abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (8%)
    Celkem 343 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Zapomenutí umělci

    13.5.2008 22:10 | Přečteno: 1571× | Real Life | poslední úprava: 13.5.2008 22:14

    Existují umělci, kteří svým uměním baví masy a vydělávají tak miliony dolarů/korun/ojr... Existují také umělci, kteří nejsou davy oslavováni, přestože jejich tvorba vyvolává údiv.

    Jen tak namátkou

    Další tipy přihoďte do diskuze :-)

           

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.5.2008 22:24 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Vaclav Klaus
    14.5.2008 00:06 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    To je ta spravna osoba. Jeho tvorba skutocne vyvolava udiv.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    freshmouse avatar 13.5.2008 22:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Takže. McFerrin si na málo slávy stěžovat může jen těžko. Sice je od něj populární jeden song (už odrhovačka), ale zase si ji denně pouští všichni zkouřenci. McKee a Wooten jsou možná zajímaví, ale po dvou nebo třech písničkách se (běžnému posluchači) přejí.

    Mám rád Sugababes: úžasná muzika (zejména) pro holky, ale ideální jako oddychovka. Žeru Tři sestry (i když se mi víc líbí novější kousky), to je prostě Zábava. A rád si poslechnu třeba Cranberries. A jestli jsou slavní nebo bohatí, to mám v zádech.
    13.5.2008 22:38 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Mám rád Sugababes: úžasná muzika (zejména) pro holky, ale ideální jako oddychovka.
    Wow. Dodals mi odvahu k tomu, abych se taky k něčemu přiznal... Líbí se mi seriál Chuck. Tak a je to venku. Snad sem teď nebudu muset chodit (zabezpečenýma) kanálama.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 13.5.2008 22:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Chuck neznám.

    A jinak mi vadí, že se lidi někdy stydí přiznat, že "konzumují" (akční filmy, popovou muzika atd.). Holt dost lidí chce cokoli alternativního -- a čím více je to nepopulární, tím líp. Zdá se, že to je i případ autora tohoto zápisku.
    Tomáš Medek avatar 13.5.2008 22:56 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Neříkám, že nekonzumuji. Účelem toho zápisku je ukázat některé zajímavé umělce a dozvědět se o dalších, co neznám. Jinak sám mám rád Chinaski, Coldplay a kreslené filmy á la Shrek :-)
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    13.5.2008 22:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    A což teprv takoví Kabáti ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    13.5.2008 23:05 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    A jinak mi vadí, že se lidi někdy stydí přiznat, že "konzumují" (akční filmy, popovou muzika atd.).
    Tak to já se nebojím (ostatně stačí jeden pohled na můj nick) :-) S Chuckem je "problém" trochu jinde, on totiž Chuck je tzv. počítačový geek, bohužel představa autorů seriálu o počítačích je poněkud, hmm, nepřesná. Je tam prostě spousta nesmyslů, ale stejně se mi to líbí :-)
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 13.5.2008 23:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    můj nick
    Mimochodem, proč Chocolate Bear?
    freshmouse avatar 13.5.2008 23:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    A proč jsi vůbec změnil profil?
    14.5.2008 01:00 xavier | skóre: 10 | blog: borkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    A jinak mi vadí, že se lidi někdy stydí přiznat, že "konzumují" (akční filmy, popovou muzika atd.).
    Presne tak at si kazdy posloucha/sleduje co se mu libi.
    Holt dost lidí chce cokoli alternativního -- a čím více je to nepopulární, tím líp. Zdá se, že to je i případ autora tohoto zápisku.
    Takove narozy me neskutecne vytacej :). Tobe vadi lidi co se boji priznat, ze se jim libi mainstream kultura, ale odsuzujes lidi co se priznaj, ze se jim libi neco jinyho. Pochybuju, ze by autor blogu psal tento clanek z nake pozy jak je "alternativni"(to je ale hnusne slovo), to by si asi vybral daleko provarenejsi "alternativni umelce".

    Jinak pridam kapely co me v posledni dobe dostaly svymi koncerty u nas: Kenny Garrett Quartet, Dave Holland Quintet, Asian Dub Foundation a New York Skajazz Ensemble.
    freshmouse avatar 14.5.2008 08:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Takove narozy me neskutecne vytacej :). Tobe vadi lidi co se boji priznat, ze se jim libi mainstream kultura, ale odsuzujes lidi co se priznaj, ze se jim libi neco jinyho. Pochybuju, ze by autor blogu psal tento clanek z nake pozy jak je "alternativni"(to je ale hnusne slovo), to by si asi vybral daleko provarenejsi "alternativni umelce".
    Špatně pochopeno. "Vadí" mi ti, co poslouchají jen to alternativní a zároveň z toho důvodu, že je to alternativní. Tudíž je nezajímá samotný produkt (v našem případě tzn. hudba), ale jen to, jak si ten produkt stojí před lidmi. V podstatě je to jistá forma snobství.

    Ale jinak sám poslouchám i "alternativní muziku", i když bych to nikdy nenazýval alternativou -- stejně jako nenazývám Sugababes "komerční muzikou" (nebo něčem v tom smyslu). Jak jsem řekl, bohatství nebo úspěch hudebníků mě nezajímá. Hudba se mi prostě líbí, nebo nelíbí.
    14.5.2008 14:12 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Nevím proč se mi vybavilo tohle ;-)
    Dalibor Smolík avatar 16.5.2008 01:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    ROFL :-)
    Tak tohle je síla
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2008 14:58 Kirk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Z jmenovaných znám jen Wootena, a o něm bych rozhodně neřekl, že je nějak atraktivní alternativností. Co bych o něm řekl, je, že je zkrátka fakt dobrej.
    13.5.2008 23:07 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    McFerrin si na málo slávy stěžovat může jen těžko. Sice je od něj populární jeden song
    No, to je možná ono. Populární je akorát ten jeden song, jenže geniální je od něj úplně všechno. (Tedy podle toho, co jsem zatím slyšel.)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Václav 14.5.2008 09:01 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Nehledě k faktu, že on sám Don't worry nesnáší :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jakub Hájek avatar 14.5.2008 00:37 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    McKee a Wooten jsou možná zajímaví, ale po dvou nebo třech písničkách se (běžnému posluchači) přejí.
    Tak to musim nesouhlasit. Nepovazuji se za nebezneho posluchace, ale treba to Wootenovo Amazing grace jsem slysel uz asi 500x a i po 501. to ted posloucham s otevrenou pusou a naprostym nadsenim. Wooten to je proste pan basak, vlastne zadneho lepsiho asi neznam.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    pools avatar 14.5.2008 13:28 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Nic z toho cos vyjmenoval nemá na Britney Spearsovou!
    Vivre libre ou mourir!
    freshmouse avatar 14.5.2008 13:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    O tom jsme se přece už bavili po Jabberu. :-)
    pools avatar 14.5.2008 13:40 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    A stále to platí ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    13.5.2008 22:37 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Když už tu byl zmíněn Victor Wooten, doporučuji pozornosti i zbytek Flecktones.
    14.5.2008 00:08 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    No a pokud je zájem o další, můžeme to zkusit, třeba se trefím: Francouzský ujeťák Manu Chao
    Norský saxofonista Jan Garbarek (kromě jazzu dělá i další žánry, tady je třeba ukázka z alba norských středověkých písní, které nahrál společně s Agnes Buen Garnås).
    No a ještě dvě věci sice profláklé, ale pro mladší generaci možná už neznámé: Paul Simon v době své spolupráce s jihoafrickými hudebníky a nestárnoucí klasika v podobě Jethro Tull. (napadají mě ještě třeba Tri Yann, Brathanki nebo Pogues, ale to už je úplně mimo žánr...)
    14.5.2008 09:04 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    14.5.2008 09:36 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    No, teď budu vypadat jako rouhač, ale přiznám se, že mými nejoblíbenějšími alby od nich jsou Waiting for Herb a Pogue Mahone, na kterých už MacGowan nezpívá. Ale jinak nic proti... ;-)

    Mimochodem, někdy loni jsem na Youtube objevil klip k písni Haunted naprosto špičkově sestříhaný ze záběrů z filmu The Nightmare Before Christmas (kostlivec Jack zpívající MacGowanovým hlasem byl boží!). Stáhl jsem si ho, ale pak jsem o něj přišel při havárii disku (tehdy jsem ještě filmy nezálohoval) a teď už na Youtube není. Nemá ho někdo někde?
    14.5.2008 14:57 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    S tema Norama... Tihle jsou vyborni. Kdysi jsem od nich slysel jedno album, nadherne provedeni. Nebyl to sice muj salek kavy, ale do podvedomi se mi zadreli kvuliva jedne pisni. uz jste slyseli "Katusu" v norstine?

    :-)
    14.5.2008 15:34 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    No, když už jsme u seveřanů, co třeba tyhle Finky?

    A jinak ještě udělám reklamu jedněm středověkým známým...;-)
    14.5.2008 00:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Nevím, jestli s tím tady uspěju, ale když už autor blogu začal... :-)

    V poslední době jsem se totálně zabouchnul do bandy jménem Ensoph. Vezměte trochu black metalu, přímíchejte k němu pořádnou dávku gotiky, spoustu elektronických prvků, nějaký ten industriál, příčnou flétnu a všechny možné i nemožné druhy vokálů od neuvěřitelného black metalového vřískotu po čistý zpěv, přidejte špetku šílenství, to všechno nasekejte na kousíčky a pořádně zamíchejte a dostanete něco, co možná bude přípomínat Ensoph. :-) Za celou svou metalovou kariéru jsem o nich nikdy neslyšel, skoro nikdo je nezná, ale jsem fakt rád, že se ke mně konečně donesli.

    Ti dva tři lidi tady, kteří se nenechali odradit, nechť se odeberou na jejich last.fm profil, kde jsou ke stažení čtyři skladby. Hlavně Sophia's Fall je vážně luxusní.
    grubber avatar 14.5.2008 09:05 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Neni to spatne, nicmene black metal v tom ani zdaleka neslysim :-). Ja bych doporucil Dødheimsgard (uchylny black metal s industrialni primesi, hlavne skvele album 666 International), Havoc Unit (black/death/industrial metal) a Spineflesh (temne elektro/EBM). Zajimavi by mohli byt Code, kteri vystoupi na letosnim Brutal Assaultu, ale jeste jsem nemel moznost poslechnout si je.
    14.5.2008 10:10 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Já čekal, jestli se toho někdo chytne. :-D Hudebně to s black metalem nemá nic společného, to přirovnání bylo spíš pro lidi, co moc nemají tušení, o co v téhle hudbě běží. :-) Když někomu řeknu, že poslouchám black metal, tak si často představí nějaké šílené vřískající individuum doprovázené podivnou depresivní hudbou. A naopak, když něco takového slyší, asociuje se jim black, o čemž svědčí i (nesprávné) tagy u Ensoph na last.fm. Takže to bylo z mé strany takové zjednodušení.

    Dík za tipy, o Havoc Unit už jsem myslím slyšel, ale ani jednu z tebou jmenovaných kapel jsem ještě neposlouchal. Pokud jde o black metal tak zbožňuju spíš kapely jako Emperor, Satyricon nebo mé skoro-sousedy Ador Dorath. Poslední dobou jsem se ale docela zabouchnul do metalové avantgardy, takže sjíždím Unexpect, Ephel Duath, Peccatum a nebo právě Ensoph.
    grubber avatar 14.5.2008 10:54 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    O Dødheimsgard se casto hovori jako o black metalove avantgarde, takze myslim, ze to urcite stoji za poslech :-). Taky mam rad dnes uz klasicke kapely 2. vlny black metalu (jiz zminovani Satyricon, Gorgoroth, Mayhem atp.), ale kapela cislo 1 je pro me Anaal Nathrakh, kteri mimochodem taky vystoupi na letosnim Brutal Assaultu (konecne v CR, tesim se jak maly kluk :-D).

    Jinak letosni BA bude docela narez, 1349, Anaal Nathrakh, Behemoth, Code, Kataklysm, Mayhem...
    14.5.2008 11:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Vidíš, stačilo by tu avantgardu zmínit hned na začátku a už by měli mou pozornost. :-D Připíšu si na seznam, nejsem z těch, kteří poslouchají tuny a tuny muziky najednou, jsem spíš takovej labužník, ale rád to někdy vyzkouším. :-)

    Anaal Nathrakh znám, i když jsem je nikdy nějak více neposlouchal. V době, kdy jsem s extrémníma žánrama začínal, jsem měl dojem, že jsou až moc brutální, no a pak už jsem se k nim nedostal. :-)

    No pokud by šlo o mé největší srdcovky, tak jsou to spolu s Emperor jednoznačně Opeth, ty asi netřeba nijak představovat. Miluju každičkou notu, kterou kdy zahráli, dokonalost sama. :-)

    Brutal Assault už mě taky párkrát lákal, ale nevím... Za prvé nejsem moc fanouškem fesťáků obecně, kde je mám dojem zážitek z hudby samotné často vedlejší (pro spoustu lidí), no a za druhé, i když mám hlavně black metal hodně rád, tak jsem dost vybíravý a rozmazlený. :-) Hodně kapel se mi líbí, ale ještě víc z nich mě moc neláká. Konkrétně zmínění Gorgoroth nebo i Mayhyem. Uznávám je jako legendy, ale nic víc... Jel bych tam vždycky tak jen na dvě tři kapely, které mám rád a zbytek nic moc. Spíš zajdu třeba na samostatnej koncert, kde se vždycky sejdou lidi, kteří tu konkrétní kapelu mají fakt rádi a jdou jenom na ni.
    grubber avatar 14.5.2008 20:39 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Ja jsem taky "labuznik", ale od te doby, co s kamaradem delame Black Septyk, tak posloucham novou hudbu casteji :-).

    Na minuly BA jsem jel jenom na 4 kapely: Belphegor, DHG, Gorgoroth a Satyricon. Belhegor jsem videl tak od pulky, DHG jsem bohuzel zaspal :-(, Gorgoroth zklamali a Satyricon predvedli zhruba to same co predtim (poprve v CR) v Praze. Zaujali me Dying Fetus, Enslaved, Haemorrhage, Keep of Kalessin a Vader. Proste to za ty penize stalo, i kdyz jsem moc z tech 64 kapel nevidel. Na BA mam rad atmosferu (napr. kdyz v podvecernich hodinach nekdo zacal rvat ve stanku s pivem a ten rev se postupne siril skrz cely kemp, jak se pridavali dalsi, nebo kdyz se vedle nas nastehovali temer 60 leti polaci, kteri nam rano na snidani nabizeli flasku rezne :-D) a ze se tam setkam se vsemi svymi metalovymi kamarady :-).

    BTW Mayhem doporucuju poslechnout aspon posledni album Ordo Ad Chao, je to opravdu zajimava hudba :-D. A Anaal Nathrakh urcite taky, zkus aspon posledni album Hell is empty and all the devils are here.
    14.5.2008 21:04 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Od Mayhem tady mám De Mysteriis Dom Sathanas, slušný masakr, ale moc mě to nezaujalo. Z těch klasických black metalových alb zbožňuju spíš emperoří In The Nightside Eclipse. Ordo Ad Chao povídáš? Rád zkusím. I to album od Anaal Nathrakh si rád někdy poslechnu jen si myslím, že se v tomhle žánru orientuju na trochu jiné kapely. Ale za zkoušku nic nedám. :-)

    No ty Satyricon ti ku*evsky závidím. Co já bych za to dal je vidět, totálně jsem se do nich zažral, spolu s Emperor jsou mou nejoblíbenější blackovou kapelou. No snad se podaří, až vydají nové album.

    Keep Of Kalessin byli taky na BA? Hmm, to jsem nevěděl. Slyšel jsem Armadu, dost dobrá sypačka, líbí se mi to. A Vader bych si taky nechal líbit, naposlouchané je moc nemám, ale mám k nim respekt. Peter je ultimátní zpěvák.

    Je fakt, že kdybych měl nějakou bandou, se kterou bych mohl jet, tak bych tam dorazil i kvůli několika málu kapelám. Jen bych letos asi musel jet sám. Ale i tak, fakt tam tento rok není skoro nic, co by mě tam vyloženě táhlo.
    grubber avatar 14.5.2008 21:50 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    De Mysteriis je old-school klasika, dnes uz neprekvapi, Ordo ad Chao uz je uplne o necem jinem. Pomalejsi, atmosferictejsi, uchylnejsi :-). A posledni kousek od AN poslouchaji i ti, kterym starsi veci od nich nesedi.

    Keep of Kalessin uz jsem videl taky 2x, poprve jako predkapelu Satyriconu v Praze a podruhe na minulem BA :-).

    Kdyby sis to s tim BA rozmyslel, muzes se klidne pridat k nasi bande :-D. Mimochodem jedu i na Masters of Rock, prece jenom Moonspell jsem porad jeste nevidel nazivo, na Apocalypticu a Korpiklaani se rad podivam znova a kdyz uz tam budu, tak si zajdu i na Amon Amarth a My Dying Bride :-).
    14.5.2008 22:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Nalákal jsi mě, už si jdu Ordo ad Chao poslechnout. :-)

    Hmm, vždycky když někoho slyším vykládat o vystoupeních Satyricon tady v Česku, tak si mlátím hlavou o zeď. Žel, tehdy jsem je ještě neposlouchal... Tyve já bych si tak rád zařval Mother North! :-D

    Dík za nabídku, ale letos asi BA i MoR vynechám. Příští víkend si zajdu na Galadriel a Depresy, pak mi párkrát doma zahrajou Ador Dorath a jinak... počkám, jestli se ukáže nějakej koncík. Dělám si docela naděje na vystoupení Opeth a Satyricon, snad nás nebudou ignorovat.
    15.5.2008 08:55 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Ja jsem taky "labuznik", ale od te doby, co s kamaradem delame Black Septyk, tak posloucham novou hudbu casteji :-).
    cyve, toje Waynův svět jak vyšitej. Mluvím teď o těch fotkách
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    14.5.2008 14:00 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    ad Ensoph - je to takovej podzemní Konevant, t.j. líbí se mi to mnohem víc, páč je to špinavý.

    z podobného soudku mne teď dost baví Silencer (ukázka). Je to taková ideální muzika ke čtení cizího Perlového kódu.

    anebo Ulver anebo...

    Jenže stejně nám pak nakonec vyjde, že nejlepší jsou Sugarbabes - One Touch, jenže o tom freshmouse už před válkou mluvil s okresním hejtmanem.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    14.5.2008 18:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Jo, k The Kovenant jsou Ensoph přirovnáváni vcelku často.

    Silencer nezní špatně, tomu bych se klidně i podíval na zoubek trochu víc. Mimochodem, ten výkřik po té klidné pasáži mě celkem vylekal, nečekal jsem to. :-)
    14.5.2008 09:45 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    A co takhle už dlouhá léta zapomenutý Midge Ure? http://www.astradyne.org/e/liveaid.htm
    http://bandzone.cz/_90972
    emorjino avatar 14.5.2008 11:40 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Omar Rodríguez-López (ex- ATDI, nyní Mars Volta a sólové projekty)
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    14.5.2008 13:15 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Jak už někdo nahoře zmínil Flecktones, tak toto je jediná písnička, ve které si do posledního tónu pamatuji banjové sólo:)

    Co se geniální hudby týče, tak co třeba King Crimson a co třeba zrovna jejich nejslavnější? (Steve Hackett & John Wetton)

    A nebo něco mírně drsnějšího?(Liquid Tension Experiment) Nebo jeden z nejhezčích slaďáků co znám, od personálně příbuzné kapely Transatlantic?

    Případně trojici šílenců, co si říkají Primus. A nebo jinou trojici šílenců jménem The Young Gods.

    A nakonec: co si pod pojmem alternativní hudba představuji já :)
    14.5.2008 13:45 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Jsou "alternativní hudbou" i parodie (originál)? ;-)
    14.5.2008 14:45 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Né, to je obyčejná popíkářská parodie (i když zrovna u tohohle nevím, co z těch dvou je větší parodie:)
    14.5.2008 14:47 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Pravda, tady je alternativní spíš text. :-)
    14.5.2008 15:05 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    To nepochybně :)
    15.5.2008 18:14 recaro | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Tak ta alternativní hudba v tvém podaní stojí zato. Az bude více času tak to tady prolezu celé, ale pokud máš více takových tipu tak se nesyď a hazej.
    14.5.2008 14:07 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Bobby McFerrin
    Dovolím si k Bobbymu přidet ještě jeden odkaz - Bachovo preludium. Mrkev v zimě, špičkou nahoru, jak to ten člověk dělá?
    grubber avatar 14.5.2008 21:58 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomenutí umělci
    Nevim, jak moc je to zapomenute nebo alternativni, ale rad si poslechnu Neverhood Songs od Terryho S. Taylora a zavzpominam pri vybornych pisnickach jako je Olley Oxen Free na hodiny zabavy stravene u hry The Neverhood :-).

    A obcas nazivo nezaskodi vesele veci typu Senzace Pristiho Leta nebo jazz v podani (nejen) F-dur Jazzband.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.