abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Rozcestník

    Jsem antisociální

    24.3.2012 13:54 | Přečteno: 1949× | poslední úprava: 24.3.2012 14:02

    Ve čtvrtek, tento týden jsem zažil jednu z radostných a zároveň i smutných událostí ve svém profesionálním životě. Po devíti letech ve čtvrtek opustil terapeutickou skupinu člověk, který byl na začátku, před těmi devíti lety dvaceti šestiletá alkoholická troska. Navíc s diagnostikovanou roztroušenou sklerosu. Před devíti lety začal chodit do skupiny. Aby se nedomníval, že se jedná jen o nějaký způsob udržení abstinence, ale o kompletní změnu, měl jsem na něj, (a nejen na něj) tyhle požadavky.

    1) Budeš chodit včas!
    2) Budeš platit včas a řádně!
    3) Budeš abstinovat!
    4) Když sem chceš chodit. Najdeš si práci!
    5) Budeš dodržovat léčebný režim, ale protože momentálně práce neschopný nejsi.
    6) Budeš tedy dělat, co ti poskytne peníze na základní obživu a skupinu.

    Tohle všechno splnil. Nejen on. Ale i ti další, počítají se za ty roky ve všech mých skupinách na stovky. Někteří chodí déle, někteří méně. On sám v těch devíti letech změnil dvě zaměstnání. Z prvního zaměstnání ho vyhodili, pro příliš vlastní názory a jistou neposlušnost. V tom druhém své názory, i samotnou ochotu dodržet pravidla firmy lehce zkorigoval, díky tomu a své inteligenci postupoval, stal se, a je jím dodnes, vedoucím pobočky pojišťovny. Oženil se, znám jeho ženu, jeho děti. Postavil , tedy zrekonstruoval dům. Další trosku. Takže nejen rekonstrukce těla, ale i domova.

    Po devíti letech při loučení konstatoval, že mnohé, co jsem na něm na začátku v důvěře v jeho schopnosti, chtěl aby dodržel, se mu mnohdy nelíbilo. Dohadoval se o smyslu těch pravidel a požadavků, nejen se mnou, ale i se skupinou. Ono „dohadování,” zažití občasných nepohod, při diskusích o svém životě mu prospělo, pomohlo a změnil se. Tedy dá se říci, terapie splnila účel, stal se dospělým. Nejen věkem.

    Existuje jistá skupina lidí, kteří mé počínání označují jako antisociální, mě samého za podporovatele těch, co nechtějí být solidární, protože celou svou činnost mám vlastně jen na komerčním základě. A já si dokonce si troufám tvrdit, že tenhle způsob financování a provozování mimo jakoukoliv formu státního příspěvku je efektivnější a sociálnější. Takže se táži.

    Jsem antisociální, pokud tvrdím, že většina závislých a nejen závislých lidí, je prostě schopna se o sebe postarat, jen se na ně musí vyvinout tlak? Ať si někteří „znalci” sociální a ekonomické problematiky odpoví sami. Nebo jsou sociálnější, ti, kteří se pořád chtějí o někoho starat? Dávat dávky. Minimálně bych si troufl tvrdit, že sociálnost se může chápat zcela jinak. Ten jeden člověk není sám, takových za léta, co dělám tuhle práci je hodně.. On je jen jeden z mnoha takových. Lze se domnívat, že je nutné sázet na tuhle zkušenost a výjimky považovat za výjimky a zabývat se jimi až když podmínky k výjimkám nastanou, nikoliv z nich vytvořit předpoklad.

    Jsem zvyklý dávat na svou zkušenost a učit se z chyb svých i jiných. Pokud bych dal na ty „znalce,” typu, některých lidí z internetových diskusí, kde se k problému vyjadřují lidé, kteří buď mají jen načtenou terapeutickou literaturu, případně vycházejí ze zkušeností, jež jsou zcela odlišné s prací s jinou skupinou lidí, většinou ani to ne. Pak musím konstatovat. Ti lidé se vyjadřují k problematice, které zcela evidentně nerozumí, nemají s ní žádnou zkušenost, jen prostě vykládají své představy o efektivním rozdělování peněz v takzvaném sociálním státu.

    Jsou ti lidé, včetně toho člověka, o kterém jsem mluvil, lidé i žijící na ulici, „neschopni se o sebe postarat?” Nejsou! Včetně menšin, cikánů a bezdomovců. Pokud se umí nastavit přiměřený tlak, přiměřené požadavky, pak podle všech mých zkušeností i ti „nejubožejší” jsou schopni dospět a existovat bez „sociálního státu.” Ano jsou mnozí, například některý druh invalidů, kteří skutečně nemohou, ale těch je mnohem méně, než těch, co mohou. Zde je nnaprosto nutná solidarita. U těch, kteří uvěří ve svou svobodu, nikoliv. Tím, že sami podniknou potřebné kroky vedoucí k udržení oné svobody, roste jejich sebeúcta, jejich sebevědomí, jejich sebekázeň a další posílené self.

    Takhle se dá pracovat s mnohými skupinami těch „zavržených a neschopných.” Ti lidé místo toho aby čerpali ze státního rozpočtu, do státního rozpočtu přispívají, nečerpají ani zdravotní pojištění, díky své dospělosti a svobodě bohatnou, jejich daňová skupina je ve vyšším patře. Neberou, přispívají, jsou si vědomi toho, že být abstinentem neznamená jen nepožívat drogy, nebo provozovat hazardní hry, ale také žít v určitém morálním nastavení. Změnili svůj sociální a morální statut. Mají svoji minulost, ale mají také svoji přítomnost.

    Ona přítomnost spočívá v tom, že provozuji a nejen já sám praxi, kdy se lidé učí nespoléhat na stát, učí se využít svých dovedností z dob své aktivní závislosti, učí se směrovat své peníze, kterých není málo do jiných, pro ně samé prospěšných aktivit. Ti lidé, kteří bývají normálně zátěží rodiny, společnosti, která na ně doplácí nejen za pomoci sociálních dávek, ale zdravotní péčí. Tedy lidé, kteří jsou v terapii mimo tento systém, kde je funkce systém založený na výše uvedených pravidlech, se nakonec stávají přispěvateli do sociálního systému, nikoliv příjemci. To vše na základě komerčního sytému, který je dostupně nastaven. Řekl bych, druh sociální politiky v praxi. Nejen terapie.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 24.3.2012 14:23 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Dostal som nápad ako si môžeš vylepšiť rozpočet.
    Tých čo sa ti nedarí vyliečiť, by si mohol dohadzovať ako spoločníkov na pivo :-)

    xy: "Nemám ísť s kým na pivo a zelenú, musí vydržať aspoň desať kúskov"
    jj: "Mám tu jedného, budete nadmieru spokojný, už vás čaká u Konvice"
    xy: "Ďakujem, už tam bežím"

    Za každú začatú minútu hovoru 99KČ.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    24.3.2012 14:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Tých čo sa ti nedarí vyliečiť, by si mohol dohadzovať ako spoločníkov na pivo

    Nedlečím je já, ale jejich ochota a víra a jinak do putyky trefí sami. Bezchybně. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2012 15:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Jdu na Kámen, pošlete mi tam nějakou alkoholičku, zhruba 25-30/170/65, 95/65/90. Kdyby to mělo bejt až po fotbale, tak může bejt i ošklivá, to už bude jedno. Díky, konečně pořádnej servis. ;-)
    24.3.2012 15:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    No, nejsem charita, ale komerční subjekt, takže laskavě zacvakni a ... :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 24.3.2012 18:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    A keď tam pôjde s nápisom Jílek vám dohodí parťáka k stolu, alebo vás vylieči? Marketing je dôležitý :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2012 21:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    jééé, no tak sem čekal že ste frajer, furt nikde nikdo, připadal sem si jako blbec, spoléhal sem na Vás, přece víte že pořádek dělá přátele a že bych vám to dal kdyby se dělo, co by se dělo... :-(
    gtz avatar 24.3.2012 20:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Dneska budeš chlastat o hodinu méně než včera :-) Už zase nějaký letní čas...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    24.3.2012 16:49 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Slza z oka kane při dojetí nad takovou růžovou knihovnou. Nikdo ho nepochválí, tak aspoň sám sebe.

    Škoda, že ten příběh pochází od osoby, která nemá oprávnění dělat terapeuta, a obchází to tzv. 'poradenstvím' na živnostenský list.
    24.3.2012 16:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Můžeš Karlíku přijít, něco se naučíš, nebudeš taková trubka, za jakou se tu jevíš. :-) Jinak chválím svého klienta, nikoliv sebe.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 24.3.2012 18:18 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    To je "vozejk". Asi si nemohl vzpomenout, jak se píše abc. Už ho dávám do blokace, a mám od kreténa svatý klid :-). 2,5 roku číst ty samé výplodky, tu už se nedá :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2012 21:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    a já? ;-)
    25.3.2012 01:47 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Slepice vykdákaná, běž se pomazlit se svým důchodcem, a neurážej slušné lidi. Když se budu chtít ozvat, tak se ozvu, pod svým nickem, a tvůj vypatlaný slepičí mozeček modré svazačky to musí akceptovat. Kdybys nebyla závislá a měla nějakého kolíka k dispozici, tak nebudeš muset furt opakovat, co všechno nemůžeš číst, krávo jordánská!!!
    Marcela* avatar 25.3.2012 11:08 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    neurážej slušné lidi
    vtip týdne! :-) :-) :-)

    Nedělej zagorku, nick karel jsi používal už nejmíň před rokem. A taky luboš, linuxák se vzděláním, atd atd. Tvoje kecy jsou už ohrané. A jdi se pomazlit s dadíkem. K tomu jsi až dojemně příchylný :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.3.2012 14:08 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Marcelko, trénovaný fízl z minulého režimu, který si vede databázi na účastníky chatu, je slušný možná ve společnosti stejných grázlů. Vůbec bych se nedivil, kdybys za svou účast a provokace tady byla placená. Ty jsi škodná, naplavenina, která poučuje ostatní svými nekompromisními moudry a diví, že z ní maj ostatní srandu. Jinak díky za přidání dalších nicků k mojí osobě, ty seš ještě blbější, než jsem si myslel :-) :-) :-) :-) :-) :-), někdy už jsi na levlu páníčka.

    A tobě snad ani raději nebudu doporučovat, s kým se máš jít pomazlit ty, protože evidentně doma k tomu nikoho nemáš ;-).

    Jinak jsem ti zapomněl, říct, že počasí bylo na lyžování prostě skvělé, jistě z toho máš radost, že se mi lyžování vydařilo. Na další jedu sice až příští víkend, ale zase na dýl. To víš, nám bolševikům se to utrácí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    25.3.2012 14:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Pasáčku prasat. Asi si nepochopil, že jestli tu někdo smrdí, seš to ty. :-) Svým hovnem místo mozku.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 25.3.2012 19:12 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Díky a vyjádřil jste to výstižně :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.3.2012 19:29 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Hurá, kvočna zavrkala na kohoutka, už jsem se bál, že si mne tupý kur zablokoval. Ale holt jí fízlácká služba nedá to aspoň zkontrolovat - co kdyby ses radši starala doma o kuřátko, místo vykuřování plesnivýho dědka? Nebo nemáš jinou volbu? Pak ti to opravdu, ale opravdu slečinko, vlatně spíš odkvetlá slípko, nezávidím.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    25.3.2012 19:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Pasáčku, už máš vepříky poklizený, nějak ti kníkaj hlady, sou ti podobný, taky nemáš co žrát a zdá se že mít nebudeš, když se o ty prasata budeš takhle starat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.3.2012 23:11 Anatole
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    nemá cenu se s nimi přít, jsou to hrubí a vulgární lidé, asi s nešťastnými osudy, ale vaší energií na ně neplýtvejte
    Marcela* avatar 26.3.2012 09:00 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Píšeš si sám se sebou, jemný slušňáku? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.3.2012 16:38 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Je to blazen, teticko, a pise pod milionem nicku :-).
    24.3.2012 20:50 Jan Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    davam se do blokace.
    24.3.2012 20:57 Jan Jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    ne, skutecne to nejde, takze to nepujde ani s karlem
    belisarivs avatar 25.3.2012 14:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    They see me rollin ... they hatin.
    IRC is just multiplayer notepad.
    24.3.2012 16:59 rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální

    no 3x fuj - chtít po někom aby měl nějaký povinosti !!! - aby nedejbože něco musel !!!

    to se dělá????

    jak to, že je prostě nevyléčíš? - oni si přeci můžou dělat co chtějí a Ty je musíš vyléčit - ne po nich chtít aby něco dodržovali - Ty úplně šlapeš po jejich právech !!!

     

    24.3.2012 17:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    oni si přeci můžou dělat co chtějí a Ty je musíš vyléčit -

    Jo, už sem takový, lepší už asi nebudu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.3.2012 17:11 rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální

    Jo, už sem takový, lepší už asi nebudu.

    mám neodbytnej pocit, že Tví pacienti by taky nechtěli (narozdíl od některých tady) aby ses měnil :)

    24.3.2012 17:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    No, mám jich 90 v 7 skupinách bez blázince a setrvávají.. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.3.2012 18:01 rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    to je dobře
    Marcela* avatar 24.3.2012 18:13 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Gratuluju za úspěšně vyléčeného...

    Jinak mě už to fňukání a škarohlídství taky nebaví. Člověk má málem pocit, že je tu už děsná bída, hlad a malomocenství...

    Není, přátelé, a bohdá, nikdy nebude! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.3.2012 18:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Člověk má málem pocit, že je tu už děsná bída, hlad a malomocenství...

    Zapomněla jste na kobylky, mor a choleru. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2012 21:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    ...a mandelinky...
    24.3.2012 21:17 Hlistelover
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální

    Zas ďalší pravičácky blog. Ja týchto ľudí nepochopím, sebecký, arogantný, drzý modráci. Ale keď sa im spraví bobenko, tak chcú od sociálneho štátu, aby im ho pofúkal.

    Veď preboha, ako si ten prechlastaný týpek, čo ho spomínaš v článku, môže dovoliť tvoje služby? Na to, aby si mu mohol pomôcť mu štát najprv musí dať podporu, inak ti nič nedá a obaja zomriete od hladu. Alebo skôr sa obaja vrhnete na kriminálnu dráhu, pretože život vám obom bude prednejší ako rešpektovanie vlastníckych práv Andreja Babiša.

    24.3.2012 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Zas ďalší pravičácky blog. Ja týchto ľudí nepochopím, sebecký, arogantný, drzý modráci.

    Zas někdo nepochopil, že se nejedná o pravicový přístup, ale o normální terapeutický přístup, založený na důvěře ve schopnosti klienta, který je schopný začít, třeba pracovat a jednou týdně chodit na skupinu a během let postupně mění svoje návyky, postoje. Že se nejedná o politiku, ale o to, že lidé jsou schopni si poradit, jen občas se nechají vmanipulovat rádoby iintelektuály, do pozice neschopných, a pokud z ní odejdou, ti rádoby intelektuálové ztratí svou živnou půdu a moc. A vůbec se nemusí jednat o nějaký majetek.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.3.2012 21:49 pes Lajka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    presto je ovsem nezodpovezena otazka, kdo tomu klientovi platil to leceni.
    24.3.2012 21:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    On sám, protože si našel práci a pracoval, jako všichni ostatní :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.3.2012 22:00 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Pracujúci ľudia, ktorým to ulúpi štát.
    24.3.2012 23:50 AMD Faunom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Dědku plesnivej, už si to nevydržel a hodil si sem zase moudro vylitýho vypitce? To bude asi nějakej druh fetiše či co, ukájet se den za dnem na netu. Zkus nějakýho doktora, dědo, ale opravdovýho, ne lidového dochtora z hor, jako si ty.
    25.3.2012 08:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Neprožívej to tak, zdá se, že máš potíže s erekcí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.3.2012 09:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    To ste fakt dobrej když to poznáte takhle přes web ;-)
    25.3.2012 11:19 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    To budou ty projekce, či jak se to po terapeuticku říká.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.3.2012 11:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Vize, má na to virguli...
    25.3.2012 11:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Čistě hypotéza, jeví se tak... :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.3.2012 13:20 erektoman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Pinďouři jeho velikosti se jen tak nenajdou, čímž se vysvětluje ten zvětšovák, přes kterej na sebe hledí.
    Agent avatar 25.3.2012 16:35 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Jak zpívá Elán v jedný písničce, za všechno může zanedbaný sex. http://www.youtube.com/watch?v=s0i_3TzDI6I
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.3.2012 23:14 závislák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    chlast vyměnil za internet, asi to nějak nejde, co takhle obrátit se na nějakého odborníka, třeba primáře Nešpora
    25.3.2012 10:23 Strelka a Belka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    jilek
    25.3.2012 10:26 Strelka a Belka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    jilek se z kriminalni drahy vratil ziv a zdrav

    25.3.2012 14:39 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální

    "Jsem antisociální"

    +100

    reakce té paní a kluka na teraprďolu a na pana Smolíka - rozdíl zjevný

    25.3.2012 14:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Jo, paní Rychlá :-) Nemohla pochopit a unést tu skutečnost, že její vlastní syn odešel z domova. Některé matky trpí syndromem opuštěného hnízda.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.3.2012 14:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    To musí bejt paráda bejt váš pacoš, aby vo mejch problémech věděla i ta nejposlednější polodementní opice z ábíčka :-D
    25.3.2012 15:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    paní Rychlá není můj klient ani pacient, vše, co jsem zde napsal zaznělo v pořadu. :-) z úst jejich nebo jejího syna.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 26.3.2012 18:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Ano, vzpomínám si :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.3.2012 19:10 AMD Faunom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální

    Na vás se mi líbí, pane Štrudlíku, že se máte výjimečné schopnosti čuchat k bábovce přes IP, a i přesto se dokážete nezištně podělit o know-how s komunitou (už si přesně na ten návod nevzpomínám, ale bylo to něco s kompilací jádra a ještě něco). A to se mi právě na vás líbí, že máte otevřené a dobré srdce.

    Teď by mě zajímalo, jak se pozná takhle na dálku, že někomu netrčí péro. Domnívám se, že by za tím mohl být nějaký večerní kurs na dochtora, výcvik či co, ale čert ví :-D

    Dalibor Smolík avatar 26.3.2012 19:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Vzpomínám si na posezení s paní Rychlou, o kterém byla řeč a kterého jsem se zúčastnil. Ti, kterých se to týká, vědí o co se jedná.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 27.3.2012 16:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Nešlo ani tak o kompilaci jádra, ale o stavbu jednoduchého poštovního serveru. Možná se někomu hodil, pracuji na něm dodnes. Bylo tady vždy dost slušných lidí, kteří mi nezištně pomohli. Tak jsem oplatil, pokud jsem mohl. Kvůli tomu snad není hned nutná taková agresivita :-(. Jo a cizí péra mě vůbec nezajímají. To už raději buchty.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.3.2012 14:54 Och
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    V tej prvej hranej scénke je ten chalan (nebyť toho správania, človek by povedal nie chalan, ale muž) taký typický prototyp mladého pravičiara. Všetkých viciciava, popri tom volí ODS a večer píše články pre fašistické portály ako mises.cz
    25.3.2012 15:00 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    večer píše články pre fašistické portály ako mises.cz
    to asi ne, to by mu byl jílek sympatickej
    25.3.2012 15:13 bytovykomplex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Takých poznám. Celé dni nič nerobí, sem tam skočí na nejakú brigádu, keď ide na pivo, tak si musí zobrať úver, v noci sa vráti domov, otvorí dvere na detskej izbe a zamieri do postele, ktorá si pamätá ešte začiatky jeho puberty. A názory také, že miliónár Richard Sulík z pravicovej SaS popri ňom vyzerá ako komunista. Je to smutné.
    belisarivs avatar 25.3.2012 19:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Datum registrace: dnes
    Nechcete se jit treba lecit?
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.3.2012 07:25 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    poznal ses?
    belisarivs avatar 26.3.2012 15:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Ne. Ja schizofrenii netrpim abych se musel prihlasovat pod milionem prezdivek.

    Ale poznal jsem tam tebe.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.3.2012 16:31 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    bohužel vedle jak ta jedle

    nebo jinak - kdopa teda jsem?
    belisarivs avatar 26.3.2012 19:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Jsi blb. Staci takova odpoved?
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.3.2012 07:44 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    jo jo, stačí, hned bych si na Tebe podle ní udělal názor :-)

    ps. neprožívej to tak - zkus jít ven, podívat se na holky, nebo tak něco :-)
    belisarivs avatar 27.3.2012 21:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Jaky si na me udela nazor nejaky anonym je mi uplne logr. A vez ze jsem uplne v klidu. ;-)

    Takovehle lidi mam tezce na haku.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.3.2012 16:38 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    ja ho taky poznal
    26.3.2012 16:46 takyabc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    i ja jsem ho poznal
    Marcela* avatar 26.3.2012 17:32 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Snažíš se dělat, že je tě víc, debílku? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 26.3.2012 19:07 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Ale no tak.

    Vulgarni slova nechte pro nas chlapy, kurva.

    Vy radsi zustante damou. To vam slusi vic. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 26.3.2012 20:39 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Ač nejsem zrovna vyznavačka sprostých slov, na některé lidi bohužel jiná nepasují. Na hrubý pytel hrubá záplata... ;-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.3.2012 13:21 rr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální

     

     

    Vulgarni slova nechte pro nas chlapy, kurva. :-D

     

    Agent avatar 25.3.2012 14:56 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Dalo by se možná říct, že jste sociální v tom, že jste jim pomohl. A v tomto případě je to lepší pomoc než nějaké dávky.

    Jinak by mě zajímalo, jestli by ty vaše pořady vysílala i jiná (komerční) televize, ne jen veřejnoprávní. Když už teda jste pro minimální stát a pro komerci.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.3.2012 15:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Dalo by se možná říct, že jste sociální v tom, že jste jim pomohl.

    Nepomohl, ukázal jsem jim na cestu, po které se dá jít, oni po ni jdou a trval jsem a trvám na pravidlech terapie. Co se komerce týče v televizi, oslovila mě veřejnoprávní televize a měla k tomu důvod. Minimálně ten, že chtěla dát šanci lidem, kteří jsou přesvědčeni, že sami nic nesvedou. Osobně jsem přesvědčen, že v tomto případě utratila peníze poplatníku rozumně. Jinak všechny další své aktivity provozuji za soukromé peníze. Tedy své a já na nich vydělám tolik kolik potřebuji k režii provozu a k své vlastní potřebě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 25.3.2012 16:46 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    I ukázání cesty je pomoc :-) A toho sociálna se nebojte. To, že se nějaká věc zneužívá neznamená, že je v základu špatná.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    26.3.2012 19:01 u2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Ano
    27.3.2012 22:37 never same nickname
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem antisociální
    Libi se mi to, souhlasim 100%. Je opravdu prinosne, ze z trosek delate funkcni lidi, co prispivaji do spolecnosti. S natlakem souhlasim 100%. Good job! Fuck the haters

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.