abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1068 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    16.5.2010 15:50 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    ach jo, to je zase keců...

     

    1) kolikrát ročně restartuješ telefon, že ti tak vadí dlouhá doba starování?

    2) lze založit český účet i bez vložení údajů kreditní karty (RTFM)

    3) ping, traceroute, apod -> RTFM -> Appstore

    4) ikonky ve springboardu -> RTFM -> uspořádej si je (v létě '10 i do složek) nebo se vyhledávej pomocí finderu (mnohem rychlejší)

    5) IM -> Meebo (oficiální aplikace, bezkonkurenční)

    6) Zoomovat web/fotky lze i v jedné ruce

     

    mirec avatar 16.5.2010 15:57 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    1. Vypínam niekoľko krát denne

    2. Hovorím o Slovenskom účte, tam som tú možnosť nenašiel

    3. Nefunguje mi momentálne sťahovanie z app store, nechce sa mi reštartovať

    4. Každéu druhému slovu nerozumiem

    5. Meebo som videl, nepodporuje poriadne XMPP

    6. Mne to vypadáva z ruky aj keď to používam oboma rukami, jednou rukou nezvládnem
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    16.5.2010 16:04 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    1) možná by stačilo vypnout obrazovku ;) to se potom dočkáš času <=2s

    2) tohle vážně nefunguje ve slovenském AppStore? http://jablicka.com/uvodni-strana/jak-na-home-sharing-v-itunes-1 (první část videa)

    3) nekomentuji

    4) RTFM

    5) konkrétně?

    6) to je čistě tvoje neschopnost

    mirec avatar 16.5.2010 16:30 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    1. mám tu slabý signál, ruší mi to reproduktory, nemám rád keď ma niekto budí v noci a to sa mi často stáva - proste mobil cez noc vypínam

    2. v slovenskom nie

    5. execute command, MUC, service discovery ...

    6. áno, to, že mám suché ruky a proste lesklé hladké veci nedokážem poriadne držať v ruke je moja neschopnosť
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    16.5.2010 16:35 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    1) http://www.appleporadna.cz/iphone/airplane-mod-letovy-rezim/

    6) slova "stisk" či "úchop" ti nic neříkají? máme to už od opiček - když telefon pevně uchopím, nemůžu ho vyrvat z ruky, ani kdybych ji měl potřenou lubrikantem
    16.5.2010 23:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Každý má jiné ruce, jinou motoriku. Takže hladký (až kluzký) povrch iPhone nemusí každýmu tak úplně vyhovovat...
    default avatar 17.5.2010 11:13 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    No, jestli jsem to pochopil, tak kluk má ruce suchý. Pak ale nechápu, kde se berou ty otisky. :-) To si ty ruky maže lubrikantem či co? :-D
    17.5.2010 11:25 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    no pokud mu to padá i když ho drží v obou rukách (!), tak má zřejmě místo rukou dva háky (suché) a ty otisky si zřejmě plete s rýhami...
    17.5.2010 11:46 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    no uz som pocul viacero ludi, co vlastnia iPhone nadavat na to, ze je prilis klzky a lahko im vypadava z ruky, takze natom asi nieco bude
    default avatar 17.5.2010 12:03 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    A řešení je podle mě tak jednoduché! Ach jo!

    Ingridience:
    • šmirgl papír,
    • kobercová lepící páska (oboustranná),
    • nůžky a
    • kluzký iPhone.
    Postup:
    1. Zajdeme do Bauhauzu do oddělení dřeva a vybereme vhodný list šmirgl papíru. Vybereme takovou hrubost a barvu, jaká se nám líbí. Na výběr je i růžová. ;-)
    2. Nůžkami odstřihneme z listu obdélníček odpovídající velikosti.
    3. Oboustrannou kobercovkou obdélníček přilepíme na tělo iPhonu.
    :-D
    Jendа avatar 17.5.2010 21:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    3. (alternativní) Hrubou stranou obdélníčku jezdíme po iPhone tak dlouho, až je dostatečně hrubý, aby nám v rukou dobře držel.
    Vykook avatar 17.5.2010 21:38 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Konec koncu, ona by stacila jenom ta oboustrana lepenka... ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Bedňa avatar 17.5.2010 21:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    3,5) zoberieme kladivo a tlčieme až z neho ostane len prach ten ekologicky roztriedime magnetom na magnetické predmety a vysávačom odsajeme plastový prach ostatné odovzdáme do zberných surovín ako drahé kovy, toto opakujeme až do posledného kusa na tejto planéte. All word by free.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Vykook avatar 17.5.2010 21:52 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    To by pak prece ostatni vyrobci nemeli od koho kopirovat...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Bedňa avatar 17.5.2010 22:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    To bola len reakcia ne nekonečnú nezmyselnú debatu :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.5.2010 12:08 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    http://www.ultra-case.com/ - lze koupit v ČR, nevím jak na východě
    mirec avatar 16.5.2010 16:57 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tej 4 mám pochopiť, že v lete budú aj foldery? Mimochodom presúvať ikony viem (snáď nie som tak blbý, že by som nevedel podržať pár s prst na nejakej ikone).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    16.5.2010 17:08 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ano, jako bezplatný update
    danaketh avatar 16.5.2010 19:11 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Já mám HTC s WM, takže nemůžu soudit iPhone ale i na WM jde vypnout zvonění. A jestli ti to ruší reproduktory, tak si kup nějaké pořádné :) Mě telefon neruší ani repro ani sluchátka.

    Co se týče AppStore, tak já je docela chápu. Na WM je k dispozici hromada aplikací různě po netu a 98% děsně saje (asi proto, že jsou free) a polovina ani nejde spustit/nainstalovat/odinstalovat. Takhle to sice není o moc lepší ale alespoň je teoretická jistota že to pojede.

    Já s tím problém neměl. Pracovalo se mi s iPhonem celkem dobře, i krásně seděl v ruce. Ale já jsem zatíženej na hardware klávesnici, takže bych s tím asi třeba maily psát nemoh. Ale na SMSky to není tak zlé.
    Jendа avatar 16.5.2010 19:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    A jestli ti to ruší reproduktory, tak si kup nějaké pořádné :) Mě telefon neruší ani repro ani sluchátka.
    Ani když vysílá?
    Co se týče AppStore, tak já je docela chápu. Na WM je k dispozici hromada aplikací různě po netu a 98% děsně saje (asi proto, že jsou free) a polovina ani nejde spustit/nainstalovat/odinstalovat. Takhle to sice není o moc lepší ale alespoň je teoretická jistota že to pojede.
    Co kdyby byla nějaká taková… no… možnost volby! to je ono! a uživatel si třeba mohl vybrat, jestli si bude instalovat ověřené aplikace od Applu, nebo i aplikace, které Apple neschválil?
    danaketh avatar 16.5.2010 21:50 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ani když to vysílá. Ale starej SE takhle vysíral celkem random :)

    Apple se takhle brání tomu, za co dostává pojeb MS - aplikace které shazují nebo zasekávají systém. A samozřejmě si tím hrabe do kapsičky...
    16.5.2010 22:21 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Odrušit se to dá, ale počítat se s tím musí. Mám starý socialistický zesák a metr a půl kolem nepotřebuju na mobilu zvonění :), hučení na plný výkon. Dál je ticho.
    Baník pyčo!
    16.5.2010 20:06 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    A jestli ti to ruší reproduktory, tak si kup nějaké pořádné :) Mě telefon neruší ani repro ani sluchátka.

    No to jsi šťastlivec. Vzhledem k tomu, že vyzařovaný výkon je pulzně přerušovaný frekvencí 217 Hz kvůli timeslotům, tyto ostré rázy zachytí leccos. Záleží hodně na vzdálenosti od BTS (čím dál, tím víc GSM vysílač vysílá). Osmiohmovou reprosoustavu GSM telefon na maximálním vysílacím výkonu rozezní přes obyčejnou repro dvojlinku i bez zesilovače.
    mirec avatar 16.5.2010 20:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tak tak. Tu mám mizernú kvalitu signálu, takže chytím nepríjemné zvuky aj vo väčšej vzdialenosti.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    danaketh avatar 16.5.2010 21:52 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Starej telefon to dělal. Novej naštěstí neprudí. Kolikrát jsem takhle zbytečně sahal po telefonu a přitom nepřišla žádná SMS ani mi nikdo nevolal.

    A po tom co jsem koupil nový repro a sluchátka jsem už starej telefon nezkoušel.
    17.5.2010 02:27 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Aby telefon rusil sluchatka jsem neslysel. Reproduktory rusi pouze jedne konkretni znacky, ktera se vyznacuje tim ze za dobre penize nabizi slusny vykon. Pouze zesilovac ma zpravidla natolik dokonaly ze zesiluje uplne vsechno od rozsviceni ve vedlejsi mistnosti pres gsm komunikaci blizkych mobilu az po zvukovy vstup.
    Bedňa avatar 16.5.2010 17:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ach jo, to je zase keců...
    b1) Odtlačky
    b2) Spolubývajúci: Ahoj, z čoho voláš, nepočujem ťa moc dobre.
    Ja: Z IPHONU
    Spolubývajúci: Počuť tú kvalitu :D
    Ja: POČKAJ, ZAVOLÁM TI ZO SKYPE.
    b3) že telefón bez akýchkoľvek otázok začal okamžite používať internet.
    b4) Pri prehliadaní webu mi strašne vadí absencia sťahovania. Jediné, čo sa dá stiahnuť sú obrázky, ale sťahovanie súborov PDF je asi sci-fi.
    b5) Nenašiel som žiadnu možnosť vytvoriť nový adresár a o podadresároch asi môžem len snívať. Fotky sú bez akéhokoľvek popisu, názvu, dátumu, miesta, tagov, proste nič.
    b6) Štandardný kalendár má len základné možnosti. Je možné pridať udalosti, alarm a tým možnosti končia. Žiadne pokročilé funkcie ako priorita udalostí, kategória, grafické zvýraznenie kategórií, filtrovanie ... tu nenájdeme.
    b7) Inštalácia aplikácií prebieha výhradne z App Store.
    b8) Výborným GPS trackerom je GPS od MotionX. Lenže nie je možné zaznamenávať trasu keď je tracker vypnutý. Žiadna možnosť minimalizovať aplikáciu a prepnúť sa dočasne do prehliadača.
    b9) že niektoré aplikácie majú tlačítko späť vpravo, iné vľavo, niekde je edit na jednej strane inde na druhej.
    b10) Po pripojení k počítaču sa správa ako obyčajný fotoaparát. Dajú sa stiahnuť fotky a to je vlastne všetko.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.5.2010 18:01 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    1) stačí přejet rukávem - často nosím bílé košile a nijak se od displeje nezamazávají

    2) to se mi nikdy nestalo

    3) oklikou: http://www.k-director.com/blog/5-steps-to-disable-iphone-3g-gprs-or-edge-connection/

    4) Safari umí prohlížet PDF, dá se nechat otevřené na pozadí

    5) iTunes

    6) alternativních kalendářů jsou mraky

    7) díky bohu za to

    8) toto v létě opraví OS4

    9) nos s sebou zrcátko a když se v UI ztratíš, přilož ho na okraj displeje a při ovládání aplikace koukej do něj

    10)  iTunes

     

    16.5.2010 18:36 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Jste si jistý tím bodem 8)? Psal iPhone 3G, ne 3GS, takže pokud máte na mysli "multitasking", tak se ho to bez koupě nového telefonu netýká.
    16.5.2010 18:41 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ah, 3G jsem přehlédl, omlouvám se - v tom případě má smůlu
    Bedňa avatar 16.5.2010 19:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    1) vypadá to hnusne
    2) asi máš šťastie
    3) ok, ale je to choré
    4) Uložiť a prehliadať nieje to isté slovo.
    5) iTunes to je asi zlý žart napísať na stránkach o Linuxe
    6) Zadara?
    7) Somarina
    8) Asi ťažko na 3G
    9) Vynikajúca odpoveď.
    10) detto Linux
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.5.2010 19:23 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    beru to tak, že nemáš další argumenty
    mirec avatar 16.5.2010 19:48 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Mám taký pocit, že nie je majiteľom iPhonu, v takých situáciách sa ťažko vymýšľajú ďalšie argumenty. Ale ja mám ešte dosť vecí, v ktorých by som iPhone kritizoval a nenapísal som to. Mojim cieľom nie je nikomu dokazovať, že iPhone je strašný pretože nie je. Písal som len svoje skúsenosti, veci, ktoré ma pozitívne / negatívne prekvapili. Môj celkový dojem z iPhonu je ... viac-menej obyčajný telefón, pre niektorých možno kultový ale pre mňa len telefón, ktorého výrobca mi hádže polená pod nohy.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Bedňa avatar 16.5.2010 21:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Teraz som chcel naozaj bez emócií odpodeď na otázky, ale nedočkal som sa.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.5.2010 21:15 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    vidím tam jednu, na kterou se mi nechce hledat odpověď (z hlavy nevím), jinak samé fňuky... nemysli si že nepoznám, že se někdo chce jenom hádat
    Bedňa avatar 16.5.2010 21:27 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    beru to tak, že nemáš další argumenty
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    default avatar 16.5.2010 21:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Občas prostě argumenty nejsou. Prostě to tak cítíš a neumíš to vysvětlit. :-)
    16.5.2010 21:36 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    iPhone mám něco málo přes rok a znám ho skrz na skrz, účastnil jsem se nespočetně mnoho diskuzí a prakticky neexistuje žádná otázka okolo tohoto tématu, na kterou bych nedokázal odpovědět; ale klidně si mysli co chceš, když ti to uleví ;-)

    pokud máš nějakou rozumnou otázku, sem s ní; jestli se ti ty tvoje předchozí zdály rozumné, přeformuluj je z fňuků do otázek, jinak si tu můžeš povídat sám.

    default avatar 16.5.2010 21:38 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    jinak si tu můžeš povídat sám
    Jako to dělám já a jsem spokojenej. Nikoho tím neobtěžuju. :-D
    Bedňa avatar 16.5.2010 21:39 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Trošku ma dráždia výroky akože fňukám, ale k veci ako sa dostanem do iPhone s Linuxu, dík za odpoveď.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.5.2010 21:48 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    hudbu a obrázky přes gtkpod, iTunes bohužel pod wine nefunguje, takže na synchronizaci aplikací buď virtualizovat Windows (VirtualBox zvládá připojit iPhone), nebo spravovat rovnou v iPhonu.

    Bedňa avatar 16.5.2010 21:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Toto nieje riešenie pre mňa, uvidíme čas ukáže či nezmenia prístup k Linuxu a ešte by ma zaujímalo či sa dajú nejak sťahovať súbory s prehliadača.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.5.2010 22:02 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    nemyslím si, že se to změní, Applu se nevyplatí přepsat/udržovat iTunes pro Linux a vůbec si nijak s multiplatformností hlavu nelámou (stačí se podívat, v jakém stavu je iTunes pro Windows)...

    Stahování: http://itunes.apple.com/us/app/downloads-browse-download/id343307433?mt=8# (existují i aplikace zdarma, ale od nich se nedá očekávat valná kvalita -> takhle to alespoň většinou v AppStore funguje)

    Bedňa avatar 16.5.2010 22:14 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    jj, videl som ako iTunes pod Widlami zožralo na 1GHz mašine 100% procáku a na každý klik sa dlho čakalo, 2$ sú v pohode, škoda že to nehodili priamo do Safari, ale je to Jabko, no :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    mirec avatar 16.5.2010 22:25 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Teraz mám otázky ja: Dokážem sa k týmto stiahnutým súborom nejako dostať z Linuxu? Dokážem súbory (hlavne obrázky) organizovať do adresárov?
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Vykook avatar 16.5.2010 23:05 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Kdyby jsi si precetl popis toho programu, narazil bys na cast File Sharing, kde se povida neco o wifi ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Bedňa avatar 16.5.2010 23:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Čau Vykook tiež by ma to zaujímalo napíš to konkrétnejšie, dík.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Vykook avatar 17.5.2010 00:17 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    Nevim jak to ma tento program, nemam ho a nechce se mi za nej vyhazovat 1.5 Eura. ;-)

    Program na nataceni videa pro 3G, sdileni resi(mimo jine) integrovanym webserverem, pripojis se k wifi, napise ti to ip a port, to otevres v prohlizeci na desktopu a pretahujes. Tady to bude nejspis velmi podobne, ne-li stejne.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    mirec avatar 17.5.2010 09:42 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    No moc toho o tom nepíšu. Spýtam sa rovno, dá sa cez to dostať normálne k súborom na flashke? Dajú sa tam normálne uložiť súbory tak, aby boli prístupné aj z iných aplikácií, alebo je to len ako všetko, čo som skúšal, že si proste aplikácia udržiava vlastný strom súborov a nulová integrácia?
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    17.5.2010 10:11 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    dá sa cez to dostať normálne k súborom na flashke
    ne. technicky to není nemožné, ale Apple takové aplikace zakazuje (viz Stanza a její update, který tuto fičuru odstraňoval)
    že si proste aplikácia udržiava vlastný strom súborov a nulová integrácia
    presne tak to je
    17.5.2010 10:13 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Jendа avatar 16.5.2010 19:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    3) oklikou: http://www.k-director.com/blog/5-steps-to-disable-iphone-3g-gprs-or-edge-connection/
    Internet by měl být default off, já třeba platím za megabajt.
    5) iTunes

    10) iTunes
    A co když má OS, na kterém iTunes nejedou? To fakt neumí nějaký standardizovaný protokol? Vždyť i můj Siemens C72 umí obex.

    To Mirec: zkoušel jsi toto? Prý to funguje.
    7) díky bohu za to
    Ty to bereš jako výhodu? Hmm…
    16.5.2010 19:22 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ty to bereš jako výhodu? Hmm…
    Ano, je to pohodlnější a to vaše "svobodné" náboženství mě nezajímá.
    Jendа avatar 16.5.2010 19:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    A co kdybych si mohl vybrat, jestli chci ověřenou aplikaci (obdoba oficiálních repozitářů v linuxových distribucích), nebo si chci nainstalovat aplikaci získanou nějak jinak (vlastní, s funkcemi, které se Applu nelíbí (Opera Mini), novinku, kterou ještě nezkontrolovali…) i s tím rizikem, že bude například rozbitá?
    16.5.2010 19:35 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    svobodně si vyber jiný telefon
    Jendа avatar 16.5.2010 19:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    To jsem taky udělal. Ale rozhodně bych toto neprezentoval jako výhodu iPhonu.
    16.5.2010 19:41 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    ne, lezeš po diskuzích a nadáváš na iPhone - good job!

    každý má jiné preference, mě třeba centralizovaný způsob vyhovuje, proto to jako výhodu prezentuju. ať si to každý posoudí sám a podle toho si pořídí telefon... ale nebudu mu to pořád dokola otloukat o hlavu jako splašený kolotoč

    Jendа avatar 16.5.2010 19:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ne, lezeš po diskuzích a nadáváš na iPhone - good job!
    Nadávání provozuje Bedňa (pardon). Já jsem dodal (IMHO) celkem racionální argumenty.
    každý má jiné preference, mě třeba centralizovaný způsob vyhovuje, proto to jako výhodu prezentuju
    Tak tady je jádro neshody. Já také preferuji centralizovaný způsob (ostatně používám Debian), ale s možností nainstalovat si aplikaci mimo.
    Jendа avatar 16.5.2010 19:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Nadávání provozuje Bedňa (pardon).
    (tím jsem myslel výkřiky v minulé diskuzi)
    16.5.2010 19:55 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    nikdo ti nebrání iPhone jailbreaknout - nepřijdeš o záruku (pokud telefon nějakým divným způsobem nezmršíš do takového stavu, že ho iTunes neuvidí a nepůjde obnovit originální firmware), potom si můžeš psát vlastní budíky sledující fáze spánku ;)
    Jendа avatar 16.5.2010 20:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    pokud telefon nějakým divným způsobem nezmršíš do takového stavu, že ho iTunes neuvidí a nepůjde obnovit originální firmware
    Třeba se může hardwarově porouchat. Těžko říct, co by na to řekli v servisu.
    16.5.2010 20:01 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    AFAIK v tomhle případě rovnou vyměňují kus za kus
    Vykook avatar 16.5.2010 20:11 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    V tom pripade udajne neremcaj, ale je to akorat z doslechu.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    16.5.2010 23:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    nikdo ti nebrání iPhone jailbreaknout
    Ale ano, brání - licence a (afaik) zákon.
    17.5.2010 08:19 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ad licence - přečti si celé vlákno příspěvku, na který reaguješ. a zákon? wtf? jaký zákon mi zakazuje úpravu koupeného výrobku? si s nim snad můžu dělat co chci, ne? takže když do iPhone narvu Androida a budu s ním míchat fondue, tak přilítne policie, zabaví mi ho a napaří pokutu?
    17.5.2010 15:20 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Spíše Vás zavřou. ;)

    Ono to nemusí být tak jednoduché. Určitě ne v USA, kde by na to Apple rád aplikoval ustanovení DMCA. A protože tlak "big content" ze zámoří je značný, možná se časem dočkáme i my. :(

    Zapomeňte na doby, kdy jste si něco koupil a bylo to Vaše, abyste s tím dělal, co chcete. Pro výrobce mnohem zajímavější je mnohem zajímavějším modelem Vám udělit licenci k užívání podle výrobcem (a spřátelených subjektů) daných pravidel.
    17.5.2010 15:33 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    no, nejsme v USA, ale v ČR a tady to neplatí - a i kdyby to jednou platilo, tak se to IMHO nedá vztahovat na zpětně zakoupené výrobky, ne? takže Jailbreak v klidu...
    17.5.2010 21:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ad licence - přečti si celé vlákno příspěvku, na který reaguješ.
    Moudrej z toho nejsem. Co konkrétně si mám přečíst?
    a zákon? wtf? jaký zákon mi zakazuje úpravu koupeného výrobku? si s nim snad můžu dělat co chci, ne?
    Jistě, o tom ale nemluvim. Se svým iPhone si můžeš dělat co chceš, ale afaik je nezákonné nabízet ostatním jailbreak iPhone. Nejsem si tím ale jistej, chtělo by to fundovaný posudek (což není tvůj, sorry).
    Bedňa avatar 16.5.2010 21:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Máš pravdu, ale asi si nečítal záver kde som písal že Vykook bol natoľko trpezlivým oponentom že ma čiastočne presvedčil o zmene názoru, tu sa len sucho pýtam na ozajstné argumenty s pohľadu usera čo nevlastní Widle ani Mac.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 12:36 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Internet by měl být default off, já třeba platím za megabajt.
    Spletl sis kategorii telefonu. Tohle plati pro obycejne telefony, ktere si kupuji lide, pro ktere pripojeni k internetu nema valny vyznam. iPhone je pro "zasitovane" lidi... v zivote by me nenapadlo si ho koupit, kdyz bych platil za kazdy kB.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    17.5.2010 15:24 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    No tož může se po prvním zapnutí zeptat, jak se má chovat stran připojení (Wifi (roaming a doma), GSM. Třeba můj android to tak udělal a nepřijde mi to jako něco z telefonního pravěku. Neviděl bych to jako nic zásadního, ale dá se to vyřešit, i když ten telefon z připojení prakticky žije.

    Mimochodem, pokud víte, u kterého operátora lze v zahraničí neplatit každý kB (MB) a to dost krvavě, tak sem s tím.
    Vykook avatar 17.5.2010 15:42 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Na vypnuti datovyho roamingu to ma deaktivovatko ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 15:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Rozumejte, to se dostavame ke stejnemu dilematu, ke kteremu dojde v kazde diskusi o produktech Applu. Apple je firma, ktera do svych produktu dave jen veci, ktere jsou skutecne potrebne a nebo po kterych lide opravdu hodne krici. Cokoliv dalsiho je redundantni. O negativite nepotrebnych featur bylo napsano tuny odbornych reci a vesmes jsou pravdive.

    Takze: to, co popisujete, je hezke, ale vetsine lidi je to uplne jedno, protoze kdyz uz si iPhone kupuji, pocitaji s datovym tarifem. Takze pro vetsinu lidi by takova otazka po prvnim zapnuti byla jen otrava. Detail? Stokrat nic umorilo osla.

    Apple se timto pristupem odlisuje od zbytku sveta. Ano, pro nektere je to jako dokonale rude platno pro byka, pro jine vrchol dokonalosti product managementu... ale to uz tak byva.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.5.2010 16:18 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    k tomu budíku - zapni si letový režim (a ukaž mi prosím telefon, co se umí zapnout kvůli buzení, to bych celkem bral)
    16.5.2010 16:19 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    fotky se organizují na počítači a synchronizují přes iTunes
    xxx avatar 16.5.2010 16:25 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Treba Simenes S10. Spis mi ukaz podobne zkriplenej telefon.
    Please rise for the Futurama theme song.
    16.5.2010 16:28 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    hmm, třeba všechny současné?
    xxx avatar 16.5.2010 16:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Chcete říct, že na žádném současném mobilu nejde nastavit budík a pak mobil vzpnout, s tím že mě v nastavenou dobu zbudí? To by mě pak zajímalo čím teda telefonuju, asi budíkem?
    Please rise for the Futurama theme song.
    16.5.2010 16:38 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    tak já myslel, že se bavíme o smartphonech s opravdovými OS, primitivní telefonky to asi umí; ale když si někdo koupí iPhone, předpokládám, že mu jejich funkce nestačí. Windows Mobile, iPhone OS ani Android (pokud je mi známo) se sami probudit nedokáží.
    stanger avatar 16.5.2010 17:28 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Podle to neumi ani Nokie se Symbianem.
    16.5.2010 18:18 PF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Umí. Ale někdy se jim to nepovede :-(
    mirec avatar 16.5.2010 16:31 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Mal som rôzne nokie, samsungy ... všetky vedeli budík vo vypnutom režime, po zobudení mám možnosť zapnúť telefón, alebo nechať vypnutý. Považujem to za samozrejmosť.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    16.5.2010 18:38 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tak si to povazuj za samozrejmost a zustan u klasickych mobilu. Chytre telefony (ala iphone) to patrne nenabizeji. Mam osobne nokia se symbianem, ale abych rekl pravdu, tak se budik pri vypnutem telefonu ani nezkusil jeste.
    17.5.2010 09:37 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tak to vyskusaj a mozno budes prekvapeny...
    16.5.2010 16:32 RIKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    koli budeniu sa sam zapne takmer akykolvek telefon, K800i, K750i co som mal s tym nemali ziaden problem, novy neviem, este nebol vybity :)
    16.5.2010 16:36 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Napriklad asi kazda Nokia.
    16.5.2010 17:07 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Napriklad moj Siemens M55, vsetky Nokie, co som mal v ruke atd. Bez tejto vlastnosti je to nepouzitelny kram. Bodka.
    16.5.2010 17:11 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    bodka. to je argument ;)

     

    mě iPhone budí v nejlehčí (rozuměj nejbdělejší) spánkové fázi (tj okamžitě, příjemně, šetrně a spolehlivě  - jiné budíky mě nevzbudily, zato ostatní ano :D) a bez této vlastnosti jsou všechny nokie nepoužitelné krámy. Bodka a vykřičník.!

    Jendа avatar 16.5.2010 19:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    mě iPhone budí v nejlehčí (rozuměj nejbdělejší) spánkové fázi
    Jů, jak to pozná? K tomu je nějaký externí EEG modul? Kde se dá koupit? Jde připojit i k normálnímu počítači?
    16.5.2010 19:30 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    proč ten útočný tón? mrzí mě, že se z abclinuxu stala taková žumpa, fanatická na všechny strany :(

    href=http://itunes.apple.com/cz/app/sleep-cycle-alarm-clock/id320606217

    href=http://www.lexwarelabs.com/sleepcycle/

    funguje to, nic jiného mě nedokáže zbudit

    Jendа avatar 16.5.2010 19:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Stačilo říct, že to využívá akceletometr. Už jsem takový budík viděl v Alze.
    16.5.2010 19:37 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    za dvacet korun? :)
    Jendа avatar 16.5.2010 19:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ne, ale kdybych měl akcelerometr, tak bych si takovou věc napsal (pokud už to někdo neudělal přede mnou). A dokonce bych ji směl spustit! :-)
    cezz avatar 16.5.2010 23:45 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tusim mam konecne dobry dovod zahlbit sa do PyS60 :-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Vykook avatar 17.5.2010 13:56 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Dik tip! Casem se ukaze jak se s tim stava ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    default avatar 16.5.2010 19:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Stačí vypozorovat svoje spánkové cykly a podle toho jít v určitou dobu spát. Stačí na to vzdělání základní školy. Sčítání, odčítání, šedesátková soustava, popřípadě desetinná čísla. :-D

    Já osobně: abych vstal druhej den ráno v šest, musím jít spát nejpozději v jedenáct. Zpravidla jsem "vzhůru" zhruba deset až dvacet minut před šestou.

    Ale taky se mi stalo, že jsem měl z neděle na pondělí noční můru, kdy se mi zdálo, že přijdu pozdě do práce. Tak jsem vstal, uvařil si kafe a jak jsem tak částečně nabootoval, říkal jsem si: "Co že je venku tak děsná tma? WTCIT?" Kouknul jsem na hodinky a ono 3:17. :-D Jít spát už nemělo cenu. Tak jsem se poflakoval, byl nasranej a celej den tak stál za hovno. :-D
    16.5.2010 19:34 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    no nevim, ta výše zmíněná aplikace dělá spánkové grafy a každou noc mám jiný průběh - a to chodím spát/vstávám ve tejnou dobu a mám celkem pravidelný denní režim - asi záleží na člověku
    default avatar 16.5.2010 19:39 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    To bude tím, že já ve svém algoritmu zanedbávám noční chcaní a jiné aktivity. :-D
    16.5.2010 18:29 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ty "hloupé" to snad stále ještě umí. Nevím jestli hrůza Samsung SGH-U600 je dostatečně současný nebo ne, ale zrovna budík z vypnutého stavu (na rozdíl od spousty jiných věcí) to umí.

    Jinak omlacovat autorovi zápisku o hlavu vlastnosti budoucí verze je vtipné a pochybuji, že v manuálu o tom bude zmínka. Víte vůbec, co znamená akronym RTFM? Pokud máte nějaké otázky v této oblasti, na Linuxu/BSD existuje vtipný nástroj wtf.
    default avatar 16.5.2010 18:46 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Pokud máte nějaké otázky v této oblasti, na Linuxu/BSD existuje vtipný nástroj wtf.
    V jaké distribuci je to k dispozici? Je to v CentOSu? Nechce se mi teď bootovat… :-D
    16.5.2010 20:55 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    V Slackware je to v balíky bsd-games. Kdo to distribuuje a kdo ne ale bohužel netuším. Původ podle balení ve Slacku z BSD, tak by mělo asi jít dohledat v portech.
    default avatar 16.5.2010 21:01 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Jo! Je to tam! Díky. Ani mě nenapadlo zkusit port search. :-D
    petr-hadrabas-macbook-pro:~ petr$ port search wtf
    wtf @20080926 (games)
        translates common Internet acronyms
    
    wtf-x @0.1 (aqua)
        A Mac OS X program to translate common Internet acronyms
    
    Found 2 ports.
    petr-hadrabas-macbook-pro:~ petr$ 
    Aspoň mě to donutilo zupgradovat. Teď běží selfupdate; to je ještě v pohodě. To vlastní peklo mě teprve čeká. :-D
    default avatar 16.5.2010 21:04 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tak sudo port upgrade outdated začal balíkem apr. To zas bude večer! :-D
    default avatar 16.5.2010 21:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    A héle! Novej Midnight Commander. Třeba opravili tu chybu "Can't change current directory to …" když se člověk zahrabe do složitější adresářové struktúry. Což o to. U Javy bych to pochopil. Ale u mýho SQL? Je tam opravdu něco špatně. :-D
    default avatar 16.5.2010 21:47 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Hmm, tak jako nic moc. Ten bullshit, že něco nejde nějak na něco změnit je zjevně opravenej. ALE! Položky v adresáři jsou barevnější než obvykle a první sloupec má v titulku 'n. :-D Jestli jde jen o tohle, pak jsem spokojenej. :-D
    default avatar 16.5.2010 21:48 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Při odesílání předchozího příspěvku mi to napsalo, že prej práva zamítnuta a že akce byla odvolána korektním způsobem.

    No, mně to moc korektní nepřipadá, ale budiž. Dneska je všechno nějak navopak, než bych si představoval. :-D
    default avatar 16.5.2010 18:44 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Flight mode je super. Sám ho používám na své Nokii. Akorát to má jednu nevýhodičku — telefon se jeví jako zapnutý a člověk se pak diví, že týden nikdo nevolá. :-)

    Co se budíku týče, je to takový zvláštní. ;-)

    Nokia E71 umí tolik budíků, kolik chceš. Umí i nastavit, zda se budík opakuje a ve kterých dnech; například pracovní dny. To se mi stalo, že jsem měl víkendovou šichtu. V pátek večer jdu takhle do pelechu, kouknu na mobila, ikonka budíku svítí — fájn, všechno je OK. Jenže vono v sobotu hovno. Budík je nastavenej jen na pracovní dny. :-D Jo, jo, méně hejblátek je někdy více. :-)

    A co se toho zapínání týče. To mám taky jednu stórku. Byl jsem takhle na hotelu a aby jim lidi nekroutili eletriku, tak maj jen jednu dostupnou zásuvku — ta, do který je zapojená televize, která je na druhý straně místnosti. Takže ve večerních hodinách zásuvku využíval počítač a mobil, protože se hajzl jeden neumí dobíjet přes USB, měl smůlu. Nabíjel jsem v práci.

    No a tak jsem takhle šel spát. Telefon nadával, že mu dochází šťáva, ale co. Zvládnul horší. Tak jsem tak brouzdal internet a pak usnul. V noci ne-přišly SMS, protože telefonu došla šťáva. Ale nechal si tolik, že se ráno zapnul, vzbudil mě a zpět umřel. :-)

    Takže — ono to je takový dvojsečný. Na jednu stranu je to vychytaný, ale na druhou možná až zbytečně komplikovaný. :-)

    Co se iPhonu týče, já si myslím, že to není pro každýho. Samotnýho mě to nějak neláká. Když si vzpomenu, jak jsem měl v ruce kolegův iPod a nedokázal ho ani zapnout (:-D), při představě, že bych měl mít takový telefon… :-D Ikdyž je pravda, že to byl nějakej ten iPod Mini — takovej ten nejmenší ještě s displayem. Kluk ho měl myslím oranžový nebo zelený. Jsem se ptal, proč nemá růžový. On je totiž čtyřprocentní a já si z něj, z chudáka jednoho, dělám pořád prdel. A jemu se to ještě líbí a chlubí se tím, jak mi naletěl. :-D Třeba takhle jsem se nachomejtnul k nějaký diskuzi ve větší skupince v práci. Jsem se ho předevšema zeptal, proč si nevzal k tomu růžovýmu svetříku i ty růžový džíny, který jsme spolu včera koupili. My samozřejmě nikde nebyli. Ale stačilo to na to, aby zčervenal a nebyl schopen slova. A ty dotazy, co následovaly! :-D Nejdůležitější je moment překvapení a zachovat vážnou tvář. ;-) Ale to jsem odbočil. Třeba iPod Touch nebo i ten iPhone je možná o trošíčku intuitivnější. :-D
    Jendа avatar 16.5.2010 19:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Nokia E71 umí tolik budíků, kolik chceš. Umí i nastavit, zda se budík opakuje a ve kterých dnech; například pracovní dny. To se mi stalo, že jsem měl víkendovou šichtu. V pátek večer jdu takhle do pelechu, kouknu na mobila, ikonka budíku svítí — fájn, všechno je OK. Jenže vono v sobotu hovno. Budík je nastavenej jen na pracovní dny. :-D Jo, jo, méně hejblátek je někdy více. :-)
    Tak to nepoužívej, když ti to působí problémy. Prostě v menu na tu možnost pro nastavení jednotlivých dnů neklikej.
    Třeba takhle jsem se nachomejtnul k nějaký diskuzi ve větší skupince v práci. Jsem se ho předevšema zeptal, proč si nevzal k tomu růžovýmu svetříku i ty růžový džíny, který jsme spolu včera koupili. My samozřejmě nikde nebyli. Ale stačilo to na to, aby zčervenal a nebyl schopen slova.
    LinuxExpo: Dobrý den, my jsme registrovaní! :-)
    default avatar 16.5.2010 19:37 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Tak to nepoužívej, když ti to působí problémy. Prostě v menu na tu možnost pro nastavení jednotlivých dnů neklikej.
    Mi to tak vyhovuje. Víkendové šichty jsou prostě výjimkou. Beztak se budím dřív, tak ten budík vlastně ani nepotřebuju. Zpravidla "nechám budík zazvonit" tak v deseti procentech případů. Příchod do práce si hlídám. Jen jednou se mi stalo, že jsem se vnoci s jedním klukem tak vožral, že jsem měl co dělat dorazit po obědě, kolem druhý. Beztak to byl závod s časem. Probudil jsem se ve dvanáct a musel přes celou Prahu domů a pak do práce. To celý ještě ve vožralym stavu. Šéf tam tenkrát shodou okolností nebyl, tak si toho nikdo nevšimnul. :-D
    16.5.2010 17:55 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    http://support.apple.com/kb/ht2534

    V odkazovaném návodu je uvedeno, jak si vytvořit účet bez platební karty v libovolném obchodě, tedy i ve slovenském App Store.

    (Ad internet - s novou verzí OS by měla být konečně možnost deaktivace internetu; momentálně lze změnou APN.)
    To je síla televize...
    16.5.2010 18:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Mám iPhone rok a půl, měl jsem předtím Nokie, ale už bych se k nim nevrátil. Všechno co potřebuji iPhone má. Fakt je, že k nemu mám Maca, ale ani na Windows iTunes nejsou problémem. Ze začátku jsem měl podobné pocity, než jsem si zvykl a zjistil jsem, že je skutečně lehko ovladatelný, spolehlivý a má spoustu dobrých aplikací.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.5.2010 23:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Fakt je, že k nemu mám Maca, ale ani na Windows iTunes nejsou problémem.
    Prosímtě, vyscrolluj si zpátky na záhlaví stránky (nebo použij klávesu home) a přečti si ještě jednou logo a/nebo adresu. Je to abclinuxu. Takže, ehm, iTunes bez problému, jo? :-D
    lmanik avatar 17.5.2010 09:19 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    Co tim chtel basnik rici?:-)

    A komu to cpes?
    16.5.2010 18:04 Frettie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    A seš si, čoveče, jistej, žes vybral dobře? :)
    16.5.2010 18:14 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    podle zápisků v jeho blogu je to věčně nespokojená fňukna, takoví si nikdy nevyberou dobře (a kdyby jo, tak to hned zahodí a pořídí si něco, na co by mohli nadávat)
    mirec avatar 16.5.2010 18:14 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Nevyberal som. Keby som vyberal ja kúpil by som si niečo nerozbitné, vodotesné čo dobre padne do ruky.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    JiK avatar 16.5.2010 18:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Jestli je to fakt tak hrozny, tak ja Ti pomuzu. Za 2 litry to od tebe koupim. Put your money where your mouth is !
    16.5.2010 18:30 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ehm, pokud je to služební telefon, jak píše, tak by do byla asi krádež, resp. defraudace.
    16.5.2010 19:39 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ... Jsem rad, ze mam telefon s androidem
    ZeX/OS - http://zexos.org
    tmr avatar 17.5.2010 00:49 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ja taky ;) uz se tesim na 2.2, jenom par dni...
    17.5.2010 15:25 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ne pro mě, předpokládám, že HTC si dá na čas. :( Občas si říkám, jestli jsem přece jenom neměl pořídit ten N1.
    martin() avatar 17.5.2010 08:43 martin() | skóre: 6 | Prievidza / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Mne na iphone vadi, ze aj ked ma bluetooth, neda sa (normalne) pouzivat...
    Hovor múdro, nepriateľ načúva ! -- S. J. Lec --
    Vykook avatar 17.5.2010 10:11 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    To od verze OS 3, neplati
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    martin() avatar 17.5.2010 14:29 martin() | skóre: 6 | Prievidza / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    mam verziu 3.1.3

    povedz mi ako si poslem cez bt pdf a otvorim ho

    dik
    Hovor múdro, nepriateľ načúva ! -- S. J. Lec --
    Vykook avatar 17.5.2010 14:47 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Je skutecne takovej problem v itunes vyhledat "bluetooth" popripade rovnou "bluetooth pdf" ?Podstatne lepsi je ale koupit goodreader, kterej podporuje dropbox a ma navic vlastni webserver na sdileni a organizaci.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    17.5.2010 09:42 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ked sa tak stazujes, tak si skus FreeRunner :D
    mirec avatar 17.5.2010 09:46 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Skúšal som a riadne som sa nasmial :D Síce otvorené, ale jednoznačne to najhoršie čo som kedy držal v rukách :D Mám taký pocit, že keby som sa chytil spájkovačky, kúpil nejaký arm, vyhrabal na smetisku LCD a vtrepal tam náhodne vygenerovaný prúd bitov tak to bude stále použiteľnejšie :D
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 12:28 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    No vzhledem k tomu, ze me tu lidi oznacuji za Apple fanatika at napisu cokoliv, tak si na zacatek prispevku vypujcim vetu autora blogpostu: "Pre skupinu fanatických vyznávačov určitej značky odporúčam nečítať tento blog, lebo im môže spôsobiť vážne psychické problémy ;)" Vymente si blog za komentar a "urcitej znacky" treba za "urcite ideologie" nebo tak... Tak, ted k tematu.

    Kratka verze: koupil sis telefon, ktery absolutne neni cileny na tebe, a to nejen kvuli telefonu, ale i kvuli tve volbe OS. Totalne mimo. Prodej to, zahod, kup si androida nebo FreeRunner nebo co je ted mezi free software junkies kool a in...

    Delsi verze: iTunes je skutecne moloch, ale ve Windows je to jeste mnohem horsi. Na Macu iTunes je, takze moc neni co resit. Muj zacatek s iPhonem byl asi nasledujici: vybalil jsem, pripojil k Macu, iTunes syncly kontakty, nastaveni mailu, kalendare etc... me zbylo asi tak nastavit si wallpaper :-) No, posleze jsem jeste nastavoval CalDAV, Google pres Exchange a tak, ale to jsou uz dalsi veci. Apple se soustredi na user experience v ramci sveho portfolia, zbytek ignoruje. A neni se co divit. Kdyby se snazil uspokojit vsechny, nebylo by z toho nic. Ber nebo nech byt.

    App Store, co ti k tomu mam rict... Nejdriv napises, ze na registraci s kreditkou kasles a pak nadavas. Kdyz jsi paranoidni, tak to nevytykej Applu. Ja mam ucet cesky s kreditkou a americky bez a tim padem mam pristup prakticky ke vsem myslitelnym aplikacim a muzu ti rict, ze moznosti jsou myriady.. chce to proste zkouset free verze a pak zaplatit za to, co je kvalitni, prip. vzit kvalitni free reseni -- i takova jsou.

    Pridavani k oblibenym mi funguje vcelku deterministicky. Bud jsi ho nepochopil a nebo tam maji bug a je na tobe, abys to nahlasil Applu: http://www.apple.com/feedback/
    Odladenie pripojenia na internet cez wifi je dosť zložité, nie sú tu totiž diagnostické nástroje ako ping, traceroute ...
    Ty jsou v tom tebou tolik nemilovanem App Store...
    Pre pripojenie na internet som používal EDGE a WiFi. Vzhľadom na to, že mám 10MB dátové obmedzenie ma dosť naštvalo, že telefón bez akýchkoľvek otázok začal okamžite používať internet. Ešte horšie je, že aj keď som preliezol všetky nastavenia nenašiel som možnosť vypnutia internetu. Dá sa pripojenie na internet nastaviť tak, aby sa aktivovalo len keď to povolím?
    Tohle je typicka ukazka toho, ze nejsi v cilove skupine toho telefonu a obavam se, ze vubec nejsi v cilovce ani teto kategorie telefonu, jak te tak ctu... iPhone ma smysl pro lidi, co maji ucet na net neomezeny a nebo napr. 100 MB mesicne s FUP jako ja (Vodafone, O2). Nechapu, co resis. Je to otazka zhruba 150 Kc a tech 100 MB na bezne pouzivani staci v pohode. Urcite nejake podobne tarify na Slovensku mate.
    Jediné, čo sa dá stiahnuť sú obrázky, ale sťahovanie súborov PDF je asi sci-fi.
    Jsou na to aplikace a celkem slusne. Uznavam vsak, ze tohle by mela byt core feature.
    Nenašiel som žiadnu možnosť vytvoriť nový adresár a o podadresároch asi môžem len snívať. Fotky sú bez akéhokoľvek popisu, názvu, dátumu, miesta, tagov, proste nič. Možnosti tagovania obrázkov, alebo ich organizácie podľa zvoleného kritéria som nenašiel.
    To myslis vazne?? :-D V telefonu tohle delat? :-D http://www.apple.com/ilife/iphoto/ http://www.apple.com/aperture/ ...

    Datum a misto se nastavuji u fotek automaticky (misto podle GPS).
    Žiadne pokročilé funkcie ako priorita udalostí, kategória, grafické zvýraznenie kategórií, filtrovanie ... tu nenájdeme. Rovnako tu chýba aj zoznam úloh.
    Priorita udalosti? Myslis todo/tasku, ne? Ty kalendar nedela, na to jsou miliardy aplikaci v App Store. Kategorie? :-) A od ceho mas vice kalendaru? Bud si nastav over-the-air sync s nejakym kalendarem a nebo si je syncni pres kabel. iPhone opravdu neni pro lidi, co chteji vsechny udalosti resit na telefonu a nikam nic nesyncovat.

    Na noc telefon nevypinam, staci airplane mode. Proto me ta vec s budikem netrapi.

    Tvoje stesky na chybejici aplikace nekomentuju. Zarid si alespon jeden plnohodnotny ucet s kreditkou a pak se muzem bavit. Na sdileni souboru je super bud Dropbox a nebo Files -- ten ma v sobe WebDAV server, coz je mnohem lepsi nez FTP. A je to perfektne podporovane ve vsech OS.

    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Bedňa avatar 17.5.2010 13:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    LOL
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.5.2010 13:18 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    nevim čemu se směješ, má ve všem naprostou pravdu... že by znovu ta hádavá nálada?
    Bedňa avatar 17.5.2010 13:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Nie, len mi prišlo smiešne ako 10x opakuje že aby ten telefón zahodil lebo je sedlák a aby si kúpil radšej malotraktor.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    default avatar 17.5.2010 13:56 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Mně to moc "LOL" nepřišlo. Mně to přišlo tak trochu trapný. Nějak je to pořád dokola a člověka to pak přestane bavit.
    17.5.2010 14:02 dfs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    když si pro práci na poli koupim polobotky (pro mé požadavky nevhodné), tak můžu vinit jen sám sebe, že mi do nich zatéká bahno... pánové ve městě zas těžko budou nosit holinky, že? máme přece svobodu volby ;)
    Bedňa avatar 17.5.2010 14:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Už sa to tu uberá iným smerom, takže idem si kúpiť gumáky, napchám do nich slamu a vyrazím do mesta :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    mirec avatar 17.5.2010 13:28 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    koupil sis telefon, ktery absolutne neni cileny na tebe

    Nekúpil som si ho ;)

    iPhone ma smysl pro lidi, co maji ucet na net neomezeny a nebo napr. 100 MB mesicne s FUP jako ja

    Aj som si už neobmedzený internet zaplatil, ale operátor mi ho aktivuje až o 3 dni.

    To myslis vazne?? :-D V telefonu tohle delat? :-D http://www.apple.com/ilife/iphoto/ http://www.apple.com/aperture/ ...

    Mám to rozumieť tak, že si môžem pozrieť fotky v telefóne obsahujúce nejaký tag, alebo vyfotené na nejakom mieste? Mimochodom prečo by som nemohol chcieť pokročilejšie funkcie v telefóne?

    Bud si nastav over-the-air sync s nejakym kalendarem a nebo si je syncni pres kabel.

    Neprišiel som na spôsob ako synchronizovať priamo s Linuxom. Bol by som vďačný za nejaký tip.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Vykook avatar 17.5.2010 13:45 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    Neprišiel som na spôsob ako synchronizovať priamo s Linuxom. Bol by som vďačný za nejaký tip.

    http://itunes.apple.com/cz/app/calengoo-sync-google-calendar/id300370871?mt=8 Doba hledani: 5 sekund, priste se vic snaz ;-)

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    mirec avatar 17.5.2010 13:58 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Je to synchronizácia s kalendárom od google. Ja chcem normálnu synchronizáciu povedzme s kontactom bez toho, aby som používal google (teda možno ak by som to na google posielal šifrovane, cez zabezpečenú linku poslal do iphonu kľúč). Inak googlu svoje údaje nedám kým má možnosť ich prečítať.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Vykook avatar 17.5.2010 14:10 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Dalsich 15 sekund hledani - http://itunes.apple.com/cz/app/todo-cal-sync/id293268928?mt=8 Nedivim se, ze je pro tebe vsechno na iphone problem, kdyz nejsi ochoten se po vecech pidit sam, pravdou je, ze pak by tu nevznikl tenhle flame :)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    mirec avatar 17.5.2010 16:10 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ako sorry, ale kalendár, ktorý nie je schopný ani zobraziť upozornenia bez externého serveru je humus. A ešte sa sproste vyhovárať na apple (Note that due to current iPhone SDK limitations, reminders alerts/alarms can only be activated by a workaround publishing the reminders to an external WebDAV server). Keď to dokáže štandardný kalendár musí to vedieť aj akýkoľvek iný.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Vykook avatar 17.5.2010 16:15 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Nemusi, protoze aplikace od Apple pouzivaj i neverejny API ktery ostatni pouzivat nemuzou. Teda muzou, ale riskujou ze se nedostanou do appstore ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 14:50 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Sorry, ale pokud dobrovolne chces pouzivat synchronizaci kalendare, ke ktere musis pouzivat kabel nebo alespon byt v dosahu sveho pocitace, pak jsi pro me masochista a nemam ti k tomu moc co rict ... :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 14:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Jinak: tady na tom serveru jsou hrozne popularni rady typu "vsak si rozjed svuj server"... coz je rada, ktera se sem ted perfektne hodi. Rozjed si svuj CalDAV server, neni na tom nic tezkeho a budes mit peknou OTA synchronizaci kalendaru a data se ti nebudou ukladat nekde na cizich serverech. CalDAV pres HTTPS iPhone umi.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    default avatar 17.5.2010 15:02 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    "vsak si rozjed svuj server"
    Už je k dispozici Oracle Database pro iPad? :-D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 15:27 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Proc?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 15:00 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    MMám to rozumieť tak, že si môžem pozrieť fotky v telefóne obsahujúce nejaký tag, alebo vyfotené na nejakom mieste? Mimochodom prečo by som nemohol chcieť pokročilejšie funkcie v telefóne?
    Chtit muzes cokoliv :-) Ale bezne lide telefonem proste strili jednu fotku za druhou a katalogizaci a prohlizeni delaji v klidu doma... Mas smulu, ze jsi v minorite. To nejhorsi, co muze vyrobce jakehokoliv produktu udelat, je snazit se zalibit vsem.
    Neprišiel som na spôsob ako synchronizovať priamo s Linuxom. Bol by som vďačný za nejaký tip.
    O nicem nevim, pokud myslis plnohodnotnou nahradu pro iTunes. Apple to nezajima, nevyplati se mu do toho investovat, a neni se mu co divit. Muzes namitnout, ze by se dal pouzit nejaky otevreny protokol pro sync, ovsem u takovych veci je jen otazka casu, kdy budes potrebovat udelat neco, co to nebude umet a stejne nikdy nedosahnes 100% interoperability. Proto Apple radsi pouziva vlastni protokoly, aby na platformach, ktere podporuje, byla ta funkcionalita co nejlepe zabezpecena.

    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    17.5.2010 15:29 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    No, k tomu fanatismu... něco na tom asi bude, když odpovídáte takhle mimoběžně. ;)

    Pokud mě nešálí zrak, tak si ho nekoupil, ale nafasoval ho. A taky nepíše, že je to konec světa a chce ho vyhodit, ale pouze že to není nic tak světoborného.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.5.2010 15:40 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ze si ho nekoupil je jedno. Jde o styl, kterym pise.. "jaktoze ta s**cka nedela co ja chci?"

    Coz je samozrejme styl, za ktery na tomhle serveru bude sbirat body, protoze tady se kazdy utok na Apple oslavuje. A o to bych rekl, ze mu v podstate asi i jde. Jinak by psal solidnejsim zpusobem.

    Ja jsem pouze odpovedel na jeho stesky a pokud jste si vsiml, tak jsem si i do Apple rypnul (pruser s iTunes, stahovani v Safari).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    mirec avatar 17.5.2010 16:19 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    "jaktoze ta s**cka nedela co ja chci?"

    Tomu sa hovorí skvelá citácia. Ja som písal o pár veciach, ktoré sa mi tam nepáčia čím nehovorím, že je to zlý telefón. Všetko o čom som chcel napísať sú moje skúsenosti (či už pozitívne, alebo negatívne). Celkovo hodnotím iPhone ako nič pre mňa už len minimálne kvôli závislosti na iTunes. Myslím, že kritika vecí ako absencia Mass Strorage, alebo nejakého otvoreného protokolu pre synchronizáciu nie je až tak odveci (hlavne keď sme na linuxovom portáli).

    Celkovo ako telefón ... poznám aj výrazne horšie stroje (spomínaný freerunner), ale aj potenciálne lepšie stroje ... iPhone je jeden z lepších, ktoré som držal v rukách.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    17.5.2010 22:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Ze si ho nekoupil je jedno. Jde o styl, kterym pise.. "jaktoze ta s**ckaa nedela co ja chci?"
    Nevím, co je na tom špatného.
    A taky mi není jasný, proč musí vždycky ~5 lidí vystřelit jako na pérku jen proto, že někdo o jejich oblíbeném produktu celkem racionálně řekl, že není nic moc. A to neplatí jen pro Apple...
    Vykook avatar 17.5.2010 22:09 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Treba proto, ze v mnohych vecech nema pravdu?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    17.5.2010 23:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Jenže odpověď Apple fandů je většinou něco jako "zaregistruj si kreditku na App Store a nakup si příslušné programy..." a podobně. Někdo to třeba bere jako plnohodnotnou odpověď, někdo ale ne. Následuje odpověď na způsob "No, tak ale neříkej, že je iPhone nahouby, když se nechceš zařídit podle nás" .. "Ale mě to tak nevyhovuje" .. "Tak si kup jiný telefon" .. "No vždyť o tom celou dobu mluvím, že je iPhone nahouby a že si koupím jiný telefon" .. "iPhone není nahouby, jen se zrovna náhodou k tobě nehodí, i když k ostatním 99,9999% lidem se hodí skvěle . Ty si můžeš koupit třeba brandX, když už seš takovej linuxáckej exot, že ti úžasný iPhone nelíbí" .. "Ale vždyť iPhone neumí to a to" .. "Panebože, to je dobrý akorát ta pro linuxový šílence a geeky! Nikdo jinej to nepotřebuje. Jak pak by někdo normální mohl potřebovat třídit obrázky do složek? Nesmysl!" .. atd, atd, atd ..

    Prostě komedie. Jen nakonec dodám malý rýpanec: "Ten iPhone je fakt hovadina nahouby" :-D
    Vykook avatar 17.5.2010 23:28 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    Ne, je to presne naopak, par lidi se tu snazi vytvaret problemy kde nejsou. Prislusna funkcionalita se da zadarmo stahnout/koupit. JE to podobne absurni, jako nadavat ze ve Windows nemam nainstalovanej skype, nebo photoshop. Navic to jde i bez karty. Tecka.

    To ze nekomu neco nevyhovuje neznamena ze je ona vec na houby, Avii taky nepotrebuju a presto nerikam, ze je na houby. S timhle pristupem, by totiz bylo na h*vno uplne vsechno, nic se totiz nemuze zavdecit vsem.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Bedňa avatar 18.5.2010 21:07 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Správne tie problémy neexistujú, ale ženská ktorá ide po tebe že ťa chce je ďaleko lepší zážitok ako keď si nejakú kúpiš. To je rozdiel medzi open a WC closet technológiami, proste keď ju miluješ nieje čo riešiť a môžeš sto krát rozprávať že tá tvoja kúpená má krajšie silikónové kozy.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    default avatar 18.5.2010 21:55 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    ženská ktorá ide po tebe že ťa chce je ďaleko lepší zážitok ako keď si nejakú kúpiš
    Ty máš ale pěný zkušenosti, poslyš. Taky jsi o deset let starší. :-D
    Vykook avatar 18.5.2010 23:22 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania

    To ze po me zenska jde sama, jeste nezarucuje, ze neni hnusna a blba(To se mi samozrejme nestava) ;-)

    Napsat program da nejakou praci a v nasi spolecnosti je normalni za praci zaplatit. To ze nekdo udela neco zadarmo je rozhodne fajn, ale nemuzes do toho nikoho nutit. Pokud mas opacny nazor, tak o vikendu potrebuju umejt okna.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Bedňa avatar 19.5.2010 11:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Zadarmo robím to čo ma bavý, takže ti dám radu, zober do ruky dostatočne ťažký predmet, ideálne je niečo okolo 1kg, pozri sa na okno ktoré nemá dobrý obraz, prehoď tento predmet cez okno, obraz by sa mal výrazne zlepšiť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.5.2010 15:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    No však oni taky aj opensource programy jsou málokdy napsaná opravdu zadara...
    17.5.2010 22:24 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    Asi bych měl zase napsat nějaký jablečný zápisek. Zítra budu mít v ruce iPhone, tak napíšu stejně jako to bylo u mini :-) Věřím, že tu spoustu lidí potěším.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.5.2010 23:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone po týždni používania
    V tom případě se přimlouvám za to, aby to bylo (také) o něčem trochu zajímavějším, než o "User Experience" a podobných marketing-hovadinách ;-)
    Například něco trochu o interním fungování iPhone OS nebo Mac OS X, SDK, technické detaily, technické porovnání s ostatními řešeními, třeba aj střípky kódu! ;-) - to jsou témata imho opravdu zajímavá a je to oblast, kde si Apple místy skutečně zasouží pochvalu.

    Článků o "User Experience" na iPhone (ať už zatracujících nebo do nebe vynášejících) je po netu již hafo...

    Já ale samozřejmě tebe neznám a nevím, jestli tyhle technický detaily jsou tvoje parketa, nebo ne, takže samozřejmě nechci tě do něčeho hnát, byla to pouze přímluva...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.