abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.6. 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.6. 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    21.7.2010 01:16 | Tři oříšky pro popeláka | poslední úprava: 21.7.2010 01:17

    O tohle jsem se musel podělit, objevil jsem staré instruktážní video k Windows 95. Tento systém je tak pokročilý, že dokonce můžete obnovit soubory, které jste smazali! To celé je doprovozenou dokonalými vtipy Jennifer a Matthewa :-) Jo, kde bychom bez této společnosti byli :)

    http://www.youtube.com/watch?v=1GWQgb015Lc&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=RPcqz3pXQ-w&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=mrq0HQrYN6A&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=S0_oj-VBW3c&feature=player_embedded

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.7.2010 06:57 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Bez této společnosti bysme všichni byli v prdeli. Což není myšleno jako vtip.
    21.7.2010 10:28 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Kdyby tu tato společnost nebyla, vůbec nic by se nestalo. Byly by tu jiné. Možná by tu nebyla taková "smrková" monokultura, společnosti by soupeřily v ostrém konkurenčním boji, dodávaly kvalitní systémy a software a tyto by mezi sebou komunikovaly na základě otevřených standardů. Nebo by si nevybíravou obchodní politikou a tlakem na výrobce HW vybudoval monopol někdo jiný. Nic víc, nic míň by se nestalo.
    21.7.2010 11:17 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Kecy pindy. Jistě, kdyby tu nebyl Microsoft, byl by s velkou pravděpodobností někdo jiný. To bysme se ale pak ptali, co by bylo kdyby tu ten někdo jiný nebyl... To že jsi zaujatý proti této společnosti neznamená, že ji můžeš upřít to, co dokázala. Tedy hlavně dostat počítač skoro do každé domácnosti.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 11:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Tedy hlavně dostat počítač skoro do každé domácnosti.
    To ale naprosto není jejich zásluha. Obyčejní lidé si nezačali kupovat počítače jen proto, že na nich byl zrovna Windows.
    21.7.2010 11:34 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    +1
    21.7.2010 12:41 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    A proč je tedy začali kupovat když ne proto, že na nich byl konečně (na tu dobu) použitelný a uživatelsky příjemný OS? Je mi teď jedno, jestli nápad ukradli Applu nebo ne, jde o to, že oni s tím prorazili...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 13:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Řekl bych, že je naprosto jasné, že nebýt této firmy, tak by v danou dobu prorazila s uživatelsky příjemným OS jiná firma. MS je ten poslední, kdo by kdy řídil nějaký rozvoj či inovaci. Je to jako tvrdit, že kdyby Volta nevynalezl baterii, tak jsme bez baterií.
    Max avatar 21.7.2010 14:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Kvůli ceně, monitoru aj. věcem ;-). V té době totiž přišel nějaký pan Woz a nějaký pan Jobs. Ten pan Woz vyvinul desku, která na sobě měla polovinu čipů oproti komerečním PC, který byly strašně drahý. Nu a jelikož byla tak pěkně optimalizována (polovina čipů oproti konkurenci, to je značně znát), tak byla i o dost levnější. Dalším důvodem pak bylo, že ten pan Woz si řekl, proč by měl čumět na nějaký diody a číst z nich výstup z PC, když existuje monitor. Pak ten pan Woz ještě potřeboval něco, co všechny komponenty ziinicializuje a bude se to starat o to, aby to bylo živý. Nu a tak přidal do PC další čip a naprogramoval něco jako bios. Poté už jen potřeboval něco, pod čím by jednoduše spouštěl všechny možné programy. A jelikož tenkrát letět na komerčních PC basic a nějaký pan Gates napsal basic pro jednu platformu, tak si pan Woz řekl, že si také napíše Basic, který bude kompatibilní s těmi ostatními, aby jeho počítač byl schopen spouštět programy již vyvinuté.
    Tímto začla sláva Apple I. Poté nastoupil kultovní stroj Apple II. Nu a pak začli ostatní firmy kopírovat (buď kompletně, nebo částečně) Apple II a distribuovat to jako vlastní PC. A tím se to rozjelo mezi obyčejné lidi ;-). Tím, že nemuseli čumět na panel se žárovkama, ale na monitor, tím, že to bylo levné, tím, že to fungovalo a bylo to přístupné.
    Celkem toho je na nějakou tu knížku, aby se do toho člověk aspoň z části dostal. Hlavní je, že by jsi neměl sebejistě krafat o něčem, o čem zjevně nemáš moc tucha ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 21.7.2010 14:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jinak, pan Woz ty PC, jestli se tomu tak dá říkat, nechtěl prodávat, ale nějaký pan Jobs, mladší kluk a velký kamarád, v tom viděl potenciál a rozjel velké kšefty, prezentace atd.
    Dalším důvodem, proč se PC mohly rozšířit asi bylo, že ten pan Woz si řekl, že zkusí udělat hru v tom PC. Tenkrát totiž veškeré hry byly plně hardwarové. To znamená, že pokud jsi chtěl změnit třeba barvu pozadí, musel jsi napájet na desku jinou část obvodu. Když udělal první hru v basicu, žasnul, jak je to jednoduché, jak se dají v okamžiku měnit barvy atd. a předpověděl, že toto je budoucnost.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 21.7.2010 19:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jasně. A Altair 8800 je asi nějaká sprostá nadávka. Když už jsme teda v té éře před 8-bity. Rozhodně se mi teda vybaví dřív než Apple I.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 19:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Bez MS by tam jen seděl a blikal :-D.
    Grunt avatar 21.7.2010 19:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jakože ten BASIC byl napsán z čistého vzduchu? Já tam teda vidím něco jiného než vzduch. A BASIC byl zpříjemněním, rozhodně ne nutnost a někdy dokonce spíš obtíž. Jen se nedá upřít tomu malému brýlatému zmetkovi, že vždycky věděl kolem koho se potulovat v ten správný čas (či spíš bych to viděl na štěstí).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 19:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    To jsem jen parafrázoval větu z filmu Piráti ze Silicon valley:
    Right now it just sits there and blinks.
    kterou říká tuším, že Allen :-D.
    Grunt avatar 21.7.2010 20:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Aha.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 21.7.2010 20:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jasně, Altair byla pěkná záležitost. Byl před Applem i po Applu. Jenomže cena byla oproti Applu někde jinde a tak si ho nemohl každý dovolit, nehledě nato, že možnosti měl také někde jinde.
    Já myslel, že se bavíme o tom, co zapříčínilo / pomohlo masovému rozšíření PC. Já si myslím, že největší zásluhu má právě Apple I. a hlavně II. Psát tady o celé éře a historii nehodlám, jak už jsem řekl, je to na knížku a né na dva sloupečky.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 21.7.2010 20:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jenomže cena byla oproti Applu někde jinde a tak si ho nemohl každý dovolit
    ?
    nehledě nato, že možnosti měl také někde jinde.
    Zas takový rozdíl to IMHO nebyl.
    Já myslel, že se bavíme o tom, co zapříčínilo / pomohlo masovému rozšíření PC.
    Vždyť jo. A já se jen snažím poukázat na to, že Apple v tom nebyl sám. Ba co víc bych se ho rozhodně neodvážil považovat za místo velkého třesku a dokonce si troufnu tvrdit, že tak nic závažného v designu dnešních osobních počítačů by jeho neexistence neovlivnila.
    Já si myslím, že největší zásluhu má právě Apple I. a hlavně II.
    Vida. Zdá se každý máme jiný názor.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.7.2010 20:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    v designu
    Chyba. V designu dnešních PC by jeho neexistence ovlivnila asi hodně, ale to je asi tak všechno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 21.7.2010 21:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Ano, zdá se že ano. Já třeba "Altair 8800" nepovažuji za počítač pro lidi (např. už jen kvůli panelu s diodama - tzn. bez monitoru). Navíc v době, kdy se počítač nedostával k uživateli komplet, ale jako stavebnice.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vlastikroot avatar 21.7.2010 21:31 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Altair je bezva, teda jasne, musi se do nej nacpat graficka karta treba (malokomu staci LEDky :-D).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Samae1 avatar 21.7.2010 13:03 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Kupovali si je totiž pro vysokou použitelnost a nižší cenu. Na obojí měl Microsoft velký vliv.
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    Max avatar 21.7.2010 11:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    To je spíš zásluha Apple, resp. Woze a Jobse ;-). Další výrobci a MS se už pak jen přiživili na vlně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.7.2010 14:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Tipoval bych to na megakorporaci Apple. GNU by tu byl (vznikl v 80. letech). Linux by asi neexistoval protože 386 by se moc nerozšířila (záleží kdy by MS zkrachoval, teďka beru okolo roku 85). Možná by byl hotovej Hurd :-D a RMS by bojoval proti Jobsovi (pokud by nebyl vyhozen). Na druhou stranu by hw bylo dost dobrý (Apple používal PowerPC).
    21.7.2010 17:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Linux by asi neexistoval protože 386 by se moc nerozšířila

    Téhle implikaci moc nerozumím - proč by podle vás absence 80386 automaticky znemožnila vznik Linuxu? Stejně dobře si dokážu představit scénář, kdy by se změnilo jen to, že primární platforma by místo Intel 86 byla Motorola 68000 (nebo PowerPC, podle doby vzniku).

    21.7.2010 18:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jo s tím, že by mohl Linux vzniknout jako PowerPC souhlasím, tak by to mohlo být.

    Na tyhle architektury už ale bylo hafo jinejch OS, takže je možný, že by to Linuse moc nemotivovalo. Navíc Linux vznikl jako reakce na Minix (1987) a pokud by v 87 už byl majoritní třeba PowerPC, tak Tanenbaum se klidně mohl na x86 platformu vykašlat (když by to vypadalo, že nemá budoucnost) a tedy by nebyl ten podmět pro Linuse.

    Jinak v tomhle hádání imho normální logika nefunguje, spíš nějaká pravděpodobnostní funkce jako v kvantové mechanice :-D.
    21.7.2010 23:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jasně, možné je ledacos. Moje vize alternativního vesmíru vychází hlavně z přesvědčení, že ani Andrew Tannenbaum ani Linus Torvalds si nezvolili architekturu i386 proto, že by jim nějak učarovala svou technickou nadřazeností, ale prostě proto, že byla v té době nejdostupnější a nejrozšířenější a měla potenciál takovou nejen zůstat, ale spíš to postavení ještě prohloubit. Takže v alternativní realitě, kde by to postavení měla Motorola 68000 a posléze PowerPC, mi připadá celkem pravděpodobná varianta, že by oba zvolili právě tyto platformy. Na druhou stranu je ale klidně možné, že by v takové realitě Linus vůbec nešel studovat informatiku a skončil třeba jako manažer u Nokie. :-)
    21.7.2010 23:34 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jo plně souhlasím.
    Grunt avatar 21.7.2010 18:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    protože 386 by se moc nerozšířila
    Nezačal Intel se svojí kampaní Intel Inside, tak kolem roku 1994, kdy po žádných Windech 95 nebylo ještě ani památky? A i kdyby nezačal, tak na jednoznačnou budoucnost Intel 80386 by si spousta lidí vsadila i dřív (IMHO to začalo tak někdy v době Second Reality, tedy 1991).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 18:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Já psal, že ve světě, kde by Microsoft nebyl, popř zkrachoval před vydáním prvního MacIntoshe (volil jsem rok 85). 386 byla vydaná právě v roce 1985 a pokud by neexistovaly Win 3.1, tak by se klidně mohl rozšířit Mac.

    Jinak už po Win 3.1 měl imho MS budoucnost jistou.
    Grunt avatar 21.7.2010 18:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Já psal, že ve světě, kde by Microsoft nebyl, popř zkrachoval před vydáním prvního MacIntoshe (volil jsem rok 85). 386 byla vydaná právě v roce 1985 a pokud by neexistovaly Win 3.1, tak by se klidně mohl rozšířit Mac.
    Co to sem zas dorazilo za šílenou smečku Applistů? (to patří ještě Maxovi) Tak nějak jste úplně vynechali 10 let (jestli záměrně, to se jen můžeme dohadovat) zlaté éry 8-bitů alias ZX Spectrum, Atari, a Commodore 64. Jakkoliv nechci znevažovat dobře odvedenou práci Steva Wozniaka, tak na jabko bych určitě nevsadil a za první osobní počítač bych si ho také nedovolil označit. První masově rozšířené osobní počítače byly právě 8-bity (někdo si dokonce dovolil označit za průkopníka osobních počítačů Sira Sinclaira a k tomu bych se asi jen přidal i když je to dost odvážné). Zapomenutí fenomenu Amiga (amigo, proč neštěkáš?) radši zanedbávám úplně (a kdyby na přelomu osmdesátých let ne i386 a Pentia, Motorla 68k a nějaký pokračovatel určitě…ne nějaké Jabko).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 19:11 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Njn ale na 8bitu toho moc nenaprogramuješ, takovej Linux nepodporuje ani 286 defaultně (což je 16bit + 24bit adresy). Jinak jabko by prorazit mohlo, mělo 68k (stejně jako amiga). Ale jabko narozdíl od amigy mělo okolo 85 hodně financí, takže by buď prorazilo podobně jako MS a nebo by se trh vyvážil.

    Jinak pro zajímavost, kromě nějakýho consula byl první počítač se kterým jsem se setkal (asi tak v 5 třídě ZŠ ~ 98) právě MacIntosh. Amigu jsem v reálu stejně jako absolutní většinu 8bitů nikdy neviděl.
    Grunt avatar 21.7.2010 19:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Njn ale na 8bitu toho moc nenaprogramuješ
    To zní jako urážka.
    takovej Linux nepodporuje ani 286 defaultně (což je 16bit + 24bit adresy)
    ELKS.
    Jinak jabko by prorazit mohlo
    V roce kolik?
    Ale jabko narozdíl od amigy mělo okolo 85 hodně financí
    Kde je možné tuto informaci vyčíst?
    Jinak pro zajímavost, kromě nějakýho consula byl první počítač se kterým jsem se setkal (asi tak v 5 třídě ZŠ ~ 98) právě MacIntosh.
    Teď už by bylo dobré se jen zeptat ostatních.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 19:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    To zní jako urážka.
    No já vím, že Turingův stroj apod. ale vše co říkám, je to, že ti na 8bitu dojde pásek dřív než na 16/32/64 bitu. Přepsat třeba MySQL pro 8bit (16bit adresy +- nějaký to přepínání bank) by byl mazec :-D.
    ELKS.
    Aha sorry, asi mě vypadlo slovo defaultně. Ve vanille to nebude.
    V roce kolik?
    1984/85 když uvádělo prvního Maca a za předpokladu, že by Jobs nedělal blbosti jako dával Applí knowhow Microsoftu (nebo komukoliv jinýmu) prakticky zadara.
    Kde je možné tuto informaci vyčíst?
    The Macintosh was introduced by the now famous US$1.5 million television commercial a The first model appeared in 1985
    Teď už by bylo dobré se jen zeptat ostatních.
    Jj souhlasím, statistika to vyžaduje :-D.
    Grunt avatar 21.7.2010 20:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    No já vím, že Turingův stroj apod. ale vše co říkám, je to, že ti na 8bitu dojde pásek dřív než na 16/32/64 bitu.
    Nejde o Turingáč. Pokud mám linkovat na nějaký populární článek z současnosti, tak třeba tento. To není nic jiného než 8-biťák. Zilog samotný žije dodnes a programátoři (v dnešní době by se takový člověk spíš honosil titulem hacker…o hackerech z té doby radši ani nemluvím) z té doby by určitě také nesouhlasili.
    Aha sorry, asi mě vypadlo slovo defaultně.
    Ve vanille toho není spousta a přesto jde Linuxové jádro nacpat do různých zajímavých míst. Viz třeba uClinux nebo třeba OpenWRT. Proto vanillu neberu jako etalon (hlavně protože forkování je jedna z předností svobodného softwaru). Všeho-všudy, na začátku též v defaultu nebylo u Linuxu nic jiného než i386 a přesto už i thedy fungoval na spoustě jiných platforem.
    Jj souhlasím, statistika to vyžaduje
    Nejde o statistiku, ale předpokládám, že zdejší většina určitě nezačínala na Macintoshích a bude to spíš rarita.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 20:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Schválně zda by na tom Arduinu jel ten kompilátor, aby si mohl kompilovat programy sám na sebe ;-). AVR je samozřejmě užitečný, ale jako osobní počítač bych ho dneska nepoužíval ani já (nestačil by).

    Ale jo, akorát bych tyhle věci programoval buď v assembleru nebo v céčku bez OS, každej bajt je drahej a pokud bych chtěl víc bajtů, tak si koupím nějakej 32bit microchip.

    Jo to je otázka do publika.

    Jinak ono ani tak nejde platformu, ale o procesor a ten měla Amiga i Apple aspoň chvíli stejnej. To, že jsem si vůbec nevzpomněl na Amigu, je právě tím, že jsem se s ní nikdy nesetkal a 1984 Mac reklama tomu taky moc nepomohla.
    Grunt avatar 21.7.2010 20:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jo už jsem to asi pochopil. Ty to bereš na bity. Tak pod pojmem následovník jsem si samozřejmě nepředstavil nějaký 8-bit nebo 16-bitový procesor, ale něco vhodného jako třeba druhou generaci m68k(které už byly plně 32-bitové), nějaký ARM, Sparc, cokoliv. Když to tak vezmu, tak cokoliv by bylo lepší než současná situace.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 21:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Já to beru na výkonnost, všechny 8/16/32 byly víceméně založeny na jednoduché sběrnici, takže čím vyšší šířka sběrnice, tím vyšší výkon. A na osobní počítač přestal 8bit stačit tak okolo 1990 + setrvačnost směrem na východ. Taková 486/66 stačí s OS stěží na mp3.
    Grunt avatar 21.7.2010 23:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Já to beru na výkonnost, všechny 8/16/32 byly víceméně založeny na jednoduché sběrnici, takže čím vyšší šířka sběrnice, tím vyšší výkon.
    Já furt nechápu co se mi to tady snažíš vnutit?
    A na osobní počítač přestal 8bit stačit tak okolo 1990
    Amiga přišla kolem roku 1985 a už i tehdy existovaly osobní počítače lepší tehdejší běžné 8-bity, takže to IMHO začalo už mnohem dřív. A záleží jak definuješ přestat stačit.
    Taková 486/66 stačí s OS stěží na mp3.
    No, nějakou optimalizovanou verzi kodeku by to možná dalo (nevím proč, ale furt mám v hlavě takt kolem 60 nebo 70Mhz u nějakého MP3 přehrávače, ale bůh ví čeho to byl takt), nicméně Layer III je krám. Layer II by to dalo určitě (bez pulseaudia) a možná i Vorbis nebo Musicam.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 23:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    No já už pomalu taky ne, už jsem se v tom ztratil :-D. Ale myslím, že s 8-bity jsi začal ty. Já tvrdím, že žádná architektura 8-bit by se od kritickýho času (+-1990) dál nešířila. Tedy 8080, Z80, MOS6502 by pro osobní počítače vymřely, stejně jako v naší linii historie.

    Amigu ti neberu, v 85 měla 68k tedy 32bit.

    Možná 486/50, ale asi s nějakým starším jádrem.

    P.S. Nicméně teďka mě došlo, zda když by neexistoval MS, tak jestli by platil Gatesův zákon :-D.
    kotyz avatar 22.7.2010 03:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Motorola 68000 nebyla plne 32bitova, to az ty vyssi (68020, 68030, ...) modely ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.7.2010 11:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    O vnitřku se jako 32bit mluvit dá. Užší sběrnice se tehdy dělaly normálně třeba 386SX nebo slabší verze 486 třeba od IBM (měl jsem jednu, co byla SMD jako 386SX, ale měla jen 24 drátů pro adresu).
    Grunt avatar 22.7.2010 15:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Tak si ještě jednou pro jistotu zopakujme inkriminovanou větu:
    a kdyby na přelomu osmdesátých let ne i386 a Pentia, Motorla 68k a nějaký pokračovatel určitě
    Nechápu jak si z pokračovatele m68k nebo pokračovatele přišel na 8-bit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2010 19:03 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Imho to bylo kvůli týhle větě:
    (a kdyby na přelomu osmdesátých let ne i386 a Pentia, Motorla 68k a nějaký pokračovatel určitě…ne nějaké "Jabko")
    Nějak jsem nepochopil proč ne nějaké jabko (když mělo v sobě 68k a pak powerpc), tak jsem tu větu přeskočil a reagoval jsem na předchozí :-D. Což dále dává smysl, protože 8bity na "PC" neměly do budoucna místo.
    Grunt avatar 22.7.2010 19:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Pravda. Melu dohromady jabka a hrušky. Resp. jabka a procesory.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.7.2010 23:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    IMHO hlavní důvod, proč byl Linux od začátku napsán až pro procesory od 80386 výš, není šířka sběrnic, velikost slov ani různé další vymoženosti, ale především podpora stránkování paměti. Už 80286 sice totiž měla protected mode a systém ochran, ale virtuální paměť šlo realizovat pouze na úrovni segmentů, což bylo značně nepraktické. Na 80386 je to díky stránkovací jednotce podstatně jednodušší a efektivnější.
    21.7.2010 23:40 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    No ale zase současné jádro umí i nonMMU mód (ještě, že dneska se MMU strká skoro všude :-D). V linuxu stejně není MMU příliš potřeba, pár funkcí s aritmetickými operacemi s adresou úkol splní.
    22.7.2010 00:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Ona je dnes hlavně trochu jiná situace než tehdy. Dneska mám swap v podstatě jen kvůli uspávání na disk, ale vzpomínám si, že jednou jsem si musel dočasně vyrobit swapfile, protože na překlad nějakého projektu mých 8 MB fyzické paměti a 16 MB swap partition prostě nestačilo.
    22.7.2010 04:26 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Žádnej Apple, prorazilo by to, co by bylo na pécéčkách místo Microsoftu. U macintoshů neexistoval Compaq :)
    22.7.2010 20:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Nj, jenže co na pécéčkách bylo místo Microsoftu v roce 1985?
    22.7.2010 22:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Kdybyste posečkal ještě dva roky, tak třeba OS/2.
    22.7.2010 23:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    21.7.2010 18:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    (Apple používal PowerPC)
    Případně Motorolu :-).
    kotyz avatar 21.7.2010 19:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    ty nejstarsi 8bit jeste mos 6502 ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Samae1 avatar 21.7.2010 13:11 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Ano, nic by se nestalo. Byli by tu společnosti, které by trh dále tříštily a počítače by se nerozšířili. Bylo by zde spoustu nekompatibilních platforem s nízkým výkonem a byl by problém vyvíjet pro všechny. Společnosti by spolu nekomunikovali, pouze by kopírovali jedna od druhé a snažili se optimalizovat software, protože díky nekompatibilitě by se vývoj HW téměř zastavil. Ten kdo by získal monopol by tlačil cenu nahoru. A Linus by nikdy neměl 80386, protože Intel se na malém trhu dostatečně neprosadil a nezískal finance. Nic víc by se nestalo.
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 13:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    To je absurdní kec. Na trhu se přece dominantní síla objevila i ve skutečnosti a jak to bylo dál, to dobře víme. Jestli by to byl Intel nebo někdo jiný, to už nic nezmění.

    Snažíte se vytvořit dojem, že bez Microsoftu by přestaly platit zákony trhu, a zároveň v podstatě popisujete skutečnou situaci (Společnosti by spolu nekomunikovali, pouze by kopírovali jedna od druhé) a ještě si protiřečíte: Bylo by zde spoustu nekompatibilních platforem s nízkým výkonem a byl by problém vyvíjet pro všechny. versus Ten kdo by získal monopol by tlačil cenu nahoru.

    Přitom je jasné, že za vlády monopolu nemůže být spousta nekompatibilních platforem
    21.7.2010 08:49 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    V roku 1995 nebolo ani KDE ani GNOME. Subory sa dali hadzat do kosa akurat tak na Macu. A mozno na OS/2, ktory tiez robil MS.
    vain avatar 21.7.2010 09:19 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jn, až Microsoft vymyslel tuto nepostradatelnou a užitečnou složku, kterou jsem tedy snad v životě nepoužil =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    21.7.2010 13:45 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    aktovka bola najsamlepsia. dodnes nechapem naco bola a ako sa pouzivala :-D
    21.7.2010 14:43 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    Tak to jsem dva, když jednou něco MS vynlezne sám, nikdo neví, so s tím :-)

    Marek Bernát avatar 21.7.2010 15:00 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    Mám pocit, že nielen MS. *cough*Nepomuk*cough* :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    21.7.2010 15:41 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    Mně by se ten nápad líbil, ty tagy jsou dobrej nápad, dost často bych chtěl mít věci pod vícero složkama. Ale, že Nepomuku nestačí ani 3GB RAM a 2GHz dvoujádro, je dost i na mě....:-)

    Marek Bernát avatar 21.7.2010 15:43 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    Nápad sa páči aj mne. Realizácia už menej :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    21.7.2010 09:45 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    OS/2 vyvíjelo IBM, M$ s nimi na něčem spolupracoval, potom z toho něco vykradl a odešel... Nebo se pletu?
    22.7.2010 04:22 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Pleteš, myslím.
    22.7.2010 06:28 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    21.7.2010 09:56 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Pokud si pamatuji, koš měl i Workbench...
    21.7.2010 10:09 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    a na Atari a Amize, mozna Acornu atd. nic prelomoveho
    21.7.2010 11:21 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    OS/2 tvořilo IBM ... a technologii os/2 nakonec ms pouzil na WinNT....(spolupracoval na prvních verzích)

    koš měly graficke OS uz delší dobu , v případě Win9x nepřišel mrkvosoft s ničim novym , jen okopiroval spoustu věcí odjinud a to mnohdy špatně .....

    viz Amiga , AtariST , Mac... , OS2/warp ...
    USE="-gnome -kde";turris
    21.7.2010 11:23 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    a spousta komerčních unixu ... Solaris , Irix, atd ...
    USE="-gnome -kde";turris
    21.7.2010 11:28 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Hahaha. Amiga 1985
    frEon avatar 21.7.2010 16:02 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    blbost, mam na jednom ze svych sgi indy irix 5.3 z roku 93 a kos tam normalne je, akorat se menuje dumpster.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    21.7.2010 12:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Nebýt Microsoftu a hlavně Windows, které úplně sebrali IT přitažlivost, třeba bych neutekl od počítačů k přírodopisu. Známej z Holandska mi jako klukovi ca v roce 1994 cpal: "Nauč se Unix, hlavně se nauč Unix". Jenže nebyla příležitost a školství mi úspěšně tajilo existenci svobodných systémů. No beztak jsem neměl možnost mít vlastní počítač... Takže bez Micorosftu, nevím kde bych dneska byl, ale nejspíš trochu jinde.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Samae1 avatar 21.7.2010 13:17 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Kolik lidí vlastnilo v roce 1994 počítač? A Microsoft to s Unixem taky zkoušel, ale nebylo to výnosné...
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    21.7.2010 13:27 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Nevím, ale naše rodina měla 386 33 MHz. Na základce bylo několik 486, a byla to vesnická malotřídka. Plno spolužáků taky mělo doma PC a všelijaký Atari, Amigy a Commodory. Rozhodně jsem v tý době neměl pocit, že by počítač byl nějakou vzácností.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kotyz avatar 21.7.2010 13:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    na gymplu kam sem chodil strasili 486 jeste v roce 2003 :-D jestlipak tam maji jeste tu netwarovskou sit? (asi ne, protoze uz tam nebude nikdo kdo by tomu rozumel) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.7.2010 14:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    U nás ještě v 2004 :-D (ani neměla disky).
    21.7.2010 18:51 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Na elektro prumce 2010 :-). Ale je to mašinka s nějakým dosáckým osciloskopem či co, když jsem tu apku zavřel, byly tam právě 95tky :). A dělá se s tím jen jedno měření. Takže pro takové využití asi ideální. Jinak apka tuším běžela z diskety.
    Baník pyčo!
    21.7.2010 19:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Nojo vlastně tak mě napadá, že soustruh řízený 486 za x100kKč na průmce asi do šrotu nehoděj :-D. Ale ten už má disky :-D.
    21.7.2010 16:14 Nippler
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Cakal som nieco krajsie :-P
    vain avatar 21.7.2010 17:09 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Jo, já ty její bradavky taky žeru ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    21.7.2010 17:13 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    Panečku, to jsou technologie, p(r)o(z)krok nezastavíš :-)

    houska avatar 22.7.2010 15:32 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    kurvaaaa draaat, amiga vidis to?
    23.7.2010 23:24 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS

    Já bych řekl, že vidí a sliny mu zkratovaly klávesnici :-) Přeci jenom ty voděodolné mají svou výhodu :-)

    Grunt avatar 21.7.2010 17:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Zas?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.7.2010 17:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    Aha. To jsem tu zbyl jediný co ještě pamatuje Where do you want to go today??, Weezers, Good times a Hoover?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    lucorp avatar 21.7.2010 19:23 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M. Perry a J. Aniston prezentují nejnovější technologie MS
    hover si pamatam, a tiez How do you want to crash today?
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.