abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | IT novinky

    Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    10.6. 21:44 | Nová verze

    Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu reakcí pomocí emoji (XEP-0444: Message Reactions) a citace zpráv (XEP-0461: Message Replies). Přehled dalších vylepšení je k dispozici na oficiálních stránkách.

    sonicpp | Komentářů: 1
    10.6. 15:00 | Nová verze

    Po po téměř roce vývoje od vydání verze 5.38 byla vydána nová stabilní verze 5.40 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 75 vývojářů. Změněno bylo přibližně 160 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    10.6. 12:00 | Zajímavý článek

    Uroš Popović popisuje, jak si nastavit Linux na desce jako Raspberry Pi Zero, aby je šlo používat jako USB „flešku“.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    10.6. 08:44 | Zajímavý software

    Andreas Kling oznámil, že jelikož už se nevěnuje nezávislému operačnímu systému SerenityOS, ale výhradně jeho webovému prohlížeči Ladybird, přičemž vyvíjí primárně na Linuxu, SerenityOS opustí a Ladybird bude nově samostatný projekt (nový web, repozitář na GitHubu).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    Rozcestník

    Red Dwarf , kamna a stojací lampa

    29.12.2011 00:59 | Přečteno: 1755× | poslední úprava: 29.12.2011 01:57

    Kdysi dávno jsem sledoval, v dobách, kdy jsem se ještě na televizi díval, seriál „Red Dwarf.” neboli „Červený trpaslík.” Onehdy jsem si na něj vzpomněl a dnes mi ho kompletního přinesl jeden klient. Takže se těším, že ho uvidím celý, v dobré kvalitě a navíc si ho zkopíruji. Shlédl jsem první dva díly a bavil jsem se skvěle. Zítra mám jen jedhoho klienta, takže až do odpoledne se mohu bavit sledováním a zároveň čtením velmi zajímavé knížky, tedy pro laika zajímavé, „Matematika vám to spočítá” a k tomu půvabnou knížku od Toma Hodgkinsona „Staré dobré časy.” Jak žít prostě, ekonomicky a zábavně na anglickém venkově. Ono ledacos z toho, co jsem tak nakouknul, by se dalo aplikovat i v „paneláku.

    Už jen kapitola o kamnech mě zaujala. Budu přemýšlet, jak si zařídit v paneláku kamna na dřevo. Nakonec technicky by to neměl být problém. Pokud se mi podaří vymyslet kam je hlavně umístit. Jinak kouřovod by neměl být problém i bez komína. Nakonec na člunu od sporáku vedl komínek o délce asi dvou metrů a pokud se udržoval v čistotě nebyl problém s tahem. Rád bych si občas dřevem v kamnech zatopil. Ve skupinové místnosti, kterou si pronajímám, jsou kamna na dřevo a musím říci, že jsou to mazaná kamna. Hřejí, moc se v nich dřeva nepropálí a na občasné zatopení by to bylo fajn. Sklep mám, tam by se trochu dřeva uskladnilo a takhle na podzim by to měla být docela sranda. Když se netopí, je sychravo, už vidím jak prosklenými dvířky probleskuje oheň a kamna pěkně hřejou. Asi největší problém byl byl s nějakým bezpečnostním technikem. Ale poptám se na to.

    Jinak jsem zjistil, že můj „kapitalistický,” prosklený balkon, je celkem slušně izolovaný, stačí mít otevřené dveře z pracovny a klidně tam mohu sušit prádlo a mít příjemnou teplotu, jak v pracovně, tak na balkoně. Pokud je větší zima, dveře zavřu, a je okamžitě teplo. To zasklení poskytuje skvělou izolaci. Při současných teplotách se dá na balkoně v teplákové soupravě sedět, číst si, houpat se ve svém skvělém houpacím křesle. Tohle byly skutečně dobře investované peníze. Za málo peněz, tolik užitku. Všem dámským návštěvám se můj balkon náramně zamlouvá. Houpací křeslo jim rád půjčím, jsou pak povolnější.

    Ještě musím vybrat slušnou stojací lampu na balkon. Nějakou stylovou. Kdysi dávno jsem míval ještě z první republiky, ani nevím, která z mých manželek ji vyhodila, ale byla krásná, mám ji v paměti a budu po podobné pátrat. Tohle jsou radosti, které nestojí moc, ale pokud si je člověk dopřehje, udělá si domov, podle svých představ. Rozhodně tedy netoužím po čemkoliv například z Ikea. Znám lidi, co mají zařízení odtamtud a musím říc, že se u nich nikdy necítím nijak dobře. Působí to zařízení na mě hodně studeně. Moc mi ty nerezy a dřevotřísky nejdou pod nos. Sám osobně mám většinu nábytku z masivu. Což je zcela jiný pocit, než z dřevotřísky. Mluvím o pocitu, nikoliv o kvalitě. To kdyby náhodou mi někdo chtěl dokazovat, jak jsou věci a zařízení z Ikea skvělé. Možná jsou, ale pro mne pocitově nejsou.

    Tak si tak medituji nad tím jak žít a bydlet. Jo, čím jsem starší, tím víc mě ten domov bere. Léta mi bylo jedno, kde bydlím, celkem jsem nic nepotřeboval a dnes mi záleží na tom jakou mám lampu na balkoně. No nic. Dnes naprosto nic o Linuxu,BSD ani politice, nedej Bože o ekonomice. Tedy jedině o té domácí. Což je nejdůležitější ekonomika. Jak říkal kolega u plavby. „To že nemá peníze stát nebo firma, není důležité, důležité je, jestli je mám, nebo nemám já. ” Sdílím s ním stejný názor.

           

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.12.2011 01:42 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Jen rejpanec - do češtiny se to obvykle překládá jako "Červený trpaslík" :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    29.12.2011 01:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Jo jo, já to opravím. Sem se ted podíval i na obalu je "červený."
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    3.1.2012 08:12 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Nebo Rudy Trpaslik:-).
    the.max avatar 29.12.2011 01:44 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Clovece, ja jsem si rikal, kde to je konec:-)

    jinak trpaslik je parada, mam ho v telefonu spolecne s halo halo, v aute si to poustim misto radia:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    belisarivs avatar 29.12.2011 09:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Jo. S tim nabytkem je to dost o pocitu.

    Ja mam osobne radsi ciste jednoduche linie bez blbosti okolo. Pokud se to provede v peknych barvach (osobne se mi libi takove sedo-bezove odstiny jako z kamene, nebo skoricova barva) a nevypada to jak v nejake laboratori nebo operacnim sale, tak mi to prijde fakt pekne.

    Necitim se moc dobre mezi masivy a takovym tim starym nabytkem se vsemi temi zakulacenostmi, krivkami a dekoracemi.

    A Ikea ma proste solidni pomer cena/uzitna hodnota. Kdybych nevedel co s prachama, tak si to necham udelat na zakazku. Ale bracha si za nejakych 47k koupil solidni kuchyni se vdirky z masivu a zbouchali jsme ji za dva nebo tri vecery dohromady. Proste pohoda.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 11:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Tak já mám z masivu právě jednoduchý věci, postel, komodu, pracovní stůl a police na knížky. :-) Na zakázku. To nejsou vyhozený peníze.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 13:10 throatwobbler mangrowe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    To jsme dva. Mám rád naprosto logický a potřebný layout místnosti. Pravda, na málo věcí v místnosti musí být o to větší místnost. Pak to vypadá skvěle. Jistě, v paneláku to nejde aplikovat. Takový to starobylý vybavení simulující sbírku nábytku z celýho zámku na třiceti metrech čtverečných nemám rád, navíc lidi kterým se to líbí mají potřebu mít na každém volném místě nějakou cetku, takže to pak vypadá jak na skládce. Bleah.
    PepaSFI avatar 29.12.2011 10:27 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    tu touhu po kamnech s živým ohněm má asi víc lidí, jinak by nevznikla taková srandovní náhražka zvaná biokrb. Vlastně je to jen více či méně esteticky obestavěná plechovka a v ní hoří biolíh. Když jsem to poprvé uviděl a zjistil že ten oheň za sklem v nerez rámečku na zdi není optický trik tak jsem se musel smát. Před více než čtvrtstoletím jsme si takhle přitápěli na internátě. V plechovce od rybiček jsme pálili denaturák ukořistěný v dílně odborného výcviku. Kupodivu to dá dost tepla ale hlavně šlo samozřejmě o tu atrakci. Jednou nám líh došel a tak jsme zkusili na lopatce na smetí zapálit trochu petroleje. Nejdřív to nechtělo chytit a pak když se to rozhořelo tak to pěkně kouřilo a smrdělo. Šoupli jsme to na záchod a neúspěšně to hasili mokrým hadrem. Ten to sice nejdřív přikryl ale pak jaksi prošel ohněm a hořelo to dál. Nedalo se dělat nic jiného než to nechat dohořet. Ventilátor nefungoval, škvírami kolem dveří se valil mastný černý dým, smrad jak v pekle. Z hajzlíku se stala Satanova kobka. Ze stropu visely rampouchy sazí, stěny byly pokryté černým nánosem. Naštěstí to bylo všechno natřené omyvatelným nátěrem takže stačil saponát a hadr.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    29.12.2011 10:45 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    jsem jednou zkoušel v babiččině lavoru (plastovém) jestli hoří benzín na vodě

    hořel

    i ten lavor hořel a plast se roztekl a voda i s tím hořícím benzínem vytela ...

    ... to Vám byla legrace ... :-D
    29.12.2011 11:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Se hasiči, zcela určitě smíchy nemohli udržet. Jaká to byla legrace, když plápolala střecha.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 12:08 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    naštěstí ne - bylo to na chodbě s kachlíkama, v dosahu nic hořlavýho (krom toho lavoru) a jak se to rozlilo do plochy, tak ty plameny nebyly tak vysoký a brzo to zhaslo

    ale měl jsem kliku jako sv...
    PepaSFI avatar 29.12.2011 12:31 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    mít to v botách by taky byl zážitek na celý život. Tohle by stačilo spláchnout vodou, no ale kdo by si to uvědomil kdyby stepoval po chodbě s fajrujícíma nohavicema že má skočit do vany a polít to sprchou.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    30.12.2011 11:23 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    to by byl - a možná bylo dobře, že se ten lavor roztekl - na verandě byl dřevěný strop, takže kdyby plameny šly nahoru bez toho aby se rozlily po podlaze, tak mohlo být posekáno - těžko říct, ale každopádně jsem měl štěstí

    =^..^= AmigaPower® avatar 29.12.2011 11:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Budu přemýšlet, jak si zařídit v paneláku kamna na dřevo. Nakonec technicky by to neměl být problém. Pokud se mi podaří vymyslet kam je hlavně umístit. Jinak kouřovod by neměl být problém i bez komína. Nakonec na člunu od sporáku vedl komínek o délce asi dvou metrů a pokud se udržoval v čistotě nebyl problém s tahem.
    LOL! :-D Když si odmyslim normy a předpisy a představim si i hóóóódně ožralýho hasiče revizáka s tučnou obálkou v kapse, jak Vám dává razítko na kamna v paneláku, nemůžu se udržet smíchy při představě:
    • ...jak taháte MHDéčkem nůši s klackama a následně jí vlečete do bytu potkávajíc sousedy :-D
    • ...jak stavíte komín převyšující nejvyšší úvrať střechy o XY... :-D
    • ...případně, jak vaše saze z krbu svedený do společný ventilace pro digestoře lítaj všem sousedům po kvartýru... :-D
    • ...jak si tohle přečte "vozejk" a poprská si klávesnici... :-D
    Prcek avatar 29.12.2011 12:25 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    belisarivs avatar 29.12.2011 15:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Ty vole. To je mazec. Coz o ty kamna (byt teda vyvod oknem je taky chutovka) ale to, jak ten debil si do bytu pritahl i cirkuli a s motorovkou kacel stromy v parku a divil se, ze na to potrebuje povoleni ...

    Nedivim se, ze je sam, kdyz je blby jak kdyby byli jeho rodice sourozenci.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 15:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Tak, takhle jsem to rozhodně nemyslel, spíš, že občas, jen tak pro romantiku, i pro zahčřátí. aAe vyřešit to trochu důstojně, technicky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Prcek avatar 29.12.2011 15:16 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    No to video je reklama na nějakou pojišťovnu nebo něco podobnýho, už si to nepamatuju kdo za tím stojí. Takže nikdo takovej se (snad) v českých panelácích nevyskytuje ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    29.12.2011 15:24 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Dědek dokazuje opak.
    belisarivs avatar 29.12.2011 15:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Jo tak. To potom jo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 12:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    No, možná si i poblije vestu, ale technicky to možný je. Mluvím o kamínkách na dřevo, nikoliv o krbu. Jinak, dřevo se dá koupit, a mluvím nikoliv o stálem topení, ale občasnem. Možná to neprojde u hasičů, ale myslím, že z technického hledika to řešitelné je a nijak zvlášt komplikované řešení to nebude.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.1.2012 01:45 divoká svině
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    No tak legální kamna v paneláku budou technicky sakra velikej a drahej problém ! Navíc pochybuju že takovou stavbu úřad vůbec povolí.
    Sešívaný avatar 29.12.2011 13:04 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Máti si pořídila kamna na dřevo v bytovce. Bydlí pod střechou, takže vybudovat komín nebyl takový problém. Ovšem to tahání dřeva do třetího patra je směšné a nepraktické. Jen mě to utvrzuje v tom, že kamna nebo krby do bytových domů, nedejbože do paneláků, nepatří.
    29.12.2011 13:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    To záleží na ni, zda ona to považuje za výhodné. Pokud ano, pak je to dostatečně praktické, protože rozhoduje o svém teple v bytě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Sešívaný avatar 29.12.2011 15:25 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Praktické to není ani náhodou. Musí někde nakoupit dřevo, to dřevo se musí někde a něčím posekat, musí se na nějakém suchém místě uskladnit (na průběrný panelákový sklep je to fakt moc), někdo to musí vynášet do třetího patra, někde v bytě se musí uskladnit aspoň malá zásoba dřeva, potom se musí zase ven vynášet popel... kdyby si to dělala sama, tak mi to je jedno, ale výsledek je takový, že kvůli jejím kamnům je zaměstnaná celá rodina.
    29.12.2011 17:09 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Pamatuju na jeden dokument o životě lidí na Sibiři a tam prý nejsou kamna v bytovkách a panelácích nic neobvyklého. V místních podmínkách to je spíš nutnost - pokud je venku dvacet-třicet pod nulou, ústřední topení přestane fungovat, vypadne elektřina (všichni zapnou přímotopy) a je málo plynu (všichni zapnou sporáky), tak jsou kamna jediná věc, na kterou se dá spolehnout.

    V oné reportáži místní obyvatel vysvětloval, jak v takovém případě vyndá původní okno, nasadí upravenou verzi s kovovou deskou místo skla a otvorem na rouru, nasadí rouru a vesele topí. Kouř v tomto případě nejspíš nikomu nevadí, protože ani největší otužilec nebude v takovém mrazu větrat.
    Dreit avatar 29.12.2011 12:00 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa

    Jak slyším/čtu IKEA, tak si hned vzpomenu na urychlovač částic z Futuramy :-D  http://www.flickr.com/photos/gladiolabean/5003696834/

    Nope
    29.12.2011 12:59 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    No koukam že už ti docela slušně hrabe, dědku. Ten skleněný balkon bych pochopil, to může být praktické, aby na tebe nesrali už i ty holubi. Ale kamna? Tady už nejsi na Ukrajině dědo, v panelácích se už tady v kamnech netopí.
    belisarivs avatar 29.12.2011 13:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Nazdar kluku usata. Spletl sis vlakno.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 13:06 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Nazdar synu. Nezdá se mi, že bych se pletl vlákna, ale dík za upozornění :-)
    29.12.2011 13:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    AMD Phenom Alien. No vidíš, vlídnou formou ti už jiní sdělují, že máš v hlavě nasráno a blábolíš tu kraviny. Jdi domu, vyspi se a pak si dej pár facek. Nešetři na ráně, bude to pro tvý dobro. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 13:34 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Nemějte péči, pane dochtor. Já to sice částečně chápu, může to být i částečně nostalgie k tradicím předků, ale tady už nejsi v Buzuluku, dědku :-D. A rubat dřevo budeš ve Stromovce dědo?
    29.12.2011 13:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    jasně, že nejsem, ale ty tam pořád nějak duší přebýváš. Ovšem ty předky nemáš, ses narodil na černo ve zkumavce. Já se postarám, co kde, na rozdíl od tebe, tebe musí nakrmit sociálka, tak upaluj, nebo ti v charitě všechno sežerou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:03 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    No takový předky jako ty bych asi nechtěl, ale to si člověk nevybírá, to je jasný. Co ten tvuj ukrajinskej strejda, byl v SS Galizien nebo v Einsatzgruppe? Určitě dělal nabíječe v Königstigeru a při letní ofenzívě Rudé armády u městečka Brody potkal i tvýho druhýho strejdu, kterej byl v komandu SMĚRŠ a v NKVD. Ten druhej strejda vyhrál a tebe pak houpal na klíně Klement Gottwald :-D
    29.12.2011 14:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Ty žádný nemáš, tak jen vykřikuješ, tebe našli Rusové na Dukle pod pařezem a vychoval tě vesnickej pes, podle způsobu vyjadřování. :-) Z hodně malý vesnice.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 13:38 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Neblábolí kraviny, kravina jsou kamna na pevná paliva v paneláku. Jsem zvědav na reakce sousedů, až jim začneš čmoudit do oken. Btw svého slovníku dlaždiče se už asi nezbavíš. Starého psa novým kouskům nenaučíš.
    29.12.2011 13:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    ale vozejku, zas ti stará křivonohá kurva, co ji říkáš manželka nenastavila? Nebreč, jdi do charity na polívku a ohřej se tam, venku je sychravo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 13:55 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Vašnosto, trocha slušnosti by neškodila. Hlavně to chce klid, jinak ti praskne cévka a kdo se postará o kripla? Přece nechceš socialisticky zneužívat sociální systém a škemrat o dávky?
    29.12.2011 14:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Já se s tebou vozejku bavím podle tvý slušnosti, jazykem jakýmu rozumíš, asi jako ty se "slušně" bavíš s Marcelou. Jinak ty se nepostaráš ani o sebe, takže tobě na krku nebudu. Šmejde. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:10 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Nabývám dojmu, že si mě s někým pleteš. Nevím o jaké Marcele píšeš a rozhodně bych nevolil slovník ožralého dlaždiče v páté cenové jak ty. Ale na krku tě mít budu jako daňový poplatník a to mě celkem irituje.
    29.12.2011 14:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    no, máš stejne způsob vyjadřování, takže je to jedno, kreténm jako kretén, těžko mezi nima rozeznat. Ty mě na krku mít nebudeš, protože ty nemáš daně platit z čeho, ze žebroty se zatím ještě daně neplatí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:16 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    LOL
    29.12.2011 14:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    nějak ti vozejku dochází slovní zásoba. No nic, jdu za děvčaty, než abych četl "lol "a podobné projevy vylitýho magora v hubertusu. Škoda času. :-) Zatím si to tu s burdou užij, můžete si vyprávět u který popelnice ste se nadlábli a co bylo dobrýho. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:25 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Nějak ti tečou nervy. LOLbyl výraz upřímného smíchu nad tvou demencí.
    29.12.2011 14:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    no, vždycky, když mě někdo přesvědčuje, že mi tečou nervy, tak jeho za chvíli vezou na neklid :-) Ale neboj, zejtra sem v pakárně, tak s e stavím. Chceš pomeranče? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 13:37 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa

    pravy kap(oun)italista ma vlastni balkon vlastni komin /ten čap je cizi/

    29.12.2011 13:51 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    29.12.2011 13:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Tu si šlohnul vozejku na krchově a ted ji neseš do sběru? :-) Ti moc nedaj, musíš si jich nakrást víc a bacha na šerifa, aby tě nelapil a nezavřel. I když ted na zimu by se ti to šiklo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:04 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa

    dedku mel bys s tema vozejkama navstivit psychoanalaytika mas zjevne mindraky ze sveho ferrari

    29.12.2011 14:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    vozejku, uklidni se, máš tu kámoše burdu, tak si kupte krabicový a umej si vozejk at tě mají pak na co naložit. Budeš ležet zblitej, ale v čistým.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:13 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    nostalgie ti zatemnuje zbytky mozecku dedecku uz ani ten chlast neni co bejval ze jo teraprdolínku
    29.12.2011 14:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    To je fakt na tobě se projevuje markantně ten chlast, ale neměl bych používat cizí slova, kterým nerozumíš, mohli by mě obvinit z diskrimibnace debila. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:21 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    koukam ze umis novy cizi slovo a chces se pochlubit co ses noveho za tech nekolik tydnu pilneho studia a abickove abstinence naucil

    29.12.2011 14:18 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    To ferrari na obrázku bys snad ještě uřídil. Teď je ale otázka, proč ti nedali i doopravdickej řidčák, kvůli chronický debilitě a vypitosti? Nejspíš to tak bude :-D
    29.12.2011 14:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Vylešti vozejk, aby tě na náměstí kámoši pochválili a holky ti dali kousnoy bábovky, co jsem jim nechal u koše. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:22 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    nudis mraziku nacvic si novy cislo a pak mi brnkni
    29.12.2011 14:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Tobě nemůžu zavolat, protžře co vydáváš za mobil, je atrapa, co si omylem šlohnul cikánům. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:31 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa

    jo tak uz je to jasny ten napad s kamna na drivi v panelaku neni tvuj vlastni tys ho stipnul a to si rikas slusnej clovek?

    hele tvuj smajlík :-)

    29.12.2011 14:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Jo, to je u vás doma? Hezká chaloupka vozejku, moc hezká. Tam se určitě vejde celá vaše rodina. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 14:52 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    tak a je vysmajlikovano :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
    29.12.2011 14:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    to je jediný, co ti zbylo, ještě sem můžeš dát obrázkovou knížku a fotku tvýho vozejku, aby sme viděli ten zázrak. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 15:06 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    a kolik ze vas je jilku
    29.12.2011 15:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    když už s e ptáš, tak na konci je dade otazník? Nebo že by slinta se také zapojila?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.12.2011 15:08 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    pis pilne vratim se zhruba o tri hodiny at je tu kvalitne nas*ano
    belisarivs avatar 29.12.2011 15:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    zhruba o tri hodiny
    ?
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 15:25 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    nebo za ctyri
    belisarivs avatar 29.12.2011 15:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Pinta je, ze pokud je vam vlastni spise Slovenstina, tak klidne muzete psat v ni. ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 16:47 jazykovedné okienko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Česky jazyk velké Č, čeština malé. Pinta=uhorská objemová miera používaná do 18. storočia (= 2 holby = 1,6968 l); napr. pinta piva:).
    belisarivs avatar 29.12.2011 16:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    To je jak u blbych.

    Na preklepy sere pes a na mala/velka pismena ted zas seru ja.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.12.2011 17:29 :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    To je jak u blbych.

    Na preklepy sere pes a na mala/velka pismena ted zas seru ja.

    dnes 15:08 trollolo Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa Odpovědět | Sbalit | Výše | Link | Blokovat | Admin

    pis pilne vratim se zhruba o tri hodiny at je tu kvalitne nas*ano
    29.12.2011 14:29 throatwobbler mangrowe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Já bych to tu zabanoval celý...
    29.12.2011 14:45 trollolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    proc to si jen soudruh jilek trenuje asertivitu
    29.12.2011 17:39 Benda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Jýlku ty fakt rosteš pro kriminál nejenom za svoje pravičácké blitky!
    Marcela* avatar 29.12.2011 17:42 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Můj brácha taky pořád nadával na Ikeu a nakonec si pořídi gauč odtud, co jsem mu poradila a nemůže si ho vynachválit :-). Jinak, nábytek z Ikei nepůsobí studeně, naopak mají spoustu "zahřívacích" vychytávek a pěkné nápady pro děti, do zútulňují domov. V dětském pokojíčku má dcerka tlustý vlněný koberec se srandovními zvířátky, z Ikei, a každé dítě co přijde na návštěvu se ve dveřích rozzáří: Jé, to je hezkej koberec.. Dobře se na něm válí.

    Není pravda, že nábytek v Ikei je jedině z dřevotřísky, to je předsudek. Vždy si můžete vybrat i z nepřeberného druhu "masívů".

    Pochopitelně, že je asi nejpříjemnější nechat si udělat nábytek z masívu na zakázku, jenže to by oproti ikeáckým cenám vyšlo nejmíň na dvakrát tolik. Navíc oni tam mají "vychytané" různé pantíky a spojivací mechaniku, speciálně opracovaný povrch, což běžný řemeslník nemusí znát a sehnat v sítích OBI, Rousek apod.

    Co se týče kamen, nevím, jak byste vyvedl komín. Z okna by to s ohledem na sousedy možné jistě nebylo. Sic je dřevo celkem ekologické, ale čmoudí taky pořádně :-).

    Já bych doma kamna na dřevo nechtěla, stačí mi na chatě. Nedá se regulovat teplota a je z toho spousta špíny. Buď je hic, a když se v noci nebo za nepřítomnosti nepřikládá, do rána zima. A brikety už jsou neekologické :-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.12.2011 22:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Není pravda, že nábytek v Ikei je jedině z dřevotřísky, to je předsudek.
    Ano, většinou je to rozmočenej papír lisovanej s pilinama, ten levnější je jen lisovanej papír... :-D
    Marcela* avatar 1.1.2012 17:26 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Mrkněte na jejich stránky, zlato. Jsou tam vždy údaje o materiálu ;-). Dřevo je dřevo :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.12.2011 18:44 evzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Běžný řemeslník v OBI nakupuje jen ve stavu nouze a vychytávky zná, pokud je to teda řemeslník a ne takyřemeslník (čti: vohnout) :)
    31.12.2011 20:14 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa

    Jj, představa, že nábytek z Ikey bude obsahovat "vychytávky", který neumí udělat stolář je značně ... naivní.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    PepaSFI avatar 1.1.2012 13:26 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    není to až tak naivní. To co řemeslník musí řešit svým umem a pečlivostí, to IKEA a podobné mamutí firmy řeší automatizovanou výrobou. Tam kde řemeslník odměřuje milimetry, vrtá dírky, řeže laťky a doufá že se nikde nepřekoukl a bude to pasovat, to v monstrfabrice udělá CNC stroj podle programu. Na ověřovací sérii se to vyladí a pak už to z toho padá po tunách. Pak tady je přání zákazníka. K řemeslníkovi přijde zákazník a začne vymýšlet co by tam chtěl a jak by se mu to líbilo. A řemeslník to podle toho musí vyrobit, sehnat součásti, občas taky patřičné nářadí a nástroje. Do IKEA přijde zákazník a z dvaceti kredenců si vybere co se mu líbí. Když v IKEA vymyslí například nový způsob vytahování šuplíků na fusekle, tak se to prostě vyrobí. Řemeslník takovou věc nebude mít šanci nikde objednat, teda minimálně do doby než to udělají číňani.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Marcela* avatar 1.1.2012 17:25 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Zkuste si nechat udělat něco na zakázku a uvidíte...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 1.1.2012 17:24 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Běžný řemeslník zná Hornbachy, OBI, Bauhausy atd. jako své boty a je jejich stálým odběratelem . Rodiče se starají o několik nemovitostí, mají s řemeslníky bohaté zkušenosti. My jsme taky s protějškem před časem rekonstruovali byt, celkem vím, jak to chodí.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.1.2012 18:39 matyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    My jsme taky s protějškem před časem rekonstruovali byt

    Protějšek - to je sused, né?
    30.1.2012 19:30 Sebasytán Plameňák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Dwarf , kamna a stojací lampa
    Haha, strašnej článek :D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.