abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 299 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Velikonoční neděle

    5.4.2015 17:33 | Přečteno: 1054× | poslední úprava: 5.4.2015 17:35

    Protože se mne několik jedinců v komentářích ptalo, co budu mít jako velikonoční oběd, co dělám o svém volnu, projevovali neutuchající zájem, popíši co všechno jsem dobrého dnes měl a dělal. A chystám se dělat. Aby byli plně informováni.

    Ráno jsem vstal, hezky se umyl, protáhl, odpověděl na několik „vtipných ”komentářů pod svými blogy. Pak jsem snědl pět vajíček na slanině, jako volská oka, Držím paleo dietu a tak moje strava se skládá z oříšků, vajec, masa a zeleniny. Vynechávám pečivo, rýži, luštěniny, sladkosti. Poté jsem si dal tvaroh s mletým lněným semínkem jako prevenci proti rakovině. Vycházím z informací, které poskytla Lněný olej doktorka Johanna Budwig. Takže zkouším. Paleo dieta mi dělá náramně dobře.

    Pak jsem chvíli psal pokračování románu „Paradox abstinence.” Třetí díl s podtitulem „Eliška.” První dva nesou název „Týpek.” Druhý ”Jolana.” Na základě těchto dvou knih jsem napsal divadelní hru, kterou zkouším pod názvem ”Týpek a Jolana,” s divadelním souborem vystupujícím pod názvem „Nejlepší a nejskromnější.” Plus k tomu s hudebním tělesem učinkujícím pod názvem „Česká disharmonie.”

    Pochopitelně dám zájemcům vědět, kdy bude hra uvedena na veřejnosti. Zatím platí, že 20.6. 2015. Tedy letos. Po pilné dopolední práci jsem upekl králíka. V remosce. Podařil se. Půlku jsem ho snědl s kedlubnou. Druhou polovinu sním k večeři.

    Zítra plánuji pečené pstruhy a k tomu zase na zasycení nějakou zeleninu. Za chvíli si dojdu koupit ještě tučný tvaroh, který smíchám s mletým lněným semínkem, nebo lněným olejem. Dám oboje do misky a rozšlehám šlehačem. Na odpolední a večerní zábavu mám připravený na Youtube pořad o kvantové teorii, přednášky profesora Kulhánka Kvantová teorie Dělám to proto, že mě nebaví ty odkazy na bolševickou imperiální politiku, co sem pořád dává slinta. Mám velké mezery ve vzdělání a chci se zlepšit. :-)

    Až to všechno zvládnu, pak si pročtu vaše skvělé komentáře, kterými moji příznivci jistě zaplaví abíčko. Jsem uchvácen kvalitou a vtipností komentujících. Jen tak dál, houšť a větší kapky, jak vždy říkávaly mé krásné tety Jiřina a Zuzana. Babička říkávala zase. „Je to pro chuť Jeníčku, ne pro nažrání.” Tak tak. :-)

    PS: Má láska odjela a stará se o nějakou výstavu. Tedy nemohu posloužit tím, co dělala dnes ona, nebo co řekla. Jo a napsal jsem blog na svůj web Slavím Velikonoce

           

    Hodnocení: 24 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.4.2015 17:43 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Hezký, ani si moc do nikoho nejebal, teď ještě odstranit těch pár zmínek o slintovy, přestat sem tahat politiku a bude to fajn. Třeba je tady ještě prostor pro zlepšení, ... nikdy nepřestanu doufat :)
    5.4.2015 17:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Nedoufej!
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 17:52 peceny kralik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    „Je to pro chuť Jeníčku, ne pro nažrání.”
    jenomže to bys musel mít záklopku a nebýt tak nenažranej, prďolo
    5.4.2015 18:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    jenomže to bys musel mít záklopku a nebýt tak nenažranej, prďolo

    píše mi prďola, co v každém vidí prďolu jako je on. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 5.4.2015 20:34 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Takže jste si ani jednou "nevrznul"?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    5.4.2015 20:58 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ten má akorát vrzání v kolenech
    5.4.2015 21:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ten má akorát vrzání v kolenech

    No jo, už ti vrže v hlavě a kolenou, podle sebe soudím tebe. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 22:25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    sprosté

    Zobrazit komentář
    5.4.2015 22:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ted uz jen chrli picoviny na socialnich sitich, protoze v realu nikoho nezajima.

    Zase blábolíš, protože minimálně zajímám tebe, když reaguješ. Nezájem by bylo naprosté ticho, nic nepřečteno, nic nehodnoceno. :-) Jak vidíš, tak ti snadno dokážu, že jsi hlupák. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 22:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    protoze v realu nikoho nezajima.

    Skutečně hlupák. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2015 22:58 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ta jeho gumová ovce má jméno?
    5.4.2015 23:08 exelentní Lutherán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Měla, krmila ho, pak jí nakonec došlo, že jí narcipičus jenom využívá, tak ho poslala, kam patří
    5.4.2015 23:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Si povídáš sám se sebou? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 10:27 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Já slovo pičus neužívám. Ale mysli si co chceš, já nenensu odpovědnost za tvé myšlenky, slova ani činy. Vypořádej se s tím, že seš bastard, jak umíš.
    6.4.2015 10:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Vypořádej se s tím, že seš bastard, jak umíš.

    Jo jo, ty se s tím neumíš vypořádat. Máš tím problém svěřuješ se mi s tím. Mám u tebe 500Kč! :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 10:54 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    500Kč!
    prase vidí svět prasečíma vočičkama, že? :-)
    6.4.2015 11:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    prase vidí svět prasečíma vočičkama

    Konečně si pochopil jak si na tom a to stojí 500Kč :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 11:16 ožralý a přitom excelentní Lutherán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tlusté prase Jílek si s vrzáním honí ego a péro v houpacím křesle na balkóně, a vzpomíná na doby před 50 lety a 50 kg minus, kdy byl ještě zajímavý v reálu.

    Tak tady 24 hodin denně chrlí bláboly a dostává osypky vzrušení, když mu někdo odpoví, a on ho může poslat do prdele, nebo s ním manipulovat za pomoci hodnocení, které tak dobře umí excelentní Lutherán.
    6.4.2015 11:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tlusté prase Jílek si s vrzáním honí ego a péro

    Zdá se že nám vykládáš svou představu o blahu. :-) Takhle žiješ?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 12:50 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    on je véřící katolík :-) a právě demonstruje, jak je jeho víra pravá a hluboká a jak miluje bližního svého

    ponechme ho ještě v tento sváteční den tichému rozjímání

    ...a nejlépe by bylo ponechat ho i svému osudu, kterému stejně, ubožák, pokud se nezmění, a to on se již nezmění, neunikne :-)

    6.4.2015 12:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ...a nejlépe by bylo ponechat ho i svému osudu, kterému stejně, ubožák, pokud se nezmění,

    Nikdo neunikne svému osudu, ani ty ne. :-) Ale snažíš se. Jenže, mizerně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 6.4.2015 19:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jo jo. Ty jsi ale moudrý dědeček. Vstalť jest z mrtvých, Jendo Vasiljeviči :))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2015 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    No vida i mužik Burda je tu mezi námi. Panečku tolik komentářů. Budu muset zase něco vtipného napsat, aby ti zamindrákovaní si ulevili. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 21:55 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jen se nevymlouvej, cpal by si sem ty svoje těžce moudré bláboly, i kdybys žil v úplně jiném vesmíru.

    Ty se jednoduše všude musíš modlit za ty, co tě pronásledují a miluješ své nepřátele až za hrob, jak se patří na zbožného katolíka.

    Byl si v kostele vyzpovídat se? Já být pánembohem, už by mě nebavilo ti furt odpouštět. To bych tě raději poslal rovnou k Luciferovi.
    Darth Phantom avatar 6.4.2015 21:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle

    Počkej, Jendo, já jsem tě jen hezky pozdravil a udělal ti kompliment, že jsi moudrý dědeček.

    Ty bys měl na přání "Vstalť jest z mrtvých" (i když trochu opožděné) odpovědět: Vpravdě, vstal, tak jest, nebo něco takovýho. A ty jsi to, Jendo Vasiljeviči, neudělal :-)

    Já ti to ale nezazlívám, Jendo. Vocicmal jsi aspoň pořádně ikony v kostelíku sv. Michala na Petříně, Jendo Vasiljeviči?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2015 22:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Mužiku, já vím, že si v kostele nebyl a Putin tě za to pošle do pekla. Pamatuj, tvůj Báťuška se z komunisty stal křesťanem. Tak aby si neurážel Báťušku. :-) Jinak, co vojska už se houfujou na tvůj povel?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 6.4.2015 22:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle

    Vpravdě, tak jest, v kostele jsem o Velikonocích nebyl. Jsem tak trochu pohan, dědku. Vím, že Velikonoce mají "pohanský" původ. Ostatně jako každé významnější svátky jako Vánoce (zimní slunovrat) a další. To si to ti šulíni, které nazýváš Církev, zkrátka tak přizpůsobili na správné období :-).

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2015 22:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Mužiku, tohle Báťuškovi a komandirovi nedělej, jak pak se na to budou dívat, už tě nebudou chtít za práskače. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 22:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Muřiku a máš radost, že tvůj místní velitel Zeman, to tak nandal Amíkům? To je kousek, co? :-) Panečku, toho jste zvolili, to je radosti v Evropě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 22:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Mužiku Zeman Tohle tedy v Rusku opravdu přivítali s nadšením, budou prémie.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 6.4.2015 22:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle

    Ty Jendo ale jedeš :-D. Objevil si něco v tisku a hned ses pochlubil :-). Jendo Vasiljeviči, Zeman byl první politik, který se vzepřel komandýrovi a říšskému protektorovi. To se v našich "nezávislých" médiích neodpouští.

    To bude zase smršť červených karet. Říšský protektor bude asi mobilizovat zálohy. Taková vzpoura se neodpouští. To si dovolil prezident zvolený v přímé volbě přespříliš. Ale líbí se mi, že ses toho jako správný debil chytil, Jendo, vůbec nevybočuješ z řady, ty kopyto :)))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2015 23:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    No moc hezká odpověď, taková správně mužická. Panečku, ten tvůj president propásl příležitost mlčet. Inu, pamatuji si ruské tanky v ulicích mužiku. Nebyl to hezký pohled, fakt ne. A jestli je protektor Amerika, pak jen dobře. :-) Protektor je ochránce a spojenec. Myslím, že dokud bude, tak ty ruský tanky tady zase neuvidíme. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 23:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Zeman nám obrací

    Mužiku, nějak ten senilní stařec, co je tvým vzorem obrací. Hele, pamatuje si co je vlastně za rok_ Den bych po něm nechtěl. Ani měsíc. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 6.4.2015 23:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle

    No Jendo, to jsou teda objevy :-D. Politik, který nelže, nevydrží v politice ani tejden :).

    To máš jako s tou tvojí ODS. To jsou už jen zbytky tlejícího listí, které je třeba zamést do kouta a poslední zhasne :). Ti odeésáci se vytunelovali sami navzájem a už nemaj ani na provoz strany.

    Inu, pamatuji si ruské tanky v ulicích mužiku
    Trošku bych to poopravil, Jendo Valiljeviči. Ty jsi viděl tanky polské armády Varšavské smlouvy. Ale ty tanky byly ruské výroby, to jo, Jendo Vasiljeviči.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2015 23:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ty jsi viděl tanky polské armády Varšavské smlouvy. Ale ty tanky byly ruské výroby,

    To je fakt "skvělá odpověď." A ty rusky mluvící Poláci, si to s námi přišli vyřídit za Těšínsko. Když předtím postříleli v Katyni ty ruský oficíry. Jo, tohle sis přečet na svém oblíbeném Hlasu Ruska? I ty šibale, ty jsi vykuk. Propagandista skoro tak dobrý jako slinta. :-) Určitě s tímhle sklidíš úspěch. Co se ODS týče, možná končí. Možná nekončí. Chápu tě, ty jsi teď pro Andreje. A co Bátuška, toho necháš na holičkách? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 7.4.2015 00:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Dědo, ty už cintáš z cesty. Vyrukoval jsi s Katyní, to byl určitě zločin. Ale co takhle Babij Jar, kteréhož se zúčastnil tvůj strýček v uniformě wehrmachtu? To byla největší vražda a poprava v dějinách lidstva.

    Takže zalez do kontejneru, zátáhni poklop a už do rána nevylejzej, dědku.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    7.4.2015 00:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ale co takhle Babij Jar,

    Otamtad hnali mojí strejdové ty nácky z Galicien divize, včetně tvýho dědy. Hele, ty si fakt ruská děvka. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.4.2015 09:26 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    http://www.ta3.com/clanok/1059458/piskanie-na-prezidenta-nemecko-a-vojnove-reparacie.html

    co v CT neuvidite, Faunom :)

    s Chmelarom skoro vzdy suhlasim, aj v tomto, ludia mali prist vypiskat Kisku pred Grasslkovicov palac, a nie na Slavin... ale na CT pekne zakamuflovali, ze na Slavine bolo spontanne cca 2000 ľudí, ktorí nesuhlasia s prekrucanim dejin, s rusofobnou politickou liniou pokrytcov ako je Kiska a s politickymi trasoritkami, ktorí trcia zo zadku NATO/USA :)
    Agent avatar 7.4.2015 11:28 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Dělá chybu.

    http://pravo.newtonit.cz/default.asp?cache=313747

    Varovné svědectví britského instruktora

    Nejen u nás se polemizuje o příčinách nového debaklu ukrajinských vládních ozbrojených sil tentokrát v debalcevském výběžku. Bez ohledu na několikanásobnou početní a materiální převahu kyjevských jednotek. Více světla do tohoto hlavolamu vnesl londýnský list Sunday Times. V nejčerstvějším čísle nabídl čtenářům autentickou výpověď britského čtyřicetiletého vojenského instruktora, který vedl výcvik příslušníků ukrajinských dobrovolnických praporů. Prošel Afghánistánem a sloužil i na Blízkém východě. Jak přiznal reportérům, během své mnohaleté vojenské kariéry zažil už leccos. S čím se ale setkal na jihovýchodě Ukrajiny, to předčilo veškerá jeho očekávání. Jeho jméno proto raději nezveřejnili, jen jeho volací znak „Šafrán“. „Velení jednotek je tak mizerné, že bezprostředně ohrožuje životy vojáků. A to platí i o nedávných bojích u Debalceva,“ přiznává tento veterán s ukrajinskými kořeny. „Důstojníci si pletou taktiku se strategií, ženou své podřízené do nesmyslných útoků bez jakékoli koordinace se sousedními jednotkami. I v debalcevském výběžku to proto nemohlo skončit jinak než zase katastrofou,“ dodává s hořkostí. Nejvyšší velení i političtí bossové to podle něho vše netečně sledovali, jako by se před nimi odvíjel zpomalený film. „Co je ale nejhorší, více než polovina příslušníků dobrovolnických praporů umírá vinou svých spolubojovníků z vlastních i sousedních jednotek, protože neumějí ovládat své zbraně, včetně těžkých. Ale co je nejznepokojivější, oni nemají vůbec zájem se něčemu učit,“ končí svou varovnou výpověď britský instruktor. Když se jim přesto snažil předat alespoň některé své válečnické zkušenosti a znalosti, často slyšel námitku: „A ty jsi kdo, že nás chceš školit? Já házel Molotovovy koktejly na Majdanu...“ Tak končí trpké vyprávění, které ale nabízí i jedno závažné memento těm, kdo dnes na Západě včetně naší republiky horují pro masivní dodávky vyspělých zbrojních systémů ozbrojeným silám kyjevského režimu. Při představě, že se moderní řízené rakety a jiné podobné prostředky dostanou do rukou tak (ne)připravených a samolibě uvažujících vojáků či gardistů, asi mnohým zatrne. Vždyť výcvik v jejich ovládání většinou trvá mnoho týdnů, u složitějších systémů až třeba rok a půl. O to reálněji znějí slova těch, kteří varují, že přes Ukrajinu by se mohly tyto účinné, ale i snadno zneužitelné zbraně, jako například samonaváděcí rakety Javelin odpalované jedním vojákem z ramene, dostat rychle na černý trh. Například na Blízkém východě do rukou fanatiků z Islámského státu nebo jejich přívrženců v subsaharském pásmu. Prezident Porošenko sice rozdával těm, co přežili debalcevský kotel, metály včetně nejvyššího vyznamenání Hrdiny Ukrajiny. Ten udělil ještě v Artěmivsku za údajné mimořádné hrdinství veliteli 128. samostatného praporu horských myslivců. A co na to jeho podřízení? Na Facebooku následně vyjadřovali své rozhořčení, protože tento chrabrý velitel podle jejich svědectví jen „včas“ opustil zónu hrozícího obklíčení a zanechal tam své vojáky napospas zbytečnému krveprolití. Konečně jako mnozí jiní velitelé. A dost podobně to dopadá i s mediálně slavným velitelem dobrovolnického praporu Donbas Semjonem Semenčenkem. Ten raději v sobotu pod tlakem svých vojáků oznámil, že podal raport o své abdikaci „pro ztrátu důvěry u části svých podřízených“.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    7.4.2015 11:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    No, to je sice smutné, ale bohužel Rusko je potencionální agresor, co s e pokusí opět rozšířit své hranice a zvětšit nárazníkový prostor.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 8.4.2015 00:30 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Poslechněte si posledních 10 minut jak tam mluví ta ukrajinka: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/215411030520010/video/ Ono těm lidem je nakonec jedno, jestli budou žít pod Ruskem nebo Ukrajinou. Hlavně chtěj mít klid a svůj domov.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    8.4.2015 09:03 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    to som videla, Kalousek tam exceloval:-)

    humnitárna pomoc ľuďom na Donbase - iniciatív riaditeľa súkr. školy... ale ten okuliarnatý mladý politológ :), čo tam filozofoval o tom, čo je fašizmus a kto je fašista:)) vyzeral, že má situáciu na Donbase v malíčku ( asi bol preškolený domácimi odborníkmi)
    8.4.2015 09:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    vyzeral, že má situáciu na Donbase v malíčku ( asi bol preškolený domácimi odborníkmi)

    Byli jste si podobní, taky jsi tak chytrá a proškolená. Inu školnice. Hele už si zametla chodník před školou? :-) Půjde pan ředitel do školy, tak ať se nemračí a nedá ti kouř.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 10:52 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    8.4.2015 11:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Nasyp si to na palici, čubko. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 12:36 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Na Ukrajine sa to pekne skomplikovalo. Už začína vojna mafiánov a prebúdzanie zblbnutých más z hypnotického spánku, do ktorého boli uvedené na Majdane, kde sa kradla revolúcia. Najväčší problém teraz budú tí ukrajinskí "vlastenci", ktorí šli bojovať na východ "na kontrakt" a za žold od exgubernátora Kolomojského. Sú vyzbrojení, túžia po krvi a ak sa vrátia na Západ, budú bez práce - žobráci na chodníku. Toho sa musia Avakovovci, Nalyvajčenkovci, Jaceňukovci a Čokokráli veľmi báť. Jaroš už má vo vrecku odistený granát a chystá sa s ním do parlamentu:). Samozrejme, kto iný rozvrátil Ukrajinu, než tí zlí Rusi... i keď na UA si to zrejme už myslí stále menej ľudí. Teším sa, až bude svoje postoje neskôr, keď sa to vyvrbí, vysvetľovať tá partička, čo organizovala Pražský Majdan.
    5.4.2015 21:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Takže jste si ani jednou "nevrznul"?

    A to jako kdy sem si měl vrznout? V pátek v sosobotu, nebo včera. Jsi na linuxovém portálu, tak se ptej přesně. Navíc, jsou věci, které jsou záležitosti dvou a vykládat o druhém, bez něho není hezké. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 6.4.2015 14:48 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    vykládat o druhém, bez něho není hezké
    A zrovna tohle tak rádi děláme.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    6.4.2015 14:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A zrovna tohle tak rádi děláme.

    Kdo my?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 6.4.2015 14:53 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Všichni kolem mě, včetně mě. Ano, i já to dělám i když to není správné a stydím se za to.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    6.4.2015 14:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Všichni kolem tebe, ale to nejsou všichni. Jen ti kolem tebe,
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 15:33 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jílku, děláš si z tlamy hajzl. Ty pomlouváš druhé na prvním místě. Navíc záměrně šíříš lži, hrubě napadáš slabší :D jedince, a vůbec, chováš se k lidem jako rozčepířenej skunk smradlavý!
    6.4.2015 15:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ty pomlouváš druhé na prvním místě.

    Přečti si po sobě své komentáře a budeš překvapen, kam až si klesl :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 6.4.2015 21:54 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    No řekněme všichni v mé vztažné soustavě. Obyčejně se uvažuje v/o nějaké vztažné soustavě.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    5.4.2015 23:22 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    pánové, dnes jsem ojel Miriam, excelentní prdelka!
    Agent avatar 6.4.2015 14:51 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    excelentní prdelka!
    Takže rád anál? Je pravda, že když to má baba vytahaný po dětech, tak ten anál je asi lepší, takovej těsnější...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Bedňa avatar 6.4.2015 01:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tak smrade dík za ten link na YT, už to pozerám dve a pol hodiny. Toho smrada som použil aby komentár zapadol medzi ostatné :-)

    Tak abstrakcia je vec ktorá nieje aplikovateľná všade, sám som zvedavý kde sa dostaneme. Ten profesor je fakt dobrý, zatiaľ ma to baví, dúfam že nesklame.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2015 08:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tak smrade dík za ten link na YT

    Jo jo, moc jsem tomu nerozuměl, ale povídat umí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 7.4.2015 21:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Dva a pol hoďky som odpozeral na jeden raz, začal som aj ďalej a je to hrozná teória, teda samé vyvodzovanie vlastností pomocou matematiky. Jako chápem to, matika ma celkom bavila, ale nečudujem že celé ľudstvo sa rúti do záhuby toto je moc teórie :) Keby v skratke bolo spomenuté v ktorom diely sa čo bude preberať, páč čakám na tie rozdiely v mikrosvete a niesom si si istý že to celé dám.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2015 09:56 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Barevné šminky podlých lichotek a podlézání nemám rád :D
    6.4.2015 10:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Barevné šminky podlých lichotek a podlézání nemám rád.

    To je tvůj problém frajere, co s tím tady otravuješ? Jdi do lesa a vypovídej se pod stromy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 10:57 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    to byl Shakespeare, demente :-)
    6.4.2015 11:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    to byl Shakespeare, demente

    No a? Ptal se tě někdo? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 13:35 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A tebe se někdo na něco ptal? Dáváš nevyžádné rady, a nestojí ani za děravou grešli. Vedou akorát do prdele, ve které se sám nacházíš. Klidně si prodávej ty svý nekvalitní předražený šmejdy, ale nediv se pak, že tvé pochybné předváděcí akce se zde neujaly. Smiř se s tím a vrať se Za ploty, pokud to tam má ještě naději na úspěch. :-).
    6.4.2015 13:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Nemusíš mě číst a jestli máš se mnou nějaký problém dojdi si k doktorovi, něco ti na to napíše. Jestli se ti nelíbím, tvůj problém. Jinak vidím, že už ti dochází trpělivost, smajlík to nespraví, přidej ještě jeden. :-) A budu-li mít chuť sem psát, ty tomu nezabráníš. Ale snažíš se. To jo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 13:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Klidně si prodávej ty svý nekvalitní předražený šmejdy,

    Který to jsou? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 13:50 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    To už stačilo Radku
    6.4.2015 14:27 AGIL 100 EC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    a kterej odin ty seš?

    kup si ábíčko, nastav pravidla a zaplať 500 Kč Jílkovi/sobě za nevyžádanou radu
    6.4.2015 14:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    a kterej odin ty seš?

    Z jakého důvodu by se měl tobě odin představit? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 13:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Dáváš nevyžádné rady, a nestojí ani za děravou grešli.

    Dám ti jednu nevyžádanou radu. Kup si Abíčko, nastav si tu svá pravidla, pak mi to zatrhneš. Do tý doby musíš se smířit s tím, že je to jinak. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 13:18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární trolling

    Zobrazit komentář
    6.4.2015 16:39 finda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    To je ta posledni obstarozni babice Jilka? To asi oba dost pachnou
    6.4.2015 16:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Když mi slinta poslala fotky, stylizovala se do rozverného mladého děvčete. Takového diblíka. Když to vidělal Justýna, jen hekla: "Jeníčku, kdo to je? Odkud ji pustili?" Já jsme ji vysvětlil, že je to starší opuštěná dáma, má fanynka, co čte moje blogy na seznamu. A radí mi jak psát. :-) A že bych neměl být na starší, nijak hezkou , opuštěnou dámu být zas tak hrubý. Škoda, že jsem ty fotky smazal.

    Poloblečená slinta, s vilným výrazem, oděná jako mladý diblík. No, odmítl jsem decentně, ale odmítnout stárnoucí ženu, to je skutečně hrdinský výkon. Dodnes za to nesu důsledky. :-) Později jsem odmítl hrubě, protože si myslela, že se jen zdráhám. Udělal mi nabídku ještě jednou. :-) A pak to vypuklo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 6.4.2015 17:24 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A proč to píšeš sem?
    6.4.2015 18:18 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A proč to píšeš sem?
    lebo dúfa, že 100 x opakovaná lož sa stáva pravdou a on nemá vyriešený problém so mnou, asi som ho celoživotne traumtizovala, pretože som mu od začiatku nechcela uveriť tie jeho historky o ňom a ostatných ľuďoch ( tiež slintách a podobne titulovaných nepriateľoch, ktorí mu stúpili na otlak)

    *inak, Jílek, ten odkz na tú fotku na facebooku je super, vyzeráš tam ako permoník:))
    6.4.2015 21:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Slinto já nedoufám, že se to stane pravdou, ona to pravda je. Budu ti muset zkopírovat ten mail, co si tak neprozřetelně zveřejnila. :-) A rozhodně ti tehdy neudělal dobře. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 21:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    vyzeráš tam ako permoník:))

    No vidíš a přesto mám pořád jednu hezčí ženskou jak druhou. :-) Ty se k nim nemůžeš ani postavit. To by si teprve měla mindrák.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 22:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Pro slintu

    Tahle je pro tebe slinto, abys věděla jak sem "starej, opuštěnej a bez přátel" Před čtrnácti dny focený. Myslím, ale že ty nám sem fotku z letoška nezkopíruješ. :-) Jinak jsou to fotky z divadla. Tedy ze zkoušky. Ale budeš mít možnost mi zase něco hezkého napsat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 23:18 Gábinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    To je spolek těch chovanců z blázince, nebo jenom běžná schůzka alkoholiků? Ženský jsou dost jetý a opoužívaný.
    6.4.2015 23:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ženský jsou dost jetý a opoužívaný.

    Že by ses tam zahlídla? Ale ne, tam bys nevynikla. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 00:00 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ja som ti nijaké ženské nehodnotila, vidíš ma všade:)), aj kde nie som, to nie je môj štýl, dokonca si myslím, že tie najprimitívnejšie vulgárne komentáre na vlastnú adresu si píšeš sám, to je asi súčasť HRY,chceš vytvoriť dojem, že TVOJI OPONENTI SÚ PRIMITÍVI, to je veľmi jednoduché, VYUŽÍVAŠ TO, ŽE ĽUDIA SÚ VNÍMANÍ NA POZADÍ SKUPINY a ty vytváraš zrejme umelo takú zdanlivú skupinu, aby si vytvoril tento efekt. Z teba to vystane, ty si intrigán a manipulátor. Kým si to ľudia neuvedomia, nedajú si s Tebou rady:).
    6.4.2015 23:40 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ja mám vo zvyku, prďús, archivovať si všeličo, teraz len tak námtkovo, je tam toho dosť, v starej e-mailovej schránke,zujímavé čítnie po tých rokoch:) Re:Fwd:Re: 2. 3. 2009, 23:41:56 Komu: gOdeslané len nám to žerie dosť času a energie a ja si myslím, že na chodca je toho škoda! > ------------ Pôvodná správa ------------ > Od: @seznam.cz> > Predmet: Re:Fwd:Re: > Dátum: 02.3.2009 23:34:48 > danka moc se mu věnuješ, špinavej je on, myslím že on neví kerá s ním bije, ano > zákeřnej je to ano.víš jako sem si kdysi počkala a pak ho sejmula udělám to > znova. není tak silný jak sekasá, myslím že si hlavne se mnou vyřizuje to že > přišel o svou hračku ss ve velké místnosti, to bylo jeho blaho a oni mu to > vzali))))))no já si dávám pozor nejen před ním, chatuju už nákej pátek a vím co > se tu dá, dám mu lekci, pořád si myslím že je třeba mu dát občas přez prsty)))) > > ------------ Původní zpráva ------------ > > Od: @seznam.cz> > > Předmět: Re:Fwd:Re: > > Datum: 02.3.2009 23:29:47 > > Ani sa k vulgaritam nemozno dat strhnut. je zakerny, nenavistny, naozaj na to > > pozor. Do spíny nadaval mne, do svin, kuriev a kadecoho. Ale ja uz som voci > tomu imúnna, on teraz zuri, vcera nespal do cca 3. rano. Dnes ale musim ist spat > > skor:-). Najhorsie je, ze sa popri nom zacinam tiez citit spinava. D > > > ------------ Pôvodná správa ------------ > > > Od: @seznam.cz> > > > Predmet: Re:Fwd:Re: > > > Dátum: 02.3.2009 23:13:47 > > > danka víš on by snad ani neměl pracovat v tom oboru, to že je nebezpečnej sobě je to jeho věc ale že i druhejm kteří k němu jdou s důvěrou to je na povážení. on mluví o mě jako o špíně, jakým právem, o ficce on? on kterej neví a nezná jen jenda bábas povídala, kterej nadává ubližuje chce se dotknout bolavého místa, radí k sebevraždám? to je zlo které by se mělo potřít, není mi ho líto, je so zákeřnej člověk, který by něčím chtěl být a je furt tou nulou, a ted sme mu na to sáhli, screeny nepočítal že ještě mám a je s podivem že sem je nesmázla a on si ještě troufá žalovat a vyhrožovat?on to je neskutečnej srab a svině člověk,nikdy sem vůči němu nepoužila vulgarit a on mě běžně, chudák > > > > ------------ Původní zpráva ------------ > > > > Od: @seznam.cz> > > > > Předmět: Re:Fwd:Re: > > > > Datum: 02.3.2009 22:22:55

    jani, on nie je v norme. ked budeme v tom pokracovat a nezacneme ho ale fakt uplne ignorovat este u neho naplno prepukne nejaka psychoza a budeme ho mat na svedomi. To sa jemu podarilo skoro s h.carom. Keby som tak vydrzala na neho vobec nereagovat:-)). Budeme pocítat do 50.Co??? cau idem piect:-)))))))))ňeste som sa k tomu nedostala vypisujem si tu s pešiakom > > > > > ------------ Pôvodná správa ------------ > > > > > Od: @seznam.cz> > > > > > Predmet: Re:Fwd:Re: > > > > > Dátum: 02.3.2009 21:49:52 víš je to neuvěřitelně smutnej příběh, on je snad vymyšlenej, tohle přece nemůže existovat > > > > > > ------------ Původní zpráva ------------ > > > > > > Od: @seznam.cz> > > > > > > Předmět: Fwd:Re: > > > > > > Datum: 02.3.2009 18:18:07 > > > > > > # ------------ Pôvodná správa ------------ > > > > > > # Od: @seznam.cz> > > > > > > # Predmet: Re: > > > > > > # Dátum: 02.3.2009 18:12:34 > > > > > > # > ------------ Pôvodná správa ------------ > > > > > > # > Od: Jan Jilek @seznam.cz> > > > > > > # > Predmet: > > > > > > # > Dátum: 02.3.2009 15:17:04 Pokud si chces stezovat tak jen na sebe. Tuhle valku jsem nevyvolal. Jestli ji chces ukoncit smazej veskere zminky o me na svem blogu I jinde. S jmenovanim si zacala ty. Sse screeny take ty. Proste nejsi zvykla na odpor. Ja jsem nestal o tvou pritomnost nikde. Lidem bez jmana tykam. Splnis li moje podminky mas ode mne klid. Ne-li najde se i jina cesta > > > > > > # > Sent from my iPhone Ja mám svedomie čisté. Na rozdiel od Vás som Vám nenadávala a nepoužívala Som voči Vám klamstvá a intrigy. To sú vaše metódy. Z mojej IP aresy nebol poslaný na Váš blog ani e-mail žiadny text, ktorý by sa dal pokladať za urážku na cti, kdežto vy ste nimi nešetrili. A nielen voči mne. Zrejme máte zaznamenané moje korektné komentáre, a aj svoje nekorektné reakcie na ne. Ak tvrdíte,že som Vám posielala nadávky, vedome klamete a to je osočovanie. Poznámky k Vášmu správaniu nie sú osočovaním, vyplývali z Vášho správania. Splním Vaš,,podmienky" ak s aospravedlníte tým, ktorým ste ublížili. Prajem Vám aby ste sa s tým vyrovnali.
    6.4.2015 23:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Slinto, to sis povídala s kým? :-) Ty tu dáváš jako důkaz, že sis s někým o někom povídala? Já mám mail Jan Jílek@seznam.cz? To ti dalo práci tedy vyrobit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 00:04 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    áno, "povídali" sme si o Tebe viacerí, vymieňali sme si skúsenosti o Tvojej záľube v kyberšikane, ako vieš, nakoniec si dostal ban
    7.4.2015 00:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Slinto, ptám se tě, co to je za důkaz? Tobě hrabe víc než jsem předpokládal. :-) Nějaká jména, ne povídání jedný slinty s druhou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 00:42 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Mám všetky dôkazy na e-maile. Všetky, Jílek. Vďaka Tebe som sa začala trochu zaujímať o delikventov, ako si Ty. Ty si ukážkový prípad kyberbullingu.
    7.4.2015 01:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Slinto, mě je u prdele co máš. Poslala jsi můj mail chudákovi anachronyxovi, ten ho zveřejnil a pak raději utel z abíčka. :-) Otravovala jsi víc lidí s maily, nejen mě, ale mě jsi začala otravovat a pokoušís se o to dodnes. Tady ti to trpí, protože netuší, co jsi zač. Já nejsem žádný beránek, ale skutečně, něco takového, jako ty si, fakt nemusím, chápu, že se mě budeš pokoušet otravovat do smrti, jako si mě otravovala na mém webu, jenže jsi mi se svým chováním komická. Jsem rád, že nevím, pod jakými všemi nicky mi zde píšeš. Většinou to poznám a mám z tebe strandu, stejně jako z těch dvou tří dalších. A že to tu trpí, tak se nedá nic dělat. :-) Ale chápu je, že je to nebaví. Ty a mužik Burda, jste mým největším obveselením. proto jsem ty blogy píši, abych se pobavil vašima reakcema. :-) Zveřejni tu mé maily, bude legrace, ale nevím, jestli pro tebe. Co si tak pamatuji, odepesal jsem ti asi na tři.

    Jinak v přátelích na FB, mám asi patnáct lidí z Třicet a více, co mě o to přátelství požádali. :-) Zřejmě měli důvod. Zrovna tak, jsem si našel v době, kdy jak říkáš si na mě všichni stěžovali asi dvě milenky z té samé místnosti. Takové ty na docházku a sexuální přítelství. . Ty jsi mezi nimi nebyla. Ty dvě dámy mám dodnes v telefonu a sem tam se vidíme, k té další jsem jezdil do Krkonoš s Ritou na návštěvu. Tak jsem byl nepopulární. :-) No ale jak je vidět ty máš ty maily. Pošli mi je, ať se zasměji.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 01:36 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Mńa Tvoje "milenky" ani Tvoj fanklub nezaujíma, videla som tú úroveň, a stačilo. No keď máš všade toľko priateľov, čo nemôžu byť bez teba a si obklopený milujúcou rodinou, obdivovteľmi a uchádzčkmi o Tvoju prizeň, prečo tu neustále, celé dni a noci, slintáš? To neokecáš, ani keby si napísal ešte 300 ďalších útočných a pomstivých blogov proti mne, Funomovi a všetkým, čo nie sú tak naivní, aby Ti uverili ten Tvoj raťfák medzi Tvojimi prasačími očami!

    7.4.2015 00:06 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jan Jílek@seznam.cz

    nič som nevyrobila, a ty to vieš

    Značka CHODEC@SEZNAM.CZ není povolena!
    7.4.2015 00:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Slinto, já jsem ti napsal mail, ve kterém jsem ti jasně vysvětlil, že jsi otravná nalitá čubka a slušně jsem tě požádal, aby si šla do prdele a neotravovala si mě s nějakými nabídkami. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 01:17 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Klameš a svoje klamstvá nemôžeš podložiť ničím, než svojimi tvrdeniami a tvrdenia, ako si sám napísal, nie sú dôkaz. Ja dôkazy mám, mám aj kópie Tvojich odkazov aj komentárov na mojom bývalom blogu na sezname, tie, do ktorých si zpojil aj tú tajemnou.dusi, čo zrejme ml byť - ak si to nebol ty - tá osoba, o ktorej si všade roztruboval, že je chorá a ty vykonávaš púť za jej uzdravenie - no, neviem, mám jeden preposlaný e-mail od jednej Tvojej bývalej kámošky, kde sa píšu veci o nepravdivosti celej tej dojemnej historky, ktorej chvíľu aj tá Tvoja známa verila. Mám aj e-mail, ktorým som vyzývala Teba aj tú "tajemnú.duši", aby ste láskavo prestali s tými intrigami a osočovaním na mojhu adresu, tá slečna či pani následne účet, z kt. mi písala, že už s tým nič nechce mať, zrušila a potom už sa viac na Tvojich intrigách nezúčastńovala. Nebola prvá ani posledná, ktorú si takto použil, však, takých otrokov si si našiel všade, aj tu na abc.

    Ty vieš veľmi dobre, že každé moje slovo je pravdivé a jediné, s čím počítaš je, že by mi nestálo za to podať na Teba trestné oznámenie zo SR. Preto si si trúfal.

    7.4.2015 02:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ty vieš veľmi dobre, že každé moje slovo je pravdivé a jediné, s čím počítaš je, že by mi nestálo za to podať na Teba trestné oznámenie zo SR. Preto si si trúfal.

    Nejlepší nápad jaký si mohla dostat. Dej se do toho. Zveřejti to všechno a podej na mě žalobu. Slinto, ty umíš pobavit.:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 18:19 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A proč to píšeš sem?
    lebo dúfa, že 100 x opakovaná lož sa stáva pravdou a on nemá vyriešený problém so mnou, asi som ho celoživotne traumtizovala, pretože som mu od začiatku nechcela uveriť tie jeho historky o ňom a ostatných ľuďoch ( tiež slintách a podobne titulovaných nepriateľoch, ktorí mu stúpili na otlak)

    *inak, Jílek, ten odkaz na tú fotku na facebooku je super, vyzeráš tam ako permoník:))
    6.4.2015 19:05 :-D
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    6.4.2015 20:02 Markétka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Vidět znovu tuhle hroudu sádla je děsnou vzpomínkou
    6.4.2015 20:35 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ale nahoře nad tím vypouklým panděrem je zúženej, ramínka má docela útlá
    6.4.2015 21:40 Jeňýk Luthera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ale zase nad ramínkama nemá sice žádnej krk, ale obrovskou odulou hlavičku z chlastu
    6.4.2015 22:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tahle by se ti mohla líbit když ses do mne zamiloval :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 19:24 náhodný chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Promiňte, ale prohlédli jsme si s přítelkyní vaše fotky na facebooku, i ty z mládí, a přítelkyně říká, že pyknomorfní typy chlapů jako jste i vy, působí na ženy odpudivě. Prý jste byl jako mladší podobnej tomuhle a vaše starší verze jí zase připomíná tohohle.
    7.4.2015 21:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    přítelkyně říká, že pyknomorfní typy chlapů jako jste i vy, působí na ženy odpudivě.

    To je problém vaší přítelkyně. A asi si ho bude muset někde vyřešit :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 17:53 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Spíše bych se zamyslel nad tou podobou.

    Herczeg, J.: Trestné činy z nenávisti
    8.4.2015 18:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Zamysli se nad čím chceš a vyvozuj závěry z čeho chceš. Jen nevím z jakého důvodu mi sděluješ něco, na co si nebyl tázán. :-) Možná tě trapí stav druhých lidí. Ale to je tvůj problém.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Fluttershy, yay! avatar 9.4.2015 13:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    No co? Třeba má sexy mozek jako Paroubek. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.4.2015 14:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    No co? Třeba má sexy mozek jako Paroubek.

    Nejen mozek. A navíc, já jsem nikdy neměl problém se slečnami. To už v mém mládí se mě krasavci líbezní ptali, co měli pocit, že jsou mnohem krásnější a chytřejší, než já, kde ty holky beru a co na mě vidí. Ptali se i těch holek a ty vždy věděly, proč? Takže jen zde zapadáte do průměru. :-) Ženský vnímají muže jinak, než muži muže.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Fluttershy, yay! avatar 9.4.2015 14:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    co měli pocit, že jsou mnohem krásnější a chytřejší

    Here you go.

    Ženský vnímají muže jinak, než muži muže.

    No shit, Sherlock.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.4.2015 14:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    To víš, ty žiješ v představě, že jsi ze všech nej, když ses naučil psát skripty v bashi a mainstalovat ubuntu, ale víc toho asi nebude, možná ještě si vybrat klávesnici. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Fluttershy, yay! avatar 9.4.2015 14:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.4.2015 14:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    To je tvoje máma? :-) Pěkný rodinný foto.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 15:53 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Podle mne je to ta paní, co přinesla ty knížky tvým vnoučatům. Docela vám to spolu sekne.
    9.4.2015 15:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Podle mne je to ta paní, co přinesla ty knížky tvým vnoučatům. Docela vám to spolu sekne.

    kdepak sexy mozku, to je vaše společná máma, nestyď se za ni. Vím, že si ji jen půjčujete, na vlastní ani jeden nemáte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 23:53 moloko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jilek sel s tou pani, co prinesla ty knizky tem vnoucatum do KFC a objednal Big Mac.

    Vyrazili s nima dvere.
    9.4.2015 14:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A neohromuj mne angličtinou, tolik co umíš ty, zřejmě umím asi taky. :-) A k tomu dva další jazyky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 9.4.2015 14:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    LOL.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.4.2015 14:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    LOL.

    Těch co umí anglicky jako česky a bez přízvuku, tady asi moc nebude. Z těch co znám, co mluví anglicky a bez českého přízvuku znám dva. Moje nejstarší dcera, která v angličtině dělá terapii v Londýně a jeden můj klient, co žil v Americe čtyři roky od svých jedenácti, do patnácti a pak ještě zde po návratu chodil do anglické školy. Zbytek jen promluví a je jasno. Ale hlavně že hází anglickými prupovídkami. Jak se kdysi říkávalo. "Německy se pořádně nenaučil a česky zapomněl." :-) Tech co mluví rusky a německy tu taky moc nebude. Starší ročníky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 9.4.2015 14:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Even better.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.4.2015 15:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Nepochybně, a ještě víc :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 15:55 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    ty neumíš moc ani česky :D
    9.4.2015 16:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Řek bych že lépe než ty. Když chceš poučovat o češtině, tak si pamatuj, že na začátku každé nové věty se píše velké písmeno. Ale odpouštím ti a neposmívám se ti, jen tě upozorňuji. Pokud děláš takové chyby, pak při tom poučování vypadáš úplně hloupě, a to přeci nechceš? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 20:53 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    tak si pamatuj, že na začátku každé nové věty se píše velké písmeno LOL

    ta dáma v modrém triku z toho obrázku ti teď jistě kouká přes rameno a šišlá ti do ouška, jak jsou ty tvé vtipné bonmoty nepřekonatelné
    9.4.2015 21:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Kdepak hochu, nech si ji, viděl si ji první a určitě ti jde k pleti. Já nemusím mít na rozdíl od tebe všechno. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 21:59 závislák Lutera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Proč zpochybňovat opilcovy jazykové znalosti? Pravda, čeština mu moc nejde, ale zato v rusínštině je native user, s ruštinou se narodil, několik německých nadávek se naučil na lodi a angličtinu ve stylu 'massa Bob' zvládne po své dávce fetu nebo chlastu.

    Stejně tak si myslím, že jeho vkus ve výběru partnerek je nepřekonatelný - jak onehdá Markétka, tak Rita-Gabriela po ní, i současná kredencoitní obstarožní umělkyně se k opilcovi docela hodí, snad by mohly mít v průměru o 20 cm méně, aby se nad něj tolik nevyvyšovaly.
    9.4.2015 22:04 moloko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jilek se nemusi starat o Pravidla ceskeho pravopisu

    Jilek jsou Pravidla ceskeho pravopisu
    9.4.2015 23:07 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jilek nemusi ostatni ke konverzaci.

    Jilek si sam pokeca se sebou.
    9.4.2015 23:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jilek si sam pokeca se sebou.

    Kdepák hochu, ty mne neopustíš, nemůžeš beze mne být. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 00:37 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    to jsem já nepsal

    ale souhlasím, půjčování cizích přezdívek ve tvém případě nijak nepřekvapuje, jinak by sis už ani neměl s kým pokecat
    9.4.2015 23:47 moloko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jilek nainstaloval Slackware

    Dvakrát.
    9.4.2015 23:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jilek nainstaloval Slackware Dvakrát.

    Víckrát. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 22:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    onehdá Markétka, tak Rita-Gabriela po ní, i současná kredencoitní obstarožní umělkyně

    Nezávid tolik. Chápu, že ti z přetlaku semene už hrabe. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 22:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    angličtinu ve stylu 'massa Bob' zvládne po své dávce fetu nebo chlastu.

    Jo vozejku, ty jsi fakt plně informovaný, tvá vlastní zkušenost je vlastní zkušenost, tomu se nedá oponovat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 22:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    A vozejku, tak jak se tu vyjadřuješ,myslím, že ji máš jak z praku a palici máš docela dost už vymaštěnou. Hele nech už ten koks, je to jen pro bohatý a pasáčci prasat, jako ty na to fakt nemají. :-) Hraješ bohatýho ale koks tě bohatým neudělá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    9.4.2015 22:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jinak jsem vozejku rád, že mě zde neopouštíš. Jen tak dál, sice pořád stejná rétorika, ale jistota je jistota. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 07:32 tvůj tréner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    nebýt skutečně desenzitivní, díky výcviku v asertivitě, kde jsem touto technikou prošel, tak nevím nevím. Tehdy jsem koukal, když nám Lali Beleš nabídl průchod podkovou. Což znamenalo jít od jednoho člověka k druhému, kteří seděli na židlích a nadávali nejhoršími nadávkami, jaké si byli schopni vymyslet a ten co kolem nich procházel musel jen říct. „Ano máš pravdu.”
    Sice není lehké luštit ty tvé bláboly s chybnou syntaxí, ale zřejmě jde o chlubení se odolností a pevnou vůlí získanou v průběhu tvé léčby. Škoda, že to nedopadlo. Nějak se ti nedaří brzdit a házet zpátečku, o čem svědčí tvé mnohočetné a stále stejné nervní výlevy. Sprostota, lži, manipulace, fackování nepřátelů - toť tvůj způsob chování.
    10.4.2015 07:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Sprostota, lži, manipulace, fackování nepřátelů - toť tvůj způsob chování.

    Jak říkám, když má člověk zájem, tak najde zlo ve všem. :-) Jinak jsem nepsal o léčbě, ale o výcviku v asertivitě, tak už si to nepleť. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 07:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Sice není lehké luštit ty tvé bláboly s chybnou syntaxí,

    Wikipedie.

    Rozdíly přirozených a formálních jazyků. Složitost syntaxe: Syntax formálních (počítačových) jazyků byla navržena lidmi i s cílem jednoduché analýzy. Syntax přirozených jazyků popisuje jazyk, který vznikl přirozeným vývojem. Jednoznačnost: Formální jazyky jsou typicky jednoznačné, tj. jednu větu lze správně analyzovat pouze jedním způsobem. Přirozený jazyk je typicky (syntakticky) víceznačný. Někdy sémantika pomůže při určení správné možnosti. Ostrost hranice jazyka: U formálního jazyka je hranice mezi správnou a nesprávnou větou ostrá. O správnosti rozhoduje počítač podle nějakého popisu (např. programu) a nesprávné věty jsou odmítnuty. U přirozeného jazyka je hranice často neostrá a názor na správnost věty se pro různé lidi liší. :-)

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 08:12 tvůj tréner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tvůj problém nespočívá ve víceznačnosti tvého jazyka. :-)
    10.4.2015 09:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tvůj problém nespočívá v

    To je hezké, že se staráš o mé problémy. Takže by bylo dobré, kdyby si mě za to finančně ohodnotil, že máš možnost se něco naučit při jejich řešení. Nedělám školení zdarma, nejsem charita. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 11:39 tvůj tréner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    nechápeš smysl psaného textu!
    10.4.2015 12:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Mám u tebe 500, nežádal jsem tě ani o informaci ani o pomoc a chceš na mě abych vyzkoušel tvé vnímání textu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 14:45 tvůj tréner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    antilogická, hloupá odpověď, zoufale překrucuješ, navíc trpíš nedostatkem vtipu, smysl pro humor žádný

    nuda
    10.4.2015 15:07 Jan Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    trpíš nedostatkem vtipu, smysl pro humor žádný

    Jak to myslíš, já ti opravdu nerozumím - známka humoru přeci je, že za úplně každou poznámku dávám smajlíka :-). To je přeci ale pořádná prča :-)
    10.4.2015 17:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Pro mne to zábava je se bavit s omezenci, co žijí v představě o své genialitě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2015 18:02 :D
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    hlavně že umíš pobavit sám sebe

    tak se dobře bav!
    10.4.2015 18:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    hlavně že umíš pobavit sám sebe tak se dobře bav!

    Nejhůř jsou na tom lidi, co jsou odkázáni na ty druhé. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 22:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2015 23:11 Luttera alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Pokud ten nalevo není basketbalista, tak se už dědku dobře scvrkáváš do hrobu. Půldruhýho metru?
    6.4.2015 23:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    On má jen 194, takže máš dost blbej odhad. Máš už to v tý hlavě fakt vylitý. Moc to neinzeruj.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 10:25 Rita-Gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Na fotce je mezi vama rozdil pul metru, takze 194 cm bez ca. pul metru celkem odpovida tomu odhadu tvy *vysky* kolem 1,5 m. Jsi sice tluste prase, ale podmerecne, zatim te jeste nekuchnou.
    7.4.2015 12:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ty jsi nejen omezený mentálně, ale i zrakově. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 13:38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární ad hominem

    Zobrazit komentář
    7.4.2015 08:53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární

    Zobrazit komentář
    6.4.2015 21:40
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární

    Zobrazit komentář
    7.4.2015 09:26 Honza Luterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jílek, není ti už trapný, pořád se vytahovat jak v hospodě u piva, kolik ženských už jsi v životě měl?

    Nevím, jestli může ženský přitahovat někdo s tvou vizáží, mrňousi. Pro ženský tvůj vzhled podle mne nic moc atraktivního. A kromě toho, co si budeme nalhávat, seš hodně starej. A budeš asi taky pěkná držgrešle, podle toho, co píšeš. Zlejch starejch dědků je na světě plno. Proč by si ty ženský měly pokaždé z toho davu vybrat právě tebe?

    Normální lidi odpuzujou blbci, sebestřední sobci a vulgární primitivové tvého ražení. Pochybuji, že by duševně zdravá, slušná a sebevědomá ženská stála o někoho, kdo se chová jako arogantní pitomec a sobec, který neustále potřebuje na sebe poutat pozornost.

    Pokud existují takové zoufalky, trpící zřejmě stockholmským syndromem, tak to je mi jich spíš líto.
    7.4.2015 12:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Normální lidi odpuzujou blbci, sebestřední sobci a vulgární primitivové tvého ražení. Pochybuji, že by duševně zdravá, slušná a sebevědomá ženská stála o někoho, kdo se chová jako arogantní pitomec a sobec, který neustále potřebuje na sebe poutat pozornost.

    Proč by si ty ženský měly pokaždé z toho davu vybrat právě tebe?

    Prase jako ty, vidí lidi prasečíma očima. Jinak, asi jsi ještě hloupý. Ženy vidí zajímavé muže v těch mužích, kde je muži nikdy nevidí. Zažil jsem mnoho krasavců líbezných, kteří se jednoduše nechytali. Byli velcí, hezcí a ty ženy viděly, že je to tak asi všechno. Možná patříš mezi ně. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 02:42
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    zbytečné vulgarity

    Zobrazit komentář
    8.4.2015 11:18 Richard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    KDE, VIM
    no konecne linuxovsky prispevek a hned to smazou
    7.4.2015 14:46 excelentní terapeut Lutheran
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Zatímco naprostá většina dospělých lidí hledá v dospělosti dlouhodobý vztah s partnerem a výchovou dětí, spojený se společným životem, zájmy i budoucností, tlustý skřet Jílek zřejmě posuzuje úspěšnost života muže pouze možností zasunutí do jakékoliv ženštiny, která z nějakých důvodů podrží i jemu.

    Není proto náhodou, že při jeho omezenosti a narcisismu, v kombinaci s celoživotní alkoholickou závislostí se na něj vykašlaly postupně všechny matky jeho dětí, a pak i krátkodobé partnerky, kterým dříve nebo později došlo, že je Jílek pouze zneužívá, a které i podle jeho veřejných vyjádření nebere jako rovnoprávné partnerky do života. Při jeho věku, sebelásce a neladné postavě mu může už podržet jen obstarožní baba ve stejných nebo ještě horších potížích, než v jakých se motá on sám.
    7.4.2015 15:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    která z nějakých důvodů podrží i jemu.

    Chápu tě, tobě nepodrží žádná, :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 15:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    která z nějakých důvodů podrží i jemu.

    Ale netrap se, na nedostatek sexu se neumírá. V tvém případě masturbace je slušná náhražka. Uvolníš se a zas ti bude dobře. Je mi jasné, že kdyby náhodou, ale zcela čistě náhodou nějaká chtěla, tak než něčemu dojde, si hotový a zbude ti jen flek na trenkách a dámě protažený obličej. :-)

    Je mi jasné, že lidem jako jsi ty, nezbývá, než být ctnostný. Kde není pokušení, je nadměrná mravnost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 15:56 Zeryk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    pracovnice Ceske televize rekla:

    .... Když jsem na internetu zahlédla jeho fotografii v širokém klobouku, s copánkem šedivých vlasů na zádech, napadlo mě, že by to mohl být další ze svérázných a zapamatovatelných odborníků našeho cyklu: zkušený, od pohledu drsný chlap.

    A nezklamal vás?

    Rozhodně ne. Má vlastní názory, za nimiž si stojí, a s klienty komunikuje způsobem, který se nemusí každému líbit.

    Jak je videt, na urcite zeny muze pan Jilek pusobit zajimavym dojmem a zdaleko to nemusi byt jen zeny zoufale nebo v potizich. To ovsem neznamena, ze jeho vztahy budou harmonicke a pro zeny dlouhodobe udrzitelne. Je zajimave, ze i v rozhovu z CT je zduraznen jeho styl komunikace s klienty, ktery shledavam i zde.

    Myslim si, ze je zbytecne se snazit pana Jilka prevychovat. navic ma vetsina lidi zde jeho blog v blacklistu, takze je to zbytecne mrhani energii. Jak rika pan Zima, pojdme radeji delat CAD :-)
    7.4.2015 17:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Na světe je hromada krásných a svolných žen, co dávají. Rády a s nadšením. Ale jen někomu. A ti na které se nedostane, slintají na tři doby a píší mravokárné pamflety. Co jim jinak zbývá?

    Jinak nikdo, mimo mých klientů neví jak mluvím s klienty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 19:42 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Tak to je fakt krize, kdyz uz si musis vykladat se svym multakem, ....
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    8.4.2015 10:18 závislák Lutera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Když on se nikdo jiný Jendy nezastane. Než on sám...
    8.4.2015 10:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Když on se nikdo jiný Jendy nezastane. Než on sám...

    Myslíš, že to potřebuji? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 11:03 závislák Lutera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Ano, myslím. Stovky tvých komentářů v kteroukoliv denní či noční hodinu s okamžitou reakcí na jiný příspěvek potvrzují tvou závislost. I opuštěnost.

    Poskytuji ti tu nevyžádanou informaci zcela zdarma jako manipulaci pomocí hodnocení, i když spolu nemáme podepsanou smlouvu. Bohužel víc jsme toho na večerním kurzu PPPPPFFFF nebrali.
    8.4.2015 11:22 futurix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Jílek ještě nikdy nebyl opuštěn.

    Jílek opouští.
    8.4.2015 11:27 závislák Lutera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    jj, taková rusínská obdoba dokonalého Čaka Noříše
    8.4.2015 11:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    jj, taková rusínská obdoba dokonalého Čaka Noříše

    Je vidět, že beze mne nemůžeš být,jsem smysl tvého života. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 11:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Poskytuji ti tu nevyžádanou informaci zcela zdarma jako manipulaci pomocí hodnocení, i když spolu nemáme podepsanou smlouv Takže se mi vnucuješ? Ale já tě nechci. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 11:38 závislák Lutera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Máš smůlu, o tom, zdali ti poskytnu nevyžádanou informaci, nerozhoduješ ty.
    8.4.2015 11:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    Máš smůlu, o tom, zdali ti poskytnu nevyžádanou informaci, nerozhoduješ ty.

    Já vím, jsem tvůj mazlík, nestyď se. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.4.2015 12:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    I opuštěnost.

    A jak bych mohl být opuštěný, když mám vozejka, slintu-čubku. Zimu, Mužika Burdu a jiní, co mi stále píší, starají se o mé blaho, dělají si starosti s mým vzděláním a nadváhou, potažmo mým duševní obzorem a stabilitou. :-) Jen tak dál a houšť a větší kapky. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    7.4.2015 14:08 Ježíš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    O Velikonocích nás chce Bůh přivést od možností a skutků našich k možnostem svým.

    Nemáme právo snít o vzkříšení, pokud nejsme připraveni učinit všechno, co je v naší moci, aby ti, kdo leží na zemi, směli slavit něco ze vzkříšení již zde a dnes. Pokaždé, když prolomíme krunýř egoismu, nastává během života vzkříšení. Pokaždé, když si podáme ruce ke smíru, děje se vzkříšení. Pokaždé, když se dělíme s chudými, nastává vzkříšení. K tomuto vzkříšení potřebujeme mnoho odvahy. Pokud se o něj ale budeme stále znovu pokoušet navzdory všem zvratům, pak můžeme zbytek klidně nechat Bohu. O Velikonocích nás chce Bůh přivést od možností a skutků našich k možnostem svým.

    Ráno o Velikonocích učedníci zjistili, že láska zvítězila nad nenávistí, přátelství nad zradou, život nad smrtí.

    Pane Ježíši Kriste, děkuji ti za odkaz tvé lásky, který jsi nám věnoval v eucharistii. Děkuji ti, že se mne v každé eucharistii dotýkáš svýma uzdravujícíma láskyplnýma rukama, že mne svou láskou zcela pronikáš, takže se mohu sjednotit s tebou, jenž ses pro mne zcela vydal. Daruj mi ochotné srdce, abych tě do sebe tak přijal, že uzdravíš všechny mé rány a urážky; aby se tvé slovo lásky ve mně stalo tělem a já jsem se stal transparentním pro tvoji lásku. Amen.

    Jílek prožil Velikonoce s Kristem v srdci a v pokorné modlitbě jako správný křesťan a katolík. :-)
    8.4.2015 10:57 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikonoční neděle
    paleo a tvaroh?
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.