abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    22.5. 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    21.5. 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 517 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Blog ke změně vlastníků

    21.10.2010 15:44 | Přečteno: 1674×

    Zaujala mne diskuse pod oznámením o změně vlastníka Abíčka, tedy jen některá její čast a zároveň mě zaujala diskuse pod některými mými blogy. Z toho důvodu píši tento blog.

    Některé komentáře vyjadřovaly jistou pochybnost o schopnosti a samostatnosti nových vlastníků portálu ABClinuxu. Údajně jsou mladí a Luboš ještě studuje. Což o to z mládí. Mládí je nemoc, které ze se většina lidí velmi rychle uzdraví. Jinak podnikání v téhle oblasti asi vyžaduje jistou míru odvahy a drzosti. Dále mě zaujaly požadavky, na sdělování obchodních ujednání, vlastnickou strukturu, případně finanční náklady. Což si myslím, že ze strany tázajících se je většinou bud mladická nezralost a nezkušenost. Nebo určitá naivita daná představou, že ABClinuxu je komunitní vlastnictví a majitelé jsou jen správci povinni se zodpovídat komunitě zájemců o Linux.

    Od začátku svého působení zde, mi bylo jasné, že jde sice o zajímavý projekt sloužící veřejnosti, ale rozhodně se nejedná o charitativní podnik, mající za úkol podpořit Linux jako takový. Majitel zakladatel měl jednoduše ideu, že onen portál, když už ho nebude přímo živit, bude alespoň schopný se financovat, plus malý zisk. jak říkám ač nekuřák. „Na cigára.” Vím že jsem kdysi dávno četl, že pan Literák abíčko prodal, protože ho dotoval ze svého. Neznám podmínky prodeje, neznám zaměstnaneckou strukturu, která zde vládla do odchodu Literáka ze Stickfishu. Neznám je a jsou mi celkem lhostejné. Abíčko není moje, abych se staral nadmíru. Doufám, že pan Literák na tom příliš neprodělal. Stejně tak doufám, že noví majitelé nebudou prodělávat. To by tomuto portálu ublížilo ze všeho nejvíc.

    Mnozí lidé si představují kapitalismus jako velké peníze točené velkými společnostmi. Což asi tak je. Já mám představu, že kapitalismus je kapitalismem, (z toho důvodu i úspěšným společenským uspořádáním) právě proto, že i malí vlastníci, točící malé peníze mají možnost točit ty malé peníze. . Jednoduše si vydělají na sebe, nemají zaměstnavatele, pouze zákazníka. Nemaje ekonomické vzdělání, používám selský rozum a selské počty. Mám za to, že nejdůležitější v kapitalismu mimo prodeje potencionálnímu zákazníkovi, jsou náklady na činnost. Pakliže náklady jsou nižší příjem, pak je podnikatel zřejmě úspěšný kapitalista. Rozmnožuje kapitál. Jde-li to bez úvěru, nemá-li dluhy, a po odečtení a zdanění má čistý zisk, pak se jedná o úspěch. Má-li takových malých činností několik a stačí příjmy pokrýt své osobní náklady a ještě dát stranou, investovat, pak osobně takového malého kapitalismu budu považovat za úspěšného.

    Mám klienta, který podniká v oblasti stavebnictví. Dělá rozpočtáře, jeho jediný náklad byl notebook a program pro jeho práci, na kterém zpracovává rozpočty pro jednotlivé zákazníky. Zdá se mi, že nouzí netrpí a podle jeho vyjádření veškerý kapitál má v hlavě. Což se mi zdá jako velmi důležitý faktor. Konečně informace jsou slušným druhem obchodu. Pracuje pro několik firem najednou, stejně jako má několik privátních klientů. Stejně podobně pracují třeba účetní. Někteří programátoři. Vydavatele knih a další. Lidé, kteří mají jistou strukturu spolupracovníků na volné noze, kteří poskytují jednorázové služby. Korektoři, grafici, tiskaři. Takových povolání je mnoho a jestli mohou fungovat na volné noze, pak jedině díky tomu, že existuje tržní hospodářství. Plus ten kapitalismus.

    Sám patřím k těm, kteří externě raději spolupracují s nějakou institucí jako je třeba ČT, než být jejím zaměstnancem. Mnohem raději bych spolupracoval s PL jako externí spolupracovník, než jako zaměstnanec. Byly doby, kdy jsem byl rád, že tam pracuji jako zaměstnanec, protože jsem měl pocit jistoty. Dnes mě už ta zaměstnanecká jistota nepřijde zas tak skvělá,ale zůstávám zatím na malý úvazek, protože pořád má ta spolupráce smysl. Pro mne má smysl. Nikoliv ovšem ten finanční.

    Zřejmě asi už došlo mnohým, že nejsem příznivcem lidí, kteří si dělají „starosti” s tím, kdo koupil abíčko a za jakých podmínek. Jestli je mladý, starý, bohatý či chudý. Sám za sebe jsem rád, že ho někdo koupil, že ho někdo chce provozovat a někdo chce na něm vydělat. Spíše bych se znepokojil, kdyby to měl být dobročinný projekt, závislý na libovůli jednotlivců, zda přispějí, či nikoliv. Taková činnost funguje do určité chvíle.

    Mám zkušenosti právě s takovou organizací, závislou na dobrovolnosti a zjistil jsem, že pokud skončí zapálený, motivovaný zakladatel, jen málokdy se pokračuje dále. V případě o kterém hovořím se dále nepokračovalo. Chyběl obchodní duch dobrovolníků, který byl nutný. Lidé na které zakladatel spoléhal, raději šli svou cestou, než aby třeli bídu s nouzí, jen proto, že by měli pocit jakési prospěšnosti. Když onu organizaci totiž chtěli dva převzít privátně, tak shromáždění tomu zabránilo. Pak se rozpadla. Je docela možné, že i s privátní činnosti na komerčním základě by mnozí další profitovali. Třeba tím, že by se scházeli, věděli o sobě, nebyli sami. Ale to nezjistíme, protože tamější komunita měla strach o ideje a nepřála si komerční pokračování. A zakladatel si ji také přál nekomerční.

    Ti dva, co ji chtěli převzít a nepřevzali, odešli a uchytili se ve světě a žijí si svůj podnikatelský život. Co vím, tak pomáhají jednomu z nás, který je starý, nemocný a nepohyblivý. Přispívají mu finančně, občas za ním z přátelství zajdou. Zdá se mi takové jednání docela dobré. Napřed vydělali, pak pomáhali. Já i oni jsme přesvědčeni, že udržet ji tak, jak si přálo shromáždění nebylo možné. Aby se organizace udržela, měla by obrovské náklady, které by musel někdo hradit. Třeba stát nebo obec, nebo soukromník. Spolykala by obrovské náklady a možná by efekt nebyl takový jaký je dnes, kdy ti lidé vydělávají a podporují z přátelství potřebné mezi sebou. Nevydělávají těžké miliony, ale přesto mají na podporu těch potřebných.

    I tohle je možné v „kapitalismu malých peněz.” Třeba abíčko najde nějakou cestu jak podpořit někoho nadaného, možná jen jednoho, možná najde cestu jak vytvořit efektivní kurs vzdělávání v Linuxu. Pro zájemce začátečníky. Finančně dostupný, a neprodělečný. Kurs, kde budou za peníze učit lidé zapáleni pro věc. Pro potřebné zájemce. Lépe jednou ukázat, jak dvakrát vysvětlit. Protože jak říká Písmo: „Hoden jest dělník mzdy své.” Někoho něco naučit za peníze není nic zlého. On zaplatí a získá dovednost, která mu umožní rozvoj osobnosti. Nechci tu dávat rady. Vlastníci mají svého rozumu dost a přijdou na to co mají nebo nemají dělat. Ale jak už jsem řekl, jsem rád, že ho někdo koupil. Někdo kdo má zájem aby abíčko pokračovalo a aby vydělávalo. Věřím, že z toho budou těžit všichni. Majitelé i komunita.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.10.2010 16:01 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    muze mi nekdo prozradit jak to dela, ze dokaze precist vic nez dva odstavce tech blafu.

    Nic o nicem, je muj letmy dojem, ja jsem z toho skutecne hotovej, jak muze nejakej takovej lempl vpohode prezivat. Ciste osobne by mi to bylo fuk, ale neco tak bezobsazneho jsem naposled slysel v roce 1975 v semaforu, kdy Smoljak parafrazoval projev nejakeho komunistickeho predaka. Jeden Jilek by me nevadil, ale ze jich je dneska tolik, to je des.
    21.10.2010 16:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků

    jak muze nejakej takovej lempl vpohode preziva

    A ještě vydělávat, to je pro bolševika typu KrotitelOSD naprosto nepochopitelné. Asi by se měl držet svýho ševcovskýho kopyta a ty botky podrážet a neřvat tak nahlas, nebo mu floky vylítají z tlamy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 16:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    muze mi nekdo prozradit jak to dela, ze dokaze precist vic nez dva odstavce tech blafu.

    Možná by to chtělo lepší brejle. Když jsou špatný, bolej voči a písmenka se míhají před očima.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 21:36 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Hele to není o písmu, já jsem dříve vaše příspěvky docela rád četl a v současné době se opravdu přes druhý odstavec nedostanu. Je to stylem psaní, prostě to už není čtivé jako dřív a to nehledě na téma.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2010 16:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ja jsem z toho skutecne hotovej, jak muze nejakej takovej lempl
    Nechci, aby to zase vypadalo, že snad "nadržuji" J. Jílkovi .. ale objektivně: je opravdu lempl? Píše a vydává, má skupiny, poradnu (pokud vím). Je mu šedesát let a je velmi aktivní. Kdyby nebyl o jeho služby zájem, těžko by si uživil. Ať je rád ten, kdo takové služby nepotřebuje. Ono kritizovat je snadné, ale dělat něco pozitivního je už horší.
    Tak asi tolik. Nehodnotím, nechválím a nehaním - jen konstatuji fakta.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.10.2010 16:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Klidně mi nenadržuj, popsal si fakta, dopíšu tenhle komentář a pádím na skupinu, tu mám do 21:00, tedy mám dvě. Ve volném čase jsem napsal blog a přečetl něco málo z knížky, zprávy na netu a měl individuál.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2010 16:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jo, mě čeká přezutí pneumatik na dvou firemních autech. Už je holt čas ..:-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 21.10.2010 17:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Zítra dopoledne i zde v Brně je celkem tlačenice. Blíží se 1.11 :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.10.2010 07:45 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Take jsem si pred mesicem rekla ze vyuziju slevu na celorocni pneumatiky. Koncem leta se servisy zbavuji zbytku zasob. Ty co mam najezdily 80 000 km za 5 let. Zmerili mi vzorek, mam prijet za rok za dva. Jeste jsou OK. Valila jsem voci. Mohli mi je vymenit, vydelali by. Chtela jsem ty pneumatiky stejne koupit, budou se mi za rok hodit. Odmitli mi je prodat. Budes mit havarku, koupis jiny auto, neutracej zbytecne! Havarku? Smankot, zkontrolujte mi brzdy! Madam, brzdite nekdy? Mate je sjete na pul, novy zatim nepotrebujete. Dekujeme za vasi navstevu, sbohem. Mrzelo me ze me takhle odbyli, tak jsem si alespon koupila stirac na okno. Prinesli dva, divili se ze chci jen jeden. Na stranu pro ridice. Argumentovala jsem ze pro pasazera je to zbytecne, na cestu nekouka. Zavre oci, stiskne zuby, zbledne.....
    22.10.2010 07:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Mu natáhni kuklu přes hlavu, nic neuvidí, nebude se spolujezdec bát.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2010 09:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Tak to jste vzorná řidička nebo máte opravdu kvalitní auto .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Ruža Becelin avatar 22.10.2010 10:11 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Budte rada, ze vam je neprodali - celorocni penumatiky jsou to nejhorsi, co muzete na aute mit. V lete moc mekke, v zime moc tvrde. Vlastnosti na letu/snehu katastrofa.
    23.10.2010 08:54 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Vlastnosti na letu/snehu katastrofa

    Vyzkouseno, Denisi. Protismykove brzdy mit je parada. Moc je nevyuziju, svetla jsou spravne nacasovany, jedu bez brzd skoro celou cestu do prace. Celorocni kola mi vyhovuji, v lete PSI 32, v zime 26-28. Jedine co mi vadi ze jsou na suche ulici hlucnejsi nez letni a ze me na dalnici po 8mi hodinach ten humming zvuk uspava.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.10.2010 06:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    muze mi nekdo prozradit jak to dela, ze dokaze precist vic nez dva odstavce tech blafu.
    To je jednoduchý, na první stupeň základní školy jsem docházel pravidelně a čtení mi tudíž nedělá větší problémy. Jestli chceš a máš peníze, můžu tě po večerech doučovat... :-D
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2010 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2010 10:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    a čtení mi tudíž nedělá větší problémy. Jestli chceš a máš peníze, můžu tě po večerech doučovat...

    Jen jestli si nevezmeš moc velký sousto. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 10:48 kamilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Respektuj pana autora, on je chovancem bohnicke lecebny.
    22.10.2010 10:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    V Bohnicích je nejkrásnější park v Praze. Pracuji tam z lásky k tomu parku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 22.10.2010 13:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    je pristupnej i verejnosti?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.10.2010 23:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Je přístupnej veřejnosti
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 23.10.2010 11:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    tak az budu nekdy zase v Praze tak se tam zajdu podivat ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.10.2010 12:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Dej vědět, je dost velký a je tam spousta zajímavého.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2010 14:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ...to bych neriskoval, tebe by si tam mohly nechat :D
    kotyz avatar 23.10.2010 18:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    to by byla spis vyhra - mel bych zajistenej byt a stravu (pojistovna by to zaplatila) a jeste bych se ucastnil ruznejch terapii. proti takovy muzikoterapii, art-terapii nebo relaxacni terapii bych nic nemel. jeste bych moh mit to stesti ze bych treba chodil k jilkovi na asertivitu nebo jogu (jestli ji tam jeste vubec dela). jenze pak by me stejne pustili a musel bych se zase zapojit do pracovniho procesu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.10.2010 18:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jeste bych moh mit to stesti ze bych treba chodil k jilkovi na asertivitu nebo jogu

    Vedu, ale nejsem zastáncem laskavých metod. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2010 22:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Vedu, ale nejsem zastáncem laskavých metod. :-)
    nazi-joga :-D
    23.10.2010 22:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Bych to tak drasticky neviděl, jen jsem spíš zenový, než evropsky jogový. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2010 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Hele, ta jóga by mně i možná kapku zajímala... .. . ;)
    gtz avatar 21.10.2010 16:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Nebyla to diskuse, ale pokus, aby se celé uvedlo na pravou míru. Výpotky typu, že jedna nejmenovaná firma koupila více firem s uvedením nějakého neznámého tajemného investora moc klidu nepřidá. A také to vždy vede k dalším spekulacím na toto téma.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.10.2010 16:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    No pokud jsem ji nekoupil já a nemám v ní peníze, nechávají mě cizí akvizice v klidu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 21.10.2010 17:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Bylo by košér, kdyby nový majitel uvedl vše sám, hned a bez zdržení a ne že se to musíme dozvědět na cizím portále, že se něco takového děje. Každý by se pak mohl rozhodnout zda se mu toto chování líbí a nebo půjde jinam. Ano portál je komerce, ale bez uživatelů zde by těm vlastníkům nic nezbylo, jen pár lidí co zakládají flame blogy o ničem. Tím to pro mne končí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.10.2010 18:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Však ono to mělo být uvedeno, ale jak už jsem psal jinde, chtěli jsme se na to nejprve připravit. Tzn. mít převedené domény, mít firemní logo, aspoň jednoduchý firemní web, připravený text oznámení (tenhle se musel dělat na poslední chvíli) a X dalších věcí.

    A namísto toho někdo nedočkavý vynesl Lupě mlhavé informace v půlce celého procesu.
    gtz avatar 21.10.2010 18:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Nechci to komentovat zrovna zde, ale jen malou poznámku

    A namísto toho někdo nedočkavý vynesl Lupě mlhavé informace v půlce celého procesu.

    Jako kdo, jak, proboha proč? copak neznáte business a lidi? Pokud něco takového dělám tak jednám snad s vedením firmy a Ti jistě nebudou mít důvod to celé nějak zveřejňovat. A tím co se stalo se dává prostor všem spekulacím na toto téma. Nebo si myslíte, že když nějaká firma chce převzít druhou firmu, že svůj úmysl bude někde ventilovat předem? Jistě, že ne. Nechci já ani myslím ostatní ubírat Vám zásluhy za rozvoj portálu, ale hodně lidem to připadá hodně divné a celé to je jako-kdyby strašné amatérské.

    Přeji hodně úspěchů a ať to dopadne vše jak má.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.10.2010 20:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jako kdo, jak, proboha proč?
    Přesně tohle jsme si říkali.
    David Ježek avatar 21.10.2010 20:38 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Hoď se kdyžtak online, poslal jsem ti hwn na půlnoc :-D...
    Heron avatar 21.10.2010 16:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Dále mě zaujaly požadavky, na sdělování obchodních ujednání, vlastnickou strukturu, případně finanční náklady. Což si myslím, že ze strany tázajících se je většinou bud mladická nezralost a nezkušenost. Nebo určitá naivita daná představou, že ABClinuxu je komunitní vlastnictví a majitelé jsou jen správci povinni se zodpovídat komunitě zájemců o Linux.

    Toto je ale důkaz, že abclinuxu.cz komunitní portál je. Těm lidem (nám) není hlostejné, co se děje s místem, kam mnoho let chodí a kde tvoří podstatnou část obsahu (blogy, poradna, faq, sw, hw). Někteří i články. Tyto otázky nejsou naivita, to je starost. A tohoto by si měl majitel velmi cenit.

    21.10.2010 17:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Já neříkam ze se nemame zajimat o obsah, jen si myslim, že do vlastnické struktury, toku peněz plus zaměstnaneckych poměru komunitě nic neni. Stejně jako nikomu nic neni do vzdelani, rodinných poměrů, pokud sam neco jeden každy neprozradí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 18:30 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    mno muzes mit treba pravdu, ale na ni v tomhle pripade vubec nezalezi. pokud se to clenum komunity nebude libit, tak odejdou bez ohledu na to, jestli jim do toho neco je nebo neni...
    21.10.2010 19:43 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To není pravda, protože komunita produkuje nemalou část hodnoty tohoto portálu.

    Toto je otevřený portál o otevřeném softwaru s komunitou, kterou to zajímá - věci proto fungují trochu jinak.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2010 20:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Toto je otevřený portál
    Teď se v tom nějak ztrácím. Co je to otevřený portál? Domníval jsem se, že tento portál někdo vlastní a může si teoreticky dělat s ním co chce (je to záležitost dohody mezi vlastníky). Na druhou stranu jeho zaměření je na uživatele, na určitou komunitu, kterou ke svému běhu potřebuje. Je to prostě zaměření příslušného podnikání. Z tohoto pohledu musí vlastníci brát komunitu na zřetel, aby portál mohl běžet. Ale to je něco jiného, než říci, že je to "otevřený portál", opravte mě, jestli se pletu. Do pekárny také chodí kdokoliv, někdo si dokonce koupí pečivo. :-). Ale pekárna není otevřený obchod. Někomu patří. Stejně tak i tento portál. Je vhodné pro všechny, aby majitelé ve vhodný okamžik řekli uživatelům své záměry. Vytváří to určitou důvěru, která je k chodu portálu nutná. Ale povinni k tomu nejsou ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.10.2010 20:53 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To znamená, že 90 % obsahu tu dělají lidi zadarmo a že není možné k tomu přistupovat stylem, že "je třeba brát komunitu na zřetel" a "povinni k tomu nejsou".

    Tohle prostě není obyčejné podnikání - motivace lidí je zde jiná než jinde a jejich očekávání také. Vedu podobný portál a podobné "podnikání" již osm let a opravdu je to jiné.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2010 21:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Vedete podobný portál? Rozumím - vaše slova beru vážně. V téhle branži zkušenosti nemám. Stejně ovšem i tady musí platit určitá obecná pravidla, nějak se portál musí financovat a někdo je zodpovědný za finanční toky (příjmy - výdaje), vařit z vody se nedá. Nedá se dlouhodobě portál dotovat, musí si aspoń na sebe vydělat. Je jasné, že 90 % obsahu dělají lidi zadarmo, proto jsem napsal, že je třeba brát komunitu na zřetel. (Tím jsem ji nechtěl shodit, asi to tak vyznělo, já jsem si to dodatečně uvědomil). Ostatně práce s lidmi je cílem činnosti portálu. Jen jsem chtěl zdůraznit, že první podmínkou fungování portálu je jeho finanční samostatnost, ne-li výdělek. A tato starost jde na bedra majitelů, nikoliv komunity.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Heron avatar 21.10.2010 22:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Trochu jsem počítal. Pro běh je potřeba server, ten je v případě abclinuxu dar od Sun (něco se mezitím změnilo, ale pro jednoduchost). Takže pouze platba za hosting. Kdyby HW nebyl, stačí si za podobné peníze pronajmout VPS. Když hodně, tak 2000kč/měsíčně. Pokud zůstaneme jen u tohoto, tak máme portál, kde 90% (vezmu Ivana za slovo) obsahu tvoří komunita zadarmo. Jen proto, že se má kde scházet.

    Jestli se dá vydělat na autory já nevím. Reklamy je tu dost. Na druhou stranu opravdu nemusí vycházet dva (vycpávkové) články povinně každý den (20tis. měsíčně).

    Nevím. Přemýšlel jsem nad tím, něco vím o provozu našich webů a o financování jejich redaktorů a příliš nákladné mi to nepřijde.

    I proto k tomuto portálu přistupuji jinak, než k zámečnické firmě. Toto tak nějak nic nestojí. Jasně, možná si autoři nevidělají ani na cigára, ale pokud podnikají i jinak, tak je může hřát pocit, že mají za sebou něco tak unikátního.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.10.2010 22:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Ábíčko běží na několika serverech. Jistě by se to dalo zoptimalizovat a dojde na to. Po pravdě tady ještě nemám úplný přehled.

    Dva články denně teď asi moc vycházet nebudou; než se zapracuju, tak jsem rád, že mám aspoň ten 1 denně. Tak jako tak si vem dvě redakce (Abc+ITBiz), přičti si platy šéfredaktorů (teď už vlastně jen šéfredaktora) a už je to "hezké" číslo.

    Jen pro info bych připomněl, že provoz Abc je dotovaný z peněz, které vydělá zde mnohdy opovrhovaný ITBiz.
    21.10.2010 22:51 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    >Jen jsem chtěl zdůraznit, že první podmínkou fungování portálu je jeho finanční samostatnost, ne-li výdělek. A tato starost jde na bedra majitelů, nikoliv komunity.

    U komunitních portálů z oblasti open-source oblasti tohle nemusí nutně platit a často to neplatí. Prostě jsou takové, které neřeší výdělek nebo nemají majitele a není jich málo. Je to dáno právě tím "open source" (ale určitě je lze najít i v jiných oblastech lidské činnosti).

    Platí to nejen pro portály, ale pro free/open source projekty obecně. Uživatel, ať je to kdokoliv, je prostě součást koceptu a proto má nemalé právo do něj zasahovat. Když mu ho vezmete, dopadne to jako LibreOffice nebo Mageia, abych byl aktuální.
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2010 00:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jo, díky za vysvětlení. Pohybujeme se v oblasti open source, takže tomu tak může být.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.10.2010 21:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Já myslím, že v tomhle v rozporu nejsme, taky beru na svém webu zřetel na čtenáře a uživatele. Omezeně, ale beru.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2010 21:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Otázkou právě je, k jakému účelu je web zřízen. Jinak vypadá, pokud má prezentovat nějakou osobu nebo firmu, pak od něj nelze očekávat, že bude výdělečný (nebo zprostředkovaně jen jako jeden z prostředků propagace firmy či prezentace osoby), portál jako třeba abíčko nebo Root je jiného typu - ten by měl být výdělečný sám o sobě - nebo aspoň by neměl být dlouhodobě dotovaný.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.10.2010 22:10 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Pro nechápavé vysvětlím - příspěvky s jiným názorem (jeho slovy) na svém webu nemilostně maže. Návyky soudruhů jsou železné. Proto také tam žádná diskuze není a svoje věrné si přitáhl sem.
    21.10.2010 22:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Pro nechápavé vysvětlím - příspěvky s jiným názorem (jeho slovy) na svém webu nemilostně maže. Návyky soudruhů jsou železné. Proto také tam žádná diskuze není a svoje věrné si přitáhl sem.

    Pokud se zde tolerují v diskusi urážky, nemám s tím problém. Ale na svém webu, který si platím a slouží mi k prezentaci nemusím mít všechno, co mají jinde. Takže urážky mažu. Jiné názory ne. Urážka není názor.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 23:47 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Proto tam nejsou téměř žádné příspěvky, jen pár oslavných, ani jeden s jiným názorem. Kampak se asi poděly ;-)?
    21.10.2010 23:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    pokud někdo má oslavné potřeby nech je píše, pokud tam chce někdo nadávat, je smazán, pokud se chce dotázat na soukromý problém, většinou jej tam neventiluje, protože pak se dočká posměšné reakce. A jejich maily abych něco zde prokázal skutečně ventilovat nemíním. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 23:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jinak, ke mě na web chodí lidé ani ne proto aby diskutovali, ale aby našli v blozích informaci. Takže blog na mém webu, který zde vyvolá bouři polemiky, se spíš odrazí v množství mailů, případně žádosti o konzultaci. Blogy a o mé ztracené a nalezené dceři vyvolaly spoutu dotazů od mužů, kteří mají podobný problém.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 23:16 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    >Já myslím, že v tomhle v rozporu nejsme, taky beru na svém webu zřetel na čtenáře a uživatele. Omezeně, ale beru.

    V rozporu asi nejsme, ale viz výše. U free/open-source projektů je uživatel přímá součást projektu a zcela jistě to platí i zde. Není možné na něj "omezeně brát zřetel" - projekt s podobným přístupem o své aktivní uživatele (komunitu) přijde.
    21.10.2010 23:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Tak jak jsem řekl, nedovoluji tam takové "výlevy srdce" protože chci poskytovat informace lidem v nouzi. Mám trochu jiný záběr. Také jiné čtenáře, kteří mi spíš napíši mail, než komentář, nebo mi sdělí přes skype, či facebook své trable. Denně kolem sto-stodvaceti jedinečných návštěvníků. Stabilně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 23:26 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To není nijak v rozporu s tím co jsem psal - ten web určitě není free/open-source projekt, že ne?
    21.10.2010 23:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ne to není, je to privátní web zaměřený na zvládání zátěžových situací.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 23:34 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Nic takového tady ale neřešíme... Řeč je o největším českém free/open-source komunitním portále a tady platí jiná pravidla, viz výše.
    22.10.2010 01:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jaká jiná pravidla? Pokud se vlastníci rozhodnou, platí pravidla jejich, bez ohledu na mínění komunity. Ta se bud smíří, nebo odejde. Vlastník má nepochybně zájem aby portál fungoval, udržel si postavení, podobně jako se snaží jiné obchodní subjekty udržet postavení, ale tak či tak, platí tady pravidla vlastníka. Ten se rozhodne o jejich šíři, či zůžení, o jejich směrování, stejně jako o tom co povolí, co nepovolí. Může vyjít komunitě vstříc a také nemusí. Nepochybně je v zájmu vlastníka vycházet s komunitou, tvoří jeho zdroj příjmů, ale pravidla provozu určuje on.

    Mám pocit, že mluvíte nikoliv o pravidlech ale o směrování a strategii, náplni portálu. O šířce spolupráce s veřejností a umožnění zájemcům o spolupráci větší prostor. Jenže to všechno je pořád jen a jen v kompetenci vlastníků. Dokonce oni se mohou rozhodnout, že činnost zastaví. Vlastníci rozhodují i o obsahu, který pustí na veřejnost. Ne komunita, protože vlastníci nesou právní odpovědnost, za obsah, který připustí na portál. Nikoliv komunita. Vlastníci a nikdo jiný. I přes skutečnost, že obsah portálu je z 90% tvořen dobrovolníky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 12:07 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Všechno jsem řekl výše, nemá cenu to řešit.
    21.10.2010 23:44 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Myslím, že ten pán vůbec netuší, na co se ptáš :-) :-) !!!
    22.10.2010 01:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Myslím, že ten pán vůbec netuší, na co se ptáš

    tak, nepochybně ty to víš. Že neřekneš? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 12:13 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Chytrýmu napověz...., ale ten tu nejni :-) :-)
    xkucf03 avatar 21.10.2010 18:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    +1, ona to totiž není starost o cizí (jak si asi myslí autor blogu), ale starost o „svoje“ – o portál, kam člověk rád chodí a vytváří jeho obsah (komentáře, blogy, poradna, wiki, články…). Myslím, že málokdo, kdo sem něco vloží, to bere jako jednorázovou akci bez ohledu na to, co bude potom… většina lidí podle mého počítá, že tu ten obsah dlouhodobě vydrží* a že Ábíčko bude do budoucna stejné nebo lepší (lepší z pohledu daného uživatele – jeho představa, jak by měl ideální portál vypadat). A pokud klesne důvěra v tuhle budoucnost, klesne logicky i komunitou vytvářený obsah. Je to jistý druh obchodu, i když bez peněz a bez smluv – komunita vytváří obsah a na oplátku chce stabilitu a jistotu, že tam ten obsah dlouhodobě vydrží a že portál bude vypadat podle jejich představ.

    Podobně se třeba bude starat podnikatel o solventnost svého zákazníka a pokud mu nebude věřit, nebude mu dodávat na fakturu – on se taky vlastně stará o cizí majetek, do kterého mu teoreticky nic není… Prostě si myslím, že to není nějaká socialistická starost o cizí, ale spíš zájem o svoje. Aby „sousedovi chcípla koza“ si tu snad nikdo nepřeje, ne?

    *) ne jako když napíšu na něčí soukromý blog, který klidně za měsíc přestane existovat, nebo autor smaže komentáře – tam je často škoda času vůbec ty komentáře psát.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.10.2010 18:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Když mám něco uskladněno u znamých, nepochybně uschované je moje a delám si starost o svuj majetek. Ale pořád mam na pameti, že skladiště, škola, pozemek není můj a na některé informace nemám nárok.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xkucf03 avatar 21.10.2010 18:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jistěže nemám nárok, ale zároveň provozovatel portálu nemá nárok na obsah vytvářený* komunitou. Takže jde o jakýsi oboustranný vztah, svým způsobem obchod. A pokud provozovatel chce návštěvnost a komunitu, která vytváří obsah, musí si získat její důvěru. Co je na tom k nepochopení? :-)

    *) tedy na ten, který komunita v budoucnu vytvoří – ona se taky může rozhodnout, že už žádný nevytvoří. Nárok na obsah vytvořený v minulosti provozovatel samozřejmě má – to je ošetřeno v podmínkách použití.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.10.2010 18:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jasně, že záleži na me dobré vuli sem neco vlozit. To je otázka dohody a podminek vytvořenych. O tom diskusi nevedu. Jen si myslim, že žádat obchodni informace a podminovat svou účast či přispesky, znalosti obchodnich, případne finačních podminek prodeje mi prijde chucpe. Mě stači že abicko funguje. Víc nežadám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 23:17 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    znalosti obchodnich, případne finačních podminek prodeje mi prijde chucpe.

    je videt pane jilku ze studujete ten talmud co jste si nedavno koupil jenom jestli tomu jidis jeste nekdo rozumi

    dobry obchodnik s chochmesem lacino koupi a draze proda

    23.10.2010 00:29 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    חוצפה je slovo z hebrejčiny. do jidiš sa iba prepisuje.
    23.10.2010 03:27 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    slovo z hebrejčiny

    pan jilek talmudu nebude rozumiet ani keby vedel hebrejsky

    zdravim
    23.10.2010 09:11 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Tiež zdravím.

    Nuž Talmud je na dlho, to je pravda.
    23.10.2010 09:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Žádný chvat, stačí číst a nechat slova působit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 18:36 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    zdravim,

    vyborne, gratuluji. Mel jsem tak nejak uz asi 2 hodiny snahu napsat neco panu Jilkovi. Dovedl jste to dovedl popsat lepe nez ja. Vice nemam, co dodat.

    Neco bokem vzhledem k soucasnemu deni a skutecne ted bez machrovani: Vcera jsem zjistil, ze linuxsoft je co se tyce navstevnosti podle Google DoubleClick Ad Planner 3. nejnavstevovanejsi linuxovy portal v CR. Roky jsem zil s tim, ze mam cislo 4. Potesi to, i vzhledem k vecem, co jsem se doslechl v diskuzi u tiskove zpravy okolo prodeje. Mozna by mel take clovek premyslet vice o tech komunitach a dalsich vecech, jak funguji. No, a ted pro moji osobu zpet zpatky na zem.

    Pavel Kysilka
    21.10.2010 19:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Vy pane Kysilko se svěřujete komunitě se svými finačnimi operacemi? Vysvětlujete za jakych finančnich podminek uzavirate smlouvy? Pochybuji. Nebo se budete napred svěřovat, že chcete prodat svůj portál a prozrazovat rozjednaný obchod a podminky veřejnosti potažmo konkurenci?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 19:50 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    zdravim,

    Budu s Vami souhlasit o tom, ze nektere detaily se komunity netykaji a tykat ani nebudou. No a ted k veci a k memu nazoru.

    Vsiml jste si urcite toho, ze souhlasim s nazorem Frantiska Kucery a ten se zejmena __tyka__ obsahu, co komunita tvori (dovetek: a zda jeste bude za techto okolnosti vubec tvorit). A o tom muj prispevek jde.

    Co jinak potrebujete vedet a k cemu Vam to vlastne bude ?

    gf
    21.10.2010 20:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Ja myslim, že co se obsahu týce nejsme v rozporu. Ten z velké časti tvori komunita a je na clenech komunity co vlozi, bud zadarmo, nebo za penize. To je otazka dohody.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 22:44 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Spravna slova se jmenuji rekneme symbioza. Pridejte k tomu nejakou minimalni miru informovanosti, ktera dava lidem neviditelne a mozna i pomyslne zaruky. Jako clovek vzdelany v oborech sociologie a psychologie si toto velmi dobre odvodite a zaroven muzete urcit nejakou miru.

    To, co v urcitych smerech resite uz probehlo pred par dny emailovou cestou mezi ruznymi lidmi. Dokonce se mi i nekdo ozval sam a ptal se, co se vlastne deje.

    Asi nejlepsi by bylo se v tomto nehrabat. Me osobne uz to je takove neprijemne a lidem ze StickFish-e nejspise uz take.

    Proste, kdo chce, tak si obsadi _pomyslna_ mista na abicku a ziska nad tim nejaky politicky kapital. Nekdo odejde. A tim to konci. Stejne se nejvice uvidi, tak za 2-3 roky, jak to vlastne dopadlo. A bude zalezet take na tom, co kdo nasledne udela. Jak se projevi investori. Jak na to zareaguje konkurence.

    Co si budeme rikat, tak linuxova komunita ma nekdy znamky "pacosu" = pacientu. Je to mozna zajimave na vyzkum, muzete treba sledovat jak lidi zareaguje na to, co ono a par veci se da aplikovat do komerniho prostredi.

    Proste vymena nazoru tady skoncila. A neni moc o cem hovorit. Co kdo prodal a co bude dal. Ted to chce spise resit. Nekdo se necha pozrat vetsimi. Nekdo pojede dal. Nekdo expanduje. Nekdo skonci. Nekdo bude stagnovat. Proste beznej obchodni svet. Ale ten obchodni svet ma neco do sebe....

    gf
    22.10.2010 06:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    neviditelne a mozna i pomyslne zaruky.

    Jasně, jistá míra jistoty, vede k důvěře. Obchodní svět a práva majitelů má svá pravidla, která se někomu nemusí líbit a nemusí je chtít akceptovat. Ale bez pravidel to nejde. Když už mluvíte o "pacoších", tak ať dělám co dělám nakonec se vždy vrátí vše k těm jasně nastaveným pravidlům, kdy všichni vědí "pacoši" jaká jsou, a že jsou stabilní. Tam kde nejsou jasná a stabilní pravidla, nastane situace všech proti všem a v tom se lidem blbě žije.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.10.2010 19:42 panda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    presny a vecny, plne souhlasim :-)
    22.10.2010 11:21 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    hm, to by byla moznost, psat v komentarich souhlasne a obdivne odpovedi. Tak jako kdysi v 80. letech skandovali lide na nejakem shromazdeni 1/2 hodiny 'at zije KSC'. A po ty 1/2 hodine i ten nejtupjejsi komunista pochopil, ze tady neco nehraje.

    Bohuzel je Jilek prilis velka nula na to, se k takove koncentrovane akci proboxovt.
    22.10.2010 13:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Dam si krotitelODS jako dalsiho trpaslika na zahradku. Do prdele mu vetknu rudy prapor do prave ruky kladivo, do leve srp a zpivat bude jak je zvykly, cestou domu kdyz jde zlitej, internacionalu. Vypada blbe zpiva jeste hur, ale jako exot nebude mit chybu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 14:21 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    dalsiho trpaslika na zahradku

    No tak to je novinka - Jilek ma zahradku!!! Ty trpasliky docela chapu, pomaha mu to pri jeho vzrustu trosku se sebevedomim :-)
    22.10.2010 14:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Modeno, nez te umistim na zahradce. Dolozis overenym certifikatem, ze jsi z Ruska, tudiz nejvetsi trpaslik na svete. Pokud tak neucinis, jdes do kulny a budes jako 36 nahradnik na funkci zahradniho trpaslika
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 16:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jezismarjaaa pane jilku jak vas moh panbuh takhle spotvorit
    gtz avatar 22.10.2010 13:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    krotiteli Víš jak to je? 99% těch co měli rudou knížku ji mají někde doma přilepenou zespodu šuplete a když přijde doba kdyby se to chtělo vrátit tak ji vytáhnou na světlo boží a budou vykřikovat "já jsem tu společnost infiltroval zevnitř, abych pomohl k jejímu rozpadu"

    Pane Jílek, zajímalo by mne kolik lidí % bylo u Vás na plavbě ve straně? Ptám se proto, že kolega se v roce 1985 se snažil do CSPLO nastoupit jako palubní elektrikář a bylo mu řečeno, že dávají přednost lidem co mají červenou knížku.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.10.2010 13:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Tak bylo asi 1200 plavců z toho prý 800 komunistu, ale jako nestranik jsem nebyl plně zasvěcen do záležitosti KSČ. Bylo nas nestraniku mensina. Ale nepochybne se najde někdo z trpajzliků ozve smerem ke mě. :-) jako k bývalemu členu strany. Meli jsme to my nestranici ponekud těžši. Jinak se skutečně preferovali stranici, jenze mezi rokem 1976-1979 byl nedostatek lidi u plavby, takze se dostal tehdy i clovek, ktery nemel rudou knizku. Takže je docela mozné že vas znamý byl odmitnut protože lidi bylo dost a plavba si mohla vybírat. Navic ti nestranici byli dost diskriminovani v zarazeni na dobra plavidla. Zase zalezelo na stesti, jak si clovek stal profesne atd. Hodne v tom mela slovo krajska sprava SNB neboli Stb, ktera rozhodovala o tom kdo smi predlozit plaveckou knizku k udeleni takzvaneho permitu, ktery byl nutny v twhdejsim zapadnim Nemecku aby clovek mohl vykonavat praci na plavidle. V podstate se jednalo o pracovni povoleno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 22.10.2010 14:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Nepamatuji si to přesně, ale jak mi říkal prošel až na jednání s nějakým šéfem, profesně proti němu neměli nic, nabídli mu práci v UNL/Děčíně někde v docích, ale na loď prý ho nemohou vzít, protože není rudý. Mně toto bylo řečeno také - v roce 1986, když jsem se hlásil na Krivoj-Rog. Bylo mi tehdy řečeno, že potřebují lidi jako jsem já (automatizace, elektro apod.), ale prý o tom rozhoduje strana kdo tam pojede. A tedy smůla.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2010 14:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Koukám tady je to samý bývalý nestraník :-). Já jsem byl vybrán na zastupitelský úřad do Paříže (obchodní oddělení), ale vzhledem ke stejným okolnostem jsem byl nakonec přeřazen do Albánie ;-). Do civilizace jel samozřejmě straník. Ale i tam - když jsem přijel, byl jsem jediný ze 30 lidí, kteří neměli rudou knížku .. a ke konci pobytu mi dokonce milostivě nabídli členství. Jenže to už byl v tom takový b*rdel, že jsem žádnou knížku nedostal a ani jsem se nemusel vyjadřovat jestli jooo, či nee. :-D
    Nicméně takové dobrodružství, které jsem v té balkánské zemi zažil, bych neviděl ani v deseti Pařížích.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2010 15:16 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ja pro Vas doufam, ze jste tu nabidku clenstvi nevyhodil. Jednou se mozna bude hodit.
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2010 15:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Určitě .. tyhle věci sbírali v ČT do seriálu Vyprávěj :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2010 16:41 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ze vam to povolovali svedci o vasi politicke nezavadnosti lidem s podezrelym puvodem pribuznymi otevrene projevovanymi nazory tj s nevhodnym kadrovym profilem se ruzna povoleni neudelovali
    gtz avatar 22.10.2010 18:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    když to píšeš, tak piš prosím aspoň s čárkama mezi slovy, aspoň se to na PDA dá lépe číst.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.10.2010 21:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    njn ale to psani bez diakritiky je soucast meho noveho imidže
    22.10.2010 21:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    a chybicka se vloudila se mi tam vetrelo ž
    23.10.2010 09:46 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků

    A po ty 1/2 hodine i ten nejtupjejsi komunista pochopil, ze tady neco nehraje.

     

    ten ted koucuje rozleskavacky z jilkova tímu

    21.10.2010 20:19 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    obavam se , ze komunita konci v tom okamziku, kdy bude abclinuxu (nebo nejaky jiny 'komunitni' portal) potrebovat 50 tisic na svou 'komunitni' cinnost.
    21.10.2010 20:53 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    V adekvatni podobe se da na "dobrocinne" ucely vybrat mnohem vice, nez 50 tisic. Dokonce i v CR.

    Ja se naopak obavam, ze lidi jako vy je v tehle zemi nejak presprilis. Pojdme se poprat o tu jedinou morkovou kost okolo, to je cela vase filozofie. Velmi hluboke, asi jsem malo primitivni, aby me to oslovovalo.
    22.10.2010 11:26 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    'se da' ... a podobne kondicionaly nemeni nic na tom, ze si jak Vy, tak znacna cast zde pritomnych, plete komunitu s 'klubem pratel'
    22.10.2010 18:52 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    "se da" neni zadny kondicional, to je normalni oznamovaci veta

    o tom, co ja si s cim pletu mate asi obdobne informace jako o tom ceskem jazyce, ze jo
    21.10.2010 20:48 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Lidem proste zalezi na tom, co bude s portalem, coz do znacne miry zalezi na umyslech a vlastnostech jeho majitelu. To je asi tak vsechno, co se k tomu da napsat, a neni na tom nic divneho, nebo jo?
    22.10.2010 09:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jílkovy blogy zásadně nečtu. Co ale rád, tak reakce pod článkem, ty jsou výživné, plné vitamínů a cerálií, což se nedá říct o blogu samotném, který je pln natrávených potravin které chtějí ven! :-))) Mé doporučení: Jezte hodně vlákniny či banány aby jste měl stabilní, pevnou stolici a nebudete muset tak často na záchod... :-)
    22.10.2010 11:39 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    + 1 :-)

    Mám to stejné - Jílek se vyblije z lásky k sobě, tím, že to po sobě nečte, tak se postupně stejně jeho hluboké filozofické myšlenky v dalších odstavcích opakují (asi v knižkách je placen od řádky).

    Ale ty jeho neurotické výjevy v reakcích na neobdivné komenty, to je radost. Koukal jsem, že mi Jílkovy diskuze předběhly v topics dosud vedoucí chaty na AHA, a to už je co říct.
    22.10.2010 13:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Já myslím že je zcela jedno jestli abc a nebo Zima blejou tady nebo do kyble u postele. Vysledek je stejný. Oba zblitý a nablito kolem. A ješte se tim jak pubertální borci chlubí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 14:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Zas a znovu tu dokazujete že jste podprůměreně inteligentní jedinec. Napsal jsem vám v jinotaji, načež vy reagujete primitivní sprostotou. To už není o tom že jste se přispůsobil sprostotě okolí, vy už nedokážete na stejné úrovni komunikovat. Jednoduše nestíháte mentální úroveň... :-) Nebudu se zde dohadovat o to kdo tu kálí víc, což by bylo kontraproduktivní, nicméně nad vaší inteligencí se nepřestávám podivovat a bavit! Bravo, jen tak dál! :-)))
    22.10.2010 15:15 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    nic 'bravo, jen tak dal'. To by se takovejm sycakum libilo.

    Naopak, Jilkum je treba sdelit, ze to moc dobre vime, co jsou zac. Mohou v teto spolecnosti prezivat jen proto, ze nam nas svetonazor, vychovani a zebricek hodnot zamezuje, postupovat proti nim tvrdsi formou. Teto nasi benevolnce zneuzivaji a proto je to minimalni jim sdelit, ze jimi pohrdame.

    Nemene dulezite je upozornovat mlade spoluobcany, ze jejich problem nejsou cikani ani duchodci, ba dokonce ani Paroubek, nybrz takove kreatury jako Jilek.
    22.10.2010 16:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Mě neskutečně těší, že takové "perly národa" jako Phantom alien, soudruh Zima, krotitelODS a další ozdoby linuxové komunity si dávají se mnou takovou práci. Chlapci. Jinak mám ještě blogy na sblog.cz/chodec aby jste se mohli něco naučit a časem i pochopit. Já se zase vyjádřím časem k nějakému záživnému příspěvku jako měl soudruh Zima třeba s oznámením ČT, případně diskusi pod oznámením o změně vlastníku, kde valná většina byla v obraze mimo několika jedinců, kteří nechápou samozřejmý rozdíl mezi společným majetkem a privátním i když na spolupráci s linuxovou komunitou zaměřeným portálem.

    Těší mě jejich laskavé oslovení dědku, kreaturo,kokote a jiné podobná oslovení. Baví mě jejich informace či vyslovené přání o brzkém mém zdechnutí. Jistě si takhle přejí doma se svými rodiči, případně prarodiči. :-) Chápu, že mají obavy o úroveň vysokého školství, vždyť někteří podle vlastních slov ji absolvovali. A pokud je tam naučili tohle, jistě se ve světě neztratí. Bez ostychu údajně napodobují dlaždiče a klempíře, mnozí zapomínají ještě na můj další výuční list lodního mechanika. Skutečně se vždy těším a podotýkám bez ironie, na další podobné skvosty, které ukazují na úroveň části inteligence. Zírám na jejich nedostižné chování k ženám, které skutečně diskutují na rozdíl ode mne bez jakýchkoliv hrubých slov. Ty ženy. Přiznám se, že jsem zvyklý na mnohé, ale i zde v tomto bodě mě někteří překvapili. :-)

    Doufám, že soudrum vozejk, jinak m-traim na mě podá žalobu pro podvod a soudruh Zima stížnost na radu České televize, jak slibovali. Budu se těšit na osobní setkání u soudu, případně na radě ČT. Jistě rádi přijdou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xkucf03 avatar 22.10.2010 16:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Budu se těšit na osobní setkání u soudu
    A co takhle radši zajít na pivo na nějakém linuxovém sraze? Podle mých zkušeností se po tom lidi spíš uklidní, než že by si dali do huby. :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.10.2010 16:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    A co takhle radši zajít na pivo na nějakém linuxovém sraze?

    S vámi a nebo vám podobným se rád setkám, se svoločí, která uráží ženský ne. Hnůj nemám rád na botech, natož u stolu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:15 marcela hlupaňa nedošukna atd..
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    S vámi a nebo vám podobným se rád setkám, se svoločí, která uráží ženský ne. Hnůj nemám rád na botech, natož u stolu.

    V tom případě jste také svoloč, poněvadž jste tady sám urážel ženský a to nejedenou. Prostě svůj k svému, že?
    22.10.2010 17:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Prostě svůj k svému, že?

    správně, jste se hledali až jste se našli. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:22 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To já bych si s vámi rád popovídal. :-))) já mám lidi rád i ty dementní, protože jsou to taky lidi. :-)
    22.10.2010 17:23 marcela hlupaňa nedošukna atd..
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To jste si ale sám urazil své dámy, to nevadí?
    22.10.2010 18:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To jste si ale sám urazil své dámy, to nevadí?

    já ne, ale ta žebrota, co se mnou diskutuje, :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 19:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jinak mimo Marcely, Rity a Milady jsem tu žádný dámy neviděl. Slinta není dáma a ty taky ne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 19:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To se ženská jako dáma musí chovat, ale v té dlouhodobé diskusi se žádná jiná jako dáma Mimo Marcelu, Miladu a Ritu nechovala. Zamidrákovaní anonymové, co se si půjčí cizí jméno, pod ním se chovají k druhým jako dobytek tu budou dávat lekce ze slušnosti. :-) Když se ženská chová jako čubka je jednoduše čubka, stejně jako když se ženská chová jako kurva, je kurva. Nic víc nic mémě. Stejně tak chlap, který se chová jako hajzl, je jednoduše hajzl. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 15:58 marcela hlupaňa nedošukna atd..
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    p. Jílku vy si myslíte, že na světě je jediná Marcela a to zrovna ta vaše a všechny ostatní si půjčují její jméno. Úžasné. Já se chovám jako dobytek? Můžete uvést příklad? Nebo jsem dobytek jen proto, že mám jiný pohled na věc než vy?
    23.10.2010 18:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    pod ním se chovají k druhým jako dobytek tu budou dávat lekce ze slušnosti.

    Trváš-li na tom že se tak chováš, pak sis odpověděla. Ze máš jiný nazor, proto nejsi dobytek. Jsem nic takového neřekl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 19:41 marcela hlupaňa nedošukna atd.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Zamidrákovaní anonymové, co se si půjčí cizí jméno, pod ním se chovají k druhým jako dobytek tu budou dávat lekce ze slušnosti.

    Takže tato věta nepatřila mně? Mám pocit, že vy kolem sebe nejprve střílíte a teprve pak se díváte na koho vlastně.
    23.10.2010 19:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Ale kdepak, já jsem ti jen vysvětloval, že jsou tu zamindrákovaní anonymové, co si půjčijí cizí jmena a chovají se jako dobytek, jestli sis toho nevšimla. Navíc je mi divný, že jako ženská souhlasíš s takovými výrazy, dokonce je používáš jako "jílkova letka" "jílkovy mažoretky" a vůbec ti nepřijde divný, že to pro ty ženský, které mají každá docela dost rozumu a samostatnosti. aby pro svoje přátelství ke mě je někdo urážel. Projdi si své komentáře a zkus se zamyslet nad sebou a nad svých chováním a vyjadřováním. Z toho důvodu tě za žádnou dámu nepovažuji.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 20:07 marcela hlupaňa nedošukna atd.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    No takže to , že vy mě za dámu nepovažujete ještě vůbec neznamená, že jí nejsem. Za druhé souhlasím s tím, že dotyčné "dámy" tady vystupují jako "vaše letka nebo mažoretky nebo funclub", protože ony samy by na linuxový server asi těžko zavítaly, ale to je jejich a váš problém, že musíte mít kolem sebe ženské obdivovatelky, které všude kam zavítají šíří vaši velkolepost, jste zcela zahleděn do sebe a to je váš největší problém a nezmění to ani počet vydaných knih ani počet pořadů v TV, neboť to nejsou žádné měřítka hodnoty.
    23.10.2010 20:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    protože ony samy by na linuxový server asi těžko zavítaly, ale to je jejich a váš problém, že musíte mít kolem sebe ženské obdivovatelky, které všude kam zavítají šíří vaši velkolepost, jste zcela zahleděn do sebe a to je váš největší problém a nezmění to ani počet vydaných knih ani počet pořadů v TV, neboť to nejsou žádné měřítka hodnoty.

    Chudinko, to je přesně ono, takže když za mnou přijdou lidé, kteří mají svůj názor, tak je to špatně, prostě jsou tu protože jsem do sebe zahleděný a ony mi poskytují obecenstvo. :-) Ty víš zcela hovno o mých problémech, pokud nějaké mám. Stejně tak já vím málo o tvých problémech. No dáma fakt nejsi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 20:24 marcela hlupaňa nedošukna atd.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Takže ony zcela samy úplně náhodou ve zcela stejnou dobu zavítaly sem a zcela náhodou jste se tu ve stejnou dobu nacházel vy. Chudinka jste asi spíše vy, když je sem musíte zvát, aby tu psaly pochvalné komentáře, já nic takového nepotřebuji a to že mě vy nepovažujete za dámu je podle toho jak zde vystupujete spíše pochvala.
    23.10.2010 20:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    kže ony zcela samy úplně náhodou ve zcela stejnou dobu zavítaly sem a zcela náhodou jste se tu ve stejnou dobu nacházel vy.

    Hele já nejsem za ně odpovědnej, to že se jim moje blogy líbí, to asi bude fakt. Nejsou samy. To že mají podobné názory, asi také bude fakt, pokud je to pro tebe provinění tak fakt se zamysli sama nad sebou. Lidé chodí za těmi, kteří jim nějak vyhovujíé. Nebo sem za mnou přišla jedna, která mě už vážně nemá ráda, to je taky fakt. Prostě sem chodí lidi, kterým linux také nic neříka, jen sem chodí, třeba za mnou mi nadávat. To se děje, ale pro mne to není důvod pro odchod z tohodle webu. Linux mě zajíma a nejen Linux,. To že mám docela dost příznivců je fakt a také je fakt, že to mnohým leží v žaludku. To je jejich problém a jejich žaludek. :-) A jestli je ti jedno, že tě nepovažuji za dámu, tak mě je jedno jak mě vnímají někteří lidé, třeba jako ty. :-) Už dávno, jestli sis toho nevšimla.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 20:41 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Ty víš zcela hovno o mých problémech, pokud nějaké mám

    Jílku, ty sračky z tebe úplněj stříkaj - proč si ty tvoje ¨dámy¨ s tebou v klidu inteligentně nepokecaj na tvým blogu? Proč tam más blogy úplně bez poznámek? Proto musíš votravovat jinde?

    Jsem na chatu jednou denně, ale koukám, že ty snad nic jiného neděláš, někde jsou dokonce 3 tvoje repliky za sebou, jako bys ani už nikoho mimo sebe k diskuzi nepotřeboval. Chápu, že jsi už obstarožní pán, který ve volném čase už ani nesportuje ani nechodí za živou kulturou, ale nemoh bys stáhnout počet svých komentů o hovnech a kreténech aspoň na 50%?
    23.10.2010 20:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jsem na chatu jednou denně, ale koukám, že ty snad nic jiného neděláš, někde jsou dokonce 3 tvoje repliky za sebou, jako bys ani už nikoho mimo sebe k diskuzi nepotřeboval. Chápu, že jsi už obstarožní pán, který ve volném čase už ani nesportuje ani nechodí za živou kulturou, ale nemoh bys stáhnout počet svých komentů o hovnech a kreténech aspoň na 50%?

    Stačí kreténe, když ty a tobě podbný přestanou komentovat a snmíží se počet mých reakcí na minimum. Ale chápej, dnes jsem ušel 14 kilometrů, přečetl knížku koukal na fotbal a ještě si tu povídám s demety tobě podobnými. To mi zas tolik času nezabere. :-) A kde si mé dámy s emnou budou povídat a kde komentovat je tobe do toho zcela hovno. Když tedy se chceš bavit tímhle způsobem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 21:19 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jílku, ty se opravdu snažíš za každou cenu přesvědčit ty ještě nepřesvědčené, jakej jsi vůl. Tobě je úplně jedno, jaké začneš téma blogu, ty jenom potřebuješ lidi posílat do prdele.

    Těch 14 km jsi ušel jako těch 800 km v Anglii?? Tak to¨s moh klidně ještě 50 přihodit. Ale koukat na fotbal, to je panečku dobrý výkon. Předpokládám, že jako soudruh ze starých časů fandíš vládnímu klubu Štrougala z Letné, protože slávisty podporuje Paroubek, a s tím se nemáte nějak rádi. No tak to ti tví soudruzi asi moc radosti nedělaj :-), i když dr. Bém nevynechá zápas ve VIPu.
    23.10.2010 21:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Těch 14 km jsi ušel jako těch 800 km v Anglii?? Tak to¨s moh klidně ještě 50 přihodit. Ale koukat na fotbal, to je panečku dobrý výkon. Předpokládám, že jako soudruh ze starých časů fandíš vládnímu klubu Štrougala z Letné, protože slávisty podporuje Paroubek, a s tím se nemáte nějak rádi. No tak to ti tví soudruzi asi moc radosti nedělaj :-), i když dr. Bém nevynechá zápas ve VIPu.

    Já se s tebou rád seznámím a vezmu tě na tu procházku.. Budeš několikátej. Třeba je ujdeš. :-) Ale jo moh bys, už chodím pomalu. 8 Km v hodině. Maximum. Bolej mě kolena. Blbe ani nevíš, že hrála Plzeň s M. Boleslaví a na český poměry dokonce slušnej fotbal. tak se prober vylízanče.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Těch 14 km jsi ušel jako těch 800 km v Anglii?

    Nemusíš zas inzerovat, že si kretén a neumíš počítat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 21:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Si mi kreténe, neřek co bude as tou procházkou, bereš? Hele já starej, kolena bolavý, ty mladej silnej, tak mi dáš aspoň lekci, budeš mít možnost se mi posmívat. Nebo se bojíš? Je to jen procházka po okolí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 22:21 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    koukam pane jilku ze jste si za mne nasel nahradu a pokec bezi dal i za me nepritomnosti

    jen doufam ze si me s nekym nespletete

    aby bylo mezi nama jasno nejsem marcela takze odpada diskuse o vasich kriteriich pro vyber dam a nedam

    jo abych nezapomel na to kvuli cemu prispivam do teto velice invencni diskuse na ty kolena bacha si nezapomente fastungel a skladaci rybarskou zidlicku kdyby nebyla cestou ve verejnem parku zadna lavicka

    8 km/h ty brdo tak to si davate pekne do tela ale zda se mi ze celkova trasa dnes merila 14 km takze 8 km tam a 6 km zpet pesky ?

    no to jste patrne sel zpatky zkratkou nejlepci bude dyz tak pro nazornost do dalsiho komentare prilepit mapku s trasou te dnesni pesi tury i s casovanim prosim dekuju
    23.10.2010 22:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    bude dyz tak pro nazornost do dalsiho komentare prilepit mapku s trasou te dnesni pesi tury i s casovanim prosim dekuju

    Jasně, hned jak mi pošlešsvoje rodný číslo, svůj životopis, výpis z trestního rejstřiku, vysvědčení z deváté třídy, tak hned ti udělám detailní rozpis svého pochodu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 23:48 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků

    za nasich casu nebyla devitka pane jilku poslu vam vsechny sve certifikaty i odpis z trestniho rejstriku

    23.10.2010 23:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Jo jo, notářsky ověřený, žádné duplikáty
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 20:49 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    A Řiť-Gabriely není z dámy :-)?

    O tom, kdo je je dáma, rozhoduje taky ten tupej pseudoterapeut? Je něco, co neví nejlíp?
    22.10.2010 21:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    O tom, kdo je je dáma, rozhoduje taky ten tupej pseudoterapeut? Je něco, co neví nejlíp?

    Ty vole ty nechápeš, že sem nejlepší a nejskromnější? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 22:35 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    to mi pripomina ten film Blbý a blbější taky se tvaril vtipne
    22.10.2010 23:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ten sem neviděl, ale podle názvu, to muselo být dílo. Tak tam se vzděláváš.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 22:36 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    pan jilek pivo nesmi
    22.10.2010 16:57 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Víte co nechápu? Proč dokola oslovujete lidi soudruhu, když to ty lidi vubec neuráží? To děláte kuli sobě? Nějakej váš vnitřní problém či komplex? :-)))))
    22.10.2010 17:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    já je soudruhu nechci urazit, jen si ujasnuji s kým jednám, abych věděl, kdy se blížím k hnoji jako si ty, tak abych si nemazal boty, kdybych do něj náhodou šlápnul. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ááá takže pán je xenofob! :-))) Jejda tak to bude další žalobička! :-)))
    22.10.2010 17:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    už se těším na tvoji žalobu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 22.10.2010 18:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    to bude soud století :):) budou nutné rezervace prosím? Třeba někdo udělá interview pro abíčko :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.10.2010 18:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    To by byl rachot!!!! :-)))
    22.10.2010 17:13 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Zírám na jejich nedostižné chování k ženám, které skutečně diskutují na rozdíl ode mne bez jakýchkoliv hrubých slov.

    zirejte zirejte a vemte si zrcadlo a bryle
    22.10.2010 17:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    zirejte zirejte a vemte si zrcadlo a bryle

    aby ses moh podívat? Koukni.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.10.2010 12:51 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jen si svoje brejle zalozte sam ja vas dobre vidim i bez brejli
    22.10.2010 15:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Ja jsem dojatý soudruhu zimo, ze si delas takovou starost abych nesklouzl na tvou mentalni uroven. Mam radost ze jdes do sebe a vzdalene se pokousis priblizit necemu, cemu se rika clovek. Jinak vyzvracet se dost casto pomaha pri zaludecnuch potizich, kterymi dozajista pri svem zpusobu zivota trpis vic nez dost. Tak se neostychej a ulev si. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 15:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Teda musím říct že nic moc... Pokud jsem dobře pochopil váš text, což se v mnoha případech jeví jako lingvistický oříšek, tak z něj vyplývá že máte problém se sebeurčením. Oslovování lidí nemající stejný názor jako vy, používáte slova soudruh, jež se ve vašem podání, vzhledem k vámi proklamovanému anti-komunistickému a ani-levicovému smýšlení jeví jako urážející. Aniž by jste tušil ve sých šedesáti letech co to slovo soudruh znamená, častuje jimi okolí s cílem zdiskreditovat a naštvat nesouhlasné názory, čímž se dopouštíte tragického logického omylu. Slovo soudruh se používá k vyslovení přátelství mezi dvoumi komunikujícími, tedy ku příkladu mezi vámi a mnou. A jelikož jsem vám nesympatický, nedokážu pochopit proč takto častujete mne, přičemž, vzhledem k neexistujícímu prátelskému vstahu mezi mnou a vámi bych vás takto nemohl častovat, protože vy muj soudruh nejste... :-)))) Dále ve vašich nadávkách se objevují vulgarismy a prvky agrese, které jsou často viděny mezi primitivními kmeny, které nejsou schopny ematie, soucitu. Dopíšu později jdu dom. :-) pa voe! :-)))
    22.10.2010 16:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    A jelikož jsem vám nesympatický, nedokážu pochopit proč takto častujete mne,

    mě jsi sympatický Vladimíre, ty určitě reprezentuješ jistě to nejlepší co linuxová komunita vyprodukovala, zírám a obdivuji tě, tebe a ještě několik dalších. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 16:42 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Takže jsi potvrdil nelogičnost svých vlastních slov. No to je paráda! :-))))
    xkucf03 avatar 22.10.2010 16:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Carl Gustav Jung: Člověk je totiž paradoxní, a to se změnit nedá.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.10.2010 17:00 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Kéž by byl, kéž by byl,

    Pak mnohé by pochopil...

    A proto marně v kruzích bloudí dál

    Přitom cíl má vůl... opodál

    :-)
    22.10.2010 15:33 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Milý Vláďo Zimo, než začnete moralizovat druhé, ohlédněte se napřed sám za sebe:
    Opovrhuji vámi a vaším mozkem jakožto podřadným strojem, ktarý nemá vlastní myšlení...
    Jste hloupá blbka
    Tohle jste mi napsal v reakci na mé zcela věcné komentáře, aniž bych já Vás jakkoli napadla, zesměšňovala, atd. Takže hrajete-li si tu najednou na slušňáka a někoho mentálně na úrovni, zní to poněkud lživě a pokrytecky.

    Pan Jílek když tu sprosťačí, alespoň si na nic nehraje...A ve skutečnosti je chytřejší, než vypadá. U většiny platí pravý opak.

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.10.2010 15:45 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    co se Vam na te diagnoze nezda?
    22.10.2010 16:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    zajimalo by me jak vite ze ta slusna vetsina co tady nesprostaci si jen na neco hraje a je ve skutecnosti sprosta kdyz vas ta vetsina nezvala do televize abyste ji tam delala krovi a stala se na dvacet minut vysilaciho casu medialne znamou osobou

    Tobě to leží v žaludku vid? ty tam nejsi a nikdo tě nezve, asi nejsi zajímavý. Když slušně chová, tak jsi aspoň sprostý, že tím že ji obviníš že se slušně chová. Chudáčku, víc a lepších argumentů. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    kdyz vas ta vetsina nezvala do televize abyste ji tam delala krovi

    zavistivý prase, který slušnýho člověka obviňuje ze zištnosti. Tvoje intelektuální výbava. Co mi ještě zkopíruješ? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    vy si zase odpovídáte sám sobě? :-)) Tomu se říká rozdvojená osobnost, panečku! :-)))
    22.10.2010 17:05 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ty ubohej primitive, kdyz nechapes k cemu se ma otazka vazala, tak si zaplat nejakou terapii.
    22.10.2010 17:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ty ubohej primitive, kdyz nechapes k cemu se ma otazka vazala, tak si zaplat nejakou terapii.

    jak potěšitelné, že mě konečně dement oslovil, že by ztrácel nervy? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:59 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    pane jilku chce to dalsi blog jinak to tady zaneradime k nepoznani a nekteri chteli vazne diskutovat jak se mi zda o otazce zachovani puvodniho poslani linuxu

    navrhuji abyste napsal dalsi blog a pekne provokativni nabity novymi podnety k diskusi tohle a i pod tim vasim sousednim blogem uz ztraci stavu
    22.10.2010 16:26 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Pan Jílek když tu sprosťačí, alespoň si na nic nehraje...A ve skutečnosti je chytřejší, než vypadá. U většiny platí pravý opak.

    takze pan jilek si na nic nehraje kdyz tu sprostaci coz znamena ze je sprostej i ve skutecnocti tak jste to myslela slecno nebo pani

    poak si ale odporujete kdyz rikate ze ve skutecnosti by mel byt chytrejsi nez vypada coz znamena ze si tady hraje na blbce ac ve skutecnosti az tak blby jak se zda neni

    dale tvrdite ze u vetsiny plati opak coz znamena ze vetsina si tady na neco hraje kdyz nesprostaci tj vetsina je slusna na rozdil od pana jilka ale to jen proto ze to predstira

    zajimalo by me jak vite ze ta slusna vetsina co tady nesprostaci si jen na neco hraje a je ve skutecnosti sprosta kdyz vas ta vetsina nezvala do televize abyste ji tam delala krovi a stala se na dvacet minut vysilaciho casu medialne znamou osobou
    22.10.2010 16:31 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    takze abych to jeste upresnil tu vetsinu co si na neco hraje kdyz tady neni sprosta ve jste ve skutecnosti nevidela ani na tu kratku dobu nataceni vasich dvaceti minut slavy
    22.10.2010 16:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    zajimalo by me jak vite ze ta slusna vetsina co tady nesprostaci si jen na neco hraje

    Většina ne, jen pár "lepších jedinců," co jsou ti práskači podobní. Jsi stejný hulvát jako oni. Povídáme si a ty se dostáváš čím dál víc do sraček, nějak ti to intelektuálství upadá. Za chvíli budeš stejný prase. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:03 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Povídáme si a ty se dostáváš čím dál víc do sraček,

    no jo jenomze ty jsou z vasi produkce ja vas slovnik pane jilku nepouzivam ani vase pseudoargumenty v podobe hrubych a oplzlych nadavek

    ja vim ze nesplnuji vase ocekavani kdyz se nespokojim s vasi interpretaci pricin vaseho chovani a taky se nepriklonim k vasemu hodnoceni reakci tech kterym se vase chovani nelibi a nemini se vam prizpusobit a ustupovat pred vasi hrubosti

    ja s nima souhlasim

    jini si zvoli mlceni a distancovani se od toho cemu rikate sracky
    22.10.2010 17:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    já tě křupane neoslovil, ale ty se chceš bavit, tak volím slova vhodná tvému intelektu. Aby si tolik se soudruhy netápal.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jini si zvoli mlceni a distancovani se od toho cemu rikate sracky

    ti vysvětluji, že relaxuji zpozdáli, sračka jako, (tvými slovy) je zábavná. Hezky ses ohodnotil, konečně chápeš jak si na tom.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    pane jilku vy jste primo ukazkovej pripad manipulatora spojuji se ve vas vsechny jeho typy vyuzivate vsech metod manipulace popsanych v priruckach az mam nekdy dojem ze vas ti autori museli osobne znat

    je zajimave sledovat jak se snazite vsechny kriticke vyroky na vasi adresu obracet proti tem kteri je na vasi adresu vyslovuji jak se ze vsech sil snazite je umlcet svymi radoby tvrdymi utoky a brunatni v obliceji plivete po nich sve hleny

    jenomze jak se rozcilite mate sevrene hrdlo a sucho v ustech a ty plivance vam skonci na vasi zasedle naprsence
    22.10.2010 17:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jenomze jak se rozcilite mate sevrene hrdlo a sucho v ustech a ty plivance vam skonci na vasi zasedle naprsence

    Vypadá to, že popisuješ svou verbální agonii. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:50 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    verbalni agonie je spis stadium ve kterem se nachazite odkdy vas znam pane jilku / s vyjimkou kratkych svetlych okamziku kdy se mi zdava ze to snad ani nemuzete byt vy /

    22.10.2010 17:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    verbalni agonie je spis stadium ve kterem se nachazite odkdy vas znam pane jilku

    začínáš mě kopírovat a docházejí ti témata, hele zkus zase ten s rozvody a dětmi, se vzděláním si to Zkusil tak pokračování. :-) To ti půjde třeba líp.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    mlcet svymi radoby tvrdymi utoky a brunatni v obliceji plivete po nich sve hleny

    Lidé jako ty nejlpe popisují co právě prožívají. Jinak zase si to okopíroval. Nebo že by literární styl?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:51 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    nevim co furt mate s tim kopirovanim profesore indigo
    22.10.2010 17:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    nevim co furt mate s tim kopirovanim profesore indigo

    Já ti rozumím, ty něco prožíváš, smutek beznaděj, hnus ze sebe, ze své omezenosti a malosti a pokoušís se to podsunout druhým, ale to je starý trick. nauč se jiný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 18:09 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ja vam rozumim vy me chcete zase uspat
    22.10.2010 18:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ja vam rozumim vy me chcete zase uspat

    To bylo škoda, když mám tak vytrvalýho blbce na hraní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 18:15 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jenomze ted momentalne si musite asi taky zdrimnout hracicku vam na chvili vezmu du si schrupnout

    zatim neco vymyslete abych se priste nenudil
    22.10.2010 18:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    jenomze ted momentalne si musite asi taky zdrimnout hracicku vam na chvili vezmu du si schrupnout

    zatim neco vymyslete abych se priste nenudil

    No jo, zase si druhej, tak jindy no. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 18:13 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    no tak prrrr sracka neni moje ale vase

    ja z vas jen cituji
    22.10.2010 16:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ááá, bájný trojzubec, eleanor je tady! :-) No, jak bych vám to měl říci, tak aby jste to pochopila. No zkusím to takhle: Ještě jednou a pozorně jsem si přečetl svoji vlastní reakci na kterou vy reagujete, a musím s lítostí vám oznámit, že je prosta jakýhkoli moralizování. Celá reakce je defakto konstatování věcí, tak jak to vidím. Kdyby se totiž jednalo o moralizování, tak bych Panu jílkovi něco vytýkal, říkal že by se měl chovat nějak jinak, dávat mu za vzor někoho ctnostného. Což jsem nečinil a tudíž se nejednalo o moralizování. :-) Takže pokud vás označím za blbku, tak vás nemoralizuji, pouze vám říkám co si o vás myslím... Jo jetě k tomu poslednímu citátu dne že "u většiny platí pravý opak". Vy jste se už s někým krom pana jílka osobně setkala že si dovolíte toto tvrdit? Narážím na to že pokud tvrdíte že pan Jílek je veskutečnosti chytřejší než jak se prezentuje což neplatí o ostatních tak musíte narážet na osobní zkušenost. Logicky vzato, odhaduji že z linuxových tváří z ABC linuxu jste se mohla reálně setkat tak s panem smolíkem který byl na nějaký vaší výstavě, nebo co. A tak se ptám: Co proboha vám pan Smolík udělal že ostatní linuxáře tak soudíte??? :-)))))))
    22.10.2010 16:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Takže pokud vás označím za blbku, tak vás nemoralizuji, pouze vám říkám co si o vás myslím.

    No vidíš a já si myslím, že si hnůj a říkám ti to, jistě jsi rád. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    ? já nechápat a nerozumět česky.? :-))))
    22.10.2010 17:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    asi zase zvracíš, ti říkám nepij ten šmejd. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.10.2010 17:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Vy nepochopit diagnozu!!! :-))
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2010 18:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    z linuxových tváří z ABC linuxu jste se mohla reálně setkat tak s panem smolíkem
    Zatím jsem tu čest neměl.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2010 18:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    tím pádem právě nemá možnost srovnávat, natož hodnotit. :-) Díky za informace, už ukládám na svůj HD...
    22.10.2010 20:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Zas a znovu tu dokazujete že jste podprůměreně inteligentní jedinec. Napsal jsem vám v jinotaji, načež vy reagujete primitivní sprostotou. To už není o tom že jste se přispůsobil sprostotě okolí, vy už nedokážete na stejné úrovni komunikovat. Jednoduše nestíháte mentální úroveň... :-) Nebudu se zde dohadovat o to kdo tu kálí víc, což by bylo kontraproduktivní, nicméně nad vaší inteligencí se nepřestávám podivovat a bavit! Bravo, jen tak dál! :-)))
    Tak minimálně urážlivé hodnocení je to jak vyšité. A kdo hodnotí, u toho se dá předpokládat, že se považuje za lepšího. Podivuje se nad podprůměrnou inteligencí, sprostotě... :-) Obsahem sděluje "Já nejsem tak špatný jako ty". Na což jsem chtěla poukázat, že je u vás v příkrém rozporu.

    A k tomu mému "A ve skutečnosti je chytřejší, než vypadá. U většiny platí pravý opak." Možná jsem se nevyjádřila srozumitelně. Měla jsem na mysli jednak lidi všeobecně, nikoliv linuxáky /Které znám jen ze zdejších diskusí a většina jich je fajn/. Chtěla jsem říct, že lidi se většinou snaží vypadat co nejchytřeji, takže když je někdo chytřejší, než se jeví, je to vždy překvapivé :-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.10.2010 20:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog ke změně vlastníků
    Marcelo, zbytečně, stejně to slíznete. :-) Ale jinak jste hodné děvče.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.