abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 12:00 | IT novinky

    Společnost Oracle oznámila spolupráci s Google Cloudem, OpenAI a Microsoftem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | Pozvánky

    Zítra začne v Brně na FIT VUT třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2024. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | IT novinky

    Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    10.6. 21:44 | Nová verze

    Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu reakcí pomocí emoji (XEP-0444: Message Reactions) a citace zpráv (XEP-0461: Message Replies). Přehled dalších vylepšení je k dispozici na oficiálních stránkách.

    sonicpp | Komentářů: 1
    Rozcestník

    Vývoj -Slovník

    13.2.2009 10:41 | Přečteno: 1108×

    Chtěl bych něčím lidem usnadnit práci a tak mě napadl udělat slovník čestina-angličtina .Né že by programování bylo složité právě naopak ale optížné bude psát ty slovíčka tam ,tak vám jen žádám kdo by chtěl pomoct ať napíše ....

           

    Hodnocení: 7 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.2.2009 10:50 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    13.2.2009 10:53 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    já myslím desktopový a hledám lidi
    13.2.2009 10:54 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    dobrovolníky jestli chcete do toho jen mluvit tak se ani nevyjadřujte
    13.2.2009 11:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A proč nechceš sdílet databázi s již svobodným slovníkem?
    13.2.2009 11:01 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    U čeho se budeš cítit lít jestli to udělá někdo za tebe ,nebo jestli si vše uděláš s v lastními lidmi a naučíš se víc?
    Ilfirin avatar 13.2.2009 11:17 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Takže nejdřív nekolik let budete dělat slovník a pak za pár dní aplikaci?
    13.2.2009 11:20 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    NE. První aplikaci a do toho se budou vkládat postupně slovíčka
    13.2.2009 11:26 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    a tu dobu několik let je příliš mnoho stačí když mi dobrovolníci pošlou nejakou formou slovicka if("pes"==s) {cout<<"dog";}
    13.2.2009 11:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Heh, to chceš mít jako databázi slov zadrátovanou ve zdrojácích aplikace? LOL!!!
    13.2.2009 11:35 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    jsou slova jaký to bude mět vliv když to bude ve zdrojáku .
    qmtpdxn avatar 13.2.2009 11:42 qmtpdxn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Šíleně pomalé, velká binárka a kdyby to bylo napsáno touhle formou, nechci ani domýšlet, jak by vypadal zbytek. Kdyby měl počítač ruce, tak by Tě za to propleskal.
    13.2.2009 11:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    No šíleně pomalé není závislé na tom jestli to bude nebo nebude přímo ve zdrojáku, ale taková implementace bude šílenépomalá :D
    qmtpdxn avatar 13.2.2009 11:54 qmtpdxn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    K té implementaci máš pravdu - šileně pomalé i magorizující. Zajímal by mě systém verzování :] A jsem si jist, že by se to projevilo i na pomalosti aplikace, být to přímo ve zdrojáku. (na mém mazlovi PII by se to projevilo značně)
    13.2.2009 11:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Jestli jsi ještě v životě nic nenaprogramoval, tak prosím. První programy jsou stejně obvykle nepoužitelné.

    Pokud už máš něco za sebou, tak doporučuju trochu přemýšlet a hledat. Narvat to do ifů opravdu není moc dobrý nápad. :-) Kdyby se měly statisíce záznamů ve slovnících procházet v lineárním čase, asi by všichni dodnes používali ty tištěné.
    13.2.2009 14:18 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Trie na toto bude asi zbytezne prostorove narocna. Vzhledem k tomu, slovnik staci generovat jednou (autorem), zda se mi idealni pouziti hashe.

    13.2.2009 14:29 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Zbytečně náročná by pravděpodobně byla, ale nepředpokládám, že by někdo opravdu věřil tomu, že z tohoto projektu něco někdy bude. :-) A při programování trie by se aspoň něco naučil (to u hashování taky, ale trie mi přijde jako větší zábava).
    13.2.2009 15:24 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Na tak malý objem dat dnes stačí obyčejné "grepování."

    13.2.2009 16:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Grep je poháněn deterministickým konečným automatem, to už by bylo efektivnější si napsat nějaký vlastní, přiohnutý potřebám vyhledávání ve slovníku. Potřebuju hledat slova maximálně tak podle jejich prefixu, všelijaké šílené regexpy, které grep převádí před samotným hledáním na konečný automat, by všechno akorát zpomalovaly.
    13.2.2009 16:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    No... při délce databáze kterou můžeme předpokládat (řádově stovky záznamů :-) ) je to stejně celkem jedno :D
    13.2.2009 16:58 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Tak to každopádně (i ty stovky budou trochu moc). :-) Já mluvil o čemkoli aspoň trochu serióznějším. :-)
    13.2.2009 17:38 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Nemyslel jsem konkrétně grep. Já to dělám (v jedné velmi jednoduché GTK aplikaci a také v jedné jednoduché webové aplikaci určené zejména pro mou potřebu) tak, že všechna data načtu do paměti a vytvořím k nim "normalizované" tvary (písmena převedena na malá, zbavení se diakritiky) a teprve ty prohledávám, jeden záznam po druhém. Nad daty ze zcu.slovnik.cz je to rychlé až dost. V tomto případě jsou trie nebo jakékoliv hashe podle mě prostě tak na parádu nebo kvůli zápočtu, ne nutnost.

    13.2.2009 19:54 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Nemyslim si.

    Pokud program spoustite na nasich XGHz strojich, tak rozdil asi skutecne nepoznate.

    Zaroven tim ale vylucujete pouziti programu pro jine ucely, napr. jako backend pro jiny program, ktery ma dost mozna jine naroky nez uzivatel (cti, vysledky dokaze zpracovat tak rychle, jak jej vraci backend).

    13.2.2009 11:54 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    No, veď som práve poslal pár desaťtisíc slovíčok (linku, lebo celú databázu by bol problém priložiť)... môžem to skonvertovať na ľubovoľný formát, ak je CSV taký problém. Myslím, že by to bol veľmi slušný štart na začiatok.
    13.2.2009 14:29 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    ok já se jen ptal co jak by se to projevilo ve zdrojaku byl to jen prvni napad rozhodne si to promyslim
    13.2.2009 15:22 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    trochu OT ale ten vyraz v podmince je opacne, bude to tak vubec fungovat?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2009 15:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Teď jsem to zkoušel a fakt to funguje. o_o
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2009 18:57 sheery
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    A nepřevádí si C++ automaticky ten "pes" na hodnotu ... tedy jelikož to není null tak na true a tu pak porovná se stringem (který také převede na true)? Já myslel že C++ sice narozdíl od C má stringy .. ale že takhle nějak implicitně o-uvozovkované údaje na String nepřevádí ...

    13.2.2009 20:19 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Proč by to nemělo fungovat?
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2009 21:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    C++ jsem viděl jen z rychlíku, ale připadalo mi to asi tak absurdní, jako kdybych chtěl psát přiřazení opačně...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2009 19:56 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    OMG, poradi operandu je u operatoru rovnosti irelevantni.

    13.2.2009 11:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A co vám brání na tom slovníku participovat?
    13.2.2009 11:20 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    V žádném případě tě od ničeho nechci zrazovat, jen bych si to být tebou všechno ještě promyslel. Já osobně si moc nedokážu představit, kolik s tím bude práce a jaké by byla šance, že kdybych něco takového začal, tak bych to dokončil. Už jen z těchto důvodů bych se do toho asi nepustil. To už bych spíš začal spolupracovat na zmíněném existujícím slovníku. Ale v ničem ti bránit nemůžu a ani nechci:)
    13.2.2009 11:23 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    tak složité to není jen sehnat spíš lidi co budou vkládat slovíčka to j vše asi
    13.2.2009 11:25 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    No, to je dost složité, proč by to dělali, když už existuje mnohem větší a známější slovník?
    Zdenek.Z avatar 13.2.2009 11:55 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Tak, proč mít jeden slovník s rozsáhlou databází (a k němu případně víc rozhraní, pokud by nebyl jednotný názor na UI), když jich můžeme mít 5 nepoužitelných. Super přístup.
    Ilfirin avatar 13.2.2009 12:01 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A co vám na tom přístupu nezdá? Kouknětě na Linuxové distribuce ;-), ta svobodaaa.
    13.2.2009 12:05 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Ony linuxové distribuce nesdílejí ve velké míře sourcebase?
    Zdenek.Z avatar 13.2.2009 12:10 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Jo, to taky. Každé distro si přece nepíše vlastní kernel, gnu nástroje, shell, grafický server a desktop environment.
    Zdenek.Z avatar 13.2.2009 12:08 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Tak samozřejmě, pokud má někdo jiné představy, než autoři těch ostatních, tak to chápu. Ale pokud nemám _důvod_ dělat věci jinak, tak je to zbytečné tříštění úsilí. Samozřejmě, nikomu to zakazovat nechci, ale dělat slovník, prostě jen z trucu, že chci mít vlastní, to mi přijde jako mrhání časem. Pokud si tím chce jen procvičit angličtinu, tak ať radši přeloží nějaký článek Wikipedie nebo se přidá k překladatelskému týmu nějakého programu/distribuce. Zvlášť pokud z toho bude další one-man (případně two/three-men) show.
    13.2.2009 12:57 Petr Prášek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Ahoj, nechci te odrazovat, ale nasbirat slovicka je beh na hodne dlouhou trat. U zmineneho slovniku, ktery ma dnes hodne pres 100 tisic prekladu, to trvalo nekolik let. Je pravda, ze desitky lidi prispeli 1,2-10 preklady. To je hezke, ale hlavni praci odvedlo nekolik malo nadsencu a blaznu. Jestli chces pomoci, tak se opravdu spise pridej k rozbehnutemu projektu. Zdar

    Jiří Němec avatar 13.2.2009 17:41 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Můj zápočtový program do algoritmů v C++ slovniQ využívá tahle slovníková data.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    13.2.2009 11:25 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Pro desktop existuje stardict, pouziva data z linku vyse. Stardict ma vcelku hrozne uzivatelske rozhrani a nevim, jak je o nej starano, pokud by se na nem nekdo chtel podilet, bylo by to super.
    13.2.2009 11:27 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    jj já chci i widláckou verzi
    13.2.2009 11:40 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    hikikomori82 avatar 13.2.2009 11:41 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Stardict je aj pre windows aj pre linux

    13.2.2009 16:27 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Tak tu tvou uzasnost napis v tcl/tk. Budes mit win+lin verzi jednim vrzem + vynalozis celkem malo casu na udelani gui.
    saly avatar 13.2.2009 11:38 saly | skóre: 22 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Práce zbytečná, imho. Když už, tak vytunit StarDict / QStardict. Databáze slovíček taky je a docela slušná. Ve škole mi naprosto dostačuje :-)

    hikikomori82 avatar 13.2.2009 11:45 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Tu mas moj prispevok, je to v CSV formate"

    pointless;zbytečný

    work;práce

    ty;you

    kretén;asshole

    Michal Fecko avatar 13.2.2009 11:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Len ho nechaj, nech sa trapi, aspon nebude vypisovat blogy ale robit zbytocnu pracu, ktora mu bude zaberat cas. Ako ten trapny vtip: "Ako zabavit blondynku na dlhy cas. Zoberte papier a na obidve strany napiste "Otočiť..." - a je to..." Tak aj on s tym svojim "osuper napadom"...
    13.2.2009 11:54 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Ještě že si blogy Silenta neblokuju, byl by to fakt špatnej nápad... Jsou pod ním super diskuze!
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    13.2.2009 11:54 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    mate tam popletene poradi. pokud budete dodavat vstupni data v takove kvalite, slovnik bude stat opravdu za to))))
    saly avatar 13.2.2009 12:38 saly | skóre: 22 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    :-D

    13.2.2009 12:44 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Tohle bych prohlasil za diskuzni prispevek mesice....uz dlouho jsem se tak nenasmal...diky ;-)

    :-D

    In TUX we trust
    14.2.2009 01:33 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Tak nevím, mě to zase tak vtipné nepřijde. Kdyby tam bylo jen pointless a work, tak by to bylo parádní, ale za prvé se ti prohodilo pořadí (jak už někdo poznamenal) a především nevidím důvod, proč někoho urážet. Silent rozhodně nezačal nejlépe a jeho příspěvky nejsou kvalitní, ale kdybys mu zkusil poradit, co má zlepšit a říct mu, co dělá špatně, udělal bys imho líp.

    Na druhou stranu, ať si každý reaguje, jak je mu přirozené.
    Ilfirin avatar 14.2.2009 10:10 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Ty nevíš, že čím míň smířlivý (k jiným produktům) a uráživější (k jiným uživatelům) jsi, tím jsi zde větší drsňák a borec? :-(
    Fluttershy, yay! avatar 14.2.2009 10:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Aha a na to jsi přišel jak?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Ilfirin avatar 14.2.2009 18:25 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Tak že čtu diskuze, zkus to také.
    Fluttershy, yay! avatar 14.2.2009 18:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Já je čtu také (mimo těch pod zprávičkami a v poradnách), ale nic takového (mimo několika zvláštních případů) neregistruji.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Ilfirin avatar 14.2.2009 18:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A co ty oslavy nad nadáváním do kreténů jen pár příspěvků nad tímto?
    Fluttershy, yay! avatar 14.2.2009 18:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Každý vidí vulgarismus v něčem jiném. Podle mého to byl docela dobrý vtip, možná trošku drsnější, ale dobrý. Stejně tak znám spoustu lidí, kteří tvrdí, že by se neměly vysílat ty zvrácené a brutální filmy z produkce Monty Python.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Ilfirin avatar 14.2.2009 21:26 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A co jsi vlastně chtěl? Potvrdit to, co jsem napsal? Na to stačilo "+1" a ani to nemuselo být.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 01:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A co jsi vlastně chtěl?

    Nesouhlasit s tebou.

    Potvrdit to, co jsem napsal? Na to stačilo "+1" a ani to nemuselo být.

    Pán ráčí být Mirek Dušín se zakrnělým smyslem pro humor?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Ilfirin avatar 15.2.2009 11:48 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Dobrá, můj smysl pro humor je zřejmě zakrněn.
    Ale tvůj fugnuje perfektně, takže když ti od teď budu říkat kreténe, nejen že tě to nebude urážet, ale dokonce se tomu pokaždé zasměješ a řekneš si jak jsem vtipný? No, tak to beru ;-).
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 13:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Když tak učiníš vtipně, proč ne... když tak ale učiníš takovým způsobem, že to vtipné nebude, pak teda ne-e.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Ilfirin avatar 15.2.2009 15:16 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Oslovení "kreténe" není vtipné v žádném případě. Ani v tomhle, ani v tom nahoře.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 16:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Jak myslíš. Já myslím, že i toto oslovení lze použít vtipně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 13.2.2009 13:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Uz mame stardict a qstardict, proc dalsi slovnik?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2009 13:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    A SDCV. A chtělo by to ještě port StarDictu do KDE4 a J2ME. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2009 13:46 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    hle nechceš radši programit CAD? :-) bylo by to přínosnější. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2009 13:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    LOL
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 13.2.2009 14:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Jen ho zaukolouj a nezbyde mu na psani blogu cas ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.2.2009 14:42 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    hehe asi se fakt přidám k rozběhnetému projektu ...protože tych slovíšek je nezpočetně .. byl to jen můj hloupý nápad ..VYŘEŠENO
    13.2.2009 19:30 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Napřed se nauč programovat. Až tě definitivně přejdou nápady typu napsat slovíčka do zdrojáku, pak se zkus někam přidat.

    13.2.2009 15:18 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    !!! FACEBOOK !!!

    BTW, rozhodne nam sem nepis, az te napadne se jit na zachod vys..t nebo vych..t.
    13.2.2009 15:21 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    to přoč bych ti tu to psat? tohle vypadalo zajímavě tak jsem to napsal
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2009 15:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    Po tom všem, co jsi tu za krátký časový úsek vypotil, bych se vůbec, ale vůbec nedivil. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2009 19:29 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Tohle nevypadá zajímavě.

    13.2.2009 15:27 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Prosím tě, až doděláš ten slovník, mohl bys pak udělat webový prohlížeč? Jsem totiž zvědavý na ten nový internet, který kvůli tomu prohlížeči vytvoříš :-)

    Pojem "Not invented here" tímto dostává zcela nový význam :-)

    13.2.2009 17:37 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Me vzdycky prekvapuje, ze prvni, co takovyhle clovek udela je, ze zacne shanet lidi, kteri by ho de facto udelali za nej.

    13.2.2009 18:35 asdasd | skóre: 4 | blog: O_Vsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    ja jsem neshanel lidi co by to udelalizame jen pomohli se slovickama
    13.2.2009 18:46 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    ... a s pravopisem.

    Michal Fecko avatar 13.2.2009 18:51 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník
    ok tak ti s jednym pomozem...
    13.2.2009 20:01 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    A kolik jsi toho sam uz napsal?

    13.2.2009 19:52 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj -Slovník

    Vynikající nápad ! Jen bych to dotáh a využil již existujících slov z databáze(nejlépe webové), ty by se při dotazu stahovali. Samozřejmost by byla stáhnout celý obsah aktuální verze slovníku a moct to používat offline. Pro dobrovolníky by byla možnost přidávání nových slov do webové databáze(oba jazyky se vyvíjí a byla by zajištěna aktuálnost). Program by byl jak v textové verzi, tak pro GTK i QT. Možná bych to ještě dotách a umožnil zadávání celých vět, to by pomáhalo při kompletním překladu textu. Všechny slova by byly pod svobodnou licencí, celý program by měl duální licencování, které by umožnilo jeho fungování i v projektech s uzavřeným kódem. PS: Už máš jméno? navrhoval bych něco jako Silovník (Silent a slovník ) nebo Sislovník . 

     

    Všiml jsem si, že se s každým příspěvkem zlepšuješ, jednou to dotáhneš daleko. Lidi už maj na výběr nečíst tvuj blog, protože se jim nezobrazuje na výpisu celej záisek, ale jen nadpis. 

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.