Portál AbcLinuxu, 9. června 2024 08:34


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Grunt avatar 2.6.2010 21:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, obezita. IMHO není obezita jako obezita.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
tmr avatar 2.6.2010 21:55 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ale je...
Grunt avatar 2.6.2010 21:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Není.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
tmr avatar 2.6.2010 22:15 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Je!!!!
Grunt avatar 2.6.2010 22:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ne, není.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
tmr avatar 2.6.2010 22:18 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Dukaz?
Grunt avatar 2.6.2010 22:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Sakra. Jsem počítal s tím, že to bude pokračovat.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
gtz avatar 2.6.2010 22:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
co štítná žláza?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Michal Fecko avatar 2.6.2010 22:51 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Vyhovorka!
Obezita =
1. slabá voľa, slabá vôľa, slabá vôľa
2. zlý odhad vhodnej porcie (syndróm malého taniera)
3. zajedanie psychyckých problémov
4. málo pohybu pri normálnom stravovaní
Jendа avatar 3.6.2010 00:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
O tom už se tu debatovalo a došlo se k zajímavému závěru. (ale stejně bych měl zhubnout)
Grunt avatar 2.6.2010 23:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Dobře. Ať to teda trochu rozvedu. Moja babka. Anorektička není a asi nikdy nebyla. Popravdě řečeno v dnešním značení by dostala nálepku Silná nadváha. Přesto všechno by jeden řekl, že nás ještě všechny přežije (tím nechci říct, že nemá problémy třeba jako cukrovku, ale vzhledem k věku…). No min. spousty dnešních obézních určitě tak 3×. Dle mého názoru je to místem. Znovu si troufám tvrdit, že by si ho většina dovolila označit naprosto mimo civilizaci (někteří zde se o to pokoušejí i u něčeho jiného než je Praha, ale ti by zasloužili vymáchat ve Vltavě). Spousta lidí lidí tam vypadá podobně. Až na ten detail, že lidé jsou tam zvyklý jíst to co si vypěstují, zabijí a uvaří. A určitě vypadají jinak než obézní lidi, která mám tu čest vídat v televizi a které už tak nějak automaticky spojuju s Mekáčem. Můj osobní tip je ta hnusná zkvašená kapusta.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
2.6.2010 23:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Jasný, asi vim co myslíš. "Slovanský typ" ;-) Tito lidé bývají 'při tělě', velmi zdraví a vydrží hodně...
kotyz avatar 2.6.2010 22:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ale jo, jo, jo, jo ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 2.6.2010 22:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Je! :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jendа avatar 3.6.2010 00:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Je!!! (himl hergot, to ostatní nedokážou pochopit, že mám prostě pravdu a basta?!) :-)
tmr avatar 3.6.2010 00:49 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Presne tak jsem to myslel :-)
Grunt avatar 3.6.2010 12:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Hrachu, co zas kecáš? Každý přece ví, že pravdu mám já a prostě basta. Takže: Není!!!!
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 3.6.2010 15:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Vetsi pravdu mam ja! Takze je! :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jendа avatar 3.6.2010 15:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Pravdu měl vždy Smolík (dokud to ještě měl v patičce). A tentokrát měl dokonce ještě větší pravdu, něž obvykle!
kotyz avatar 3.6.2010 16:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
ja ji mam ale absolutni, takze tak ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
3.6.2010 20:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Pripominate mi moje kamarady (no, jednoho kamarada a jednoho pitomce), kdyz se dohadovali o nejake ceste v Praze. Jeden tam delal skolu, druhej tam pracuje. Kdyz se dohadovali asi pet minut, pitomec to zakoncil hlaskou "stejne jsem z Prahy vic nez ty!".

Jinak jsou to samozrejme oba repaci :-)
2.6.2010 22:19 marvn
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
njn, skoda ze takovy supergeniove jako ty, co vsechno vedi (a mozna maji i barak velkej a 4 krby) nejsou mezi svetovimy lidy. jak my bychom se mohli mit... :P
belisarivs avatar 2.6.2010 22:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
To je pravda. Y ten pravopys by pak umelo vyc lydy.
IRC is just multiplayer notepad.
2.6.2010 22:44 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož

Me v souvislosti s timhle prispevkem (myslim blogem) napadlo, jestli kdyz o nekom reknu, ze je "zahorklej nihilista," jestli se nahodou neopakuju.

A u "depresivni nihilista"?

gtz avatar 2.6.2010 22:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odkud jsi k nám přišel? Z novinek atd.

Tady není korektor pravopisu jako ve Wordu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.6.2010 22:21 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem trochu z jiného soudku. Jím asi docela normálně, ale váhu mám docela nízkou. Teď zrovna asi 65kg na 190cm výšky. A je to na mě vidět.

Vytrvalost mám docela dobrou. Docela dobře zvládnu zhruba tři čtvrtě hodiny plavat prsa (žádný styl p. Radové), sem tam kraul. Schody beru minimálně po dvou, 4. patra se nelekám.

Nechci držet dietu. Možná bych měl napsat antidietu. Nemyslím, že je to nutné. Jím, když mám hlad a problémy zatím nemám a to jsem takový odjakživa.

Věřím proto, že lidé mají různý metabolismus a docela rád bych věděl, jestli se někomu opravdu daří regulovat si váhu. Myslím, že shazovat se dá, prostě nebudu jíst. Ale dá se přibírat, pokud můj organismus si prostě nechce vzít z potravy víc, než si bere?

Nicméně lidé mi furt říkají, že bych měl přibrat.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
=^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 22:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
65kg na 190cm
Tywoe, sem to samý, jen mam o 10cm míň, to budeš taky dobrá kostra :-D
kotyz avatar 2.6.2010 23:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Tak to sem na tom stejne jak vy. Voba dva dohromady :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
2.6.2010 23:05 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Co? 370cm 130kg!?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
kotyz avatar 3.6.2010 00:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
185 / 120
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jendа avatar 3.6.2010 00:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Uff, tak to jsem na tom ještě velmi dobře :-).
3.6.2010 06:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Jenze ty nemas nadvahu, ale podvysku.
Václav 3.6.2010 14:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Sláva, nebudu na kempu nejširší :) Ještě pořád jsem docent.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
=^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 14:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ty máš jen 120cm? :-D :-D :-D
kotyz avatar 3.6.2010 15:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
obracene to ctes :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 23:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
mc021? :-D
kotyz avatar 3.6.2010 23:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
nechytej me za slovicko! :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.6.2010 11:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
obracene to ctes :-D
Dobře, tak tedy: Ty máš 185kg ?!?
kotyz avatar 4.6.2010 12:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
17:30 kralyku, 17:30 ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 13:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
LOL! :-D
kotyz avatar 4.6.2010 17:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
sem mu to musel pripomenout, abych ho drobet usadil ... ;-)

schvalne jestli uz pochopil co to znamena ... :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.6.2010 21:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ne, a není to fér! :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 21:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
LOL! :-D Tak se zeptej Šťopky :-D
kotyz avatar 4.6.2010 22:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
stopka uz to vi?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 4.6.2010 22:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
zivot neni fer, zvykej si ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
gtz avatar 2.6.2010 22:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
No já má skoro 182 cm, měl jsem stabilně 65-67 no za pár posledních let jsem se dostal k 71. No a lidé i to říkají stále, že jsem vychrtlý ...

No jenže, alergie na lepek a na některé mléčné výrobky, takže jím to co jím.

Ale zase když si vezmu nějaký Mc.. apod. no mohu jen říct, že jeden hamburger nestačí na nějaký hlad. Je to taková malá svačinka. No možná tak 3-4 to ano, ale pak je lepší zajít si dát nějaké české jídlo nebo někam skočit na pizzu. Vše je jen o penězích, oni ví, že lidé ta utratí celkem hodně peněz.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.6.2010 22:30 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož

To jde tezko. Budto mas metabolismus co tezko nabira, a potom tezko nabiras tuk i svaly, nebo mas metabolismus co snadno nabira, a potom snadno nabiras tuk i svaly. S jednim druhem ti muze dat silenou praci mit pod metrak, s druhym nad semdesat kilo, oboji pro sto semdesati centimetrech.

Si nevyberes. Ale pro sezeni v kancelari je tvuj druh metabolismu asi lepsi, i kdyz pro pralidsky lovce mohl bejt lepsi ten druhej.

Jinak to slovo dieta v anglictine znamena proste "to co jis", nevim proc se v cestine pouziva jenom pro nejaky jednorazovy nesmysly na hubnuti (co stejne fungovat nemuzou).

2.6.2010 22:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Já mam 70kg na 186cm. Tělocvikář dycky říkával, že bych byl vhodnej na maraton. Nebejt astma, nejspíš by měl pravdu... :/
2.6.2010 23:14 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
zdravim,

kazdy ma jine traveni. Nejak moc nepribiram, i kdyz mam vanu a nejakou tu nadvahu. A s pohybem ci silou take neni problem (zena si vubec nestezuje a kdyz je zdravi, tak i zasportuji).

Prakticky: 91kg/173cm. 1kg hoveziho masa si dam na posezeni. Kdo me zna, tak vi. Nikdy, ale nikdy, goldenfishovi nerikejte 3x "tak si jeste vem". Protoze, pak Vam snim jidlo pro celou rodinu.

Paradox je ale, ze do sebe za vecer dostanu stezi 3-4 piva a "drzim ji". Nemam to kam davat.

Proste je dobre se ridit vlastnim telem, nez tim, co se pise. Pak z toho ma clovek akorat komplexy a nektere firmy vydelavaji. Ne-li ze hubnutim vice pribere a je na tom hure (specielne devcata).

bye gf
Jendа avatar 3.6.2010 00:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Jsem trochu z jiného soudku. Jím asi docela normálně, ale váhu mám docela nízkou. Teď zrovna asi 65kg na 190cm výšky. A je to na mě vidět.
A já sem zase copypastnu komentář z té originální diskuze.

Máš nedostatečně efektivní metabolismus - z potravy dokáže využít jen málo živin. Ještě před dvěma sty lety to bylo evolučně extrémně nevýhodné, asi bys nepřežil. Teď se ti ta „vada“ hodí, ale možná tě zakáže Evropská unie - stejně jako jiná neúsporná zařízení :-).
Nechci držet dietu. Možná bych měl napsat antidietu.
Dieta může být i výživná :-).
3.6.2010 08:37 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Kolik ti je? Donedávna jsem to měl podobně, ale poslední dobou na sobě pozoruji jisté vypouklosti...
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
2.6.2010 22:43 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ach jo, já četl IBM zkoumá dětskou pornografii... Ta cenzura mě dožene k šílenství.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Michal Fecko avatar 2.6.2010 22:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Chcel som duchaplny komentar, ale vzdavam to...
xkucf03 avatar 3.6.2010 02:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Možná kdyby na těch svých superpočítačích vyrenderovali nějaké kvalitní KP, tak by to nemusely odnášet skutečné děti. Ale to by pak politici neměli proti čemu bojovat…
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jendа avatar 3.6.2010 00:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
stejný kšeft jako blahé paměti freony
Mohu poprosit, jakožto mladá krev, o mírné rozšíření myšlenky?
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
gtz avatar 3.6.2010 00:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
freon býval v ledničkách a mrazácích a byl vyměněn za ekologičtější chladivo s podstatně horším účinkem. No bylo to zase jen proto, aby firmy měly kšeft.

Prostě prý narušuje něco atd. skleníkový efekt apod. již si na to já přesně nepamatuji .. bylo to někdy kolem roku 1990.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Jendа avatar 3.6.2010 00:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
freon býval v ledničkách a mrazácích a byl vyměněn za ekologičtější chladivo
No to vím, na základce jsme taky měli chemii :-).
s podstatně horším účinkem
A to mě právě zajímalo…
Prostě prý narušuje něco atd. skleníkový efekt apod.
Ne, působí katalycký rozklad ozonu.
Josef Kufner avatar 3.6.2010 22:03 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Prostě prý narušuje něco atd. skleníkový efekt apod.
Ne, působí katalycký rozklad ozonu.
A pokud jsem dával o chemii pozor, tak je při tom celkem efektivní.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
gtz avatar 3.6.2010 00:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
ještě doplním, že to bylo někdy lehce po revoluci, kdy se začal freon vyměňovat i v normálních ledničkách za nějaké jiné chladivo. No vzpomínám, že v tu dobu jsem měl roční dceru a byl nějaký problém s mrazákem, no a vyměnil se kompresor, doplnilo se chladivo a hle ... mrazák měl nižší výkon chladil s tím chladivem méně než s tím původním.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.6.2010 03:27 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
spotřebovávají větší množství zdravotní péče
to snad není pravda?

zavádíme zpět osvědčený koncept hříchu a trestu, který byl zdrojem kšeftu už po staletí. Přejídání, a obecně "nezdravý životní styl" se považuje za novodobý hřích (dokonce už se tomu tak v některých časopisech i říká)
Nestřídmost - též obžerství, je považováno za hlavní hřích už velice dlouho :-)

Bluebear avatar 3.6.2010 09:33 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
spotřebovávají větší množství zdravotní péče

to snad není pravda?

Rozhodně ne obecně a vždy. Bylo by velmi těžké prokázat, zda to skutečně platí aspoň v průměru.

To je hlavně fráze, používaná právě tehdy, když si chce dav do někoho kopnout, něco jako "Za světovou bídu můžou Židi" nebo "Černoši jsou nižší rasa".
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
3.6.2010 06:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dost taky dela vek. V osmnacti jsem na svych 183cm mel 68 kilo. Pomalu jsem se propracoval na 100 (v unoru, kdyz jsem chcipal, jsem sel az na 105). uz to prostze nespaluje jako driv. Dost taky delaji rodinne dispozice. Nektreri lide proste hubeni nebudou, ani kdyby se o to kdovijak snazili.
Shadow avatar 3.6.2010 08:58 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ono se do toho započítává hodně, včetně třeba stresu. Minimálně u mně to funguje tak, že ve stresu mám automaticky zvýšenou chuť na jídlo.

Ano, věkem dochází ke snížení denní spotřebované energie. I množství svalové hmoty má vliv (člověk v kondici spálí víc, i když je v klidu). Také váha má vliv (obézní člověk spálí víc než hubený).

Co se dispozic týče, v mém případě je to úžasná schopnost se přežírat. U normálního člověka by to mělo fungovat tak (nebo si to tak alespoň představuji), že jakmile je plný, ztratí chuť k jídlu. Já neztratím chuť k jídlu ani když mám žaludek plný k prasknutí. Přispívá k tomu i tendence jíst rychle - člověk sní víc.

Dieta _je_ řešení, a až na výjimky bude fungovat. Chce to ale drasticky změnit (a) stravovací návyky (jíst pravidelně, málo a pomalu) a (b) jídelníček. Také to chce nezapomínat na pohyb (ale zase je třeba to nepřehánět u opravdu obézních lidí - klouby, atd.). Ale hlavně, chce to obrovskou vůli, a tu je těžké najít zejména v situaci, kdy je člověk permanentně nebo často ve stresu.

U diety je pak také problém v tom, že je obvykle nákladnější než běžná, "nezdravá" strava. Člověk musí kupovat nízkokalorické potraviny, hlavně pak ve velkém množství některou zeleninu (např. okurky - 10kcal na 100g).

If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
3.6.2010 09:26 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Fungujici dieta != hubeny clovek

:-)
Shadow avatar 3.6.2010 09:40 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
1 != 2

Prosím o upřesnění.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
3.6.2010 10:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Nekdo proste nebude hubeny, at drzi jakoukoliv dietu. Stavby tela se ochcat nenecha.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 10:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Pane kolego, dovolím si vám oponovat. :-D Měl jsem kamaráda 140kg a shodil 80, ano, ano, metanfetaminová dieta! :-D
3.6.2010 11:38 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ano, priznam se, ze jsem nebral do uvahy ty, pri jejichz aplikaci se porusuje nektery paragraf (drzeni a vyroba omamnych latek, tyrani sverene osoby, omezovani osobni svobody aj.).

:-)
=^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 12:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
3.6.2010 14:38 Raduz | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Jo jo, takovýho kamaráda mám taky...měl 205kg (měří něco přes 2 metry), a během asi roku a půl to stáhnul na 97kg. Jednak v tom hrála roli ženská, pak taky začal dělat thaibox, a nějaké ty metamfetaminy tam taky figurovaly. Dokonce s ním kvůli tomu turbozhubnutí dělali i rozhovor do nějakého bulvárního časopisu.

Je ale fakt, že on se do té své maximální váhy vypracoval zcela cílevědomě, protože se přes box, karate a posilovnu propracoval k silovému trojboji, kde se nehraje na nějakou eleganci a vyrýsované svalstvo, ale na hrubou sílu, a ty svaly musí taky něco živit. Kdyby tehdy nějakým kouzlem shodil jen tuk (což samozřejmě nejde), tak by asi měl pořád hodně hrubě přes metrák ve svalech. V životě jste neviděli tak obratnýho dvoumetrákovýho člověka.

Dneska má teda zase nějakých 130-140kg, a vypadá že je s tím spokojenej.
Shadow avatar 3.6.2010 13:35 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
To samozřejmě. Já měl ovšem primárně na mysli hmotnost, nikoliv stavbu těla. Až budu mít těch cílových 80kg, tak mi bude úplně, ale úplně jedno, jestli vypadám na 120kg nebo na 60kg. Je pitomost, aby držel dietu člověk, který je na svém váhovém optimu. Alespoň pokud k tomu nemá vážné zdravotní důvody.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 14:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
No, já se spíš bojim toho, že když mam nějakejch 60kg a přiberu těch potřebnejch 25kg, tak je to jakobych s sebou všude tahal pytel cementu a to se mi fakt nechce... :-D
kotyz avatar 3.6.2010 15:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
ver mi ze neni vo co stat. pak uz si na nej ani neuvidis. schody nevyfunis. kdyz ti utece kocka tak ji nedozenes ...

na druhou stranu 60 + 25 = 85 a to je jeste krasny. co ja bych za to dal! zdvojnasob to a pak to teprv zacne stat za to! ;-) :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Shadow avatar 3.6.2010 19:58 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
85 a to je jeste krasny. co ja bych za to dal!
Nejen ty.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
xkucf03 avatar 3.6.2010 20:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Já bych taky bral 85 :-) I když 80 by stačilo.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jendа avatar 4.6.2010 15:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Daruji 15 kg čerstvého lidského tuku! :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 15:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Beru, ale vyberu a vyříznu si sám... :-D
Jendа avatar 4.6.2010 15:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Klidně, stejně se už té tlusté mrtvoly, co mám v lednici, potřebuju zbavit :-D.
4.6.2010 20:46 Jiří Komorous
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Já vím pane Hrach a to, že prodáváte drogy nezletilím také, už mi chybí jen věcné důkazy...
belisarivs avatar 4.6.2010 11:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Nekde jsem cetl, ze na kazdy kilogram tuku clovek spali 5 kalorii (jak ja tuhle jednotku nesnasim) a na kazdy kilogram svalove hmoty 15.

Mozna je ta spalena energie na jinou vahu, uz si to moc nepamatuju. Pointa je, ze stejny objem svaloviny spali 3x vice energie.

Proto je radno posilovat a kdyz si u toho clovek nezkurvi svalstvo, klouby a slachy, tak by mel solidne hubnout. Pokud teda nebude nebude zrat jak neuvazany.
IRC is just multiplayer notepad.
Jendа avatar 4.6.2010 15:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
jak ja tuhle jednotku nesnasim
Chybí tam časová jednotka, takhle to vypadá jak 5 cal jednou za život…
4.6.2010 18:27 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož

Vzhledme k tomu, ze pocita pomer, kterej je bezrozmernej a na casu nezavislej, tak ani ne :)

Jendа avatar 4.6.2010 18:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
V tom případě zase měl 5 a 15 vykrátit. A hodnoty se hodí těm, kteří si počítají, kolik pozřeli a kolik vydali.
4.6.2010 15:23 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Ony hlavně svaly spalují energii i v klidu, tím, že jsou (k tomu, aby se tvořily a regenerovaly, spotřebovávají energii), zatímco s tukem navíc se spaluje energie jenom v pohybu, tím, že člověk prostě musí táhnout kila navíc. Proto se říká „posil svaly a zhubneš“.
4.6.2010 15:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Jenze posilovanim mozna ztratis tuk, ale na vaze priberes :-)
4.6.2010 15:42 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Hubnout nerovná se ubírat na váze. Správně se hubne na centimetry, ne na kila (nebo samozřejmě přesněji na objem tuku). To je stará známá chyba hubnoucích, že směrodatný ukazatel je pro ně váha.
4.6.2010 15:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
To mi přijde celkém logický, vzhledem k tomu, že (pokud se dobře pamatuju) má svalová hmota 3* větší hustotu jak tuk. Je to tak - není to urban legend?
3.6.2010 18:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejlepší dietu má tenhle týpek ;-)
What Big Oil knew about climate change
kotyz avatar 3.6.2010 18:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM zkoumá dětskou obezitu a následky téhož
jo ten zere jednou za tejden a to jenom kdyz se nikdo nediva ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.