abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Rozcestník

    Testy a triky jen na vlastní nebezpečí

    11.11.2010 21:52 | Přečteno: 1188× | poslední úprava: 11.11.2010 22:02

    Stále stejná písnička. Seděla, plakala a jen opakovala. „Pro něj je pravda důležitá.” Bylo to v souvislosti s tím, že nevěděla jak odpovědět, když ji její manžel připomíná věci z minulosti. A říká jí při tom. "Pro mne je pravda důležitá." Mlčel jsem, protože mě napadala v tuhle chvíli jen jediná odpověď na jeho repliku. Na jejím místě bych asi řekl. „Máš pravdu a nemáš ženu. Užij si své pravdy dosytosti.” Neřekl jsem ji. V tuhle chvíli nebyl na odpověď tohoto druhu čas. Rozvádět se nechce. Miluje ho a podle jejích slov s ním chce být. Takže kontrakt není na rozvod, ale na zvládnutí vztahu. Znám je oba. Jeho i ji. Nakonec jsem se jen zeptal. „Jak se žije s člověkem co má pořád pravdu?” Odpověď zněla. „Těžko, velmi těžko.” Použil jsem svou starou oblíbenou odpověď, kterou mám jak pro závislé, tak pro nešťastně milující. „Asi má ten vztah pro vás obrovskou cenu.” Kývla. „Má, chci mít s ním děti.” Neřekl jsem nic. u zavislých místo vztahu dosadím patřičnou drogu

    Neříkám nic v takových případech, protože buď ten člověk dospěje, naučí se žít, s tím druhým, který ve své nejistotě potřebuje stále manipulovat za pomoci „pravdy z minulosti” a nebo dřív nebo později odejde, protože stále jen poslouchat o svých chybách a proviněních, skutečných i domnělých nikoho příliš dlouho nebaví. Většina lidí se zařídí. Po svém. A ti pravdomluvní zůstávají se svými pravdami osamoceni. Alespoň já se tímhle způsobem chování řídím. Vzpomínám na svého otce. Ten měl stále pravdu, ve všem byl nejlepší, nikdo nebyl dost dobrý. Takže jsem se v osmnácti letech odebral do armády, po roce a půl šel do civilu a domu jsem se nevrátil. Nepotřeboval jsem stále slyšet jak jsem neschopný, hloupý, ošklivý. A jak mě žádná ženská nikdy nebude chtít, a chcípnu hlady u plotu.

    Samozřejmě i když jsem si nesl tenhle otisk, který někteří rodiče svým svým dětem nechtěně vtisknou, z neznalosti, nebo z z vlastní nejistoty, nic z toho se nesplnilo. Díky samostatnému životu, který sice v tom věku mezi dvaceti až dvaceti pěti letech byl poměrně divoký, jsem si postupně ověřoval, že na tvrzení svého táty nemusím dát. Stal jsem se dospělým a přestal jsem žít, jak by řek Eric Berne „scénáře svých rodičů.” Případně antiscénáře. Kdo o tom chce vědět víc opatří si knihu „Co řeknete, až pozdravíte?” od výše uvedeného autora a prostuduje ji. Nebude zklamán, je napsaná vtipně, chytře a poskytuje mnoho věcí k poznání. Ne jen zamyšlení. Zamyslet se je dobré, ale poznat je lepší. Si myslím.

    Život podle scénářů je těžký, mnohé co nás rodiče naučili je dobré, užitečné a vyplácí se to dělat celý život. Pak jsou věci, které nám rodiče vtiskli protože k tomu měli nějaký vlastní skrytý motiv. Děti buď mají splnit nesplněná přání rodičů a oni protože jsou zvyklý věřit, že co rodiče říkají a konají je pravdivé, tak pokračují i v daleké dospělosti v plnění jejich přání, aniž by jim přišlo na mysl, že by měli dělat skutečně něco svého. Mnohokrát jsem slyšel lidi vyprávět, co všechno je rodiče naučili, jaké zájmy jim vštípili, jak hezky jim poradili. Velmi často se zeptám, když slyším ten chvalozpěv. „A co vy, co vy by jste rádi opravdu dělali, co vás by doopravdy bavilo?” Velmi často a více jak méně slyším. „Tohle a támhleto.” A když se zeptám z jakého důvodu to tedy nedělají, slyším odpověď. „Ani mě nikdy nenapadlo, že bych mohl. Myslíte, že bych opravdu mohl?” Vždy je ujistím další svou oblíbenou odpovědí, že cesty vedou do všech světových stran a na všechny možná místa, která si vyberou.

    Po téhle odpovědi mnohdy znejistí, ale dost jich to zkusí. Pamatuji se na jedno děvče, které milovalo motorky. Feťačka, tehdy jí bylo asi dvacet osm, z velmi dobré rodiny. Jenže rodina, hlavně maminka si neuměla představit mladou dámu pádící na motorce. Na skupině, kde ona dívka tuhle svou ji touhu předložila zavládlo ticho. Málokdo si uměl představit, že tohle útlé děvče s nevinným výrazem, by mohlo jezdit na motorce, zrovna tak málo jako si uměli představit, že tahle dívka si na drogy vydělávala prostitucí. Bohužel a bohudík, já jsem si uměl představit oboje. Po jejím dotazu, ke mě, co jako na tohle říkám, jsem použil právě větu, již jsem obšlehl, i když ne zcela, z výše zminované knihy Erica Berneho. „Věříte, že téhle práci rozumím, Věříte, že jsem autorita?” Odpověděla, že ano.

    Tak jsem jen řekl. „Fajn, dovoluji vám, že si tu motorku smíte pořídit a jezdit na ni. V případě nesouhlasu maminky, ji pošlete za mnou s tím, že jsem vám to v rámci vašeho uzdravení dovolil. Z maminkou už to proberu sám.” Chvíli na mě nevěřícně koukala, pak se rozplakala. Tehdy, když jsem si druhý den přišel přečíst deníky na pavilon mi Judita řekla. „To bylo skvělý co jsi udělal. Ona si rozhodla, že se mámy ptát ani nebude a motorku si koupí. Dokonce se přiznala, že má na ni peníze.” Děvče jako řeklo, udělalo. Co vím, chodila pak dlouho někde do terapie. Tedy chodila, jezdila na motorce, vdala se a má děti. Nefetuje. Vlastně díky své splněné touze přestala žít antiscénář. Samozřejmě neuzdravila ji motorka, ale to rozhodnutí si něco udělat opravdu po svém odstartovalo tu touhu žít po svém. Nikoliv ten scénář, který některé děti vychované do precizního scénáře obrátí v antiscénář. Potom místo nejlepší, jsou záměrně navzdory rodičům nejhorší. Když pochopí svůj scénář, nebo antiscénář, zamyslí se mnozí a někteří z něj vystoupí do života bez scénářů, života podle vlastních představ.

    Jak si tak píši vidím, že ono hledání minulosti,pravdy má za následek dost často rozchod lidí, kteří se upřímně mají rádi. Jenže jejich vlastní nejistota, obava ze života podle vlastních map a cílů jim zabrání si užít onoho vztahu. Potom hledají různé náhražky, které mají zakrýt obavy a nejistotu. Mnozí nejistí lidé podnikají šílené výkony jen z toho důvodu aby zakryli vlastní obavy a strach ze své nedostatečnosti. Zrovna tak mnozí despotové nahánějí strach druhým, aby zakryli svou omezenost. Bohužel jsou sice v něčem omezení, ale na druhou stranu mají dost velkou znalost lidí aby dokázali vyvolat v nich obavy a hrůzu.

    Tak jsme ještě, pokud se vrátíme, ke klientce ze začátku probírali, cenu toho vztahu. Nakonec řekla. „Cenu má, velkou, a já se bojím, že když odejdu, tak si ani nevšimne, že tu nejsem. Zeptal jsem se po jaké době, si myslí, že by zaznamenal její nepřítomnost. Řekla, že neví. Ale tahle otázka jí zaujala. Jsem zvědavý jestli přijde na jednu věc. A to, že i tváření se, že ani nevím jestli tu jsi nebo ne, může být součást manipulace, která by se mohla nazývat. „Dožaduj se mé pozornosti, abych ti mohl dát najevo tvou malou cenu, svou nevšímavostí.” Jenže, jsem si jistý, že být na jejím místě, a odejít z domova a vrátit se třeba až ráno, by chlapec svou nevšímavost zcela jistě ztratil a pokusil by se rozehrát hru na obviněnou a nesvědomitou ženu. Moc bych za to nedal, že by zuřil parádně. Jenže udělat to, byla by to zase jen hra. Ale představa že bych jeho nevšímavost testnul je fakt lákavá. I když ve vztahu velmi nebezpečná. To myslím vážně. A jestli to někdo zkusí, tak ať si potom u mě nestěžuje. Pokud někdo bude používat některé triky, jak rádi laici říkají, tak jen na vlastní nebezpečí a odpovědnost.

    Párkrát jsem v životě něco takového udělal. A vždycky to byl mazec. Takže už s těmihle pokusy nežertuji. A pokud se rozhodnu, že budu si žít život podle svých představ, nevšímavost, nebo všímavost toho druhého není tak důležitá. Potěší mě, když zjistím, že jsem nebyl zas až tak lhostejný, ale není to cílem. A od sousedů sem voní brambrák. Sakra to je vůně. Taky bych si dal. 2008        

    Hodnocení: 55 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2010 22:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Facebook tamtamy břmííí :-D
    11.11.2010 22:15 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Zdar, mas docela zajimavy blog, ale s linuxem to moc nesouvisi. Zaloz si prosim blog nekde jinde, treba nekde na idnes nebo bloguj.cz
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2010 22:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Zdar, mas docela zajimavy názor, ale běž s ním do prdele! :-D
    gtz avatar 11.11.2010 23:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    už jsem to Jílkovi říkal a prý se mu nechce.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.11.2010 23:17 krotitel populismu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Spíš by ho netolerovali, jako tady
    11.11.2010 23:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Já počkám, až mě vyzvou majitelé. Uživatelé se do té doby musejí smířit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.11.2010 06:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Nebo je prostě jenom nečíst...

    ...a smířit se s osudem, že o ně zůstanou ochuzeni. :-D

    11.11.2010 23:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    No jo, sem hroznej, já vím. Lepší to nebude.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.11.2010 00:09 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Nejak nechapu o jakou pravdu z minulosti mel manzel klientky zajem. Muj X se na moji minulost moc nevyptaval, ja jeho take ne. V okamzicich kdy se dobrovolne rozhodl se mi s jeho minulosti sverovat, jsem touzila byt z mista hodne daleko.
    12.11.2010 08:23 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Když pochopí svůj scénář, nebo antiscénář, zamyslí se mnozí a někteří z něj vystoupí do života bez scénářů, života podle vlastních představ.

    Napada me ze si nekdy ten scenar napiseme sami. Zivot dle vlastnich predstav, iluze jak by to melo/mohlo byt, ale neni, take vede k zajimavym scenarum.
    Dalibor Smolík avatar 11.11.2010 23:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Nejen Linuxem jest živ člověk ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 11.11.2010 23:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Jestli si pamatujete co stálo když jste si zakládal blog zde? Já si to nepamatuji přesně, ale stálo tam, že blogy jsou o linuxu a pokud si chcete založit blog o něčem jiném tak jděte jinam. Proto by měl jít herr Jílek někam kde bude mít větší možnost na seberealizaci v komentářích. Kdyby si tyto blogy udělal na idnes jak zde někdo píše tak jistě by idnes byla ráda za nové návštěvníky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2010 00:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Jestli si pamatujete co stálo když jste si zakládal blog zde?

    Vám to tu patří?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 12.11.2010 00:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Proč se ptáte? Psal jsem to jak to tam je napsané, přesně si to nepamatuji. Ale je to tam nějak v tom smyslu jak jsem psal.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.11.2010 00:23 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ten text zni:

    jestlize nejste ctenarem abclinuxu.cz a nebo nemate s linuxuem nic spolecneho a jen hledate prostor na publikovani, radeji si zvolte jiny verejny blogovaci system.

    Pan Jilek toto vi ale protoze je to bezcharakterni svine, tak to zde vyuziva i presto, ze mu to bylo jiz nekolikrat slusne ci sproste naznaceno, at tahne.

    Ocekavam, ze i pres dnesni vyzvu tak neucini a pote nam nezbyde nic jinehio nez reagovat. Uvidime, jak se k tomu redakce postavi. V kazdem priade z te ostudy redakce nebude jiste nadsena. Ale mozna nova redakce jedna podle zasady - spatny image = dobry image.
    12.11.2010 00:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    protoze je to bezcharakterni svine,

    a jak vypadá charakterní svině?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.11.2010 00:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    jestlize nejste ctenarem abclinuxu.cz

    jsem čtenářem linuxu a mám s linuxem co do činění.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2010 01:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    jsem čtenářem linuxu a mám s linuxem co do činění.
    Kuš, tohle ti přece nikdo neuvěří :-) :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.11.2010 01:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ano, používám Slackware 13.1, ZAČÍNAL JSEM NA 9.1. s LINUXEM JSEM začínal jsem na Mandrake 9.0, dále používám Debian Squeeze, začínal jsem na Woody, používám Solaris 10, OpenIndiana, FreeBSD 8.1, začínal jsme na 4.7.

    Linux, miluji, ale FreeBSD a Solaris mám radši. To by mohlo být důvodem pro mé vyloučení z řad návštěvníků ABClinuxu, kde jsem registrován od roku 2005. napsal jsem několik blogů, kde jsem vychválil textový editor VIM, plus distribuci Slackware. Párkrát jsem se zmínil o Debianu a Solarisu. Chápu, že ti co používají Emacs mě za VIM nemusejí mít rádi. Ale kdo používá Emacs, má jen co si zaslouží.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2010 09:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ano, to mohu potvrdit, viděl jsem na vlastní oči :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.11.2010 05:20 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Vy si čtete zdrojové kódy jádra? Wow! :)
    12.11.2010 06:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Vy si čtete zdrojové kódy jádra? Wow! :)

    ne a měl bych?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 21:59 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Když píšete, že jste čtenář Linuxu, asi ano. :)
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2010 00:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Velká část zde registrovaných lidí abíčko čte, pokládá dotazy nebo na ně odpovídá, Linux používá a někdo píše i blogy, které se Linuxu netýkají. Blogy, pojednávající o životě obecně. Je to špatně, pokud takové blogy jsou zřetelně odděleny např. od zpráviček nebo dotazů linuxového charakteru?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.11.2010 07:31 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Dokud se lidé nedomluví a server svorně na nějakou dobu neopustí, aby majitelé pocítili hněv lidu, nic se nezmění :-) Zbyde nám jenom na pana terapeuta kydat hnůj. Ale i to má své kouzlo :-)
    12.11.2010 08:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Zbyde nám jenom na pana terapeuta kydat hnůj. Ale i to má své kouzlo

    Ano je to kouzlo, kouzlo sledovat jak lidé chlubící se svou svobodomyslností, vzděláním a tolerancí, klesají hlouběji a hlouběji do onoho hnojiště. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.11.2010 08:48 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ten popis nicméně přesně pasuje na vás.
    12.11.2010 09:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ten popis nicméně přesně pasuje na vás.

    kdo hnojem hází na druhé, sám se zmaže od hnoje, smrdí hnojem a vypadá jako hnojař.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.11.2010 20:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    a ci je to hnojiste pane jilku
    12.11.2010 20:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    a ci je to hnojiste pane jilku

    Tvoje a tvých kámošů, co si dali záležet, takže kdo hnůj háže, na to hnůj padá. Užij si to. A přečti si po sobě, jak si ztratil nervy, nejen ty, ale kralík a mnozí další. Já si nikoho nepotřebuji blokovat, mě vadí jen málokdo. V to je problém, že pokud si někdo chce začít s hnojem, mě to problém nedělá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.11.2010 22:42 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ja bych pane jilku chtel poznamenat k vasemu vykladu skutecnosti ze ten hnuj rozvazite po internetu vy a vam podobni podnikatele

    mimochodem slovo hnuj spolu s vozejkama a masturbaci a nekolik dalsich specialnich vyrazu ma ve vasem slovnim projevu vysokou frekvenci

    co na to ty vase stazistky psycholozky
    12.11.2010 22:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ja bych pane jilku chtel poznamenat k vasemu vykladu skutecnosti ze ten hnuj rozvazite po internetu vy a vam podobni podnikatele

    No vidíš, když si přečtu tvé reakce na Ritu, tak si hnůj. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.11.2010 22:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    co na to ty vase stazistky psycholozky

    že si hnůj a zamindrákovanej dement :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 01:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    hmmmmmmmm zajimava diagnosticka metoda na zaklade vaseho slovniku a vasich reakci ty udajne psycholozky a vase sefova usoudily ze krome vas je tu vetsina dementu a zamindrakovanejch

    tak to ja pane jilku milerad zajdu za vas k vasemu kardiologovi ten s podivem zjisti ze muj kardiovaskularni system je v naprostem poradku a vynda vam bajpas
    13.11.2010 08:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Si to tak neber, prostě si hnuj a páchneš, a to nemá s tvým bypassem co dělat. Ne je tu jen pár dementů a zamoindrákovanejch, ale ti dementi stačí zahnojit cokoliv.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 09:36 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    s tim pachem bych to na vasem miste nerozmazaval ve vasem veku a stavu i dusevnim clovek jinym moc nevoni

    ze tady dost pachnete nemuzete poprit zda se ze zdejsi uzivatele maji vasich blogu ale hlavne vasi asertivity plne zuby a kdyz vas neignoruji co se pri vasem vnucovani a vlezlosti neda tak vas nelichotive komentuji v blozích na temu Jak se zbavit jilka

    o spin doctors vaseho razeni se mluvi casto za jejich nepritomnosti proto ze nema smysl mluvit s nima primo protoze stejne vsechno prekrouti ze vseho se vylhaji prohodi vyhybku nebo kdyz uz neni uniku vulgarne a hrube zautoci

    jo a bajpas mate vy zajimalo by me kolik to stalo nase verejne zdravotnictvo taky jsem za to ze lidi co leta zili nezdrave alkoholici a spol. by si bajpasy meli hradit ze sve kapsy
    13.11.2010 09:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    s tim pachem bych to na vasem miste nerozmazaval ve vasem veku a stavu i dusevnim clovek jinym moc nevoni

    Nebud do mě zase zamilovanej. tobě voním :-)

    ze tady dost pachnete nemuzete poprit zda se ze zdejsi uzivatele maji vasich blogu ale hlavne vasi asertivity plne zuby a kdyz vas neignoruji co se pri vasem vnucovani a vlezlosti neda tak vas nelichotive komentuji v blozích na temu Jak se zbavit jilka

    ty jsi jeden z těch, kvůli kterým tu zůstávám. Nedá mi abych si nepřečetl slova "plná zájmu" Ty a tobě podobní mě tu drží. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 10:29 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    tak vidite pane jilku sam priznavate ze vyhledavate konflikty ja a me podobni by vam chybeli

    jen jestli ta podobnost neni dusledkem toho ze ti podobni podobne vnimaji vas a vase reakce

    cetl jsem vas novy blog o tech stereotypech to je zajimava otazka clovek jisty stereotyp potrebuje a samozrejme ze casem pod vlivem tlaku vnejsich zmen se musi prispusobit a vymenit jej za jiny

    jsu jedinci presprilis podlehajici stereotypum se sklonemk k zavislostem a pro ty jsou nebezpecne i ty moderni nelatkove zavislosti

    na jedne strane vam takovy internet nabidne netusene nove moznosti kuprikladu seznamovani se se zenama a uzitecnyma lidma ale znate to kazda mince ma dve strany a ne kazdy dokaze rozeznat tu tenkou hranici kdy uz TO neridi on ale TO ono ridi jeho

    jak to tak sleduju vas zivot se do znacne miry prenesl na internet do virtuality a prolina se s vasi realitou natolik ze i vase cetne partnerky s vama ziji vas internetovy zivot

    to je jenom takovy muj postreh

    krome jinych neblahych nasledku ma permanentni vysedavani na netu i nepriznivy vliv na srdce a cevy narazove vyslapy do vzdalenych krajin po roce nezrizeneho lenoseni u pc mohou byt smrtici
    13.11.2010 10:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    tak vidite pane jilku sam priznavate ze vyhledavate konflikty ja a me podobni by vam chybeli Tak já mám rád zábavu a blbci tvýho typu, co pořád vědí jak žiji, mi ji poskytují. :-) Ted jsem hodinu cvičil a každž den újdu kolem šesti kilometrů pěšky. Tak si nedělej vrásky s mým pohybem a napodob mě. :-)

    cetl jsem vas novy blog o tech stereotypech to je zajimava otazka clovek jisty stereotyp potrebuje a samozrejme ze casem pod vlivem tlaku vnejsich zmen se musi prispusobit a vymenit jej za jiny

    No vidíš a to je můj nápad, bez vystudování psychologie. O té stačí hnoji jen přemýšlet a dívat se kolem sebe, pak aplikovat. :-)

    jak to tak sleduju vas zivot se do znacne miry prenesl na internet do virtuality a prolina se s vasi realitou natolik ze i vase cetne partnerky s vama ziji vas internetovy zivot

    Využili jsme to ke komunikaci, když jsme vzdáleni, takže žádná virtualita, pouze kontakt jiným způsobem. Nenech se vysmát. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 09:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    o spin doctors vaseho razeni se mluvi casto za jejich nepritomnosti proto ze nema smysl mluvit s nima primo protoze stejne vsechno prekrouti ze vseho se vylhaji prohodi vyhybku nebo kdyz uz neni uniku vulgarne a hrube zautoci

    No jo, když chybí schopnost přímě komunikace, tak aspoň nepřímé, že? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 10:47 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ja s vama komunikuji primo a rikam co si myslim i navzdory prekazkam ve vasem zpusobu komunikace

    zminil jste neco o lasce ze vas jako milujem my co s vama vedem tuhle spolecenskou konverzaci na vysoke kulturni urovni

    no mate pravdu treba mame radi lidi a zajimaji nas i kdyz ja bych radeji mluvil jen za sebe

    ti kterim jste lhostejnej se asi nezamysleji nad tim jak je mozny ze nekdo kdo zas neni az tak uplne blby si tak blbe muze vsechno kazit svou neschopnosti vyporadat se ze svymi skodlivymi sterotypy v mysleni a chovani
    13.11.2010 10:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ja s vama komunikuji primo a rikam co si myslim i navzdory prekazkam ve vasem zpusobu komunikace

    Mě hnoji vyhovuje. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.11.2010 11:38 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    no co s vama nejak to uz doklepete
    Dalibor Smolík avatar 13.11.2010 02:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ten hnuj rozvazite po internetu vy a vam podobni podnikatele
    Správně. Co podnikatel, to lump.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.11.2010 06:31 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    dobre rano pane smolik ted jste se dopustil manipulacni metody prekrucovani puvodniho smyslu zamernym narusenim navaznosti me reakce na reakci pana hnilka s odpustenim

    zamerne vy to ale dobre vite ze

    no jo blanicky rytir
    Dalibor Smolík avatar 13.11.2010 09:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Jo pardon. Tak tohle opravdu záměrně nebylo .. Dokončoval jsem přípravu cen na sezónu, strasšně mě to nebavilo a kouknul jsem se před spaním na abíčko. Shodou okolností jsem mluvil s jedním člověkem, který nadával na všechny podnikatele. Bez rozdílu, i na živnostníky . Prostě samý tunelář. Tak jste to schytal za něj vy :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.11.2010 11:55 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ja zas nejsem urazlivej

    clovek ktereho si asi nejvic vazim je podnikatel z vaseho fachu a od nej vim co obnaselo od zacatku privatizace podnikani zejmena v oblasti textilni vyroby a obchodu s textilem

    je z tech co se neprispusobili jistym praktikam protoze by s tim nemohli zit a vice mene z nostalgie se snazili udrzet kvalitni ceskou textilni produkci

    ja mu rikam posledni mohykan
    Dalibor Smolík avatar 13.11.2010 11:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    ja mu rikam posledni mohykan
    Připadáme si tak .. když jsme začínali, v okolí byla celá řada podobných podniků a větších. Dnes už není nic .. zůstáváme na trhu za cenu velkých škrtů a nepopulárních opatření, bojujeme o každou zakázku, ale snažíme se vydržet :-). Ten konkurenční tlak je skutečně neúprosný.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.11.2010 12:10 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    je to skoda nejen textilni vyroby ale vsech tradicnich odvetvi a oboru ve kterych byli cechoslovaci spicka

    jestli se to pak nekdy podari obnovit az se strati odbornici a kvalifikovani delnici

    drzim vam palce
    Dalibor Smolík avatar 13.11.2010 12:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    No jo, je to sklo, porcelán, ale i strojírenská výroba .. v tom jsme byli mistři. Dnes se to nehodí do krámu nadnárodním korporacím. Konkurenci je třeba odstranit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.11.2010 13:22 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    tady kolem byly sklárny a take textilni fabriky a potravinarsky prumysl zustalo neco z tezkeho prumyslu ale jinak zhola nic

    je mi lito tech lidi byli zvykli zit z prace kterou umeli ted je nikde nikdo nepotrebuje zit ze socialnich davek je pro ne ponizujici vidam uz i muze ve strednim veku na VPP zadni alkaci jenom lide kteri jsou bez prace

    to je trestuhodne mrhani lidskym kapitalem

    taky denne chodim z prace do vecerky a prohodim par slov s majitelem uz to chtel pri tech podminkach zapichnout ale nam zakaznikum by ten maly kramek chybel ma skvely sortiment na tak maly obchudek vzdy dobre zasoben vsechno kvalitni a cerstve a pristup k zakaznikovi jako ze starych filmu

    a odolava velkym supermarketum v blizkem okoli

    tak toho by si lidé nedali
    13.11.2010 14:07 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Dnes se to nehodí do krámu nadnárodním korporacím. Konkurenci je třeba odstranit.

    No, to je ten skutečnej kapitalismus, se kterým se sice dá cimrmanovsky nesouhlasit, ale kterej takhle vypadá. Žádné kecy o tom, že se uživím čestně jenom tím, že mám lepší a levnější výrobek, že nikdy nikoho neuplatím. Na komunální úrovni zakázku bez úplatku nezískám (bez ohledu levé-pravé spektrum, stejně to pečou dohromady), na globálním trhu není šance porazit ty korporace, pokud mají ve strategii likvidaci ostatních (nebo si jich pár nechají jako kolorit pro zábavu). Dostal jsem se ke strategii firmy IKEA ohledně expanze - ta čísla dlouhodobých investic na získání trhu jsou děsivá, to si menší firma nikdy nemůže dovolit, být plánovitě 5 let v mínusu.

    Jedině snad konkrétně specializované produkty cíleně směřované konkrétním klientům mají dlouhodobou šanci, ale to chce opravdu schopné 'vizionáře', kteří vidí dál, než do příští sezóny. Držím vám palce, veškerá snaha je na prd, pokud si neudržíte strategického partnera-odběratele (na kterým zase nesmíte být dominatně zavislý)
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 13.11.2010 14:24 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Dostal jsem se ke strategii firmy IKEA ohledně expanze - ta čísla dlouhodobých investic na získání trhu jsou děsivá, to si menší firma nikdy nemůže dovolit, být plánovitě 5 let v mínusu.
    Jak to probíhá? "Podlézáním" cen?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    13.11.2010 15:49 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Nevím, jestli se ptáte vážně, nebo ironicky...

    Podlézání cen je spíš finální, poslední prvek, snadno viditelný zákazníkem. Všechno ale začíná v opačném gardu, při jednání s dodavateli (např. přetáhnutí od konkurence), platebními podmínkami, zaměstnaneckým servisem, sílou při výběru prodejního místa, vypracovanou sítí důležitých klientu, atd.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 13.11.2010 18:41 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ptala jsem se vážně. Díky za vysvětlení.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    13.11.2010 20:40 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    No tak jo, já se obával, že ten dotaz je ve stylu všechytrého terapeuta, který rozumí byznysu po přečtení jedné knížky.

    Skutečně ty ceny jsou jenom finální třešinka na dortu, tomu předchází vymakaná firemní strategie, jakým způsobem chtějí konkrétní trh udělat, která má několik vln, které se navzájem ovlivňují. Jenom příklad - při expanzi na nové teritorium (nemluvím o Africe, ale o zemích EU) je při plné znalosti místních legislativních norem třeba životně důležité dostat za prvé povolení vůbec takový hypermarket stavět (a mít hodně dlouho za báječných nájemních podmínek), za druhé ovlivnit tu legislativu přes komunální politiky tak, aby se tam už žádný další hypermarket stavět nesměl. Všechno křišťálově legálně čisté (téměř), pak se se slávou otevře, všicni nadšeni prostředím, kvalitou i cenami, a téměř nikdo si nevšimne, že během roku zmizí ty nejlevnější položky ze sortimentu. Jak říkám, je to jen kolečko v soukolí, stejně jako postupný nátlak na dodavatele jak kvůli cenám, tak, že nesmí dodat nikomu jinému.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    13.11.2010 20:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    No tak jo, já se obával, že ten dotaz je ve stylu všechytrého terapeuta, který rozumí byznysu po přečtení jedné knížky.

    Milý vozejku, já jsme nikdy netvrdil, že rozumím byznysu. Já rozumím svýmu byznysu, cože malinký rozdíl, takže si pořád stejně omezenej. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 13.11.2010 22:26 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Safra, vždyť i ta IKEA musela kdysi nějak začínat. Docela by mě zajímalo, jak hodně se lišily výchozí podmínky oproti dnešku. Jestli by se s podobnou strategií jakou vznikala, prosadila i dnes. Budí to dojem, že je v současné době vše "zabetonované".
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    13.11.2010 22:55 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Zrovna u IKEA, pokud vás to opravdu zajímá, si najděte její historii. Někteří lidé si myslí, že to je švédská firma a je to daleko komplikovanější.

    Ostatně i princip McDonaldu je docela zajímavý, znalost těchto věcí je pro lidi, kteří se v byznysu pohybují, základní MUST. Jak ten obchodní, tak právnický, pamatuju, že na škole jsme třeba řešili spory Becherovky nebo Budvaru (pro Čechy atraktivnější témata :-))
    Nobody can give you as much as I can promise you
    14.11.2010 07:05 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Plny souhlas az na jednu vyjimku.

    za druhé ovlivnit tu legislativu přes komunální politiky tak, aby se tam už žádný další hypermarket stavět nesměl.

    Naopak, statisticky obdobne centrum pritahne vice zakazniku, uzivi se oba podniky. Behem tydne nakupuji spotrebitele z nedostatku casu v mensim centru, weekend je rodiny vylet do vetsiho centra. Podnikatel rozhoduje umisteni podniku podle: Poctu obyvatel v planovanem umisteni podniku, vysi/stabilite prijmu budoucich zakazniku, pruzkumu specializace zadaneho zbozi, planovane budouci vystavby v okoli. Podnikatel obvykle investuje do vystavby obytnych center v blizkosti hypermarketu. Ceny nemovitosti v blizkosti centra stoupaji.
    14.11.2010 13:13 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Bylo myšleno hypermarket stejného sortimentu
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 13.11.2010 14:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Jedině snad konkrétně specializované produkty cíleně směřované konkrétním klientům mají dlouhodobou šanci, ale to chce opravdu schopné 'vizionáře', kteří vidí dál, než do příští sezóny.
    Ano, toje přesné. Tak to opravdu je. Pokud někdo dělá něco, co dokáže kdejaký šikmooký šíbr, nemá šanci. Jako podnikatel přežije jen ten nejlepší
    My například jsme schopni částečně konkurovat tím, že dodáváme do řetězců "just in time" a dodací lhůta je max. 48 hodin od objednání. Jedná se o častější, ale menší dodávky. Řetězce si totiž velké sklady nemohou dovolit. A tohle Číňani nemohou. Ti jsou schopni dodávat velké, levné celokontejnerové zásilky. Malé dodávky nemohou stíhat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.11.2010 15:53 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ano v tom si rozumíme, jenom - jenom že i ta Čína či Pakistán začínají taky být víc pružní. Sice ne do 48 hodin, ale díky stále levnější letecké dopravě už potvrzujou menší dodávky i do 14 dnů
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 13.11.2010 17:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Určitě! Nespí na vavřínech nikdo. Vše se stále vyvíjí. Proto je nutné hledat další metody, jak zaujmout zákazníka.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.11.2010 20:06 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    jestli se to pak nekdy podari obnovit az se strati odbornici a kvalifikovani delnici

    Zajimava otazka. Odborniky, kvalifikovane delniky vyradila technologie. Lacina vyrobni cena zbozi umoznila vyrobky dostupnymi spotrebitelum i s podprumernymi prijmy. Soucasne mensi textilky znovu oteviraji dvere. Ukazuje se ze spotrebitele jsou ochotni zaplatit vyssi cenu zbozi 'made in' lokalne misto 'made in China, Thaiwan'.
    13.11.2010 20:47 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Ukazuje se ze spotrebitele jsou ochotni zaplatit vyssi cenu zbozi 'made in' lokalne misto 'made in China, Thaiwan'.

    Drobný problém je, že ta lokální značka má 90 % produktu (snad mimo dezénu) stejně z Asie :-). Jediný rozdíl je, že si platí svoje lidi, kteří dohlížejí (snaží se) nad kvalitou výrobní technologie v místě výroby. Zkuste si přečíst zemi původu všech sportovních bot, všech luxusních sportovních bund, apod., tj. nejdražších položek pro nejnáročnější spotřebitele.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.11.2010 07:22 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Zkuste si přečíst zemi původu všech sportovních bot, všech luxusních sportovních bund, apod., tj. nejdražších položek pro nejnáročnější spotřebitele.

    Ano, doposud tomu tak bylo. Presto tvrdim ze dva multimiliardove globalni retezove podniky, nejvetsi odberatele cinskych vyrobku, se rozhodli preferovat zbozi 'made in' lokalne, pokud je kvalita stejna nebo lepsi nez vyrobky z Ciny. Kvalita by mela byt lepsi, obchodni smlouvy na zakladni suroviny byly zamerne podepsany s dodavateli z neasijkych zemi (napr. bavlna, kuze, polyester pro odevni prumysl), v potravinovem prumyslu preference od lokalnich dodavatelu. Jsou to prozatim male ale velmi zavazne kroky vedouci k zamysleni nad duvodem k temto zmenam. Pokud mate svuj osobni nazor tykajici se techto zmen, byl by jste ochoten se se mnou o nej podelit? Dekuji.
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2010 09:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    To mi připomíná hnutí z konce 90. let "Děkujeme, odejděte" :-) na protest proti politikům... Občas někdo zařval, sem tam nějaká demonstrace. Lidé pak zjistili, že nějak se žít musí. Všechno to vyšumělo do ztracena. Problémy jsou od toho, aby se řešily, ale "hněv lidu" nikdy prostě nefungoval. Takže: někdo si blogy přečte, jiný ne, někdo bude nadávat, někomu to bude jedno. A ta to půjde dál. Žádný "jednotný lid" prostě neexistuje.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.11.2010 09:20 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Já ani nepředpokládám, že by se to stalo. Nicméně, já zase pamatuji "hnutí" z konce 80. let, které na druhou stranu skončilo úspěchem. Takže bych být tebou netvrdil, že to teoreticky není možné :-)
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2010 09:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Teoreticky je to možné vždycky, pokud existuje reálná a uskutečnitelná alternativa. A ta v 80. letech existovala. Uskutečnění změn pak bylo možné provést za příznivých okolností, které nastaly koncem 80. let. Z tohoto pohledu paralela v pozdějším období už neexistovala.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 12.11.2010 01:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testy a triky jen na vlastní nebezpečí
    Některé mé blogy o linuxu byly, jiné zase ne. Tak už to prostě je.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    bambas avatar 12.11.2010 13:31 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše omfg
    Kurva Jilek, vy nam davate! Nechcete nechat tech blbosti a trochu setrit misto v databazi? Ty vase prispevky jsou dlouhy, o nicem, ze se to ani cist cely ned. Zase jsem se nechal nachytat a ty sracky zacal cist.
    12.11.2010 20:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: omfg
    Ty vase prispevky jsou dlouhy, o nicem, ze se to ani cist cely neda

    Jak komu
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.