abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 300 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    5.1.2011 22:07 | Opensource | poslední úprava: 5.1.2011 22:15

    Tak prý obvinili šestnáctiletého mladíka, který na svých webových stránkách nabízel ke stažení filmy. Doufám, že dostane alespoň několik měsíců natvrdo či alespoň povinnost splatit část z vyčísleného ušlého zisku 138 milionů korun, protože si třeba i ostatní lidé uvědomí, že autorské právo není jen cár papíru, ale platná a potřebná právní norma. Určitě se bude u soudu vymlouvat na svůj nízký věk, ale prý mi již před dvěma lety poslali z ČPU dopis, aby web zrušil a v šestnácti si musel moc dobře uvědomovat, co dělá. Navíc měl na tomto webu i vydělával peníze z umístěné reklamy a někde jsem i zaslechl, že pro shlédnutí filmu bylo potřeba zaslat placenou SMS.        

    Hodnocení: 15 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    MMMMMMMMM avatar 5.1.2011 22:10 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Dle toho článku je škoda přes 138 miliónů korun a ne přes 185 miliónů. Imho obě částky mimo mísu.
    Acci avatar 5.1.2011 22:15 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Máš pravdu, opraveno, byl to jen překlep.
    6.1.2011 10:11 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Právě, že v tom je jádro pudla. Opravit překlep nestačí. Vlastně je to jedno, i kdybys tam nechal třeba 831 MKč.

    Těch 138 MKč je totiž jen jakási částka vycucaná z prstu, účelově a řádově nadsazená.

    Rád bych viděl nějaký seriózní průzkum zjišťující, jakou část stažených exemplářů filmů by lidé místo toho zakoupili, kdyby je stáhnout nešlo.
    6.1.2011 11:14 eva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    přesně, a tak je to s "oceňováním" všech padělků - i v tržnicích apod. Většina lidí by si originál určitě nekoupila, tedy škoda bude řádově mnohem nižší
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.1.2011 22:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Takže kdyby nebylo toho webu, tak by majitelé práv byli bohatší o 185 mega. Opravdu? Mě teda žádnej warez web nikdy neodradil od chození do kina apod., vždy jen naopak.
    Acci avatar 5.1.2011 22:20 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A jak jinak by si to chtěl počítat? To by se měli ptát všech lidí, kteří daný film nebo seriál shlédli, zda by na to šli do kina, podívali se v televizi či třeba koupili na DVD?
    5.1.2011 22:44 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Takze podle tebe je lepsi to spocitat nejak blbe nez vubec? No jak malo nekomu staci ke stesti. :-)
    Acci avatar 7.1.2011 16:22 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Ano. Skoro všechny ekonomické výpočty jsou jen předpoklady. Třeba celý státní rozpočet je jen takový předpoklad založený na stabilním vývoji ekonomiky. Podle tebe by tedy třeba státní rozpočet neměl být počítán vůbec a až na konci roku by se ukázalo, jaký máme schodek?
    pavlix avatar 8.1.2011 01:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Takže ty bys stále ještě chtěl počítat ušlý zisk podle vzorce, kde se násobí počet bezplatných stažení počtem komerčních licencí? Snad ještě nechceš tvrdit, že to odpovídá realitě? Nebo je ti to úplně jedno, jestli to odpovídá realitě a chtěl bys trestat lidi za škodu, kterou nezpůsobili?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.1.2011 11:30 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Jakýkoliv výpočet týkající se reálného světa je jen aproximace. Ale právě proto by nás měla velice zajímat přesnost použité aproximace. A v tom je podstatný rozdíl: státní rozpočet má typicky chybu nejvýše v desítkách procent, tyto odhady škod jsou nejspíš špatně řádově.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.1.2011 22:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Bez důsledného odborného výzkumu nelze odhadnout škodu. Kolik lidí si kvůli možnosti stažení např. nekoupilo DVD, to je věc, která by měla být odborně zjištěna výzkumy chování lidí. Ne jen střelit nějaké číslo od boku.

    Jimi vyčíslená škoda je numero bez hlubšího významu, ke kterému (by) soud neměl nijak přihlížet.
    5.1.2011 23:24 maniakum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A hlavně je to číslo, které se samozřejmě líbí organizacím jež tyto pohledávky chtějí vymáhat... Dle mého názoru by toto číslo bylo několikanásobně nižší, kdyby se udělal např. návrat do minulosti a web se smazal... :-)
    6.1.2011 02:23 dragh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tak mohli napríklad urobiť jeden prieskum pre všetky takéto prípady, založený na reálnych dátach nejakej vzorky ľudí, nie na ich odpovediach na hypotetické otázky - síce by to bolo stále nepresné, ale oveľa lepšie než súčasný stav.

    Z výsledkov toho prieskumu potom vyrátať pomer stiahnutí v prieskume k rozdielu v kúpených kusoch v časti, ktorá sťahuje, a tej, ktorá nesťahuje a buď si film kúpi/ide naň do kina, alebo ho jednoducho nemá. Samozrejme v obidvoch častiach by museli byť rovnako zastúpení ľudia s rôznymi finančnými možnosťami atď.

    Z tohto pomeru a počtu stiahnutí z tej stránky potom môžu skutočnú škodu vyčísliť neporovnateľne presnejšie (ak to boli naozaj len linky tak to ešte treba vydeliť nejakým veľkým číslom). Problém je, že nechcú, lebo im súčasný stav vyhovuje.

    Ja tiež neobhajujem hostovanie warezu, ale tie uvádzané škody sú na smiech.
    frEon avatar 6.1.2011 14:15 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    dobre, podle tve logiky je obsah libovolneho kruhu roven 5cm^2, protoze to nemumim spravne spocitat....
    Talking about music is like dancing to architecture.
    6.1.2011 17:31 jozinzbazin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    dobre, podle tve logiky, kdyz cinani rozdaji v CR zbylych neprodanych 500 ks kopii aut Maserati MC12, kde jedno auto stoji 22 milionu Kc, tak tim zpusobi firme Maserati skodu 11 mld. Kc, protoze nebyt toho rozdavani, tak si vsech 500 lidi to auto koupi? Je to stejne blby priklad jako jakykoliv jiny, ale pro dukaz, ze ta logika je uplne scestna naprosto staci.
    7.1.2011 00:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    No tak pokud je vytvoření kopie Maserati nákladově nezanedbatelné, tak ať si ty kopie rozdají. Zvlášť jestli by to kopírovali číňani :-D. Vlastně k něčemu podobnýmu se konverguje, takový věci z DealExtreme jsou prakticky zadarmo a taky to jsou často kopie :-D. Ani bych se nedivil, kdyby to byli právě číňani, kdo postaví první replikátor.
    frEon avatar 7.1.2011 10:16 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    ted nevim nevim, jestli je to argument proti memu a nebo na jeho podporu ;-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    pavlix avatar 6.1.2011 22:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A jak jinak by si to chtěl počítat?
    Co jsi nepochopil na tom, že je to částka vycucaná z prstu?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 5.1.2011 22:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To těžko. By mě zajímalo kde prodávají film za 20 - 50 Kč, jak mu to chudákovi počítali (pokud to teda není jen divadlo – můj osobní tip).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 6.1.2011 00:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Problém je v tom že ľudia nevysvetlia svojim deťom čo je to krádež. Tá suma je samozrejme úplná blbosť. Možno chlapcovi zachránili život a nezačne fetovať, ale aj tak by ma zaujímalo, ako pracuje polícia, keď po ňom išli od 2009.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.1.2011 13:01 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    Myslím, že většina dětí/lidí pojem krádež chápe správně. A sdílení/stahování filmů to teda rozhodně není ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    6.1.2011 13:02 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Jop.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Bedňa avatar 6.1.2011 18:33 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 6.1.2011 22:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Asi tak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 5.1.2011 22:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Ty jo, ty si strašné pako. Sic s tebou částečně souhlasím, ale i přesto na mě působíš prostě jako idiot. Sice jsem tě zase odblokoval, protože jen tak z principu neblokuju nikoho, ale doufám že už se víc vyjadřovat k tvým názorům nebudu muset.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.1.2011 11:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Přesně tak, je to pako. Až na to, že s ním vůbec nesouhlasím. Ale třeba z toho ještě vyroste.
    5.1.2011 22:38 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Trest zaslouží: dvojku z chování.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    5.1.2011 22:49 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Z odkazovaného zdroje:
    Na svých stránkách umístil a nechal vyvěšené, a tím pádem pro kohokoliv volně přístupné, odkazy k různým audiovizuálním dílům.
    Jinak nad zápiskem je zbytečné se rozčilovat. ;-)
    pavlix avatar 6.1.2011 22:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Takže jsme zase u internetových katalogů a vyhledávačů?

    Vymáhání nějakého vysněného zisku na někom, kdo si dovolil upozornit, že někdo úplně jiný dává dílo ke stažení? Takže výpalné mafii v klasickém smyslu. Divím se, že má autor blogpostu chuť něco takového ještě obhajovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 5.1.2011 22:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    Ty musíš být dobrý kretén.

    Na svých stránkách umístil a nechal vyvěšené, a tím pádem pro kohokoliv volně přístupné, odkazy k různým audiovizuálním dílům. Návštěvníkům svých stránek tak zpřístupňoval různé filmy, aniž by k tomu měl souhlas nositelů práv.

    2500 odkazů za 138miliónů korun. Celkem by mě zajímala cena za ty filmy, to by možná stačilo na několik státních rozpočtů celé planety.

    6.1.2011 07:19 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Ve skutečnosti jsi kretén ty :-) Implicitně předpokládáš, že z každého odkazu si stáhne film právě jeden člověk. Když budem předpokládat náhradu škody za jedno stažení třeba 100 Kč (levnější kino...), a rovnoměrné stahování filmů, pak to vychází na cca 550 stažení jednoho filmu. To není nereálné...
    Heron avatar 6.1.2011 09:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tak ještě jednou (kreténi :-)): jsou to jenom odkazy. Nic víc. Z té zprávy nijak neplyne, že ten klučina měl někde i data těch filmů. Dá se předpokládat, že odkazoval někam na úložné servery.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.1.2011 10:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Někde jsem zahlédl informace, že ty odkazy jen kradl odjinud, takže je možné, že sám ani nic neuploadoval.
    8.1.2011 10:37 mrk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    a to sa smie, kradnúť odkazy? nespôsobil tým škodu pôvodným uploaderom? :D
    pavlix avatar 10.1.2011 01:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    a to sa smie, kradnúť odkazy? nespôsobil tým škodu pôvodným uploaderom? :D

    Nemyslím si, že by ho žalovali :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 8.1.2011 12:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    jsou to jenom odkazy
    Ti nevím čoveče, ale ČPU v tom má jasno:

    Je protiprávní zveřejňování odkazů na filmy nelegálně nabízené na internetu?

    Ano. Protiprávní je i zveřejňování odkazů na filmy nelegálně na internet umístěné jinými osobami. Umístěním linků na nelegální obsah do blogu, diskusního fóra či jinam na internet napomáhá protiprávnímu jednání jiné osoby a způsobuje poškozeným ještě větší škodu, za kterou je ten, kdo odkaz umístil spoluodpovědný.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 8.1.2011 14:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Heron avatar 8.1.2011 15:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To je jejich účelový výklad. Teď ještě, co na to soud.

    Pokud by tohle platilo, tak by to znamenalo konec webu. U žádného odkazu nemáš jistotu, že zítra povede na stejný obsah jako dneska. Takhle bych mohl poslat za mříže kohokoliv, kdo linkuje moje články. Jen změnou obsahu.
    Acci avatar 8.1.2011 16:06 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Ale no tak. Vždy taky záleží, za jakým účelem to daný člověk dělá. Přece když bude váš kamarád vykrádat banku a ty na něj budeš před ní čekat a pak ho zavezeš někam do úkrytu, těžko tě soud osvobodí, protože ty jsi přece nic špatného neudělal, jen převezl kamaráda z bodu A do dobu B. A přes to stále existuje hromadná doprava a taxíky...
    Heron avatar 8.1.2011 18:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Soud musí (měl by) prokázat úmysl. Kámoš mě klidně může požádat stylem: "Hele, sejdeme se ve tři před Komerčkou a pak pojedeme na tu chatu." Je to převoz kamaráda z bodu A do bodu B, nebo jsem spolupachatelem? :-)

    Nevidím absolutně žádný problém v linkování čehokoliv. To by pak nemohli existovat vyhledávače.
    Acci avatar 9.1.2011 00:02 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    No právě, o tom mluvím. Pokud jsi věděl, že tam jde vykrást banku, tak spolupachatelem si, jinak samozřejmě ne. A stejné je to s vyhledávačem: není primárně určen pro vyhledávání nelegálního obsahu, zatímco ten web toho kluka k tomu určen byl. A soud mu celkem jednoduše prokáže, že to věděl, když před několika lety poslali ten dopis.
    Heron avatar 9.1.2011 00:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    Dokaž mi, že jsem to věděl ;-).

    Uvidíme, jak dopadne ten soud a upřímně doufám, že ten kluk neskočí na nějaké mimosoudní vyrovnání s mafií a že to dotáhne (třeba i s pomocí ČPS) do konce. Uvidíme, jestli soud zakáže odkazy nebo ne.

    Ono všechno zlé je k něčemu dobré. Tohle, ať to dopadne jak chce, přispěje k většímu povědomí o Internetu 2.0. Opět bude na chvíli síť pro svobodnou výměnu informací.

    A stejné je to s vyhledávačem: není primárně určen pro vyhledávání nelegálního obsahu, zatímco ten web toho kluka k tomu určen byl. A soud mu celkem jednoduše prokáže, že to věděl, když před několika lety poslali ten dopis.

    Cos tím chtěl říct, jsem nepochopil. On tam měl odkazy na veřejně dostupná data (uložená na jiném serveru, nikoliv jeho), nějaká občanská společnost mu poslala spam. O co jako jde, co mu obžaloba dokáže?

    Bedňa avatar 9.1.2011 00:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Heron odhliadnucť od toho že tvoj názor si vážim, podľa mňa keď ja spravím program, nejaký hajzlík ho hodí na ulož.to, potom na to spraví link na svojom webe a tvári sa že on s tím nič nemá, tak sorry mňa fakt nasere.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.1.2011 03:03 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A co když pak někdo úplně jiný udělá link na jeho link. Jaký je vlastně maximum úrovní, kdy už to je OK? Protože tímhle linkem jsem prakticky nalinkoval všechny nelegální věci (nejen multimédia). Pokud je maximální vnoření linků 3, tak se prostě použije translinkovací server.

    Jinak program není to co multimédia.
    Jendа avatar 9.1.2011 08:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Proboha, celá tahle diskuze se točí kolem toho odkazu. Nejsou žádné důkazy, že ten kluk něco někam nahrál.
    Heron avatar 9.1.2011 10:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    To je ale několik věcí najednou. Co ti teda vlastně vadí?

    Někdo uploaduje tvůj film (bavme se raději o tomto, software je na tom právně jinak), tak on jednoznačně porušuje právo. Ok. Po tomto člověku, uploaderovi, by měla policie jít.

    Od té doby je to ale veřejné, na veřejně dostupném serveru a veřejně dostupné síti a snad nikdo nemá povinnost zjišťovat právní stav těch dat. Tak proč bys chtěl (pokud ti toto vadí) zakazovat linkování?


    Ještě jednu věc si neodpustím: porovnejme složitost získání.

    1. Někde si koupím placku s filmem (za nějaké peníze), přijdu domů, musím mít přehrávač na stejný regionální kód, musím vytrpět nepřeskočitelné antipirátské pasáže a několik znělek distributorů (a žádná autorská) a pak se možná dívám na film.
    2. Někde si stáhnu hotový film jako počítačový soubor, který přehraju kdekoliv, můžu svobodně seekovat apod. Zadarmo mám daleko větší užitnou hodnotu.

    Proč by si to měl vůbec někdo kupovat, když je to daleko náročnější, dražší a nakonec i méně pohodlné? Proč to distributoři nedělají tak triviálně jednoduše, jak to dělal ten kluk? Pošlu SMS a koukám. Btw jsou absolutně neschopní si ochránit svá data a proto mají všichni ostatní platit výpalné?


    Já se na filmy nedívám, ale napíšu něco z vlastní zkušenosti. Hraju hry, mám je všechny legálně koupené. To je neskutečný opruz. Nákup placky (to já ale rád, obal, artworky apod). Pak registrace na netu, placka v mechanice, online kontrola. Člověk si přijde jak ve vězení. Placka nejde přečíst, nezahraješ si, přesto, žes za to dal 50€. Vůbec se nelze divit, že někdo stahuje cracky. Je to jednodušší.

    A do toho přišla digitální distribuce. V mém případě Steam. Triviální GUI, klikneš na hru, koupit, potvrdíš VISA kartu (ani nevíš, žes utratil prachy), hraješ. Máš všechny updaty, hra jede. Hledat to na torrentech by bylo daleko složitější, tak proč by to dělal?

    U her to funguje skvěle. Online digitální distribuce je pro uživatele jednoduchá a pro distributora zisková. Steam jednoznačně trumfnul hledání torrentů a cracků. Kdybych se snad chtěl dívat na film, tak bych si rozhodně nešel koupit placku, ale hledal bych něco takového.

    9.1.2011 02:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A stejné je to s vyhledávačem: není primárně určen pro vyhledávání nelegálního obsahu
    No to bych se divil. Chtěl jsem použít i jiný slova, ale nic jinýho než video on demand mě nenapadlo na rozdíl od p2p, rapidshare, torrenty apod.. :-D.
    msk avatar 6.1.2011 09:41 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    No tak teda ako to bolo? Poskytoval filmy "fyzicky", alebo ich len linkoval? Pretoze ak ich len linkoval ( co silne predpokladam, netusim, kde by 16 rocne stena hostovalo 2.5 tera a kto by to platil ), je to neuveritelne divadlo bez najmensej sance sudne uspiet.
    pavlix avatar 6.1.2011 22:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    netusim, kde by 16 rocne stena hostovalo 2.5 tera a kto by to platil
    Tak to máš asi málo představivosti nebo nevíš, kolik co stojí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.1.2011 11:02 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Jo no s trochou představivosti to jde, že si postavil server z desktop komponentů a ten píchl na nějakou optiku do baráku 100M/100M :-) ale pochybuju a to dost silně. Spíš bych řekl že je to jeden z mnoha sběratelů odkazů na veřejné filehostingy - škoda že jsem tu stránku neviděl, určitě to bylo vymakaný :-)
    stulda avatar 5.1.2011 23:00 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Na mne to pusoubi jenom jako strasak pro decka, senzacni zprava aby bylo videt, ze policie a ta piratska unie neco delaji. Protoze kdyby opravdu neco delali, tak by takovych obvineni byla cela rada. Warezackych webu je hromada a uz jenom tech lidi co uploadujou na uloz.to a podobne, proc si na ty nikdo neposviti?
    Nicky726 avatar 5.1.2011 23:09 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Hm, autorský zákon je platná norma, která je ve své současné podobně značně mimo realitu a škodlivá. Doufám, že se díky tomuto incidentu rozsvítí co nejvíce lidem, a vznikne tak dost silný tlak na změnu špatného zákona.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    6.1.2011 15:11 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    +1
    5.1.2011 23:13 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    V zasade s vami souhlasim, az na vycisleni skody.

    Jen k te "potrebne pravni" norme. Pravni norma by mela byt prospesna pro spolecnost. Soucasna uprava a trend jejich zmen neni pro spolecnost prospesna. Prospesna je pouze pro urcite spolecnosti. Jaka byla puvodni motivace pro autorska prava a odmeny? Aby autori mohli na svych dilech vydelavat a vdovy po nich neumirali v chudobe. Jestlize se doba ochrany prodlouzila na 75 let po smrti autora, nema to s puvodni motivaci co delat a spolecnosti, ktera by dila mohla vyuzit pouze skodi. Dalsi zajimava navrzena uprava je napriklad ta, ze ochranne svazy by mohly vybirat poplatky za dila sirotci, kde autor neni znam. Ma tohle nejakou logiku? Bez autorovy volby a vedomi aby soukroma organizace vybirala poplatky za dilo ktere ji nepatri?

    Jiz delsi dobu si myslim, ze ochrana autorskych prav ma byt resena podobne jako patentova ochrana. Tzn. registrace drzitele, udrzovaci poplatek a vyprseni po 20 letech. Nebo bychom meli v duchu autorskeho zakona prodlouzit dobu trvani patentu na 75 od autorovy smrti a zrusit udrzovaci poplatky. Asi by sme se divili jak moc by takova norma spolecnosti skodila. Proc maji mit autori takoveto obrovske a zvetsujici se vyhody ukor spolecnosti zcela zdarma (zadna registrace, zadne udrzovani)?
    5.1.2011 23:49 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Protože tvůrci tzv. Velkého Obsahu, tj. velká filmová a hudební studia, jsou hnusáci hnusní, kteří nemají žádné morální zábrany si svou podporu vylobovat. Také mají (přímo či nepřímo) pod palcem velkou část zbývajících (klasických) médií, takže si většina politiků dá hodně dobrý pozor, aby si je neznepřátelila. Navíc snahy Velkého Obsahu jdou ruku v ruce se snahou vlád o implementaci Velkého Bratra 2.0, který je nám servírován jako jediná spása proti teroristům a pedofilům.

    Snad jen u těch patentů se blýská na lepší časy, protože jediní, kdo na nich profitují, jsou patentoví trolové a právnící, zatímco velké firmy se ke svému patentovému portfoliu chovají spíše jako jaderné supervelmoci během studfené války (tj. mají je, protože je mají i ti druzí). Už jen kvůli tomu, že naroubováním amerického stylu softwarových patentů (kde se dá patentovat doslova každá pitomost) na evropské právo by nejspíš znamenala konec evropského softwarového průmyslu, snad až na těch několik gigantů jako SAP AG, kteří by měli dost prostředků na vedení úřednické mašinerie spojené s patentováním.

    6.1.2011 00:21 kl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Povinná registrace a udržovací poplatky jsou špatný nápad. Na světě vznikají miliony autorských děl denně, například fotografií. Zavedením povinné registrace by však automaticky skoro všechny spadly do public domain, protože by si je nikdo neregistroval a už vůbec neplatil udržovací poplatky. Potom by je ale každý mohl, například pro komerční účely, zcela volně využívat a nejsem si jist, zdali je to ideální stav. To nemluvím o nemožnosti administrovat takový objem autorských děl. Ale nejsou to jen fotografie, to samé by se týkalo i chudých a nezávislých kapel. U nich by to bylo ještě paradoxnější, protože by si poplatky nemohly dovolit a následně by Velký obsah získal možnost užívat volně jejich písně a například je nechat znovu nahrát "mainstreamovými" umělci a generovat tak zisk, přičemž původní autoři by z toho neměli nic a rovněž ani veřejnost, protože Velký obsah by si udržovací poplatky dovolit mohl.
    msk avatar 6.1.2011 09:45 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Povinná registrace a udržovací poplatky jsou špatný nápad. Na světě vznikají miliony autorských děl denně, například fotografií. Zavedením povinné registrace by však automaticky skoro všechny spadly do public domain
    To je co za k*k*tina? Odkedy autorske prava k comukolvek podliehaju akejkolvek registracii cohokolvek? Mam na webe niekolko svojich fotiek a moje autorske prava k nim su nespochybnitelne bez akejkolvek registracie a nikto ich bez mojho suhlasu nemoze pouzit bez toho, aby neporusil zakon.
    6.1.2011 10:08 kj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Čtěte první příspěvek, na který reaguji: "Jiz delsi dobu si myslim, ze ochrana autorskych prav ma byt resena podobne jako patentova ochrana. Tzn. registrace drzitele, udrzovaci poplatek a vyprseni po 20 letech."
    msk avatar 6.1.2011 11:55 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To mi tiez pride ako hrozne jednostranny pohlad. Kazdy z nas ( dobre, tak vacsina ) je autorom. Niekto foti, niekto robi muziku, niekto pise. Autorske pravo je v poriadku. V poriadku nie je jeho zkriplena a zkorumpovana dnesna podoba.
    6.1.2011 14:37 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Implicitne predpokladate ze udrzovaci polatek musi byt naramne vysoky ("by si poplatky nemohly dovolit"), koneckoncu by mozna stacila i registrace samotna, bezplatne. Rovnez predpokladate, ze objem registrovanych del by zustal roven objemu vytvarenych del. Oba predpoklady jsou imo spatne.

    Behem uplynulych 70 let, vznikly rekneme miliony del, u nichz drzitele prav nemaji zadny zajem na techto pravech, pripadne vubec nevi ze je drzi. Z opacne strany u techto del nemate jak zjistit kdo je vlastnikem prav (zadna registrace) a nemohou tak byt pouzity kymkoliv jinym. Jsou tak efektivne "mrtva".

    Uvedomte si ze del, u kterych maji drzitele prav nejaky mozny zisk i po 20 letech (natoz pak 70) je mizive procento z vytvoreneho objemu.
    Josef Kufner avatar 6.1.2011 20:29 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Ono to není až tak blbá myšlenka, ale musela by být nějaká defaultní ochrana i bez registrace. Třeba prvních 25 let automaticky bez registrace a prodloužení se zpoplatněnou registrací. Pokud to bude dobré a vydělá si to na sebe, tak není problém, aby si autor výhradní práva prodloužil. Pokud ne, uvolní se to pro ostatní, aby mohli z jeho nápadů čerpat. Samozřejmě, prodloužení by bylo omezené nějakým rozumným maximem (podobně jako u patentů).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.1.2011 21:08 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Parada, nikdo nemame patent na rozum a tohle mi pripada jako rozumny kompromis ;) Beru ho za svuj. Ted to jeste prosadit :)
    7.1.2011 00:06 little-drunk-jesus | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tady v tom je trosku logicky hacek. Jak poznam, ze dilo je uz 25 let stare a mohu jej pouzit, kdyz neni nikde o nem zadna zminka? Tzn. neznam datum vzniku.
    7.1.2011 14:01 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tohle ale onen problém neřeší. Lidi nebudou čekat 25 let na to, aby si to mohli stáhnout. Buďto ať zastánci současné podoby kopírovacího monopolu vymyslí, jak ho chtějí vynucovat bez toho, aby bylo nutné šmírovat každého z nás 24/7, nebo ať se zlegalizuje nekomerční sdílení, což by znamenalo pouze formální stvrzení dnešního stavu, kdy nekomerčnímu sdílení brání účinně tak akorát svědomí jednotlivce.
    Acci avatar 7.1.2011 16:08 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Jenže tento princip bys mohl aplikovat prakticky na cokoliv: neumíme účinně zabránit nepřekračování rychlosti na pozemních komunikacích -> rychlostí limity zrušme, neumíme zabránit korupci, protože vazby mezi lidmi mohou být dost složité a výhody pro obě strany nepřímé a prakticky neviditelné -> korupci nebudeme trestat.

    To, že něco neumíme moc dobře postihovat neznamená, že by to mělo být legální. Když třeba na něco takového přijdeme (třeba i náhodou), tak to musíme umět potrestat.
    7.1.2011 19:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    neumíme účinně zabránit nepřekračování rychlosti na pozemních komunikacích
    Divil bych se kdyby nešly vyrábět motory s omezením na maximální rychlost. Jinak překračování rychlosti nemusí být problém, pokud to řidič zvládne, tak proč nejet třeba 200km/h na druhou stranu pro někoho může být i 20km/h moc.
    Acci avatar 7.1.2011 20:15 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A jak by motor poznal, že jede obci či mimo ni? Takže obecně jsi pro zrušení limitů rychlosti na pozemních komunikacích a trest by šel udělit až by například řidič naboural nebo někoho zabil?
    gtz avatar 7.1.2011 20:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A jak by motor poznal, že jede obci či mimo ni?

    zjistila by to automatika v ŘJ. Spousta aut již umí číst znaky atd..

    A co navigace ve spojení s ŘJ a omezovačem..
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    7.1.2011 21:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Klidně ono zmiňované čtení značek (možností je od pasivního až po aktivní mnoho). Taky by bylo možný pomocí GPS map. Pro zrušení limitů jsem stejnou silou jako pro zavedení limitu na 20km/h. Ano kdyby někdo naboural vlastní vinou kvůli větší rychlosti, tak bych k standardnímu trestu za nabourání přidal trest za přecenění svých schopností.

    Celkově jsem ale myslel případné omezení maximální rychlosti (130km/h) a to hardwarově. Ale v zásadě by mě nevadilo, kdyby třeba na dálnici mohl člověk jet libovolně rychle. Analogie k podmnožině stahování filmů by pak byla ve smyslu, že když je to nekomerční a pro osobní potřebu (=na dálnici), tak je to OK (=neomezená rychlost).

    Jinak wikipedie.
    Acci avatar 7.1.2011 16:12 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To je dost dobrý nápad, protože jinak by se muselo každý den registrovat několik milionů děl (kolik třeba jen vyjde článků v českých novinách a zpravodajských serverech?) a po 20 letech už u většiny děl potřeba ochrany pominula. Teď už to jen protlačit do mezinárodních smluv o autorské ochraně a je to :-).
    Acci avatar 7.1.2011 16:25 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A kdo určuje, že autorský zákon není prospěšná pro společnost? Ty? A i kdyby to tak bylo, pak bys měl právo ji porušovat?
    7.1.2011 18:15 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Bylo by moc pěkné, kdyby každý, kdo navrhuje nějaký zákon, musel nejdříve povinně zdůvodnit, že je tento zákon pro společnost potřebný, a aby se tato potřebnost periodicky kontrolovala. To by nám právní řád nejspíš pěkně prořídl a bylo by to dobře.
    7.1.2011 19:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tohle je imho univerzálně +1!
    6.1.2011 00:11 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    (1) Nejsem si vědom toho, že by náš autorský zákon považoval odkaz za autorské dílo, takže lze sotva podle tohoto zákona za zveřejnění jakéhokoliv odkazu trestat. Maximálně by ho mohl zažalovat majitel konkurenčního "pirátského" webu za to, že mu dotyčný ukradl celou sbírku odkazů, ta by totiž nejspíš podléhala ochraně jako databáze ;-)

    (2) Vyčíslení škody ve výši XYZ miliónů (pro libovolnou nenulovou hodnotu XYZ) prosím doprovoďte buďto odvozením této hodnoty, nebo si jej strčte za klobouk. Dokud budou majitelé autorských práv zacházet s realitou tímto způsobem (tedy zcela ji ignorovat a místo toho se hájit evidentně lživými [*] údaji), mnoho respektu si u lidí schopných alespoň náznaku logického myšlení nevyslouží.

    [*] Evidentně lživé jsou proto, že není znám způsob, který by umožňoval takové údaje byť jen řádově přesně odhadnout. Kdo by jej objevil, dostal by nejspíš ihned Nobelovu cenu za ekonomii, jinou za psychologii a ještě jinou za umělou inteligenci :-)
    Jendа avatar 6.1.2011 00:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    nabízel ke stažení filmy
    Tak šlo o odkazy (jak se píše v odkazovaném článku) nebo o filmy (máš tedy nějaký jiný, informovanější zdroj?)?
    Jendа avatar 7.1.2011 05:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Dovoluji si upozornit, že pokud neodpovíš ani neuvedeš informaci na pravou míru (je v rozporu s tiskovkou ČPU), pravděpodobně se tím dopouštíš přestupku proti občanskému soužití podle § 49 zákona 200/1990 Sb. Hrozí ti tak pokuta až 20 000 Kč. České právo totiž samozřejmě platí i pro tebe, nejen pro toho kluka.
    7.1.2011 22:25 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Hm, koukám, že ta tvoje sbírka zákonů pro běžné použití škodí zdraví. :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 8.1.2011 00:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Pfff… Mě spíš fascinuje, že v tomto státě platí přes 200 MB plaintextu. Jasně, spořádaného občana :) se týká jenom zlomek těchto předpisů. Ale i tak je jejich objem impozantní.

    (přidávám 200/1990 do extraktu, vypadá to zajímavě…)
    Jendа avatar 8.1.2011 00:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    z.B.:
    § 30
    
    (1) Přestupku se dopustí ten, kdo
    
    a)  prodá,  podá  nebo  jinak  umožní požití alkoholického nápoje osobě
    zjevně  ovlivněné  alkoholickým  nápojem  nebo  jinou návykovou látkou
    
    l) prodá jednotlivé cigarety nebo neuzavřené jednotkové balení cigaret
    Schválně, kolik hospodských tohle tuší.
    limit_false avatar 8.1.2011 01:09 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Pro me za mne, at si tam schvalne primo napisou, ze mesic je ze syra, protoze z tech logickych sporu v zakonech to lze celkem jednoduse odvodit.

    BTW viz PhD challenge 2010 a PhD challenge 2011 :-P A to je uz celkem jiny kalibr nez nejake nahodne zakony v nahodnem bananistanu :-D
    When people want prime order group, give them prime order group.
    limit_false avatar 8.1.2011 01:04 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    200 MB plaintextu. OMFG. Tusil jsem, ze je to spatny, ale nikdy jsem to nepocital. BTW 200 MB plaintextu neni az tak spatny jako "100 MB diff" kazdy rok :-(
    When people want prime order group, give them prime order group.
    Jendа avatar 8.1.2011 01:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Roční diff nemá 100 MB, ale o dost méně (2008 20 MB, 2009 18 MB, téměř kompletní 2010 13 MB, a to dost kvůli tomu, jak jsou ty diffy rozvláčně psané).
    Jendа avatar 8.1.2011 02:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Máte tam hotový rok 2010, můžete si hrát :-).

    Todo: automatická aplikace diffů („novel“).
    corwin78 avatar 6.1.2011 07:47 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Podle toho co se všude píše, tak ten hošík nic neudělal, protože na jeho serveru žádně filmy ani seriály nebyly, pouze odkazoval na jiné veřejně dostupně zdroje. Celý tento případ je obyčejná šaškárna. Pořád čekám, kdy konečně lidem dojde s těmi zloději a podvodníky z OSA, DILIA, ČPÚ a podobných organizací trpělivost a konečně se jich zbavíme. Mimochodem, kdyby mě někdy přišel nějaký výhružný pamflet od ČPÚ nebo BSA, tak je pošlu do prd.le takovým fofrem, že si to za rámeček nedají.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    6.1.2011 08:23 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Celý tento případ je obyčejná šaškárna

    Přesně tak. Stránek s hromadou odkazů, různých warfor apod.. jsou mraky. Obsah většinou leží u nějakého filehostera. Někteří takoví hosteři se nebojí veřejně inzerovat v reklamě na internetu že chráněný obsah mají a že se stáhne rychleji pokud jim zaplatíte(sharerapid.cz) . Oni ale pochopitelně poplatky neplatí - pročpak se rozčiluje autor zápisku zrovna nad tím klukem? Nedávno jsem sem jednu takovou reklamu sejmutou z obrazovky postnul... Nevím jak je na tom například kinotip ale řekl bych že je to lautr to samé co v zápisku. Hromada odkazů na chráněný obsah.

    P.S. Z tohohle se udělal humbuk proto, abychom se mohli jako společnost pochválit, jak chytré máme děti. Je to mediálně zajímavé právě proto že tomu klukovi je 16 let, kdyby mu bylo 26 nebo 36 tak nad tím každej mávne rukou, a nic takového nečteme.

    Ostatně, tenhle zápisek je pěknej troll už stylem jakým je napsaný :-)
    6.1.2011 09:06 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To je jedno, že nic neudělal. Cílem je zastrašování. Bombasticky se oznámí, že byl obviněn a jaký mu hrozí drakonický trest. Až bude obvinění staženo, tak se o tom v médiích ani necekne.
    6.1.2011 08:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    protože si třeba i ostatní lidé uvědomí, že autorské právo není jen cár papíru,
    a já doufám, že si to uvědomíš i ty ...

    jak již výše citoval kolega:

    Na svých stránkách umístil a nechal vyvěšené, a tím pádem pro kohokoliv volně přístupné, odkazy k různým audiovizuálním dílům.

    takže dle dostupných informací dotyčný nic nezákonného nespáchal - teda alespoň nic nezákonnějšího než běžně dělá Google, Seznam, a tuna dalších vyhledávačů, například
    6.1.2011 08:58 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Videl jsem to na Novinkach, a je to nehorazne. Drtiva vetsina lidi s tim nesouhlasi. Coz je dobre, protoze to znamena, ze se nenechaji manipulovat touto primitivni propagandou.

    Podle me je propaganda ucinna jen chvili. Pokud nekdo pouziva propagandy za ucelem podvodu, nakonec musi ty dotycne podvest, a oni prozrou. Jenze musite si uvedomit (coz spoustu lidi zde nechape), ze to nestaci, aby lide propagande neverili. To jeste nezarucuje, ze se veci zmeni k lepsimu, to je jen zacatek.
    6.1.2011 09:41 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tisková zpráva ČPU:

    http://www.cpufilm.cz/press.html
    Heron avatar 6.1.2011 10:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Uvidíme co na to soud. Podle této tiskovky tam měl opravdu jen odkazy, nic víc.
    pavlix avatar 6.1.2011 22:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Je nějaký důvod nepoužívat odkaz?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 6.1.2011 22:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Vzhledem k tomu, že za jeden odkaz je dnes pokuta 55 200 Kč se mu ani nedivím. ;-) :-D
    gtz avatar 6.1.2011 22:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Jak k té cifře někdo došel?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Heron avatar 6.1.2011 22:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    škodu na více než 138 milionů korun

    děleno

    Nabízel 2500 filmů.

    = 55tisíc korun českých.

    I když ČPU píše nabízel téměř 3.300 filmů, takže to bude o něco méně. Stejně bych to nechtěl platit. Takže pánové, ode dneška web jen bez odkazů.

    gtz avatar 6.1.2011 22:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Dobře, ale pak mi vysvětli proč toho joudu čapli, když tam má jen odkazy? Když se podívám na naše uloz.to tak tam by musela být pokuta hodně a hodně velká. Jenže tam nejsou torenty.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Heron avatar 6.1.2011 22:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To by měli vysvětlit spíše oni. Já to nechápu (dle logiky, politicky ano), stejně jako ty.

    Prostě chtějí udělat bububu, vytvořit společenské klima a u politiků prosadit změnu zákonů. Jako vždy. Nic víc bych v tom nehledal. Na nás už je jen to, aby se to nepovedlo. Česká pirátská strana mu nabídla pomoc, tak uvidíme.
    pavlix avatar 6.1.2011 22:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    A pardon, už mi to došlo :). Ona je to protipiratska unie.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otasomil avatar 6.1.2011 10:38 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    >>>>  Navíc měl na tomto webu i vydělával peníze z umístěné reklamy a někde jsem i zaslechl, že pro shlédnutí filmu bylo potřeba zaslat placenou SMS.

     

    Holt kdyz nabizel za penize co je jinde zadara tak dobre mu tak.

     

    2500 filmu to je jak nic ... imho kdejaky moula ma toliko filmu tak nevim co za humbuk.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    6.1.2011 12:41 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Měli by to vztáhnout na všechny oblasti. Třeba by jim došlo, jak pitomej zákon to je. Zavírat výrobce/prodejce nožů za vraždu (oni nikoho nezabili ale prodávají na to nástroj), výrobce/prodejce aut za autonehody atd.
    6.1.2011 13:13 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    Primární zdroj zprávy je nejspíš tisková zpráva ČPU http://www.cpufilm.cz/

    Podle ní vkládal do svých stránek videa hostovaná jinde (jestli legálně či ne se neuvádí) a umožňoval je sledovat on-line.

    Amarok avatar 6.1.2011 14:51 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tak včera ve zprávách na TV Nova to podávali zase pěkně překrouceně (jak to tak u Novy bývá zvykem), tam to vyznělo tak, že ten kluk provozoval stránky, na kterých lidi mohli sledovat 2500 filmů, když je předem zaplatili např. SMSkou. To by tudíž předpokládalo, že všechny filmy hostoval a dovedl zprovoznit streamování přes flash apod. a taky by to byl jasný trestný čin. Jsem si už říkal, že je to nějaký génius, v tak mladém věku.
    GNUniverse - May the source be with you...
    msk avatar 6.1.2011 15:34 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Ano, presne takyto zaver som po zhliadnuti tej reportaze urobil aj ja. Myslim, ze toto bola posledna kvapka k okamzitemu ignorovaniu sprav tv hovna, pretoze podobnych kokotin som uz od nich za posledneho pol roka pocul az nadmieru vela. Otazka je, ktore spravy zostali este objektivne.
    Amarok avatar 6.1.2011 16:17 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Obavam se, ze v TV to je stejne v kazdem zpravodajstvi. Nejlepsi je porad jeste internet a precist si aspon 2 ruzne zdroje, tam uz se pak casto nejaky rozdil najde. Kazdopadne v TV radsi koukam na zpravy Prima, prijde mi to min bulvarni. Na Nove se musim i casto smat tem jejich animacim a doprovodne hudbe, delaji z toho vzdycky drama.
    GNUniverse - May the source be with you...
    gtz avatar 6.1.2011 17:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    No já mám raději ČT1. Primu taky. Nova to je poslední dobou jen bulvár.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.1.2011 17:59 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    ČT je americká a vládní propaganda. Nova je bulvár. Nejvíc se mi zatím líbí zprávy na Primě.
    Dalibor Smolík avatar 6.1.2011 18:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Zprávy ano. Ale programová struktura Primy nic moc ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.1.2011 18:42 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Programová struktura mi přijde také o něco lepší než na Nově. Sleduji hlavně Primu Cool; takže Dexter, Top Gear, BBT, HIMYM, Simpsonovi.
    gtz avatar 6.1.2011 20:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Top Gear. Clarkson je prostě skvělej.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    7.1.2011 01:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Hlavně ST:TNG :-D.
    poky74 avatar 6.1.2011 19:27 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    Uuh? Implementace plateb je otázka maximálně desítek řádků, třeba v php, a stáhnutí hotového řešení případně přečtení návodu vám příjde geniální?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    6.1.2011 16:09 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Fuj, pirát, já bych ho oběsil a pak rozčtvrtil, nejlépe v televizním přenosu, jehož výtěžek by šel na úhradu ztracených zisků nebohých autorů. Jiné řešení, které by zcela uspokojilo ochránce práv, nevidím.
    6.1.2011 20:56 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    jo jo, šibenice by měla tvar přerostlého hrdiny z Avatara a čtvrcení by prováděl známý holywoodský herec a vykřikoval přitom jména největších trháků které dotyčný ukradl :-)
    gtz avatar 6.1.2011 21:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Není lepší ho lámat na kole, když tak moc ublížil Těm chudým společnostem?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otasomil avatar 6.1.2011 21:25 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    On hlavne okradl ty. ktery mu poslali platebni SMS. zkratka nabizel to, co jini davaji zcela zdarma a to je trestuhodne.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    gtz avatar 6.1.2011 21:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Tedy když nabízel jen torrenty, tak proč je z toho takový humbuk? Jak to prezentovala ta organizace tak to vyznělo jako kdyby měl doma farmu serverů a všechny filmy se daly online sledovat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Heron avatar 6.1.2011 21:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Spousta obchodníků nabízí to, co lze mít zdarma. Jeden by řekl, že na tom je založena celá naše civilizace.
    8.1.2011 10:52 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    +1 fakt :-D
    Gilhad avatar 16.1.2011 13:02 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Až to svádí nazvat je kurvama :)
    6.1.2011 17:57 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Pokud budou následovat hackeři, crackeři, čeští lidé kteří se připojili k DDoS útokům na VISA, PayPal a dalších servery, ti, kteří hostují WikiLeaks, tvůrci virů a podobně, budu jen rád.
    6.1.2011 19:17 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Zapomněls připsat linuxáře a uhrovité lidi.

    Epic fail. I have been trolled. :(
    6.1.2011 19:19 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Hacker:
    Hackeři jsou počítačoví specialisté či programátoři s detailními znalostmi fungování systému, dokážou ho výborně používat, ale především si ho i upravit podle svých potřeb.
    Šmejdi jedni!
    otasomil avatar 6.1.2011 21:26 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    >>> Hackeři jsou počítačoví specialisté či programátoři s detailními znalostmi fungování systému, dokážou ho výborně používat, ale především si ho i upravit podle svých potřeb.

    Tak to asi widle user nebudou.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    otasomil avatar 6.1.2011 21:23 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    >>> tvůrci virů a podobně, budu jen rád.

    No jasne pac budete mit mene prace s udrzovanim zivotaschopnosti nickupodobneho OS.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    pavlix avatar 6.1.2011 22:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Doufám, že dostane alespoň několik měsíců natvrdo
    a
    a někde jsem i zaslechl, že pro shlédnutí filmu bylo potřeba zaslat placenou SMS.

    Zní dohromady moc pěkně.

    Omlouvám se za rýpanec.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.1.2011 22:53 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.

    Doufám, že dostane alespoň několik měsíců natvrdo

    Jo, takovýhle lidi patří rozhodně do vězení. Mimoděk se mi vybavila scéna ze Švejka, jak zavírali různý lidi za protistátní řeči typu "Sedum kulí, jako v Sarajevu." A jak se od nich v té cele distancoval ten, co tam byl "jenom za pokus loupežné vraždy na pantátovi z Ražic.".

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    pavlix avatar 6.1.2011 23:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Jo.... tak nějak :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.1.2011 13:22 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    To je trefa do černého. Přesně tam směřujeme.
    Grunt avatar 8.1.2011 12:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    No jo, autor blogu je holt jeliman a neumí dodat oficiální zdroje jako tento nebo tento.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.1.2011 13:03 jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Fakt srandovni , muze mi nekdo vysvetlit kde se posledni dobou bere tolik hysterickych mravokarcu , vsadim se ze si vetsina technto lidi v posledni dobe koupila jedno z prvnich originalnich dvd za 50kc v trafice a ted jsou nakoni protoze uz nejsou zlodeji.

    dokud ceny hudby , nosicu budou takto nesmyslne vysoko aby si namastili kapsu vsechny clanky retezce budou vznikat podobne weby a kopirovat se bude dal , vzdy se tak delo a asi jeste tak dit bude a nikdo vas nenuti se toho ucasnit klidne utracejte tisice za 90minutovou blbost napsanou podle sablony na kterou se podivate tak jednou ale ten pocit z orig. nosice plneho reklam , ochran a dalsich kravin to je opravdu k nezaplaceni

    hysterii zdar

    7.1.2011 23:53 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabízel 2500 filmů. Hrozí mu dva roky. Dobře mu tak.
    Celému blogu moc nerozumím, všichni tady pitváte, co jak mělo být nebo mohlo být, a přitom ke všemu má klíč a informace sám autor blogu :-)!

    Podrobil jsem text jeho blogu hlubinné analýze a brzo zjistil, odkud vítr fouká:

    prý mi již před dvěma lety poslali z ČPU dopis
    Nobody can give you as much as I can promise you

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.