abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 299 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    PepaSFI avatar 18.3.2015 14:51 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    bohužel nemůžu souhlasit s tím že na Desateru se za ty tisíce let nic neměnilo. Měnilo se a podle mě dost podstatně. Protože jsem formálně katolík, někdy mi dost vrtaly v hlavě rozpory v některých textech. Stručně řečeno, měnilo se kdeco, podle toho co se hodilo. Konkrétně desatero je třeba tady http://cs.wikipedia.org/wiki/Desatero i s těma změnama a to se s tím ještě kdovíco natropilo v překladech.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    18.3.2015 14:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Význam se nezměnil zcela určitě. Navíc Wikipedie pro mne opravdu není autoritativní zdroj.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    PepaSFI avatar 18.3.2015 19:15 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    když změním text, změní se i význam. Nejlíp je to vidět právě na tom poněkud pomíchaném prvním a druhém přikázání. Pokud by mělo platit tak jak jsou texty v Exodu a Deuteronomiu, pak by se katolická církev soustavně dopuštěla hříchů proti těmto přikázáním. Ale nám se líbí obrazy a sochy a tak budem dělat že nějaké tradiční texty neé a uděláme stručné "v jednoho Boha věřit" a "nevezmeš jména Božího nadarmo".
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    18.3.2015 19:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Šema Jizrael, Adonaj elohejnu, Adonaj edach. Jiinak, cirkev učí Desatero a vychǎzí ze zmíněnych knih a přiklonila se k jednomu výkladu,
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    PepaSFI avatar 18.3.2015 22:25 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    ale houby leda. To není výklad, prostě si to upravili jak se to hodilo. Původní text je mnohem rozsáhlejší, podrobnější a mnohem přesněji a přísněji vykládající. Když z odstavce udělám heslo, není to výklad ale ztráta informace.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    pavlix avatar 18.3.2015 20:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    +1

    Tolerance vyobrazování toho, co je na nebi i toho, co je na zemi, je jeden z mála projevů jejich pokrytectví, za který jsem vděčný.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.3.2015 15:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Jinak, texty jak v Exodu, tak v Deuteronomium se nezměnily. Pouze jsou dva druhy Desatera v Toře. Ale o tom se ví.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 16:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    No například různé církve v různých dobách různě interpretují, které příkázání je které. Na té wiki je to docela pěkně porovnané (a to přitom českou wiki jinak moc nemusim). Katolické církve mají např. typicky první dvě biblické sloučené do jednoho a poslední zase rozdělené do dvou, patrně z politických důvodů :-D

    Jinak chválit desatero a Turinga v jednom zápisku je, řekl bych, mírně zvláštní, když člověk vezme v úvahu notoricky netolerantní přístup řady křesťnských církví k homosexuálům...
    18.3.2015 16:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Ja jsem tolerantní katolík. A učení církve mi tu toleranci nezakazuje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 17:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    A učení církve mi tu toleranci nezakazuje.
    Záleží, co všechno se myslí tou tolerancí, nicméně teoreticky ano, protože oficiální učení Římskokatolické církve je pro členy, pokud vím, závazné.
    pavlix avatar 18.3.2015 16:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    TNo například různé církve v různých dobách různě interpretují, které příkázání je které.
    Tak ony ty církve dost různě interpretují, které přikázání co znamená, a většinou zcela bez ohledu na jeho znění.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.3.2015 16:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    TNo například různé církve v různých dobách různě interpretují, které příkázání je které. Tak ony ty církve dost různě interpretují, které přikázání co znamená, a většinou zcela bez ohledu na jeho znění.

    Které církve a jak? Všeználku. :-). A konkrétně!
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 18.3.2015 17:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Potrefená husa.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.3.2015 16:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Navíc ten zákaz homosexualnich styku pochází ze Starého Zakona. Takže to není vynález křesťanské církve, ale ortoxního judaismu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 18.3.2015 17:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Hlavněže je vždy na koho se vymluvit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.3.2015 17:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Zatím jsi ničim ani ty ani kralyk neargumentoval. Oba se snažíte mluvit o něčem, o čem nemáte ani jeden páru. :-) jinak kralyku. Učení cirkve prikazuje milovat bližniho, ale nenávidět hřích. Tedy hřích, nikoliv osobu,
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 17:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    jinak kralyku. Učení cirkve prikazuje milovat bližniho, ale nenávidět hřích. Tedy hřích, nikoliv osobu
    Vím o tom (proč máš neustále pocit, že jsi jediný, kdo ví něco o církvi nebo křesťanství obecně? :-D), přijde mi to ale jako pokus o alibismus. Ať už bližního církev miluje nebo ne, stále je z jejího učení jasné, že homosexuálové jsou považováni za hříšníky prostě protože jsou to homosexuálové. To imho úplně stačí.
    pavlix avatar 18.3.2015 18:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Vím o tom (proč máš neustále pocit, že jsi jediný, kdo ví něco o církvi nebo křesťanství obecně?
    Jestli to nebude tím, že pán je trošičku narcis.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.3.2015 18:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Kralyku, hrisniky cirkev miluje. Hetero jako homo, jen ten hrich ne. Jinak co ty cirkve, co jinak interperetuji jinak Desatero, ktere to jsou?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 19:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Pravoslavné mají, stručně řečeno, 1. Nebudeš mít jiného Boha, 2. Neozbrazíš, 3. Nezneužiješ jména. (Atd.) Katolické oproti tomu slučují první dvě a rozdělují poslední do dvou.
    18.3.2015 21:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Kralyku, základ je v Toře, takže oni vycházejí jen z jiného rozdělení, nikoliv z jiné interpretace.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    PepaSFI avatar 18.3.2015 18:57 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    je to trošku jinak, teda nevím jak to je s interním názorem církevních autorit a je to tak možná lepší ale mělo by to být asi tak že hříšník je ten kdo činí hříchy. A takovým činem může být i myšlenka. Takže homosexuál není automaticky hříšníkem pokud se nechová hříšně a kontroluje své hříšné myšlenky. No ale když to vezmem důkladně, pohlavní styk by podle Bible byl hříchem vždy když se neděje za účelem plození potomstva. Takže všichni.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    18.3.2015 19:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    V každém případě z toho plyne to, že, dle církve, heterosexuálové mají možnost mít sex aniž by to byl hřích (ať už jsou příslušné nuance jakékoli), zatímco homosexuálové ne.
    18.3.2015 21:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Kralyku, mohou mít sex bez hříchu, když se ožení v Církvi. Pochopitelně se ženou. :-) Takže zase tvá úvaha je mimo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    PepaSFI avatar 18.3.2015 22:12 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    není tak moc mimo. Formálně by to snad šlo ale když půjdem do detailů tak je to zas hřích. Bude to přetvářka, lež. Navíc to nebude moc asi fungovat, teda u muže, žena může být v sexu pasivní a nějak to prostě zvládat. Aby to fungovalo, asi by musely přijít na pomoc nějaké ty hříšné myšlenky a lítáme v tom zas. Ale církvi možná stačí ta formální přetvářka. Hřích je to pořád ale to už nám je fuk, hlavně že je po našem.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    18.3.2015 22:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Tak, co je hřích, nebo není, pro věřícího určuje Desatero a Církev. Nikoliv laik.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.3.2015 11:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Kralyku, mohou mít sex bez hříchu, když se ožení v Církvi.
    To jim ale není dovoleno. Zjisti si to, je to tak...
    19.3.2015 12:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Jistě jsi si prostudoval církevní právo, ale Církev věří, že se člověk tedy v případě homosexuálů může přiklonit na "správnou" stranu. Takže je jim dovoleno oženit se, zplodit děti atd. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 19.3.2015 18:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Takže věřící může být homosexuál, ale nesmí se homokládit, jinak spáchá hřích. Říkám to správně?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    19.3.2015 12:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.3.2015 13:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    ... Turing se mezitím v hrobě obrací ...
    19.3.2015 15:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Napřed tvrdíš, ž znáš fakta, pak se odvoláváš na Turinga. Jinak pochopitelně i podle toho filmu manželství pro něj bylo nepřijatelné. Z jiného důvodu ovšem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.3.2015 16:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Napřed tvrdíš, ž znáš fakta, pak se odvoláváš na Turinga.
    Pochopitelně jsem to myslel tak, že církví není povoleno manželství osob stejného pohlaví.

    Jinak celkově absolutně nechápu tu církevní posedlost plozením dětí, hlavně protože
    1. Lidí je na světě 7 miliard, má snad církev pocit, že je to málo?
    2. Copak církev snad nějaký děti plodí? :-D
    Darth Phantom avatar 19.3.2015 18:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    7 miliard, má snad církev pocit, že je to málo?

    To je jednoduché jak facka - čím víc potomků věřících -> tím více manipulovatelných oveček do stáda. To se ovšem týká (nějaké ty papežské bláboly) teoreticky jen 2 miliard lidí, 5 miliard lidí na zeměkouli má papeže a jeho encykliky na háku.

    Na podporu mého tvrzení stačí uvést třeba jen ty obštrukce se šprckama. Teprve nedávno papež připustil jejich používání. Papež v 21. století povolil šprcky věřícím. Celkem humorné.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    PepaSFI avatar 19.3.2015 18:34 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Církev, zřejmě je míněna katolická, jako asi nejznámnější představitel křesťanství, v ostatních to bude podobné, má pocit že je to málo, tedy málo křesťanů. Muslimy, hinduisty, buddhisty a jiné zatvrzelé, neobratitelné pohany nemůže počítat do týmu a tak prostě kalkuluje s vlastní tvorbou.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Darth Phantom avatar 19.3.2015 19:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Ano, to je dobra poznamka. Minil jsem hlavne katolickou cirkev, ovsemze. Nicmene krestanskych cirkvi jsou stovky. A mnoho z nich je autokefalnich, tudiz maji papeze v zadni casti tela. Pravoslavna cirkev a jine papeze neuznavaji. Ale rekl bych, ze maji nazor na tohle plozeni potomku podobny.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    19.3.2015 19:16 lenny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    pred 2 tyzdnamy nejaky americky vedec prisiel s teoriou ze ak zoberies organicke prvky teda tie ktore su potrebne k vzniku zivota a das vsetk oco to potrebuje teda vystavenie silnemu ziareniu a pod. nevznikne ti nic ine nez bakteria a potom rastlina a pod jednoducho podla jeho teorie je vznik zivota zakodovany do vesmiru a nie prirodzeny vyber ako to hovori darwin alebo boh. a est ktomu tento objav http://tech.sme.sk/c/7705175/videli-chemicku-reakciu-ktora-mohla-byt-pri-vzniku-zivota.html

    takze nech nikto tu nestavia vymysleneho boha nad Boha ktory stvoril vesmir a dal tieto zakony. je to na smiech
    18.3.2015 18:54 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Nejen to, rozumny moderni clovek z desatera uznava tak mozna tri nebo ctyri z tech prikazani. (Lepe receno - jen asi dve - nezabijes a nepokrades - povazuje za natolik zavazna, aby za jejich nedodrzeni byli lide trestani.)

    Me na tom zapisku zarazila jina vec - ze mel "Turing problem s ostatnimi lidmi". To ja bych tedy takhle rozhodne nepostavil; naopak bigotni mestacka spolecnost mela problem s nim (jako homosexualem).
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    18.3.2015 19:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Turing byl genius, ktery měl socialni deficit. Takže měl potíže s lidmi i mimo svou homosexualtu. Což mu pochopitelně pak u neinformovaných hrubě přitížilo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 19:29 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    To nebyli neinformovani lide - byli to mestaci, casto elity.

    A presne to, co pises, je prave to, co mi na tom vadi. Jak muzes s klidnym srdcem prohlasit, ze nekdo, jehoz moralni postoje jsou nejakych 50 let napred pred vetsinovou spolecnosti, ma "socialni deficit"? Ja vidim ten socialni deficit uplne jinde, tedy. :-)

    Mimochodem, zrovna ted je na HN odkaz. Aaron Swartz byl takovy moderni Turing. Dost mozna za 50 let spolecnost zjisti, jak moc byl moralne napred, jako u toho Turinga.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    18.3.2015 21:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    On měl sociální potíže nikolv že byl homosexuál, ale třeba že neodečítal neverbální projevy. Mimo jiné. Ty je máš zřejmě také, ale na rozdíl od Turinga nejsi genius. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 18.3.2015 22:14 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Já tu vidím nedostatek porozumnění na obou stranách.

    Když vás zavřem mezi opice a nedokážete se s nimy domluvit a oni vás rozsápou, znamená to asi, že máte sociální deficit.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    18.3.2015 23:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    nedokážete se s nimy domluvit a oni vás rozsápou,

    Jistě si četl, nebo viděl Zaříkávače koní. Pokud jsi schopen navázat neverbální komunikaci s opicemi, což možné je, pak tě nerozsápou. Pokud nejsi schopen navázat komunikaci s lidmi, která je srozumitelná druhé straně, pak máš mezi lidmi problém. Takhle to prostě je. Turing ve filmu měl problém s komunikací, která by ho učinila srozumitelnějším většímu počtu lidí. Pouze byl srozumitelný jen někomu. Což byl ten deficit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 19.3.2015 00:30 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    No budiž, mě jde o to, kdo má větší sociální deficit, jestli ty opice (i mezi lidmi), nebo ti druzí, jiní. V podstatě ten argument můžu otočit, aspoň mi to tak připadá.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    18.3.2015 23:50 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Ty je máš zřejmě také, ale na rozdíl od Turinga nejsi genius. :-)
    Proc ses uchylil k tomuto osobnimu utoku?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.3.2015 23:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Útok? To byla jen informace, jak ho vnímám. Rozhodně ho nevnímám jako genia. Což vůbec není znehodnocující.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.3.2015 07:05 tealigts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    dvorní šašek abc linuxu pan Jílek útočí se brání vždy slušně
    18.3.2015 19:46 Tomáš Vyčítal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Turing problem s ostatnimi lidmi
    já bych souhlasil s tím, že lidé, kteří se v nějaké oblasti značně odlišují od průměru (vynikají např. v nějaké činosti) mají v komunikaci s běžnými občany mnohdy težkosti. Protože těch 'běžných' je ovšem obrovská většina ( a členové té většiny si vzájemně 'rozumí'), nastaví se ve společnosti takové podvědomí, že ti géniové jsou 'divní'. Jestli se to musí nazývat socialní deficit nedokážu posoudit.

    V této souvislosti bych rád ovšem poukázal na tu skutečnost, že neplatí věta, 'že když má někdo sociální deficit, tak že by byl geniální'. Takovým klasickým případem je autor zápisku.
    18.3.2015 23:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    'že když má někdo sociální deficit, tak že by byl geniální'.

    Kde jsem takovou větu napsal? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 19:50 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Ono i to "Nezabiješ" je diskutabilní, protože v originále je význam použitých slov trochu jiný. Lepší překlad by byl "Nezavraždíš".
    pavlix avatar 18.3.2015 20:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    A pak je ještě otázka, zda to interpretuješ tak, že nezavraždíš člověka nebo tak, že nezavraždíš souvěrce.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 19.3.2015 19:34 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    A zrovna dneska uz spousta tech veci nema smysl. Proste byly to veci z dane doby a poplatne sve dobe, kdy tehdejsi vladci potrebovali nejak nasmerovat lid. Dnes ma smysl nez nesesmilnis dat nenasdilis fotku nahou svou na Facebook.
    20.3.2015 18:57 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    nenasdilis fotku nahou svou na Facebook
    Ano, proc se s tim obtezovat, kdyz to za tebe muze udelat nekdo jiny. :-)
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    18.3.2015 15:11 AndrejB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Jílek (malá Hamletovská divadelní):
    Bodal Jílek do stěny
    bodal do přístěnku
    nůž měl pěkný kostěný
    nůž měl pěknou střenku
    
    Bodal Jílek do stěny
    bodal, bodal, bodal,
    nůž měl pěkný kostěný
    nevím co bych dodal
    
    18.3.2015 15:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Jílek (malá Hamletovská divadelní):

    Dost málo talentu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.3.2015 20:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Jděte laskavě s náboženstvím do Průhonic.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    18.3.2015 22:27 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Ale no tak, co by na to chudáci obyvatelé v Průhonicích řekli? Co proti nim máš?!? :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    18.3.2015 22:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kód Enigma a jiné
    Modlili se za spásu vašich duší. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.