abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Rozcestník

    Linuxáci jsou pedofilové!?

    12.3.2014 10:19

    Zdravím všechny. Dnes jsem narazil na dost zvláštní blog, na adrese https://ksdjhflkasdjhflkajdshf.wordpress.com/. Zvláštní je v tom, že je tam jediný zápisek, ale zase je to celkem drsné. Nechápu jak jsem ten Linux mohl používat! Teď budu za pedofila...

           

    Hodnocení: 22 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    rADOn avatar 12.3.2014 11:37 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Taky jsme zlodeji, pirati a komunisti. Ze se takovyma kecama vubec vzrusujes.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    12.3.2014 11:46 Ramtech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Máš to popletené píše sa tam kto používa journald "je pedofil"
    Hans1024 avatar 12.3.2014 12:01 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    To si pockejte az bude mit linux podil 4% :-D
    Veni, vidi, copi
    12.3.2014 12:35 foldy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Připadá mi, že se ten blogpost snaží anonymně poukázat na možný bug v systemd a backdoor pro nějaké nekalosti journal a rozvést o něm diskuzi, tak aby je případný škodlivý(rozuměj NSA) přispěvovatel do kódu nemohl tu diskuzi zrušit a vysledovat kdo to na něj práskl... Nebo jsem paranoidní ? Slackware forewer....
    Jendа avatar 12.3.2014 16:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Nechápu. Úplně stejným způsobem jdou data ukrýt třeba do nealokovaného místa v dm-cryptu nebo třeba LVM. Jaký backdoor máš na mysli?
    12.3.2014 17:15 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Úplně stejným způsobem jdou data ukrýt třeba do nealokovaného místa v dm-cryptu nebo třeba LVM.
    to umíš bez roota? jak, byl by PoC?
    Jendа avatar 12.3.2014 19:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ne, bez roota ne. Na druhou stranu umím zase bez roota vytvořit soubor a smazat ho a obsah těch bloků na disku zůstane dokud to někdo nepřepíše, což může trvat velmi dlouho.
    13.3.2014 09:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ne, bez roota ne.
    hm, není potom "úplně stejným způsobem" trošku zavádějící?
    Na druhou stranu umím zase bez roota vytvořit soubor a smazat ho a obsah těch bloků na disku zůstane dokud to někdo nepřepíše, což může trvat velmi dlouho.
    nerozumím, co tím chceš říct ... já tam dostatečnou podobnost neshledávám, abys tím jako analogií argumentoval ve smyslu jako že o nic nejde a dělá to každý; pro inspiraci si zapřemýšlej třeba o tom, jestli se bloky ze smazaných souborů zálohují
    Heron avatar 13.3.2014 09:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    pro inspiraci si zapřemýšlej třeba o tom, jestli se bloky ze smazaných souborů zálohují

    Jak kde.

    13.3.2014 10:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    tož já nepochybuju, že existujou vyjímky, nicméně takový rdiff-backup, který používám doma, i bacula, což používají někteří naši zvrhlí zákazníci, takže to znám z práce, fungujou na úrovni souborů, nikoli bloků na disku; co mám obecný přehled, jiné nástroje fungujou obdobně ... samozřejmě pokud je něčí způsob zálohování 'dd if=/dev/zdrojovy/disk ...', tak si odzálohuje i ty smazané bloky, ale nemyslím si, že by tento přístup převažoval, ba dokonce že by byl alespoň tak častý, abych si nemohl dovolit na této úrovni diskuse jej ignorovat jako nevýznamný ...
    Heron avatar 13.3.2014 10:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Asi není převažující, asi není ani častý, ale snapshoty LV se takto zálohují docela dobře. Na druhou stranu s thinprovissioningem LVM se i tohle může změnit a pokud fs bude poctivě označovat prázdné bloky, tak i tady už se zálohovat nebudou.
    bacula, což používají někteří naši zvrhlí

    Proč zvrhlí? Něco proti bacule?

    13.3.2014 12:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    třeba že to prakticky nemá dokumentaci?
    14.3.2014 09:48 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    http://bacula.org/5.2.x-manuals/en/main/main/index.html nevoní?
    15.3.2014 11:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    hmmm ... mám pocit, že se koukám na úplně jiný produkt, než když jsem na to před třemi lety psal testy ...
    12.3.2014 22:25 foldy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    ne jen jsem komentoval co autor asi myslel a ne dětské porno.. Je pravda že je to zajímavý problém schovávání dat... Když jsem viděl ty hacky nsa v našich serverech v biosech tak minimálně je dobré poukazovat na různé formy schovávání takových srand. btw systemd jsem ještě vůbec neviděl, takže nevím moc o co jde.
    Jendа avatar 12.3.2014 22:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    ne jen jsem komentoval co autor asi myslel a ne dětské porno.
    Pak to asi měl autor napsat jasněji, já to doteď nedešifroval…
    Když jsem viděl ty hacky nsa v našich serverech v biosech tak minimálně je dobré poukazovat na různé formy schovávání takových srand.
    Co máš na mysli? Viděl jsem ve Snowdenocých leacích nějaký backdoor do Delláckého BIOSu, ale AFAIK vyžaduje fyzický přístup. Nebo tohle byl nějaký remote?
    btw systemd jsem ještě vůbec neviděl, takže nevím moc o co jde.
    Já se na něj těším, protože init systém Debianu stojí za prd, na druhou stranu se bojím neladitelného blobu.
    12.3.2014 23:31 foldy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Pak to asi měl autor napsat jasněji, já to doteď nedešifroval…
    Tak ukázal kod jak na to a popsal problém, to k diskuzi stačí... Btw moc uzavřené věci nemusím.
    Co máš na mysli? Viděl jsem ve Snowdenocých leacích nějaký backdoor do Delláckého BIOSu, ale AFAIK vyžaduje fyzický přístup. Nebo tohle byl nějaký remote?
    Jo myslím ty Delly, fyzický no.. má to Drac karty, takže stačí exploit v dracu a můžou to dělat vzdáleně, jj nabouranej bios prý umožní reboot do privilegovanýho modu pro ně.. Docela blbé, že je to i v cisco switchích.. Hm když uvážím že máme v práci cisco switche a dell servery tak jsme pěkně v pr. Asi to tak vidím, že se budem muset domluvit zase nahřát pájky a dělat si vlastní elektroniku :D
    Já se na něj těším, protože init systém Debianu stojí za prd, na druhou stranu se bojím neladitelného blobu.
    Měl bych ten systemd nastudovat... samozdřejmě všechno nám běží na debianu .... Stávající init není nejlepší, ale dá se s ním domluvit. Mě nejvíc vyhovuje init ve slackwaru. Easy.
    Jendа avatar 13.3.2014 00:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Tak ukázal kod jak na to a popsal problém, to k diskuzi stačí...
    Ale to je prostě kód, jak něco zalogovat. Tomu bych fakt backdoor neříkal.
    Hm když uvážím že máme v práci cisco switche a dell servery tak jsme pěkně v pr.
    A teď navíc Intel začal všude dávat AntiTheft a AMT.
    rADOn avatar 13.3.2014 13:54 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Hledáte tohle. A buďte varováni že to pochází z roku 2008 a ani to nemusí být úplné. Přeji klidné spaní :-)
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    vlastikroot avatar 13.3.2014 18:52 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    SNEAKERNET :-D Opravdu krasna sbirka desivych zkratek.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 13.3.2014 20:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ten odkaz jsem měl dokonce jednu dobu v patičce. A jinak to beru jako zdroj inspirace.
    rADOn avatar 12.3.2014 17:25 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Autor toho blogu objevil primitivni formu steganografie. Podle uvodu bych si tipnul ze se tu "chybu" pokusil vyuzit jako argument ve svate valce proti systemd, byl po zasluze vychechtan jako idiot tak si ted snazi zvysit dulezitost strasakem.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    12.3.2014 13:06 pan Klobouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Vzhledem k tomu že π je iracionální číslo je jasné že někde v nekonečných hlubinách téhle konstanty binárně skrývá veškerá dětská pornografie co jí na světě existuje. Takže pedofil je také každý kdo někdy počítal obvod kruhu. Všichni jsme nechutný úchyláci.
    pavlix avatar 12.3.2014 13:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Vzhledem k tomu že π je iracionální číslo je jasné
    Odkaz na důkaz?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 12.3.2014 13:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    (myšleno důkaz toho, že každé iracionální číslo obsahuje veškerou dětskou pornografii)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2014 13:19 pan Klobouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Tak trošičku jsem si zapřeháněl, no. :-)
    pavlix avatar 12.3.2014 13:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2014 14:18 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Ten důležitý důkaz chybí, ale i tak má kolega nejspíš pravdu :) Pí je iracionální a transcendentální (to máme dokázano) a dále se domníváme, že je normální*). Tento důkaz není, ale například statistickým testem na normalitu Pí prochází.

    A právě normalita je nutnou podmínkou k tomu, aby platilo, co napsal kolega výše. Na Pí pak můžeme nahlížet jako na sekvenci náhodných čísel, a pokud je tato sekvence normální, tak se v ní dříve či později objeví naprosto každá sekvence, která vás napadne. Nebo, programátorsky, chápete-li Pí jako řetězec znaků, tak obsahuje naprosto každý myslitelný podřetězec. Někde.

    Takže, máme dobré důvody se domnívat, že Pí skutečně obsahuje veškeré dětské porno, veškeré adult porno, všechny seriály a filmy včetně těch, co teprve budou natočeny, všechny knihy, písně i fotografie ze všech našich dovolených, opět včetně i těch budoucích. Cokoliv, co jste schopen zakódovat jako sekvenci znaků 0 až 9 (a to je naprosto cokoliv, samozřejmě) se v dekadickém rozvoji čísla Pí někde nachází. Akorát se to blbě hledá.

    *) V matematickém významu tohoto slova. Číslo nekonečné délky je normální pokud obsahuje všechny možné sekvence číslic libovolné délky stejně často.

    PS: Neslyšel jste o Pí-filesystému? Ten právě ukládá (respektive spíš kóduje) data tak, že místo aby se zajímal o data samotná, zajímá se jenom o to, kde v čísle Pí už ta data jsou. Zdánlivě (ale naštěstí jenom zdánlivě) to vypadá zároveň jako pekelně dobrý komprimační algoritmus. Ale dá se dokázat, že ani tento komprimační algoritmus neporušuje Shannonovy zákonitosti :)

    Ilfirin avatar 12.3.2014 14:36 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Tomuhle nevěřím.
    Není tam ještě něco jako "entropie" (nevím přesně co to znamená). To že je nekonečné neznamená, že se tam vyskytne i 1000 * "0" nebo klidně 10000 x "C", aneb peridiocita v poměrně dlouhém úseku. Zkrátka ty data budou vypadat jako "náhodná", zatímco skutečná data jistou míru náhodnosti postrádají. Takhle to chápu alespoň já.
    12.3.2014 14:44 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Aniž bych se vás chtěl dotknout, chápete to blbě :)

    Pokud je číslo Pí statisticky normální (a jak říkám, toto není dosud ani dokázano ani vyvráceno, nicméně předpokládáme, že normální je), tak to znamená přesně to, čemu nechcete věřit, tedy - ano, vyskytne (vyskytuje!) se tam 1000 * "0" nebo 10000 * "C" (to tedy ne v dekadickém rozvoji, ale v kupříkladu šestnáctkovém ano).

    Ilfirin avatar 12.3.2014 19:23 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    No, tomu neuvěřím.
    12.3.2014 21:12 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Asi dokážu žít s tím, že tomu neuvěříte. Já jsem smířený s tím, že to tak prostě je.

    A tím pádem, že se někde v hlubinách Pí skrývá (například) fotografie mého kolegy abstinenta, kterak se dvěma promili v žíle zvrací do záchodu. Nebo (například) vaše fotografie, kterak souložíte s dvanácti mulatkami současně. (Abychom se drželi původního pornografického tématu.)

    Navíc, i kdyby Pí čirou náhodou zrovna tydle dvě fotky neobsahovalo... (jakože je obsahuje)... dávejte si pozor na číslo e. To má stejné vlastnosti :D

    Mimochodem, vaše přesvědčení, že to tak "nemůže být," že to je "proti zdravému rozumu," je docela pochopitelné. Koneckonců, "každý ví," že čísla "1 2 3 4 5 6 7" nemohou ve Sportce vyhrát, zatímco na čísla "11 21 29 34 36 41 48" spousta lidí každý týden sází. (Teď se omlouvám, nesázím Sportku, tak nevím, jestli těch čísel má být sedm.) A to se pořád bavíme o Sportce, která je velmi konečná. Zatímco Pí má ten desetinný rozvoj nekonečný (byť samozřejmě spočetný). Nemá smysl aplikovat "zdravý rozum" na takové věci... Uvědomte si, že mezi číslem 1 a 2 je nespočetně mnoho reálných čísel, takže je tam nespočetně mnohokrát kódováno všechno to porno i ten ostatní zanedbatelný zbytek Internetu. Pí je proti tomu žabař, protože v něm se všechny ty věci nacházejí spočetně mnohokrát!

    pavlix avatar 13.3.2014 07:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Asi dokážu žít s tím, že tomu neuvěříte. Já jsem smířený s tím, že to tak prostě je.
    Víra je důležitá.
    Navíc, i kdyby Pí čirou náhodou zrovna tydle dvě fotky neobsahovalo... (jakože je obsahuje)... dávejte si pozor na číslo e. To má stejné vlastnosti :D
    Rovněž dokázané? :)
    Mimochodem, vaše přesvědčení, že to tak "nemůže být," že to je "proti zdravému rozumu," je docela pochopitelné.
    Já nic takového v jeho komentáři nevidím, takže se mi zdá, že tu někdo popouští uzdu své fantazie jenom aby se mohl předvést.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 12.3.2014 14:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ten důležitý důkaz chybí, ale i tak má kolega nejspíš pravdu :) Pí je iracionální a transcendentální

    Kolega psal o iracionálních číslech, v jeho příspěvku není o transcendentálních ani zmínka.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2014 15:27 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Aha, bráno takto, máte samozřejmě pravdu.

    Přestože Pí skutečně je jedním velkým pornoarchivem, není to proto, že by bylo iracionální, jak kolega tvrdil. (Dokonce bych řekl, že skladovat si dostatečné zásoby porna je naopak velmi racionální - člověk nikdy neví, kdy se ocitne bez Internetu.

    pavlix avatar 12.3.2014 15:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Když se takhle poznámka podobně pokažená objevila na Abclinuxu poprvé, tak jsem ani nereagoval (i když se samozřejmě našli jiní), teď se z toho stává folklór a já mám rád, když matematické a jiné tematické vtipy vypráví někdo, kdo jim rozumí. Takhle je to něco jako když přijde rádobyajťák do diskuze a napíše, že se lidé dělí na 10 skupin nebo tak něco.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 12.3.2014 16:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Samozřejmě zkurvit vtip může každý, ale něco jiného se ve vyprávěcí euforii splést a něco jiného je to napsat, zobrazit si náhled a odeslat, to už mírně zavání neznalostí, i když platí, že člověk nemá soudit, pokud nechce být souzen ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2014 16:08 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Jo jo, přesně vám rozumím...

    Když už jsme u těch tematických vtipů, řekl bych vám jeden UDP vtip, ale nevím, jestli vám dojde.

    Grunt avatar 12.3.2014 18:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    řekl bych vám jeden UDP vtip, ale nevím, jestli vám dojde.
    Tak ten je docela dobrý. Akorát chvilku trvalo, než mi došel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.3.2014 20:50 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Hm, ale to máte někde nějaký infrastrukturní problém... Možná s QoSem, těžko říct...

    Není žádný důvod, proč by vám měl UDP vtip dojít pozdě... Měl by vám dojít buď "hned" (s velmi tolerantní definicí slova "hned"), anebo vůbec. Rozhodně by vám měl dojít rychleji než TCP vtip, který se opozdí kvůli tomu iniciálnímu handshejku...

    :D

    Grunt avatar 12.3.2014 23:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Pointa vtipu se musela ztratit někde po cestě, protože mi nepřišla napoprvé, ale až napodruhé…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 13.3.2014 07:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Že by wifi nebo nějaká podobně ošklivá L2 vrstva?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 12.3.2014 19:01 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Znám lidi, co jim nedochází ani TCP vtipy...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    12.3.2014 19:07 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Tak tem bych ani ruku nepodal..
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Hans1024 avatar 12.3.2014 17:21 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Sakra, snad jsem to nezacal ja :-D. Taky jsem to zkomolil (misto desetinny rozvoj jsem napsal periodicky), ale to byl opravdu jen "preklep mozku".

    O teto vlastnosti pi vim diky skole a pifs, a pripada mi to jako dobry (a mirne vtipny) argument proti tomu, kdyz se nekdo snazi kontrolovat sireni informaci.
    Veni, vidi, copi
    12.3.2014 20:37 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    No, a když už jste to teda začal a víte o pifs, tak teda schválně jestli mi odpovíte na tu otázku, kterou jsem tady nadhodil výše.

    Za předpokladu praktické realizovatelnosti pifs (a tuto realizovatelnost nic nevylučuje... my prostě "zatím" jenom neumíme počítat číslo Pí od arbitrární desetinné pozice, a neumíme v něm arbitrárně vyhledávat... ale to se může změnit). Nuže za předpokladu praktické realizovatelnosti pifs - jak se to slučuje se Shannonovým kódovacím teorémem, tj. s tvrzením, že žádnou informaci nedokážete zakódovat pod velikost, která odpovídá její informační entropii?

    Protože, když budu mít pifs, tak místo 4GB DVD ripu vám pošlu pouze "ukazatel" do čísla Pí a informaci o délce. Ultimátní kompresní algoritmus, nemyslíte?

    Ha?

    12.3.2014 21:18 Kooala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ja bych videl problem v tom, ze sam ten "ukazatel" bude kurevsky velke "cislo" a bude zabirat hrozne moc (coz by opet mohlo byt nekde v pi... hmmmmm).
    12.3.2014 21:34 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Tož bingo! :)

    Je to přesně tak, jak říkáte. Někde jsem na to téma kdysi četl jakýsi článek - a nejsem ho teď schopný vygooglit, a nejsem ho schopný ani smyslupně reprodukovat (nejsem matematik, a ten článek a v něm popsaný důkaz jsem fakt nepochopil, ale znělo mi to důvěryhodně) :D

    Ale, v mém omezeném nematematickém pochopení, tam autor dovodil (matematici prominou), že "průměrná délka všech možných existujících souborů" (=nekonečná, že jo?) je rovna "průměrné délce všech ukazatelů do čísla Pí, které na tyto soubory ukazjí" (=taky nekončeno, že jo?)

    Ale ve finále nějak ukázali že ty průměry těch nekonečen jsou stejné a že tím pádem prostě nic neušetříte.

    Jak říkám, ten důkaz jsem nepochopil, ale tu myšlenku jo. A moc se mi to líbilo, protože je fajn, že ani tak dokonalým trikem jako pifs neobejdete Shannona :) Dámy prominou, ale proti větru nenachčiješ :)

    Hans1024 avatar 12.3.2014 21:31 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    No myslim, ze je velice nepravdepodobne, ze ten ukazatel na DVD bude mit mene nez 4 GB :-D, ale stat se to urcite muze. Nerika ten Shanon taky jenom, ze je to extremne nepravdepodobne?
    Veni, vidi, copi
    12.3.2014 21:47 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Máte pravdu, viz výše.

    Co se týče té pravděpodobnosti, Shannon neoperuje s pravděpodobností. (Respektive, on s ní operuje velmi hodně, ale jinak, než třeba druhý termodynamický zákon, který je vyloženě pravděpodobností.) On říká jenom, že neexistuje komprimační algoritmus, který by *libovolnou* zprávu dokázal zkomprimovat pod příslušný limit. Což nevylučuje situace, kdy určitou *konkrétní* zprávu pod ten limit zkomprimuju.

    Já například velmi snadno dokážu zkomprimovat spoustu informací o úmrtí Věry Chytilové do velmi krátké zprávy. Ale tím jsem nic neporušil, zkomprimoval jsem jedinou zprávu, ne *jakoukoliv* zprávu.

    Takže ono je docela dobře možné, že od sedmé dekadické pozice čísla Pí začíná skvělý Tarantinův film, který natočí za deset let. A že byste *tento konkrétní* film zkomprimoval do zprávy "7 4GB".

    Nicméně, tak jak říkáte, průměrná délka toho ukazatele do Pí přes všechny možné filmy bude stejná, jako průměrná délka těch filmů.

    pavlix avatar 13.3.2014 07:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ultimátní kompresní algoritmus, nemyslíte?
    Spíš bych to viděl jako snůšku keců, která jak už tu někdo psal jenom zabírá místo v databázi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2014 09:05 pan Klobouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Ten index v Pí bude IMHO (opět nástřel naprosto bez důkazu) výrazně větší než data na která odkazuje.
    12.3.2014 13:25 SKK je píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Jsouk, koukni se na blogy Johnyho z Podolí tady, fotil nějaký hodně mladý holčiny a všichni tu nad tím honili a bůhvíco si možná ještě domlouvali...
    Ilfirin avatar 12.3.2014 14:38 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Pardon, ale to je křik jako na Novinkách. Dětským pornem (nejen, stačí si odkazovaný článek přečíst) se pouze ilustrovalo nebezpečí journald, ne tvrzení, že k němu je/bude využíváno.
    Grunt avatar 12.3.2014 18:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?
    Tak a je to venku. Co fčil?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 12.3.2014 23:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxáci jsou pedofilové!?

    Dětská pornografie se dá přenášet např. i v e-mailových hlavičkách – ty nestandardní (a i hodně těch standardních) se nikde nezobrazuje a dětská pornografie se může šířit celým Internetem – a třeba o tom ani ti lidí nevědí, že ji šíří – třeba ji šíříš i ty. Díváš se vždy na zdroják e-mailu a kontroluješ všechny hlavičky?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.