abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:11 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2024-06 aneb Eclipse 4.32. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:00 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-2 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 12:00 | IT novinky

    Společnost Oracle oznámila spolupráci s Google Cloudem, OpenAI a Microsoftem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:44 | Pozvánky

    Zítra začne v Brně na FIT VUT třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2024. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    11.6. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Optická myš s podložkou?

    5.2.2007 13:17 | Real Life | poslední úprava: 5.2.2007 13:26

    Kamarádka mě poprosila, abych jí pomohl s výběrem nového počítače. Jelikož je podle mne trošku hloupost kupovat si sestavu, rozodl jsem se, že by bylo vhodnější nechat počítač se stavit (přestože mám SPŠE, nechce se mi ho stavět - nemám "padesátku"). Na stránkách, nejmenovaného obchodu jsou již předpřipravené sestavy, které je možno dokonfigurovat. Implicitně tam je optiská myš MS WheelMouse a k tomu podložka. To mne "lehce" zarazilo :-). Používáte k optické myši podložku? (Já ne)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Používáte k optické myšce podložku?
     (52 %)
     (42 %)
     (2 %)
     (3 %)
     (1 %)
    Celkem 169 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    bazil avatar 5.2.2007 13:24 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    ale na druhou stranu "podložka" je většinou A4 přilepená ke stolu izolepou a sloužící i jako na poznámky, jednou za čas ji vyměním (vyčistím i poznámkovej buffer :-D ) a je to (řešení u stoláku) a u NB žádnou podložku
    5.2.2007 18:50 rgb | skóre: 2 | blog: rgblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Já používám noviny, konkrétně Metro... u notebooku podsunu pod gumový nožky a netřeba lepit. Papír mi nestačí, takhle je to měkčí a líp se mi na tom myšuje.
    5.2.2007 13:29 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Kdysi dávno když jsem ještě hrával Quake III jsem potřeboval pro myš minimálně 1m x 1m místa. Od té doby raději preferuji velké stoly než malé podložky..
    bazil avatar 5.2.2007 13:31 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    tak to se snad řeší nastavením citlivosti ne?
    5.2.2007 14:00 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    a jak nastavis citlivost pro rozklepanou ruku ? :)
    bazil avatar 5.2.2007 14:24 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    ty nemáš ten knoflík za uchem na dolaďování ?? :-D
    5.2.2007 14:42 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    stlumis zvuk, aby si se tolik nelekal...
    never use rm after eight
    5.2.2007 13:38 honzulak1 | skóre: 9 | blog: honzulakuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Podložku používám jen v nutných případech, například na stole se sklem se moje myš moc nechytá. V tom případě se však nedá mluvit o podložce klasické, ale o bílém papíru velikosti A4.
    5.2.2007 13:49 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Bily papir? To moje opticka Geniuska ma na bilem podkladu celkem problemy. Ale nejhorsi je to na podkladu s "mramorovou texturou".
    5.2.2007 16:13 honzulak1 | skóre: 9 | blog: honzulakuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Jo, obyčejný bílý kancelářský papír a bez problémů. Myš je to Genius NetScroll+Mini Traveler.
    5.2.2007 19:13 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Mám úplně stejnou, ale bily papír se jí moc nelíbí. Jako by se zasekávala. Ale je pořád o něco lepší než lesklý bílý povrch, který mám na stolku.
    msk avatar 5.2.2007 13:45 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    IMHO na skladanie PC "50-tku" nepotrebujes.
    Tomáš Medek avatar 5.2.2007 13:50 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Mno, auto nejezdi na ridicak, ale na benzin... :-D Pokud se nemylim, tak jsem nedke slysel, ze pokud si saham do vlastniho kompu, tak je to v poho, ale kdyz saham do ciziho, tak pokud se neco stane (jako treba bouchne :-)) tak by to mohl bejt trosku problem (kdyz od toho chytne celej barak:-) )
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    5.2.2007 13:53 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    AFAIK ano, nas v praci specialne na 50 skolili a to z duvodu drobnych zasahu do PC ( cti bezne opravy a skladani ) . Pry to je vyzadovano, domnivaji se mistni elektrikari a manageri.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    5.2.2007 15:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Padesátku mám už hezkých pár let neplatnou, ale jak tak koukám do znení té vyhlášky, opravdu se počítače (pokud se nevrtám do zdroje) vejdou do téhle definice?
    §1, odst. 2) Za elektrická zařízení se pro účely této vyhlášky považují zařízení, u nichž může dojít k ohrožení života, zdraví nebo majetku elektrickým proudem, a zařízení určená k ochraně před účinky atmosférické nebo statické elektřiny.
    5.2.2007 16:18 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    A půlkilowattový spínaný zdroj je gumová kachnička do vany? :-) Co tohle?

    http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,1853.0.html/view
    5.2.2007 18:16 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Právě proto jsem psal "pokud se nevrtám do zdroje". Dál už je to přece slaboproud. A v té diskusi to pak taky nevyznívá tak jednoznačně, podle některých je vyhrazené elektrické zařízení celý počítač, podle některých jen zdroj...

    Ále co, je to fuk, stejně do cizích počítačů nehrabu...
    8.2.2007 09:16 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Hm, nás učili, že nad šest voltů si máme začít dávat bacha. ;-)
    5.2.2007 16:22 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    To ja nevim, nam rekli ze ano a museli jsme na skoleni. Jsem ted osoba poucena ( nemusel jsem delat zkousku ) a to je to o co asi jde. Aby bylo napsano v karte na personalnim, ze jsi clovek pouceny o vyhlasce 50 (+ patricny stempl od skolici firmy ), aby byl zamestnavatel krytej, kdyby se neco stalo. Takze jsem se vlastne predtim spatne vyjadril. Na montaz/opravu PC clovek nepotrebuje zkousku z 50ky, staci ze je osoba poucena.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    5.2.2007 18:35 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    My delali dokonce paragraf 6, kvuli tomu, ze se vrtame v kompech. Ale co, prisli jsme, napsali jsme, dostali jsme...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    xxx avatar 5.2.2007 13:49 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Pouzivam podlozku velkosti A3. Kdyz jsem si portidil optomys, tak ji mam prekrytou A3 ctvrtkou. Skvela vec na poznamky.
    Please rise for the Futurama theme song.
    5.2.2007 13:50 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Mame doma stul, ktery ma na vrchu nejakou jednobarevnou umelou hmotu ci co a na tom se opticka mys nechytne. Proto segra pouziva mysi podlozku s textilni vrstvou nahore, ma prima mrizkovani a mys chodi vyborne. Ja mam stul co ma navrchu nejakou imitaci dreva ( leta, suky apd. ) a na tom podlozku nepouzivam.

    Takze spis zalezi na tom, kde to bude pouzivat. Nevidim nic spatnyho na tom, kdyz firma se sestavou prodava i nejakou inteligentni podlozku ( rozumej vhodnou pro optickou mys ), stejne je jeji cena max tak 40 Kc.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    5.2.2007 13:56 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    No pokud je to nějaký krám s 400 dpi a malou rychlostí snímkování, tak se nedivím. Ty mají na spoustě povrchů problém.
    xvasek avatar 5.2.2007 14:04 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Z pohledu člověka hrajícího hry byla pro mě kvalitní podložka i pod optiku donedávna holá nutnost. Pak jsem si koupil laserovou myš (Microsoft laser mouse 6000) a ta zvládá v pohodě téměř jakýkoli povrch bez sebemenších chyb, tak už podložku nepotřebuju.
    5.2.2007 14:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Podložku používám i pod optickou myš, ne že by bez ní nefungovala, ale pohyb po (samozřejmě látkové) podložce je na pocit příjemnější a dotykové plochy myši se nešpiní.
    Chloop avatar 5.2.2007 14:26 Chloop | skóre: 14 | blog: Chlupi_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Od té doby co kolem notebooku šmejdím myšítkem Logitech VX Revolution, tak není podložka třeba nikde. No a u velkého počítače je stařičká Logitech MX500 a pod ní je pořádná podložka od Steelpadu, aby při Counter-Striku ta myš jezdila jak na ledě. ;-)
    All we need: "Peace, Love & Linux"
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.2.2007 14:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Steelpad rulez ;-) Tenounka a dokonale sedi.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.2.2007 14:36 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    NO neviem. mozno mysleli tu mys, kde sa k PC pripaja podlozka a mys je taka polobezdrotova. Na krabici tiez zvykne byt napisane opticka, aj ked... par sme ich uz predali a vzdy je to tam.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    5.2.2007 15:08 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Dlouhá léta jsem podložku nepoužíval, ale teď jsem si pořídil jednu s gelovou opěrkou na zápěstí.
    Prcek avatar 5.2.2007 16:31 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Presne tak - gelova operka zapesti je k nezaplaceni. Alespon na mem malem stole, kde si nemuzu ruku polozit celym predloktim na stul, ale musim se opirat jen zapestim - postupne me ta otlacenina zacala dost bolet a gelova podlozka to vyresila.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 5.2.2007 16:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Taky podložku ano, v práci, gelovou, občas i vlastní optickou drátovou myš, jinak na noťasu trackpoint.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.2.2007 15:27 Trained.Monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Mam podlozku, rika se ji stul :)
    stativ avatar 5.2.2007 15:35 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Pokud podložku, tak jedině takouvou tu látkovou. Pouyžití: dle nálady. Občas prostě podložku nemůžu vystát. Ale je pravda že na položení ruky je pohodlnější.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    5.2.2007 15:37 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Pokud jde o mys: Pouzivam gelovou podlozku, protoze mam chronickou "mysitidu" a ta gelova boule pochroumanym zapestim moc pomaha.

    Pokud jde o padesatku: Myslim, ze neni potreba si s ni lamat hlavu :-) Aspon ja ji nemam, ale kdyz jsem se zivila jako admin, postavila ci opravila jsem spoustu pocitacu a nikomu to nevadilo :-)
    ^D
    5.2.2007 15:51 balino
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Kedysi davno sme mali opticku mys s podlozkou, bol to moderny vynalez. Ta mala rastrovanu podlozku a opticky snimac :D Ale bol to teda riadny kram, muselo sa jazdit tou mysou kolmo na mriezkovanie a rozlisenie to malo mizerne.
    5.2.2007 16:31 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Ano, používám(e) podložky pod optické myši. Protože jinak je na místě kde se myš pohybuje vydřený lak na desce stolu ;-)
    NbS avatar 5.2.2007 16:43 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    za tu 50satku mas ode me kladne hodnoceni :) uz dlouho jsem se tak hezky od plic nerechtal :)))
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    Prcek avatar 5.2.2007 16:55 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    A co ze je to ta padesatka? At se muzu taky zasmat :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    5.2.2007 17:02 boriz | skóre: 4 | Localhost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    vyhlaska "schvalujici" ( nenapada me spravny vyraz ) zasahy do 230V zarizeni, deda ma elektroservis, tak uz me kdysi poucil :)
    I slackwaristi maji sve dny
    vencour avatar 5.2.2007 17:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Neznáš vyhlášku 50? O zacházení s elektrickými "předměty"? Máš v ní vypsané bezpečné hodnoty střídavého a stejnosměrného proudu atd., ochrany, barevné značení, vzdálenosti od vodičů pod proudem.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 5.2.2007 17:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Jsou přesnější, podrobnějsí, stránky než ElektrikaCz?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 5.2.2007 17:14 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Aha tak dik - asi si to prectu... Potom uz treba nebudu muset zapojovat vypinace metodou pokus-omyl-nahodit-jistice :-D.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 5.2.2007 17:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Ty, hele, jestli děláš vejšku, tak jste to museli brát. Máš tam i barvu vodičů, kde se co zapojuje, fáze, nulák, ochranej.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 5.2.2007 17:27 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Pochybuju ze na kazde vejsce se tohle uci - treba takovej doktor to asi pro svoji praci potrebovat nebude :-). A ta moje vejska je spis teoreticka...
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 5.2.2007 17:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Byl jsem na informatice v Plzni i na ČVUT a bralo se to na obojím ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 5.2.2007 17:32 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    njn tak ja to budu mit jako samostudium :-). Kamosi delali elektro na stredni, tak me to treba nauci :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 5.2.2007 17:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    ČVUŤáci maj skripta, jsou celkem srozumitelný.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 5.2.2007 17:58 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    A byl by odkaz? Hledal jsem v predmetech, ale je tam hafo kateder a predmetu, nasel jsem "jen" nejakou Bezpecnost prace III, ale tam je prd... Jeden kamos je na FELu, ale ted neni online ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 5.2.2007 18:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Mam před sebou "Úvod do elektrotechniky" od Cipra, Kříže a Kůly, vydal FEL ČVUT jako 10012. publikaci v r. 2002.

    Obsah:

  • Obecná pravidla ...
  • Rizika a příčiny úrazů
  • Odborná způsobilost
  • Jednotná symbolik a označování
  • Vliv technického uspořádání na bezpoečnost práce
  • Vliv lidského faktoru na bezpečnost
  • Zásady bezpečné obsluhy a práce na EZ
  • Ochranem před úrazem Elproudem
  • Ochrana před nebezpečným dotykem živých i neživých částí
  • Ochrana před nebezpečným dotykem živých částí
  • Ochrana před nebezpečným dotykem neživých částí
  • Ochrana elektrických obvodů proti zkratu a přetížení
  • Ochrana před nebezpečným dotykem neživých částí samočinným odpojením
  • Ochrana před bleskem
  • Revize elektrických instalací
  • Bezpečnost elektrických a elektronických předmětů
  • První pomoc při prazu elproudem
  • Související obecné předpisy, normy ...
  • Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Prcek avatar 5.2.2007 18:14 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    OK, diky.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    vencour avatar 5.2.2007 17:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?

    Další otázka: když vám už myš nekliká tak, jak "zamlada", koupíte novou, vytáhnete další, rezervní z krabice, jelikož přátelé dávaj darem takové náhradní, v té vadné vyměníte mikrospínač nebo něco jiného?

    Já zatim a) kupoval další i b) vytahoval náhradní z krabice. Na ten mikrospínač jsem se nedostal, kuličkovou jsem se opravovat neodhodlal.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.2.2007 17:11 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Podložku nepoužívám, ale nesedí mi to "ani náhodou" v anketě. Pouze jsem línej tam nějakou dávat...

    A jinak si myslím, že při současných cenách sestav nemá smysl počítač skládat, pokud nemáš hodně specifické nároky. Na běžné používání imho běžné sestavy bohatě stačí a cenově to vychází rozumně. Navíc s tím není tolik práce...
    θηριον ειμι
    Tomáš Medek avatar 5.2.2007 18:33 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    No stou sestavou bych se hadal:
    Alivio 3000 midi (15 768 Kč)
    predpripravena konf. by axes comp
    cena obdobna rozdil +265 ram, +80GB disk,.. az na softwarove serepeticky jako ucetnictvi apod docela rozdil
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    Tomáš Medek avatar 5.2.2007 18:34 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    ale hadat se nechci ;-)
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    Prcek avatar 5.2.2007 18:51 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Koupit si sestavu se vyplati tomu, kdo s tim nechce mit praci (nevyzna se v tom) a ma to celkove kryty zarukou, takze jen zavola, kdyz se neco podela. Kdezto kdyz si to clovek slozi sam, tak to sice nema "zahoreny", ale kdyz se neco podela, tak staci dojit reklamovat tu soucastku a cloveku ten pocitac zustane (docasne muze pouzit nejakou starsi komponentu, aby to jelo). Nevim jak dlouho trvaji reklamace, jestli je to do par dni, tak se bez pocitace treba obejde, ale myslim ze zakonna lhuta je 30 dni a to uz by mi asi vadilo :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    stativ avatar 8.2.2007 17:16 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    Vlastnoeučně složený počítač na tom se zárokou může být i lépe než sestava. K sestavě je obvykle záruka odhadem tak 2,5 roku, kdežto k jednotlivým součástkám to může být i třeba dvojnásobně delší záruka.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Tomáš Medek avatar 8.2.2007 21:13 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Optická myš s podložkou?
    +1
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.