Portál AbcLinuxu, 2. června 2024 03:12


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Nicky726 avatar 10.5.2009 09:56 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když ono to není jen o datovém toku, ale i o použitém kodeku. Kdysi jsem zkoušel .mp4 od Nera a výsledek byl znatelně lepší než .mp3 o stejném datovém toku.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
stativ avatar 10.5.2009 10:22 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Jojo, AAC je mezi ztrátovými formáty špička. Nedávno jsem narazil na skvělou ukázku jeho schopností. Není to sice nic extra náročného, ale mp3 by v 32kbps zněla nesrovnatelně hůř.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Grunt avatar 10.5.2009 11:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Jojo, AAC je mezi ztrátovými formáty špička.

No, záleží jak kde. SBR jeho největší výhoda je IHMO i jeho největší nevýhoda. Samozřejmě, na 32kbps se není moc o čem bavit, ale na hranici 32kbps - 64kbps je to boj mezi AAC+ a Vorbisem a na 64kbps zase není co řešit. Docela by mě zajímalo jak by vypadal Vorbis s SBR a parametrickým stereem.

Nedávno jsem narazil na skvělou ukázku jeho schopností.

Tak to bohužel ještě není využití všech jeho schopností. Je to totiž kódované pomocí 3GPP implmentace AAC+ kodeku(ve většině distribucí v balíčku aacplusenc), která sice používá SBR(jestli parametrické stereo, netuším) ale špičkou stále je převodník v zakoupeném Neru.

Není to sice nic extra náročného, ale mp3 by v 32kbps zněla nesrovnatelně hůř.

MP3 se nedá ohánět, leč ta by nezněla nijak. U tak nízkého datového toku odmítá 44100Hz kódovat.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 10.5.2009 11:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Přesně tak. Já si myslím, že pro nenáročný poslech by AAC+ těch 32kbps bohatě stačilo.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
xvasek avatar 11.5.2009 11:45 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Ono je to IMHO tak, že na jednu stranu AAC, Vorbis, nebo třeba i to - zde nepříliš populární - WMA jsou celkem perfektní kodeky a 128kbps je celkem dobře poslouchatelných; mp3 na 128kbps dejme tomu s přimhouřeným okem označím za "pro nenáročné účely" vyhovující - do autorádia, do telefonu, kde mám sluchátka obyčejné "pecky" apod. Na stranu druhou jsem ale ještě nenašel internetové rádio, které by znělo fakt dobře, i když používá třeba 128kbit AAC nebo WMA - vždycky je to hnus plechový. Kde se v průběhu přenosu / reprodukce vyskytuje chyba netuším.

11.5.2009 12:11 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
10.5.2009 10:12 kotrcka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

hmm.. nie je (alebo aspon nebolo) to na abradiu tak, ze 128 kbit bol len pri zaplateni nejakeho poplatku? inak 32 kbit (niekde dokonca 16).

Vašek Lorenc avatar 10.5.2009 10:20 Vašek Lorenc | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zkusil bych místo mplayeru pustit na ten samý stream VLC. Proti WMA streamům bývá znát zlepšení -- neznám technické detaily, ale skoro to vypadá, jako by client-server měl v sobě nějaký handshake, jak kvalitní tok vlastně chce.

...včetně majestátného loosa
10.5.2009 11:14 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Hm, tak jsem to zkusil a ono to fakt funguje:
[00000409] access_mms access: selecting stream[0x1] audio (125 kb/s)
[00000409] access_mms access: ignoring stream[0x2] audio (63 kb/s)
[00000409] access_mms access: ignoring stream[0x3] audio (32 kb/s)
Grunt avatar 10.5.2009 11:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Nechci do toho kecat, ale ono to docela jasně dává najevo i ten Mplayer:

Connecting to server kocka.limemedia.cz[90.183.101.184]: 1755...
Connected
unknown object
unknown object
file object, packet length = 5493 (5493)
unknown object
stream object, stream ID: 3
unknown object
unknown object
data object
mmst packet_length = 5493
Cache size set to 64 KBytes
Cache fill: 12.50% (8192 bytes)   
ASF file format detected.
[asfheader] Audio stream found, -aid 1
[asfheader] Audio stream found, -aid 2
[asfheader] Audio stream found, -aid 3

Stačí mplayer "mms://kocka.limemedia.cz/heybrno?WMContentBitrate=135000" -aid 1

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Vašek Lorenc avatar 10.5.2009 11:46 Vašek Lorenc | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Nejsem původní tazatel, ale díky moc! Toho jsem si nikdy nevšiml..

...včetně majestátného loosa
Grunt avatar 10.5.2009 12:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Jak si potom přepínáte zvukové stopy u MPEG/Matrosky/DVD? Teď jsem si vlastně ještě uvědomil, že by to mělo jít i přímo za běhu klávesou #, ale u ASF streamu to nějak nefunguje.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Vašek Lorenc avatar 10.5.2009 12:35 Vašek Lorenc | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Není to tak, že bych ten parametr neznal, jen mě v tomhle kontextu nenapadl.. a ano, běžně používám spíš tu klávesovou zkratku.

...včetně majestátného loosa
10.5.2009 12:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Tudíž mplayer a gstreamer jsou zabugované, když si nevyberou ten správný stream.
Grunt avatar 10.5.2009 14:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Těžko říct. První chyba je určitě na straně rádia. Samotný Microsoft označil MMS za zastaralý, ukončil jeho podporu v Microsoft Media Serveru 2008 ve prospěch RTSP a RTSP také doporučil používat. Ale budiž. Prostě nejsou prachy na nákup nového MM Serveru (že tu máme X freewarových nebo úplně otevřených variant mnohdy s mnohem lépe popsanými transportními protokoly a efektivnějšími kodeky je očividně irelevantní) a jednou bylo MMS defaultní, tak tak bude i nadále. Další problém je v MMS samotném. Tento transportní protokol dříve nebyl vůbec popsán(co jiného také od Microsoftu čekat) a jeho dřívější implementace vznikly na základě reverse engineeringu. Nevím jestli je to nekompletní/špatná implementace, nestandardní rozšíření či jiná verze protokolu, ale hlavní příčina asi bude ležet zde:

Connecting to server kocka.limemedia.cz[90.183.101.184]: 1755...
Connected
unknown object
unknown object
file object, packet length = 5493 (5493) unknown object stream object, stream ID: 3 unknown object
unknown object
data object mmst packet_length = 5493 Cache size set to 64 KBytes

Pak dál v tom hrají roli staré implementace fallback kodeků/protokolů v samotné libav. Krom toho, že Mplayer, FFMpeg a gstreamer používají různé externí knihovny pro (de)muxování/(de)kódování používají ještě jako fallback interní implementace pokud knihovny na systému nejsou k dispozici(u mplayeru se vyznačují tím, že mají před jménem ff, takže ffvorbis,fflibdirac,ffaac,…). Ty jsou ovšem často dost staré nebo rozbité nebo něco takového a jsou tam jen z toho důvodu, že jedou. FFaac kašle na SBR, FFvorbis u 64kbps produkuje nějaké příšery a ne Vorbis, FFflac při přehrávání 32-bitového zvuku generuje do jednoho sluchátka zvuk, do druhého jakýsi šum, atd. No a fallback implementace MMS je na tom nejinak:

stream/asf_mmst_streaming.c:
/*
 * MMST implementation taken from the xine-mms plugin made by
 * Major MMS (http://geocities.com/majormms/).
 * Ported to MPlayer by Abhijeet Phatak 
 *
 * Information about the MMS protocol can be found at http://get.to/sdp
 *
 * copyright (C) 2002 Abhijeet Phatak 
 * copyright (C) 2002 the xine project
 * copyright (C) 2000-2001 major mms
 *
 * This file is part of MPlayer.
 *
 * MPlayer is free software; you can redistribute it and/or modify
…

Myslím, že o tom dost svědčí nejnovější verze této implementace, která nese číslo 0.0.3. Stačilo by kdyby portovali MMS implementaci z projektu VLC či jiného podobného projektu. Dále je chyba také v tom kdo ten mplayer balil. Jak už jsem řekl, tak mplayer sice používá záložní interní implementace, ale spoléhá většinou na externí knihovny(přece jen se lépe upgraduje jedna knihovna než celý mplayer). To že se použila interní implementace svědčí o tom, že v době překladu nebyly k dispozici hlavičkové soubory pro Live555, NeMeSi,libmms a nebo bůhví vůbec kterou transportní knihovnu(a nebo je mplayer přeložen s volbou --enable-dynamic-plugins a ani jeden z nich není nainstalován). No a nakonec je dost možné, že v tom celém má prsty i samotný mplayer, protože v návodu má napsáno:

       -aid <ID> (also see -alang)
              Select  audio  channel (MPEG: 0-31, AVI/OGM: 1-99, ASF/RM: 0-127, VOB(AC-3): 128-159, VOB(LPCM): 160-191, MPEG-TS 17-8190).  MPlayer prints the available audio IDs
              when run in verbose (-v) mode.  When playing an MPEG-TS stream, MPlayer/MEncoder will use the first program (if present) with the chosen audio stream.

A třeba to vůbec nemusí být chyba. Pokud vím, tak nikde není napsáno, že první stopa musí mít nejvyšší bitrate, takže by stačilo kdyby nejvyšší bitrate byla v třetí stopě a nikdo by si ani ničeho nevšimnul.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.5.2009 20:33 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Opravuju můj předchozí příspěvěk v souladu s principem robustnosti na:

Tudíž mplayer, gstreamer a abradio.cz jsou zabugované, když si nevyberou ten správný stream.
Grunt avatar 10.5.2009 20:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

A nebo se to dá také interpretovat takto: V Microsoftu jsou prasata a v abradio.cz lamy. Jednoznačný (a hlavně tak jednoduchý) závěr bych nedělal dokuď bych opravdu nevěděl kdo tu chybu, že hraje 32kbps namísto 128kbps, udělal.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
11.5.2009 19:12 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

> Tudíž mplayer a gstreamer jsou zabugované, když si nevyberou ten správný stream.

Jak ma asi mplayer vedet, ktery stream uzivatel bude preferovat? Zda vetsi kvalitu, nebo vetsi usporu linky? Co kdyby uzivatel byl treba na rychle lince, ale placene podle poctu prenesenych dat?

11.5.2009 20:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Nějak podle té URI. Pro každou bitrate je jiná, ač je stream stejný.
Grunt avatar 11.5.2009 21:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

A jo, až teď jsem si toho všiml. Tak to můžu jednoznačně říct:V Microsoftu jsou prasata a v abradio.cz lamy

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 10.5.2009 16:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Přílohy:

Jak už jsem se výše zmínil, mplayer v případě že nemá dostupné knihovny používá interní implementace. U WMA je to ffwmav2, což je otevřená implementace tohoto kodeku (na kterou je celý tým docela pyšný, mohu-li dodat). Pokud používá VLC nějaký starší branch Libavcodecs je dost možné, že se ještě stále používá wmadmo namísto ffwmav2. Wmadmo je wrapper na DLL knihovnu, která je vypáraná ze samotných Windowsů a je obsažena v balíku win32codecs. Vzal jsem jeden WMA soubor, dekódoval ho oběma knihovnami a už to vyprodukovalo absolutně odlišné soubory. Vložil jsem je do audacity a krom zarovnání zas tak odlišně nevypadaly. Zarovnal jsem je přesně na sebe s přesností na bajt, spodní track jsem invertoval a výsledek smíchal a vykreslil. Na první pohled to udělalo jednu rovnou a úplně tichou čáru, na druhý pohled zas tak rovná nebyla. Což může být ten důvod.

 

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Limoto avatar 10.5.2009 12:10 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mně tak nějak dostačuje 64kbps Vorbis nebo 128kbps MP3

10.5.2009 12:12 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Se nediv kdyz poslouchas WMA format, to zni priserne v jakymkoliv bitrate.

Si pust ogg a budes spokojenej.

Ke kontrolu muzu doporucit cesky rozhlasy a nebo www.danceradio.cz, to nabizi vsechny mozny formaty vcetne ogg ve 256kbps, tam uz proste neni co resit.

WMA je prisernost, MP3 je priserny jen o kousek min (za minimum povazuju 192, nejlepe 256kbps VBR), pak je dlouho dlouho nic a na spicce je jednoznacne ogg. O AAC toho ale moc nevim, jen to ze se na nej vazou nejaky patenty, takze me nezajima.

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
10.5.2009 14:38 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja jsem skoro hluchy, takze mi 64kbps absolutne dostacuje. :-)
David Watzke avatar 10.5.2009 14:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
192 kb/s mp3 (nebo preset standard) je pro mě OK ve většině případů.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
10.5.2009 20:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Standard je 128 ne? Ja kdyz uz koduju do mp3 jak pouzivam preset insane, tam uz to mp3 cvrlikani vetsinou neslisim.

Nejvic miluju kdyz to slisim v analogovym radio, to je hnus velebnosti...

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
David Watzke avatar 10.5.2009 21:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Standard *rozhodně* není 128, to bych řval :-D Je to VBR právě někde kolem těch 200 kb/s bych řekl...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 10.5.2009 21:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Máš v počítači něco ve FLACu(nebo jinak bezeztrátově zkomprimované)?

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 10.5.2009 23:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Ne, asi ne. Ale to bych už nejspíš ve většině případů nepoznal. Nemám moc dobrej sluch.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 10.5.2009 23:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Ne, asi ne.

Pokud to nebyla ironie, tak si nějaké stáhni, převeď do WAVu, zkomprimuj do MP3 o 128kbps(či jiné libovolné bitrate na kterou si troufáš. Jediné pravidlo: Vypni Replay Gain), první WAV otevři v audacity a přihoď k němu jako track tu MP3. Pokud nejsou zarovnané, tak je zarovnej. Označ celý druhý track -> Efekty -> Invertovat. Potom vyber oba tracky a Stopy -> smíchat a vykreslit. Teoreticky by si měl dostat rozdíl mezi oběma signály což by teoreticky mělo být to co MP3 zahazuje a nebo si vymýšlí. Pak si to pusť a zkus říct, zda-li nejsi schopen to šumění a pleskání oželet. Něco bych i poslal, ale komprimovat právě ten rozdíl a nebo někam strkat 60MB.

Ale to bych už nejspíš ve většině případů nepoznal. Nemám moc dobrej sluch.

Ale dostatečně dobrý aby si u 128kbps řval.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
thingie avatar 11.5.2009 01:52 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
No, celkem libovolný zvuk se ale dá rozebrat na několik stop nesmyslného pískání nebo něčeho takového. Co je to za metodu?
Růžové lži.
11.5.2009 08:16 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
odečtení těch dvou signálů od sebe.
11.5.2009 08:46 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Docela bych se divil, kdyby to fungovalo přesně. Stačí, když ta komprese ten zvuk o pár vzorků posune a místo přesného výsledku dostaneš hausnumera...
Quando omni flunkus moritati
Grunt avatar 11.5.2009 14:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak

Ne hausnumera ale funguje to jako nějaký filtr nebo ekvalizér. O co větší posun, o to nižší frekvence ve výsledku budou. Je pravda, že MP3 dává na začátek nějakou prodlevu a pak počas samotného průběhu to asi také ještě nějak zarovnává, ale dá se to překrýt docela přesně s přesností na jeden vzorek. Uznávám, že to není úplně košer, ale nic lepšího mě nenapadlo. Co takhle skládat přímo rozdíl v jednotlivých framech během kvantizace? To už by mohlo být, ne? Ale myslím si, že pro přibližnou představu to stačí. Viz. ukázka v MP3 o 128kbps(originál by mohl být někde tady).

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 11.5.2009 14:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Je pravda, že MP3 dává na začátek nějakou prodlevu a pak počas samotného průběhu to asi také ještě nějak zarovnává

Na druhou stranu, toto je featura MP3. Ogg Vorbis dobíhá na sampl přesně s originálem. Možná má nějaké rozestupy v průběhu, ale to už se zase dá brát jako regulérní diference.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
thingie avatar 11.5.2009 09:31 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
No to vidím, ale jaký to má smysl? Jenom proto, že v té druhé stopě neslyším nic smysluplného, tak můžu předpokládat, že nevadí, že tam není?
Růžové lži.
David Watzke avatar 11.5.2009 12:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnus plechovej aneb vysoká kvalita zní jinak
Ale dostatečně dobrý aby si u 128kbps řval.
No dobře, "řval" je přitažený za vlasy ;-)

Zkoušel jsem to s tím audacity, vzal jsem orig. CD, grabnul z něj wav, převedl ho pomocí lame --noreplaygain -h -b 128 a pak jsem to zkusil zarovnat jak jen to šlo... a po provedení toho cos mi popsal mi zbyl slušnej bordel. Na druhou stranu abych pravdu řekl, tak takovou 128 kb/s mp3 vytvořenou z originálu bych nejspíš nevnímal jako něco hroznýho. Přesto už jsem se setkal s dost mp3 ve 128 kb/s, který se fakt nedaly poslouchat, ale kdo ví, co s tím ten člověk dělal. A nakonec taky záleží na tom co a na čem člověk poslouchá. Zkoušel jsem Rammstein - Engel a poslouchal jsem na tomhle.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.