu skôr o to, aby si držali USA a NATO, ktorá je jeho predĺženou rukou "od tela" a aby sa tá sféra vplyvu USA neposúvala k jeho hraniciam. Aspoň za Putina, ktorý vyzerá tiež ako pragmatik:), je to tak, ale nikdy nemožno predvídať, kto sa môže chopiť moci kdekoľvek, nielen v Rusku. Ak sa bude vyhrocovať nacionalizmus a xenofóbia, je možné, že na tom získajú všelijakí ultra... už sa pokúšajú obviniť Gorbačova z vlastizrady, a keby tie hlasy náhodou v Rusku prevládli, tak potom by to bol zlý signál a obava z nejakého úletu ku krajnostiam by bola oprávnená. Ale to všetko závisí aj od toho, či bude Západ aj naďalej zúrivou protiruskou propagandou tieto extrémne sily v Rusku posiňovať alebo nie.
    10.4.2014 16:26 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Vyvolalo se napětí
    Je to veľmi podobné ako s rozdelením Československa po plyšovej revolúcii. Existovali tu nejaké potenciálne zdroje napätia, nevyriešené "účty" z minulosti (nedodržaná Pittsburská dohoda, nenaplnené predstavy slovenských politikov po I. svetovej vojne o samospráve v rámci ČSR, svetová hospodárska kríza, na ktorú doplatili hlavne málo rozvinuté časti ČSR - Slovensko a Podkarpatská Rus, následné strieľanie do živelných hladových vzbúr "hladových dolinách" s desiatkami mŕtvych, pocit Slovákov (aj Rusínov), že sú len kolóniou v rukách českých politikov, ktorí šli od jedného korupčného škandálu k druhému - živná pôda pre rastúci krajný nacionalizmus a autonomistické snahy radikálov v HSĽS, do toho komplikované etnické vzťahy medzi menšinami a medzi nimi a "štátotvorným" národom, náboženské rozpory, dokonca pokus o jednotný štátny jazyk, chápaný ako "približovanie a slovenčiny češtine" a prispôsobovanie slovenčiny(slovnej zásoby aj gramatiky češtine)... Čo bolo v záujme nacistického Nemecka? Živiť tie vzájomné výčitky a krivdy a podporovať nacionalizmuedikálov vnútri krajiny, ktorú chceli rozbiť a vymazať z mapy. Slovensko a Podkarpatská Rus bola pre Nemcov len čosi ako dnešná Západná UK - nestáli o ich pripojenie a bolo im jedno, čo sa s nimi stane (Podkarp. Rus pripojená k horthyovskému Maďarsku a Slovensko poslušný satelit od berlínskych rokovaní úplne zbavený svojprávnosti...). Aj teraz si treba položiť otázku, kto zneužil nespokojnosť so stavom UK a následne podporil nacionalistov a pravicových radikálov na UK a prečo.
    10.4.2014 16:32 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    nejako som to nedokončla:)... tieto vzájomné účty ako aj údajné doplácanie Čechov na zradcov - Slovákov a tiež krivdy, ktorých sa dopustili Česi na nás sa vytiahli, keď nás bolo treba rozdeliť... tá Bubílková a spol., hlásne trúby vtedajšej propagandy, to buď neprekukli, alebo bolo pre nich výhodné byť mediálnymi hviezdami a zarobiť si judášsky groš...
    Petr Tomášek avatar 7.4.2014 20:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Zapomněl jsi na to, že za všechno můžou krávy...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Laktos avatar 7.4.2014 20:32 Laktos | blog: TADY_JE_LAKTOSOVO | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Máš špatný informace, do tý prdele si strčil iPad, ne iPhone :-D
    Nic není tak černý jak se zdá...
    7.4.2014 23:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Jen aby to zítra nebyl iMac.
    Quando omni flunkus moritati
    Jardík avatar 7.4.2014 23:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Ale jo, dobrej :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Jendа avatar 8.4.2014 01:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2014 01:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    ...to by se ti líbilo :-D
    8.4.2014 09:10 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Problém s takýmito teoriamy je ten že chcú pohaniť skutočné analýzy. Úmyselne urobia "chyby" (jasne aj nejasne čitateľné a podobne).

    Čítal som lepšiu dekonšpiračnú analýzu.

    http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/837-zvlastni-osazenstvo-a-let-zmizeleho-boeingu-muze-v-tom-mit-prsty-rothschild

    Ešte som čítal že let bol videný na ostrove Diego Garcia a pred začatím letu bolo naložený materiál z americkej lodi.

    Ono je to v podstate jedno na takéto veci sa majú pozerať hlavne špionážne agetúry napríklad ako GRU.

    Možno to lietadlo bolo použité na to aby sa odviedla pozornosť Čínanov a iných v juhovýchodnej Ázii.

    Je veľa možností.......
    8.4.2014 09:42 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Já jsem zase někde četl že zmizení letadla nějak souvisí s rozkrádáním Ukrajinského zlata. :-))) Což bude nejspíš pitomost.

    Každopádně USA s největší pravděpodobností už Ukrajinu sajou. http://www.chelemendik.sk/_Jacenuk_potajomky_odviezol_do_Ameriky_zlato_Skytov_980167035.html A v zhledem k tomu že našemu sousedovi, Německu se tak nějak nechce vracet zlaté cihličky z USA/FEDu a když už dorazí tak jsou tak nějak jiné a přetavené, bych se vubec nedivil. USA prošustrovali co mohli a teďka jim zbejvá jenom udržet při životě jejich toaletní papír jménem US DOLAR a to všemi možnými prostředky, jinak pápá...

    10.4.2014 17:29 AMD Faunum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Což bude nejspíš pitomost. Každopádně USA s největší pravděpodobností už Ukrajinu sajou.

    Hele tak tomuhle bych zrovna docela i věřil. Protože bývá pravidlem, že při poskytování nějaké větší půjčky chce věřitel vždycky nějaké záruky nebo zástavu, nebo ne? No a pravděpodobnost, že Ukrajina z té půjčky od MMF někdy něco vrátí, je dost mizivá. Nic nemají, jen dluhy všude kam se podívaj, už jim zbyl jen ten zlatej poklad. No a jestli to ta "vláda" s "premiérem" Jaceňukem jmenovaným paní Nulandovou skutečně udělala, tak je jasný, že se o tom nebudou vykecávat do médií, takovýto krok nepřináší zrovna velkou popularitu. To se dozví veřejnost až po mnoha letech.

    O tom ukrajinském pokladu toho moc nevím, ale podle všeho by to měla být umělecká díla Skythů a patrně nebyla vystavena někde v muzeu (myslím si), ale někde uložena v sejfu na bezpečném místě ukryta před zraky veřejnosti. Takže když něco takového zmizí, tak si toho veřejnost nepovšimne. Zmizí ovšem i nevyčíslitelná historická a umělecká hodnota. To je něco jako kdyby dal Bohouš Socbotka do zástavy korunovační klenoty.

    Příklady z historie jsou známé, nemusíme chodit ani někam daleko. Náš čsl. zlatý poklad taky zmizel. Píše se o tom už i dokonce ve sračkoidních veřejnoprávních médiích. K dispozici je i literatura (Motl:Kam zmizel zlatý poklad republiky). Část našeho zlatého pokladu ukradli naší západní spojenci jako reparaci za to, že nás před válkou předhodili Hitlerovi, těsně před koncem války nás zase předhodili na Jaltě Stalinovi a ještě si za to naúčtovali náklady, že čsl. vojáci mohli nasazovat za ně krky, zaúčtovali si za ně náklady (výzbroj a výstroj, dokonce i za bomby shazované čsl. letci). Kšeft je kšeft. Zbytek zlatého pokladu rozfrcal předseda úřednické vlády Tošovský, jmenovaný Václavem Lahvelem, když za krajně nevýhodných podmínek za to nakoupil dluhopisy.

    Já to považuji za dost pravděpodobné, že si vrazi z Wall Streetu už teď mnou ruce nad zlatým pokladem Skythů. A že je ten nový "premiér" pěknej křivák, když hlasuje se svými druhy za dva a za pět, tak o tom taky nepochybuju.

    Dalibor Smolík avatar 8.4.2014 10:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Celé je to virál, ve skutečnosti reklama na Iphone ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.4.2014 11:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    Celej IPhone si muzou narvat do...
    PepaSFI avatar 8.4.2014 19:23 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    no vždyť taky jo... No já sice připouštím že někteří lidi můžou mít natrénováno a dokážou si tam strčit ledacos ale nějak si nedovedu představit že mě někdo ohrožuje, unáší a jinak terorizuje a já řeším jak si kam nacpat ajfouna a ještě se u toho tvářit nenápadně. A pak ho nenápadně vyndat, odeslat zprávu a zas ho schovat. I za předpokladu že by ho zabalil například do igelitu nebo kondomu tak by to byla docela zábavná záležitost. No ale pořád je tady jistá možnost že dotyčný má poněkud zvláštní sklony a v tom kde já vidím problém, on nachází potěšení.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    11.4.2014 02:26 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    pools avatar 11.4.2014 10:10 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    "tak šťastné lidi neviděl nikdy v životě", k tomu můžu jen: https://www.youtube.com/watch?v=dM8giCBIltk
    Vivre libre ou mourir!
    11.4.2014 15:55 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka o letadle, co skončilo v zadku
    k tomu můžu jen
    stará známa protiruská propaganda, tak pripomínajúca gardistické plátky, v ktorých sa písalo, že v Rusku, ktoré slúži s pomocou "židoboľševikov" diablovi, znárodnili ženy a každý nemravne obcuje s každým a bezprízorné deti ani nevedia, kto ich splodil:)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.