abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    27.4.2008 14:16 | Other | poslední úprava: 30.11.2016 14:19

    -        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.4.2008 14:25 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    To už mi přijde jako vrchol drzosti. Ta diagnostika problému a nabídnutí řešení mi připadá docela dost luxusní. Realtek napsal blbej ovladač a MS ho testoval a nenašel chybu, to znamená věta "Ovladač je samozřejmě microsoftí WHQL", pokud to někdo nezná. Nedovedu posoudit, zda je i v linuxu možné, aby ovladač síťovky sejmul systém, ale každopádně minimálně pro bývalého uživatele XP je tohle zlepšení a přínost.
    THIS IS SPARTA!
    27.4.2008 14:58 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    I v Linuxu to možné je, ale jsem zvědavý, komu se to kdy stalo. :-) Nejvíc srandy je IMHO vždycky s grafikama. Kdysi jsem si taky užil svoje. :-)
    andree avatar 27.4.2008 15:15 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    kernel sice vacsinou tie sietovkove ovladace nezhadzuju, zato sa casto o dost schopnejsie "zablokovat" cinnost sietovky (rozne rx/tx errory a pod.), s ktorymi nepomaha obcas ani reload modulu...

    zatial mam teda take skusenosti iba s tg3 a sky2/skge/sk98lin ovladacmi, ale nepochybujem ze je toho viac... na druhej strane je mi jasne, ze problem je skor v tom, ze autori ovladacov nemaju dokumentaciu od vyrobcov, resp. obcas su aj tie sitovky mierne bugovite :-)
    Grunt avatar 27.4.2008 17:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    I v Linuxu to možné je, ale jsem zvědavý, komu se to kdy stalo.
    Mně už párkrát ano(mohl jsem si za to sám), ale není to žádná hrůza. Jen to do klogu napíše Oops: a vygeneruje backtrace.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.4.2008 17:59 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    No Oops díkytuxovi ještě není panic. ;-)
    27.4.2008 17:25 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Zrovna nedávno jsme vyměňovali PCI-e síťovku, jejíž ovladač sky2 měl vždy do několika hodin špatný přístup do paměti v obsluze přerušení - s tím kernel nic neudělá. Kvalitnější Intel je od té doby OK. Chápu, že zřejmě šlo o odcházející HW síťovky (před tím to jelo rok bez problémů), nicméně SW by špatný přístup do paměti neměl připustit. Kernel aktuální z debian etch backports 64bitů 2.6.22-4-amd64
    27.4.2008 20:58 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    kuk

    až do nedávna ta sranda se sky2 a marvell 8056 fungovala spolehlivě. systém šel do kytek. teď už to vypadá, že funguje spolehlivě - od včerejška to zkouším a vypadáto ok
    Jardík avatar 27.4.2008 21:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Teď sis naletěl. Zrovna grafika ve Vistě problém není. Pokud spadne její ovladač, zkusí se párkrát nahodit znovu, když se nepovede, nahodí se vesa. Samozřejmě dostanete i info, že se tak stalo.
    Věřím v jednoho Boha.
    28.4.2008 00:23 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Ne, nenaletěl jsem si. Problémy jsem měl s konkrétním hardwarem na Windows 2000 (až do výměny HW, nikdy to nefungovalo) a pod Linuxem (do příchodu konkrétního ovladače od nVidie, který je vyřešil, ale jeho totožná verze pro Windows vykazovala problém dál). Zmínil jsem grafickou kartu kvůli složitosti dotyčné komponenty, která u jakéhokoli inženýrského výtvoru zákonitě snižuje spolehlivost celku, a o Vistě jsem neřekl ani slovo, protože s tímhle jevem nesouvisí.

    A už bys konečně mohl přestat chovat jako malej Jarda.
    28.4.2008 14:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    A už bys konečně mohl přestat chovat jako malej Jarda.
    To sedí :-)
    27.4.2008 17:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Špatně napsané ovladače síťovky dokážou schodit kernel bez mrknutí oka, dělají to hlavně WIFI ovladače, ale i některé ovladače pro LAN karty.
    27.4.2008 23:20 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Jakykoliv hardware, ktery pouziva DMA, resp. PCI busmastering, muze se spatnym ovladacem schodit system, i kdyby ten system byl nakrasne treba uplne cely v managed kodu ci v Jave a pointeru se stranil jako cert krize. Kdyz uz se hardware rozhodne, ze nekam neco zapise, takze mu v tom nic nezabrani (ano, je tu GART a IOMMU, ale ty jenom mapuji, nedelaji ochrany).

    Jedinym resenim by bylo pridat do IOMMU i ochranu pameti, jako to maji nektere serverove stroje od IBM a Sunu. Pokud by se to dostalo i do procesoru pro PC, znamenalo by to urcite snizeni padavosti operacnich systemu, navic jako bonus by bylo mozne za urcitych okolnosti primo pouzivat hardware i z virtualizovanych stroju, cimz by odpadla jedna zposlednich nevyhod virtualizce - nemoznost pouzivat 3D grafiku.
    paralaX avatar 27.4.2008 15:00 paralaX | blog: Last_Bullet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    On microsoft do OS Vista zabudoval funkci "detekce linuxu", ktera po rozpoznani ze uzivatel pouziva jako primarni OS Linux okamzite spousti BSOD a cely system dela nestabilnim.
    Jinak si nedovedu vysvetlit proc maji nejvic problemu prave linuxaci.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 15:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Nepřipadá mi, že by David byl linuxákem.
    Shadow avatar 27.4.2008 15:27 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Jak to?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Cubic avatar 27.4.2008 15:44 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    protoze pouziva windows? pokud jsem si vsiml tak snad jen testuje linuxova distra pro cdr.cz, v nejak zapisku snad zminoval duvody proc ho nepouziva
    David Ježek avatar 27.4.2008 16:00 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    tak jest. kvůli práci prostě "defintivně přejít" nemůžu, kromě občasného psaní o linuxech toho totiž více píšu i virtualdubu, nových verzích kodeku divx, testuju hry, různý hardware, jehož výrobce vybavil pouze softem pro wokenice atd. a všechno tohle se z linuxu dělá dost blbě. nicméně mám vyzkoušeno, že se v linuxu dá celkem uspokojivě pracovat, není to tak dávno, co jsem v něm strávil týden v kuse (zrovna jsem nic netestil :-)), šlo shodou okolností o mandrivu.
    Shadow avatar 27.4.2008 15:24 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Neřekl bych, že mají nejvíc problémů, spíše si jich jen více všímají. Běžní uživatelé Windows možná případné problémy berou jako věc zcela běžnou a nevěnují tomu pozornost. Naopak uživatelé Linuxu tomu věnují zvýšenou pozornost.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    28.4.2008 11:20 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Na druhou stranu se dá často pozorovat, že lidi, co si chovají zášť k windowsům sa nich nenechávají nit suchou, zatímco na linuxu žádné chyby neshledávají (co si budeme povídat, v distrech je chyb nebo nepatřičného chování až hamba).

    Ale že je mezi linuxáky (kteří někde píšou o/nadávají na windows) nějaká moc velká frekvence BSODů se mi zdá taky.

    P.S. LInux mám tak rok a půl na notebooku a zatím to nebyla kernel panic. Na jiných strojích s liveCD se mi ale stávalo běžně, že se stroj různě nedal nabootovat (záseky). Za poslední dva roky bez BSOD, na dvou počítačích, vyjma dvou případů hardwarové havárky.
    28.4.2008 12:43 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    tá frekvencia BSOD je z jednoduchého dôvodu:
    sily, ktorým nerozumieme, presviedčajú nie-úplne-presvedčených linuxákov, že linux je skutočne tá správna voľba :-D
    28.4.2008 13:55 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    To je tím, že linuxák ví, co chce, a tak dlouho se to snaží Windows vysvětlit, až sejde z cesty vytyčené v MS a systém se dostane do nedefinovaného stavu.

    Třeba včera jsem nastavoval IPv6 ve Windows XP Pro. Instalace podpory IPv6 si doinstalovala či pozapínala jakési věci (UPnP, MS service announcing), tak jsem je odinstaloval. Pak jsem zjistil, že se standardně vytořili 4 IPv6 rozhraní (ISATAP apod.), jenže já mám vlastní IPv6 síť, tak jsem je začal ručně mazat, přesto zařízení „Generic tunneling interface“ se smazat nedařilo, prý neexistuje, přestože výpis rozhraní jej ukazoval. Aspoň že si uzurpuje jen jednu link local adresu. Rovněž jsem musel vypnout privacy extension, protože ač jsem o ni nestál, tak si ji Windows standardně zapnuly. Jak se mění pořadí přeložených adres jsem nezjistil. Ale byl jsem „mile“ překvapený, chtělo to jen jeden restart.

    Myslíte, že tohle widlák bude dělat? Ne. Ten tam klikne na instalovat a ano a dál se nestará.
    27.4.2008 15:25 hugis | skóre: 7 | blog: hlod | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    A nebude to náhodou tým, že bežný ľudia pokladajú takéto správanie OS za normálne a ani by ich nenapadlo sa sťažovať. Často dokonca hladajú chybu skôr v sebe ako v "neomylnom" počítači.
    27.4.2008 23:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Ano, lidi si zvyknou na vsechno. Jen se zeptejte sve pritelkyne/zeny/matky/sestry/kolegine atd., co vsechno musi delat pro krasu dnesni zena - cast z onech ukonu by bezny muz povazoval za dobrovolne muceni. Proti tomu jsou obcas padajici Windows naprosta pohoda (tedy, alespon pokud nepadaji dvacetkrat za den).
    27.4.2008 15:28 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Jinak si nedovedu vysvetlit proc maji nejvic problemu prave linuxaci.

    A je to tvrzení pravdivé? Já na tento systém slyšela nadávky ze všech stran, i od dlouholetých spokojených uživatelů win XP.

    Sama jsem to viděla poprvé až minulý týden, když jsem kupovala notebook pro sestru. Sice mi to nevytuhlo, ale pohodlí používání je IMHO dost příšerné a vleče se to jak chrobák. Takže se asi tímto k nadávajícím přidávám... :-)
    ^D
    27.4.2008 16:51 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Já bych si to na NB nedal, respektive leda na takovej, kterej má rychlej disk a hodně paměti (4 GB). Na desktopu mi celkem fungujou, ale stejně jsem se po dvou měsících vrátil na linuxu a už ho zase používám, jako hlavní systém. Vistu už jen na hry a nebo na stream z české televize, páč ta mi prostě v linuxu vytrvale odolává.
    27.4.2008 20:52 Lukáš Kotek | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Mě se pro streamované video z České televize (ve windows media) osvědčila kombinace rozšíření Media Player Connectivity pro Firefox a xine. Popřípadě přes xine-plugin. A se streamem v Real media formátu jsem problém neměl vlastně nikdy.
    Lidstvo vydává obrovské prostředky na ochranu sebe sama před sebou samým. Znáte lepší definici šílenství?
    Ilfirin avatar 27.4.2008 23:29 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    28.4.2008 09:40 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    A je to i pro 64 bitový systém? Respektive Ubuntu64?
    Ilfirin avatar 28.4.2008 13:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Media player connectivity nezajímá, jaká je cílová aplikace, zavolá jen cíl s cestou streamú, takže ano.
    28.4.2008 11:21 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Lidi nadávají, protože je to v módě, a protože pak vypadjí jako že rozumí počítačům.
    27.4.2008 16:10 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Jistě tak to je :-) A v Linuxu je zase v kernelu zakompilovaná "detekce windowsu", která zase schodí linux pokud používáte primárně systém Windows a Linux je najednou nestabilní, filesystémy se sypou, Xka tuhnou a kernel panikaří při připojení flešky :-D
    Jinak si nedovedu představit, proč mají nejvíc problémů s linuxem právě woknaři ...

    no řekl bych že budeme asi oba trochu mimo ;-)
    28.4.2008 00:36 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    No něco na tom bude, protože např. já používám linux jen an serverech, na desktopech zásadně windows a XP mi spadly dejme tomu 2x a Visty po roce používání na notebooku a desktopu ani jednou :) a to dělám na nich denně >8h
    Kuk :-)
    28.4.2008 13:31 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    On microsoft do OS Vista zabudoval funkci "detekce linuxu", ktera po rozpoznani ze uzivatel pouziva jako primarni OS Linux okamzite spousti BSOD a cely system dela nestabilnim.
    Jinak si nedovedu vysvetlit proc maji nejvic problemu prave linuxaci.
    Ja to pozoruju taky, je to IMHO dano stylem prace. Na Linuxu mi nedela problem si naraz naklikat 20 tabu v Konqueroru, jeste otevrit Thunderbird, Inkscape a OpenOffice naraz. Ono se to treba trochu zpomali nez se to cele spusti, ale muzu se spolehnout, ze je to pouze otazka casu. Pro wokna by to byla kombinace smrtelna a tak to wokynkari delaji postupne a taky maji zvyk programy zavirat, kdyz je zrovna nepotrebujou. takze tem zasekum jakoby nevedomky predchazeji. Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Ilfirin avatar 28.4.2008 13:49 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Mám pocit, že jsi odhalil záhadu prokletí Linuxařů na Windows. Něco na tom totiž bude.
    28.4.2008 14:19 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    No, dvacet tabů konqueroru asi windows fakt nerozchodí. Ale jinak nevím, co by mělo být za problém. Svého času jsem míval 60 IE6 oken na W98SE... ne tabů, ty ještě neexistovaly, oken! A že by to zahryzávalo počíatač nebo IE ví než obvykle... W98, že. Jo, stroj měl 128MB SDRAM a nebyl vůbec udržovaný.
    28.4.2008 16:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    To bylo vždy když ti tam zařádil nějaký ten žertovný skriptík, viď? ;-)
    28.4.2008 19:07 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Coby, než se rozmohla Mozilla se zkrátka s netem pracovalo jinak...
    frEon avatar 28.4.2008 18:23 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    zronva u ie maji toto nejak osetrene, ze vsechny okna jsou jeden proces (?), nebo jsou nejak jinak vnitrne propojene. Usuzuji z meho pozorovani, ze pokud jedno zatuhne jedno okno a ja ho sestrelim, tak tim sundam vsechna ostatni ie okna (@#$%^).
    Talking about music is like dancing to architecture.
    28.4.2008 19:01 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Přesně. Všechna ostatní, a někdy ještě explorer. Tedy na w98. Sranda je, že i ta to často rozchodí. Na NT už pak není nejmenenší problém se dostat do task manageru a rozjet si nový explorer... I když minimálně teoreticky by měla být schopnost linuxu přežít větší, protože se dá skočit do konzole a shodit/nahodit celé grafické prostředí. Ve windows to zůstává v grafice, což může být méně robustní. Jenže na druhou stranu vám zabitý/exlý/restartovaný explorer neodpálí všechny puštěné programy (dokonce i IE7 je v bezpečí), což se počítá. Že s Xkama umřou všechny aplikace mě na linuxu fakt se.e - snad se časem najde někdo, kdo se pokusí to změnit.
    29.4.2008 09:15 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    hrušky a jablká.
    explorer vôbec nie je na úrovni X11, možno tak úroveň window-managera.
    xxxs avatar 28.4.2008 19:54 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    dalo sa nastavit, ci otvorenie dalsieho okna nacita cely iexplorer a potom boli pady jednotlive, alebo vsetky nove okna okna bezia cez jedno jadro a pada to ako celok.
    27.4.2008 15:46 miho | skóre: 24 | blog: Mihovy_sochory | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Ovšem pokud jsi nenechal WU zaktualizovat systém a ovladače, tak to ale klasický PEBKAC byl...
    David Ježek avatar 27.4.2008 15:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    aktulaizace proběhly cca 10 hodin předtím. poté byl počítač bez jakýchkoli změn. nikdo u něj neseděl, nic na něm neběželo (samo kromě defaultních systémových věcí). zkrátka jen tak po několika hodinách nečinosti hodila síťovka bsod.
    27.4.2008 16:04 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Zeby pokus o sebevrazdu?
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Xeelee avatar 27.4.2008 21:20 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Asi zrovna kolem proplouvala oliheň beznaděje..
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    27.4.2008 21:51 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin

    Já jsem v pohodě. I když si myslím, že mě nikdy nikdo doopravdy nemiloval ... ale to není nic novýho, žejo!

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    David Watzke avatar 27.4.2008 21:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Proč já musím být vždy ten silný :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.4.2008 22:00 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Az na to, ze v tomhle pripade Holy nema bohuzel jak pomoct..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    27.4.2008 16:08 WerK | skóre: 19 | blog: desktop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Heh, no ja nevim jestli pisu na spravne misto, protoze linux uz dost dlouho nepouzivam ale presne tohle jsem resil vcera. Autor pise ze v dobe toho bsodu spal, takze myslim ze se mohlo stat co me - system ma defaultne asi po hodce necinnosti navolenej prechod do suspend-to-ram (vychozi zpusob vypnuti) a me pravidelne vytuhaval v tomhle stavu. Nekdo mi poradil, kdyz se ve vytuhlem stavu necha dost dlouho tak nakonec spadne do bsodu - a po rebootu to presne rekne v cem je problem, mel jsem presne to samy. Jsem se podival na tu sitovku a standardne to tam cpe nejakej generickej microsofti driver kterej ma datum nekdy 2006, to ta moje deska snad ani neexistovala :) Takze jsem stah ofiko od Realteku presne na tenhle model a bez problemu.

    Co z toho plyne? Microsoft to celkem asi podelal, ze tam cpe nejakej svuj driver a jeste ma tu drzost mi cpat ze je nejlepsi, ale zaroven diky tyhle sikovny featurce reportovani chyb se da celkem snadno najit kterej ze parchant nedovoluje prejit do suspendu.
    David Ježek avatar 27.4.2008 16:32 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    čoveče to klidně může bejt přesně ono, no dám vědět postupem času.
    27.4.2008 16:30 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin

    Podle mě to je věc osobního vkusu a preferencí. Můj nový kolega si Visty na notebooku pochvaluje a rozhodně se nedá říct, že by to byl nějaký BFU a neměl zkušenosti i s linuxem. I když je fakt, že dost nevěřícně kroutil hlavou když jsem mu řekl že na desktopu máme pouze linux už téměř 5 let.

    Během té doby z mých disků vymizel téměř veškerý nelegální software a ten co zbyl mám ve wine v pouze pro testovací účely. Pracuje se mi také mnohem efektněji. O výhodách příkazové řádky proti klikátkům už jsem tu jednou psal. (Zcela na okraj - který dobrák přišel s tím, aby se v inputu pro vyhledávání měnil hledaný výraz na tvar který nehledám? Konkrétně chci najít článek který obsahuje výraz "sklerózou" a ono se to vždy "opraví" na "skleroticky". Nebo si to tahá přes ajax nějakou databanku slov?) U strojů s Windows mě dost iritují nejrůznější vyskakovací okénka, antiviry, lapače adaware a já nevím co ještě.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2008 16:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Zcela na okraj - který dobrák přišel s tím, aby se v inputu pro vyhledávání měnil hledaný výraz na tvar který nehledám?
    To mě taky štve. Problém je v tom, že se pošle přes AJAX požadavek, člověk píše dál, pak přijde odpověď, člověk si nevšimne zrady a odentruje to, co přišlo od serveru.
    Max avatar 27.4.2008 22:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    BSOD jsem u Vist viděl xkrát. Poprvé, když jsem se pokoušel nainstaloval RTM verzi do sousedovo PC. Jenomže na tom PC se chová jen při instalaci nestabilně i winxp, jen linux je tam ok. Visty hodily modráka už při instalaci :-/. Jinak párkrát se stane, že u nás v práci na notebookách HP padne modrá smrt, povětšinou za to může outook 2007 (aspoň to tak tedy vypadá). Jinak se stále ještě stává, že se zřejmě o uspání probudí síťovka jako nový HW a tím pádem se znovu nainstaluje a ztratí nastavení, takže uživatelé křičí, že jim nejde net apod. Pokud se týče rychlosti tak ta už nás tolik netrápí, nějaké 2GB paměti to kdysi nevyřešily, až někdy před měsícem to vyřešily nějaké aktualizace. Ztráta rozložení ikonek při přechodu z externího monitoru na lcd notebooku se dočasně řeší pomocí externího programu. Jiné problémy zatím při pouhé pracovní činnosti nepozoruji.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    xxx avatar 27.4.2008 23:55 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin

    No a? Proste vadnej ovladac. A WHQL? WHQL je jen sada testu, ktere jsou vyvojarum k dispozici. I presto muze v ovladacich zustat chyba.

    No a ted by jste mohl jit za vyrobcem a chtit po nem napravu nebo penize, jenze predpokladam, ze toho jste se v ramci prijeti nejake licence zrekl.

    Please rise for the Futurama theme song.
    28.4.2008 00:06 WerK | skóre: 19 | blog: desktop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Ono to spis imo bude tim ze ten ovladac neni vubec presne pro tu sitovku (jak jsem psal vyse). Nevim co ma autor presne za desku (a tim plynouci integrovanou sitovku), ale ten driver aspon u me byl nejakej generickej od ms na realteky. Funguje fajn, akorat pri prechodu do suspend-to-ram (coz je ve viste defaultni zpusob vypnuti) u me tak na 50% vytuhaval a pak to asi po 10 minutach kdyz je cerna obrazovka a nedela nic skoci do bsodu (aspon ze tak)
    28.4.2008 06:42 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    STR? Snad suspend to disk, ne? Nebo si jeste nikdo nestezoval, ze i vypnutej pocitac porad huci a blika :-) ?
    28.4.2008 11:25 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    STR nehučí a nebliká. Napájí se jen refresh RAM, malinká spotřeba z 5V standby a systém vypadá jako vypnutý.
    28.4.2008 11:26 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Vzheldem k tomu, že i STD a power-off bere ze standby větve proud, tak rozdíl asi bude zanedbatelný.
    28.4.2008 14:39 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    A není to spíš s2both? :-)
    28.4.2008 18:55 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Jo, Vista prý, aspoň na desktopu dělá obojí, aby se to rychle obnovilo a zároveň byly data v suchu.
    Milan Vít avatar 28.4.2008 23:08 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    <nebezpečný_vtip>No, a pak že Vista není jen špatně okopírovaný Tygřík :-D</nebezpečný_vtip>
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    28.4.2008 13:15 venik | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Chcete se zasmat ale fak hodne az se budete za bricha popadat? Vcera jsem si koupil rohlik a kdyz jsem ho prines domu tak byl zlomenej! Podotykam ze k tomu doslo cca 8 hodin po tom co jsem ho mel jenom v tasce a nic jsem s nim nedelal.

    Takovejhle zapisek mi pripomina televizni show Kelly Bundove - Zivotni problemy s Kelly.

    Uz se tesim na prvni vadny sektor na disku nebo vadnou pamet to budou teprv pribehy :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2008 18:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    ...mně se stalo něco podobnýho s ponožkama, večer jsem je opřel jako vždycky o zeď a ráno byla jedna zlomená, ovšem na druhou stranu, v noci jí mohli zlámat kočky...
    29.4.2008 01:30 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin
    Vecer jsem oprel fusekle jako obvykle o zed, a rano byla zed zlomena...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.4.2008 00:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pobavení: první BSOD během 12 hodin

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.