Portál AbcLinuxu, 7. června 2024 04:55

1938 a druhá šance [updated]

3.8.2010 22:41 | Přečteno: 1885× | MeaningOfLife | poslední úprava: 21.10.2010 23:10

Něco jde brát vážně a pak se tomu smát. Něco jde brát s humorem a hledat v tom ponaučení. Ale co dělat s koncem samostatného RČS? Co takhle si to rozdat ještě jednou?

Aneb pravděpodobně dojde k rekonstrukci podzimu 1938 a tentokrát s ostrými, i když jen ve vzduchu.

Il-2 nelítam. Prý bych na to železo možná měl. Mam odlítáno něco mezi dvěma a třemi let hrubého času na xwingu. Dvakrát se mi povedlo sestřelit torpédo lasery, člověk, co mne k této hře přived, tvrdil, že o tom ještě ani neslyšel. Tak něco snad jsem do pracek dostal.

Svádí to. Prý bude tak 70 strojů ve vzduchu v oné rekonstrukci. Kdo chcete přispět ke zdaru, posilte naše barvy :-) ... ať to stojí za to.


Doplnění: podle všeho je početní převaha přihlášených pilotů ČSL pro danou simulaci ... aspoň něco ;-)

EDIT potěšil příspěvek ... pokud nebudu v práci jdu do toho-za svobodu vlasti,čili za naše .........takže hurá do kokpitů

EDIT docela pěkný přehled o naší Avii u východních sousedů.


EDIT Gentoo, wine a il-2: UP2.01 nemá rád flag win64, patche na verzi 4.08 a verzi 4.09 ok. Pro funkční zvuk v Il-2 vhodné nastavit SB-live.

EDIT vlákno na Světě virtuálních křídel k dané události.

EDIT moje oslava Žab aneb do jaké řeky to vstoupíme?

EDIT 21.10.2010 Už je na světě mapa Československa, nad kterou se bude lítat ... ejhle, ani jedna přehrada na Vltavě ... ejhle, zemský ráj to na pohled ;-)

       

Hodnocení: 86 %

        špatnédobré        

Anketa

Připojíte se?
 (16 %)
 (0 %)
 (23 %)
 (3 %)
 (0 %)
 (58 %)
Celkem 31 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

gtz avatar 3.8.2010 23:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
AVIA B-534 vs. BF-109E to bych chtěl vidět reálně. :)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Václav 3.8.2010 23:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Já to spíš vidím na Štuku, ale co, jde o hru :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
vencour avatar 3.8.2010 23:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance

Pokud se nepletu, Emilové tam nebudou, max jen verze D? Aspoň co byly diskuse o tom, zda bychom se ubránili. A v linku se píše, že Il-2 umí jen 109B

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
gtz avatar 3.8.2010 23:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Diskusi na palbě jsem četl, nějak jsem pak zapomněl, že ten simulátor umí jen B2.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.8.2010 06:54 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
radsi ne z pohledu pilota te Avie ;-)
I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
gtz avatar 4.8.2010 10:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Vlastně B-534 byla v souboji s FIAT CR-32 (také dvouplošník) B534 měla smůlu. B534 ve válce, pokud by se B-534 postavilo proti BF-109x nebo HE-112 pak myslím, že by v přímém souboji prostě byla smůla. Stačí se jen podívat jak to celé dopadlo při útoku Něměcka na Polsko (kdy Polsko bylo vyzbrojeno převážně dvouplošníky).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.8.2010 11:30 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance

kdy Polsko bylo vyzbrojeno převážně dvouplošníky

Polské stíhačky byly hornoplošníky, nikoliv dvouplošníky. Nicméně byly také zastaralé.

gtz avatar 4.8.2010 13:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Díky za opravu, no i tak byly zastaralé sice se píše, že se jim podařilo sundat 130 německých strojů.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.8.2010 12:13 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Ten rozdíl v letových vlastnostech není propastný, ale když jsem Avii v IL-2 zkoušel, tak byl určitě větší, než se ho snaží líčit některé oslavné články :-)
I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
4.8.2010 14:00 Martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Avia B534 měla proti Mezkům lepší manévrovatelnost a lepší stoupavost. Tím to bohužel končilo. Bylo to vynikající éro ve dvacátých letech, kdy hravě vyhrávalo na mezinárodních soutěžích. Bohužel naše letectvo trochu usnulo na vavřínech. V roce 1938 jsme měli několik velmi slibných prototypů, ale k sériové výrobě už nedošlo. Situaci v našem letectvu možná nejlépe ilustruje fakt, že naším nejrychlejším letadlem (tj. rychlejším i než naše stíhačky) byl střední bombardér B-71, který jsme navíc koupili v Sovětském svazu.

Na druhou stranu, nic není nemožné. Během Slovenského Národního Povstání má Avia B-534 dokázaný sestřel Me-262 (proudová stíhačka) :-)
4.8.2010 14:17 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance

Bylo to vynikající éro ve dvacátých letech, kdy hravě vyhrávalo na mezinárodních soutěžích.

To těžko, když prototyp vzlétl až v roce 1933.

Na druhou stranu, nic není nemožné. Během Slovenského Národního Povstání má Avia B-534 dokázaný sestřel Me-262 (proudová stíhačka)

Tak to už vůbec ne. Ve skutečnosti to byl Ju-52, tedy starý dopravní letoun.

gtz avatar 4.8.2010 16:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Máš link na ten sestřel ME-262? To musel být německý pilot ožratý nebo chtěl spáchat sebevraždu?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 4.8.2010 20:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Takže žádný sestřel ME-262, ale sestřel "neozbrojeného" maďarského JU52/3m. Takže žádné hrdinství, ale jen střílení ka kachny.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 4.8.2010 16:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Avia B534 měla proti Mezkům lepší manévrovatelnost a lepší stoupavost.

Cože? proti BF-109 lepší stoupavost? mohu se zeptat na Váš zdroj??
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 4.8.2010 16:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
< AVIA B-534 Výkony

* Maximální rychlost: 380-390 km/h (4. provedení údajně v 1000 m až 406 km/h) * Dolet: 600 km (verze Bk-534 500 km) * Dostup: 10 600 m * Stoupavost: 15,0 m/s * Poměr výkon/hmotnost: 292 W/kg

< BF-109 Výkony

* Maximální rychlost: 640 km/h ve výšce 6300 m * Cestovní rychlost: 590 km/h ve výšce 6000 m * Dostup: 12 000 m * Stoupavost: 17 m/s * Dolet: 850 km, s přídavnými nádržemi 1000 km
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.8.2010 16:53 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Ale to jsou udaje pro verzi G, tedy nejdrive pro rok 1942.
I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
4.8.2010 17:01 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Emil mel podle udaju, co jsem nasel, stoupavost cca 14,4 m/s v kilometrove vysce (s rostouci vyskou klesala)
I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
gtz avatar 4.8.2010 17:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
E-čko mělo mít cca 16.7 - 17.8. Zdroj zde BF109-E.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 4.8.2010 18:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Zde je druhý zdroj BF-109-E a uvádí se stoupavost cca 3280ft/min 17.83 m/sec.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
vencour avatar 4.8.2010 18:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance

V době, kdy by měli Němci Emily, bychom mohli mít už Avie B135 ;-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.8.2010 20:38 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
To je pouze zbožné přání. Bf-109E začaly přicházet k jednotkám počátkem roku 1939. V té době byla Avia B-135 stěží ve stadiu prototypu. Od prototypu k bojovému nasazení byly v té době tak dva roky.
gtz avatar 4.8.2010 20:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
No právě a čas nebyl, jak jsem se díval B-135 sloužil tak snad jen v Bulharsku kde si "prý" připsal sestřel jednoho Liberátora.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
vencour avatar 4.8.2010 23:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance

Nasazení v Bulharsku od "naší doby" dělí 2 až 3 roky ... pro zvědavce.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
gtz avatar 5.8.2010 00:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
První dodávky byly v roce 1943, ale ukončení prototypů už v roce 1940. Kdyby naše armáda měla již B-135 pak by jim do rukou padly rovnocené stroje s BF109. Naše B-534 se jim nehodily do krámu, ale B-135 by jistě zapojily do dalších válek.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
5.8.2010 07:03 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Ve skutečnosti to jsou 4 roky (1939 - 1943).
belisarivs avatar 4.8.2010 08:26 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
IMHO v te dobe nemci Emila jeste nemeli. Minimalne ne v dostatecnych poctech.
IRC is just multiplayer notepad.
gtz avatar 4.8.2010 10:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
i tak by BF-109B nebo BF-109C stačilo na naše stroje. Tuším, že žádný stroj se jim nemohl v přímém souboji postavit. Nehledě na počty letadel, které byly poněkud vyšší na německé straně.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
vencour avatar 4.8.2010 10:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance

Il-2 jsem ještě nelítal. V xwingu jsem prot TIE advanced taky měl dost šancí, lítaly asi o 60% maximálkou. Tak se uvidí, jací budou piloti.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
gtz avatar 4.8.2010 10:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Já jsem kdysi si hrál se simulátorem SU-27 a USNF a pak již nebyl na tyto srandy čas.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Václav 3.8.2010 23:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, pod Wine to prý běhá, moje sestava to utáhne levou zadní, čas bude… Asi se přidám, nějaké ty simulátory nalítané mám.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
4.8.2010 07:53 dizz
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
jj ve wine to beha celkem ok a na gog.com to maji vcetne datadisku za 10$
3.8.2010 23:36 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Po mnoha diskusích na téma "Ubránili bychom se"
Já bych to neotáčel o desítky let zpátky, já bych se zaměřil na přítomný a budoucí čas: ubráníme se?
belisarivs avatar 4.8.2010 08:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Cemu?

Na mne jde srani. Ubranim se?
IRC is just multiplayer notepad.
4.8.2010 10:40 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Hovnům se nebraň, třebaže ti bombardují trůn; nejsou to nepřátelé. :)
stativ avatar 4.8.2010 10:54 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Don't Shit Your Pants (pozor Flash)
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
4.8.2010 08:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vzhledem k tomu, ze posledni, co jsem z tehle "branze" zkousel byl "Chuck Yeager's Air Combat"... tak radsi budu jen drzet palce :-)
Michal Fecko avatar 4.8.2010 08:15 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mne sa na IL2 najviac pacilo lietat sam, popr. vo formacii so susedom a najlepsie akrobaticke zostavy - sice sa vydarila kompletna mozno 1 z 10 ale boli tam aj take prvky ze subezne podletenie mosta hlavou dole (kazdy z inej strany) :-D Take Red Bull Air Race 2. svetovej :-D
4.8.2010 10:04 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No IL-2 mě nějak minul, ale čas od času zamáčknu slzu při shlédnutí tohohle videa z WWIIOL (teď tuším Battleground Europe) a zavzpomínám na probdělé noci, kdy jsem se proháněl nad Evropou s 312.RAF... Ventrilo na plno, všude kolem tma, jen monitor svítil do noci a sem tam baterka, když jsem čučel do vytištěné mapy na klíně, abych věděl, kde potřebujou naši helfnout proti dotírajícím "mezkům".

Chjo :'-(
Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
vencour avatar 4.11.2010 16:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 1938 a druhá šance [updated]
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jedna perla aneb Blaničtí rytíři v akci :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.