abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (8%)
    Celkem 343 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Mio S505u - NEBRAT

    12.8.2010 20:00 | Přečteno: 1666× | None | poslední úprava: 14.8.2010 15:28

    Hate blog o nefunkční sračce. Nic víc, nic míň.

    Tak. První se zkusím trochu uklidnit. Jednoho krásného dne jsem dostal úkol koupit navigaci. Začal jsem teda vybírat na nejmenovaném internetovém obchodě nějakou v mé cenové relaci a nakonec narazil na Mio Moov S505u. Jediné co jsem od navigace chtěl bylo aby tam byly mapy celé Evropy, podívám se tedy do popisu, kde avizují mapy ČR + 44 map. Říkám si super, ještě se podívám na stránky výrobce, kde mají přímo seznam, taky super - všechno tam bylo jak má. Objednám. Čekám. Přijde. Rozbalím a zkouším co to umí a světe div se, uvnitř je celkem 35 map a ty co náhodou potřebuju zrovna chybí. Říkám si co je špatně - žhavým google a někde v nějaké diskuzi (na stránkách výrobce se o tom asi opomněli zmínit) se dozvídám, že ostatní mapy se stáhnou s nějakou aktualizací pomocí jejich skvělého softu. Super říkám si, hledám nějaké windows kde bych tu sračku nainstaloval, nacházím babiččin nový notebook s origielními win 7 home premium něco, vkládám cédéčko, instaluju, spouštím... a nic. Nejde spustit. Říkám si super, hledám další win 7 tentokráte 32 bit, nainstaluju verzi z CD - ta už šla, připojuju navigaci, windows ji načte, nainstaluje, program nenajde. Restartuju. Stejný problém. Najdu novou verzi programu a mám stejnou chybovou hlášku jako v případě prvních windows... Po promarněném dnešku vím jedno - VYSRAT SE NA TY KOKOTY CO ANI NEUMÍ DODAT VĚC KTEROU NAPÍŠOU DO SPECIFIKACE. Tak. Už je mi trochu líp. Jdu si koupit pár papírových map Evropy.


    Update

    Tak jsem mluvil s člověkem z českého servisu Mio a můžu říct, že je to horší než jsem si myslel. To, že je tam půlka map je podle něj naprosto vpořádku, protože jsou všechny na přiloženém CD, a kvůli malé vnitřní paměti si je musím měnit. Zařízení má slot na SD karty, ale mapy na ně samozřejmě nahrát nejdou (proč by měly, že...). No a do třetice všeho dobrého - ten jejich skvělý software pod windows 7 prostě nejede, ví o tom, nic s tím nedělají... Prý si mám sehnat Win 7/XP, že je to na krabici...


    Update 2

    Takže po chvíli laborování a hledání na netu jsem zjistil, že aplikace padá pokud je připojená na internetu - což už není tak zlé, kdyby k použití map z přiloženého cd nebylo potřeba aktivovat produkt přes internet... V pondělí ten šmejd letí zpátky prodejci...

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.8.2010 20:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    To mi připomíná: Jak jsem aktualizoval Navigon 7110 (aneb nikdy se nepoučím).
    Jdu si koupit pár papírových map Evropy.
    Kvůli jedné vadné navigaci (či spíše blbému softu)? Mně tenkrát (viz výše) navigace stála otřesných 12 tis. Kč, ale spočítal jsem si, že už se mi vyplatila nejméně třikrát.

    Nakonec jsem na tom Navigonu (dnes bych byl chytřejší a kupoval linuxový TomTom) zprovoznil novou verzi té jejich aplikace, která si rozumí i s novými mapami. Pohoda.
    gtz avatar 12.8.2010 21:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Já jsem chvíli jezdil s Navigonem 8410, který měl v sobě i 2 letý bonus pro upgrade map. Mohu jen říct, že nic jiného než Navigon bych si asi nyní nekoupil (možná ještě garmina). Stačí se jen podívat na mapy v Navigonu a TT.

    Nyní se ta 8410 (5") včetně TV modulu s 2letým upgradem map prodává za cenu někde k 9000.- .
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.8.2010 14:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Mohu jen říct, že nic jiného než Navigon bych si asi nyní nekoupil (možná ještě garmina).
    Také si na ten Navigon (už) nestěžuji - když funguje, jak má, naviguje bezvadně. Teď tam mám Navigator 7.4.3, což sice oficiálně podporováno není, ale se starou verzí (6.5) bylo příliš problémů - například nefungovala s oficiálními novými mapami.

    Garmina jsme používali týden v autě z půjčovny a žádná sláva. Mapy měl sice dobré, ale komfort navigace oproti Navigonu byl otřesný.
    gtz avatar 13.8.2010 14:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    garmin používá mapy od MavteQu tedy jako navigon. Jak jsem psal měl jsem cca 1/2 roku k dispozici nejvyšší model 8410 - 5" LCD a hlavně ta grafika se nedá s prastarým TT ani srovnat.

    Modely 7110/8110 jsou stále na celkem slušné úrovni i když se již nějakou dobu nevyrábí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.8.2010 17:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    garmin používá mapy od MavteQu tedy jako navigon
    To je klidně možné, ale grafika a hlasové instrukce jsou u Navigonu mnohem lepí.
    Jendа avatar 13.8.2010 15:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Garmina jsme používali týden v autě z půjčovny a žádná sláva. Mapy měl sice dobré, ale komfort navigace oproti Navigonu byl otřesný.
    Řekl bych, že Garmin je spíš do ruky nebo na kolo.
    gtz avatar 13.8.2010 15:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    i modely jako je NUVI 760? 765? apod.?

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 13.8.2010 16:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    No to asi ne. Ale zatím jsem na to moc názorů neslyšel. Jaké to je?
    gtz avatar 13.8.2010 17:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Dá se s tím jezdit, mapy do NavteQu, oba modely integrované RDS-Tm v aktivní nabíječce apod. Ten model co mám já, má tuším 4GB paměti pro systém a mapy Evropy. Bonus je to, že pokud nahraji mapy něčeho jiného na SD, pak se mi to objeví v menu a mohu jednodušše mapu zvolit a použít. Dá se to použít v nouzi jako GPS pro chůzi apod. baterka vydrží skoro 6hod bez nabíječky. Co se týká použitého chipsetu pak se chytne celkem hodně rychle. Na BT handsfree taky nemohu nadávat.

    Nový model již má 3D objekty, tedy fotonavigace a také je dost dobrý. Modely 765 se myslím doprodávají a dají se sehnat za celkem slušné peníze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.8.2010 13:50 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT

    Vlastním Garmin Oregon 300 Pro. Mapy má sice dobrý (Topo Czech 2 Pro), ale způsob, jak naviguje (ukáže růžovou čáru, která asi ukazuje nejbližší trasu vzdušnou čarou), jsem do dneška nepochopil. Co se týká uživatelské přívětivosti, tak ta je na bodu mrazu. Je to především turistická navigace. Nedoporučuju nikomu.

    Jendа avatar 14.8.2010 15:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    ukáže růžovou čáru, která asi ukazuje nejbližší trasu vzdušnou čarou
    eTrex má v Setup → Autorouting možnost vybrat, jestli to chceš po cestě nebo vzdušnou čarou. A v případě zvolení po cestě můžeš ještě nastavit, jestli to má být pro chodce, cyklistu, auto…
    14.8.2010 16:05 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT

    Kouknu se do návodu. Díky. Když všechno selže, tak si přečti návod. :-D

    12.8.2010 21:39 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    a proto je nejlepsi reseni gps v mobilu nebo bluetooth modul za litr + koupeny mapy (pripadne koupeny na torrentu atp)
    Jendа avatar 12.8.2010 23:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    koupeny mapy (pripadne koupeny na torrentu atp)
    Nebo získaný legálně přes HTTP, že jo ;-).

    Musím říct, že Garminí Topo 2 CZ byla nic moc. Druhý den tam letěly OpenStreetMapy, které mají minimálně Prahu o dost lepší.
    the.max avatar 14.8.2010 23:33 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Vyhlasuji navigacni soutez o (nakousnutou) cokoladu z Lidlu (pekne hnusna). Vyhraje ten, kdo pomoci Open Street Map dorazi do ulice Na kohoute v Usti nad Labem :-D Cokoladu predam na miste.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    multi avatar 16.8.2010 22:10 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    si tu ulici tam dokresli ;-) kdyz tam lakas lidi
    multi avatar 16.8.2010 22:18 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    nebo jestli ti to udela radost tak ti ji tam dokreslim
    Jendа avatar 16.8.2010 23:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Jinak není bug OSM Nominativu, že to nenajde, i když existuje záznam čísla popisného?
    multi avatar 17.8.2010 08:46 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Nyni kdyz zadam "Na kohoute, Usti nad Labem" tak to najde.
    Jendа avatar 17.8.2010 13:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Teď už jo, protože nějaký dobrodinec vzal tužku a nakreslil kolem těch čísel popisných silnici, kterou tak pojmenoval. Ale nechápu, proč Nominatim nehledá i v samotných číslech popisných, i když kolem nich silnice nevede.
    13.8.2010 09:51 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    a proto je nejlepsi reseni gps v mobilu nebo bluetooth modul za litr

    Aby Mio bolo tromfnuté mobilom (alebo bluetooth modulom), tak to predpokladá, že máš mobil s veľkým displejom (alebo smartphone). To znamená, že ten mobil nie je to čo, operátor dáva za korunu k paušálu, ale niečo kúpené samostatne a spravidla celkom drahé. (Opravte ma niekto, ak sa mýlim.)

    Pools: nájdi niekoho, kto nepotrebuje, aby mu navigácia vypočítala kade má jazdiť (niekoho kto potrebuje turistickú navigáciu alebo napr. robí geocaching) a odkáž ho na MioPocket ktorého súčasťou je NoniGPSPlot. Do NoniGPSPlot sa dajú nahrať mapy z google maps, virtual earth, OSM a ako GPS turistická navigácia je to (imho) super (až na to, že nemám odvahu v tom vypnúť statickú navigáciu).
    13.8.2010 10:04 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    mám milestone, imho to má lepší displej než většina navigací. a kdyby tam gps zabudovaný nebylo, tak bych prostě jezdil bez něj. gps je dobrý tak pro kurýra do velkoměsta. ale když jezdím po republice, tak se nanejvejš kouknu den předtím do mapy a ráno jedu zpaměti. ale je moderní doba, většina pakáže by ráno netrefila ani k soustruhu, kdyby navigaci neměla :/
    gtz avatar 16.8.2010 23:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Po paměti se bohužel již moc jezdit nedá. Natož, když Tě práce nebo něco jiného dovede někam kde bohužel ta navigace je potřeba. Myslím hlavně větší města, kdy hledat něco je opravdu opruz. Možná jen s mapou se to dá někde v Malá-horní-spodní-dolní, ale ne někde ve větších městech.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 13.8.2010 11:12 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Mam Nokiu 5800, u nas ju dostanes k pausalu za cca 30 eur, co sa mi nezda byt az tak velka polozka. Ma to GPS a zadarmo mas navigaciu od Nokie. Funguje aj offline, natahas si mapy do telefonu (dokonca je od Nokie aj app pre MacOS), naviguje velmi dobre (mne osobne sa to pozdava viac ako iGo) nema problem rozpravat slovensky (alebo cesky, alebo si dokonca mozes nahovorit vlastne hlasky) proste IMHO vsetko co od navigacie ocakavas..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 16.8.2010 23:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Měl jsem firemní Nokia E66 - shit of shit od Nokie. Navigace pokud nebylo zapnuté A-GPS tak byla úplně na dvě věci, GPS najelo někdy až 10 min po inicializaci. Nokia OVI SW --- aúúúúú velký propadák(cca před rokem), kousal se to a nakonec tam šel Sygic. Dopadlo to nakonec tak, že jsem svůj firemní telefon nechal jen jako telefon a pokud jsem potřeboval navigaci pak jsem se spolehl na svoje HTC TouchPro.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 17.8.2010 00:16 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Pri firemnom mobile si clovek asi nevyberie.. E66 bude mat zrejme podobny bug ako n95 - gps prijimac pod numerickou klavesnicou, cize mizerny signal, ked je telefon zatvoreny.. Okrem toho primaly display aby sa to dalo rozumne pouzivat na navigaciu.. Okrem toho Ovi maps na non-touch zariadeniach IMHO nema pouzitelne UI..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 17.8.2010 11:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    tak nějak, přitom E66 byla celkem hodně velký shit, reset cca 1x týdně, někdy se to kouslo a musela se vytahovat baterka.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 17.8.2010 12:31 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Takato nestabilita ma celkom prekvapuje, N95, ani 5800 nerestartujem vobec (resp. si na nic take nespominam) Nebude to nejaky customizovany firmware od operatora? Ja by som tam hodil original firmware od Nokie. Pri 5800-vke to bolo to najlepsie co som mohol telefonu spravit.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 17.8.2010 14:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Měl jsem ji minulý rok cca 6 měsíců - byl tam originál firmware, operátor byl Vodafone. Tehdy jsem tam aktualizoval firmware přímo od Nokie a změnila se o něco stabilita, ale o moc ne. Kolega přes stůl měl podobné problémy - někdy po zavolání a položení telefonu, celý systém zatuhnul a nedalo se s tm nic dělat - jen baterka ven. Přitom jsem měl vždy Nokii jako firemní - N6310i,N9500

    Zkoušel jsem i vyšší modely tedy N97,N97 mini a oba modely byly šíleně pomalé, nedotažený firmware prostě nic moc.

    Soukromý telefon používám již několik let HTC TyTN - HERMES s modifikační romkou a vše v pohodě. Přd nějakou dobou jsem přes jednoho bazarníka koupil HTC TouchPro za velice rozumnou cenu - nyní s modifikací Energy WM65 a vše šlape bez velkých problémů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 18.8.2010 00:56 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Ja som to zas vzdal s HTC TyTN, ked uz som kazdy druhy hovor neprijal, lebo som ho jednoducho nemohol zdvihnut (system "lagoval"), alebo ani nezazvonil (zatuhol uplne).

    Podotykam, ze do takehoto stavu sa dostal sam - nic som s nim nerobil, ani instalacia novych aplikacii..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 18.8.2010 01:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Používám ho dodnes :) a funguje i s první originál baterkou ... 6.5 jen na staříka moc, 6.1 běhá na pohodu včetně IGO nebo TT. Ve vašem případě, odzálohovat data pimbackupem, hw reset, a nahrát poslední romku co byla ke světu , tedy Valeriana.(MRH). Může být problém, pokud jste fixoval rádio na nové, vrátit se na produční verzi, ty greplé romky-radia nebyly někdy nic moc.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 18.8.2010 01:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Totiž některé modifikční romky měly v romce i rádio, které nekorespondovalo s UUID, a stávalo se, že máte plný signál, ale nic nemůžete přijmout ani SMS, a systém tuhne. Já když jsem pro jednoho kolegu dělal něco podobného, tak jsem flashnul originál 6.0 romku, pak nový bootloader a na to teprve nějaký add-ons Schapse,KS apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 19.8.2010 01:31 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    No nez by som sa mal starat o to tamagotchi, tak som radsej pouzival tu najlacnejsiu nokiu, co mali v orange. Vedela presne to co som robil aj na WM, len lepsie.. (web, hovory, syncml, citanie knih, prehravanie hudby a filmov)

    Mimochodom, momentalne mi dost chyba na 5800-vku rozumna aplikacia na citanie knih (staci mi obycajne txt)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 19.8.2010 11:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    na Series-Sxx jsem používal mobipocket reader. Byl celkem slušný.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 19.8.2010 14:48 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Readerov bolo pouzitelnych viac - problem je, ze nefunguju rozumne na touch-enabled zariadeniach. Mobipocket poznam, ale ma problem s lokalnymi subormi na telefone. (da sa, ale je to prilis zlozite)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 19.8.2010 15:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Já ho používám na Wm, používal jsem ho i předtím, vím, že na 5800 apod. byly problémy. Co vyzkoušet ZX Reader, k stažení sis zde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 20.8.2010 10:40 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    ZX Reader vyzera super. Nechapem, ako som ho mohol nenajst, googlil som asi dva dni.. Dakujem za tip.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 20.8.2010 10:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    on není skoro vidět, mně na ten reader poslal odkaz bývalý kolega co dělá servis telefonů. Není za co.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 21.8.2010 01:45 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Ale je to fakt super. Zvlada to fb2 format - velmi slusne, vratane specialit, ako odkazy vramci textu (napr. vysvetlivky), obrazkov, formatovania,.. V kombinacii s OO.org pluginom na export do fb2 je to tak na 200% naplnenie mojich poziadavok :-)

    Co sa tyka mobilneho sw na citanie, tak Rusi su majstri, co hodin som stravil s microreader-om uz na starom siemense C-55..

    Teraz uz si len najst cas na citanie.. :-D
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 21.8.2010 10:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Ano, já jsem to zkoušel na N5530 a vypadalo to velice slušně. Čas na čtení ... no snad nějaký bude ... někdy
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    multi avatar 12.8.2010 23:12 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    nejlepsi je koupit pristroj do ktereho se daji natlacit i OSM mapy
    the.max avatar 14.8.2010 23:34 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    viz vyse.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Jendа avatar 12.8.2010 23:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Uff, ještě, že Garmin umí mass storage.
    Jendа avatar 13.8.2010 00:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Tak jsem si přečetl Robertův příběh a musím provést update:

    Uff, ještě, že Garmin umí mass storage a navigační software má v oddělené paměti, která není běžně přístupná. Na kartě tak mohou být jenom mapy.
    gtz avatar 13.8.2010 00:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    mass storage ti je na pendrek, vidíš akorát kartu SD ve slotu. Takže pro kopírování IMG je lepší normální SD čtečka. Připojení USB mé NUVI 765 je hodně zdechlé.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 13.8.2010 00:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Mně to jede 800 kB/s. Ale občas používám čtečku, podle nálady.
    gtz avatar 13.8.2010 00:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    zkoušel jsem OpenMaps na Garminu NUVI 765 a jako nic moc. Velká města ano, ale malé vísky, pole louky atd. kdepak. Topo2 měly cca 100 MB image, kdežto openmaps skoro 600MB. A ta konverze do jejich img formátu mne taky dostává.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    jose17 avatar 13.8.2010 00:27 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    openSTREETmap
    Ja vim, on vi, ty nano!
    Jendа avatar 13.8.2010 00:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    A O a M jsou velká, když už chceš být korektní…
    Jendа avatar 13.8.2010 00:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Velká města ano, ale malé vísky, pole louky atd. kdepak.
    Jo, to jsem jel autobusem ze Svitav do Moravské Třebové a je pravda, že tam byly jenom silnice 3. třídy a nic podrobnějšího ne. Tak jsem pak alespoň prošel jihozápad Třebové, aby to bylo trošku lepší. Ale chtělo by to projet polní cesty v okolí na kole, ale to jsem tam neměl. Snad příští rok. Nebo se toho někdo z okolí ujme? :-)

    Ale Praha je zmapovaná velmi dobře (a taky se trochu snažím vylepšovat).
    Topo2 měly cca 100 MB image
    Moje mají 156 MB…
    kdežto openmaps skoro 600MB
    Máš nějaké blbé OSM, moje (ČR) mají 253 MB s vrstevnicemi, 232 bez nich.
    A ta konverze do jejich img formátu mne taky dostává.
    Já jsem si stáhl už zkompilovaný (odkaz je výše) a vrstevnice jsem tam přilepil nějakým polským okenním programem, viz můj nedávný záznam v sekci HW. Co je na tom špatného?
    gtz avatar 13.8.2010 12:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    já používám cGPSmapper nebo GMapTool. Jinak mapy lze najít i zde garmin mapy free, ppř. přes http://gpsmapsearch.com/?l=cs - to jsou také mapy z openstreetu.

    Jak jsem se díval můj image má kolem 260MB, těch 565 MB má můj image pro mobil s Windows-Mobile.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.8.2010 09:21 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Mal si kupit TomTom. Sice pre Linux software nie je, ale aspon vo Windows to funguje.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2010 11:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    +1 ...a to si s tim Mio ještě užije, až mu to cestu z Prahy do Zūrichu bude počítat 40 minut! :-D
    13.8.2010 20:44 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    pri tychto navigackach je lepsie kupit PDA a k nemu nainstalovat navigacny software; clovek ma normalny system a vsetko pod kontrolou; mal som kedisy Mio P550 a IGO, pricom cely software aj s mapami bol ulozeny na SD karte, takze no problem; tieto jednoucelove navigacky su na chuja; na tvojom mieste by som to skusil nejako ohackovat -> dostat sa do systemu, nainstalovat tam nejaku poriadnu verziu Windows Mobile + IGO. Niekde na netu by mohli byt aj nejake navody.
    gtz avatar 13.8.2010 21:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Problém pak bude v ovladači pro GPS, a jak tam nový image dostat, MIO jak vím, rádo používá nestandardní věci, tam je jak jsem se koukal SiRFstar III s InstantFixII, ale má to hodně ale. Dle mne to celé vše běží nad WM. Pro WM by musel někdo stáhnout z toho celou ROMKu do NBH/IMG a to celé vypreparovat, doplnit tam nové věci a znovu novou rom uvařit. Netuším, ale myslím, že by s tím bylo hodně problémů i proto, že na to není taková základna jako je třeba X-DEV. Jistě dalo by se vyjít z nějakého updatu firmwaru - tedy pokud se flashuje i systém a ne jen aplikace s mapami. Já osobně bych se do toho nepouštěl, může se stát, že z MIA bude jen hezká drahá placka. Návody na MIO jsou, ale jen na PDA a viděl jsem nějaký modding C720, ale to je myslím tak vše.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.8.2010 20:36 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Mio je imho shit. Ale ty si o tom mas precist neco dopredu, nez si to koupis. Tvuj problem. Na druhou stranu jsou to smejdi, ze nedodrzi avizovane vlastnosti (ten pocet map a tak).
    pools avatar 20.8.2010 21:53 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    Tak jasně, kupoval sem to fakt narychlo, ale aby ti řekli, že ví, že aplikace nefunguje a nic s tím nedělají, tak to ať jdou doprdele...
    Vivre libre ou mourir!
    5.10.2010 00:41 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mio S505u - NEBRAT
    A teď to všichni víme! Super! Ještě s něčím se nám chceš svěřit? Jen se poděl, jsme tady jen pro tebe.
    Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.