abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Sun kupuje HP za par tisic

    18.8.2006 10:15 | Svet | poslední úprava: 18.8.2006 10:20

    Čím lepším začít malý blog než zprávou dne (měsíce, roku, desetiletí, staletí):

    Sun kupuje HP za $6000 a kousek

    Nemíním se v tomto blogu nějak rozohňovat jako jiní, to si užívám v diskuzích. Ale občasná zprávička s komentářem, kterou nechci zaplácávat levý bar, se tu objevit může. A to nejen z oblasti Debianu a Solarisu.

    Takže, jakou cenu že má dnes HP? Ať žijí bulvární nadpisy :-)

    Děkuji nejmenovanému kolegovi, že mne na tuto zprávu upozornil, vedení nás o tom zatím neinformovalo :-)

    P.S: Ach ta diakritika.        

    Hodnocení: 69 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.8.2006 10:39 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jenže HP znamená Hewlett-Packard, takže to není bulvární ale lživý nadpis. Jsi horší než ten komunista Jílek.
    18.8.2006 10:51 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Cekal jsem, kdo se prvni s timhle ozve. Ano, Hewlett-Packard vs. Hewlett and Packard. Ovsem obvinit ze lzi za to, ze misto HaP dam HP? Nadsazeni titulku Vam tolik vadi? Snad nikdo rozumny by necekal, ze Sun koupi HP :-)

    Ale srovnavat me s panem Jilkem, no, do jiste miry i cest ;-)
    18.8.2006 11:01 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Nevadí, jen je to lživé a nikoli bulvární. Samozřejmě jsem nečekal, že trpaslík Sun koupil obra HP, ale nějak jsem prostě nepochopil smysl celého zápisku. No a srovnání s tím kryptokomunistou? Neřekl jsem jsem, že jste o trochu horší než on ale jenom horší, takže bych to jako pochvalu moc nebral :-)
    18.8.2006 11:06 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Smyslem bylo upozornit na ten clanek, coz se zjevne povedlo, dost lidi neodolalo a dokonce i jeden zahlasoval relativne pozitivne pro tento zapis :-)

    Jen stale, proc by HP nemohlo znamenat i Hewlett and Packard? Spojky se do zkratek moc nedavaji ;-) Takze tu lez bych si prece jen vyprosoval ;-)
    18.8.2006 11:20 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ale tak klidně mohlo. Ale pak už by cokoli mohlo znamenat cokoli a každá věta by šla vhodným výkladem slov transformovat na nějakou tautologii.
    18.8.2006 11:39 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Snazit se jinymi slovy rici opet, ze pouziti zkratky HP na spojeni jmen Hewlett and Packard vede ke lzi, neberu jako kompromis :-)

    Tak jako HP vynechava ze sve zkratky pomlcku, ja jsem vynechal spojku. At to berete, jak to berete, ke lzi to nevede, maximalne tak k drobne provokaci lidske zvedavosti.
    18.8.2006 17:13 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Tak jo, lež to teda není. Ale je to víc než jen bulvární :-) Asi jako nadpis "CS-nerovnost neplatí" pro zápisek o vyrovnání sil v Counter Striku.
    18.8.2006 18:19 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Grrrr :-) Uzijte si svou pravdu, tak jako tak je jen vase ;-)

    A ten OT flame se Vam tedy zaridit povedlo pekne, to Vam nezapomenu :-) Otazka na adminy, co takhle umoznit zamknout diskuzi k blogu? Jde to? :-)
    18.8.2006 18:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ne, nejde, bohužel.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 18:22 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No já si spíš myslím, že jste ten flejm rozpoutal Vy :-D
    18.8.2006 18:27 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pana "Hlavne nejmenovat" jste prvni zminil vy a s nim prisli i jeho odpurci ;-)
    18.8.2006 18:31 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    a s nim prisli i jeho odpurci
    Mohl jsem snad tušit, že ho přiláká váš uberbulvární nadpis? :-D Obvykle komentuje pouze své blogy...
    18.8.2006 19:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Za flame se omlouvám, ale mám už takovou povahu, že když vidím zjevný nesmysl, nedokážu se ovládnout…
    18.8.2006 19:43 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ono to nevypada az tak strasne, kdyz dvakrat kliknu na "Sbalit" :-)
    18.8.2006 19:47 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jedna z mnoha skvělých funkcí, které na druhou stranu způsobují, že se všude jinde cítím jako ryba na suchu a proto tam přispívám minimálně :-). Leoš nás tu rozmazluje.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 21:15 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Chybi tu chat a tak si ho nekteri nahrazuji asi takto :-)

    Ale byt skutecnym uberbulvaristou, tak muzu byt pysny na navstevnost...
    18.8.2006 11:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Nic ve zlém, ale trochu nadhledu by neškodilo. Vždyť jde o zápisek do blogu (a ve zprávičkách by to bylo v rubrice humor). Mě ten odkazovaný článek naopak pobavil - neuměl jsem si představit, jak je možné koupit HP za 6000$ (za ty prachy bych je koupil taky, aspoň bych měl další notebook zadarmo :-D).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 11:35 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Vždyť mně ten nadhled nechybí :-) Je celkem vaše chyba, že berete vážně komentář pod nevážně míněným zápiskem. Je snad Jílek skutečně komunista? Hmm, asi si to myslíte ;-)
    18.8.2006 11:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ale ja si uvedomuju tu skrytou narazku na radikalniho antikomunistu a mistykroutice pravdy. Ovsem pro nektere ctenare to tak zjevne byt nemusi , takze se klidne dal s vami o tom budu do krve hadat, jak je mym oblibenym zvykem ;-)
    18.8.2006 11:45 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Kdo to byl, kdo měl v patičce odkaz na našeho drahého JiKa s textem ,komunista`? U toho jsem se dobře bavil :-) (asi už ho JiK zabil)
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 11:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Je snad Jílek skutečně komunista?
    To nevím, protože jeho zápisky nečtu už dlouho, takže nemám přehled :-D. Prostě mi jeho styl psaní nevyhovuje a nemám z toho dobrý pocit. Naopak se mi líbily zážitky z cest od Dalibora Smolíka.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 14:40 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    ono je to stejne jedno, protoze HP != Hewlett-Packard ale jiz delsi "HP Invent" ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.8.2006 16:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Skoda ze se nezivim jako zpevak nebo bavic. Mel bych o reklamu postarano. O kom se mluvi, toho nemuseji ani cist ani poslouchat. Presto se jim zabyvaji. :-)Jinak je pravda, ze jsem radikalni antikomunista a tim padem hluboky humanista. :-). Na rozdil od mnohych co se humanismem ohaneji v kazde druhe vete.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 16:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Mohl byste blíže vysvětlit tu úvahu, kterou z radikálního antikomunismu plyne hluboký humanismus? Chápu, že je spousta lidí přesvědčena o platnosti opačné implikace, ale tahle mi nějak nejde do hlavy a spíš mne napadá pár protipříkladů…
    18.8.2006 16:53 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Prosim, pane Jilku, pokud to budete vysvetlovat, zkuste ve svem blogu. Ac take s tou uvahou nesouhlasim, radsi rozjedte OT flame jinde. Predem dekuji :-)
    18.8.2006 16:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No jestli si nekdo neda praci a nezjisti si zlociny komunismu, ktere bez problemove zastini vsechny zlociny lidstva v celych dejinach. Pak je zbytecne davat priklady humanismu plynouciho z hlubokeho odporu proti teto zlocinne ideologii se vsemi praktickymi nasledky. Ale to nekteri skutecne nejsou schopni pochopit. Zda se ze mezi ne patrite. Jak rikam IQ 150 vubec nezaruceje pochopeni cehokoliv. Naopak cim jsou lide "inteligentnejsi" tim lepe ovladaji schopnost se udrzet v omezenosti poznani. :-) A nehodlam vam tu davat priklady. Kdo chce zcela jiste si je najde. Kdo ne....
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 17:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ještě aby třeba nepřišla ta zlá logika, co? Skoro jsem si říkal, že bych se mohl kouknout, co ten Jílek píše, že začal třeba psát něco co dává smysl, ono asi nic.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 17:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pokud je nekdo proti zlocinum na lidstvu a sam je nepacha, zrejme je zcela logicky humanista, ale to vasi "logice" unika. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 17:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pokud je někdo proti určitým zločinům, vylučuje to, že sám páchá úplně jiné? Co třeba proslulý senátor McCarthy a jemu podobní? To byli podle vás hlubocí humanisté?
    18.8.2006 17:30 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    To sám je nepáchá je trochu odvážné, ale což.

    Antikomunista jste si volně zaměnil za ,někoho proti zločinům na lidstvu` a komunismus za zločiny na lidstvu, pak by to mohlo fungovat. Jenže vaše původní tvrzení bylo trochu jiné. I definice humanisty není nic extra.

    Komunismus není ekvivalentem pro zločiny na lidstvu. Je potřeba vysvětlovat víc?
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 17:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pro mne je komunismus ekvivalentem zlocinu proti lidstvu. Diky memu veku a zkusenostem. Mame rozdilnou zkusenost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 17:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ekvivalentem? Takže každý, kdo se dopouštěl zločinů proti lidstvu, byl komunista? To se člověk dozví věci…
    18.8.2006 17:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    A ten člověk dáva moji logiku do uvozovek a ještě ze mne nepokrytě dělá debila. Má tohle cenu?
    Copak toho není dost?
    vencour avatar 18.8.2006 21:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Nedobře se na to díváš ... :-)

    O.T.&P.S. ty texty jsou ještě o něčem? Dobré muzice a tak? Že je vidim prvně

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 21:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jsem zaujatý, bohužel.

    No jestli neposloucháš black metal, tak je celkem logické, že je vidíš prvně :-) Ano, hudba je to hezká :-) Proč?
    Copak toho není dost?
    vencour avatar 18.8.2006 21:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Zaujatý proti někomu? Proč ne, pokud je stále stejně stejný.

    Black metall? Asi si to zkusim sehnat, občas nacházim dost dobrý texty, včera jsem posílal text Time od Pink Floydů, že je to pro probuzení, jedno z mnoha takových počtení, jako třeba Sad but true od Metallicy. Proč? Pro inspiraci, že život běží a vše pěkné stojí za prozkoumání.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 21:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ano, zaujatý proti Jílkovi, proč to nepřiznat. Hned jsem ho docela ostře napadl, to nebylo moc fér. Ale on by se přeci ve svých morálních výšinách neměl nechat vyprovokovat, ne? Nevím, to je jedno.

    Black metal není Pink Floyd nebo Metallica :-) Pokud ti jde o texty, zůstaň u toho, že si je čteš, black metal se skládá takřka výhradně z nesrozumitelných death vokálů :-)
    Copak toho není dost?
    vencour avatar 18.8.2006 21:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Ad výšiny - i Sokrates (?) tvrdil, že bez Xantipy by se asi nestal tím Sokratem?

    Texty? Stejně dík za tip.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 17:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    I když… Pokud termín komunismus definujete jako zkratku pro výraz zločiny proti lidstvu, pak ano, při této terminologii máte pravdu tak říkajíc automaticky… :-)
    18.8.2006 17:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Máme hlavně zcela odlišný způsob chápání pojmu ekvivalence. Doporučuji nastudovat, zkušenost je fajn, ale všechno nespasí.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 17:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Vite az budu chtit radu co nastudovat, reknu si. Mozna jste presvedceny o me nevzdelanosti. Tak klidne si presvedceni ponechte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 18:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No, s logikou si od pohledu moc netykáte, to vám řeknu na rovinu…
    18.8.2006 18:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ale milerád.

    A že bychom tedy pokročili s tím humanismem a antikomunismem? Nějaké další argumenty máte? Nebo uznáváte, že to s tím vztahem mezi nimi nebude úplně takové jak jste říkal?
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 18:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pokud nejake argumenty potrebujete, najdete si je. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 18:54 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Já doufám, že už vám bylo dost názorně předvedeno k jakým nesmyslným závěrům vaše argumenty vedou. Nevidím způsob, jak lze logicky vyvodit, že z antikomunismu plyne humanismus.
    Copak toho není dost?
    vencour avatar 18.8.2006 21:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Toto je dialog o čem? O voze a o koze? Případně jako byste byl mnohem mladší, než se zdá? Abych rovnou nehodnotil ... :-/

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 17:51 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    no z pohledu logiky, pokud vasi teorii rozsirim o tvrzeni, ze zlociny katolicke cirkve byly take zlocinem proti lidstvu (nikdo by tu necekal spanelskou invkvizici). pak nejvetsi krestane jsou nejvetsi komuniste. at ziji bezrozporne systemy! ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.8.2006 18:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ovšem potom má tvrzení, že největší zločiny proti lidstvu páchali ve 100% případů právě lidé, poměrně nepříjemné důsledky.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    vencour avatar 18.8.2006 21:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    ? A je ještě jiná možnost, jiná, než že by si lidi sobě navzájem škodili? Ano, ten meteor, co jednou vyhladí život, ten to třeba bude. To je ale mimo hru (zdejší debatu), i když bychom snad mohli (měli) být schopni vyřešit.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 21:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Z těchto tvrzení však nevyplývá, proč by měla být význam slova "lidskost" takový, jak ho mnoho lidí chápe.
    vencour avatar 18.8.2006 21:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Já jsem se pokusil napsat tezi, že zločiny proti lidstvu může konat jen člověk.

    A pro mne je lidskost něco jako Žij a nech žít. Občas se to ale řeší jako hledání menšího zla.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 22:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    To je pravda. Žádná jiná živá stvoření na Zemi takové věci nedělají.

    Lidskost beru jako soubor vlastností, jimiž se lidé vyznačují, ať už jsou dobré či špatné. Žít a nechat žít je také lidské. Stejně tak je lidské držet se pravdy a lásky. A také lži a nenávisti.
    vencour avatar 18.8.2006 21:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Moc obecné ... z velkých ideálů většinou zůstávají velké ruiny ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 17:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Přes upozornění vysvětlujete opačnou implikaci než tu, kterou jste uvedl a na kterou jsem se vás ptal. Takže ještě jednou: vysvětlete mi, proč si myslíte, že každý radikální antikomunista musí být automaticky hlubokým humanistou. Nebo přiznejte, že jste ve své zaslepenosti napsal naprostou pitomost.
    18.8.2006 17:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jinak je pravda, ze jsem radikalni antikomunista a tim padem hluboky humanista. Napsal jsem tohle. Kde je tam psano, že každý a automaticky? Zřejmě neumite číst a nebo vidite co není. Ale to se stává často těm co chtějí mít pravdu.:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 17:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Buď z radikálního antikomunismu plyne hluboký humanismus a pak je vaše zdůvodnění správné. Nebo to z něj neplyne a proto jste hlubokým humanistou (jste-li jím opravdu) z jiného důvodu - nebo také bez konkrétního důvodu.
    18.8.2006 17:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Tohle nemyslíte vážně, že ne?
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 19.8.2006 00:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Že jsem to vůbec rozbaloval... panebože...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    vencour avatar 18.8.2006 21:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Zločiny komunismu? Těch přece je ... máte na mysli ty systémové nebo nechtěné? Pokud nerozlišujete, tak nevim ...

    Inteligenci bych sem netahal. Už proto, že neni jen jedna, i když píšete explicitně o IQ.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 18:05 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Nesnáším slova jako humanista, humanismus, lidskost a podobná. Jsou zavádějící, jalová a naprosto vyprázdněná.
    vencour avatar 18.8.2006 21:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    McCarthy v Americe v 50. letech by měl být logicky taky hluboce humánní? Neděláte moc velké zkratky?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Isah avatar 18.8.2006 18:46 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Skvělá diskuze :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    18.8.2006 18:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Problem je v tom, ze z meho hlediska a to lze snadno dokazat i fakticky komunisticka doktrina a ideologie zpsobila nejvic utrpeni v celych lidskych dejinach> Takze samozrejmne lze srovnavat inkvizici, aztecke lidske obeti s komunismem, ale ten komunismus proste zastinil v tomto smeru vse.I zlociny nacismu. Proto je pro mne ekvivalentem zlocinu proti lidskosti. Nestaci byt jen odpurcem takove ideologie, ale samozrejme je k tomu potreba i urcity eticky a mravni kodex.

    Zlociny "krestanu" proti svym bliznim ve me vyvolaji stejny odpor jako zlociny komunismu. Zrovna tak zlociny muslimskych fanatiku. A jinych. Bohuzel pokud se temto zlocinum klade odpor, dost casto se pouzivaji nasilne prostredky. Jenze bez toho nelze nasili zlocincu zastavit. Na palbu del je potreba odpovedet vetsi palbou. Aby ti zlocinci uz ty dela nemohli beztrestne pouzivat proti lidem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 18:50 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Já vím, že to nepotřebujete vysvětlovat, ale i přesto.

    Pokud je komunismus ekvivalentem zločinů proti lidskosti, znamená to rovněž, že každý zločin proti lidskosti je nutně i komunismem. Tolik logika. Kterou samozřejmě nepotřebujete vysvětlit.

    Vaše laciné uvozovkování křesťanů si nechte od cesty. A nebo stejně tak vyuvozovkujte muslimy.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 18:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pokud jste z toho vyvodil tento zaver, tak je to zaver vas, nikoliv muj. :-). A o tom co budu delat nebo ne, skutecne nerozhodujete. Pokud vubec o necem rozhodujete. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:06 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Víte, zkušenosti jsou fajn, ale problém je, když člověk získá špatné zkušenosti, které jsou mu pak na obtíž a nedokáže se jich zbavit. Pokud máte zkušenost, že logika jsou co možná nejvíc silácké řeči a tvrzení na jejich konci, tak to je přesně ten případ.

    Tady s tím (doufám) neuspějete.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 19:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Az nejake zkusenosti budete mit, muzeme o nich mluvit. A ty moje? Pro mne jsou dost dobre. Nenutim vam je.:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Otázka do davu: Je tu prosím někdo, komu je aspoň stopadesát, aby mohl panu Jílkovi vysvětlit pojem, který se (byť ne pod tím názvem) zavádí v podstatě už v první třídě základní školy?!

    Možná vám to nic neříká, ale chováte se asi jako kdybyste se slovy, že gravitace je jenom můj výmysl skočil z okna. S arogancí sobě vlastní.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 19:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pokud mate s mym chovanim problem a moje nazory neunasite, zablokujte si me. Kdyz uz nectete co pisu.Ale hlavne ze vite, ze pisu hovadiny. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Já vás blokuju už ani nevím jak dlouho, ale v diskusích které čtu, čtu (víceméně) vše. Jistě jste si všiml, že ve vašich blozích (kterých máte podle TOPu požehnaně) nebyl žádný můj komentář už hodně dlouho. A tady píšete hovadiny.

    Vaše názory vem čert. Podstatné je, že teď tvrdíte nesmysl (ten o ekvivalenci). O nic víc mi nejde, zase tak důležitý nejste, to je mi líto. Jenom nemáte pravdu.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 19:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Me nejde o pravdu, me jde o to ze kdyz se rekne komunismus, rovna se to zlocinu proti lidskosti.Z meho hlediska. Pokud bazirujete na jakemsi spravnem vyznamu slova, zkuste se zabyvat zenem a zjistite, ze pojmy jsou jen zavadejici. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Že nechcete mít s pravdou pokud možno nic společného, to není novinka. Ta skutečnost je v tuto chvíli taková, že vaše původní tvrzení (antikomunismus ⇒ humanismus) nelze rozumně logicky odůvodnit (podle té logiky, bez které by leckteré přírodní vědy mohly téměř jít zametat ulice). Takže jestli si za tím tolik stojíte, mohl byste to odůvodnit nějak jinak.

    Jestli je to vaše osobní přesvědčení, můžete si ho v klidu nechat pro sebe, to je vaše věc. Ale nedělejte kvůli tomu z ostatních blbce, to by byl dobrý začátek.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 19:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Nebo jednodušeji, jeden z velkých antikomunistů byl i jistý pan Hitler ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 19:54 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Protipříklady jsme si mohli nechat až po večeři k zákusku a kafi :-)
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Aha, no já po večeři už jsem a pomalu mířím na pivní zákusek, takže jsem nemohl otálet :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 20:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No, první večeři už jsem měl taky :-)
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 19:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ja z vas blbce nedelam. Na to stacite zcela sam. Pokud si prectu nektere vase uvahy o kresrtanstvi o kterem nevite ani zbla. :-). A dalsi vase uvahy o zivote a svete.Ale nemam potrebuje je komentovat, vyvolavaji ve me jen usmev.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Připomínáte mi jednu diskusi s velkolepým Mgr. Jeho-jméno-nevyslovovat. Jste jeho docela dobrý obraz. Velmi rychle mu v ní došlo, že téma o němž se diskutuje neobhájí, tak začal všemožně kličkovat, argumentovat sám sebou (že on tolik ví a zná, tak má pravdu) a napadat ostatní. Žádná spojitost?

    Téma zní: logické (nebo aspoň nějaké) vysvětlení proč antikomunismus implikuje humanismus. Urážky si můžete nechat, vy mě asi těžko urazíte, mluvte k tématu, místa je dost.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ja jsem vam neslibil, ze s vami budu mluvit na nejake tema. Pro mne nejste partner do diskuse, kterou bych chtel vest, takze si jen tak laskuji. Pokud jste to nepochopil, nejste ten kdo urcuje o cem se bude mluvit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:12 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jak milostivé, že se se mnou vůbec uráčíte bavit. Dokud to vypadalo, že vaše osvědčené silácké postupy budou fungovat, tak jste se na dané téma bavil ochotně, že? Teď se to trochu zvrtlo, tak nic nebude.

    Schválně, kdo je tu ten, kdo určuje téma? Že by Jílek, který je nade všemi a nade vším?
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Vite zkuste premyslet bez emoci jak doporucuje jeden kolega, a treba prijdete a to ze byt proti komunismu skutecne znamena humanismus. Az na to prijdete a mozna zcela nelogicky, protoze az prijdete na to ze vetsina veci a udalosti v zivote nema logiku pak se mozna budeme bavit. Jinak nez dosud. Hmmm. :-) Co se tema tyce. Ja se bavim jen o cem chci a s kym chci a tak dlouho jak chci. Nekdy me to zacne nudit, pak se prestanu bavit vubec a nebo jen laskuji. Jako ted.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ano, v určitém pojetí je bytí proti komunismu projevem humanismu. Stejně jako bytí komunistou je projevem humanismu. Stejně tak být masovým vrahem. I tyto stinné stránky má humanismus, nebo – chcete-li – lidskost. Proto ten pojem nemám rád. :-)
    18.8.2006 20:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ono se dá diskutovat různě. Můžeme diskutovat pomocí logiky, která nám slouží jako nástroj a umožní dojít k nějakému smysluplnému závěru (při trošce štěstí). To beru jako obvyklý způsob a snažím se ho používat.

    Nebo také můžem diskutovat pomocí lží, urážek, vzájemného napadání a přehršle emocí abychom tomu druhému vnutili mu svojí vůli či názor a zvedli si sebevědomí. Říkejme tomu psychologická diskuse. Na to jste zřejmě zvyklý vy.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jestli to tak vidite divim se vam, ze touzite po pokracovani te diskuse. Ja svuj nazor mam, nevnucuji ho ani vam ani nikomu, vyslovil jsem jej, vy jste shledal ze pro vas neni dobry a me je to celkem jedno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jo, krom toho se mě taky neustále snažíte napadat a urážet, ale což. Nicméně je to částečně úspěch. Uznal jste, že tvrzení ,antikomunismus znamená humanismus` není logické a teď i, že jde jen o váš názor. To není tak zlý.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Vite az se naucite hledat smysl a ne pravdu, pak doospejete, zatim potrebujete pravdu a pocit viteztvi a to je to co me nudi. I vase interpretace. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:58 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Hmmm, tak tady už se dá jen žasnout.

    vencour avatar 18.8.2006 20:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    ? Pravda nemá smysl? Nic není definitivní, i když je to třeba teď uznané ... co vy na to?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 21:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pravda nemá smysl? Nic není definitivní, i když je to třeba teď uznané ... co vy na to? Panecku tomu se rika interpretace. :-)Kdo tu neco takoveho rekl a kde? Opet jeden co cte ne co vidi ale co si mysli. Klasika. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 18.8.2006 21:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Jste přece napsal "az se naucite hledat smysl a ne pravdu" a tedy vyvozuji kvalitativní rozdíly v těchto hodnotách a ve Vašem pojetí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 21:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    To jsem napsal. A pokud vy z toho neco vyvozujete pak nic proti tomu nemam. Zrejme hledate a chcete rozumet. Snad? Vzdy kdez jsem hledal smysl veci a udalosti porozumel jsem. Porozumeni je pro mne v ten moment urcite videni, ktere mi poskytuje nejakou sanci pokracovat v necem co delam. Dava mi bnadeji.

    Pokud jsem hledal pravdu dostaval jsem se do sporu, ktere napriklad koncily hadkou o tom jestli je prirozene treba psat y nebo i. V podstate nepodstatna vec, ktera je jen otazkou dohody, nikoliv pravidlem prirodniho zakona.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 18.8.2006 21:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Mně to přijde jako nezralé, takové prohlášení.

    Napadá mne momentálně snad budhisms, devět pater poznání, porozumnění, na každém patře si (asi) myslíte, že víte, chápete. A pokud toto přijmu, tak si nebudu tak jistý?

    To je ... ale velké jablko, co nakusujeme ... porozumnění, pokračování načatého ... naděje ... Vždy máte jistou úroveň znalostí, poznání, je na vás, jak s tím naložíte, jakým směrem a tak a jak se pak budete pohybovat.

    Spory a hádky - i pravidla pravopisu se mění ;-), hádejme se aspoň o něco, co za to stojí. Pohybujeme se v nějaké společnosti, ke které patří nějaká pravidla, pokud je překračujete, buď se změní společnost nebo vy a během tohoto procesu bude docházet ke tření ... Hledání pravdy a spory? Ano, to k sobě přece patří. Souhlasí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 21:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pokud tak chcete zit nic proti tomu. Ja pravdu nehledam. Na to jsem rezignoval. Ja hledam smysl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 18.8.2006 21:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Co je pravda? Tu vidíte kolem sebe ... třeba Topolánek a Paroubek :-( ... ale kde je smysl? To souhlasim. (Jo, sranda, i smysl je občas vidět.)

    Pravdu? Chci mít čisté svědomí, že budu dobře učit a vychovávat své děti. Proto si musim aspoň myslet, že něco vím nebo třeba jen tuším. A smysl? Předat to dál.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 22:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No vidite a kdyz nehledam pravdu ale treba jaky ma smysl kvuli kteru se chovat jako slusny clovek, tak to jde i bez hledani pravdy. A je klid.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 18.8.2006 22:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Pokud nehledáte pravdu, ale jen smysl, nemusíte vůbec uspět, jelikož nevíte, co vlastně znáte/víte, kde jste.

    Klid bude do té doby, dokud někdo s pravdou nevyleze a nepoužije ji proti vám. Třeba.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 22:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Kdyz hledam smysl udalosti veci, deje, vzdy najdu. A to je ta nadeje. To ze proti mne nekdo neco v zivote pouzije patri k rizikum zivota.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 18.8.2006 22:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Dobře. Hledáte a něco najdete. Ale to ještě nemusí být ten smysl, co to má, to je to, co vy najdete a vztah mezi tím záleží na pravdě (to jsem teď odvodil, snad to platí).

    Naděje by spíš měla být v tím, že najdete něco příznivého, ne to, že najdete něco, cokoliv.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 22:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Najdu svuj smysl v tom, zadnou objektivni pravdu. A muj smysl je i moje nadeje. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 00:02 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Tak to je mi vás dost líto :-( Pořád si upravovat pravdu aby vám dávala smysl...to dá dost práce.

    18.8.2006 22:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Není problém pracovat s fakty. Navíc je to nutné. Problém nastává, když lidé přestanou oddělovat fakta a začnou na ně vršit své smysly, dojmy a spekulace. Nejhorší pak je, když pak vědomě odmítnou oddělovat fakta a dojmy. TTo je váš antikomunismus a ,humanismus`.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:59 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ono by to chtělo diskutovat s někým, kdo nepotřebuje diskusi zakončit tak, že opět a opět napadne toho druhého. Popsal jsem jak to dopadlo z pohledu faktů, vás pravda a fakta nezajímají, to je vaše přesvědčení, znakem dospělosti by mohlo být nechat si ho pro sebe, ne?

    Smysl v této diskusi nehledám, vaše názory k zamyšelní bohužel nestojí. Maximálně tak k zamyšlení nad tím, kde se lidé jako vy berou, abych nedopadl stejně.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 21:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Tak uz vite, ze nemate se mnou diskutovat a mate klid. :-) Jinak o logice jste se pokousel diskutovat vy. Me to tema nezajimalo.Ani jste si toho za celou dobu nevsiml i kdyz jsem vas na to upozornoval.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 21:25 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Naštěstí máme historii a vidíme co kdo řekl. Prvně jsem vás (ne zcela příjemně, ale už to tak je) upozornil, že vaše zdůvodnění není logické. Tak jste se mojí "logice" vysmál a řekl, že logika je to co jste řekl vy. Proto jsem pokračoval v logickém zdůvodňování, že nemáte (logicky) pravdu. Uvědomte si kde jste, tohle jsou technicky zaměřené stránky, mělo vám být jasné, že bude použita logika a měl jste to odmítnout rovnou (pak už sice není moc o čem diskutovat…). Když jsem vás upozornil, že ekvivalencí rozumím pojem z oblasti logiky, přešel jste na argumentaci typu ,kdo dál dočůřá`.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 21:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    logika je to co jste řekl vy. A kde? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 21:37 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    cituji:
    Pokud je nekdo proti zlocinum na lidstvu a sam je nepacha, zrejme je zcela logicky humanista, ale to vasi "logice" unika. :-)
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 21:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ano to jsem napsal. a pro vas z toho vyplyva, ze chci diskutovat o logice? A nebo ze je to debata o technickych parametrech? Tak to opravdu je skoda . :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 21:45 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Plyne mi z toho, že neodmítáte diskutovat a argumentovat logicky (a že hodláte diskutovat logicky). Nikoliv o logice, to si hrozně rád zaměňujete.

    Mimochodem, jeden z posledních blogů co jsem od vás četl bylo nějaké brblání o tom, že diskuse mají být vedeny věcně a diskutující se nemají vzájemně napadat.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 21:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Tak si ho prectete znovu a pak se budeme bavit, vsadim se ze tam o vecnosti neni ani slovo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 21:59 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ano, je to pravda, není. O čem se s vámi vlastně lze bavit? Nepotřebuju dělat protivnýmu starýmu dědkovi terč na kterém si dokazuje jak je dobrej.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 21:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Navic jsem se o tom jestli mam nebo nemam pravdu nebavil. Sdelil jsem vam jak tu vec vidim. Pokud ji vidite jinak nemam potrebu vam ji vyvracet. Ani vas pohled na krestanstvi ani o zlocinech komunismu. Tot vse.V tom nejste pro mne partner do diskuse.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 21:54 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Víte, ale vy jste skutečně svá tvrzení nemalou část diskuse hájil a dokonce i náznakem snažil vysvětlit. Pro vás je tedy vysvětlit zcela ekvivalentní s prohlásit, že to nechápeme a že se nad tím máme zamyslet, ale zkoušel jste to. Že se o tom nebavíme, to se dozvídám až ve chvíli kdy se vám to nepovedlo.

    Zločiny komunismu jsem v této diskusi neřešil (a ano, mám na to dost jiný pohled než vy), slovo křesťanství jsem použil jednou -- když jsem vás vyzýval, abyste křesťanům a muslimům neměřil dvojím metrem. Že to sem neustále taháte, to je vaše věc.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 21:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Tak jo. Ja koncim, nemam potrebu vas presvedcit ani nad vami vyhrat. Ani dal diskutovat. Mejte se.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 23:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pro mne nejste partner do diskuse, kterou bych chtel vest

    Dosud jsem si vás víceméně vážil, přestože příliš nesouhlasím s vaším pohledem na svět a na přírodní vědy, přes vaše nekonečné memoárové blogy (které nemusím číst a už dlouho nečtu), přes vaši povýšenou bohorovnost a těžko skrývaný despekt vůči ostatním diskutujícím (tedy těm, kdo si s vámi dovolí nesouhlasit). Ale pokud se v okamžiku, kdy sám vycítíte, že vám došly veškeré argumenty, uchýlíte k urážení oponenta, to je už hodně ubohé. Měl jsem o vás lepší mínění, je mi líto, že jsem se spletl…

    18.8.2006 23:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Abychom si rozumeli. Lide, kteri se z bohorovnosti vyjadruji ke vsemu i k tomu o cem vedi malo nebo nic skutecne nejsou partneri do diskuse. A pokud si mne nevazite, tak co s tim muzu delat. Nic. Argumenty a k cemu? Ty miliony mrtvych zavrazdenych komunisty na celem svete potrebuji argument, nebo ty miliony zotorocenych zubozenych? To mam opakovat znama fakta, ktera si kazdy muze najit? Je to stejne jako s linuxem.

    Pan kolega se vyjadroval mnohdy k vecem zpusobem o nichz vi malo nebo nic, ze skutecne s nim neminim o nich diskutovat. Netroufnul bych si mluvit o vecech o nich nic nevim tak jako mnozi zde. Nerozumim programovani. A divil bych se kdybych o nem chtel mluvit ze by me nekdo bral jako partnera do diskuse. O cem bychom mohli diskutovat? Ja o nicem. Maximalne se muzu ptat a ucit se. Koho jsem urazil a cim? Prectete si tu diskusi celou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 00:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Tak znovu: o tom, zda se komunisté dopouštěli zločinů, tato diskuse není a nebyla. Byla o tom, že jste otočil implikaci a o tom, že si podivně vykládáte výraz ekvivalentní.
    19.8.2006 00:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Hmm a ja vam rikam, ze jestli o tom nekdo diskutoval ja to nebyl. Totez co panu kolegovi a jestli jste si to radne neprecetl je mi lito. Bohuzel mimo jednoho nikdo z vas nevylozil jak si ten vyraz vyklada on. Takze zrejme jste si nevsimli, ze skutecne ja o tom nediskutuji a ze vubec jsem se nevyjadril k tomu jask si vykladam vyraz ekvivalentni. A to bylo to cim jsem se nejvic bavil. Bavil jsem se tim jak se jako obvykle rozjizdite do sporu o nepodstatne veci. A vubec si nevsimnete, ze se s vami nehadam.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 00:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Nějak si ho vykládat musíte, pokud za ekvivalentní prohlašujete dvě věci, které ani zdaleka ekvivalentní nejsou. Nebo snad to slovo používáte, aniž byste měl tušení, co znamená?
    19.8.2006 00:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No zkuste uhodnout jak to je. Jestli se vam chce. Mozna nevim co znamena :-), mozna si jen hraji. Stale nechapete, ze timto zpusobem ja nediskutuji. Ale nemusi se vam to libit. To chapu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 00:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No dobrá, asi opravdu nemá smysl, abych se pro vaše pobavení snažil věcně a logicky argumentovat, zatímco vy o takovou diskusi nemáte zájem. Vítejte na mém blacklistu…
    vencour avatar 19.8.2006 08:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Tak něco k té diskusi ...

    Rimmere, dej mi Kočanskou!
    Ne, nikdy bys mne znovu nezapl.
    Tak o tom pojď aspoň diskutovat.
    Vždyť o tom diskutujeme! CO je tohle jiného, dieselová lokomotiva?

    A k věci: vy o tom diskutujete a stále stejně, stále stejným způsobem.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.8.2006 00:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Poprosim vas o radu. rad bych se naucil aspon trochu programovat. Jakou matematikou zacit, pokud tedy nejakou zacit, nebo cim zacit?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 01:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ona informatika se dá považovat za součást matematiky. Z tradičních disciplín to má nejblíž asi k diskrétním oborům, zejména logice nebo teorii jazyků (matematické lingvistice), viz např. právě běžící seriál Jazyky a překladače. Hodně ale záleží na tom, co si od toho programování slibujete, jestli napsání si nějakých jednodušších prográmků nebo spíš pochopení té filosofie, která za tím je. V každém případě by asi bylo nejvhodnější začít obecnějším výkladem algoritmů a nějakým jednodušším jazykem (většinou se pro první seznámení používá Pascal) a později, pokud vás to zaujme, podívat se i na teorii, která za tím je. Samotná teorie bez bližší představy, k čemu a jak se to používá, by byla asi příliš těžko stravitelná.
    19.8.2006 01:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Diky. S pascalem to zkusim. Mam starou knihu.Jinak pojem ekvivalent si vykladam jako pojem totez neboli stejne. Jestlize komunismus a zlociny prot lidskosti je ekvivalentni, znamena to pro mne totez. Nic ve zlem, ale ja jsem o tom terminu vazne nediskutoval.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 01:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    A my jsme se vám celou dobu pokoušeli vysvětlit, že to totéž není - protože existuje spousta zločinů proti lidskosti, které neměly s komunismem ani komunisty vůbec nic společného. Názorná analogie: mohu prohlásit, že lidé jsou savci; nemohu ale říci, že pojmy člověk a savec jsou ekvivalentní, protože existují savci, kteří nejsou lidmi.
    19.8.2006 01:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jo jo ja to pochopil. Ale vy jste nepochopili ze pro mne komunismus a zlociny proti lidskosti jedno jsou. Bez ohledu na to ze je nepachali jen komuniste. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 10:17 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Programovat lze i téměř bez matematiky. Asi to není nejlepší cesta, ale možné to je, sám jsem si to vyzkoušel. S Pascalem jsem si hrál, když mi bylo tak devět roků. :-)
    19.8.2006 00:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Moment, takže vy se prostě bavíte tím, že plácnete nějaký nesmysl a pak s pobavením sledujete, jak se vám ostatní snaží vysvětlit, že je to nesmysl, zatímco vy si píšete něco zcela mimo téma diskuse, ale tak, aby to pro jejich zmatení vypadalo jako odpovědi? Tak to je opravdu skvělá zábava. V tom případě jsem právě začal litovat toho, že jsem se vás kdy snažil brát vážně.
    19.8.2006 00:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    ja jsem placl, ze komunismus je pro mne ekvivalent zlocinu proti lidskosti. Z vaseho hlediska je to blbost. Co se da delat? Ale kdyz se me vsichni sbnazili presvedcit ze je to blbost tak jsem sledoval kam to dojde.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 03:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    ...že si podivně vykládáte výraz ekvivalentní.
    Stejně jako většina lidí, kteří nejsou technického zaměření (tj. ne-absolventi nějakého technického nebo matematického oboru). A těch je ve společnosti většina.
    Quando omni flunkus moritati
    19.8.2006 11:20 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Třeba prokurátoři a soudci? Radši nedomýšlím...
    --oldpackage
    vencour avatar 19.8.2006 11:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Mam dojem, že třeba zrovna justice má nějaký výklad zákona k dispozici, tedy že není tak úplně ponechaná svému úsudku napospas?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.8.2006 11:51 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Já spíš uvažoval tím směrem, ja by to vypadalo, kdyby si tito netechnici taky dělali z výrokové logiky trhací kalendář.
    --oldpackage
    19.8.2006 11:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Obavam se ze se justice zrovna tak prilis logikou nekdy neridi. Takze jak je videt vetsina veci se ridi v zivote subjektivnim dojmem a pouze matematici veri ze logikou. Jo jo vira hory prenasi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 12:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    A vyklad faktu taktez. Udajne statistici veri jemn statistikam, ktere sami vytvorili. A jsou slozeny z faktu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.8.2006 12:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    To není problém statistiků, ti mají celkem jasná pravidla toho, co je a co není korektní. Zmíněný pohled se týká spíš těch, kdo výsledky statistických průzkumů operují - politiků, markeťáků apod.
    19.8.2006 12:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    A vsimnete si panove jak vy sami pracujete s fakty, ktere jsou tu jasne napsane, jak je vykladate, interpretujete vladate me i druhym svuj vyklad do ust a tvrdite, ye to takle myslim. Jak proste sve dojmy vy tezci logici vydavate za fakta. Projdete si tu diskuzi vy hledaci pravdy a premyslejte jestli chcete. Zda zivot se ridi logikou ci nikoliv. Pripadne vyrokovou logikou. :-). A zjistite mozna zajimave veci. A verte nebo ne nehodlam z vas delat blbce, jak se me tu mnozi snazi podstrcit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 19.8.2006 12:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic

    Jj, tam je to problém omezení dané metody, měření či čeho. Tedy v použití a zobecňování.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.8.2006 14:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jahelka: Odvolací soud rušil rozsudek soudu okresního s odůvodněním mj.: Soud první instance vycházel výhradně ze svých představ o právu a nenechal zmást ani platnou právní úpravou.
    Quando omni flunkus moritati
    18.8.2006 19:49 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Někteří by tu asi chtěli vidět, že komunismus patří do množiny zločinů proti "lidskosti". :-)
    18.8.2006 18:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Vy prostě asi pořád myšlenkami žijete ve Československu roku 1990. Tedy v době, kde stačilo deklarovat radikální antikomunismus a mohl jste říct sebevětší nesmysl bez rizika, že vás na to někdo upozorní, protože by byl okamžitě smeten jako (v lepším případě) kryptokomunista. Proto asi pořád nechcete chápat, že debata nebyla o tom, zda komunisté páchali nebo nepáchali zlo, ale o tom, že je nesmyslná implikace, kterou jste použil hned na začátku, a váš podivný výklad slova ekvivalent, který jste použil později.
    18.8.2006 19:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ale pane, kdybyste si dal praci, jako ze si ji nedate, o mem vyroku skutecne premyslel, dosel by jste mozna k zajimavemu zjisteni. Ale ja nepotrebuji aby jste se mnou souhlasil. Nebo abych dokazoval ze ten vyrok ma smysl. Pro mne smysl ma. To ze nema pro vas, jeste neznamena, ze je mylny.A kde ja ziji? No v roce 2006 a tech zlocinu komunismu je stale jeste ve svete dost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Na rozdíl od vás jsem si tu práci dal a přemýšlel. Kdybyste také zapojil rozum místo emocí, došlo by vám, jaký je to nesmysl - a že jste to nejspíš chtěl napsat naopak (tj. humanista, a proto antikomunista). O takovém výroku bych s vámi nediskutoval, protože to by opravdu bylo na delší debatu (a bylo by si třeba nejprve vyjasnit pojmy). To, co jste napsal, je ale nesmysl zcela objektivně.
    18.8.2006 19:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ale jo klidne to tak muzete videt. Bohuzel pane zijeme subjektivne, nelogicky a emoce nas ovladaji vic nez rozum. Bohuzel tohle je smutny fakt.I v IT. Staci si procist blogy na abicku ohledne Linuxu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:24 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    ano, stare zname kolecko - definice, veta, dukaz[, dusledek]. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.8.2006 19:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Ovšem je nutné podotknout, že některé vědní disciplíny (filozofie, ale třeba i ekonomie) se neshodnou už v definicích.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 19:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Vite ja zazil debaty o pojmech a nazvech, ktere vedly jen k jednomu. ke rvacce. nekdy doslova. Konecne napriklad co je vlastne Pluto? Planeta nebo planetka, asteroid ci neco jineho. samozrejmne nepochybuji o tom ze astronomie je exaktni veda. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 19:55 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    prominte, ale celou dobu se tu diskutuje nad terminem ekvivalence a nekteri maji stale problemy, pochopit, ze je to jednoznacne definovy termin - tj. reflexivni, symetricka, tranzitivni relace.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.8.2006 20:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Diky za vysvetleni, treba si ho zapisu do notysku. Ja o tom pojmu tedy nediskutoval. Mozna jini. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 23:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Jenom jste ho použil. Chybně. Ostatní si vás na to pouze dovolili upozornit.
    18.8.2006 20:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    V podstatě podobný problém jako se stanovením hranice mezi hromadou a hromádkou písku. Pro většinu reálných věcí bývá někdy nemožné udělat skutečně přesnou definici s ostrými přechody toto ještě ano a toto už ne. To ale neznamená, že se o to nemohou odborníci pohádat, ne (co by jinak dělali)?

    Ovšem výrokové logiky a jejích operátorů se tohle netýká ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 20:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    No ac jsem naprosty laik v programovani, pokud pominu, ze sem tam napisi neco v html a nebo v TeXu zazil jsem tu dost slusnou debatu odborniku o programovacich jazycich, ktera mne zaujala svou emotivnosti a dokazovanim. Ale mozna jsem jen nerozumel a nezjistil jsem ze se shodli. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:17 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Myslíte, že poznáte, když je vedena diskuse (i bouřlivá) pomocí argumentů a logiky? Pokud ano, tak já tu jistotu nesdílím.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    A vysledek te diskuse? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.8.2006 20:33 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Pochybuji, že se tady vedla nějaká diskuse například nad nově navrženou vlastností nějakého programovacího jazyka. Kdyby ano, jejím výsledkem by mělo být co možná nejlepší rozhodnutí založené na faktech. Ne vždy se to povede. U diskuse vedené zde očekávám rozšíření obzorů diskutujících, zabití času a podobně. To celkem funguje. Co jsem se kdy dozvěděl z diskusí které vedete vy, to nevím.
    Copak toho není dost?
    18.8.2006 20:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Někdy bych chtěl vidět debatu dvou odborníků na libovolné netriviální téma, kteří se nakonec shodnou, to je velice vzácné ;-). Ovšem zrovna ona zpropadená výroková logika do těch netriviálních témat afaik nepatří, na ní by se mohli shodnout i zarytí odpůrci :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.8.2006 20:35 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun kupuje HP za par tisic
    Kdyby se shodli, tak jsou bez práce :-) Na druhou stranu kdyby se neshodli na té logice, tak taky ;-)
    Copak toho není dost?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.