abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Dlaždič v kravatě

    10.5.2010 21:54 | Přečteno: 1481×

    Stál jsem před Vinohradským divadlem a sledoval dlaždiče. Zíral na ně v obleku s kravatou. Čekal jsem na Janu a Alenu. Jak jsem sledoval, zároveň jsem vzpomínal. Vzpomínal na pana Losa a pana Čelekovského, u kterých jsem před víc jak čtyřiceti lety pracoval jako přidavač. Oba byli mistři dlaždičští. Pan Čelekovský byl lepší dlaždič než pan Los, ale pan Los byl lepší obchodník. No a já jsem se v té době učil prvním rokem klempířem, dělal jsem různé melouchy a mimo jiné jsem pracoval pro pana Losa. Platil mi na tehdejší dobu královsky. Celých dvanáct Kčs na hodinu. To v té době měl málokdo.

    Dřina to byla strašná. Jenže jsem byl mladý, silný a peněz lačný. A potřebný. Takže jsem se učil tahat káru s plnou písku do kopce. Dvoukolák plný písku se do kopce snadnějí táhne než tlačí. Přitom všem činění jsem si kontroloval svaly jestli rostou. To byla jedna z mých tehdejších starostí. Abych měl kondici, svaly, holku a peníze. Tehdy jsem věřil, že pokud budu mít svaly a peníze, ženský mě neminou. V tom druhém jsem se nemýlil, Život mě naučil, že peníze a něco v hlavě je pro většinu žen mnohem důležitější než svaly a že ti největší a nejsilnější, nejsou vždy těmi ženami považovány za nejchytřejší, nejodvážnější a ani nejobdivovanější. Ale to je jiná pohádka.

    Mezitím jsem se v těch patnácti až skoro osmnácti letech, učil dělat ty různé práce. Podobné práci co dělali stejné ti chlápci u Vinohradského divadla. Sledoval jsem jak si stejně jako kdysi já, naváželi kostky na mozaiku prohazovali písek hraběma ho urovnávali. Pan Los mě učil, že se kostky nabírají vidlemi, nikoliv lopatou. Učil jsem se přihazovat písek kam mistr potřeboval. Když bylo potřeba musel jsem vybrat lepší kostky a další pro dlažbu a život dlaždiče potřebné věci. Začal jsem chápat, že mít dobrou lopatu není jen tak a do dlaní se při práci neplive abych neměl puchýře. Vydělával jsem si rukama do svých čtyřiceti pěti let a dovednosti, které jsem s se naučil v údržbářské dílně, na střeše jako klempíř, na chodníku jako dlaždič, v kravíně jako krmič krav a pak na lodi jako lodník nebo loďmistr se mi v životě mnohokrát hodily. Nikdy jsem nebyl bez peněz, vždy jsem si je uměl rukama vydělat a nikdy jsem se nebál, že se neuživím. Schopnost pracovat, snášet námahu, mi dávalo poměrně velkou sebejistotu a odvahu se vydat za humna všedních dní. Jo a při práci jsem si vždy zpíval. Falešně a rád.

    V šedesátých letech žilo ještě dost pamětníků nejen první republiky, ale i Rakousko-Uherska. U těchto lidí byl vždy člověk, který pracoval, a uměl pracovat ještě vážený. Ne jako dnes, kdy mnozí to sice popírají, ale těmi co se živí rukama mírně pohrdají a mají je za druhořadé. Vzpomínám, když jsem na začátku své terapeutické kariéry ještě pracoval v divadle Solidarita jako správce a údržbář, jak se na mě někteří lidé, kteří si tam pronajímali salonek, pro své „vzdělávací akce„ typu přednášek o scientologii, různé rádoby humanitní vědy, jako gender studia a jiné podobné „vědy” na mě dívali.

    Naštěstí mi byli lhostejní ti vševědové, co všude byli, všechno znali, od všeho měli klíče a bez kráječe na chleba si nožem neuměli ani ten chleba ukrojit. Radši si koupili krájený. Ten dodnes nemusím. Stále potřebuji ten pocit dobře ukrojeného chleba a dávám za pravdu pořekadlu, že "ti co se nesrovnávají s chlebem nesrovnávají se ani s lidmi." Je to pochopitelné. Chleba byl vždy symbolem obživy a lidé se s ním učili zacházet, protože vydělat na něj byla dřina. Kdo s ním dobře nezacházel byl považován za pyšného blba, co si neváží práce jiného člověka. Před čtyřiceti lety by sprejeři měli těžší život než mají dnes.

    Stál jsem tam pozoroval, chlapi občas hodili očko ke mě a možná si říkali, co tak čumí. Jenže já jsem jen vzpomínal. Ne na romantiku práce dlaždiče. Ona to moc romantika není, stejně jako není žádná romantika na práci lodníka na nákladní lodi. Věčná práce, věčná dřina. A tvrzení, sprostý jako dlaždič je sice je sice známější, ale zřejmě nikdo z těch co tohle pořekadlo používají, neslyšel mluvit posádky lodí mezi sebou. Dlaždič proti šífrovi, lev salónů. No a já jsem už nadávat uměl v té době líp než pan Čelekovský a že ten uměl nějak nadávat. Holt dítě ulice a tulák po hospodách. S takovou výbavou jsem se nemusel bát, do žádného mužského kolektivu. I když jak dnes poslouchám v MHD, mnohé dospívající slečny kolem patnácti, ty by se neztratili ani v posádce parníku. Myslím způsobem mluvy.

    Chlapi dělali, docela jim to šlo, věděl jsem co a jak budou dělat. Bavilo mě sledovat jak jednoduše a bez námahy to vypadá, ale podle mých vzpomínek, co šly tímhle směrem, se nakonec vždycky peníze tímhle způsobem těžko vydělávaly. Nechám toho moralizování, protože dnes si na všechno zásadně najímám. Už jsem to několikrát zdůraznil, Třicet let práce rukama mě přesvědčilo, že pokud na to mám je lepší si najmout na hrubou práci a věnovat se jiným příjemnějším věcem. Třeba psaní blogů. Nebo chatování s ženskými. Občasný milostný románek také není zcela na škodu.

    Alena s Janou dorazily, divily se proč čekám zrovna tam. Vysvětli jsem jim svůj důvod. Byly překvapeny, že jsem dělal i tohle. Tím je dnes překvapeno mnoho lidí, když mě poprvé potkají. Dokonce jsou udivení tím, že jsem někdy kouřil, pil, stejně jako jsou překvapeni pacienti v blázinci tím, že se zajímám, třeba o fotbal, nebo o ženský. Děsí mě taková ta představa terapeuta, co koluje lidstvem, že terapeut, lékař, psycholog, jsou lidé co nemají na práci a starosti nic jiného, než se zabývat extra vážnými životními tématy. Jak mi řekla jedna má známa. "Většina z nich se tváří a vypadá, že jsou bezpohlavní.! Tohle přesvědčení naštěstí o mě nemá. Kdyby měla, zamyslel bych se asi nad sebou. Nemám potřebu vypadat jako ctihodný gentleman, co nehodlá opakovat ony směšné pohyby.

    Kráčeli jsme Královskými Vinohrady na komunikační seriál, který jsem si vymyslel pro firmy. Protože jsem se při nabídkách různým firmám setkával s požadavky různých šéfíků, že by se rádi přišli podívat, někam kde to zrovna dělám. Což mě přišlo jako zcela zcestný požadavek z jejich strany, protože nevím jak by asi titíž lidé, co chtějí jít někam jinam na čumendu, nesli vstup neznámých lidí do kursu, který bych pořádal pro ně samé. Buď tito šéfikové neumějí říct ani jasně. „Pane neznáme vás, nevíme jestli jste dobrý či nikoliv, takže nemáme zájem.” Což je už samo o sobě svědectvím o jejich způsobu komunikace a míře sebevědomí, a nebo jsou vážně tak naivní, že oni sice nikomu nedovolí mezi sebe přijít, ale ti druzí by mohli si nechat narušit své soukromí a intimitu. Takže tohle co jsem vymyslel po několika takových požadavcích, bylo původně myšleno jako určitá demonstrační možnost pro zvědavce a zatím se ta demo vyvíjí tak, že by to mohla být i nosným programem z dlouhodobého hlediska.

    Všiml jsem si já i Jana, že lidé v kursu se díky tomu, že se setkají z někým kdo je mimo firmu, cítí méně ohroženi a jsou ochotni být podstatně otevřenější a vstřícnější mezi sebou. Velmi zajímavá práce během těch dvou setkání. Zajímavá i poměrně příjemná atmosféra. Cítil jsem se skutečně dobře s nimi. Jak poprvé, tak i po druhé. Doufám, že se vytvoří nějaké jádro, které bude průběžně spolupracovat a tak pomohou nově příchozím svou otevřeností. Pak to bude skutečně efektivní metoda, co by mě mohla slušně uživit. Navíc jsem dostal velmi slušnou nabídku, která když výjde, budu mít vážně vystaráno. Jo jo, za vším je ale tvrdá práce. Nejen ta dlaždičská nebo plavecká.        

    Hodnocení: 73 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.5.2010 21:57 semiik | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Prvni!
    10.5.2010 21:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Zase vyhrál
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    rufuss avatar 11.5.2010 10:41 rufuss | skóre: 7 | blog: prckolo | Olomouc/Zlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    První skočil z mostu, nebo co to tam v Praze máte :D (A nebyl s ním přemysl, co to zvoral?)
    Aktivně Stella & Win7 / Na serveru mám CentOS :D / Nésu Čech a nikdy jim nebudu!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.5.2010 10:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Vyšehrad? A to jste se neučily ve škole, nebo co to tam máte? :-D
    10.5.2010 22:24 Bizon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Vůbec netuším, co mají takové zápisky co dělat na webu o Linuxu, ale čte se to pěkně, ač moc nechápu pointu.
    10.5.2010 22:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    A musí nutně být?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2010 23:21 Bizon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Nemusí. Jak říkám, čte se to pěkně.
    10.5.2010 23:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    To jsem rád, že nemusí, rád si píšu jen tak
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2010 22:26 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Autor asi taky ne, nebo to je jediné místo, kde to bezplatně smí publikovat????
    10.5.2010 22:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Stejně jako všichni zaregistovaní, jinak mám i zaplacenou doménu a pokud bude abíčko chtít za publikování zaplatit, pak by to neměl být pro mne problém. Jsem zvyklý, že není vše zadarmo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2010 23:36 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Mne se zalibila myslenka s chlebem, docela jsem se v tom nasel...
    10.5.2010 22:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Můžu se zeptat, co vás přimělo k tomu, stát se terapeutem?
    10.5.2010 22:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Co? Hmm, no moji známí. Měli za to, že bych to mohl dělat a že mám talent. Tak jsem to zkusil. A zjistil jsem že mám talent.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.5.2010 06:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jééé, vy jste klempíř? A neměl byste tenhle tejden čas? Potřeboval bych jen tak "lehce ťuknout" do blatníčku... ;-)
    11.5.2010 07:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Měl, ale sem drahej a línej. A bejt línej je horší než to neumět. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.5.2010 08:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Ach jo, všichni fachovci šli dělat něco jinýho, můj klempíř je momentálně režisér. :-D Tak já si to vybouchám sám, ale hude tam pak víc kytu než plechu.


    PS: Nemáte někdo svářečku? Potřeboval bych přivařit upadlej tlumič vejfuku + vyříznout katalizátor a dát tam trubku.
    11.5.2010 09:20 rita-gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    mám v Praze naprosto úžasný servisáky na forda. Můžu doporučit. A nejsou drazí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.5.2010 10:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Já ale potřebuju jen toho klempíře, na další opravy na autech mam amigapowera (také není drahý). ;-)
    kotyz avatar 11.5.2010 09:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    pritahni to na camp KU a spravime to ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.5.2010 10:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    To už to dávno bude...
    11.5.2010 12:00 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Nemáte někdo svářečku?

    Myslíte ledlampu? Jo ta vlastně na lak.

    Posílám pomocnici, Amígo :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    11.5.2010 13:55 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    A když si zazpíváte, třeba Vám to zacelování půjde líp od ruky... Light My Fire
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.5.2010 15:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ...holt Fix Or Repair Daily
    Dalibor Smolík avatar 11.5.2010 22:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    wow! genilní skladba - Doors a Jim Morrison ..to prostě nemá chybu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.5.2010 23:47 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Taky se mi moc líbí...Tak jsem ráda, že Vás nadchla, i když to není tzv. klasická hudba :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2010 01:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Já nepohrdnu rockem 60. a 70. let, v té době se dělala pořádná muzika, z tohoto hlediska to byly zlaté časy ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2010 10:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Ještě mě dost berou ty 50. elvisovké...Od té doby nic lepšího. Dodnes dojíždí ty šedesátý léta...:-) Ještě že stále Bob Dylan udrží kytaru a doufám že ješte dlouho zpívat bude...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.5.2010 10:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Od té doby nic lepšího
    Nesouhlasim, 80'léta vyprodukovala plno dobrejch kapel, minimálně tuhle, tuhle, ale hlavně tuhle.
    kotyz avatar 12.5.2010 12:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    no tak to každopičopádně :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.5.2010 14:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    No jo, to jsou všechno zastydlý hipísáci :-) Resp. pokračovatelé Led Zeppelin... Takže zase jsme u těch 60...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    12.5.2010 14:14 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2010 14:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jé, tuhle si chce můj bývalý spolužák jednou nechat zahrát na pohřbu ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2010 21:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Tak to bude mít krásnou muziku na pohřbu, jestli mu to přání pozůstalí splní..

    Já si vždycky přála zahrát na posledním rozloučení píseň Lou Reed - Perfect Day

    Na pohřeb se možná příliš nehodí, ale je taková uklidňující, moje nejoblíbenější. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    12.5.2010 21:54 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    I když vlastně ten závěr písničky je pro onu chvíli výstižný...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.5.2010 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Nejlepší na pohřeb je "Only our death is welcome", nebo "Najdi svoji smrt" od "Krabathor". :-D
    kotyz avatar 12.5.2010 23:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    to mi pripomina Richmonda z The IT Crowd jak dal na pohrbu ty vdove jako darek CD Cradle of Filth a jeste ji doporucil at si pusti "Napln rakvi", ze ji to pomuze prekonat to tezky obdobi :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2010 22:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    No a když už jsme u té nostalgie, tak něco tajemného ... Ofra Haza - Kashmir .. a už jsme zase u těch Zeppelinů :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2010 23:21 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    To byla velká hvězda 90. let. Na muže asi působí magicky, má takový rozvibrovaný hlas ... :-)

    Mám přeci jen radši něco od podlahy: Jerry Lee Lewis - Whole Lotta Shakin'

    Ten člověk pravděpodobně umře za klavírem: Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.5.2010 23:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Tyjo, já jsem myslel, že budete docela mladá ženská a vy pamatujete Lewise :-D Neříkejte, že když se postavíte na čtyři, stojíte na šesti, to bych do vás fak neřek ;-)
    13.5.2010 00:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    To víte, mám už svůj věk :-)

    když se postavíte na čtyři, stojíte na šesti

    Nerozumím, Amígo. Jste měl na mysli jestli nechodím o berlích?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 13.5.2010 00:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ja to pochopil, to je neco podobnyho jako tech 17:30 :-D radsi at vam to vysvetli mistr osobne ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.5.2010 00:39 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Ha, to máte pravdu. Jistě v tom bude zas nějaká prasárna.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2010 01:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Prasárna od Amíga? :-) To určitě ne!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 00:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    když se postavíte na čtyři, stojíte na šesti
    Ne, to bylo myšlený jako jestli pak nemáte kozy až na zem... :-D
    13.5.2010 01:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Amigo, já sice nepamatuji Mozarta, ale rád ho poslouchám, stejně jako rád se dívám na Gretu Garbo. Taky ji nepamatuji z dob kdy hrála ve filmu, ale kdy už byla stará babka. V těch filmech byla krásná. No a kdyby ses podíval pořádně v tý televizi, tak bys viděl, že Marcela je vysoká a štíhlá a prsa má skutečně akorát. V žádném případě až na zem.:-) Hele jestli ji chceš, tak zřejmě budeš muset změnit taktiku. Mi tedy něco říká. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 01:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Moment, v jaký televizi zase? Ona s váma taky byla v televizi? Proč se tyhle věci dozvídám vždycky jako poslední? :-(

    Šup sem s linkem. :-D
    13.5.2010 01:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jasně, že byla, dával sem ti dva odkazy troubo, ses podíval jen na jeden. Je to krásná ženská a ty se chováš jako vymaštěnej pitomec. Sorry :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 01:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Ne, dostal sem jeden, na pani Ritu-Gabrielu. A kdybyste to vlákno čet pořádně, tak by jste věděl jak jsem se dostal k těm dlouhejm kozám... :-(
    13.5.2010 01:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Tady Dával sem dva, No nevím jestli ženský říkám, že má kozy až na zem- teda když ji chci nadzvednout, to jedině. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 01:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Mně to ale samozřejmě zase nejede... :-(
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2010 08:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Tak to ani mně ne ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.5.2010 09:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Mě jo, stačí chvilku počkat, nebo klepnout myší na okno pořadu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2010 16:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jo, já jsem si doinstaloval MediaPlayerConnectivity do Firefoxu a vše nastavil na Kaffeine. A už to jede.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 21:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ...ale proč to dělat složitě, když to jde jednoduše?
    kotyz avatar 13.5.2010 10:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ani me, dokonce i ten stahovaci skript selhava (stahne jen reklamu a ukonci se). ale staci si stahnout .asx playlist (kliknout na tlacitko do okna) a z nej vypreparovat tu nejdelsi adresu a tu predhodit mplayeru (bud na stazeni nebo na prehrati).

    mplayer "http://ctwm1.visual.cz/iVysilani.Archive?id=NjA4NjA5MzA2fDYzNDA5MzQxNzIwNTQ4NzUwMA==&SESSION_TO_MATCH=d6f3ebc1bf6d47f655d76121542ebad6&MATERIAL_IDENTIFIER=209572230640031&CONTENT_NAME=1128654162&TITLE=rodina-a-ja&GENRE=vzdelavaci&LIVE=0"

    nebo

    mplayer -cache 8192 -user-agent NSPlayer/9.0.0.3250 -dumpstream "http://ctwm1.visual.cz/iVysilani.Archive?id=NjA4NjA5MzA2fDYzNDA5MzQxNzIwNTQ4NzUwMA==&SESSION_TO_MATCH=d6f3ebc1bf6d47f655d76121542ebad6&MATERIAL_IDENTIFIER=209572230640031&CONTENT_NAME=1128654162&TITLE=rodina-a-ja&GENRE=vzdelavaci&LIVE=0"

    a uz to fici! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.5.2010 10:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ten -user-agent je tam asi uplne zbytecne, ale to sem prevzal z toho skriptu. taky to id mam takovy tuseni ze nebude platit naporad, takze kdyby tohle nekdo jenom zkopiroval do konzole nemusi mu to hrat (a bude si muset stahnout to asxko a vypreparovat si aktualne platny url). kdybych byl schopnejsi, predelal bych ten stahovaci skript (je to v perlu, to mi velkou radost nedela, o nem vim akorat ze naduziva zavorky :-D ) aby preskakoval ty reklamy a stahnul hlavni porad.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2010 01:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jj, Amígo určitě bez šancí nebude, když se bude snažit .. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.5.2010 09:13 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    To se moc hezky poslouchá, díky :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 12:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jste strašně roztomiloučká, nebudu už na vás ošklivej :-D Máte hrozně nevinej pohled, takovej smutnej i když se náhodou usmějete a vaše oči mluví o vaší duši, pošlete mi na "něco"@devonrex.cz nějakou fotku s rospuštěnejma vlasama, plošim, plošim... ;-)

    Pořad byl zajímavej, objevil se tam i ten kontrast "sebral sem se a odešel" o kterym jsem se tu hádal s p.Jílkem, v tomhle kontextu musim uznat, že jsem se pravděpodobně mýlil, celkem jsem se totiž v "tatínkovi" i dost poznával...

    PS: Kotyz teď stahuje další díly, hodí mi to na ftp v 3gp a já na to budu moct čumět v hospodě. ;-)
    kotyz avatar 13.5.2010 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Kernel Ultras Studios planuje vydat celou serii epizod ve kterych J.J. ucinkuje jako DVD (s menu, polskyma titulkama od amigapowera a mozna tam bude i nejakej bonus - proste se teste na skoropoloprofi kvalitu). Jako protest proti CT, ktera z vysoka sere na vsechny kdo nemaji windows s media playerem (nebo real playerem, ale nektery epizody tam sou jen jako windows media stream). Doufam ze nas za to CT a OSA nazenou do gulagu lisoven na CD a DVD abysme tam dejchali jedovaty vypary z umelejch hmot a dreli na ne, aby sme jim vynahradili ty udajny miliardovy skody zpusobeny sirenim poradu na kterej skoro nikdo nekouka z verejnopravni TV na kterou skoro nikdo nekouka :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 13:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ...toho pána neznám :-D
    kotyz avatar 13.5.2010 13:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ja taky ne, nekdo mi v ucebne KL203 sednul ke kompu kdyz sem se byl vychcat ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.5.2010 13:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    mel bych to locknout kdyz odchazim, ale kdyz sem to udelal naposled, uz sem ten komp nerozdejchal a musel sem ho restartovat ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 13:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    kdyz sem se byl vychcat
    ...a vzpoměl sis u mušličky na Daga? :-D :-D :-D :-D :-D
    kotyz avatar 13.5.2010 13:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ne, na tebe jak ses zamk v tej koupelne a dal si nohu za krk a fotr pak musel vylomit dvere ... :-D ikdyby to byla jen vymyslena historka tak je jedna z nejlepsich jaky sem kdy cet ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.5.2010 13:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Na trznici u Trana to nekoupite, bude to k mani jen na Campu KU (a jen pro vlastni potrebu clenu KU a fanklubu J.J.) ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 13:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    a fanklubu J.J.
    pokud se osobně zúčastní. ;-)
    kotyz avatar 13.5.2010 13:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    tak on je tam docela prekryv, nektery clenove KU sou zaroven ve fanklubu J.J. ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.5.2010 13:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Amigo, přestal mi chodit router, mám si koupit novej a nebo bys ho uměl opravit? Už není v záruce. Zaplatím a přídám svou knížku jak zvládat rozchod a rozvod. :-) Asus Tenhle
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 13:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    No jestli to neni víc než dvouvrstvá deska a máte k tomu schéma, můžu to zkusit, ale třeba horkej vzduch na složitější SMD tady nemam. Zdroj jste kontroloval, pojistku to má?
    13.5.2010 13:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Já se kouknu, ale asi nemám. Nekontroloval. Opravím vše, nebo skoro vše, ale elektriku ne, to nedělám a ani neumím. On svítí, ale nepremává, protože klekl za chodu. Nic jsem s ním nědělal. Prostě přestal dodávat data. Chte to odborný pohled a apk bud kontejneru a nebo znovu na zeď
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 13:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Zkuste: zkontrolovat zdroj (ten každopádně odpojte tak na půl hodinky), udělat mu reset (někde tam bude ta dírka).

    Dát to do servisu se nevyplatí, stojí 800,-a nikdo to nechce.
    13.5.2010 13:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    To jsem udělal a nic, hele jestli se ti nechce, nevadí, chtěl sem mu dát jen šanci.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.5.2010 13:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    O to nejde, bez schámatu si s tim prostě neporadí ani bůh, to holt neni video. A kolik by stálo přehrání softu? Mně to smrdí softem...
    13.5.2010 21:36 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Amígo, Vy jste normálně psychoanalytik! :-)

    nevinej pohled, takovej smutnej

    Tak kapku melancholická asi jsem, trošičku..To mám od přírody, i můj horoskop to potvrzuje.

    Nevinnná ovšem již pár let ne :-)

    Každopádně jste bedlivý pozorovatel. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    xkucf03 avatar 14.5.2010 12:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše M.P.
    Horoskop? Na ty tu taky jednoho zdejšího uživatele máme :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.5.2010 23:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M.P.
    Slyšela jsem, říkal to kralyk, že je tu jeden pán profesionální astrolog. Tak snad si někdy popovídáme na tohle téma :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.5.2010 08:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M.P.
    To jste si to ale asi špatně vyložila, on to je totiž automaechanik, odborník na oply, o astře ví fakt všechno.. :-D
    15.5.2010 21:11 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: M.P.
    Co jsem si špatně vyložila? Toto? _________________________________________________

    1.5. 20:36 kralyk | skóre: 22 | blog: Untitled Rozbalit Rozbalit vše Re: Nosiči a posunovači Odpovědět | Sbalit | Výše | Link | Blokovat | Admin

    Tak na takové vyjadřování pozor, mohl by přijít pan Ponkrác a spočítat vám to (nic proti němu). Pokud nevíte, kým je: je profesionální astrolog.

    No ale je pravda, že odhadnout, že v pátek večer bude Amigapower (případně další lidé) popíjet, na to zas člověk nemusí být profesionální astrolog :-D
    __________________________________________________

    - Z toho mi jasně vyplývá, že pan Miloslav Ponkrác je profesionální astrolog. Teda jestli kralyk nekecá :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.5.2010 14:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    No nevim madam, Slayer bych teda moh nazvat různě, ale rozhodně né hippiesáci, tam byl ten hudební vývoj kapánek o něčem jinym. :-D
    12.5.2010 14:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Nicméně jako děcka jistě hltaly výše uvedené "nestory"...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.5.2010 14:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jako ty vaši nestoři hltaly jiný starý páprdy, a jako jiný mladý smradi co budou zase hltat tyhle, tak to bylo, je a bude...
    12.5.2010 15:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Ale Jeníku, rokenrol ten přišel rovnou z pekla :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.5.2010 15:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Já vim, měl jsem jít já, ale řikali: "nejdřív rock'n'roll, na zkoušku", pak ty. No a tak já přišel až teprve před 33 lety. :-(
    12.5.2010 21:47 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 11.5.2010 09:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Tak tohoto blatníčku už někdo někdy ťuknul. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.5.2010 09:44 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Přesně to samé mě napadlo taky:-D
    11.5.2010 11:25 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    xkucf03 avatar 11.5.2010 17:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Konečně nějaká Jílkovina, kterou jsem přečetl od začátku do konce.
    Radši si koupili krájený. Ten dodnes nemusím. Stále potřebuji ten pocit dobře ukrojeného chleba ...
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.5.2010 17:45 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Jsem myslel, ze jste vzdelanim terapeut, a tady piset o 15-18-ti letech s lopatou???? Takze jste si pak delal nejake kurzy, nebo co? Ucebni obory jsou, nevim jak driv, bez maturity??
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2010 09:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    včera nebyl blog? to už je tak divný, jakoby nevyšlo slunce... :-D
    Dalibor Smolík avatar 14.5.2010 09:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    A ono snad dnes slunce vyšlo? Leje jako z konve .. :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2010 10:05 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Opravdu hustě :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 14.5.2010 11:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    A to jsem se chystal sekat trávu na zahradě ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2010 13:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Mám od minule posekáno ale po tomhle deštíčku povyroste jak zběsilá. A potůčků budou řeky...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2010 14:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Na to je ještě brzo pane Smolík, to až po létě, teď ještě nebude mít ani paličky. ;-)
    kotyz avatar 14.5.2010 14:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    ty taky myslis jenom na to jedno ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2010 16:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Nic o sexu jsem nepsal :-(

    Právě jsem si koupil NTB :-D
    kotyz avatar 14.5.2010 16:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    kde na to sakra beres?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2010 19:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    za 14 set :-D acer travelněco 5040 nebo 4050, nevim :-D 256MB RAM, padlej disk, baterka a dodělává DVD. Ale je 4:3! :-D Huráááá! :-D

    PS: Disk ještě jede, mam tam zatim (legální) XP Home (za tohle fakt lidi platěj? :-O). Fedora a Slax co sem měl doma mi nenaběhly, táhnu Mandrivu.
    kotyz avatar 14.5.2010 19:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    jo, takze jen o neco lepsi nez ten muj z popelnice :-D

    na druhou stranu sem ani necekal ze vyplaznes 50 litru za nakej měkbůk nebo sony vájo

    chtelo by to pridat ram a vymenit disk, ale nemam zrovna na sklade nic kompatibilniho ... :-( budes si muset pomoct sam.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2010 19:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    napíšu linuxovej blog
    kotyz avatar 14.5.2010 21:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    o datovy propustnosti tucnaciho penisu? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.5.2010 21:23 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    a co blog jen tak ze života? Jak pokračuje seznamování přes seznamku?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    kotyz avatar 14.5.2010 21:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    tusim ze nas ceka velky prekvapko. ja bych si na to pockal ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.5.2010 21:51 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    čekám čekám ... To jako že bude ? No to je drámo, to jsou nervíčky, božínku, jak tohle jenom dopadne?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.5.2010 22:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    Do prdele, dostal sem tam XPčka, protože to jediný CD tam šlo, kromě MDV to nic nepřečetlo, ale mechanika zas chcípá v polivině... :-( V BIOSu nejde nastavit USB CD ROM!!!

    add, seznamka: Hujer, meteleskum, bleskum... :-D
    Dalibor Smolík avatar 15.5.2010 23:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    No, ten poběží jedna radost. Ale za 1400, kdo by to nebral ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 14.5.2010 11:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dlaždič v kravatě
    i vyslo, jen ho neni videt.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.