abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1071 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí

    V rámci OpSyria se hacktivistům z Anonymous podařilo získat asi gigabyte interních emailů syrského Ministerstva zahraničí. V mailech se můžeme dočíst například o syrské spolupráci s Ruskem, o obchodech s Ukrajinou nebo si třeba prohlédnout naskenovaný pas ministra zahraničí. Dokumenty si můžete stáhnout zde.

    28.11.2012 13:03 | ScheRas | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.11.2012 13:28 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    a nam to tady v praci blokujou z duvodu "Political/Activist Groups" :-)
    Ruža Becelin avatar 28.11.2012 13:35 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    "Wow, naskenovany pas!" Nee, uz jsou s tim fakt trapni :-/
    Vykook avatar 28.11.2012 14:02 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Bohužel ty volové poslední dobou útočí na tu druhou stranu než je třeba.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Nikola Ciprich avatar 28.11.2012 14:18 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    a kdo to urcuje ktera strana je ta spravna? ja osobne nevidim zas tak moc spatneho ze upozornili na to co je stejne verejnym tajemstvim - ze jim rusaci dodavaji zbrane...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    28.11.2012 15:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    mno, mně by přišlo špatné, pokud upozorňují pouze na toto ... jestli upozorňují zároveň i na to, kdo dodává zbraně druhé straně, pak je to IMO v pořádku
    28.11.2012 16:30 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    "ze jim rusaci dodavaji zbrane..." - to vi kazdy s alespon par bunkama mozkovych neuronu a minimalne zakladni znalosti historie regionu za poslednich 50 let. Taky se tim nejak netaji a je to poznat i z prehlidek a hromady jinych veci. Spise by vas melo zajimat odkud berou tzv. "povstalci" zbrane, vybaveni a informace a co je to za povl, ktery ten "hodny" svet podporuje.
    28.11.2012 19:10 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Sýrie se tím sice moc netají, ale Rusové se to snaží ututlat a dělají, že vláda o tom neví
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 20:29 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Spise by vas melo zajimat odkud berou tzv. "povstalci" zbrane, vybaveni a informace a co je to za povl, ktery ten "hodny" svet podporuje.

    Katar + Saudská arábie.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 22:40 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    A tyhle dve nebohy zeme jsou kamaradi z mokry ctvrti kteryho statu? Ze by ono cely slavny jaro bylo o sferach vlivu? Neee, to je prece o pravde a lasce, svobode a jinych cnostech. :-D
    29.11.2012 09:18 Jarek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    No jistě! :-D
    Vykook avatar 29.11.2012 08:34 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Dobrá tak, strana jejíž vítězství je správné pro západní civilizaci.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    29.11.2012 11:30 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    zajimavy, kdyz ukradli data amikum, tak si nebrecel, ze podobnym zpusobem nevystavuji i data talibanu...
    28.11.2012 14:11 jazz | skóre: 8 | blog: prostě... tak | třeba Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    A komu tím prospějí?

    Přesně kvůli takovým skupinám se máme my "obyčejní" uživatelé internetu a ISP v budoucnu na co těšit. Stačí se jenom podívat: cenzura internetu, zabavování domén, povinné hlášení kyberincidentů... To co začínají dělat vlády po celém světě je jenom reakce na podobná uskupení jako Anonymous.
    To, že jsem paranoidní ještě neznamená, ze po mně nikdo nejde...
    28.11.2012 14:22 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    ono presne toto môže byť účelom :) vôbec by som sa nečudoval, keby za tými kyberútokmi stála napríklad am. vláda, prípadne by sa takto anonymous vykupovali z trestu odňatia slobody (spolupracujú) :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Ravensun avatar 28.11.2012 15:06 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    To by asi ta data, která získají, nedávali ke stažení na internetu, ne?
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    pavlix avatar 28.11.2012 15:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Proč?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.11.2012 15:16 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Přesně tak. Stačí se podívat na ta zvěrstva jako mediální kampaň izraelské armády: přímý přenos z terorizování okolí apod.
    28.11.2012 16:09 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    28.11.2012 16:19 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    No, je pravda, že když kus naší repuliky připadl Říši, tak jsme se na odpor nezmohli. A to jsme na tom byli po vojenské stránce mnohem líp než Arabové. A to židi postupovali přesně podle manuálu, viz masakr Dejr Jásin a podobné vylomeniny. Nevím, kde je chyba, že se Palestinci brání.
    28.11.2012 16:38 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    z hladiska povodnej spravicky je to dost off-topic, ale predsa len skusim poslednu odpoved:

    ...nejake fakty o Masakri Dejr Jásin z Wikipedie:
    • 9. dubna 1948
    • Od této akce se okamžitě distancovala jak hlavní židovská vojenská organizace Hagana, tak většina hlavních politických vůdců.
    • Arabové se za tento masakr pomstili 13. dubna téhož roku, když zaútočili na obrněný konvoj automobilů s lékaři, sestrami a pacienty směřující do židovské nemocnice Hadasa v Jeruzalémě. Výsledkem této odplaty bylo 77 mrtvých, kteří v automobilech zaživa uhořeli.
    Skutocne si myslis ze sucasne ostrelovanie susedneho statu oficialnou vladnou statostranou je porovnatelna aktivita?

    Prepac, ale pride mi to rovnako detinske a odtrhnute od reality ako keby v sucasnosti ceska civilna obrana zabila v pohranici zopar nemeckych civilistov s odovodnenim "lebo Lidice 1942".
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    28.11.2012 16:59 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Skutečně si myslím, že ke krádežím půdy dochází dnes a denně - nelegální výstavba osad, ničení palestinských polí, destrukce vodních zdrojů, šikana na checkoutech...
    To, že se distancovala Hagana a většina politických vůdců nic neznamená, k masakru došlo.
    My dnes nejsme okupovaná zem, Hitler jaksi válku prohrál. Palestina je oproti tomu v jiném postavení. Omlouvat Izraelské zločiny hodlat nehodlám. Svinstva jako operace Lité olovo nelze omluvit.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 17:34 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Svinstva jako operace Lité olovo nelze omluvit.

    Nutná obrana je svinstvo? Ty jseš fakt debil!

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 28.11.2012 17:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Ty asi budeš retartovaný jako většina místní verbeže.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 17:54 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Děkuji ti náčelníku, že jsi se mě zastal
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 17:46 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Nutná obrana, humanitární bombardování, konečné řešení...
    Když se chce, válečné zločiny se vždycky nějak omluví. Důležité je najít ta správná slovíčka a správně to podat.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 17:53 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Tady nejde o slovíčka, ale o to, co se fakticky stalo.

    Ale nedivím, se že ti palestinci svými lžemi vymyli mozek. Oni to - bohužel - umí velmi dobře...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 18:01 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Chceš říct, že izraelská armáda nepoužívala bílý fosfor a neútočila na civilní cíle?
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 19:35 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Chceš říct, že izraelská armáda nepoužívala bílý fosfor

    Jejda, ty taky naletíš každé palestinské fantasmagorii. Hele a na chemtrails věříš? A co ještírci?

    a neútočila na civilní cíle?

    Ne. Izraelci útočili na vojenské cíle. Akorát ty vojenské cíle byly záměrně umístěny velmi blízko, nebo dokonce uvnitř civilních objektů. Za to ale může Hamás a ne Izrael.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 20:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Jejda, ty taky naletíš každé palestinské fantasmagorii. Hele a na chemtrails věříš? A co ještírci?
    Jenže používání bílého fosforu nepopírají ani Izraelci.
    Za to ale může Hamás a ne Izrael.
    Ale no tak, ten "červený knoflík" zmáčkl někdo z izraelské armády a ne palestinec...

    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 20:56 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Jejda, ty taky naletíš každé palestinské fantasmagorii. Hele a na chemtrails věříš? A co ještírci?
    Jenže používání bílého fosforu nepopírají ani Izraelci.

    Sorry, ale použít bílý fosfor jakou součást dýmovnice je něco naprosto odlišnýho od „útočení bílým fosforem na civilisty.“

    Za to ale může Hamás a ne Izrael.
    Ale no tak, ten "červený knoflík" zmáčkl někdo z izraelské armády a ne palestinec...

    Myslíš při odpalování raket na Izrael? S tím začali palestinci, Izrael byl donucen se bránit.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 21:14 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Jejda, ty taky naletíš každé palestinské fantasmagorii. Hele a na chemtrails věříš? A co ještírci?
    Jenže používání bílého fosforu nepopírají ani Izraelci.

    Sorry, ale použít bílý fosfor jakou součást dýmovnice je něco naprosto odlišnýho od „útočení bílým fosforem na civilisty.“

    Ok, nepřečetl jsem si pořádně větu, na kterou jsem reagoval. Tak si mě ubijte slovíčkama.

    To ale nic nemění na tom, že „použití“ a „útočení na civilisty“ jsou pro mě dvě zásadně odlišné věci...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 21:15 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Tak to projistotu ocituju ještě jednou.
    Chceš říct, že izraelská armáda nepoužívala bílý fosfor a neútočila na civilní cíle?
    Myslíš při odpalování raket na Izrael? S tím začali palestinci, Izrael byl donucen se bránit.
    A izrael začal tím, že se nacpal na původně palestinské území a od té doby odmítá uznat nezávislost palestiny... ono je to těžké. A pro účely této diskuze je naprosto irelevantní kdo zaútočil první. Pokud povolím (jako velitel) útok těmi a těmi prostředky tak jdou případné civilní oběti na moji hlavu. To je snad logické, ne?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 21:33 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Tak to projistotu ocituju ještě jednou.
    Chceš říct, že izraelská armáda nepoužívala bílý fosfor a neútočila na civilní cíle?

    Jo, už jsem si všiml sám, že jsem zaměnil slova „použít“ a „útočit“. Spokojen?

    Myslíš při odpalování raket na Izrael? S tím začali palestinci, Izrael byl donucen se bránit.
    A izrael začal tím, že se nacpal na původně palestinské území a od té doby odmítá uznat nezávislost palestiny... ono je to těžké. A pro účely této diskuze je naprosto irelevantní kdo zaútočil první.

    Takže kvůli tomu, co bylo před sto lety (odhlédnu-li od toho, že ani tam s tvojí interpretací nesouhlasím) teď ospravedlňuje cílené útoky na civilní obyvatelstvo (které dnes v té zemi žije po generace?). Je-li tomu tak, pak budeš asi pěkný zmrd.

    Pokud povolím (jako velitel) útok těmi a těmi prostředky tak jdou případné civilní oběti na moji hlavu. To je snad logické, ne?

    Ne. Pokud nepřítel záměrně používá civilisty jako živý štít (a když se notabene civilisti sami chápou jako mučedníci podílející se nepřímo na ozbrojeném), pak je zodpovědný on.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 22:40 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Jo, už jsem si všiml sám, že jsem zaměnil slova „použít“ a „útočit“. Spokojen?
    OK :)
    Takže kvůli tomu, co bylo před sto lety (odhlédnu-li od toho, že ani tam s tvojí interpretací nesouhlasím) teď ospravedlňuje cílené útoky na civilní obyvatelstvo (které dnes v té zemi žije po generace?). Je-li tomu tak, pak budeš asi pěkný zmrd.
    S tímhle souhlasím, akorát mě se, evidentně na rozdíl od tebe, příčí násilí vůči jakémukoliv civilnímu obyvatelstvu, ne jen vůči izraelskému obyvatelstvu. Běžný palestinec může za zločiny páchané hamasem asi stejně jako izrealec za zločiny páchané izraelskou vládou.
    Ne. Pokud nepřítel záměrně používá civilisty jako živý štít (a když se notabene civilisti sami chápou jako mučedníci podílející se nepřímo na ozbrojeném), pak je zodpovědný on.
    Ale no tak, izraelci útočí na vládní objekty hamasu, které jsou překvapivě ve městech, je to podle vás používání civilistů jako živého štítu? Považujete lidi žijící v okolí malé strany za živé štíty vlády ČR?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    1.12.2012 10:33 dooku | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Ale no tak. Ano, jejich objekty jsou ve městě, nicméně si záměrně vybírají objekty v husté zástavbě, u nemocnic, školek... nebo přímo v budově, kde civilisté jsou. A ať už to dělají schválně nebo ne, musí jim být jasné že všichni v jejich okolí jsou v ohrožení. Ale oni toho naopak využívají k propagandě ("koukejte na ty kruté sionisty, útočí na děti"). A zatímco palestinci útočí bez varování (a co je hlavní, ZÁMĚRNĚ útočí na civilní cíle), izraelci většinou dají civilistům vědět. Takže kdo je horší? Ten, co nevaruje a útočí na civilisty zcela záměrně, nebo ten, co se snaží ničit jen své protivníky? Kdyby se Izrael rozhodl, že se bude chovat jako hamas, tak je palestina do několika dnů smetená z povrchu Země...
    28.11.2012 20:51 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Už jsi mě v diskuzi nazval debilem a nyní mi podsouváš jakési fantasmagorie, abys zakryl vlastní duševní ubohost. Z lidí, jako jsi ty, je mi špatně.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 20:59 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Už jsi mě v diskuzi nazval debilem a nyní mi podsouváš jakési fantasmagorie, abys zakryl vlastní duševní ubohost. Z lidí, jako jsi ty, je mi špatně.

    Fantasmagorie vymýšlejí palestinci (zcela programaticky a záměrně). To, že jim věříš, o tobě nic dobrého nevypovídá...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 22:08 anonymous_coward | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    To se zas urodilo demagogie na podzim, že? A ta přirovnání, ó jé! Doporučuju přečíst napřiklad tento Článek o falaciích, rozšíří to člověku rozhled.
    S odchovanci klikoidních grafických systémů a Wordoidních editorů bohužel neumím najít společnou řeč. -- Petr Olšák --
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 17:33 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Pokud už citovat z Wikipedie, tak bych doporučil hebrejskou verzi. Ta je daleko vyváženější, než ta česká, uvádí protikladné názory historiků na danou věc.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 28.11.2012 17:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    A je srozumitelná mnohem více lidem na Abclinuxu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 17:51 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Pavlixi, neříkej, že neumíš používat google translate...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 28.11.2012 19:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Pavlix hrozně nerad čte texty v totálně zmršeném jazyce, který vypadává z různých translátorů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 21:16 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    A to má jako být důvod, proč ignorovat existence jiné verze o určité historické události?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 28.11.2012 21:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Co myslíš? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 21:52 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Myslím, že má odpověď je zřejmá už z formy otázky :)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 18:00 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Předpokládám, že čtenáři abclinuxu už v dnešní době umí používat webové translátory a umí aspoň trochu anglicky.
    28.11.2012 17:59 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Udelal bych rollback ke stavu cca rok 1900, kdy byl v Palestine docela klid. Tzn. ukoncil invazi, zrusil stat Izrael a vratil se tam, odkud jsem prisel.

    Mam takove tuseni, ze pokud to Izrael neodpiska sam, tak tu budeme mit behem par pristich desitek let daleko vetsi problem nez dnes.
    pavlix avatar 28.11.2012 19:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Já bych řekl, že budeme mít během pár příštích desítek let takové problémy, že na nějaký izrael klidně zapomenem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.11.2012 20:23 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    To je taky fakt, ale budou to prece jen problemy jineho razu.

    V palestine je potencial na letani nejakych atomovek a kdo vi co potom.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 21:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    A to má jako být důvod ke zničení Izraele?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 21:47 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Zniceni ne, spis rozpusteni. Nacpat se na cizi uzemi a nadrzo si tam zalozit stat by nerozdychal i kdokoli jiny nez palestinci. Experiment nevysel, je nutne jej zrusit dokud to nedopadne daleko hur. Jinak se to IMHO vyresit bez nejake genocidy, valky apod. neda.
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 21:56 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Jenomže teď už je to _jeho_ území a je uznaný OSN a navíc na to území má i nějaký historický nárok.
    Experiment nevysel, je nutne jej zrusit dokud to nedopadne daleko hur.

    „Nedopadne hůř.“ Aha. Takže před muslimama radší zklapneme držku, aby to „nedopadlo hůř“?. Fakt dobrý řešení...

    Jinak se to IMHO vyresit bez nejake genocidy, valky apod. neda.

    To je ale problémem muslimů, že se nedokáží smířit s tím, že by s Izraelci mohli žít v míru...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 22:13 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Jenomže teď už je to _jeho_ území a je uznaný OSN

    De facto ano. Uzemi CR bylo v roce 1940 taky de facto uzemi Treti rise. Od OSN tezko cekat neco jineho, kdyz je financne zavisle na USA.

    „Nedopadne hůř.“ Aha. Takže před muslimama radší zklapneme držku, aby to „nedopadlo hůř“?. Fakt dobrý řešení...

    My? Ja a ani nikdo z meho okoli s tim nema nic moc spolecneho. Ja bych jen rad, aby se to vyresilo rychle a mirove.

    To je ale problémem muslimů, že se nedokáží smířit s tím, že by s Izraelci mohli žít v míru...

    Tak hele vy palestinci, sebrali jsme vam pudu, postrileli spoustu pribuznych a dalsi spoustu jich vyhnali, ale ted uz vazne chceme byt vyborni kamosi, jen prosim vas nevznasejte zadne blbe naroky jako nejakou samostatnost, oka?
    28.11.2012 23:07 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    O tu oblast se bojuje už několik tisíc let, takže řešit, co kdo kdy udělal fakt nemá cenu, nebo se dostaneme až do období, ze kterých nejsou ověřené historické záznamy. Nejrozumnější by bylo prostě zafixovat současný stav (tj aby všechny strany uznaly jak palestinu, tak izrael) a přestat řešit, jestli má nebo nemá některý stát nárok na existenci...
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    28.11.2012 23:26 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    To neni pravda. Poslednich nekolik stoleti konce zacatkem 20. stoleti bylo v Palestine relativni klid a zide tam zili vedle muslimu v pohode.

    Problemy odstartovala az masova imigrace zidu zacatkem 20. stoleti. Predstav si to tak, ze do CR se behem 40 let nasackuje 5 milionu pakistancu (u zidu to bylo v absolutních cislech min, ale relativne naopak vic). Hodne lidem se to nebude libit.

    Zafixovani soucasneho stavu by bylo super, problem je, ze to jen tak nepujde.
    29.11.2012 11:35 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    ty tomu taky rozumis jak koza nakladaku. ono to bylo mnohem mnohem slozitejsi. navic to tvoje reseni s navratem do stavu rok 1900 je komicky naivni: podle stejneho principu bychom meli mi vratit nemcum sudety, nemci by meli resuerectovat 5M zidu a vratit jim majetek po cele evrope, ... (doplne dalsi bizare dusledky) ;)
    29.11.2012 12:01 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    podle stejneho principu bychom meli mi vratit nemcum sudety

    Sudety patrily ceskemu statu (pripadne R-U, ale ne Nemecku/Prusku) snad uz 1000 let. U nich je to trochu jinak, nicmene dulezite je hlavne to, ze s tim dnes nejsou zadne problemy.

    nemci by meli resuerectovat 5M zidu a vratit jim majetek po cele evrope

    Jo, to by bylo super, jen nevim, odkud takove napady beres ;-)
    29.11.2012 17:30 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    slysls nekdy o benesovych dekretech? vratit sudety = vratit majetek tem cca 3M nemcu, co v cechach zili. kdybys tomu rozumel, pochopil bys... ;)

    ad napady: jen rozvijim tvou myslenku o navratu do roku 1900...evidentne netusis, jak to tehdy fungovalo. pravda, ono by nebylo treba resuerectovat...stacili by ti lide, co ted ziji v izraeli. cca 7 milionu, coz by tak sedelo k zidovske populaci v evrope v tom roce...
    pavlix avatar 29.11.2012 19:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Dekrety prezidenta republiky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.11.2012 22:57 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    To je ale zajimava interpretace slovniho spojeni "vratit Sudety". Priste se zkus vyjadrovat trochu lip ;-)

    Napady si rozvijej svoje vlastni, zjevne jsi nepochopil o co mi slo ...
    Grunt avatar 28.11.2012 21:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Izraelskou armádu a palestinský odboj bych nechal být tak. Je to cizí konflikt, pro nás na cizím území. Jde o autonomní tlupy neandrtálců co se melou. Ale nech mi sakra někdo vysvětlí co má co NATO bombardovat Libyjské školy (i když v Kaddáfího državě). To by mě zajímalo kdo jim k bombardování civilních objektů dává mandát, protože já si nic takového nepamatuju.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Kingskid avatar 1.12.2012 12:05 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí

    Na tom obrázku jsou ale vyobrazené skutečné rakety - z Palestiny lítají roury od kamen a různě podomácku spatlané pseudorakety. Ale propaganda musí být a bezbranní Izraelité s nejlépe vybavenou armádou na světě jsou proti tomu zcela bezmocní, takže pak musí udělat z Gazy koncentrák a nasypat tam zakázaný fosfor - v rámci přiměřené sebeobrany... Ad obrázek č. 2 - How was your kids day (http://freedomforfalasteen.tumblr.com/post/9095364854/where-is-the-unicef-would-you-let-this-happen-to)?

    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    28.11.2012 17:43 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    ak by to pomohlo zdiskreditovať hackerov a následne na základe toho zaviesť ešte prísnejšiu kontrolu internetu, prečo nie?
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Bedňa avatar 28.11.2012 20:20 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Takže keď za niečo bojujem, tak vlastne bojujem proti sebe, nad týmto si musel dlho rozmýšľať až si na to prišiel. Vulgarizmy som dodatočne zmazal.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.11.2012 04:20 jazz | skóre: 8 | blog: prostě... tak | třeba Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Ale to co píšeš je přeci nesmysl. Za co kdo vlastně bojuje? Za "správnou věc", za světový mír, za práva bezbranných zvířátek, za to se zviditelnit, za to někomu ublížit... za co tedy? A zkus si odpovědět sám. Každá akce vyvolává reakci. Ať je to Sýrie a jejich cokoli, USA, EU, Hamas, Anonymous, ... Zamysli se nad tím, kdo bude v konečném důsledku ovlivněn a bohužel i omezen.

    A po pravdě, jen pěkně napiš, za co obecně bojují Anonymous? Mají nějaký dlouhodobý plán a strategii?
    To, že jsem paranoidní ještě neznamená, ze po mně nikdo nejde...
    Bedňa avatar 29.11.2012 07:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Názor nerobme nič, však to možno vyvolá protireakciu je fakt moc zlý.

    O Anonymous viem len to čo sa objaví v správičkách, ako chránili Wikileaks a podobné akcie. Keby sa nič nedialo, tak by tu už cenzúra Internetu dávno bola. (teda akože ona tu už tak trochu je). Narobili dosť rozruchu a vie o nich praktický každý. To sa objavia v prime time zrazu slová ako sloboda slova, právo na súkromie, bez podobných akcií by Internet pamličky, potichučky uzavreli a ľudia by si zvykli že nemať slobodu je normálne a môže ťa špicľovať hocijaká nahrávacia spoločnosť aj o dvoch zamestnancoch.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.11.2012 13:50 jazz | skóre: 8 | blog: prostě... tak | třeba Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Nejde o to nedělat nic. To je samozřejmě špatně. Jen je několik možností, jak poukázat na obecné problémy. Pokud se nějaká skupina snaží o osvětu obyvatelstva nenásilným způsobem, jako jsou novinové články, propagace, nějaká demonstrace, tak tím proti sobě nepoštvou půlku armád světa. Tak to třeba momentálně dělá Google. Nechci se trefovat zrovna do Anonymous, ale když už, tak zrovna Wikileaks ze začátku chránili a najednou otočili a začali jim ohrožovat servery. Asi neřešme důvody, ale oni se začali stavět do pozice "regulátora" a to mě rozhodně klidným nenechává. Mě se na tom nelíbí to, že když se někdo z nich ráno probudí se špatnou náladou, tak se jejich terčem klidně můžou stát mé servery... A důvod? Potřebují ho? Mají nějaká pravidla?

    Co my víme, třeba za Anonymous stojí něco jako G8 a "využívají oveček" k získání ještě větší kontroly (ale to už je konspirační teorie, které bych nerad věřil).
    To, že jsem paranoidní ještě neznamená, ze po mně nikdo nejde...
    Bedňa avatar 29.11.2012 16:27 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Anonymous nerobí útoky náhodne. To že sa obrátili voči Wikileaks, za tým bolo spoplatnenie určitých častí webu. Čo som narazil na ich činy, tak to bolo za nejakým účelom s vysvetlením, malo to hlavu a pätu. Keď by sa pokúsili teraz štáty obmedzovať Internet, tak Anonymous získaju viac členov. Samozrejme sa musia držať cielených útokov čo majú zmysel.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.11.2012 16:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Ale no tak, to nebylo zpoplatnění :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Bedňa avatar 29.11.2012 16:49 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    To bol prvý krok a potom išlo o prepustenie nikoho, ale fakt už neviem koho a niekoho neprepustili :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 17:22 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí

    Přijde mi to nějaký divný. Umí mi např. někdo vysvětlit, proč jsou k téhle zprávě připojena blahopřání Machmúda Abbáse prezidentovi a nejvyššímu muftímu Ázerbajdžánu novému (muslimskému) roku?

    To jako, že Abbás děkuje za „pomoc a podporu“ má být důkaz, že se z Ázerbajdžánu pašují zbraně do Gazy? Co s tím má vůbec Abbás co společného, když ty zbraně šly Hammásu? A co s tím má co společného ambasáda UK v Bělorusku?

    A vůbec, ten Abbásův dopis vypadá jak psaný přes kopírák, spíš bych si tipnul, že takovýto poslal do všech zemích, kteří palestince chtějí zítra podpořit v OSN.

    Jak říkám, je to divný...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Petr Tomášek avatar 28.11.2012 20:13 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    LOL
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    28.11.2012 21:34 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    mě zase vadí tohle škatulkování - fuj izraelců zakážeme vstup, ale běda mluvit o tom, že arabové do evropy tahají svinstvo - anglie a francie by mohla vyprávět a německo taky ...
    28.11.2012 23:13 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    +1 Ta pokrytecká "superkorektnost" mi taky pije krev, ale netuším, co s tím...
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    29.11.2012 07:07 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Blegie, Anglie a Francie už jsou muslimské země a asi jim ani nic jiného nezbývá, pokud nechtějí, aby jim to tam muslimové vypálili.
    29.11.2012 08:02 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    a zdejší pseudohumanisti mají pořád klapky na očích a pořád melou to svoje "fuj usa" "fuck izrael" a podobně

    evropa jde do ... a ještě tomu spousta lidí (evropanů) tleská :-/. chudáci naše děti

    29.11.2012 10:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    a zdejší pseudohumanisti mají pořád klapky na očích a pořád melou to svoje "fuj usa" "fuck izrael" a podobně
    LOL, to se nám to nálepkování pěkně zvrtává ... nevymyslel náhodou "humanitární bombardování" velkej kamarádíček USA, a nebyl proto on označován za pseudohumanistu? a teď jsou najednou pseudohumanisti ti, kdo s USA (a Izraelem) nesouhlasí, bez ohledu na jiné názory?
    evropa jde do ... a ještě tomu spousta lidí (evropanů) tleská :-/.
    pokud za nějvětší problém považuješ invazi muslimů ... tak se asi nemáme o čem bavit

    já za mnohem větší problém považuju to, co jsi nakousnul - to jest čemu jsou ochotni lidi "tleskat", tímto stylem se zničí sami, bez ohledu na to, jestli se tady stihnou rozmnožit rychlejš muslimové, cikáni nebo Paroubkovi marťani ... a mimochodem, tímto stylem nejde do prdele zdaleka jen Evropa
    chudáci naše děti
    už máš v kapse kvér a ve stodole tank? :-)
    29.11.2012 11:15 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    tak pseudohumanismus není vázaný na konkrétní národnost jedné či druhé strany - je to chorobné nadržování jedné straně (většinou menšině) nezávisle na tom, jestli je nebo není v právu

    a nezvládnutá imigrace většinou z jihu je problém (u nás zatím ne, ale zkus někdy vyjet za hranice směrem na jih) - to že ty to vidíš jinak Ti nikdo nebere
    29.11.2012 15:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    tak pseudohumanismus není vázaný na konkrétní národnost jedné či druhé strany - je to chorobné nadržování jedné straně (většinou menšině) nezávisle na tom, jestli je nebo není v právu
    takže v tvém případě menšině v podobě Izraele proti té hnusné většině okolních arabů, oukej ... ;-)
    a nezvládnutá imigrace většinou z jihu je problém (u nás zatím ne, ale zkus někdy vyjet za hranice směrem na jih) - to že ty to vidíš jinak Ti nikdo nebere
    nepotřebuju vyjíždět na jih, já nepopírám, že to problém je - jenom se zřejmě neshodneme, že by to byla ta největší příčina proč, a také jakým způsobem, jde Evropa "do prdele", popř. co vlastně pro tu Evropu znamená "být v prdeli" ...
    29.11.2012 16:11 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    ty jsi ale legrační :)

    kdo chce pochopí jak jsem to myslel, ty si domysli a převrať podle potřeby a užívej si :)
    29.11.2012 06:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Buď tyhle akce slouží k diskreditaci Anonymous a nebo jsou Anonymous sami součástí her zpravodajských služeb... Jak si jinak vysvětlit to že Anonymous provedli už druhý utok na svrchovanou zemi Syrii a zveřejnujou data v Izraelském deníku haretz??? A na to takovéhle anonymous akce jsou když každej jouda na západě moc dobře ví že spukipa kterou v sýrii západ podporuje vojenským/peněžním materiálem je kdo jiný než al-qaeda. To že v Sýrii operuje tato teroristická a extrémně islamistická organizace potvrdil i zakladatel organizace lékaři bez hranic který je tam dával dokupy. Jsou to vesměs žoldáci z celé evropy, Lýbie a Afgánistánu, podporované Katarem. Také si nelze nevšimnout kde sídlí televize al-jazeera a že v ten samej okamžik kdy skončilo Arabská BBC vznikla Al-jazeera...
    Bystroushaak avatar 29.11.2012 08:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Buď tyhle akce slouží k diskreditaci Anonymous a nebo jsou Anonymous sami součástí her zpravodajských služeb... Jak si jinak vysvětlit to že Anonymous provedli už druhý utok na svrchovanou zemi Syrii a zveřejnujou data v Izraelském deníku haretz???
    Co si takhle o Anonymous něco zjistit? Je to distribuovaná skupina bez pevných hranic. Pokud zítra něco zveřejním jako Anonymous, budu k nim patřit taky.
    pavlix avatar 29.11.2012 08:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    A pokud to uděláš blbě, tak pozítří už ne :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 29.11.2012 08:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Mimochodem, proč potom píšeš Anonymous takto (tedy s velkým počátečním písmenem)?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 29.11.2012 18:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Zažitá konvence.
    29.11.2012 08:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Mno, krásně zpravodajsky zneužitelné. :-))) Dělej jak myslíš. :-)
    Bystroushaak avatar 29.11.2012 18:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Nigga please.
    29.11.2012 10:54 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    29.11.2012 11:39 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Vy do Egypta raději nejezděte, tam se za pravdu trestá smrtí.
    29.11.2012 11:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous získali emaily syrského Ministerstva zahraničí
    Z těchto důvodů se nepokouším ject ani do USA... Neprošel bych o tom jsem přesvědčenej... :-)))

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.