abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1068 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Až taková sleva

    7.11.2016 14:51 | Přečteno: 2074× | Bláboly | poslední úprava: 10.11.2016 15:59

    Zápisek o tarifu pro paušál. V mém okolí končí někomu dvouletý tarif. Sám mám nižší cenu, než ona osoba, tak jsem navrhl, ať se zkusí poptat tam, kde platím já. Tak jsme dostali celkem zajímavou nabídku, buď cca 490 s daní nebo 390. Podali jsme výpověď u současného operátora. To bylo v pátek. Dnes jsme byli osloveni od dosavadního operátora s cenou 378 s daní za flat tarif a 1.5GB dat.
    Tak jsem z toho drobet paf, že přece jen není zákazník tak lhostejný a že to není "tak si jděte" ... a že pořád je oficiální cena 750 Kč za takový tarif.

    Update: už v říjnu 2014 o tomhle psala Mobilmania ... Odpověď je vlastně snadná – stačí mít trochu štěstí a přes zaměstnavatele (svého nebo někoho z rodiny) či známého získat neomezený tarif za cenu, která platí pro korporátního zákazníka. Co to v praxi znamená? Například neomezený tarif s 2 GB dat bez úvazku za 367 Kč měsíčně včetně daně. A to je sakra rozdíl...        

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.11.2016 14:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Tohle chování mobilních operátorů je mi už roky záhadou: v zemi, kde je víc SIM karet než lidí, nejen že naprosto kašlou na své věrné zákazníky, ale spíš se chovají přesně opačně. Místo výhod pro věrné klienty nabízejí výhodné nabídky výhradně nově příchozím a (neoficiálně) těm, kdo už vykonali nějaké konkrétní kroky k odchodu. Takže domoci se lepší smlouvy lze buď neustálým přecházením mezi operátory nebo aspoň tím, že dáte najevo, že jste odhodlán to dělat. :-(
    7.11.2016 16:09 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Vítejte v ČR. Já naopak nechápu, že se s tímto přístupem firmám nedaří i jinde ve světě. Ono je to daný asi tím, že u nás je pořád ještě tak trochu v tomto oligopol.
    7.11.2016 18:41 zum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Jsem u odorika a na tyhle nabidky z vysoka kaslu... nemusim kontrolovat vypisy, vsem mam online a v cene, prevodem cele rodiny jsme usetrili rocne cca 20K.
    Integral avatar 8.11.2016 20:20 Integral | blog: devnull
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    + 1000

    + zadna smlouva
    PepaSFI avatar 7.11.2016 19:43 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    nejen mobiláci. Dělají to i pojišťovny a kdekdo další. Vím o lidech co každý rok ruší předplatné novin a znovu je přihlašují střídavě na různé členy rodiny protože nový předplatitel dostává slevy a dárečky. Brácha chtěl k povinnému ručení připojistit sklo a zvěř protože zjistil že to bude výhodnější než jen samotné ručení. Nebylo to výhodnější. Když dal najevo že asi teda přejde jinam, najednou to šlo. Ale musela se původní pojistka zrušit a udělat nová. Z té původní to nešlo. Tipuju že to jsou výplody chorých mozků managerů kteří v nahánění nových zákazníků vidí pokrok a rozmach, zatímco ti stálí jsou stagnující ovce které je potřeba jen holit a holit.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    14.11.2016 00:03 Jose
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    +11111
    pavlix avatar 7.11.2016 15:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Kde se dá momentálně pořídit slušný tarif pro používání na LTE a nějaký ten telefonát? Řádově giga by bylo asi akorát.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.11.2016 16:32 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    ja mam predplacenou kartu vodafone, kde za 1.5GB dam 298. Minuta hovoru je tam teda za 3.5 a nejsou zadne volne, coz me ale nevadi, protoze to na volani stejne nepouzivam... :-)

    Kdybyste ale nekdo vedeli o necem levnejsim kde bude aspon stejne dat tak sem s tim... :-)
    pavlix avatar 7.11.2016 17:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    U odorika je 1.5G balíček zřejmě za 390 Kč + LTE za 10 Kč, takže cca o stovku dražší?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.11.2016 13:13 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    jo, o tretinu drazsi, tim bych si nepolepsil :-)
    7.11.2016 20:53 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Podmínky MOBIL.CZ mi přišly více než přijatelné: 200 MB zdarma plnou rychlostí, dalších 1200 MB zdarma rychlostí minimálně 16 Kb/s, volání 2.20 CZK/min. do ČR nehledě na operátora (do přilehlých států 11 CZK/min., do zbytku EU 15 CZK/min.), možnost dokoupit datový balíček 1 GB plnou rychlostí za 300 CZK na 30 dní, atd.

    Škoda jen, že ten internet není zdarma též v zahraničí, to bych ten Babišův MOBIL.CZ bral hned (příbuzní jsou s MOBIL.CZ plně spokojeni).

    Nevíte někdo o Evropském (či alespoň EU) operátorovi, který by nabízel velice nízký či žádný paušál a přitom přístup na Facebook/Whatsapp po celé EU zdarma? Docela by mě to motivovalo k rozjetí transports tunelu.
    Josef Kufner avatar 7.11.2016 21:32 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    [...] a přitom přístup na Facebook/Whatsapp po celé EU zdarma? Docela by mě to motivovalo k rozjetí transports tunelu.
    Aby taková zvěrstva nebyla potřeba, máme síťovou neutralitu.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    vencour avatar 7.11.2016 21:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Teda normálně mlčim ... to fakt chceš tunelovat přes facebook? S jasnou hlavou? Franklin sice mluví o svobodě a bezpečí, ale přijde mi to stejné jako se svobodou a dočasným ziskem.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.11.2016 22:06 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Nu, morálně určitě nechci tunelovat. Na druhou stranu se mi nelíbí, že jsou nesmyslně zvýhodňováni uživatelé Facebooku (osobně účet u Facebooku nemám), tedy na úkor prostředků ostatních. Proto bych využil tuto možnost tunelovat ku prospěchu svému a ostatních neuživatelů Facebooku.

    Pokud jsem však komentář špatně pochopil a měl jsi na mysli např. doslova tu bezpečnost a svobodu "komunikovat" (tj. posílat data z místa A sítí do místa B), pak zmíním, že zabezpečení tunelů (šifrováním, obfuskací, atd.) není sebemenší problém.
    vencour avatar 7.11.2016 22:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Technicky by mne zajímal výsledek, nevím, zda má Facebook na vše F5 železo a taky zda dělá nějaký http inspect, tj. aplikační ověřování provozu.
    Jak se dívám na první odkaz "nsa facebook collaboration", tak vidím důvod pro nepoužívání Facebooku ani pro http transport.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.11.2016 23:49 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Projektík transports zatím nic nešifruje a jedná se pouze o základní stavební kámen. Každopádně od doby, co jsem si hrál s Markovovy řetězci a dalšími statistickými metodami nemám sebemenší obavu, že by se nepodařilo postavit pipeline:

    zpráva -> symetrická šifra (s klíčem získaným např. z hesla prohnaného Scrypt) -> komprese -> trapná substituce či jiná reverzibilní metoda (stromy, jednoduché bezztrátové kompresní algoritmy založené na slovníkách, atd.) založená na malé databázi keců vygenerovaných Markovovým řetězcem nakrmeným data sety hlodů vytažených z účtů kamarádů daného Facebook účtu -> Facebook chat -> vše předtím, avšak pozpátku.

    Facebook by měl v takovém případě vidět poměrně smysluplné texty, které budou alespoň částečně relevantní (kvůli těm kamarádům). Pochopitelně se pak můžeme bavit o efektivitě, ale myslím, že bychom se rychlým vyladěním mohli dostat třeba na 50% nebo vyšší efektivitu. Pro větší autenticitu můžeme otevřít více chat okýnek a posílat jednotlivé chunky paralelně (tohle by však vyžadovalo již nějaké číslování pro zachování pořadí).
    xxx avatar 7.11.2016 23:53 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Planujes vitezstvi v discipline "nejvice chatujici uzivatel FB"? Me to teda moc nenapadny neprijde. I kdybys pouzil nejake Makaronske retezce :-).
    Please rise for the Futurama theme song.
    8.11.2016 00:19 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Není problém si založit padesát dvojic účtů, náhodně u nich nasbírat kamarády a rozdělit datový tok mezi těch padesát a rázem vítězem soutěže hledající nejvíce chatujícího uživatele nebude ani jeden z těchto účtů.

    Samozřejmě se poté můžeme bavit i o uměle vkládaných prodlevách imitujících rozdělení pravděpodobnosti šíleného chattera. Pak o pravidelné aktualizaci slovníků atd.
    Josef Kufner avatar 8.11.2016 00:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    To už je jednodušší poslat poštovního holuba.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    8.11.2016 09:38 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    8.11.2016 01:03 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Mam za to, ze registrovat ve velkem ucty na Facebooku neni tak trivialni kvuli overovani pres SMS apod. Tunelovani komunikace pres textove zpravy na Facebooku muze byt dobra sranda, ale to jen do chvile nez do hry vstoupi nejaka antispamova ochrana - a verte tomu, ze tam nejaka bude.

    Cela ta diskuze je ale zbytecna, protoze tunelovat to pres textove zpravy je ten nejmin kreativni zpusob, co se da vymyslet, vezmeme-li v uvahu, ze pres Messenger je mozne posilat fotky a videa. Pokud se bavime o Facebooku celoplosne, tak by mozna slo napsat si tam nejakou FB aplikaci apod., ale nesledoval jsem to tak detailne. Kazdopadne to vypada jako dost zajimave tema k prozkoumani.
    8.11.2016 01:07 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Ted si jeste rikam, jestli by nebylo lepsi poridit si dve telefonni cisla a tarif na bezplatne volani mezi nimi. Takovy pekny retro dial-up by mel taky neco do sebe. ;-)
    8.11.2016 09:43 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Pěkný nápad, díky. Zkusím pohledat na kolik by vyšel takový setup.
    8.11.2016 11:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Ten dialup by měl propustnost hádám tak 4kB/s a navíc byste zjistil, že si telefonní operátoři velmi specifickým způsobem vykládají slovo "neomezené"
    Quando omni flunkus moritati
    8.11.2016 12:45 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Jj, radove jednotky kB na fyzicke vrstve a to bez cca 10 % (na handshaky/checksumy) na aplikacni vrstve. V Androidu neni mozne generovat hovor (jedine pres speaker tak hlasite, aby to odposlechl i mikrofon), ale uz jsem trochu pokukoval po nejakych dedikovanych USB GSM modulech.
    xkucf03 avatar 8.11.2016 22:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 8.11.2016 22:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše dial-up over VoIP
    Tohle bych si chtěl někdy vyzkoušet čistě softwarově přes VoIP nebo mít na jedné straně klasický modem a na druhé straně program připojený přes SIP do VoIP sítě, který si s tím modemem povídá. Nevíte někdo o implementaci toho protokolu? (vím, že existují různé radioamatérské odrůdy – ale čistě to, co bylo v analogových modemech?)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 8.11.2016 22:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dial-up over VoIP
    Znám člověka, který minimálně ještě nedávno provozoval nějaké BBS a udržoval si kvůli tomu tuším ISDN linky, aby měl po čem signál provozovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 8.11.2016 22:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dial-up over VoIP
    To možná ze srandy zkusím taky, ale nepotřebuji k tomu ISDN linku – stačí mi Asterisk karte, která je na jedné straně připojená k modemu a na druhé straně do VoIP sítě (tudíž má normální veřejné číslo, které můžou ostatní vytáčet). Jen jsem si říkal, že by ten hardware šlo eliminovat a mít to čistě softwarové.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 8.11.2016 22:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dial-up over VoIP
    Jemu právě ty stávající technologie nad nespolehlivou sítí provozovat nešly.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 9.11.2016 04:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dial-up over VoIP
    Nemůže být problém v tom, že modem očekává konstantní a nízkou latenci, zatímco v IP to všelijak lítá?
    pavlix avatar 9.11.2016 08:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dial-up over VoIP
    Něco takového předpokládám.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.11.2016 09:42 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Ad. antispamová ochrana - viz. výše (ve většině případů nerozeznatelné ani člověkem).

    Ohledně kreativity, tak textové zprávy mají nejnižší synchronizační latenci oproti obrázkům, videům atd. (a to jak na straně serverů Facebook, tak na straně klientského předzpracování).

    Jak píšete, tohle téma je velice zajímavé k prozkoumání.
    8.11.2016 12:39 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    IMHO tam v nejlepsim moznem pripade budou nejake tvrde limity na objem prenesenych dat bez ohledu na jejich obsah. Zadny clovek nenapise 50 000 znaku za vterinu.
    8.11.2016 14:02 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Nu, na internetu jsem nikde nenašel, že by existoval nějaký limit za jednotku času. Prozatím to tedy vypadá, že limitem je "propustnost" odesílání jednotlivých zpráv (potvrzení odesílání se zdá být blokující), kde každá má limit 20000 znaků.

    Každopádně ano, limit za čas se dá implementovat, ale jak jsem psal výše, paralelním zasíláním více chaty, popř. více účty se problém řeší.
    8.11.2016 14:41 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Za zkousku to stoji urcite. Jen jsem k tomu trochu skepticky a spis bych videl cestu treba v tech Facebook Notes, aplikacich, statusech/komentarich apod. Ale mozna to fakt osefovane nemaji a traffic par desitek MB za den by jim nevadil.
    xkucf03 avatar 8.11.2016 22:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Steganografie
    I kdyby teď neměli, tak jakmile se rozšíří daný nástroj, tak to mít budou. A když tě nezablokují, tak tě napráskají NSA a bude to vážnější než kdybys psal o atomových bombách a prznění dětí v sousedství.

    Upozornit na sebe velkým objemem dat je prostě blbost. Osobně vidím smysl v použití jakožto efektivního steganografického nástroje – protlačíš přes ten kanál šifrovaná data, která ale pro roboty budou vypadat jako nezáživný nevinný text, který není potřeba nikomu hlásit.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.11.2016 23:38 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steganografie
    I kdyby teď neměli, tak jakmile se rozšíří daný nástroj, tak to mít budou. A když tě nezablokují, tak tě napráskají NSA a bude to vážnější než kdybys psal o atomových bombách a prznění dětí v sousedství.
    Dle výše uvedeného není možné (ani pro člověka) rozeznat příspěvek člověka od příspěvku počítače v tomto specifickém případě.
    Upozornit na sebe velkým objemem dat je prostě blbost.
    Žádné upozorňování se nekoná - viz. řešení výše. Kromě toho Facebook počítá s náporem IoT a distribuované příspěvky botů atd. jsou již dnes na denním pořádku.
    Osobně vidím smysl v použití jakožto efektivního steganografického nástroje – protlačíš přes ten kanál šifrovaná data, která ale pro roboty budou vypadat jako nezáživný nevinný text, který není potřeba nikomu hlásit.
    Ano, celou dobu se bavíme o stenografii, avšak ve větším měřítku.
    Bystroushaak avatar 9.11.2016 22:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steganografie
    Osobně vidím smysl v použití jakožto efektivního steganografického nástroje – protlačíš přes ten kanál šifrovaná data, která ale pro roboty budou vypadat jako nezáživný nevinný text, který není potřeba nikomu hlásit.
    Osobně hlavně nevidím důvod, proč tlačit text, když můžeš tlačit obrázky a snad i video, kde se tak nějak s datovým tokem asi počítá, ne?
    9.11.2016 23:00 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steganografie
    Viz #23 a #30.
    9.11.2016 23:07 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steganografie
    Celou dobu jsem žil v domnění, že se veškerý obsah Facebook chatu musí rozkouskovat (což by byl příliš veliký overhead při přenosu skrze obrázky/video/audio), ale koukám, že od září by měl v chatu fungovat live video stream. Hned to jdu nahlásit autorovi transports.
    xkucf03 avatar 7.11.2016 23:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    ⧠ A = 0 avatar 8.11.2016 09:31 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Nevíte někdo o Evropském (či alespoň EU) operátorovi, který by nabízel velice nízký či žádný paušál a přitom přístup na Facebook/Whatsapp po celé EU zdarma? Docela by mě to motivovalo k rozjetí transports tunelu.
    Já doufám, že takové nesmysly jako (zvláštní) přístup zdarma na Facebook/Whatsapp vymyslely choré mozky jen pro „specifický trh“ v ČR.
    Nevolte zmrdy.
    8.11.2016 16:57 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    V jihovychodni Asii (Filipiny, Thajsko, Vietnam, Indonesie, ...) je to u levnych tarifu taky casto pouzivane lakadlo. At zije sitova neutralita.
    I am Jack's wasted life.
    21.11.2016 11:29 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    I v Peru.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    8.11.2016 00:30 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    GoMobil: 1,2 GB LTE za 355 Kč, volání za 1,50 Kč do všech sítí a tarif si klidně můžete měnit každý měsíc
    11.11.2016 11:03 vlanav | skóre: 24 | blog: Dlouhý den
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    1GB za od 54Kč - https://www.o2.sk/internet/internet-na-den + https://www.o2.sk/volania/v-cr-ako-na-slovensku

    Alternativně 1GB za 216Kč - https://www.o2.sk/internet

    Je to paradox, že (pravděpodobně) nejlevnější data v ČR má zahraniční operátor.
    xkucf03 avatar 7.11.2016 22:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Zajímalo* by mě, jestli se někdy dočkáme toho, že si člověk prostě koupí férový tarif v obchodě či na internetu? Nebo se budeme pořád muset dohadovat jako někde na trhu v Turecku?

    *) ve skutečnosti nezajímalo, protože provolám tak málo, že je mi to jedno a jsem spokojeným uživatelem předplacené karty… ale jen tak ze zvědavosti :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.11.2016 22:25 Dirka | skóre: 15 | blog: dirka12345
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Ono to bohuzel neni jen u mobilu, ale treba UPC kazdorocne :/ ... jinak mam to s volanim podobne, v prumeru par minut mesicne a pokud chcu delsi hovor brnknu pres voip. Mimochodem co mas za predplacenku? Pro me je asi nejdulezitejsi parametr co nejdelsi obdobi mezi nabitim, mam puvodni Oskartu (Vodafone), kde je rok nebo tak nak.
    8.11.2016 01:02 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    UPC už dává věrnostní slevu všem automaticky
    8.11.2016 21:49 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    To je to for, jak si zakaznika uvazat. Protoze kdyz chce vypovedet smlouvu nauctuji mu "slevu" zpetne.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    8.11.2016 10:53 Sirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    UPC jsou v péči o zázníky mistři nad mistry. Doporučuju zkusit si převést smlouvu na někoho jiného. Jako největší blbost považuju, že abyste mohli UPC platit internet, musíte mít v místě trvalé bydliště nebo doložit smlouvou, že tam bydlíte. Zlatá státní správa :-D
    vencour avatar 7.11.2016 22:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Pro mne je zase jednodušší flat tarif než se jebat s reklamacema kvůli nějakým pár minutám.
    P.S. to máš v práci služební telefon nebo fakt nevoláš z mobilu?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    ⧠ A = 0 avatar 8.11.2016 09:32 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Flat tarif je potřeba na data, na volání ne.
    Nevolte zmrdy.
    8.11.2016 09:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Jak pro koho…
    ⧠ A = 0 avatar 8.11.2016 10:35 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Souhlasím. Všelijakým „pohyblivým“ pracovníkům, manažerům apod. se flat tarif na volání samozřejmě vyplatí.
    Nevolte zmrdy.
    8.11.2016 11:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Nebo manželce na rodičovské dovolené. :-)
    Jendа avatar 9.11.2016 04:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    P.S. to máš v práci služební telefon nebo fakt nevoláš z mobilu?
    Já teda zatím nedělám na fulltime, ale stejně toho moc neprovolám. Prostě to tak nějak nepotřebuju. A když jsem v dosahu internetu (skoro pořád), tak volám přes Odorik.
    9.11.2016 15:30 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Kdyz clovek zjisti, ze musi hodne telefonovat (ba co vic, bavi ho to a tvari se u toho dulezite), tak hned vi, ze to s jeho karierou proste jde z kopce.
    8.11.2016 01:03 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Od toho jsou virtuálové. Pokud to operátoři provozující sítě chtějí dělat složité, budou z nich provozovatelé sítě a ne operátoři.
    11.11.2016 10:41 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    naneštěstí maj horší tarify, takže nemohou konkurovat. Stačí se podívat, jaký maj data...
    pavlix avatar 11.11.2016 12:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    No nevím.

    Mně třeba Vodafone přijde potenciálně velmi nebezpečný. Jednou, když jsem s nimi ukončil smlouvu, mi poslali výhrůžný dopis ohledně právníků a exekucí. Byla to první prokazatelná komunikace z jejich strany. Možná předtím poslali obyčejnou poštou fakturu, možná taky ne, každopádně se ke mě nedostala. Problém nastal, když jsem se rozhodl zaplatit. Oni nedokázali žádným způsobem okamžitě přijmout platbu. Pokladnu nemají. Karty neberou. Platby přes bankomat mi zřejmě zablokovali deaktivací smlouvy. Předtištěnou složenku pošta odmítla. Nakonec jsem platil ručně přepsanou složenkou. Horší zkušenost než s vodafonem mám snad už jen s Raiffeisen Bank.

    O2 mě na dočasném ADSL špatně informovala o průběhu ukončení smlouvy, takže jsem dvakrát musel řešit fakturu v době, kdy už tvrdili, že bude všechno zaplaceno. Ale zase jsem to přepočítal a skutečně to sedělo a chtěli po mě peníze, na které měli nárok, jen ty informace mi podali chybné.

    Podle mě by bylo nejlepší, kdyby měli virtuálové v ruce dostatečně motivační smluvní pokuty za každý technický problém na straně provozovatele sítě. Jednou ten provozovatel dostává určitou míru monopolu na provoz komunikace na daných kanálech, tak ať na oplátku přináší kvalitu. Možná by bylo vůbec nejlepší, kdyby provozovatel nesměl vůbec prodávat koncovým zákazníkům.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    ⧠ A = 0 avatar 11.11.2016 13:35 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Mně třeba Vodafone přijde potenciálně velmi nebezpečný. Jednou, když jsem s nimi ukončil smlouvu, mi poslali výhrůžný dopis ohledně právníků a exekucí. Byla to první prokazatelná komunikace z jejich strany. Možná předtím poslali obyčejnou poštou fakturu, možná taky ne, každopádně se ke mě nedostala. Problém nastal, když jsem se rozhodl zaplatit. Oni nedokázali žádným způsobem okamžitě přijmout platbu. Pokladnu nemají. Karty neberou. Platby přes bankomat mi zřejmě zablokovali deaktivací smlouvy. Předtištěnou složenku pošta odmítla. Nakonec jsem platil ručně přepsanou složenkou. Horší zkušenost než s vodafonem mám snad už jen s Raiffeisen Bank.
    Na psaní od vodafonských vymahačů platí jediná metoda – ignorovat. Živí se na trubkách, kteří se jejich neoprávněné pohledávky rozhodnou zaplatit. Nedávají je k ČTÚ, natožpak k soudu. Něco jako podvodné fotobanky aj.
    Nevolte zmrdy.
    pavlix avatar 11.11.2016 14:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Tak jasněže bych to dal právníkovi, pokud by došlo na věc. Ale vadí mi, že takhle Vodafone funguje, i když došlo pouze na výhrůžky. Ale pořád lepší než Raiffeisen, tam jsou „vymahači“ chováním i inteligencí na úrovní mafiánských bouchačů nebo hůř.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 11.11.2016 19:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až taková sleva
    Tak to buď rád, že jsi nebyl u nějaké záložny (naštěstí znám jen z doslechu).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.